Fórum >> Típusok >> 159

Liquid2016-12-08 22:46:07 // 88189
A TI-k tudtommal mind fekete tetőkárpitosak, ülésből pedig alapvetően két szín volt fekete és vaj.
Liquid2016-12-08 22:44:33 // 88188
Az enyém közepes felszereltségű + TI.
Piritu - 1.000.0002016-12-08 22:13:59 // 88187
Előre szólok, hogy nem kis fába vágtad a fejszédet.
A TI a Distinctive felszereltség bővítése, a Distinctive pedig a Progressioné.
Az egyes szintek országonként és szinte évenként változtak.
A beltér színe pedig a külső szín alapján is változott, választható volt.
Nem beszélve arról, hogy lehetett kérni a listán nem szereplő dolgokat is a kocsihoz.
pl. a 2011.06-i lista
tdemeter2016-12-08 21:38:14 // 88186
Mivel csicsásítom egy kicsit a gépet, próbáltam utánanézni, hogy milyen is egy TI, vagy 2009 utáni fekete tetőkárpittal rendelkező változat színösszeállítása.
Ebből azt vettem észre, hogy
1, rengeteg, 2009 utáni gép (de még 2011-es is) van a piacon aminek az óracsoportja nem piros szélű, hanem facelift előtti. Az opció volt? De tényleg rengeteg ilyen van...
2, nem világos, hogy a karbonozás a közép koznolon, illetve a kormányon opció volt-e, vagy ami a neten van ilyen eladó autó, az már utólagosan lett ilyen.
3, Attól, hogy a középkozol sötét, néhány autónak a kormánya és a szélső díszcsíkok nem azok, hanem ezüstösek. Ez kérhető volt?
4, Igaz ez olyan vasakra is, amelyen jól látszik, hogy a szálcsiszolt hatás gyári.
5, a fekete tetőkárpit+fekete bőr üléses vasaknak milyen színű a kalaptartójuk (szedán) ?
6, Ha leírná néhány érintett, hogy neki milyen a gyári összeállítása (fekete kárpit mellett a kormány, középkonzol, díszcsíkok, óracsoport és kalaptartó) azt megköszönném:)
emGéza2016-12-08 21:34:44 // 88185
Neeee .... ilyen a csavar ... és ilyen dugókulcsról beszélünk.

Liquid2016-12-08 21:15:18 // 88183
nájn :)
Liquid2016-12-08 21:15:06 // 88182
ez torx, de az a csavar nem torx :) Bakker, hülye vagyok hogy ne fotóztam le...
Piritu - 1.000.0002016-12-08 20:58:40 // 88181
Innen tudsz letölteni könyvet magadnak.
emGéza2016-12-08 20:37:50 // 88179
Sőt! Még a hátsólámpa rögzítője is ilyen .
yani🍀2016-12-08 20:16:49 // 88178
Szerintem biztos.
nagyítsd ki a képet
Liquid2016-12-08 20:13:01 // 88177
biztos? nagyon nem úgy néz ki. Az egyenes nem csúcsos.
A hűtő tartály mellett balról asszem valami relédoboz vagy mi van, illetve ott a gázolajszűrő ezeket rögzíti a tűzfalhoz. Nem nagy problem, mert levettem hatlapos dugókulccsal, csak szeretem ha van célszerszámom :)
Liquid2016-12-08 20:11:20 // 88176
igen ott olyan volt :)
hg6idn2016-12-08 19:23:44 // 88175
Akkor sorry:), még a TS belsejében ezek vannak:)
yani🍀2016-12-08 19:21:36 // 88174
E típusú torx
link
Liquid2016-12-08 19:21:15 // 88173
Ilyeneket én is találtam... viszont nekem ennek az "inverze" kellene
hg6idn2016-12-08 19:15:43 // 88171
Én Bp, X. Gyömrői úton lévő: http://www.szerszamoutlet.hu/index.php
vettem. Talán Yato, barkácsból a jobbak közé tartozik.
Liquid2016-12-08 19:12:01 // 88170
A motortérben található RIBE csavarokhoz hol lehet dugókulcsot kapni? Már az is segítség lenne, ha valaki meg tudná mondani pontosan mi a neve :)
Köszi!
Jossi2016-12-08 17:19:14 // 88167
Sziasztok!! A szíjakat(generátor,klíma) hány km vagy év után kell cserélni?? 1,9JTS
Kolci2016-12-08 14:30:02 // 88166
De leszedni úgy is lehet, hogy óvatosan elvágod pl felx-szel, csak nagyon büdös a hogy ég a gumi.
:)
Kolci2016-12-08 14:28:12 // 88165
Feltámasztod a szilentet a prés asztalára, úgy hogy a lengőkar azon lóg és egy dornival, vagy crovaszárral megnyomatod a préssel a lengőt ott ahol beledugták a szilentbe.
emGéza2016-12-08 13:41:00 // 88164
És , hogy/mivel szeded le a szilentet a lengőkarról ?
Kolci2016-12-08 13:36:29 // 88163
:DD

Gépműhelyben egy ezresért megcsinálják pikk-pakk, csak fuvar legyen odáig :)
emGéza2016-12-08 13:34:30 // 88162
Vagy egy méretes satu .
Kolci2016-12-08 13:31:27 // 88161
Ne üssed, mert csak szétvered az alu lengőkart. A szilent ahol csatlakozik a lengőkarhoz, ott gumiborítást kapott, és kalapálásnál csak rugózik.
Présgéppel két perc a csere, s közben megpucoltad a lengőkart is.
Nem kell nagy tudású gép, csak férjen bele a lengőkar :)
emGéza2016-12-08 13:29:09 // 88160
Nekem mindkét oldalit cserélni kell . Majd tavasszal ...
Martin Kovacs2016-12-08 13:21:03 // 88159
Basszus az jó szívásos meló lesz akkor :/ Köszi cartars ! :D
emGéza2016-12-08 13:08:52 // 88158
Szerintem ki kell venni a lengőkart , és némi kalapácsütés kell a szilentnek a le és
fel kerülésre .
Martin Kovacs2016-12-08 12:15:37 // 88157
Cartarsak ! :)

valaki cserélt mostanában bal első alsó hátsó szilentet ?
Mekkora procedúra ? Elég csak a három szilent tartó csavart kivenni és simán le tudom róla húzni vagy egész lengőkart kell kivenni ?
Liquid2016-12-08 10:07:19 // 88156
Oda való, van respektje a pályán ezt tapasztalom én is :)
Giuntini2016-12-08 09:12:03 // 88155
Arra is tervezték! Gyűlöli a várost! Nem az ő terepe. A DPF-et agyonvágja, sok regenerálás, ami a motornak sem jó. Ezt a gépet hajtani kell. Így 150-el, akkor a világból kimegy.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-08 08:59:12 // 88154
arra a legjobb választás
WarbiRunner (Gyuri)2016-12-08 08:56:16 // 88153
Hát jó jó.. ,csak ezt elmagyarázni nem lehet :-) Országúton nem adta ki ennyire. Jó volt, csendes, ha odaléptem dühöngve megindult.
A feeling amit pályán ad, az nagyon más. Az, hogy 150 tempomat, beszélgetsz, halkan(!) megy a zene a háttérben. Ha utolérsz valakit, finom érintés a fékre. Már húzódik, 'Res' gomb. Debrecentől Budapestig és vissza egyetlen egyszer jöttek ki elém. Semmi dúródás, semmi agresszió, 150-nel végig engednek a pályán. A 146 elől is pucoltak, de azt tolni kellett hozzá látványosan. Konkrétan most nem is emlékszem, hogy hogy jutottunk fel Bp-re, nem igényelt annyi figyelmet az egész. Közben meg ha kell akkor csúnyán megindul... Szuper túragép. Végül is pont erre vettem, reményeim szerint 90%-ban pályán fog menni.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-08 08:40:43 // 88152
azt hittem valami Giulia Crosswagon lesz vagy ilyesmi ... végül is mind1 a neve jól néz ki :)
ide meg el kell mennem úgy látom
WarbiRunner (Gyuri)2016-12-08 08:01:16 // 88151
Na nekem meg erre mondta a szerelő, hogy hülyeség. Az olaj bent kering, ha szennyeződés van benne, az a rossz helyre oda jut magától is. Ha kívülről jut be cserekor, az gáz, ezt tiszta körülmények között kell cserélni és kész.
Viszont szerinte csak a mosatásos cserének van értelme, azzal távolítod el azt a sok apró finom részecskét a váltóból, ami a szeleptömbre veszélyes.
A belső kuplugtárcsa 'porát'. Ami a pici dugattyúk alatt úgy viselkedik mint a csiszoló por.
Aztán majd kiderül. Csere után megírom, hogy mi lett.
Haddel2016-12-08 07:55:25 // 88150
Top Gear szerint a mádodik legélvezetesebb ut. Első a Transzfogarasi hágó. Nagyon szép mindkettő.
Piritu - 1.000.0002016-12-07 23:04:24 // 88149
Semmi köze, maga az út a Stelvióra kiváló aszfalt.

Én se nagyon értem az elnevezést...
Giuntini2016-12-07 23:03:18 // 88148
Nemcsak autószerelők, és váltószerelők, hanem más tapasztalat. Aki így járt.
A Stelvio nem igazán földutakra van tervezve, de szerintem is eléggé hülye névválasztás. Az Alfának még sohasem volt szerepjárója, ezért bocsássuk meg nekik a béna névválasztást. Gondolom valami olaszt akartak, és így esett a választás Olaszország legmagasabb hágójára.
Piritu - 1.000.0002016-12-07 23:02:24 // 88147
Pontosabban a második legmagasabb hágója:

Ott van fenn középen:

A legmagasabb a Col de l’Iseran a maga 2.764 méterével.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-07 22:54:41 // 88146
Jah az autoszerelök csak ök nem aut.válto szerelök az egy külön szakma, én nekik hiszek inkább...
Mi köze egy suvnak egy hágohoz? Ha csak nem földut...
Giuntini2016-12-07 22:50:00 // 88145
A Passo di Stelvio Európa egyik legmagasabb hágója, 2700 m fölötti a legnagyobb magassága a Stelvio csúcs alatt.

Az átmosásos olajcserének nagyon sok ellenzője is van. Ezzel lehet nagyon jól belevinni a szennyeződéseket és ennél a típusú olajcserénél történhet meg, hogy az addig működő váltó az átmosás után kakukk. Én biztos hogy tavasszal nem fogom így csinálni, inkább 50 ezrenként cserélem az olajat.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-07 22:42:41 // 88144
Épp ma beszéltük a Tomival lehet nem is a gyula lesz a jövö ha nem a sztella... nagyon piszkálja a fantáziám szép kis suv .. egyébként honnan vettek ilyen furcsa nevet neki?
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-07 22:39:19 // 88143
A 80 elég baráti ár itt egy 100-as.. átmosásos cseréhez kell 20-25l olaj...
Piritu - 1.000.0002016-12-07 22:38:58 // 88142
Nekem fenn van az elején. Azóta többszörös helyi bajnok is lettem vele :-)
Haddel2016-12-07 22:36:26 // 88141
Pl igy?😃
Piritu - 1.000.0002016-12-07 22:31:27 // 88140
Jah, utána már olvastam...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak