Fórum >> Típusok >> 159

Shadin2016-02-03 12:52:56 // 77759
Én jobb sávban közlekedek. Akkor is ha valaki lassabb a bal oldalamon. Leszarom, szabályos sebességgel (vagy felette) elhaladok mellette. Nem előzés, elhaladás sávváltások nélkül.

De banyek, hogy az összes egyenes, forgalmi akadálytól mentes bekötő úton 50-60 között képesek közlekedni, a főúton meg max. 70-nel az kapja be a fa...m. NE ÜLJÖN KOCSIBA HA NEM LÁT VAGY FÁRADT VAGY NINCS TÉLI GUMIJA VAGY SZAR AZ AUTÓJA!

És ezen idióták szerint én vagyok a f@sz és türelmetlen, pedig én csak azt szeretném ha mehetnék legalább úgy ahogy az megengedett :-(
Dömpi (il dottore)2016-02-03 12:52:50 // 77758
Mert mi tudunk pakolni, mások viszont az egy hetes nyaralásra képesek a fél házat magukkal hurcolni.
Én is simán elférek a 3 gyerekkel babakocsistól, mindenestől.
Anno 3gyerekes családok simán még trabival is elmentek nyaralni, ma meg...áh, hagyjuk inkább.
Aki nem fér el a 159sw-ben vegyen buszt!
Kolci2016-02-03 12:51:52 // 77757
A sógoroknál a tranzitforgalom csak vonaton lehetséges. Amúgy a személykocsi relatíve drága, de egy kamionnál ez nem igaz, hisz rengeteg nyálat fogyasztana, s az e útdíjról nem is beszélve. Ha itthon is így lenne akkor nem érnének hét közben egymás seggébe a kamionok :(
.......................2016-02-03 12:50:08 // 77756
isten hozott 5. Iktor királyságában!
.......................2016-02-03 12:49:02 // 77755
"
A Hungarokombi Kombinált Fuvarozást Szervező Kft. (Cg.01-09-071503/ 119) 2013. január 1-vel kezdődően megszüntette üzleti tevékenységét és végelszámolás formájában jogutód nélkül megszűnik. Ennek oka az, hogy a ROLA fuvarozás (kamionok fuvarozása vasúton) tulajdonosi döntés alapján Magyarországon leállításra került és a társaság elvesztette fő üzleti tevékenységi körét.

A Hungarokombi 1990 óta végezte a közút-vasút kombinált fuvarozás szervezését, értékesítését és fejlesztését, amivel a gyakorlatban hozzájárult az Európai Unió és Magyarország közlekedéspolitikai célkitűzéseinek megvalósításához. Semleges piaci résztvevőként tevékenykedett, ajánlataival a közúti fuvarozás rugalmasságához szokott ügyfeleket célozta meg, miközben áthidalt olyan közúti nehézségeket és korlátokat (utak, és határátkelők zsúfoltsága, korlátozott vezetési idő, közúti engedélyek hiánya stb...) amelyek feloldására a vasút különösen alkalmas."
Liquid2016-02-03 12:48:58 // 77754
ez tény, nem lenne rossz a 3. sáv
.......................2016-02-03 12:47:23 // 77753
"Magyarországon a szolgáltatás azért szűnt meg, mert a magyar állam nem hosszabbította meg a szolgáltató Hungarokombi pályahasználati díjkedvezményét."

ROLA
.......................2016-02-03 12:45:27 // 77752
svájcban van olyan hogy felállsz a vonatra kocsival ,és elvisz 500km re
csak drága
.......................2016-02-03 12:43:49 // 77751
ezerszer volt már hogy szemben senki nem jött ,
a mi sávunk meg fullon sokszáz km en át
ergo rugalmas lenne a sávelválasztó simán lehetne 1sáv bal 3 sáv jobb oldal
tudom nehéz megvalósítani
de van még mit fejleszteni a közlekedésben
.......................2016-02-03 12:40:01 // 77750
egy szó mint 100 szerintem kevés az út ,
kevés a 2*2 sáv az M1 forgalomhoz ,
a vasárnap sem megy soha nyáron dugók nélkül ,pedig akkor nincs kamion se

hétköznak meg a jobb sávot kibérelik a kamionok,
szóval marad egy ,na ezért van a sok konfliktus ,mert valaki haladna,valakinek meg elég 120 is

az M1 már rég 3*2 sávosnak kellene lennie
az M7 nek meg a balatonig
Kolci2016-02-03 12:37:41 // 77749
Az utakkal az a probléma, hogy hiába építik 11 tonna tengelyterhelésűre, de mivel az állam eladta a MÁV Cargo-t a sógoroknak, ezért nem éri meg nekik az un. ROLA rendszer. Ha az lenne, ami tőlünk nyugatra, hogy a kamionok a célállomáshoz legközelebbi állomáson hajthatnak le a vonatról az útra, akkor a szélső sávok, meg általában az utak nem romlanának ennyire, plusz élhetőbb is lenne a közlekedés. A környezetszennyezésről nem is beszélve.
Haddel2016-02-03 12:36:36 // 77748
Ja azért annyira nem bosszant ,de van hogy nincs kedvem kerülgetni ,elcsorgok mellette jobbról 😃
Az viszont igaz ,hogy túl sok időt nem lehet megtakaritani,700 háztól házig 700 kmt megyek ,ha nincs dugó ,és normálisan megyek 140-150 között akkor 6,5 óra alatt otthon vagyok,ha tolom neki ,akkor 6.
Liquid2016-02-03 12:34:24 // 77747
Szerintem épphogy nincs túllihegve, mert nem tartják be.
Mennyire kell idősnek lenni? :)
.......................2016-02-03 12:34:23 // 77746
én már láttam személyautót amit a kamionok összenyomtak nem egyet
hátul nem élték túl egyben sem
Giuntini2016-02-03 12:33:37 // 77745
Példa az M7 Aliga és Siófok között. Én ott soha nem megyek ki a külsőbe. Nem tudom milyen anyagot használtak ott a felújításnál.
David | Centocinquantanove2016-02-03 12:32:18 // 77744
Ha valaki szütymög a középsőben azt meg lehet előzni jobbról, esetleg egy óvatos figyelmeztető dudálással egybekötve.
Ugyanis ez nem előzésnek, hanem elhaladásnak számít...
.......................2016-02-03 12:31:13 // 77743
úgy látom mi egy cipőben járunk
Giuntini2016-02-03 12:29:50 // 77742
Mert szégyennek tekintik. Azt hiszik, hogy az csak a kamionoké.
David | Centocinquantanove2016-02-03 12:29:32 // 77741
Jó a Castrol edge 5W-40, ebből is a DPF barát.
Nem kell a castrolt sem bennehagyni 30ezerig. Én is cserélem 15ezrenként, ami nálam pont egy év.
Kolci2016-02-03 12:29:03 // 77740
Ebben igazad van, de sokszor olyan rossz az a sáv, hogy az embernek szinte fáj az amit a kocsi kap :((
.......................2016-02-03 12:28:17 // 77739
ez napi gond,
ugye neki is jobbratartás kötelezettsége lenne
de egy kicsit túl van ez lihegve hogy "takarodj a külsőbe"
120 az egyeltaáln nem kevés tempó
sokszor megyek én is többszáz km ert ennyivel
azért mert kényelmesebb,halkabb az autó,lassabban jönnek az infók és fáradt vagyok

