'''''2016-02-04 17:50:31 // 77858
Az úgy nem jó mert nem egyformák az autóink.80-180-ra ott mindegy milyen verda csak az idő számít. :-)
'''''2016-02-04 17:48:37 // 77857
Váltsál közben.80-tól 180-ig minél gyorsabban érj el.Kíváncsi vagyok,hány másodperc alatt.Vedd fel telóra és ott talán utána jobban meg lehet nézni.Hétvégén én is megmérem.
mizooo2016-02-04 17:35:07 // 77856
3d nyomtatás? :D
ribipeti2016-02-04 17:33:16 // 77855
Szeleptömb automatába:Ebay
Előfordult már valamelyikőtökkel, hogy vmelyik foglalata szétégett?
Nálam a Bre bal hátsó féklámpája kontakots lett, és elvileg nem javítható, mert elporladt a fülecske a foglalatban. Bontóban persze Brera kábelköteg nincs, amúgy meg levágni se szeretnék, mert a motortértől egyben megy hátra... Meg vagyok lőve, mert gondolom nem rendelhető.
Előfordult már valamelyikőtökkel, hogy vmelyik foglalata szétégett?
Nálam a Bre bal hátsó féklámpája kontakots lett, és elvileg nem javítható, mert elporladt a fülecske a foglalatban. Bontóban persze Brera kábelköteg nincs, amúgy meg levágni se szeretnék, mert a motortértől egyben megy hátra... Meg vagyok lőve, mert gondolom nem rendelhető.
Giuntini2016-02-04 16:46:32 // 77853
Na majd megpróbálom megmérni.
Shadin2016-02-04 16:27:41 // 77852
Nyilván, de kíváncsi lennék rá, ha lehetne mérni...
Giuntini2016-02-04 16:15:51 // 77851
Ebben a diszciplínában szerintem a 2,4 Q-tronic verhetetlen.
Shadin2016-02-04 15:45:59 // 77850
Az én váltóm (C635) gyengusz, a korábbiak F40-ese erős :-)
norbi04092016-02-04 15:41:03 // 77849
A 136 lovas 2.0 JTDm is bírná ezt a Manky progit? Vagy abban gyenguszabb a valtó?
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-04 15:34:36 // 77848
hogyan? csak 6? vagy 5? vagy mi? :D
Liquid2016-02-04 15:30:23 // 77847
no arra én is kíváncsi volnék, hétvégén le is csekkolom mit mutat az enyém
Shadin2016-02-04 15:17:24 // 77846
Mármint a Manky féle 2.0...
Shadin2016-02-04 15:14:43 // 77845
4-esben 1500-4500 17,5mp
FireAlfa2016-02-04 15:08:08 // 77844
Köszönöm!
'''''2016-02-04 15:02:19 // 77843
Csinálj már egy mérést 80-180-ig.Kíváncsi lennék mit fut.
yani🍀2016-02-04 14:58:29 // 77842
Akartam, de sajnos már néhány hete elhagyták a 100-200 közötti számokat. Ez legyen a legnagyobb baj.
Shadin2016-02-04 14:52:06 // 77841
És ugyan az a progi volt rajta mint az enyém.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-04 14:51:27 // 77840
most már elhagyja :)))
'''''2016-02-04 14:49:34 // 77839
Inkább csak a nyomaiba lép. :-)
'''''2016-02-04 14:48:44 // 77838
És nem kaptál 159-re végződő rendszámot? Ejnye-ejnye! :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-04 14:40:26 // 77837
annál jobban megy inkább a chippelt 2,4 szintjét lépi alapban :)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-04 14:39:44 // 77836
50502603
FireAlfa2016-02-04 14:23:15 // 77835
Ha az autóval szemben állok akkor a bal hátsó alsó motortartó. Köszönöm előre is
Giuntini2016-02-04 14:21:09 // 77834
Hát ennek nagyon örülök! Sok örömöd legyen benne! Nagyok kíváncsian várom a talit. Majd megyünk vele egy kört!
yani🍀2016-02-04 13:48:56 // 77833
Igen, ezt tapasztalom.
.......................2016-02-04 13:48:03 // 77832
ha jól értelmezem akkor a TBi ugynúgy megy mint a 2,0jtdm manky csippel?
érzésre persze
érzésre persze
yani🍀2016-02-04 13:41:47 // 77831
Valóban igazad volt. A 2.0 január elején kapott egy optimalizált progit Mankytól. Nagyjából 215 Le és 420Nm körüli lett az autó. Érzésre a TBi ugyanezt tudja. Nyíregyházáról lábon hoztam haza, egy barátom 140lovas dízel Mondeo-val jött mögöttem. Meg sem próbált utánam jönni, amikor kigyorsítottam. Hatodikban, 90-nél lepadlózva is brutálisan megindul. Eddig nem akartam elhinni, pedig igaz:-)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-04 13:33:45 // 77830
melyik kell?
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-04 13:26:05 // 77829
na és hogy tetszik?
yani🍀2016-02-04 13:12:01 // 77828
Nem kicsi az örömöm.:-)
FireAlfa2016-02-04 13:09:56 // 77826
Tudsz esetleg nekem egy gyári cikkszámot adni?
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-04 12:57:14 // 77825
pontosítok a kinézetük ugyan az csak más a hosszúság...
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-04 12:56:21 // 77824
más persze
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-04 12:08:30 // 77823
húzatópadon nem igazán melegítenek semmit a megfelelő ponton húzzák vissza amit kell a megfelelő ideig ...
FireAlfa2016-02-04 12:04:03 // 77822
Erhard segíts nekem. Motortartó bak ami hátul alul van (az autóval szemben állva) bal oldalt az ugyanolyan mint a váltótartó? Vagy az egy másik típusú. 159 1.9 16v jtdm sw 2006.
Köszi
Köszi
.......................2016-02-04 11:50:11 // 77821
tény hogy így sosem lesz tökéletes a javítás ,
ezért igazad van
hogy kókánynak minősítettük a videót
ezért igazad van
hogy kókánynak minősítettük a videót
.......................2016-02-04 11:47:46 // 77820
kaszni javítás eléggé sérült kocsikon
csak akit érdekel hogy miből mit lehet csinálni ,mégha törött is
csak akit érdekel hogy miből mit lehet csinálni ,mégha törött is
.......................2016-02-04 11:44:42 // 77819
pedig valszeg igen
a váznyúlnányt mindíg így egyenesítik ki ,
csak nem teherautóval :)
profibb a cucc de az elv ugyanaz
a váznyúlnányt mindíg így egyenesítik ki ,
csak nem teherautóval :)
profibb a cucc de az elv ugyanaz
yani🍀2016-02-04 11:39:34 // 77818
Gondolom egy ütközés következtében mozdult el a torony. Ez az ütés biztosan nem azon ponton érte, ahol vissza akarják rángatni.
.......................2016-02-04 11:26:56 // 77817
nem biztos hogy rossz amit csinálnak,
hisz hidegen alakítják a fémet,így nem lágyul ki
nem ég le a festék,stb.
még az is lehet hogy a gyári festék rajtamarad
a magyar karosszériások meg egyből nekiesnek lánggal mert úgy könnyebb
aztán jól leég az alapozó belülről ,meg a zink is,
aztán megy 2..3 év múlva szétrohad a hossztartó
hisz hidegen alakítják a fémet,így nem lágyul ki
nem ég le a festék,stb.
még az is lehet hogy a gyári festék rajtamarad
a magyar karosszériások meg egyből nekiesnek lánggal mert úgy könnyebb
aztán jól leég az alapozó belülről ,meg a zink is,
aztán megy 2..3 év múlva szétrohad a hossztartó
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-04 10:33:37 // 77816
mobil húzatópad :D
Giuntini2016-02-04 10:25:27 // 77815
Made in Kelet Európa!
yani🍀2016-02-04 10:19:44 // 77814
Giuntini2016-02-04 09:39:11 // 77813
Nálam 150-nél 2500-at forog a motor, 185-nél 3000-et. a sport fokozatnak is van értelme, mert sokkal élénkebben reagál a gázadásokra, nem kell lepadlózni, hogy visszaváltson, alapból pörög. Igazából nem használom, csak ritkán egy jó hegyi úton, ahol élvezkedni lehet. A 2.4 ereje bőséges. A winter fokozat hóban nagyon hasznos, alapból kettesből indul, kevésbé csúszik meg, alacsonyabb sebességnél vált fölfelé.
Giuntini2016-02-04 09:33:47 // 77812
Én is így tudom, 200 ezer forint környékén van a szeleptömb csere.
Kolci2016-02-03 22:13:24 // 77811
Evvel egyet tudok érteni :)
Ha bele gondoltok, mondjuk Franciaországból Romániába megy egy kamion, akkor a vonat gyorsabb, meg hát egy mozdony elméletileg húzhatna 100 vagont is, azaz 100 kamiont. Ha csak a felével számolunk, amit mennyiségre el is húznak, akkor is sokkal több előnyt lehet felhozni, mint hátrányt. Összességében a környezetszennyezés kevesebb, hisz ha diesel vontatásról beszélünk akkor is kevesebbet eszik a mozdony mint ennyi kamion kb 300l óránként, ami olyan 80-130km megtételét jelenti. Azaz 6-7 kamion fogyasztása. És hát ilyen fogyi mellett nem 20-40 tonnákról beszélünk mint a kamionoknál. A sofőr pihenhet, az utak nem romlanak olyan gyorsan, s mi autósok akarom mondani ALFA tulajok jobban élvezhetjük az autóinkat. A zaj, rezgés, fény, gumi, ferodol, olaj, zsírok szennyezését már nem is számolom. A kamionok is lassabban amortizálódnak........ Mindenki happy , s ha nem vigyázok akkor engem meg kinyírnak, mert itt is bizti valami összeesküvés van :)))))
Ha bele gondoltok, mondjuk Franciaországból Romániába megy egy kamion, akkor a vonat gyorsabb, meg hát egy mozdony elméletileg húzhatna 100 vagont is, azaz 100 kamiont. Ha csak a felével számolunk, amit mennyiségre el is húznak, akkor is sokkal több előnyt lehet felhozni, mint hátrányt. Összességében a környezetszennyezés kevesebb, hisz ha diesel vontatásról beszélünk akkor is kevesebbet eszik a mozdony mint ennyi kamion kb 300l óránként, ami olyan 80-130km megtételét jelenti. Azaz 6-7 kamion fogyasztása. És hát ilyen fogyi mellett nem 20-40 tonnákról beszélünk mint a kamionoknál. A sofőr pihenhet, az utak nem romlanak olyan gyorsan, s mi autósok akarom mondani ALFA tulajok jobban élvezhetjük az autóinkat. A zaj, rezgés, fény, gumi, ferodol, olaj, zsírok szennyezését már nem is számolom. A kamionok is lassabban amortizálódnak........ Mindenki happy , s ha nem vigyázok akkor engem meg kinyírnak, mert itt is bizti valami összeesküvés van :)))))
Dömpi (il dottore)2016-02-03 22:11:33 // 77810
nem neked szólt!