Liquid2017-08-06 19:30:21 // 97721
Az alsó lengő nagy szilentjét lehet és megéri cserélni, ha a többi része rendben van. Olyan 8e körül van emlékeim szerint. Ezután még egy 30e km-t elmegy aztán kukás az egész lengő. Legalábbis ez a saját tapasztalatom. 165e-nél szilentek, és most 202e van benne, hamarosan kap új alsó lengőket.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-08-06 19:07:47 // 97720
attól függ... a gömbfej hamarosan kukás akkor felesleges szilentezni
SzJanos2017-08-06 17:42:57 // 97719
De csak nehéz, vagy képesek kárt is okozni (lengőkart törni pl.)
Az alsó lengőkar középső szilentje, illetve az első felső elülső ami baloldalon csere érett, de akkor már párban kicserélném mindkét oldalon.
Az alsó lengőkar középső szilentje, illetve az első felső elülső ami baloldalon csere érett, de akkor már párban kicserélném mindkét oldalon.
Shadin2017-08-06 17:31:12 // 97718
Nem szeretik a szerelők préselni a futottakmég szilenteket az alu lengőkarba:-(
SzJanos2017-08-06 17:22:50 // 97717
Sziasztok! Igencsak esedékes lesz majd néhány szilent cseréje az első felfüggesztésnél, és úgy láttam lehet is kapni külön ezeket. A szerelőm minden áron lengőkarostól akarja cserélni, szerintetek van értelme, vaqy csak pénzkidobás és ragaszkodjak a szilentek külön-külön cseréhez?
HpeDave2017-08-06 15:32:06 // 97716
Semmi ilyen nem volt csak egyszer be lett indítva utána magától leállt azóta semmi.A kapcsolót mi is megtaláltuk de hiába nyomtuk meg nem volt változás.
Szabister2017-08-06 13:53:05 // 97715
Sziasztok! Ma tettem egy kiolvasást az autó memóriájában ezeket a hibakódokat dobta fel.
A légtömeg mérő hibát sejtem miért hozza volt úgy kipróbálva a kocsi h le volt húzva szenzorról a vezeték. (Mikor tönkre ment a turbó és vizsgálat folyamán lekellet szedni a szívócsövet). Világító check engine lámpám nincsen. Akkor az a 3. hiba régebbről lehet?
Képeket csatolok :)
A légtömeg mérő hibát sejtem miért hozza volt úgy kipróbálva a kocsi h le volt húzva szenzorról a vezeték. (Mikor tönkre ment a turbó és vizsgálat folyamán lekellet szedni a szívócsövet). Világító check engine lámpám nincsen. Akkor az a 3. hiba régebbről lehet?
Képeket csatolok :)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-08-06 13:43:46 // 97714
Én itthon vettem blu-st, 5 rugo volt de teszi a dolgát... kinait csak telefont, alkatrészt, kutyahúst :))))
Attis2017-08-06 13:35:23 // 97713
Tegnap leápoltam a bőrt. Azt hittem hamarabb végzek, de elég nagy macera, ha rendes munkát akarok. Nektek van valami praktikátok? Milyen bőrápolót használtok?
Tom852017-08-06 13:24:48 // 97712
Sziasztok! Én innen vettem kb. fél éve, Alfaobd-vel tökéletesen működik. Tudom miről beszéltek, mert nekem is volt kék mini,ami semmit nem ért,meg ugyanez a verzió,csak pirosas matricával,ami szintén csak a motort vitte. Ezt merem ajánlani,nem is kell sokat várni,kb. 1 hét alatt megjött.
http://m.ebay.co.uk/itm/282445829737?_mwBanner=1
Egyébként ez alapból viszi a légszákot,csak az ABS-t,meg a xenon-t nem. Viszont kis utánajárás után 2 láb átforrasztásával a csatlokozóban,tökéletesen viszi ezeket is. :) Tehát nem feltétlenül kell adapterkábel hozzá.
Amúgy nekem jól jött most az ABS elérése,tegnap jöttünk haza egy 2000 km-es Erdélyi túráról,ahol kb. majdnem az elején elszállt a hill holder. Azért ott a hegyes vidékeken nem rossz ha van,bár nyilván el lehet lenni nélküle is. A lényeg,h rádugtam,telefonról megnéztem a hibát (megbízhatatlan kuplung jel,gondolom majd nemsokára cserélnem kell a kapcsolót,ha megint előjön), töröltem és onnantól azóta is frankón működik. :)
Egyébként Manky chippel, klímával, 19-es kerékkel 7 L volt az átlag a 2000 km-en (1.9 16V, EGR off, DPF on). Szabályokat betartva nagyjából,de azért a hegyes szerpentines részeken nem kíméltem. :)
http://m.ebay.co.uk/itm/282445829737?_mwBanner=1
Egyébként ez alapból viszi a légszákot,csak az ABS-t,meg a xenon-t nem. Viszont kis utánajárás után 2 láb átforrasztásával a csatlokozóban,tökéletesen viszi ezeket is. :) Tehát nem feltétlenül kell adapterkábel hozzá.
Amúgy nekem jól jött most az ABS elérése,tegnap jöttünk haza egy 2000 km-es Erdélyi túráról,ahol kb. majdnem az elején elszállt a hill holder. Azért ott a hegyes vidékeken nem rossz ha van,bár nyilván el lehet lenni nélküle is. A lényeg,h rádugtam,telefonról megnéztem a hibát (megbízhatatlan kuplung jel,gondolom majd nemsokára cserélnem kell a kapcsolót,ha megint előjön), töröltem és onnantól azóta is frankón működik. :)
Egyébként Manky chippel, klímával, 19-es kerékkel 7 L volt az átlag a 2000 km-en (1.9 16V, EGR off, DPF on). Szabályokat betartva nagyjából,de azért a hegyes szerpentines részeken nem kíméltem. :)
Shadin2017-08-06 12:43:54 // 97711
Azért írtam mert tudtam, de szerintem ez egyedi eset h nálad műxik. Robi és én fejenként vettünk vagy 4-4 darabot és hát nem sok sikerrel...
Macccy szintén, most küldi vissza és nem tudom még kié van itt a fiókban ami nem működött...
Macccy szintén, most küldi vissza és nem tudom még kié van itt a fiókban ami nem működött...
Csabi2017-08-06 12:06:05 // 97710
Anno még ebayről vettem én is, ezek szerint szerencsésenm...
Shadin2017-08-06 11:57:48 // 97709
Újrafogalmazom, mert félreérthető voltam, az esetek 90%-ban az eBay-es gagyik nem tudnak 100%-osan együtt működni az AlfaOBD ill, Multiecuscan programokkal, pusztán mázli kérdése :-( Tényleg van egy pár a fiókban, meg droberto-nak is. A nagynak az az "előnye", hogy minimális esetben egy CAN+- között lévő lezáró ellenállás eltávolításával működővé lehet tenni, míg ezt a mini esetében nem, vagy nehezen lehet kivitelezni a felépítése miatt.
Tudom, hogy ez drágább, de biztosan működik. 3 hibás China vásárlás meg az idő amíg talán olyan jön amit használni is lehet és máris megéri az itthoni.
http://budavill.hu/search.php?search_query=elm327&x=0&y=0
Amennyiben valakinek van tuti vétele eBay-ről vagy akárhonnan, az ne tartsa magában :-D
Tudom, hogy ez drágább, de biztosan működik. 3 hibás China vásárlás meg az idő amíg talán olyan jön amit használni is lehet és máris megéri az itthoni.
http://budavill.hu/search.php?search_query=elm327&x=0&y=0
Amennyiben valakinek van tuti vétele eBay-ről vagy akárhonnan, az ne tartsa magában :-D
Csabi2017-08-06 11:39:13 // 97708
Az ABS hez kell átalakito , de azt nem kell nézegetni :)
szv782017-08-06 11:36:55 // 97707
Köszönöm! Szerintem sima méretet fogok venni! Minden funkciót olvas? Az usb verzió a légzsákot, abs-t nem viszi, ezért vennem kellett egy kkl kábelt miatta! (MES programhoz)
Shadin2017-08-06 11:35:53 // 97706
De a mini ELM327-tel is vigyázni kell, mert abból is van a fiókban ami nem megy kb. semelyik sw-vel sem.
