Fórum >> Típusok >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-24 09:19:12 // 13740
pontosítanék sokkal többen vannak akiknek van baja de nem írják le. kíváncsi lennék vajon a user miben tudja befolyásolni egy szívósor vagy kormánymű és a DPF vagy a beálló vízpumpa hibáját ...mondjuk ha pl nem használja az autót akkor nagyban :) kíváncsian várom a válaszokat vagy lehet én vagyok a naiv esetleg nem olvastam el a kisbetűs részeket a használati utasításban
Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-24 09:09:02 // 13739
igen ennyire egyszerű :) az a szerepe hogy kis fordulatnál kevesebb levegőt enged be ezáltal csökken a káros anyag kibocsájtás ...nem is értem minek a DPF a 166 a nélkül is euró 4....
'''''2011-04-24 08:08:18 // 13738
Egy szívósor nekem 80.000Ft volt szerelés nélkül.Elég nyitott állapotban fixálni vagy kiszedni a lapátokat.(ErHard már tudja) Ha azt amit ma tudok a dpf+ szívósorról tudtam volna két évvel ezelőtt,akkor sok bosszúságot, pénzt és időt spóroltam volna meg.
'''''2011-04-24 08:00:48 // 13737
Nekem optimalizálták a motort és vele együtt írták ki a dpf-et.Gyárilag a füst nulla volt.Most nagy gázadásnál már látok egy pillanatnyi füstkilövellést.Mondjuk,nekem kipuffdobom sincs,így még az sem szűri!Ha esetleg vizsgáztatásnál nagyon néznék,bármikor vissza lehet rakni a dpf-et (egy óra).
DrB2011-04-24 00:43:34 // 13736
Ennyire egyszerű? Az autó meg simán megy tovább? Ha ennyire felesleges alkatrész, minek kell az autóba? Mi a szerepe?
BadBoy2011-04-24 00:08:56 // 13735
Az auto 1.9, elnezest, hogy elfelejtettem.
BadBoy2011-04-24 00:07:54 // 13734
Akkor kezdjük a gyűjtést DPF ügyben:
ALFA159 - 2,4 - 70.000 km-nél csere sok városi üzemmel. Lámpa sose jelzett, szervizben kétszer manuálisan tisztítva
Erhadr242 - 2,4 - 132e-nél szart be 1/3-os városi közlekedéssel és sosem jelzett hibát
DrB - 2,4 - 97 ezer km van most a vasban, 57 ezerrel vettem. A vashoz kapott szerviz számlákban nem szerepel DPF csere vagy tisztítás. Eddig nálam sem volt gond vele (kopp-kopp-kopp). Azt sem vettem észre, hogy égetne. De jó részt, legalábbis eddig, középhosszú és hosszú távokon (pályán) használtam, városi forgalom alig.
Paulus - 1.9 - 102.000 km új korától nálam, soha semmi, fele város.
ALFI156-2.4-A kocsiba 69.000km.van.Semmi gond a DPF-el még tisztítaní se tisztított és a kormánymű is gyári.Abba olajat lecseréltettem.
BadBoy147 - ez az édesapám Alfája, én 147-el járok DPF nélkul, nála 157-ezer kilométernél volt tisztitás szervizben, de abban az idoszakban 3-4 honap csak rovid tavon hasznalta az autot, hibajel akkor volt amikor mar nem lehetett beinditani. Azota semmi fele ilyen gond nem volt, most van az autoban 198 ezer kilometer. Azota az utak 2/3-a kozut es autopaly.

Kérjük az egész hsz-t bemásolni és hozzáírni a saját (jó/rossz) tapasztalatot.
ALFI1562011-04-23 22:57:05 // 13733
Akkor kezdjük a gyűjtést DPF ügyben:
ALFA159 - 2,4 - 70.000 km-nél csere sok városi üzemmel. Lámpa sose jelzett, szervizben kétszer manuálisan tisztítva
Erhadr242 - 2,4 - 132e-nél szart be 1/3-os városi közlekedéssel és sosem jelzett hibát
DrB - 2,4 - 97 ezer km van most a vasban, 57 ezerrel vettem. A vashoz kapott szerviz számlákban nem szerepel DPF csere vagy tisztítás. Eddig nálam sem volt gond vele (kopp-kopp-kopp). Azt sem vettem észre, hogy égetne. De jó részt, legalábbis eddig, középhosszú és hosszú távokon (pályán) használtam, városi forgalom alig.
Paulus - 1.9 - 102.000 km új korától nálam, soha semmi, fele város.
ALFI156-2.4-A kocsiba 69.000km.van.Semmi gond a DPF-el még tisztítaní se tisztított és a kormánymű is gyári.Abba olajat lecseréltettem.

Kérjük az egész hsz-t bemásolni és hozzáírni a saját (jó/rossz) tapasztalatot.
ALFI1562011-04-23 22:53:32 // 13732
Semmibe.Nem kell kicserélni.Elég kiakasztani.
Piritu - 1.000.0002011-04-23 22:29:40 // 13731
A vége lemaradt:
A kocsi élete és problémái igenis user függőek IS...
Piritu - 1.000.0002011-04-23 22:23:13 // 13730
Megint oda kanyarodnék, ahová már a 159 vételemkor is tettem...
Ha az itteni fórumot olvasnám eszembe se juthatna 159-et venni, mert csak a gond van vele. DPF, kormánymű, LMM, és még mi minden nem romlik el... A gyártó meg különben is bolond, mert nem jó olajat ad a Vashoz, meg hülye karbantartási dolgokat ad meg...
Akinek nincs baja vele, az nem írja le. A felmérésre csak azért utaltam, hogy mindkét oldalt meg kellene kérdezni. A kép úgy teljes.

A 156 topikban is más hibák jöttek elő nálam, mint amit többik írtak (talán az EGR volt azonos). Valószínűleg a más felhasználás miatt. A kocsi élete és problémái igenis user függőek...
DrB2011-04-23 22:10:46 // 13729
Egy szívósor mibe fáj szereléssel együtt?
DrB2011-04-23 22:09:17 // 13728
Jelen, 95 ezernél... :(
DrB2011-04-23 22:07:58 // 13727
Rángatás, nálam egész finoman csinálta csak, hatodikban az említett fordulatszám környékén nálam is megvolt, nem sokkal a vas megvétele után, tehát 60 ezer környékén. Kérdeztelek is annak idején titeket, mi lehet ez? Aztán egyre gyakrabban bejelzett a check engine lámpa. Amit első két alkalommal kiütöttek a márkaszervizben, arra hivatkozva, hogy nem találtak semmit. De mikor harmadjára is előjött, akkor cserélték a LMM-t, ami aztán meg is oldotta a problémát nálam.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-23 22:06:14 // 13726
Tőlem azt mérsz fel amit csak akarsz én azt tudom mondani hogy mit keresnek sokan meg mi a hiánycikk a bontósoknál ez a kormánymű meg a szívósor...Bökőből is elég sok visszajáró ügyfelem van akinek 2.0-ja van az szopik vele akinek 6 henger azok meg nem. ...
ABS jeladót szinte csak azok keresnek akik elbsznak valamit kerékcsapágy cserénél :P
Piritu - 1.000.0002011-04-23 21:59:15 // 13725
Kezdjük el felmérni azt is, hogy az itteni tulajok közül kinek kellett kormányművet cserélni?
(...ettől függetlenül tényleg lehet, hogy hozzá kell írni a 159 kopó alkatrészeihez a fék, kuplung, stb. mellé...)
Nálad általában a problémás autók jelentkeznek. Akinek nincs vele baja, az nem megy cuccért. Én se mentem volna ABS jeladóért, ha nem vágom haza. Most ez azt jelenti, hogy a Spiderekben xar az ABS jeladó, mert a vevőid nagy %-ában cserélni kellet? :-DD
A viccet félre téve, a nagy számok törvénye értelmében a tapasztalataid tuti jeleznek valamilyen trendet.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-23 21:48:28 // 13724
ok most nem fogom felsorolni a tapasztalataimat :) talán egyet minden 59-ben kipusztul a kormánymű :(((
Piritu - 1.000.0002011-04-23 21:47:36 // 13723
Akkor kezdjük a gyűjtést DPF ügyben:
ALFA159 - 2,4 - 70.000 km-nél csere sok városi üzemmel. Lámpa sose jelzett, szervizben kétszer manuálisan tisztítva
Erhadr242 - 2,4 - 132e-nél szart be 1/3-os városi közlekedéssel és sosem jelzett hibát
DrB - 2,4 - 97 ezer km van most a vasban, 57 ezerrel vettem. A vashoz kapott szerviz számlákban nem szerepel DPF csere vagy tisztítás. Eddig nálam sem volt gond vele (kopp-kopp-kopp). Azt sem vettem észre, hogy égetne. De jó részt, legalábbis eddig, középhosszú és hosszú távokon (pályán) használtam, városi forgalom alig.
Paulus - 1.9 - 102.000 km új korától nálam, soha semmi, fele város.

Kérjük az egész hsz-t bemásolni és hozzáírni a saját (jó/rossz) tapasztalatot.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-23 21:46:09 // 13722
kimentem a pályára és 6-ban 2200-as fordulatnál el kezdett rángatni az autó de 5-8 fok alatt soha csak felette
Piritu - 1.000.0002011-04-23 21:45:19 // 13721
De, minden további nélkül előfordulhat, én csak saját tapasztalatból tudok beszélni. Amit látok a cégnél. 6-ból kettő megállt az elektronika miatt, egy motorcserés lett. Összesen alig mentek többet, mint én a 156-al.
DrB2011-04-23 21:44:47 // 13720
Nekem is ez jár a fejemben. Ha a saját megnyugtatásomra 15 ezrenként úgyis cserélném az olajat, akkor nem teszi meg a Pure Energy is???
DrB2011-04-23 21:44:32 // 13718
Nekem is ez jár a fejemben. Ha a saját megnyugtatásomra 15 ezrenként úgyis cserélném az olajat, akkor nem teszi meg a Pure Energy is???
Kompressz úr2011-04-23 21:43:44 // 13717
LFA159 - 2,4 - 70.000 km-nél csere sok városi üzemmel. Lámpa sose jelzett, szervizben kétszer manuálisan tisztítva

DrB - 2,4 - 97 ezer km van most a vasban, 57 ezerrel vettem. A vashoz kapott szerviz számlákban nem szerepel DPF csere vagy tisztítás. Eddig nálam sem volt gond vele (kopp-kopp-kopp). Azt sem vettem észre, hogy égetne. De jó részt, legalábbis eddig, középhosszú és hosszú távokon (pályán) használtam, városi forgalom alig.

Paulus - 1.9 - 102.000 km új korától nálam, soha semmi, fele város.
DrB2011-04-23 21:43:13 // 13716
Mi volt a tünete, hogy beszart?
Piritu - 1.000.0002011-04-23 21:42:36 // 13715
Arra gondolok, hogy veszek dupla pénzért logizét, vagy 15 ezrenként cserélem a nem longizét.
DrB2011-04-23 21:41:59 // 13714
Akkor kezdjük a gyűjtést DPF ügyben:

ALFA159 - 2,4 - 70.000 km-nél csere sok városi üzemmel. Lámpa sose jelzett, szervizben kétszer manuálisan tisztítva

DrB - 2,4 - 97 ezer km van most a vasban, 57 ezerrel vettem. A vashoz kapott szerviz számlákban nem szerepel DPF csere vagy tisztítás. Eddig nálam sem volt gond vele (kopp-kopp-kopp). Azt sem vettem észre, hogy égetne. De jó részt, legalábbis eddig, középhosszú és hosszú távokon (pályán) használtam, városi forgalom alig.

Kérjük az egész hsz-t bemásolni és hozzáírni a saját (jó/rossz) tapasztalatot.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-23 21:41:44 // 13713
még annyi kiegészítés hogy már előbb is szarakodott csak nem tudta megmondani senki...
Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-23 21:40:55 // 13712
mert 59-be sosem cseréltek :)
Piritu - 1.000.0002011-04-23 21:40:45 // 13711
Akkor kezdjük a gyűjtést DPF ügyben:
ALFA159 - 2,4 - 70.000 km-nél csere sok városi üzemmel. Lámpa sose jelzett, szervizben kétszer manuálisan tisztítva
Erhadr242 - 2,4 - 132e-nél szart be 1/3-os városi közlekedéssel és sosem jelzett hibát