sokan olyannyira felháborodnak ezen hogy tetlegességik fajul a dolog

majd ha idősebb leszel megérted hogy nem kell mindíg rohanni ,mégis odaérsz ahova akarsz időben
Haddel2016-02-03 12:19:35 // 77738
Én azt utálom mikor a 3 sávos részeken a középsőben megy az emberke 120-al,pedig senki nincs a külső sávban..
Giuntini2016-02-03 12:11:27 // 77737
Azt én is otthagytam, nagyon sok barom van ott.
Liquid2016-02-03 12:03:56 // 77736
abban a csoportban igen okosok vannak az utóbi időben, ki is léptem miután 2 naponta összevesztem valami gyökérrel
Liquid2016-02-03 12:02:42 // 77735
úgy tudom simán elírták a specifikációt
Giuntini2016-02-03 11:42:56 // 77734
Seleniát!!!! Csak itt sokan jönnek a Castrollal. Én is a Seleniát javaslom, úgyis 15 eztenként lecserélem. A 30 ezres periódus vicc!
afla1592016-02-03 11:37:47 // 77733
Én is csak Castrol Edge -el jártam.....semmi gond nem volt vele...
Shadin2016-02-03 11:22:15 // 77732
Én Castrol Edge-el járok. 5w-40 C3.
Grega4042016-02-03 11:20:28 // 77731
Pedig teljesen igaza van. Alapból nekem is az 5W40 volt szimpatikus. A 2.4 nagyobb hőt termel és "vékonynak" tűnik az 30-as viszkozitású. Régen Fiat Marea-hoz használtam Castrol-t, de most inkább a Selenia-t tenném bele :) Abból meg valóban az 5W30-as jó a DPF-nek, így az lesz. Azért köszi! :)
Shadin2016-02-03 11:20:15 // 77730
A csomagolás és pakolás egyfajta művészet :-)
Bulgária oda-vissza telepakolva és nem túl pakolva, kb. semmi gond nem volt.
Shadin2016-02-03 11:17:57 // 77729
A nagyfiam még nincs 180cm ugyan, de még nem panaszkodott jobb hátul. Párom pici, előre tudja húzni az ülést, de még azt sem kell nagyon.
Nivan842016-02-03 11:14:53 // 77728
A facebook csoportban pont tegnap röhögtek körbe, amikor pont ugyanerre a kérdésre azt írtam mint Liquid itt....

Castrol Magnatec 5w40ben van dpf kompatibilis, csak elég szar híre van annak a cuccnak/
Shadin2016-02-03 11:13:31 // 77727
Nekem nem az a két izé rezonált, hanem a légszűrőház ért hozzá valamihez és az zörgött.
'''''2016-02-03 11:12:42 // 77726
Az se lenne baj ha félreállna előled a lassabban haladó.Sajna nem egyszer megyek valaki mögött aki direkt feltart.
Grega4042016-02-03 11:01:02 // 77725
Köszönöm Nektek! Van igen DPF, csak azt nem értetem, a gépkönyv miért írt WR 5W40-et. Az első 2.4 Jtdm-ekben nem volt gyárilag DPF? Vagy utólag módosították?
De mindegy lerendeltem az P.E. 5W30-ast :)
Grega4042016-02-03 10:55:25 // 77724
Benne van a DPF igen. Miért írod, hogy "Seléniát akarsz belerakni"? Te mit használsz?
Liquid2016-02-03 10:44:49 // 77723
A DPF-nek 5W30 kell vagy megfelelő DPF kompatibilis 5W40, a motornak viszont 5W40 a jobb.
Tehát az a kérdés van-e DPF.
Giuntini2016-02-03 10:42:45 // 77722
Elírás. Ha benne van a DPF, és Seleniát akarsz belerakni akkor 5W30 Pure Energy olaj kell. Ha ki van szedve a DPF akkor simán bele lehet rakni az 5W40-et, ami még jobb is lenne bele. Mindenképpen részecskeszűròs olaj kell bele ha benne van, mert a másik tönkreteszi a Dpf-et.
Liquid2016-02-03 10:40:40 // 77721
nekem se sikerült 2-vel, sőt egyre jobb, mert már nem kell babakocsi :)
Liquid2016-02-03 10:38:33 // 77720
az M1-en errefelé korrektül lehet menni, 150-nel az esetek 90%-ban én nagyok a leggyorsabb a legtöbb 110-120-szal megy
Grega4042016-02-03 10:15:53 // 77719
Sziasztok Cartársak!