Shadin2017-08-06 11:33:15 // 97705
Mindkét linken megtalálható melyik cikkszámú szívósorhoz jó a dugó.
Jó lenne tudni a tiéd számát. Alvázszám alapján megmondom, de olasz barátinknál ez is csak 90% :-)
Jó lenne tudni a tiéd számát. Alvázszám alapján megmondom, de olasz barátinknál ez is csak 90% :-)
Csabi2017-08-06 11:29:07 // 97704
Bluetooth jobb választás...AlfaOBDvel azt használom én is... A Mini mégjobb , vissza tudod csukni a fedelet, így mindig rádugva maradhat, és bármikor ránézhetsz a telefonnal. Persze ha igény van erre...
Shadin2017-08-06 11:28:47 // 97703
Szerintem széthúzta a stekkert az ülés alatt...
szv782017-08-06 10:53:00 // 97702
Elm327-es csatlakozóból a wi-fis vagy a bluetooth-os a jobb választás? Ha jól olvastam a bluetooth több rendszerhez csatlakozik? Alfaobd-hez keresek csatlakozót, androidos telefonhoz.
Polccar lengőkar milyen minőség? valakinek volt már tapasztalata? Kaptam ismerőstől, és nem tudom merjem e berakatni a kocsiba!
Polccar lengőkar milyen minőség? valakinek volt már tapasztalata? Kaptam ismerőstől, és nem tudom merjem e berakatni a kocsiba!
szv782017-08-06 10:30:47 // 97701
Hello! Valamelyik légzsák csatlakozód nem érintkezik rendesen. Kiolvasással biztosra tudsz menni, vagy az ülés alattiakat szét-össze eljárással javíthatod elvileg.
alfa159d2017-08-06 08:10:50 // 97700
Sziasztok!
Eladó sorba került szeretett autóm, kizárólag kihasználatlanság miatt, tisztában vagyok vele hogy lehet kapni olcsóbban és még olcsóbban, de kitűnő műszaki és esztétikai állapotban van, prémium kategóriás jó állapotú gumikkal.
209000Km az alábbi javításokat végezték el:
- első féktárcsa csere fékbetéttel
- olajcsere szűrőkkel, üzemanyag szűrő
- EGR szelep csere
- porlasztócsúcsok bevizsgálása szakszervízben (hibátlan állapot)
219000Km az alábbi javításokat végezték el:
- váltóban olajcsere
- Szívósor, EGR, Részecskeszűrő (az általános problémák) orvosolva lettek
Eddig is gondos gazdája volt, szeretném hogy ezután is ilyenre találjon
https://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_2.4_jtd_20v_distinctive_automata-11831440
Eladó sorba került szeretett autóm, kizárólag kihasználatlanság miatt, tisztában vagyok vele hogy lehet kapni olcsóbban és még olcsóbban, de kitűnő műszaki és esztétikai állapotban van, prémium kategóriás jó állapotú gumikkal.
209000Km az alábbi javításokat végezték el:
- első féktárcsa csere fékbetéttel
- olajcsere szűrőkkel, üzemanyag szűrő
- EGR szelep csere
- porlasztócsúcsok bevizsgálása szakszervízben (hibátlan állapot)
219000Km az alábbi javításokat végezték el:
- váltóban olajcsere
- Szívósor, EGR, Részecskeszűrő (az általános problémák) orvosolva lettek
Eddig is gondos gazdája volt, szeretném hogy ezután is ilyenre találjon
https://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_2.4_jtd_20v_distinctive_automata-11831440
balu8072017-08-05 21:29:58 // 97699
Sziasztok!
