Eleinte én is a fék benyomásával indítottam s állítottam le .
Aztán átszoktam a "kuplungosra" , kizárólag a kettős tömegű megóvása miatt .
emGéza2016-12-10 18:34:10 // 88227
konigla2016-12-10 18:29:54 // 88226
Sziasztok,
Tempomatot szeretnék utólag a kocsiba illetve első ködlámpát is. Mindkettőre azt a választ kaptam, hogy nem lehet. Egy hozzáértő kollegától kaptam az infót, hogy 1. tempomat ügyben "2009.08 után gyártott alfa-fiatokba nem lehet tanítani utólag" 2. az első ködlámpánál pedig állítólag csak a hátsó ködlámpa kapcsolójára lehet rákötni. Ezt meg tudjátok erősíteni/cáfolni?
Köszi
Tempomatot szeretnék utólag a kocsiba illetve első ködlámpát is. Mindkettőre azt a választ kaptam, hogy nem lehet. Egy hozzáértő kollegától kaptam az infót, hogy 1. tempomat ügyben "2009.08 után gyártott alfa-fiatokba nem lehet tanítani utólag" 2. az első ködlámpánál pedig állítólag csak a hátsó ködlámpa kapcsolójára lehet rákötni. Ezt meg tudjátok erősíteni/cáfolni?
Köszi
sutyi702016-12-10 18:25:05 // 88225
Így utólag egyébként az is feltűnhetett volna, hogy kuplung kinyomásával nem mindig indult az autó, hanem lekapcsolt a gyújtás, de mivel tulajdonomba szerzés óta csinálta, a fékre szoktam.
emGéza2016-12-10 17:59:46 // 88224
Nekem egy éve volt Hill Holder Unavailable és VDC hiba .
Indítás után dobta és a következő indítás után eltűnt . Akkor szétszedtem a
kuplung és fékkapcsolót , beégés mentesek voltak . Sőt indított is ...
Szatyi csinált egy diagnosztikát , persze , hibát nem tárolt . Utána hibamentes volt ,
egészen az AC-ig . Ott a bejáratnál dobta , leállítottam s ennyi volt . Azóta ,
kopp-kopp-kopp , semmi . De ! A tempomat nem működik .
Ki érti ezt ?
Indítás után dobta és a következő indítás után eltűnt . Akkor szétszedtem a
kuplung és fékkapcsolót , beégés mentesek voltak . Sőt indított is ...
Szatyi csinált egy diagnosztikát , persze , hibát nem tárolt . Utána hibamentes volt ,
egészen az AC-ig . Ott a bejáratnál dobta , leállítottam s ennyi volt . Azóta ,
kopp-kopp-kopp , semmi . De ! A tempomat nem működik .
Ki érti ezt ?
Hardy2016-12-10 15:23:28 // 88223
Én simán szetszedtem kitakaritottam megcsiszoltam az erintkezoket a belsejébe és osszeraktam. De a feklampa kapcsolóval szinten így jártam. Annak dupla kapcsoló van a belsejébe.
sutyi702016-12-10 11:59:33 // 88222
Hill Holder Unavailable, VDC Üzemzavar, Tempomat nem működik, hiba elhárítás a blogomban.
Chianti2016-12-10 10:25:13 // 88221
Sajnos nem sok variáció van, ha gyári felnit szeretnél. Viszont ha pénz nem számít, mindenre van megoldás. Mert ugye, ha nem gyári felnid van, a műszakin már gondok lehetnek. Legalábbis itt kint az osztrákoknál...
RomeoOne2016-12-10 10:04:33 // 88220
Meg valószínűleg tizede sem menne fel a kocsira, ha Brembo-s. az 5x110 miatt Alfa 159 felniként reklámozzák, de valójában nem lenne jó a kocsira.
Chianti2016-12-10 08:54:35 // 88219
Ha már felni... nagyon régóta foglalkoztat már engem is a téma. Sajnos a gyári felnik közül nem sok van amit el tudnék képzelni (a TI felni az más, az kéne!!!), mert én a kevés küllős konkáv felnikért vagyok oda. Innen pl. be tudnék vásárolni... Kár, hogy csak komplett garnitúrák vannak, felgumizva...
Hardy2016-12-10 08:32:19 // 88218
A karbonozas utólagos. Az 56 nak volt gyárilag olyan a közepe. Szerintem sötét tetohoz sötét kalap tartó járt. Amúgy ki hogyan kérte. Elvileg a kormány meg a középkonzol színe egyezik. Lehet ha nem egyforma akkor cserélték a közepét.
Marseus2016-12-09 22:41:05 // 88217
Engem csak nem enged be reggelente,de a gyujtáskapcsolóban még nem szívatott..
Hardy2016-12-09 22:30:33 // 88216
100 ért volt multkor de lecsusztam rola sajnos.
ProdyG2016-12-09 21:50:13 // 88215
Az egyik tompított fényszóró izzóm sajnos kiment elől, izzókészletnek jelenleg híján vagyok, bár régóta tervezem a beszerzést. Tudok a 2.4-esemhez venni valami komplett izzókészletet, vagy csak vegyek most egy pár H7-est és kész (igaz az kell bele)? Nem xenon-os a kocsi...
Gondolom párban érdemes cserélni, milyet ajánlotok?
Illetve sajnos a foglalat, ami rögzíti ezt az izzót, teljesen el van törve, szinte oda van celluxozva az izzó (msot vettem észre). ilyen alkatrészt tudok venni valahol?
köszi!
Gondolom párban érdemes cserélni, milyet ajánlotok?
Illetve sajnos a foglalat, ami rögzíti ezt az izzót, teljesen el van törve, szinte oda van celluxozva az izzó (msot vettem észre). ilyen alkatrészt tudok venni valahol?
köszi!
wk 1662016-12-09 20:50:42 // 88214
willhaben.at itt is nézd meg múltkor volt fekete 350 euro használtan
Liquid2016-12-09 20:48:46 // 88213
Az nemrossz!
Nekem jó lenne kicsit viseletesen is, de olcsóbbért :) Télre kell.
Nekem jó lenne kicsit viseletesen is, de olcsóbbért :) Télre kell.
wk 1662016-12-09 20:47:31 // 88212
170 K alfadepo vadi új.
Liquid2016-12-09 20:47:12 // 88211
nekem is kéne egy szett ilyen! :)
Hardy2016-12-09 20:46:05 // 88210
Én is ilyent szeretnék. Mennyi volt ha nem titok.
Csabi2016-12-09 19:56:51 // 88208
245/40 de a 235/45 jobban tetszett, az volt előtte.
Martin Kovacs2016-12-09 19:27:30 // 88206
Köszi cartars ! igen én is ezen gondoltam ! De akkor ezek szerint nem alaptalanul
wk 1662016-12-09 19:27:24 // 88205
Az szép !!!! Gumi mekkora van rajt? Én 18" 225/45-ös méretet néztem.
Csabi2016-12-09 19:06:53 // 88204
wk 1662016-12-09 19:00:58 // 88203
mtibi832016-12-09 17:14:43 // 88202
Sziasztok!
Olvastam itt nemrégiben,hogy a hideg idő jöttével csak kulccsal nyílik reggel az autó.
Nos nekem is ilyen gondom van,csak nem a zárral,hanem az indítással.
Beledugom a kulcsot,kiírja,hogy nem ismeri fel,vagy valami ilyesmi.
Aztán kulcs ki,bele még egyszer,gyújtás rajta,aztán mikor vége az izzításnak,a középső kijelző bal alsó sarkában megint ott a kis piktogram.
Kulcs megint ki,harmadjára is bele,ekkor már működik.
Egyszer mér hazajöttem vele úgy,hogy világított a kis piktogram,de semmi különös nem történt,minden normálisan működött.
Akkor minek ez a visszajelzés,ha közben semmi hiba nincs?
Olvastam itt nemrégiben,hogy a hideg idő jöttével csak kulccsal nyílik reggel az autó.
Nos nekem is ilyen gondom van,csak nem a zárral,hanem az indítással.
Beledugom a kulcsot,kiírja,hogy nem ismeri fel,vagy valami ilyesmi.
Aztán kulcs ki,bele még egyszer,gyújtás rajta,aztán mikor vége az izzításnak,a középső kijelző bal alsó sarkában megint ott a kis piktogram.
Kulcs megint ki,harmadjára is bele,ekkor már működik.
Egyszer mér hazajöttem vele úgy,hogy világított a kis piktogram,de semmi különös nem történt,minden normálisan működött.
Akkor minek ez a visszajelzés,ha közben semmi hiba nincs?
Haddel2016-12-09 17:13:26 // 88201
Az alkatrészeket újonnan gyártják le😃
Piritu - 1.000.0002016-12-09 10:59:39 // 88200
A Spiderhez majd egy százas egy hátsó gyári lengőkar, pedig már 19 évés :-(
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-09 10:22:14 // 88199
persze miért menne le az ára? A használt lakásra olcsóbb az új ablak? :)
emGéza2016-12-09 10:07:13 // 88198
Akkor, ha ötkiló lesz a piaci ára a 159-nek, akkor is 55ezeré adják darabját a lengőkarnak?
Na, ez lesz a gazdasági totálkár.
Na, ez lesz a gazdasági totálkár.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-09 09:59:25 // 88197
az árakat mindig az autó újkori árához számolják sosem csökken, inkább emelkedik
Dömpi (il dottore)2016-12-09 09:40:55 // 88196
Ahhoz képest, hogy mennyit bukott az elmúlt két évben a 159 ára, az alkatrészárak mégis emelkedtek.
emGéza2016-12-09 09:27:45 // 88195
Jövőre olcsóbb lesz a 159-hez az alkatrész.
Megjöttek az utód modellek.
Megjöttek az utód modellek.
Dömpi (il dottore)2016-12-09 09:11:06 // 88194
Szia!
Rápréselni így lehet (kell):

Itt a blogom róla.
Megjegyzem, alsó első lengőkaron teljesen felesleges szilentet cserélni. Én is feleslegesen cseréltem.
Ugyanis ha meghal a szilent, néhány hónap múlva meghal a gömbfej porvédője is. Akkro pedig teljes lengőkar csere. A lengőkarral együtt pedig adják rápréselve a szilentet.
Szóval inkább cserélj kompletten lengőkart.
Igaz, ez azonnal 55 eFt, de hidd el, ha most kicseréled a szilentet, akkor összességében + 10-12 eFt-tal többet adsz ki feleslegesen.
Rápréselni így lehet (kell):

Itt a blogom róla.
Megjegyzem, alsó első lengőkaron teljesen felesleges szilentet cserélni. Én is feleslegesen cseréltem.
Ugyanis ha meghal a szilent, néhány hónap múlva meghal a gömbfej porvédője is. Akkro pedig teljes lengőkar csere. A lengőkarral együtt pedig adják rápréselve a szilentet.
Szóval inkább cserélj kompletten lengőkart.
Igaz, ez azonnal 55 eFt, de hidd el, ha most kicseréled a szilentet, akkor összességében + 10-12 eFt-tal többet adsz ki feleslegesen.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-09 08:30:34 // 88193
látom kezdesz elveszni a részletekben :)))
Liquid2016-12-09 08:12:06 // 88192
Most nem akarom mégegyszer szerelni, köszi a felajánlást :)
A jövőre nézve szeretném beszerezni. Ha tudsz mondani valami konkértat róla, hogy hol, hogyan keressem, azt nagyon megköszönném :)
A jövőre nézve szeretném beszerezni. Ha tudsz mondani valami konkértat róla, hogy hol, hogyan keressem, azt nagyon megköszönném :)
Pityukoma2016-12-09 04:18:34 // 88191
Bocs, E-Torx hosszú nincs :-( rosszul emlékeztem.
Pityukoma2016-12-09 03:39:52 // 88190
Igen ez a RIBE. Hétvégén adok neked kölcsön. Van Ribe hosszú-rövid, van Torx hosszú-rövid és van E-Torx hosszú-rövid készletem is. Tökéletesen megértelek. Utálom ha valami hozzáértő "szagember" még előttem lesarkalja a csavar fejét (pláne ha az belső nyílású) majd úgy ahogy az van vissza teszi a helyére, aztán jót röhög a markába hogy na ugye ő célszerszám nélkül is meg tudja oldani mert akkora profi és lesz@rja a következőt aki ki akarja tekerni a helyéről. Annak idején megvettem a Cromához a 38-as 3/4"-os dugókulcsot is a féltengelyhez + a 25-ös dugót is csakhogy ne kelljen gányolnom és szenvednem szereléskor. Bár sokak szerint én gondolom rosszul :-DDD
Liquid2016-12-08 22:46:07 // 88189
A TI-k tudtommal mind fekete tetőkárpitosak, ülésből pedig alapvetően két szín volt fekete és vaj.
Liquid2016-12-08 22:44:33 // 88188
Piritu - 1.000.0002016-12-08 22:13:59 // 88187
Előre szólok, hogy nem kis fába vágtad a fejszédet.
A TI a Distinctive felszereltség bővítése, a Distinctive pedig a Progressioné.
Az egyes szintek országonként és szinte évenként változtak.
A beltér színe pedig a külső szín alapján is változott, választható volt.
Nem beszélve arról, hogy lehetett kérni a listán nem szereplő dolgokat is a kocsihoz.
pl. a 2011.06-i lista


A TI a Distinctive felszereltség bővítése, a Distinctive pedig a Progressioné.
Az egyes szintek országonként és szinte évenként változtak.
A beltér színe pedig a külső szín alapján is változott, választható volt.
Nem beszélve arról, hogy lehetett kérni a listán nem szereplő dolgokat is a kocsihoz.
pl. a 2011.06-i lista


tdemeter2016-12-08 21:38:14 // 88186
Mivel csicsásítom egy kicsit a gépet, próbáltam utánanézni, hogy milyen is egy TI, vagy 2009 utáni fekete tetőkárpittal rendelkező változat színösszeállítása.
Ebből azt vettem észre, hogy
1, rengeteg, 2009 utáni gép (de még 2011-es is) van a piacon aminek az óracsoportja nem piros szélű, hanem facelift előtti. Az opció volt? De tényleg rengeteg ilyen van...
2, nem világos, hogy a karbonozás a közép koznolon, illetve a kormányon opció volt-e, vagy ami a neten van ilyen eladó autó, az már utólagosan lett ilyen.
3, Attól, hogy a középkozol sötét, néhány autónak a kormánya és a szélső díszcsíkok nem azok, hanem ezüstösek. Ez kérhető volt?
4, Igaz ez olyan vasakra is, amelyen jól látszik, hogy a szálcsiszolt hatás gyári.
5, a fekete tetőkárpit+fekete bőr üléses vasaknak milyen színű a kalaptartójuk (szedán) ?
6, Ha leírná néhány érintett, hogy neki milyen a gyári összeállítása (fekete kárpit mellett a kormány, középkonzol, díszcsíkok, óracsoport és kalaptartó) azt megköszönném:)
Ebből azt vettem észre, hogy
1, rengeteg, 2009 utáni gép (de még 2011-es is) van a piacon aminek az óracsoportja nem piros szélű, hanem facelift előtti. Az opció volt? De tényleg rengeteg ilyen van...
2, nem világos, hogy a karbonozás a közép koznolon, illetve a kormányon opció volt-e, vagy ami a neten van ilyen eladó autó, az már utólagosan lett ilyen.
3, Attól, hogy a középkozol sötét, néhány autónak a kormánya és a szélső díszcsíkok nem azok, hanem ezüstösek. Ez kérhető volt?
4, Igaz ez olyan vasakra is, amelyen jól látszik, hogy a szálcsiszolt hatás gyári.
5, a fekete tetőkárpit+fekete bőr üléses vasaknak milyen színű a kalaptartójuk (szedán) ?
6, Ha leírná néhány érintett, hogy neki milyen a gyári összeállítása (fekete kárpit mellett a kormány, középkonzol, díszcsíkok, óracsoport és kalaptartó) azt megköszönném:)
emGéza2016-12-08 21:34:44 // 88185
Liquid2016-12-08 21:17:59 // 88184
Liquid2016-12-08 21:15:06 // 88182
ez torx, de az a csavar nem torx :) Bakker, hülye vagyok hogy ne fotóztam le...
Piritu - 1.000.0002016-12-08 20:58:40 // 88181
Innen tudsz letölteni könyvet magadnak.
emGéza2016-12-08 20:37:50 // 88179
Sőt! Még a hátsólámpa rögzítője is ilyen .