forrasr2016-02-03 21:24:06 // 77809
jellemzően törökök,amiket most még látni vonaton. Leegyszerűsítve, én sem adom el az alfát, és járok busszal vonattal, hogy aki autózik nekik annyival jobb legyen, önző nézőpont, de a kényelmen kívül egyfajta hobby is az autózás Alfa Romeo élménnyel fűszerezve
Kolci2016-02-03 21:12:10 // 77807
Hát innét nézve igazad van, de a vonatokon látott rengeteg kamion a sógoroknál, és a németeknél észak dél irányban, bizti kiránduláson vesznek részt. A rokonok meg a sógoroknál akkor a szabadságos leveleiket szokták nézegetni, mert páran az ÖBB-nél dolgoznak. Az tény, hogy rengeteg mindenre lehet hivatkozni, hogy ne kelljen vonatozni, pl az egyik ilyen a célország (Magyarország az infrastruktúra miatt) vagy az árú milyensége.
Piritu - 1.000.0002016-02-03 21:04:23 // 77806
Szerintem megbízható, egy titkodat se fog elárulni másnak :-DD
Piritu - 1.000.0002016-02-03 20:57:13 // 77805
Kapaszkodnak a zenészek :-DD
yani🍀2016-02-03 20:23:10 // 77804
Köszönöm mindenkinek!
Remélem sok bajom nem lesz vele. Holnap elviszem egy alapos takarításra.A vezérlés 105K-nál volt cserélve, jövő héten megkapom Erhardtól a gyertyákat, az olajat, azokat még lecserélem és elvileg ennyi. Persze majd használat közben kiderül, hogy kell-e még cserélni valamit.
Remélem sok bajom nem lesz vele. Holnap elviszem egy alapos takarításra.A vezérlés 105K-nál volt cserélve, jövő héten megkapom Erhardtól a gyertyákat, az olajat, azokat még lecserélem és elvileg ennyi. Persze majd használat közben kiderül, hogy kell-e még cserélni valamit.
.......................2016-02-03 20:20:15 // 77803
kicsit szkeptikus vagyok az árakat illetően
mzo2016-02-03 20:18:58 // 77802
Nekem valtos mondta hogy nagysagrendileg 160-180 e ft a szeleptomb cserje. Ha mast is fel kell ujitani a valtoban akkor nagyjabol 250 korul van mindennel egyutt. De probalok keresni linket.
forrasr2016-02-03 20:15:54 // 77801
Tőlünk nyugatra egész pontosan mit jelent? Van szerencsém rálátni a fuvarozási szegmensre, és ez nem működik már sehol nyugat európában. Rugalmatlan drága megoldás volt, és lehetetlen volt normálisan ütemezni. Addig működött Sopron-Wels vonal innen Magyarországról még az Unióba lépés előtt, míg kellett úgynevezett közlekedési engedély egyik országból a másikba lépéshez, ami kvóta szerűen volt kiosztva adott szerelvényhez kiosztott tevékenységi engedélyre (ez is korlátozott számú volt-be volt határolva hány szerelvény mehetett nemzetközi fuvarba), így megvolt adott szerelvény hány fuvart tudott megtenni nyugatra,ami nem volt túl bő keret, viszont a vonattal való kijutáshoz nem kellett osztrák engedély, mert mentességet kapott, így csak a 3.országos fogyott, amiből jellemzően volt bőven. Cseh,Szlovák,Osztrák amiből erősen korlátozott volt a darabszám. Így volt piaca egyedül a ROLA közeledésnek, mert alapvetően több útiköltséggel járt, több ideig tartott, és ráadásul előre kellett foglalni, eleinte ha lekésted buktad az árát, később bizonyos része visszaigényelhető volt.
Unióba lépés után megszűnt a közlekedési engedély, és a tevékenységi engedélyek száma sem korlátozott, így nem használta már senki a vonatot tőlünk nyugatra jutáshoz.
Unióba lépés után megszűnt a közlekedési engedély, és a tevékenységi engedélyek száma sem korlátozott, így nem használta már senki a vonatot tőlünk nyugatra jutáshoz.
mzo2016-02-03 20:14:44 // 77800
Igen, az igaz, hogy a 2,4 ben masok a fokozat kiosztasok. Azert annyit hozzatennek, hogy az 1.9 120 alatt valtja mar a 6-at, viszont a hosszabb 6-nak koszonhetoen 140-nel kerek 2000 forog a motor. A téli es a sport gomboknak hogy van e ertelmuk azt nem tudom, hiszem egyreszt van kiporgesgatlo az autoban, masreszt ha padlozik az ember vagy sportosan vezet akkor ugyis magasabb fordulaton tartja a valto a motort. Egyebkent se vegsebessegben se gyorsulasban nincs szamottevo kulonbseg a kezi es az automata kozott.
Giuntini2016-02-03 20:11:38 // 77799
Újabb benzines fenevad! Gratulálok!
yani🍀2016-02-03 19:58:53 // 77797
Ma forgalomba került a TBi. -:)
mizooo2016-02-03 19:49:13 // 77796
Tudjátok mi jó módszer még ha valaki villog hátulról?
Ablaktörlő folyadékot neki... 100 Km/h és felette már szór rendesen hátrafelé :D
A fékezgetéssel csak a baj van....
Ablaktörlő folyadékot neki... 100 Km/h és felette már szór rendesen hátrafelé :D
A fékezgetéssel csak a baj van....
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-03 19:41:46 // 77795
délután jó volt, aztán elindultam villogott a km számláló és ezt csinálja, mindjárt lekapom az akkusarut aztán meglátjuk, minden müxik csak a hang tesla rádió ...
tirex2016-02-03 19:37:48 // 77794
Korrekt.Nagyon köszönöm.
afla1592016-02-03 19:34:04 // 77793
Nem a pakolással volt..van a probléma...a hely hiánya a lábaknál mutatkozott...mi is voltunk olaszba öten...bőröndökkel tetőboxal...nem volt probléma.....megnőtt a gyerek...2 méter....
.......................2016-02-03 19:29:20 // 77792
mindenki mondja hogy a szeleptomb ugyanannyi mint egy kettőstöbegű+kuplung
légyszi linkeje be aki tud ilyet árral ,mert én sehol sem találom
légyszi linkeje be aki tud ilyet árral ,mert én sehol sem találom
.......................2016-02-03 19:27:44 // 77791
biztos nem bírta a nagy g erőket a gyorulás alatt amit a Novitec beletett :)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-03 19:24:27 // 77790
no lehet megdöglött a fejegységem csak zúgnak a hangszórók, mint a mikrobi
Giuntini2016-02-03 19:13:02 // 77789
A 2,4-ben kicsit másképp viselkedik. Elsősorban nem 50-nél, hanem 35-nél teszi üresbe. Alacsonyabb fordulaton vált, finoman nyomva a gázpedált 60 alatt valamivel felvált. Finoman nyomva 100-nál felrakja 6-ba. Az 1,9 120-nál. A 2,4-nél lehet választani a programok között. Sportban átmegy brutálba, 3500-4000 között vált. A Winterben még alacsonyabban vált, és kettesben indul. A fogyasztása jóval nagyobb a kéziváltóshoz viszonyítva, a 2,4 gyári fogyija városban kézi váltóval 9,5, míg automatával 11,6.
mzo2016-02-03 18:42:32 // 77788
Nekem volt 1.9 16v Q-tronic. Japan Aisin valto van benne. Sok mas autoban is megtalalhato (pl opel, peug, citroen saab stb) Mechanikailag megbizhato, foleg ha 80-100 e kmerenkent cserelnek rajta olajat. Egy baja lehet a szeleptomb elkophat. Ilyenkor dobalva valt, vagy nem valt, vagy nem idoben valt, vagy leszakad a fejed olyat valt. Szoval ha nem valt szepen akkor szeleptomb csere, ami nagysagrendileg annyi mint egy kettostomegu kuplung csere a kezivaltonal. A szeleptomb nagyjabol 2-300 e km kozott szokott meghalni, nagyjabol annyit bir, bar ez nagyban fugg a korulmenyektol is. A lenyeg, hogy szepen rangatasmentesen valtson a valto es akkor meg sokaig jo lehet. Azert nem egyik naprol a masikra mennek ezek tonkre. Nekem pl soha nem volt vele semmi bajom, igaz alig volt tobb mint 100 e km az automban. Maga a valto egy jo kozepesen korszeru szerkezetnek mondhato, adaptiv, erzekeli a vezetesi stilusodat es annak megfeleloen valtogat. Pl Ha sportosan vezet az ember akkor kihuzatja a fokozatokat es fekezeskor kemenyen visszavaltogat-motorfekez. Nem egy modern ZF valto de ha szereted az automata stilust akkor teljesen jo. Varosban annyiban maceras, hogy 65-70 alatt nem hajlando 4-esbe valtani. Kb akkor forog 2000 fordulaton a motor. Egyebkent ez az a tartomany ahol igyekszik tartani a motort 1800-2200 kozott normal vezetesnel. Ha ilyen autot szeretnel a leglenyegesebb a proba. Szepen rangatasmentesen valtson. Nagyjabol ennyi.
Jorjie2016-02-03 17:44:19 // 77787
Nem lenne baj, ha egy autós fórumon nem politizálnál, főleg úgy, hogy szabályzat is tiltja.
tirex2016-02-03 17:24:06 // 77786
Sziasztok! Mennyire megbízható az alfa automataváltója?
Laci822016-02-03 17:18:12 // 77785
Már én is gondolkoztam egy dashcam beszerzésen...
http://www.pearl.at/at-a-REF40819-4320.shtml;jsessionid=kaaNiaBm3fqE05JoauNkv?vid=972&wa_id=58&wa_num=4&utm_source=googleps_at&utm_medium=cpc&gclid=CNGO4oP_28oCFWj3wgod4dgGrw
http://www.pearl.at/at-a-REF40819-4320.shtml;jsessionid=kaaNiaBm3fqE05JoauNkv?vid=972&wa_id=58&wa_num=4&utm_source=googleps_at&utm_medium=cpc&gclid=CNGO4oP_28oCFWj3wgod4dgGrw
Piritu - 1.000.0002016-02-03 16:59:32 // 77784
A Giuban beizzítottam a tavaly vett kamerát. Igaz nem HD, de hangot is rögzít, be lehet olvasni a rendszámot és megjegyzi...
Laci822016-02-03 16:41:33 // 77783
Annak én is örültem volna akkor.... de ez olyan gyorsan történt,hogy sajnos nem jegyeztem meg a rendszámját. csak azt tudom,hogy BG volt meg egy világos barna újabb X 5-s.De azt tapasztaltam,hogy 90%-ba a Béjemwések bunkók...............
.......................2016-02-03 16:38:02 // 77782
Ugyanígy haltak meg a Puntoban amit a szlovák picsa fellökött,
Szóval nem veszélytelen ez a viselkedés
Szóval nem veszélytelen ez a viselkedés
.......................2016-02-03 16:36:03 // 77781
Lassan az ilyen mindennapos,
De örülnék ilyenkor ott lenne egy rendőr,de persze sosincs,mert parkolnak és a laptopot nyomogatják
De örülnék ilyenkor ott lenne egy rendőr,de persze sosincs,mert parkolnak és a laptopot nyomogatják
Laci822016-02-03 16:33:01 // 77780
Én is csináltam már olyat,hogy 160-nal előztem a sort és beért az X 5 és villogott.Kénytelen volt megvárni még befejezem az előzést és mikor elhalad rávillogtam,hogy te hülye paraszt menj akkor..erre meg befékezett előttem és leakart tolni az útról.Aztán meg köpködött... egy bunkó paraszt belgrádi szerb fasztarisznya volt.sajnos nem jegyeztem meg a rendszámját pedig kellett volna jelenteni,mert majdnem balesetet csinált és velem meg ott volt az 5 éves fiam.mikor befékezett előttem én félre rántottam a kormányt hátulról meg majdnem eltörölt egy másik autó......
.......................2016-02-03 16:03:21 // 77779
erre satufékkel szoktak reagálni
a kis buták azt hiszik kifékeznek egy Alfát :)
a kis buták azt hiszik kifékeznek egy Alfát :)
Haddel2016-02-03 15:23:06 // 77778
Jaja ,az jellemző M1-en jön a sok kemény gyerek és villog ,mint a hülye ,mindegy ,hogy kamionsort előzöl,nem vár. Én elengedem amint tudom,de van ,hogy felbosszant ,és akkor kicsit megkergetem .Érdekes ,akkor ő is ki tud huzódni 😃
Liquid2016-02-03 14:01:38 // 77777
engedd el, madj állj be mögé és villogj neki :) Csináltam már olyat...
Shadin2016-02-03 14:01:08 // 77776
Abban az eseteben, ha a forgalom 130-at enged ÉS van valaki a jobb sávban akit éppen előz :-)
Giuntini2016-02-03 13:58:15 // 77775
Én hülyét kapok, amikor önkéntes rendőrt játszik a paraszt. Ha 130-al megy előzés után kötelessége kimenni a külső sávba. Viszont ha a forgalom a belsőben 120-130-at enged a rohadt X5 vagy Cayennel ne okoskodjon.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-03 13:40:38 // 77774
ha éppen nem előzöl vagy mész el valaki mellett eleve a jobb külsőben kéne menned ha 80-nal kullogsz, ha 130-cal mész...mit keresel a belsőben?
Liquid2016-02-03 13:39:38 // 77773
nem megoldás a tréning ilyenre, mert attól nem lesz jobb képességű, és
nagyon sokan fogyasztáshuszárságból töttyögnek, az ellen meg nem véd semmi
nagyon sokan fogyasztáshuszárságból töttyögnek, az ellen meg nem véd semmi
.......................2016-02-03 13:37:14 // 77772
úgy értettem a villogósok lihegik túl
, 5 másodpercet türelemmel lennének jobb lenne
kimegyek én is ha nincs a sávban senki
nem szoktam nyakaskodni ,minek?
de én azt látom hogy egy másodperc türelem sincs annál aki nyomul
ez van túllihegve ,hogy menj ki de AZONNAL!
, 5 másodpercet türelemmel lennének jobb lenne
kimegyek én is ha nincs a sávban senki
nem szoktam nyakaskodni ,minek?
de én azt látom hogy egy másodperc türelem sincs annál aki nyomul
ez van túllihegve ,hogy menj ki de AZONNAL!
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-03 13:33:00 // 77771
szintén zenész, tudod hány autó mellett megyek az M7-en a jobb külsőben a furgonnal, mert a sok paraszt a középsőben autókázik?
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-03 13:30:58 // 77770
nincs túl lihegve, a KRESZ kerek perec megmondja kötelező a jobbra tartás ezek szerint Te leszarod ezt a szabályt, mert nem érdekel...csak akkor hogyan törsz pálcát bárki feje felett mondjuk a pofozkodós esetnél ...
érdekes világ ez, mindenki azt hiszi igaza van és a törvények felett áll...közben senki nem tartja be :)
érdekes világ ez, mindenki azt hiszi igaza van és a törvények felett áll...közben senki nem tartja be :)
.......................2016-02-03 13:12:37 // 77769
ezt is lehetne fejleszteni,
továbbképzéssel ,tréningekkel
node manapság mindenkinek van jogsija
el sem veszik ,mert akkor nem tankol,és nem fizet Jövedéki adót se
ez pusztán anyagi érdek hogy minden nem odavalót kiengednek az útra
aztán meg aki rendesen menne ,az oldja meg maga
ez van kommunikálva Felülről
továbbképzéssel ,tréningekkel
node manapság mindenkinek van jogsija
el sem veszik ,mert akkor nem tankol,és nem fizet Jövedéki adót se
ez pusztán anyagi érdek hogy minden nem odavalót kiengednek az útra
aztán meg aki rendesen menne ,az oldja meg maga
ez van kommunikálva Felülről
.......................2016-02-03 13:09:59 // 77768
megértem hogy bosszantó,
voltam a Angyalföldön Győrből a Phonnál bontott cuccért,
országúton mentem gondolván jó lesz az
nos egy átok a Budapest környéke országúton,soha többet ...
voltam a Angyalföldön Győrből a Phonnál bontott cuccért,
országúton mentem gondolván jó lesz az
nos egy átok a Budapest környéke országúton,soha többet ...
Shadin2016-02-03 13:07:40 // 77767
Pontosn! Az nem alkalmas részt venni a közúti forgalomban. Vagy Ő vagy a kocsija, mindegy...
Shadin2016-02-03 13:06:26 // 77766
Ja persze. Nem is neked szántam direktbe :-)
Csak kiadtam a gőzt...
Kell egy HAMMER becsövezve +2 tonna betonnal benne és csak szabályosan közlekednék vele. Pl. 100km-en mennyi autó lenne árokban?
Csak kiadtam a gőzt...
Kell egy HAMMER becsövezve +2 tonna betonnal benne és csak szabályosan közlekednék vele. Pl. 100km-en mennyi autó lenne árokban?
Liquid2016-02-03 13:06:15 // 77765
Ez nem csak forgalom föggő, mert pl. tegnap reggel Écsről Győrbe 60-70-nel vonatoztunk , voltak előttünk vagy 10-en előzni nem lehetett mert jöttek folyamatosan szembe, láttuk is a sor elejét, nem indokolta semmi a lassúságot.
Sajna ez egyre általánosabb.
Aki normál közúton nem tudja tartani a 90-et, az ne vezessen!
Sajna ez egyre általánosabb.
Aki normál közúton nem tudja tartani a 90-et, az ne vezessen!
.......................2016-02-03 13:06:03 // 77764
kellett a megrendelés a Waberesnek
meg a Horváth Rudolfnak
mert ezek a Fidesz párti mutyiközeli cégek,akik visszacsorgatják a milliárdokat a politikusok zsebébe
de rájuk senki nem haragszik mikor előtted tötymörög a szuzuki a bal sávban 110el
akkor a Suzukis a hibás,
pedig mennyire nem így van,
az egész szar közlekedésért a kormány a felelős
mert iylet teremtett szándékosan
gondoljatok erre mikor levillogtok egy Suzukit
meg a Horváth Rudolfnak
mert ezek a Fidesz párti mutyiközeli cégek,akik visszacsorgatják a milliárdokat a politikusok zsebébe
de rájuk senki nem haragszik mikor előtted tötymörög a szuzuki a bal sávban 110el
akkor a Suzukis a hibás,
pedig mennyire nem így van,
az egész szar közlekedésért a kormány a felelős
mert iylet teremtett szándékosan
gondoljatok erre mikor levillogtok egy Suzukit
Kolci2016-02-03 13:02:17 // 77763
Ez csak a jéghegy csúcsa.
A baj ott van, hogy Pesten szinte csak a keletiben volt ROLA lehetőség.
Az egész országban is csak pár db van.
Egy ilyen rendszer, hogy jól működhessen, ahhoz minden megyeszékhelyre kellene legalább egy ROLA pont, de igazából nagyobb városokba is kellene telepíteni.
Teljesen mindegy, hogy ki ossza el a forgalmat, de a szállítási költséget akkor is a sógorok teszik zsebre.
Az ország legnyereségesebb vállalata volt a MOL-al egyetemben, de hát kellett a lóvé.
Ha a mienk lenne a CARGO és építenének vagy 50-70 ROLA pontot, akkor ez lenne a nyerő.
Addig meg toporgunk a sztrádákon, és siratjuk a felnijeinket, meg a futóműalkatrészeinket..
A baj ott van, hogy Pesten szinte csak a keletiben volt ROLA lehetőség.
Az egész országban is csak pár db van.
Egy ilyen rendszer, hogy jól működhessen, ahhoz minden megyeszékhelyre kellene legalább egy ROLA pont, de igazából nagyobb városokba is kellene telepíteni.
Teljesen mindegy, hogy ki ossza el a forgalmat, de a szállítási költséget akkor is a sógorok teszik zsebre.
Az ország legnyereségesebb vállalata volt a MOL-al egyetemben, de hát kellett a lóvé.
Ha a mienk lenne a CARGO és építenének vagy 50-70 ROLA pontot, akkor ez lenne a nyerő.
Addig meg toporgunk a sztrádákon, és siratjuk a felnijeinket, meg a futóműalkatrészeinket..
.......................2016-02-03 13:01:31 // 77762
Az azért más ha 100 helyett 50 el megy
vagy 140 helyett 120 al
lehetetlen normálisan közlekedni rendes országúton ez igaz ,majdnem dupla a menetidő mint autópályán
de nem csoda hisz az országút hálózat szinte semmit nem fejlődőtt a 70es évek óta
Fater az Ózd Miskolc távot a Waresszal 1 óra alatt lenyomta
Ma a 200 Lovas Brerával nem tudom megcsinálni ugyanezt ,mert akkora a forgalom
(jó hajnal 2 kor igen)
vagy 140 helyett 120 al
lehetetlen normálisan közlekedni rendes országúton ez igaz ,majdnem dupla a menetidő mint autópályán
de nem csoda hisz az országút hálózat szinte semmit nem fejlődőtt a 70es évek óta
Fater az Ózd Miskolc távot a Waresszal 1 óra alatt lenyomta
Ma a 200 Lovas Brerával nem tudom megcsinálni ugyanezt ,mert akkora a forgalom
(jó hajnal 2 kor igen)
Shadin2016-02-03 12:59:23 // 77760
Simán elférünk :-)