'''''2011-09-07 19:08:36 // 15909
Lehet,neki sem kellene cserélni.Valószínű neki is attól szart be amitől nekem(dpf).Ki kéne pucolni és kikötni a lapátokat.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-09-07 18:54:58 // 15908
az újabb már fémlapát meg műanyag keveréke....
Boci2011-09-07 18:29:35 // 15907
Sziasztok!!
Úgy néz ki szívósor csere lesz nekem. 1,9 JTDM 150LE 2006. 01 hó a kocsim. Autós újságba is olvastam és megbízható helyről is hallottam, hogy a 2,4 JTDM ilyen korú kocsik esetében is gyakran kell szívósort cserélni, de a most rendelhető alkatrésznek már más a konstrukciója, tanultak a hibából. Az lenne a kérdésem, hogy az 1,9-es esetében is így van? Módosíthattak rajta valamit? Esetleg valami száma is van az alkatrésznek, ami alapján egyértelműen beazonosítható, hogy melyik újabb melyik nem.
Úgy néz ki szívósor csere lesz nekem. 1,9 JTDM 150LE 2006. 01 hó a kocsim. Autós újságba is olvastam és megbízható helyről is hallottam, hogy a 2,4 JTDM ilyen korú kocsik esetében is gyakran kell szívósort cserélni, de a most rendelhető alkatrésznek már más a konstrukciója, tanultak a hibából. Az lenne a kérdésem, hogy az 1,9-es esetében is így van? Módosíthattak rajta valamit? Esetleg valami száma is van az alkatrésznek, ami alapján egyértelműen beazonosítható, hogy melyik újabb melyik nem.
'''''2011-09-07 17:48:08 // 15906
Tudtok valakit aki ránézne nekem Tatabányán?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/brera/alfa_romeo_brera_2.4_jtd_sky_window_szervizkonyves_-5076881
Az asszonynak venném,bár ő valami kisebbet szeretne.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/brera/alfa_romeo_brera_2.4_jtd_sky_window_szervizkonyves_-5076881
Az asszonynak venném,bár ő valami kisebbet szeretne.
Piritu - 1.000.0002011-09-06 21:17:28 // 15905
GTPeti2011-09-06 21:17:00 // 15904
És vszínüleg nem is visít annyira. :))
Piritu - 1.000.0002011-09-06 21:15:45 // 15903
"Zustand: sehr gebraucht mit einigen Gebrauchsspuren. " - ezzel azért vitába szállok :-DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2011-09-06 21:14:15 // 15901
igen formabontó egyediség :)
GTPeti2011-09-06 21:12:31 // 15900
A 15900-ra... B)
Piritu - 1.000.0002011-09-06 21:12:30 // 15899
Piritu - 1.000.0002011-09-06 21:09:44 // 15898
A kilencszázra gondolsz? :-)
Csosznorbert2011-09-06 21:09:29 // 15897
Ez SZÉP, na!
GTPeti2011-09-06 20:56:31 // 15896
GTPeti2011-09-06 20:55:58 // 15895
Belőlük ugyanolyan kevés van mint autóból. :)
Amúgy volt az előbb egy K:
Amúgy volt az előbb egy K:
Erhard 242 (Pure Energy)2011-09-06 20:50:19 // 15894
jah értem :) barátnőben jó egy megkímélt, pár km-es :P
GTPeti2011-09-06 20:43:03 // 15893
Ez autó mindenesetre nagyon szép. B)
GTPeti2011-09-06 20:41:32 // 15892
A hahun kb. minden autó megkímélt. :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2011-09-06 20:40:22 // 15891
szép a képek alapján... nem tudom a megkímélt mit jelent soha nem mentek vele 130-nál többel? :) a sérülésmentes jobban hangzana
'''''2011-09-06 20:32:09 // 15890
Ezt a verdát ismeri valaki?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/brera/alfa_romeo_brera_2.4_jtd_sky_window_szervizkonyves_-5076881
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/brera/alfa_romeo_brera_2.4_jtd_sky_window_szervizkonyves_-5076881
Erhard 242 (Pure Energy)2011-09-05 21:51:28 // 15889
biztos nem szerintem a legkisebb dejzel
ALFI1562011-09-05 21:49:03 // 15888
Milyen motor volt benne?Biztos nem 4.2
GTPeti2011-09-05 21:46:00 // 15887
Akkor te vagy Laurence FISHburne. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-09-05 21:35:49 // 15886
a Balatonon szoktam hekkelni :)
Piritu - 1.000.0002011-09-05 21:33:07 // 15885
Ha beleolvasol a fórumokba, minden nap jön valaki egy "történt valami a Vasammal, ez meg ez a jelenség, ki tud segíteni?" kérdéssel. mennek is a jobbnál jobb tippek. Így lenne még egy lehetőség a tanácsadásra :-DD
Piritu - 1.000.0002011-09-05 21:28:57 // 15884
a mienkel is, csak előtte meg kell hekkelni :-))
Erhard 242 (Pure Energy)2011-09-05 21:26:19 // 15883
lehetséges okok...a szerelők nem fogják kiadni ami érthető is mivel ebből élnek :)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-09-05 21:25:10 // 15882
nem tudom Ti mit használtok ami a Banánnak van azzal mindent ki lehet olvasni, a komfort elektronikát meg az ABS-t is :)
GTPeti2011-09-05 21:24:40 // 15881
Van egy olyan német mondás, hogy "Wer lesen kann ist klar im Vorteil." :))
Csosznorbert2011-09-05 21:18:14 // 15880
Luk az stimm, szeg is van, csak nem akartam ennyire brutálba menni, de ha már javaslat.... :)
Piritu - 1.000.0002011-09-05 21:15:15 // 15879
Viszont már minden topik tele van a hogyan kell használni - milyen csati kell - stb, kérdésekkel. Aztán jó téma lenne az egyes kódok mögötti lehetséges okok...
GTPeti2011-09-05 21:14:23 // 15878
Gondolom kiszedőrudakat (értsd: 100as szögek) kell betolni a rádió szélén a lyukakba és akkor kihúzható. Majd jön vmi 59 tulaj mindjárt és jól megmondja. :)
Csosznorbert2011-09-05 21:12:01 // 15877
Magyarra forditva navi kikap (jó-jó, de hogyan? pájszer? :D ) átmozgat, befuj kontaktsprayvel.
Motor ECU??? ahol a csati is van?? (ha necces inkább hagyom a szakiknak)
Sarut egy éjszakára lekapom, reggelig lehet hibernálva. Úgy 12 órára, vagy az sok?
ÁÁÁÁ bakker, mondtam anno faternak, hogy nem fekszik nekem a faipari suli.... :DD
Motor ECU??? ahol a csati is van?? (ha necces inkább hagyom a szakiknak)
Sarut egy éjszakára lekapom, reggelig lehet hibernálva. Úgy 12 órára, vagy az sok?
ÁÁÁÁ bakker, mondtam anno faternak, hogy nem fekszik nekem a faipari suli.... :DD
GTPeti2011-09-05 20:38:01 // 15876
Az a 1601-es a net alapján egy elég gusztustalan hiba... Vszínüleg kontakthiba. A rádió mögötti csatlakozónál kezdeném és a motorECU csatijával folytatnám. (Akksisarut levenni!! 30+ percig lenthagyni az elvileg kitisztítja az agyát is.)
Ez a CAN dolog egy nagyon hülye ötlet volt anno. Mert egy jó mérnök nem csak azt tudja, hogy elméletben mi működHET, hanem azt is, hogy mindent összekötözni tiszta technikai provokáció, mivel az egyes egységek (a szoftvereket is beleértve) nem tökéletesek...
Gondolom a külön K-Line-nal rendelkező ECU-k túl jól működtek...
Ez a CAN dolog egy nagyon hülye ötlet volt anno. Mert egy jó mérnök nem csak azt tudja, hogy elméletben mi működHET, hanem azt is, hogy mindent összekötözni tiszta technikai provokáció, mivel az egyes egységek (a szoftvereket is beleértve) nem tökéletesek...
Gondolom a külön K-Line-nal rendelkező ECU-k túl jól működtek...
Csosznorbert2011-09-05 20:24:08 // 15875
Az enyém is, amig benn a DPF :P
Csosznorbert2011-09-05 20:23:20 // 15874
Üdv. Kikerestem a hibakódot.
Igy néz ki:
READING ERROR CODES:
1: U1601 - C-CAN vezeték hiba
No help available
A hiba jelen van!itt a lehetoseg hogy torolje. Erre a hibara aktivalodott a hibajelzo lampa.
Igy néz ki:
READING ERROR CODES:
1: U1601 - C-CAN vezeték hiba
No help available
A hiba jelen van!itt a lehetoseg hogy torolje. Erre a hibara aktivalodott a hibajelzo lampa.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-09-05 20:21:45 // 15873
no ma ismét össze akadtam egy A8-cal azt hitte könnyű dolga lesz 2x is el akart menni de csak szeretett volna :)
.....2011-09-05 15:30:17 // 15872
GTPeti tudnál segíteni,hogy mit kellene átkötni az elm 327-es interfészen,hogy az ABS-t is olvassa?
Erhard 242 (Pure Energy)2011-09-05 15:29:37 // 15871
nem sok értelmét látom mivel az esetek többségében köszönő viszonyban sincs a hibajelzés a valódi hibától....
.....2011-09-05 15:27:47 // 15870
kellene, én szavazok :)
Kompressz úr2011-09-05 13:01:19 // 15869
Az én autóm kipuffja még mindig fémtiszta.
Csosznorbert2011-09-05 12:45:54 // 15868
Látom ki lett kormolva kicsike. :)
Graben&Zsu2011-09-05 12:19:42 // 15867
vm2011-09-04 23:07:18 // 15866
Ááá... Tegnap Vértesszőlősön túra után ittam egy akkora pohár szűretlent ;-)
Piritu - 1.000.0002011-09-04 22:58:02 // 15865
OFF
ha a kedvemért, akkor inkább barna búzasör
ON
ha a kedvemért, akkor inkább barna búzasör
ON
Csosznorbert2011-09-04 22:27:30 // 15864
Egészségedre! :) Én már lassan utántöltésre szorulok.
Piritu - 1.000.0002011-09-04 22:14:59 // 15863
Hoztam is egy Steffl-t, egészségedre :-)
Piritu - 1.000.0002011-09-04 22:10:35 // 15862
?? Milyen bolgár, mit csinál?
GTPeti2011-09-04 21:58:02 // 15861
Lárifári. :))
Csosznorbert2011-09-04 21:57:23 // 15860
Az nőknek való... :D