1,9 16V 2006-os évjáratnál hogyan ajánlott ledugózni a szívósort? Ebayen ezeket találtam, de nem tudom melyik méret lenne megfelelő az én kocsimhoz, esetleg évjáratból lehet következtetni?
http://www.ebay.com/itm/Swirl-Flap-Removal-Kit-for-Vauxhall-Opel-Saab-Fiat-Alfa-Romeo-1-9-CDTI-JTD-TiD-/181787299158?epid=1657604619&hash=item2a535e0d56:g:HOQAAOSwKOJYI4d3&vxp=mtr
http://www.ebay.com/itm/Swirl-Flap-Removal-Kit-for-Vauxhall-Opel-Saab-Fiat-Alfa-Romeo-1-9-CDTI-JTD-TiD-/181687365790?epid=1457590906&hash=item2a4d69309e:g:v1oAAOSwo4pYI4c-&vxp=mtr
1,9 16V 2006-os évjáratnál hogyan ajánlott ledugózni a szívósort? Ebayen ezeket találtam, de nem tudom melyik méret lenne megfelelő az én kocsimhoz, esetleg évjáratból lehet következtetni?
http://www.ebay.com/itm/Swirl-Flap-Removal-Kit-for-Vauxhall-Opel-Saab-Fiat-Alfa-Romeo-1-9-CDTI-JTD-TiD-/181787299158?epid=1657604619&hash=item2a535e0d56:g:HOQAAOSwKOJYI4d3&vxp=mtr
http://www.ebay.com/itm/Swirl-Flap-Removal-Kit-for-Vauxhall-Opel-Saab-Fiat-Alfa-Romeo-1-9-CDTI-JTD-TiD-/181687365790?epid=1457590906&hash=item2a4d69309e:g:v1oAAOSwo4pYI4c-&vxp=mtr
tirex2017-08-05 21:09:44 // 97698
Nem takarította véletlenül előtte és megütötte a üzemanyag vészkapcsolót az ülés előtt aszőnyeg alatt?
Revitox2017-08-05 19:53:37 // 97697
Erhard 242 (Pure Energy)2017-08-05 18:44:02 // 97696
a poliuretán sajna ilyen ...
HpeDave2017-08-05 17:42:50 // 97695
Hát nem is értjük azt csinálta hogy be indult járt egy pár pillanatig és magától leállt. Azóta nem indul csak teker és ezt dobta hibának. Próbáltuk mind a 2 kulcsával, akis le fel, az összes biztosíték jó és mégsem indul.
Shadin2017-08-05 17:33:23 // 97694
Ilyen hibáról még itt nem hallottam :-(
Shadin2017-08-05 17:32:20 // 97693
Hetente emelgetem az autót hogy befújjam teflonos zsírral, különben méltánytalanul nyikorog a felső szilent :-D
HpeDave2017-08-05 17:22:55 // 97692
Sziasztok egy barátom bajban van ezzel
Szép napot mindenkinek!
159 1.9 jtdm 8v friss tulajdonosa vagyok.
Nem ismerem még a rendszert ezért inkább segítséget kérek.
Járt már úgy valaki köztetek hogy az immo elfelejtette magát???? egyik percről a másikra.
B1016 hibakód is megtalálható
ill. rossz transzponder hiba is.
Immo gyűrű cserés lehet vagy inkább irassam ki aztán le van tudva, esetleg a kulcsokat kellene újratanítani?
Köszi az értékes hozzászólásaitokat és segítségeteket. 👍
Szép napot mindenkinek!
159 1.9 jtdm 8v friss tulajdonosa vagyok.
Nem ismerem még a rendszert ezért inkább segítséget kérek.
Járt már úgy valaki köztetek hogy az immo elfelejtette magát???? egyik percről a másikra.
B1016 hibakód is megtalálható
ill. rossz transzponder hiba is.
Immo gyűrű cserés lehet vagy inkább irassam ki aztán le van tudva, esetleg a kulcsokat kellene újratanítani?
Köszi az értékes hozzászólásaitokat és segítségeteket. 👍
Erhard 242 (Pure Energy)2017-08-05 17:15:07 // 97691
nem jó a powerflex? miért akarod cserélni? a felső lengő TI kerékkel olyan 150e-et bír kb
Shadin2017-08-05 16:56:10 // 97690
Ha visszateszem a gyári futót elöl akkor kell két felső lengőkar meg két alsó, helyett két szilent, így az alsó gömbök és a támszilent nem cserélődne. Viszont így még kutyacsonttal együtt is meg lehet állni 72k-ban...
Ha komplett alsót kell cserélni akkor kétszer ennyi...
Ha komplett alsót kell cserélni akkor kétszer ennyi...
Erhard 242 (Pure Energy)2017-08-05 16:37:44 // 97689
gyengusz? 2 kilót kibír kb...
Shadin2017-08-05 16:05:08 // 97688
Alsó lengőkar miért ilyen kibeba... drága? A gömbfej azon is gyengusz, vagy csak a felsők a gázabbak?
Shadin2017-08-05 16:02:24 // 97687
Viszont lehet h a szilenteket visszateszem gyárira.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-08-05 15:46:42 // 97686
nah jah az lenne az elvárt gyári gátló ha már TI ... kívülről sportos ennyit szántak rá olaszék :DDD
emGéza2017-08-05 15:09:22 // 97684
Na mindegy...
Bekenem VD40 -el, az mindenre jó. :-D :-P
Bekenem VD40 -el, az mindenre jó. :-D :-P
elementsaqua2017-08-05 14:40:44 // 97683
Köszi, olvastam. Gyanítom ez vár rám is. Hétfőn viszem szerelőhöz.
Üdv, Misi
Üdv, Misi
WarbiRunner (Gyuri)2017-08-05 12:27:59 // 97682
Ennyi, ez engem se zavar. :-) Egyedül megpakolva, nagyon rossz úton sokall be, olyankor bólogat, vergődik. De ilyen ritkán van. Nyírábrány - Penészlek felé volt ilyen út, de szerencsére Nyírbátor felé nagyjából elkészült a 471-es felújítása, úgyhogy ott jövök mostmár. Ott olyan autózni, mintha utifilmet néznék. Nincs egy döccenés sem, nincs gumizaj, semmi. Szól a zene, nézem a tájat.
Egyébként jó az a TI futómű tényleg, ha nincs kifejezetten extrém patchwork az aszfalt helyén, akkor szuper :-)
Egyébként jó az a TI futómű tényleg, ha nincs kifejezetten extrém patchwork az aszfalt helyén, akkor szuper :-)
J-Imi2017-08-05 12:27:49 // 97681
Nagyon köszönöm mindenkinek az infókat :) A feliratos dolgot nem gondoltam volna, de örülök, hogy nem feltétlenül kell rosszra gondolni :)
Dömpi (il dottore)2017-08-05 12:25:43 // 97680
Javaslom olvasd el a blogom a váltófelújításomról!
Zselé2017-08-05 11:49:47 // 97679
Sziasztok,
Tegnap értem haza Horvátországból. Indulás előtt benéztem a motortérbe, és szomorúan tapasztaltam, hogy a tavaszi állapothoz hasonlatosan megint csak a tartályom alján van hűtőfolyadék. Mindig marad a 90 foknál a mutató, tehát nem gyanakodtam, de kezdtem az EGR fedélre gondolni... Viszont ismét azt látom, hogy a (márciusban cserélt) kiegyenlítő tartály külső, középső peremén FELÜLRŐL van odaszáradt fagyálló... Nem tudom mi bajuk van ezeknek a tartályoknak, tán a kupak rossz (ütközésig rá van húzva), és kinyomja a nyomás ha az optimálisnál van a szint? Csak mert ennél az 1/3-os állásnál nem fogy lejjebb... Feltöltöttem, majd a kb. 1800km alatt ismét visszatért 1/3-ra.
A másik érdekesség az út során a hátsó ablakmosó makacskodása volt. Mosásra nem törölt, csak vadul kattogtatott valami relét a kormány közelében. Manuális kapcsolásra csak az ablaktörő működött. Majd mostam egy első szélvédőt is, és a rend helyreállt, visszatért a hátsó "automatikus" törlés is. Járt már valaki hasonlóan?
Tegnap értem haza Horvátországból. Indulás előtt benéztem a motortérbe, és szomorúan tapasztaltam, hogy a tavaszi állapothoz hasonlatosan megint csak a tartályom alján van hűtőfolyadék. Mindig marad a 90 foknál a mutató, tehát nem gyanakodtam, de kezdtem az EGR fedélre gondolni... Viszont ismét azt látom, hogy a (márciusban cserélt) kiegyenlítő tartály külső, középső peremén FELÜLRŐL van odaszáradt fagyálló... Nem tudom mi bajuk van ezeknek a tartályoknak, tán a kupak rossz (ütközésig rá van húzva), és kinyomja a nyomás ha az optimálisnál van a szint? Csak mert ennél az 1/3-os állásnál nem fogy lejjebb... Feltöltöttem, majd a kb. 1800km alatt ismét visszatért 1/3-ra.
A másik érdekesség az út során a hátsó ablakmosó makacskodása volt. Mosásra nem törölt, csak vadul kattogtatott valami relét a kormány közelében. Manuális kapcsolásra csak az ablaktörő működött. Majd mostam egy első szélvédőt is, és a rend helyreállt, visszatért a hátsó "automatikus" törlés is. Járt már valaki hasonlóan?
elementsaqua2017-08-05 11:26:43 // 97678
Sziasztok,
Segítséget kérek az alábbi jelenség fordult e másnál is elő:
Minden gáz elvtelekor rándul egyet váltókar. Most eltűnt a hatodik sebesség, mintha üresben lenne. A szerelőm nem tudja mi a baj, nem szedte szét. Alfa szervizbe javasolja vinni. Viszem persze, de mégis jó lenne tudni mi vár rám.
159 JTDM 150 LE
Köszönöm előre is.
Segítséget kérek az alábbi jelenség fordult e másnál is elő:
Minden gáz elvtelekor rándul egyet váltókar. Most eltűnt a hatodik sebesség, mintha üresben lenne. A szerelőm nem tudja mi a baj, nem szedte szét. Alfa szervizbe javasolja vinni. Viszem persze, de mégis jó lenne tudni mi vár rám.
159 JTDM 150 LE
Köszönöm előre is.
pettinke2017-08-05 09:56:29 // 97677
A szárító szűrőben gyűlik meg a kosz, és onnantól eldugul a rendszer. Igazából azt is cserélni kéne időnként, de kb. mindenki úgy tartja, egy életre szól :-)
Zolibácsi2017-08-05 08:07:11 // 97675
Talan a 2.0 olcsobb ha a motorteri alkatreszeket nezzuk. Sokszor belefutottam hogy a 2.4 - nek a legdragabb a cuccai. Szamolgatva en mar 800.000 felett jarok amit rakoltottem 2 ev alatt a 2.4-re. Pedig sosem tunt problemasnak csak 10 eves alkatreszeknek eljott a vege. Szinte mindent kellett mar cserelnem a lendkereken es a kuplungon kivul. Klima szervo, generator, kormanyszervo+ cso, komplett elso futomu+fek, vezerles, dpf+egr+szivolapat off+chip, kipuff tocsavarok es kitudja mit hagytam ki. Lesz majd meg egy turbo cserem. Szoval nem bantam meg mert nagyon jo a 2.4 de ha megint vennem kene, akkor gondban lennek
ZoliNix2017-08-05 00:36:03 // 97674
megszorító=megszorult. Ez a nyavalyás azt hiszi jobban tudja mit akarok írni.
ZoliNix2017-08-05 00:32:43 // 97673
Sziasztok! Klímagondokhoz fűznék hozzá.
Nekem úgy tűnt megszorító a kompresszor, bekapcskor rántott egyet a motoron, érezhetően lefogta. Egyik klímás a kompresszor kiszedését, felújítását mondta. A másik rámért, és húszonezer Ft-ért kicserélte a hűtő oldalán lévő szűrőt, és jó lett.
Nekem úgy tűnt megszorító a kompresszor, bekapcskor rántott egyet a motoron, érezhetően lefogta. Egyik klímás a kompresszor kiszedését, felújítását mondta. A másik rámért, és húszonezer Ft-ért kicserélte a hűtő oldalán lévő szűrőt, és jó lett.
Online tag
0
Vendég0
430