Kérjük az egész hsz-t bemásolni és hozzáírni a saját (jó/rossz) tapasztalatot.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-23 21:40:25 // 13710
már bocs de az első longlife ha arra gondoltál ha meg a sajátodra amit használsz nem tudja a C3-at :P
Piritu - 1.000.0002011-04-23 21:39:47 // 13709
A bökőnél motort cseréltek, kicsit többe van :-DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-23 21:39:02 // 13708
nekem 132e-nél szart be 1/3-os városi közlekedéssel és sosem jelzett hibát....
Piritu - 1.000.0002011-04-23 21:38:52 // 13707
Apró kérdés: Nem mindegy, hogy fele időközönként cserélem, vagy kétszer annyiba kerül? :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-23 21:37:56 // 13706
akkor talán nem a gagyi szűrőt kellett volna bele rakni, vagy miért nem hirdetik úgy hogy városi közlekedésre nem alkalmas? bökőnél miért bírja?
Piritu - 1.000.0002011-04-23 21:37:43 // 13705
Akkor kezdjük a gyűjtést DPF ügyben:
ALFA159 - 2,4 - 70.000 km-nél csere sok városi üzemmel. Lámpa sose jelzett, szervizben kétszer manuálisan tisztítva

Kérjük az egész hsz-t bemásolni és hozzáírni a saját (jó/rossz) tapasztalatot.
DrB2011-04-23 21:37:03 // 13704
Kiszedett és kiiratott DPF-el, de egyebekben nem módosított programmal, hogy megy a vas? Füstöl-e és megkapja gond nélkül a zöld kártyát? Nem bukik ott ki a dolog???
Piritu - 1.000.0002011-04-23 21:34:49 // 13703
"de sok városi üzemben" - mint említettem, nekem felhívták a figyelmemet a vásárlás előtt, hogy a DPF-es 159 nem egy kimondott városi autó, ezek szerint igaz is :-(
Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-23 21:31:32 // 13702
nem Úr aki nem herdál :D
Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-23 21:30:48 // 13701
jah 2x annyiba kerül :) egyébként bármely nevesebb olaj jó csak tudja a C3-at meg a 507-et meg az 5w30-at...
'''''2011-04-23 21:26:09 // 13700
Nekem 70.000km-nél szart be teljesen.Chip nélkül,de sok városi üzemben.A lámpa sosem jelezte a tisztítást.Manuális tisztítást kétszer csináltak szervizben de csak kb 300km bírt ki,utána bejelzett és szervíz üzemre állt az autó.Cserés lett a szívósorom+szereztem egy használt részecskeszűrőt,de kis idő után sem volt az igazi.180 ezret költöttem rá,majd meguntam és 20.000Ft ért kiírattam.Egyébként a részecskeszűrőre 475.000Ft+Áfát mondtak.Már ne is haragudjatok,de akinek nem garis az autója és beszarik a dpf az hülye ha újat vesz!!!
DrB2011-04-23 21:25:58 // 13699
Szóval a Seleniából a Multipower Specs a tuti a mJTD-hez.

Tud valamivel többet a Selenia Multipower Specs a Castrol Edge-hez képeset?
SKrisz2011-04-23 21:03:10 // 13698
Akkor legyen egy kis kontraszt :) Száraz időben, fekete szedán vs. esőben, fehér SW :)

Piritu - 1.000.0002011-04-23 20:51:00 // 13697
ezt csak "úgy":
SKrisz2011-04-23 20:44:10 // 13695
Így van. Ha nem jön össze az automata tisztás(háromszor), akkor sikít a vas és indul a manuális takarítás. 3-asban vagy 4-esban 3500 -as fordulaton addig mész, amíg ki nem alszik a lámpa. Ez azért nem egy rakéta tudomány :)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-23 20:42:47 // 13694
attól hogy egy ütem alatt 5 helyett 10x fecskendez be nem fog megnőni az alapjárat
Piritu - 1.000.0002011-04-23 20:41:12 // 13693
Ismét csak a szerelőket tudom idézni, csak akkor jelez, ha többedszerre nem sikerült neki. Ilyenkor célszerű addig menni, amíg ki nem alszik a lámpa.
SKrisz2011-04-23 20:33:54 // 13692
De azt az üzemanyagot el is kell égetni és az a 750-es alapjáraton nehéz :) Szóval észrevenni ha éget az tutti :) Azt nem tudom, hogy a legújabb szoftvernél már akkor is jelez a comp ikonnal, ha maga végzi a rendszertisztítást, vagy csak akkor jelez, amikor már többször meg lett szakítva az automatikus folyamat és "baj" van, "manuálisan" kell tisztítani.
Piritu - 1.000.0002011-04-23 20:29:30 // 13691
A szerelők azt mondták, hogy max a megnövekedett fogyasztásról veszem észre, hogy tisztít. Olyan 15-20 literre ugrik meg a pillanatnyi fogyi.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak