Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-03 19:24:27 // 77790
no lehet megdöglött a fejegységem csak zúgnak a hangszórók, mint a mikrobi
Giuntini2016-02-03 19:13:02 // 77789
A 2,4-ben kicsit másképp viselkedik. Elsősorban nem 50-nél, hanem 35-nél teszi üresbe. Alacsonyabb fordulaton vált, finoman nyomva a gázpedált 60 alatt valamivel felvált. Finoman nyomva 100-nál felrakja 6-ba. Az 1,9 120-nál. A 2,4-nél lehet választani a programok között. Sportban átmegy brutálba, 3500-4000 között vált. A Winterben még alacsonyabban vált, és kettesben indul. A fogyasztása jóval nagyobb a kéziváltóshoz viszonyítva, a 2,4 gyári fogyija városban kézi váltóval 9,5, míg automatával 11,6.
mzo2016-02-03 18:42:32 // 77788
Nekem volt 1.9 16v Q-tronic. Japan Aisin valto van benne. Sok mas autoban is megtalalhato (pl opel, peug, citroen saab stb) Mechanikailag megbizhato, foleg ha 80-100 e kmerenkent cserelnek rajta olajat. Egy baja lehet a szeleptomb elkophat. Ilyenkor dobalva valt, vagy nem valt, vagy nem idoben valt, vagy leszakad a fejed olyat valt. Szoval ha nem valt szepen akkor szeleptomb csere, ami nagysagrendileg annyi mint egy kettostomegu kuplung csere a kezivaltonal. A szeleptomb nagyjabol 2-300 e km kozott szokott meghalni, nagyjabol annyit bir, bar ez nagyban fugg a korulmenyektol is. A lenyeg, hogy szepen rangatasmentesen valtson a valto es akkor meg sokaig jo lehet. Azert nem egyik naprol a masikra mennek ezek tonkre. Nekem pl soha nem volt vele semmi bajom, igaz alig volt tobb mint 100 e km az automban. Maga a valto egy jo kozepesen korszeru szerkezetnek mondhato, adaptiv, erzekeli a vezetesi stilusodat es annak megfeleloen valtogat. Pl Ha sportosan vezet az ember akkor kihuzatja a fokozatokat es fekezeskor kemenyen visszavaltogat-motorfekez. Nem egy modern ZF valto de ha szereted az automata stilust akkor teljesen jo. Varosban annyiban maceras, hogy 65-70 alatt nem hajlando 4-esbe valtani. Kb akkor forog 2000 fordulaton a motor. Egyebkent ez az a tartomany ahol igyekszik tartani a motort 1800-2200 kozott normal vezetesnel. Ha ilyen autot szeretnel a leglenyegesebb a proba. Szepen rangatasmentesen valtson. Nagyjabol ennyi.
Jorjie2016-02-03 17:44:19 // 77787
Nem lenne baj, ha egy autós fórumon nem politizálnál, főleg úgy, hogy szabályzat is tiltja.
tirex2016-02-03 17:24:06 // 77786
Sziasztok! Mennyire megbízható az alfa automataváltója?
Laci822016-02-03 17:18:12 // 77785
Már én is gondolkoztam egy dashcam beszerzésen...
http://www.pearl.at/at-a-REF40819-4320.shtml;jsessionid=kaaNiaBm3fqE05JoauNkv?vid=972&wa_id=58&wa_num=4&utm_source=googleps_at&utm_medium=cpc&gclid=CNGO4oP_28oCFWj3wgod4dgGrw
http://www.pearl.at/at-a-REF40819-4320.shtml;jsessionid=kaaNiaBm3fqE05JoauNkv?vid=972&wa_id=58&wa_num=4&utm_source=googleps_at&utm_medium=cpc&gclid=CNGO4oP_28oCFWj3wgod4dgGrw
Piritu - 1.000.0002016-02-03 16:59:32 // 77784
A Giuban beizzítottam a tavaly vett kamerát. Igaz nem HD, de hangot is rögzít, be lehet olvasni a rendszámot és megjegyzi...
Laci822016-02-03 16:41:33 // 77783
Annak én is örültem volna akkor.... de ez olyan gyorsan történt,hogy sajnos nem jegyeztem meg a rendszámját. csak azt tudom,hogy BG volt meg egy világos barna újabb X 5-s.De azt tapasztaltam,hogy 90%-ba a Béjemwések bunkók...............
.......................2016-02-03 16:38:02 // 77782
Ugyanígy haltak meg a Puntoban amit a szlovák picsa fellökött,
Szóval nem veszélytelen ez a viselkedés
Szóval nem veszélytelen ez a viselkedés
.......................2016-02-03 16:36:03 // 77781
Lassan az ilyen mindennapos,
De örülnék ilyenkor ott lenne egy rendőr,de persze sosincs,mert parkolnak és a laptopot nyomogatják
De örülnék ilyenkor ott lenne egy rendőr,de persze sosincs,mert parkolnak és a laptopot nyomogatják
Laci822016-02-03 16:33:01 // 77780
Én is csináltam már olyat,hogy 160-nal előztem a sort és beért az X 5 és villogott.Kénytelen volt megvárni még befejezem az előzést és mikor elhalad rávillogtam,hogy te hülye paraszt menj akkor..erre meg befékezett előttem és leakart tolni az útról.Aztán meg köpködött... egy bunkó paraszt belgrádi szerb fasztarisznya volt.sajnos nem jegyeztem meg a rendszámját pedig kellett volna jelenteni,mert majdnem balesetet csinált és velem meg ott volt az 5 éves fiam.mikor befékezett előttem én félre rántottam a kormányt hátulról meg majdnem eltörölt egy másik autó......
.......................2016-02-03 16:03:21 // 77779
erre satufékkel szoktak reagálni
a kis buták azt hiszik kifékeznek egy Alfát :)
a kis buták azt hiszik kifékeznek egy Alfát :)
Haddel2016-02-03 15:23:06 // 77778
Jaja ,az jellemző M1-en jön a sok kemény gyerek és villog ,mint a hülye ,mindegy ,hogy kamionsort előzöl,nem vár. Én elengedem amint tudom,de van ,hogy felbosszant ,és akkor kicsit megkergetem .Érdekes ,akkor ő is ki tud huzódni 😃
Liquid2016-02-03 14:01:38 // 77777
engedd el, madj állj be mögé és villogj neki :) Csináltam már olyat...
Shadin2016-02-03 14:01:08 // 77776
Abban az eseteben, ha a forgalom 130-at enged ÉS van valaki a jobb sávban akit éppen előz :-)
Giuntini2016-02-03 13:58:15 // 77775
Én hülyét kapok, amikor önkéntes rendőrt játszik a paraszt. Ha 130-al megy előzés után kötelessége kimenni a külső sávba. Viszont ha a forgalom a belsőben 120-130-at enged a rohadt X5 vagy Cayennel ne okoskodjon.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-03 13:40:38 // 77774
ha éppen nem előzöl vagy mész el valaki mellett eleve a jobb külsőben kéne menned ha 80-nal kullogsz, ha 130-cal mész...mit keresel a belsőben?
Liquid2016-02-03 13:39:38 // 77773
nem megoldás a tréning ilyenre, mert attól nem lesz jobb képességű, és
nagyon sokan fogyasztáshuszárságból töttyögnek, az ellen meg nem véd semmi
nagyon sokan fogyasztáshuszárságból töttyögnek, az ellen meg nem véd semmi
.......................2016-02-03 13:37:14 // 77772
úgy értettem a villogósok lihegik túl
, 5 másodpercet türelemmel lennének jobb lenne
kimegyek én is ha nincs a sávban senki
nem szoktam nyakaskodni ,minek?
de én azt látom hogy egy másodperc türelem sincs annál aki nyomul
ez van túllihegve ,hogy menj ki de AZONNAL!
, 5 másodpercet türelemmel lennének jobb lenne
kimegyek én is ha nincs a sávban senki
nem szoktam nyakaskodni ,minek?
de én azt látom hogy egy másodperc türelem sincs annál aki nyomul
ez van túllihegve ,hogy menj ki de AZONNAL!
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-03 13:33:00 // 77771
szintén zenész, tudod hány autó mellett megyek az M7-en a jobb külsőben a furgonnal, mert a sok paraszt a középsőben autókázik?
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-03 13:30:58 // 77770
nincs túl lihegve, a KRESZ kerek perec megmondja kötelező a jobbra tartás ezek szerint Te leszarod ezt a szabályt, mert nem érdekel...csak akkor hogyan törsz pálcát bárki feje felett mondjuk a pofozkodós esetnél ...
érdekes világ ez, mindenki azt hiszi igaza van és a törvények felett áll...közben senki nem tartja be :)
érdekes világ ez, mindenki azt hiszi igaza van és a törvények felett áll...közben senki nem tartja be :)
.......................2016-02-03 13:12:37 // 77769
ezt is lehetne fejleszteni,
továbbképzéssel ,tréningekkel
node manapság mindenkinek van jogsija
el sem veszik ,mert akkor nem tankol,és nem fizet Jövedéki adót se
ez pusztán anyagi érdek hogy minden nem odavalót kiengednek az útra
aztán meg aki rendesen menne ,az oldja meg maga
ez van kommunikálva Felülről
továbbképzéssel ,tréningekkel
node manapság mindenkinek van jogsija
el sem veszik ,mert akkor nem tankol,és nem fizet Jövedéki adót se
ez pusztán anyagi érdek hogy minden nem odavalót kiengednek az útra
aztán meg aki rendesen menne ,az oldja meg maga
ez van kommunikálva Felülről
.......................2016-02-03 13:09:59 // 77768
megértem hogy bosszantó,
voltam a Angyalföldön Győrből a Phonnál bontott cuccért,
országúton mentem gondolván jó lesz az
nos egy átok a Budapest környéke országúton,soha többet ...
voltam a Angyalföldön Győrből a Phonnál bontott cuccért,
országúton mentem gondolván jó lesz az
nos egy átok a Budapest környéke országúton,soha többet ...
Shadin2016-02-03 13:07:40 // 77767
Pontosn! Az nem alkalmas részt venni a közúti forgalomban. Vagy Ő vagy a kocsija, mindegy...
Shadin2016-02-03 13:06:26 // 77766
Ja persze. Nem is neked szántam direktbe :-)
Csak kiadtam a gőzt...
Kell egy HAMMER becsövezve +2 tonna betonnal benne és csak szabályosan közlekednék vele. Pl. 100km-en mennyi autó lenne árokban?
Csak kiadtam a gőzt...
Kell egy HAMMER becsövezve +2 tonna betonnal benne és csak szabályosan közlekednék vele. Pl. 100km-en mennyi autó lenne árokban?
Liquid2016-02-03 13:06:15 // 77765
Ez nem csak forgalom föggő, mert pl. tegnap reggel Écsről Győrbe 60-70-nel vonatoztunk , voltak előttünk vagy 10-en előzni nem lehetett mert jöttek folyamatosan szembe, láttuk is a sor elejét, nem indokolta semmi a lassúságot.
Sajna ez egyre általánosabb.
Aki normál közúton nem tudja tartani a 90-et, az ne vezessen!
Sajna ez egyre általánosabb.
Aki normál közúton nem tudja tartani a 90-et, az ne vezessen!
.......................2016-02-03 13:06:03 // 77764
kellett a megrendelés a Waberesnek
meg a Horváth Rudolfnak
mert ezek a Fidesz párti mutyiközeli cégek,akik visszacsorgatják a milliárdokat a politikusok zsebébe
de rájuk senki nem haragszik mikor előtted tötymörög a szuzuki a bal sávban 110el
akkor a Suzukis a hibás,
pedig mennyire nem így van,
az egész szar közlekedésért a kormány a felelős
mert iylet teremtett szándékosan
gondoljatok erre mikor levillogtok egy Suzukit
meg a Horváth Rudolfnak
mert ezek a Fidesz párti mutyiközeli cégek,akik visszacsorgatják a milliárdokat a politikusok zsebébe
de rájuk senki nem haragszik mikor előtted tötymörög a szuzuki a bal sávban 110el
akkor a Suzukis a hibás,
pedig mennyire nem így van,
az egész szar közlekedésért a kormány a felelős
mert iylet teremtett szándékosan
gondoljatok erre mikor levillogtok egy Suzukit
Kolci2016-02-03 13:02:17 // 77763
Ez csak a jéghegy csúcsa.
A baj ott van, hogy Pesten szinte csak a keletiben volt ROLA lehetőség.
Az egész országban is csak pár db van.
Egy ilyen rendszer, hogy jól működhessen, ahhoz minden megyeszékhelyre kellene legalább egy ROLA pont, de igazából nagyobb városokba is kellene telepíteni.
Teljesen mindegy, hogy ki ossza el a forgalmat, de a szállítási költséget akkor is a sógorok teszik zsebre.
Az ország legnyereségesebb vállalata volt a MOL-al egyetemben, de hát kellett a lóvé.
Ha a mienk lenne a CARGO és építenének vagy 50-70 ROLA pontot, akkor ez lenne a nyerő.
Addig meg toporgunk a sztrádákon, és siratjuk a felnijeinket, meg a futóműalkatrészeinket..
A baj ott van, hogy Pesten szinte csak a keletiben volt ROLA lehetőség.
Az egész országban is csak pár db van.
Egy ilyen rendszer, hogy jól működhessen, ahhoz minden megyeszékhelyre kellene legalább egy ROLA pont, de igazából nagyobb városokba is kellene telepíteni.
Teljesen mindegy, hogy ki ossza el a forgalmat, de a szállítási költséget akkor is a sógorok teszik zsebre.
Az ország legnyereségesebb vállalata volt a MOL-al egyetemben, de hát kellett a lóvé.
Ha a mienk lenne a CARGO és építenének vagy 50-70 ROLA pontot, akkor ez lenne a nyerő.
Addig meg toporgunk a sztrádákon, és siratjuk a felnijeinket, meg a futóműalkatrészeinket..
.......................2016-02-03 13:01:31 // 77762
Az azért más ha 100 helyett 50 el megy
vagy 140 helyett 120 al
lehetetlen normálisan közlekedni rendes országúton ez igaz ,majdnem dupla a menetidő mint autópályán
de nem csoda hisz az országút hálózat szinte semmit nem fejlődőtt a 70es évek óta
Fater az Ózd Miskolc távot a Waresszal 1 óra alatt lenyomta
Ma a 200 Lovas Brerával nem tudom megcsinálni ugyanezt ,mert akkora a forgalom
(jó hajnal 2 kor igen)
vagy 140 helyett 120 al
lehetetlen normálisan közlekedni rendes országúton ez igaz ,majdnem dupla a menetidő mint autópályán
de nem csoda hisz az országút hálózat szinte semmit nem fejlődőtt a 70es évek óta
Fater az Ózd Miskolc távot a Waresszal 1 óra alatt lenyomta
Ma a 200 Lovas Brerával nem tudom megcsinálni ugyanezt ,mert akkora a forgalom
(jó hajnal 2 kor igen)
Shadin2016-02-03 12:59:23 // 77760
Simán elférünk :-)
Shadin2016-02-03 12:52:56 // 77759
Én jobb sávban közlekedek. Akkor is ha valaki lassabb a bal oldalamon. Leszarom, szabályos sebességgel (vagy felette) elhaladok mellette. Nem előzés, elhaladás sávváltások nélkül.
De banyek, hogy az összes egyenes, forgalmi akadálytól mentes bekötő úton 50-60 között képesek közlekedni, a főúton meg max. 70-nel az kapja be a fa...m. NE ÜLJÖN KOCSIBA HA NEM LÁT VAGY FÁRADT VAGY NINCS TÉLI GUMIJA VAGY SZAR AZ AUTÓJA!
És ezen idióták szerint én vagyok a f@sz és türelmetlen, pedig én csak azt szeretném ha mehetnék legalább úgy ahogy az megengedett :-(
De banyek, hogy az összes egyenes, forgalmi akadálytól mentes bekötő úton 50-60 között képesek közlekedni, a főúton meg max. 70-nel az kapja be a fa...m. NE ÜLJÖN KOCSIBA HA NEM LÁT VAGY FÁRADT VAGY NINCS TÉLI GUMIJA VAGY SZAR AZ AUTÓJA!
És ezen idióták szerint én vagyok a f@sz és türelmetlen, pedig én csak azt szeretném ha mehetnék legalább úgy ahogy az megengedett :-(
Dömpi (il dottore)2016-02-03 12:52:50 // 77758
Mert mi tudunk pakolni, mások viszont az egy hetes nyaralásra képesek a fél házat magukkal hurcolni.
Én is simán elférek a 3 gyerekkel babakocsistól, mindenestől.
Anno 3gyerekes családok simán még trabival is elmentek nyaralni, ma meg...áh, hagyjuk inkább.
Aki nem fér el a 159sw-ben vegyen buszt!
Én is simán elférek a 3 gyerekkel babakocsistól, mindenestől.
Anno 3gyerekes családok simán még trabival is elmentek nyaralni, ma meg...áh, hagyjuk inkább.
Aki nem fér el a 159sw-ben vegyen buszt!
Kolci2016-02-03 12:51:52 // 77757
A sógoroknál a tranzitforgalom csak vonaton lehetséges. Amúgy a személykocsi relatíve drága, de egy kamionnál ez nem igaz, hisz rengeteg nyálat fogyasztana, s az e útdíjról nem is beszélve. Ha itthon is így lenne akkor nem érnének hét közben egymás seggébe a kamionok :(
.......................2016-02-03 12:50:08 // 77756
isten hozott 5. Iktor királyságában!
.......................2016-02-03 12:49:02 // 77755
"
A Hungarokombi Kombinált Fuvarozást Szervező Kft. (Cg.01-09-071503/ 119) 2013. január 1-vel kezdődően megszüntette üzleti tevékenységét és végelszámolás formájában jogutód nélkül megszűnik. Ennek oka az, hogy a ROLA fuvarozás (kamionok fuvarozása vasúton) tulajdonosi döntés alapján Magyarországon leállításra került és a társaság elvesztette fő üzleti tevékenységi körét.
A Hungarokombi 1990 óta végezte a közút-vasút kombinált fuvarozás szervezését, értékesítését és fejlesztését, amivel a gyakorlatban hozzájárult az Európai Unió és Magyarország közlekedéspolitikai célkitűzéseinek megvalósításához. Semleges piaci résztvevőként tevékenykedett, ajánlataival a közúti fuvarozás rugalmasságához szokott ügyfeleket célozta meg, miközben áthidalt olyan közúti nehézségeket és korlátokat (utak, és határátkelők zsúfoltsága, korlátozott vezetési idő, közúti engedélyek hiánya stb...) amelyek feloldására a vasút különösen alkalmas."
A Hungarokombi Kombinált Fuvarozást Szervező Kft. (Cg.01-09-071503/ 119) 2013. január 1-vel kezdődően megszüntette üzleti tevékenységét és végelszámolás formájában jogutód nélkül megszűnik. Ennek oka az, hogy a ROLA fuvarozás (kamionok fuvarozása vasúton) tulajdonosi döntés alapján Magyarországon leállításra került és a társaság elvesztette fő üzleti tevékenységi körét.
A Hungarokombi 1990 óta végezte a közút-vasút kombinált fuvarozás szervezését, értékesítését és fejlesztését, amivel a gyakorlatban hozzájárult az Európai Unió és Magyarország közlekedéspolitikai célkitűzéseinek megvalósításához. Semleges piaci résztvevőként tevékenykedett, ajánlataival a közúti fuvarozás rugalmasságához szokott ügyfeleket célozta meg, miközben áthidalt olyan közúti nehézségeket és korlátokat (utak, és határátkelők zsúfoltsága, korlátozott vezetési idő, közúti engedélyek hiánya stb...) amelyek feloldására a vasút különösen alkalmas."
Liquid2016-02-03 12:48:58 // 77754
ez tény, nem lenne rossz a 3. sáv
.......................2016-02-03 12:47:23 // 77753
"Magyarországon a szolgáltatás azért szűnt meg, mert a magyar állam nem hosszabbította meg a szolgáltató Hungarokombi pályahasználati díjkedvezményét."
ROLA
ROLA
.......................2016-02-03 12:45:27 // 77752
svájcban van olyan hogy felállsz a vonatra kocsival ,és elvisz 500km re
csak drága
csak drága
.......................2016-02-03 12:43:49 // 77751
ezerszer volt már hogy szemben senki nem jött ,
a mi sávunk meg fullon sokszáz km en át
ergo rugalmas lenne a sávelválasztó simán lehetne 1sáv bal 3 sáv jobb oldal
tudom nehéz megvalósítani
de van még mit fejleszteni a közlekedésben
a mi sávunk meg fullon sokszáz km en át
ergo rugalmas lenne a sávelválasztó simán lehetne 1sáv bal 3 sáv jobb oldal
tudom nehéz megvalósítani
de van még mit fejleszteni a közlekedésben
.......................2016-02-03 12:40:01 // 77750
egy szó mint 100 szerintem kevés az út ,
kevés a 2*2 sáv az M1 forgalomhoz ,
a vasárnap sem megy soha nyáron dugók nélkül ,pedig akkor nincs kamion se
hétköznak meg a jobb sávot kibérelik a kamionok,
szóval marad egy ,na ezért van a sok konfliktus ,mert valaki haladna,valakinek meg elég 120 is
az M1 már rég 3*2 sávosnak kellene lennie
az M7 nek meg a balatonig
kevés a 2*2 sáv az M1 forgalomhoz ,
a vasárnap sem megy soha nyáron dugók nélkül ,pedig akkor nincs kamion se
hétköznak meg a jobb sávot kibérelik a kamionok,
szóval marad egy ,na ezért van a sok konfliktus ,mert valaki haladna,valakinek meg elég 120 is
az M1 már rég 3*2 sávosnak kellene lennie
az M7 nek meg a balatonig
Kolci2016-02-03 12:37:41 // 77749
Az utakkal az a probléma, hogy hiába építik 11 tonna tengelyterhelésűre, de mivel az állam eladta a MÁV Cargo-t a sógoroknak, ezért nem éri meg nekik az un. ROLA rendszer. Ha az lenne, ami tőlünk nyugatra, hogy a kamionok a célállomáshoz legközelebbi állomáson hajthatnak le a vonatról az útra, akkor a szélső sávok, meg általában az utak nem romlanának ennyire, plusz élhetőbb is lenne a közlekedés. A környezetszennyezésről nem is beszélve.
Haddel2016-02-03 12:36:36 // 77748
Ja azért annyira nem bosszant ,de van hogy nincs kedvem kerülgetni ,elcsorgok mellette jobbról 😃
Az viszont igaz ,hogy túl sok időt nem lehet megtakaritani,700 háztól házig 700 kmt megyek ,ha nincs dugó ,és normálisan megyek 140-150 között akkor 6,5 óra alatt otthon vagyok,ha tolom neki ,akkor 6.
Az viszont igaz ,hogy túl sok időt nem lehet megtakaritani,700 háztól házig 700 kmt megyek ,ha nincs dugó ,és normálisan megyek 140-150 között akkor 6,5 óra alatt otthon vagyok,ha tolom neki ,akkor 6.
Liquid2016-02-03 12:34:24 // 77747
Szerintem épphogy nincs túllihegve, mert nem tartják be.
Mennyire kell idősnek lenni? :)
Mennyire kell idősnek lenni? :)
.......................2016-02-03 12:34:23 // 77746
én már láttam személyautót amit a kamionok összenyomtak nem egyet
hátul nem élték túl egyben sem
hátul nem élték túl egyben sem
Giuntini2016-02-03 12:33:37 // 77745
Példa az M7 Aliga és Siófok között. Én ott soha nem megyek ki a külsőbe. Nem tudom milyen anyagot használtak ott a felújításnál.
David | Centocinquantanove2016-02-03 12:32:18 // 77744
Ha valaki szütymög a középsőben azt meg lehet előzni jobbról, esetleg egy óvatos figyelmeztető dudálással egybekötve.
Ugyanis ez nem előzésnek, hanem elhaladásnak számít...
Ugyanis ez nem előzésnek, hanem elhaladásnak számít...
.......................2016-02-03 12:31:13 // 77743
úgy látom mi egy cipőben járunk
Giuntini2016-02-03 12:29:50 // 77742
Mert szégyennek tekintik. Azt hiszik, hogy az csak a kamionoké.
David | Centocinquantanove2016-02-03 12:29:32 // 77741
Jó a Castrol edge 5W-40, ebből is a DPF barát.
Nem kell a castrolt sem bennehagyni 30ezerig. Én is cserélem 15ezrenként, ami nálam pont egy év.
Nem kell a castrolt sem bennehagyni 30ezerig. Én is cserélem 15ezrenként, ami nálam pont egy év.