Segítségeteket kérném. Olajcsere előtt állok. A kezelési kézikönyv Selenia WR SAE 5W40-et ír a 2.4 Jtdm-re, viszont Elaforg és egyéb oldalakon Selenia WR SAE 5W30-at írnak. Volt esetleg a kézikönyv kiadása óta változtatás a gyári ajánlásban? Én hajlok a nagyobb viszkozitású 5W40-re.
afla1592016-02-03 10:14:08 // 77718
:D mi meg a másik véglet vagyunk....a pöri az mindig fogy rendesen és egyenesen arányos a "nem férek el című" beszólásokkal......
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-03 10:01:54 // 77717
mert kicsik vagytok, keveset esztek :DDD
az évi 1 pöri nem egy jó átlag :P
yani🍀2016-02-03 09:53:40 // 77716
Gondolom, sok cuccot vittek haza és nem fértek el. Ha ez kettőnél többször fordul elő rövid időn belül, akkor gondot jelenthet. Mivel megteheti, hogy nem köt kompromisszumot így váltott.
Giuntini2016-02-03 09:30:00 // 77715
Nagyon sajnálom! Nem hiszem, hogy az Alfa fog gyártani egyterűt (hál Istennek), talán a SUV 2017-ben megoldaná a problémádat.
.......................2016-02-03 09:27:59 // 77714
annyi jó van a németeknék hogy a követési távolságot autópályán kőkeményen büntetik
150 eurora

ezért nem is nyomulnak a kocsi hátuljától 20centire az Autobahnon

ez sajna magyar honban még nem büntetett ,pedig de jó lenne
Giuntini2016-02-03 09:27:06 // 77713
Én megmondom neked őszintén Olaszországban szeretek a legjobban vezetni. Németországban már rég voltam. Olaszországban a rendőrök toleránsabbak, és haladni is lehet. A Brenner autópálya katasztrófa a kamionok telítettsége miatt, de egyébként lehet tempósan haladni, és az Alfákat tisztelik mindenütt.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-03 09:25:55 // 77712
a németek meg balfaszok, azért van a stau mert a másik oldalon van egy baleset, mindenki lelassít 20-ra és nézik mi történt, mennek a külsőben és ha előzni karnak a tükröt csak dísznek használják egyből húzódnak be balra utána 2km-es sebességkülönbséggel előznek... stb, stb annyival jobb, hogy ott senki nem megy 80-nal a pályán ...
afla1592016-02-03 09:23:31 // 77711
Mikor a gyerekek viszonylag kicsik voltam akkor semmi gond nem volt a hellyel...de a nevelt fiam 2 méter magas akkora lába van mint egy lónak...;) akkor már sajnos nincs mit tenni...asszony nyafog hogy hátra kell ülnie...gyerek nyafog még elől is...elég volt..idegőrlő volt már....15 centivel lenne nagyobb az utastér...semmi gond nem lenne......hát ez van....nem fikázom mert annál sokkal jobban szeretem...szerettem a gepsarkanyt..sajnos ez az egyetlen hátránya.....
.......................2016-02-03 09:14:29 // 77710
Ne irigyeld ,full gáz 200ra aztán full fék 100alá ,így lehet a német autópályán közlekedni,
Jobb esetben
A normál hogy állandóan dugó ,stau van
Idegesítő és nagyon fárasztó így megtenni 600km ert ,
Az osztrákoknál sokkal jobb közlekedni,és jobb átlagsebességet lehet elérni ,
mert ott 150felett nem mer menni senki
De sajna a sok villogós bunkó paraszt ott is szaporodik,
Ezek a keleti vendégmunkások ,
Kimondhatjuk hogy a keleti ember átlagban BUNKÓN vezet
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak