Liquid2020-08-18 23:38:35 // 122709
Nem állítanak meg, az már elmúlt. Meg az a helyzet hogy mindannyian rég kiöregedtünk abból a bizonyos korból, amikor fontosak voltak ezek a dolgok. A mai fiataloknak meg már mindegy.
Liquid2020-08-18 23:35:33 // 122708
Ez egy 2000 körüli full gyári Pejero volt, mindegyik ott volt gyárilag a gallytörő, te is láttál már párat :)
Minek megcsinálni? Azért mert nem mindenki elégszik meg a gyári dolgokkal, igény lenne legalizálásra is, csak egyszerűsíteni kellene. Persze akkor is lennének hülyegyerekek, de kevesebben.
Minek megcsinálni? Azért mert nem mindenki elégszik meg a gyári dolgokkal, igény lenne legalizálásra is, csak egyszerűsíteni kellene. Persze akkor is lennének hülyegyerekek, de kevesebben.
Piritu - 1.000.0002020-08-18 23:23:29 // 122707
A Youtube-n rengeteg német rendőrségi videó van fent (sok tévéállomás csinál sorozatot ebből), ahol a megállított autó/motor nem engedélyezett tuninggal van felszerelve. Sose értettem hogy amit be lehet íratni miért nem íratják be a forgalmiba? Amit meg nem szabad, minek csinálják? (pl. túl kicsi tükröt a motorra)
Piritu - 1.000.0002020-08-18 23:11:03 // 122706
A gyalogosvédelem miatt nem lehet mostanában lapos motorháztetőt gyártani. Jó példa a Giulia is. A Spiderhez képes az is magasan hordja az orrát.
Piritu - 1.000.0002020-08-18 23:06:37 // 122705
Továbbra is tartom, ha egyenes úton jársz akkor kötözködhet kedvére.
Anno rohadtul élveztem az elsősegély csomagos dolgot a pékekkel. Külön nekik beraktam a Pók 15 éve lejárt csomagját is. Kár hogy nem állítottak meg :-)
Ellenben az égőkészlettel igen. Jó buli volt látni az erőlködést :-)
Anno rohadtul élveztem az elsősegély csomagos dolgot a pékekkel. Külön nekik beraktam a Pók 15 éve lejárt csomagját is. Kár hogy nem állítottak meg :-)
Ellenben az égőkészlettel igen. Jó buli volt látni az erőlködést :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-08-18 23:03:16 // 122704
gallytörő ... és a kb 1.8m magasan lévő motorháztető a RAM-on vajh milyen gyalogosvédelemmel rendelkezik....
Piritu - 1.000.0002020-08-18 23:02:30 // 122703
Bocs, de ezt nem tudom. Sose merült fel bennem hogy brumm-brummot hallgassan órákon keresztül. Egyszer volt "szerencsém" egy sportkipufogós kocsival mennem a Fekete-erdőbe 1000 km-en keresztül, azóta nem tudom megérteni hogy valaki erre miért ad ki pénzt.
Piritu - 1.000.0002020-08-18 22:59:43 // 122702
Ha jól tudom a gyalogosvédelem miatt a gallytörő eleve szóba se jöhetne.
"Ja és gyakorlatilag lehetetlen, valamint az Isten pénze és ideje is kevés néha a szakszerű papírozáshoz." - akkor minek megcsinálni? Ha az ember odaáll a pofonért akkor ne csodálkozzon hogy megkapja. :-)
"Ja és gyakorlatilag lehetetlen, valamint az Isten pénze és ideje is kevés néha a szakszerű papírozáshoz." - akkor minek megcsinálni? Ha az ember odaáll a pofonért akkor ne csodálkozzon hogy megkapja. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-08-18 22:59:16 // 122701
kihagytad a navot, a nébihet és az összes faxxopó hatalmi szervet...a saját adónkból szopatnak le tövig... ez is magyar sajátosság még ha Gyuri szerint ez nem létezik :DDD
leopop32020-08-18 22:50:38 // 122700
Teljesen egyet értek
Liquid2020-08-18 22:49:52 // 122699
És sajnos az is igaz, hogy a hatalmat kapott csinovnyik általában (tisztelet a kivételnek) meg akarja mutatni a sok semmirekellőnek (akinek esetleg látszólag, vagy valóban jobban bejött az élet), hogy ki az úr. Legyen szó építési hatóságról vagy éppen jármű ügyintézésről.
leopop32020-08-18 22:49:13 // 122698
Dob nélküli kipufogót lehet forgalmiba íratni?
Elvileg sportkipufogót nem kell ezért kérdezem
Elvileg sportkipufogót nem kell ezért kérdezem
Liquid2020-08-18 22:47:24 // 122697
Mindkét oldalnak van igazsága.
Igen valóban legalizálni kell(ene) bizonyos dolgokat. De pl. egy féknyereg festés, vagy gyakorlatilag minden paraméterben gyárival egyező felni, ne legyen már vita tárgya.
Azonkívül kishazánkban sajnos pont a régivágású posztkomcsi vizsgáztatók ámokfutnak, és levetetik pl. a Pajero gyári küszöbjét és gallytörőjét, hogy az nem jó, és jobban tudják pl. a vontatható tömeget mint maga a gyár. Ja és gyakorlatilag lehetetlen, valamint az Isten pénze és ideje is kevés néha a szakszerű papírozáshoz. Legalábbis akkor ha nem áll az ember mögött egy média, vagy nincs kellő hátszele.
Mint minden ez is végtelenül egyszerű lenne: legyen minden is beírva a forgalmiba, de meg lehessen azt tenni könnyen, gyorsan és ésszerű áron. Csak nem megy az olyan könnyen faluhelyen, ahogy Bendegúz is megmondta :)
Igen valóban legalizálni kell(ene) bizonyos dolgokat. De pl. egy féknyereg festés, vagy gyakorlatilag minden paraméterben gyárival egyező felni, ne legyen már vita tárgya.
Azonkívül kishazánkban sajnos pont a régivágású posztkomcsi vizsgáztatók ámokfutnak, és levetetik pl. a Pajero gyári küszöbjét és gallytörőjét, hogy az nem jó, és jobban tudják pl. a vontatható tömeget mint maga a gyár. Ja és gyakorlatilag lehetetlen, valamint az Isten pénze és ideje is kevés néha a szakszerű papírozáshoz. Legalábbis akkor ha nem áll az ember mögött egy média, vagy nincs kellő hátszele.
Mint minden ez is végtelenül egyszerű lenne: legyen minden is beírva a forgalmiba, de meg lehessen azt tenni könnyen, gyorsan és ésszerű áron. Csak nem megy az olyan könnyen faluhelyen, ahogy Bendegúz is megmondta :)
leopop32020-08-18 22:46:12 // 122696
Ez pontosan így van sajnos
leopop32020-08-18 22:45:29 // 122695
Jaja értem de én a Ti felnire és a piros nyeregre gondoltam. Abba sehogy sem tudnak belekötni teljesen gyári.
De írtam is hogy erre gondoltam :)
De írtam is hogy erre gondoltam :)
Piritu - 1.000.0002020-08-18 22:08:22 // 122694
ezzel most azt hiszem darázsfészekbe nyúlok...
"Némely vizsgabiztos túl komolyan veszi magát és a munkáját." - szerintem meg a tunerek úgy gondolják hogy a cucc beépítésével vége a feladatnak. Nos nem, legalizálni is kell, azzal van vége. Utána veheti komolyan a munkáját mindenki nincs vele probléma. Be kell íratni a forgalmiba aztán csinál a pék amit akar.
(Miért is nem kellene mindenkinek komolyan vennie amit csinál?)
"Némely vizsgabiztos túl komolyan veszi magát és a munkáját." - szerintem meg a tunerek úgy gondolják hogy a cucc beépítésével vége a feladatnak. Nos nem, legalizálni is kell, azzal van vége. Utána veheti komolyan a munkáját mindenki nincs vele probléma. Be kell íratni a forgalmiba aztán csinál a pék amit akar.
(Miért is nem kellene mindenkinek komolyan vennie amit csinál?)
Smith2020-08-18 21:44:29 // 122693
nem irigyek, hanem pontosan úgy viselkednek, ahogy általában, amikor egy senki kezébe hatalmat adsz, és rögtön megpróbálja egy kicsit kompenzálni a saját jelentéktelenségét
berobbantam2020-08-18 18:59:37 // 122692
A rend éber őrei sokszor irigyek az alfásokra🤣
Marseus2020-08-18 16:38:18 // 122691
Mindezeket azért parázom túl,mert alfás haverom (autószerelő) fiát aki szintén alfás,rendőr jelentette fel ültetésért és megszenvedett a műbizonylattal, ő mondta,h 70k-ba fájt a hivatalos fordíttatása mert nem fogadták el a német nyelvűt. A fék nyerget én is csak kukacoskodásnak gondoltam volna (azért olyan is van) és mert ez sárga,szóval ilyen gyári nincs és csak azért kérdeztem hátha valaki szívta már meg. Némely vizsgabiztos túl komolyan veszi magát és a munkáját.
Marseus2020-08-18 16:31:45 // 122690
Most felbátorodtam,a végén még a fóliát sem szedem le az első ablakokról! :-)) Persze csak viccelek,mert arról fotó is lesz szal az esélytelen tudom de a többit hagyom. Köszi.
leopop32020-08-17 20:30:55 // 122689
Így van csak rosszul írtam:D
Ilyen ez ha az ember a Brerára figyel másra már nem is tud :DD
Ilyen ez ha az ember a Brerára figyel másra már nem is tud :DD
Roll19832020-08-17 19:07:45 // 122688
Kép alapján Tatán vagy, nem Tatabányán. :D
leopop32020-08-17 16:18:31 // 122686
leopop32020-08-17 06:59:14 // 122685
Én nem értem miért lenne baj a Ti felnikkel és a piros féknyereggel. Ezek teljesen gyári dolgok.
berobbantam2020-08-17 06:03:10 // 122684
Szia.
Az enyém alatt is ez a rugó van.Meg b8 gátló ami sárga.De sose szoltak még műszakin pedig rendes helyre hordom.Mikor behozták volt rajta 20 mm nyomtâvszélesítő.Avval ment kpm vizsgára és át ment😀
Az enyém alatt is ez a rugó van.Meg b8 gátló ami sárga.De sose szoltak még műszakin pedig rendes helyre hordom.Mikor behozták volt rajta 20 mm nyomtâvszélesítő.Avval ment kpm vizsgára és át ment😀
Marseus2020-08-16 22:20:40 // 122683
Erre már én is gondoltam,van is plasti dip feketém az könnyen le is jön ahová véletlen fújnék csak nagyon balkánnak gondoltam meg nincsenek tapasztalataim mert eddig mindig a szerelőm vizsgáztatta az épp aktuális vasat de sosem adtam neki ilyen feladatokat és most sem akartam szívatni vele azért akartam magam,főleg,h segítetek legalább ötletelni.Köszönöm is szépen! :-)
Piritu - 1.000.0002020-08-16 22:09:40 // 122682
Miért nem fested le feketére? Akár még a helyén is megoldható.
Liquid2020-08-16 22:05:08 // 122681
A TI felnierősen gyári és a rá való gumi is váltóméret, ezzel semmi gond nem lehet. A piros fék meg senkire se tartozik, így jött ki a gyárból :)
Piritu - 1.000.0002020-08-16 22:04:15 // 122680
Töltőpisztoly téma.
Próbáld különböző irányokba tartani. Ha eltalálod a leölő cső irányát, akkor az üzemanyag áramlása zavartalan és nem kapcsol le.
Próbáld különböző irányokba tartani. Ha eltalálod a leölő cső irányát, akkor az üzemanyag áramlása zavartalan és nem kapcsol le.
Smith2020-08-16 22:02:39 // 122679
Ha otthon lennék megnézném, de szerintem nincs feltüntetve. A használatiban szerepel a 19-es kerék is, több bizonyíték, hogy gyári, szerintem nem kell.
Amúgy is, a magyar forgalmi egy vicc, előző autóm kék volt, és az volt beírva szürke. Típushoz meg nem az volt, hogy 166, hanem hogy 2.4.
Amúgy is, a magyar forgalmi egy vicc, előző autóm kék volt, és az volt beírva szürke. Típushoz meg nem az volt, hogy 166, hanem hogy 2.4.
Piritu - 1.000.0002020-08-16 22:02:21 // 122678
A használati utasításodban benne vannak a gyári felniméretek, szerepel benne a felnid? Ha igen, akkor nincs para, megmutatod a vizsgán.
Nekem a Spideren elég volt hogy a felniben benne volt az Alfa logó.
Nekem a Spideren elég volt hogy a felniben benne volt az Alfa logó.
Marseus2020-08-16 22:00:18 // 122677
A rugók pedig pirosak,szal van gond:-))
Marseus2020-08-16 21:59:16 // 122676
Ez momentán sárga. A kerékkel azért gondoltam,h baj lesz mert a forgalmiba nincs a Ti, ha egyáltalán benne van az igazi Ti forgalmiban.
Smith2020-08-16 21:51:49 // 122675
Ugyanez a féknyereg festés, az is van gyárilag pirosban. Azzal mi baj lenne?
Smith2020-08-16 21:50:28 // 122674
A TI kerekekkel mi baj lenne? Gyári kerék.
Rugó: itt nálunk van vizsgabázis ahol ingyen átnézik, vizsga előtt, mintha vizsgálzna, de mégse. És megmondják mi nem felel meg. Én ezt az utat járnám, mielőtt fordíttatok.
Rugó: itt nálunk van vizsgabázis ahol ingyen átnézik, vizsga előtt, mintha vizsgálzna, de mégse. És megmondják mi nem felel meg. Én ezt az utat járnám, mielőtt fordíttatok.
Marseus2020-08-16 21:37:34 // 122673
Ja,és a TI kerekek,gondolom azokkal is gond lesz,ugye?
Marseus2020-08-16 21:33:09 // 122672
Sziasztok,jó estét!
Rugót cseréltem eibach pro-kitre és kaptam is hozzá műbizonylatot de német.Azt halottam,h le kell fordíttatnom hivatalosan de ez 70k-be fáj. Igaz lehet ez? Tudtok ebben segíteni, gondolom nem én vagyok az első sem a 100.!? Műszaki vizsga közeleg és rendesen vissza kell alakítgatnom egy-két optikai változtatást de semmi komoly,ezt kivéve. Remélem egy féknyereg festés nem jelent gondot a műszakin. Lámpa fóliázást tuti le kell szednem meg az első ablakok fóliáját de az be volt kalkulálva viszont a fordítással nem számoltam,főleg ezzel a horror összeggel. A rugó szettet megúsztam 52k ből de ez így durva.
Rugót cseréltem eibach pro-kitre és kaptam is hozzá műbizonylatot de német.Azt halottam,h le kell fordíttatnom hivatalosan de ez 70k-be fáj. Igaz lehet ez? Tudtok ebben segíteni, gondolom nem én vagyok az első sem a 100.!? Műszaki vizsga közeleg és rendesen vissza kell alakítgatnom egy-két optikai változtatást de semmi komoly,ezt kivéve. Remélem egy féknyereg festés nem jelent gondot a műszakin. Lámpa fóliázást tuti le kell szednem meg az első ablakok fóliáját de az be volt kalkulálva viszont a fordítással nem számoltam,főleg ezzel a horror összeggel. A rugó szettet megúsztam 52k ből de ez így durva.
Liquid2020-08-16 12:20:15 // 122671
Szerintem ez nem olyan gázos :) De mindjárt megnézem, az enyém mit mutat.
samu1262020-08-16 09:01:01 // 122670
samu1262020-08-15 23:19:13 // 122669
RomeoOne2020-08-15 23:07:35 // 122668
Típushiba, de nekem csere után is viszonylag hamar megjelent. Először télen, a hidegben kezdi, ez a tömítőgyűrű kikeményedik és elsőre nem veszi fel az olajat. Aztán egyre lágyabb időben is. Ha már ezt csinálja ebben a kánikulában is, akkor már elég régóta lesz.rhatja a tulaj, hogy ez mindig csipog indításnál. Azért nem túl jó ómen.
TnS2020-08-15 21:13:19 // 122667
Üdvözlet mindenkinek egy új Alfa Romeo tulajdonostól! :)
Valakinek esetleg volt már olyan problémája, hogy az üzemanyag töltőpisztoly egyből kikattan normál sebességű tankolásnál? Most kb. 5 perc alatt tudok 10 litert tankolni. Több kútnál is próbáltam, 95-ös és 100-as benzinnel is.
Valakinek esetleg volt már olyan problémája, hogy az üzemanyag töltőpisztoly egyből kikattan normál sebességű tankolásnál? Most kb. 5 perc alatt tudok 10 litert tankolni. Több kútnál is próbáltam, 95-ös és 100-as benzinnel is.
WarbiRunner (Gyuri)2020-08-15 20:14:18 // 122666
Akkor majd legközelebb 😄
leopop32020-08-15 17:11:55 // 122665
Lehet a Brera topikba is érdemes lenne beírnod
samu1262020-08-15 14:49:59 // 122664
NWS910 szép színe van a brerádnak :)
Liquid2020-08-15 09:52:20 // 122663
Köszi 😀
Már itthon vagyunk.
Már itthon vagyunk.
WarbiRunner (Gyuri)2020-08-14 23:44:02 // 122662
Gyertek be egy fröccsre 😄
Liquid2020-08-14 23:32:31 // 122660
úgyvan :)