Csabi2016-02-09 10:29:49 // 78096
Azért mert tisztának tűnik, attól még szorulhat a szelep. Jártam úgy, h vettem egy újat, sajna nem pierburgot hanem más gyártmányt(talán felújított volt, nem tudni) 500km után már rángatott az autó, és 1000km után teljesen meg is szorult.(Gondolhatod mennyire volt kormos...) Szóval ezer km után le kellett szerelnem és pucolni. Visszaszerelés után ismét 1000km-ert bírt... szóval szépen eljátszadoztam vele 1000 kilométerenként 3x-4x ....aztán ment a kukába, és vettem egy gyári pierburgot... Az 15ezer kilométer után kezdett amortizálódni, nem szorult meg de már kicsit szorult a perselyhez került korom miatt... szóval pucolni kellett volna, ugyan az autón még annyira nem lehetett érezni, de már tudtam a folytatást...
yani🍀2016-02-09 10:29:33 // 78095
Én a gödöllőiekkel beszéltem, Nekem a 4-es hengeren volt -1.75 köröli hideg korrekció. Jót beszélgettünk az úriemberrel. Azt mondta ő nagyon szívesen bevizsgálja, ha van felesleges pénzem, de ő nem látja értelmét, ha az autó egyébként tökéletes. A mínuszos értékeket produkáló injektorokkal amúgy sem tudnak mit kezdeni.
Roland1592016-02-09 10:06:07 // 78094
Sziasztok!1.9 16v jtdm ről lenne szó!Ki szokta vizsgálgatni a korrekciós értékeket közülletek?És milyen vizhőfoknál milyen értéket szokott mutatni neki a gép?Ugye sokan mondják hogy +-1 alatt jók a korrekciós értékek....!Na most nálam a 4-es hengernél,amíg még nem üzem meleg....addíg alapjáraton +2.5 is tud lenni a korrekció olyankor az 1es henger -0.25 , 2-es -0.5 , 3-as -1.75 körüli értéken mozog!Sok szerelőt megjártam már ezzel a témával,de sehol nem tudtak rá konkrétan mit mondani,mert nem kopog,nem füstöl(Nincsen dpf-em),nem fogyaszt sokat,nem dadog,pöc-röff-re indúl -10 ben is!A korrekciós értékek miatt a porlasztókat fél év alatt 2szer szedettem már ki ,és mérettem be padon,2 különböző helyen,de azok teljesen jók!Plusz kompresszió mérésem is volt,mert hideg indításnál kicsi kékes pamacsot köp ki,de olaj meg nem fogy,turbóm felújítva...szívósoromnak a belseje fém tiszta!Vélemények esetleg az ilyen korrekciós értékekről?Üzem melegen viszont +-1 alatt van az összes érték!
Shadin2016-02-09 09:59:03 // 78093
Hát nem gondoltam... 1.9 16v-ben nem volt hardveres különbség.
Roll19832016-02-09 09:47:50 // 78092
Szétnéztem alfaowner fórumon, mivel múltkor senki se válaszolt a kérdésemre, hogy a 136 lovas 2.0 jtd, hogy van butítva, de sajnos nem csak szoftveres a különbség:
Compared with the 170 HP version, the 136 HP version makes use of:
- A dedicated engine control unit;
- A dedicated and smaller variable geometry turbine;
- A dedicated air intake chamber without swirl valves;
- A dedicated, variable displacement oil pump.
Compared with the 170 HP version, the 136 HP version makes use of:
- A dedicated engine control unit;
- A dedicated and smaller variable geometry turbine;
- A dedicated air intake chamber without swirl valves;
- A dedicated, variable displacement oil pump.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-09 09:04:20 // 78091
sablonos? mert a Dacia vagy Zastava Berlina olyan üdítő :DDD
Tőlem hívhatják gőzmozdonynak is nekem sedan-om van vagy 4 ajtós :P
Tőlem hívhatják gőzmozdonynak is nekem sedan-om van vagy 4 ajtós :P
'''''2016-02-09 08:05:00 // 78090
Csak jót teszel vele a motornak,ha lefalazod.Saját sz@rát etetik meg szegénnyel.
Piritu - 1.000.0002016-02-09 07:40:28 // 78089
"a mágnes nem úgy működik ahogy kellene" - ha nyilván valóan rossz, akkor nem csoda, hogy nem működik :-DD
Giuntini2016-02-09 07:38:25 // 78088
Most úgy néz ki, lehet hogy kapok egy Egr-t kipróbálásra. Mindenesetre az nekem magas, hogy amikor ki lett véve az Egr, patika tiszta volt, tehát kormot nem gyártott a szívósor felé. Viszont azt tisztán lehetett hallani, hogy a mágnes nem úgy működik ahogy kellene. Mindenesetre nagyon hajlok a lefalazásra, mert az Egr egy időzített bomba.
'''''2016-02-09 07:26:26 // 78087
Még nem mentem a vassal de lemérem. :-)
Liquid2016-02-08 23:56:09 // 78086
nem tudom mit kéne tudni egy 1.9-nek, ezért nem is kommentáltam :)
Csak az enyémmel tudnám összevetni...
Csak az enyémmel tudnám összevetni...
Dömpi (il dottore)2016-02-08 22:54:01 // 78085
ezért vagyunk alfások! nálunk nem működnek ezek a sablonos kategóriák! nálunk BERLINA van és SPORTWAGON. a standard kategóriák meg maradjanak meg a commerz márkáknak 😉
Dömpi (il dottore)2016-02-08 22:50:05 // 78084
a 7végén, nem?
Dömpi (il dottore)2016-02-08 22:49:00 // 78083
Na! Mi van?
Most annyira jó időt futott az Arkangyal, hogy ledöbbentetek és ezért nem kommentáltátok, vagy annyira sz@r, hogy szóra sem érdemes?
Most annyira jó időt futott az Arkangyal, hogy ledöbbentetek és ezért nem kommentáltátok, vagy annyira sz@r, hogy szóra sem érdemes?
Grega4042016-02-08 21:07:39 // 78082
Jaja, nekem is az a baja, hogy az ezüst (kulcsszáras) fele tört el. A fekete résznek semmi baja.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-08 20:47:35 // 78081
:D szombaton majd elmélkedünk erről is
Pityukoma2016-02-08 20:34:18 // 78080
Falazó lemezem van. Berakom a kocsiba hogy nálam legyen. Ha összefutunk odaadom.
Pityukoma2016-02-08 20:32:38 // 78079
Viszont van/volt: Giardinetta; Furgonetta :-)))
Giuntini2016-02-08 20:26:57 // 78078
Még nem, de eddig nem volt problémám vele. Shadin és Pityukoma tanácsát úgy érzem megfogadom.
Shadin2016-02-08 20:12:48 // 78077
No way :-)
Nivan842016-02-08 20:06:43 // 78075
Piritu - 1.000.0002016-02-08 20:04:20 // 78074
Made in China? :-OOO
'''''2016-02-08 19:48:01 // 78073
Szereti szívatni magát.Ez nála már valami fétis. :-)
yani🍀2016-02-08 19:39:38 // 78072
Még nem falaztad le?
Giuntini2016-02-08 19:35:11 // 78071
Most már csak ennyit tudok mondani; A tetves Egr szelepét!
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-08 19:24:34 // 78069
ilyen nincs a szakzsargonban :)
sedan, lépcsőshátú
combi, kombi
hatchback, ferdehátú
cupe, kupé
cabrio, kabrió
terepjáró,
pick up, platós
dobozos
azt hiszem ennyi :D
sedan, lépcsőshátú
combi, kombi
hatchback, ferdehátú
cupe, kupé
cabrio, kabrió
terepjáró,
pick up, platós
dobozos
azt hiszem ennyi :D
'''''2016-02-08 19:22:13 // 78068
Rendben.Nekem nem sietős. :-)
Shadin2016-02-08 19:19:18 // 78067
Shadin2016-02-08 19:17:47 // 78066
esetleg puttonyos?
mizooo2016-02-08 19:15:02 // 78065
Akkor legalább "sportkombi" legyen :)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-08 19:13:22 // 78064
semmi baj sincs a kombi kifejezéssel ez a magyar megfelelője
mizooo2016-02-08 18:41:43 // 78063
Sportwagon! A kombi azmiaz? Szerintem Mondeó max....
emGéza2016-02-08 17:53:54 // 78062
Most mondanám , hogy szavazzunk ! ;-) De itt többségben van a SportWagon :-O
David | Centocinquantanove2016-02-08 17:34:37 // 78061
Az SW még szebb is mint a limo változat! :-)
tirex2016-02-08 17:19:23 // 78060
Szia! Szerdán délelőtt hívlak majd a kocsi miatt, hátha közös nevezőre jutunk.
tirex2016-02-08 17:17:58 // 78059
Háááát az nekem kombi. Nem szeretem a kombikat,de ezt bevállalnám, tény hogy nagyon el van találva a forma. Na jó többet nem írom hogy kombi, mától SW lesz nálam is. )))
Dömpi (il dottore)2016-02-08 17:08:38 // 78058
"Ti kombi"
Az ALFA SW-t gyárt, nem kombit :)
Nem kötekedni akarok, csak nálam a "kombi" - kicsit degradálóan - olyan családi, szögletes seggű, nyárpolgári autó...az SW nem az.
Az ALFA SW-t gyárt, nem kombit :)
Nem kötekedni akarok, csak nálam a "kombi" - kicsit degradálóan - olyan családi, szögletes seggű, nyárpolgári autó...az SW nem az.
tirex2016-02-08 16:22:50 // 78057
Hali! Igen megnéztem a kocsit, szép, egyben van. Azt hogy hogy megy nem ecsetelem, a párom hátul a levegőt kapkodta. ))) Holnap délelőtt megyek osztrákba a kocsihoz a biztosítóval és lenne a közelben egy Ti kombi amit meg akartam nézni de fel sem veszi már 2 napja úgyhogy felejtős. Szerintem marad a bonyhádi betontorpedó. )))
'''''2016-02-08 15:29:59 // 78056
Megmondom őszintén,nem izgulok.Ez az összeg most nem hiányzik annyira a kasszából úgyhogy nagyon ráér az eladása.Ha megmarad se gond,még nem is tudom,igazán el akarom-e adni.Ha meg elmegy,van még két alfa otthon a garázsban.Épp most néztem a hirdetést és két hét alatt 1800-an látták.
Szerencsére (vagy balszerencsémre ?) nem úgy vagyok,ahogy te voltál,hogy már kéne menni a másik vasért. :-)
Szerencsére (vagy balszerencsémre ?) nem úgy vagyok,ahogy te voltál,hogy már kéne menni a másik vasért. :-)
yani🍀2016-02-08 15:04:47 // 78055
Előbb-utóbb megjön az új gazdája, biztos vagyok benne. Nekem is csak egy jelölt jött el megnézni még decemberben, megnézett még párat, majd januárban elvitte.
'''''2016-02-08 15:00:48 // 78054
Volt.Mentünk egy-két kört de nem akarta vezetni.Még gondolkodik és egyeztet a biztosítóval.Mindent megmutattam neki és elmondtam mindent az autóról.
Most hétvégén egy másik,volt itteni tag jön megnézni de nem árulta még el az itteni nevét.
Rég nem használta az oldalt és nem tud egyenlőre belépni.
Most hétvégén egy másik,volt itteni tag jön megnézni de nem árulta még el az itteni nevét.
Rég nem használta az oldalt és nem tud egyenlőre belépni.
'''''2016-02-08 14:55:44 // 78053
Én is így szoktam! :-)
Dömpi (il dottore)2016-02-08 14:45:41 // 78051
iiiiiiigen, ma reggel kiugrottam németbe megmérni
elfelejtettem volna odaírni :)
elfelejtettem volna odaírni :)
'''''2016-02-08 14:42:11 // 78050
Tegnap meg németben mérted a gyorsulást! :-)
tdemeter2016-02-08 13:01:13 // 78049
Osztom, nálam is alap az öv, kifejezetten szarul érzem magamat nélküle...
A gyerkőcöknek is mindig ez az első, de már megtanulták...
A gyerkőcöknek is mindig ez az első, de már megtanulták...
Dömpi (il dottore)2016-02-08 12:59:39 // 78048
Köszi az Infót Hardy, jó egy rendőr közöttünk!
Amúgy én mindig bekötöm magam, még akkor akkor is, ha 100 métert gurulok a sarki pékségig.
Nem is értem, a mai világban (sebesség, autók teljesítménye, idióták hatványozott száma) miért merül fel egyáltalán a kérdés?
Amúgy én mindig bekötöm magam, még akkor akkor is, ha 100 métert gurulok a sarki pékségig.
Nem is értem, a mai világban (sebesség, autók teljesítménye, idióták hatványozott száma) miért merül fel egyáltalán a kérdés?
David | Centocinquantanove2016-02-08 12:48:15 // 78047
Amerre én járok nap mint nap, egy több km hosszú egyenes útszakasz.
annak a közepén van egy derékszögben becsatlakozó út, ami kb. 1 cégen kívül sehová sem vezet, de természetesen be van korlátozva 60-ra, és a két oldalon fel van festve a záróvonal.
A sorrend az egyik irányból tehát:
60-as korlátozó + záróvonal
becsatlakozó út jobbról
záróvonal ebből az irányból megszűnik
VÉDA.
A VÉDA és a kereszteződés között van majdnem 200m. A kereszteződés ugyebár elvileg (és gyakorlatilag) feloldja a 60-as táblát, de SENKI nem mer gyorsítani, egészen addig, amíg át nem mennek a VÉDA alatt, és el nem hagyják legalább újabb 200m-rel.
Egyszerűen hihetetlen...
annak a közepén van egy derékszögben becsatlakozó út, ami kb. 1 cégen kívül sehová sem vezet, de természetesen be van korlátozva 60-ra, és a két oldalon fel van festve a záróvonal.
A sorrend az egyik irányból tehát:
60-as korlátozó + záróvonal
becsatlakozó út jobbról
záróvonal ebből az irányból megszűnik
VÉDA.
A VÉDA és a kereszteződés között van majdnem 200m. A kereszteződés ugyebár elvileg (és gyakorlatilag) feloldja a 60-as táblát, de SENKI nem mer gyorsítani, egészen addig, amíg át nem mennek a VÉDA alatt, és el nem hagyják legalább újabb 200m-rel.
Egyszerűen hihetetlen...