droberto2012-02-25 22:23:44 // 19620
Ez így igaz! Nem szeretem az előítéleteket. Nyílván box-ból is és Chipből is van gyengébb minőségi szintet képviselő. Az biztos, hogy egy jól megírt program csodákra képes, de az drága is! A box meg stabilan, megbízhatóan hozza, azt amire kitalálták.
DrB2012-02-25 22:19:04 // 19619
Ide is bemásolom, végülis a 159-es kistesót kap, ha minden igaz. :))
Ma elvittük egy körre a fekete MiTo-t. :) Nagyon tuti! Egyrészt dögös kívül-belül. Rengeteget dobnak rajta a QV design elemek, na meg a rosso bőrbelső. Meg is van kicsit ültetve, az eredeti rugók ott figyeltek a csomagtartóban. Féltünk emiatt ill. a 17-es felnik miatt, de nem rázott rosszabb úton sem. A 135 lóerő baromi jól mozgatja, főleg Dynamic állásban. A párom vissza se akarta állítani Normálba, mikor felkapcsoltam neki D-be. :D
Mindössze 13.600 km van benne. Nagyon egyben van, semmi zörgés, nyiszogás. Xenonon és napfénytetőn kívül szinte mindent beleraktak. Vadi új téligumik, titán színű alufelniken is járnak hozzá, gyári garancia még augusztusig. A közeli Alfa kereskedés szervizvezetője ill. a barátnője volt a tulaj. Ez sem rossz előéletet sejtet.
Érdekes, mikor pár hónapja a 159-es szervizelése miatt csereautónak kaptam ey MiTo-t, hasonló futásteljesítménnyel, akkor nagyon nem jött be. Annak lötyögős volt a váltója, zörgött itt-ott, s valószínűleg gyengébb motor is volt benne. Akkor az csalódás volt. De a mostani folyamatos mosolyt csalt az arcunkra. Már csak a kötelező papírmunka van hátra, s a párom is integethet a cartársaknak. :)
Ma elvittük egy körre a fekete MiTo-t. :) Nagyon tuti! Egyrészt dögös kívül-belül. Rengeteget dobnak rajta a QV design elemek, na meg a rosso bőrbelső. Meg is van kicsit ültetve, az eredeti rugók ott figyeltek a csomagtartóban. Féltünk emiatt ill. a 17-es felnik miatt, de nem rázott rosszabb úton sem. A 135 lóerő baromi jól mozgatja, főleg Dynamic állásban. A párom vissza se akarta állítani Normálba, mikor felkapcsoltam neki D-be. :D
Mindössze 13.600 km van benne. Nagyon egyben van, semmi zörgés, nyiszogás. Xenonon és napfénytetőn kívül szinte mindent beleraktak. Vadi új téligumik, titán színű alufelniken is járnak hozzá, gyári garancia még augusztusig. A közeli Alfa kereskedés szervizvezetője ill. a barátnője volt a tulaj. Ez sem rossz előéletet sejtet.
Érdekes, mikor pár hónapja a 159-es szervizelése miatt csereautónak kaptam ey MiTo-t, hasonló futásteljesítménnyel, akkor nagyon nem jött be. Annak lötyögős volt a váltója, zörgött itt-ott, s valószínűleg gyengébb motor is volt benne. Akkor az csalódás volt. De a mostani folyamatos mosolyt csalt az arcunkra. Már csak a kötelező papírmunka van hátra, s a párom is integethet a cartársaknak. :)
Piritu - 1.000.0002012-02-25 22:12:41 // 19618
Az a legnagyobb bajom, hogy gyári állapot hívő vagyok. :-)
Piritu - 1.000.0002012-02-25 22:09:31 // 19617
Nekem azért vannak kételyeim a remappal, mert rengetegen foglalkoznak vele, adott változtatással, adott motorral kevés a tapasztalat.
Jó dobozból meg azért adnak el párat, sok autó futkozik vele, ki van próbálva párszor. Ráadásul egy komoly cég áll mögötte, nem egy fickó egy laptoppal. (Komolytalan cégtől dobozt se vennék.)
Ettől függetlenül volt ilyenem és olyanom is és továbbra is azt mondom, hogy a végeredmény a fontos. Csak nagyon nem szeretem, amikor reklámozva a remapot (amit mondjuk csinált is az illető) leszólják a boxot.
Ismerek itt is Cartársat, aki finoman szólva terjesztette a box ellenes hitet, aztán párszáz km után bekerült egy a frissen vett kocsijába :-DD
Jó dobozból meg azért adnak el párat, sok autó futkozik vele, ki van próbálva párszor. Ráadásul egy komoly cég áll mögötte, nem egy fickó egy laptoppal. (Komolytalan cégtől dobozt se vennék.)
Ettől függetlenül volt ilyenem és olyanom is és továbbra is azt mondom, hogy a végeredmény a fontos. Csak nagyon nem szeretem, amikor reklámozva a remapot (amit mondjuk csinált is az illető) leszólják a boxot.
Ismerek itt is Cartársat, aki finoman szólva terjesztette a box ellenes hitet, aztán párszáz km után bekerült egy a frissen vett kocsijába :-DD
droberto2012-02-25 22:07:18 // 19616
Akkor itten most már mindenki csaló?!? ;))
droberto2012-02-25 22:02:47 // 19615
Ha ez így van, akkor a fogyasztásmérő valóban adhat eltérő adatot a megváltoztatott CR nyomás miatt.
Piritu - 1.000.0002012-02-25 22:01:07 // 19614
Pont Te mondtad, hogy a 156-ban max 1200 barral dolgozik a rendszer. Ezt emeli 1500-maxra a Bacar. Még mindig messze vagyunk a 2000-től :-P
Szerintem minden "csalás" mi nem a gyári végeredményhez vezet. (Ide sorolom a DPF kiírását is.)
Szerintem minden "csalás" mi nem a gyári végeredményhez vezet. (Ide sorolom a DPF kiírását is.)
droberto2012-02-25 21:57:33 // 19613
Köszönöm! :)
Ugyanezt írtam le 2x már másképpen!
Szerintem meg egyik sem csalás!
A Remap az jobb, de csak akkor, ha profi csinálja! Nyílván ennek ára is van!
Ugyanezt írtam le 2x már másképpen!
Szerintem meg egyik sem csalás!
A Remap az jobb, de csak akkor, ha profi csinálja! Nyílván ennek ára is van!
Piritu - 1.000.0002012-02-25 21:56:27 // 19612
A nyomásból meg a befecskendező nyitvatartási idejéből elég pontosan lehet kalkulálni. A FES mm3/impulzus-t ad meg pl a korrekciós értékre.
Piritu - 1.000.0002012-02-25 21:53:03 // 19610
Egy embert, aki fizetett már remapért sose fogsz meggyőzni :-DD
droberto2012-02-25 21:53:01 // 19609
Csalás, igen, mert ugyanaz a motor, csak az erősebbért 350K HUF-al többet kértek! ;)
Piritu - 1.000.0002012-02-25 21:50:12 // 19608
Az ellenállás szerintem urban legenda. Főleg, amikor azt mondják, hogy a vízhőfok jelét hamisítja, hogy hidegnek lássa a motort. Akkor nem a CR szenzorra lenne dugva. Anno engem is meg akartak győzni, hogy a Bacar is ezt csinálja. Mindig vannak okos emberek...
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-25 21:47:23 // 19607
no de mondjuk a porlasztó bírja az 1500-2200 bárig a nyomást akkor mi legyen a gyári érték? :))) mi számít csalásnak? Te mondjuk meg bírsz inni 10 üveg sört ...a többi már csalás? :D
Piritu - 1.000.0002012-02-25 21:47:16 // 19606
Ez azt jelenti, hogy a gazdi kicsit telhetetlen volt. A potit túlságosan feltekerte. Az pont azért van, hogy meg lehessen keresni a hibamentesség határát. A Bacaromon is volt. Fél állásnál kezdett el dadogni a motor. Negyeden ment vagy 50 ezer km-en át. Ráadásul nem i s füstölt, mert még tudta korrigálni az ECU a plust levegővel.
droberto2012-02-25 21:46:51 // 19605
Jó lenne pontosan tudni hogyan!
Piritu - 1.000.0002012-02-25 21:44:16 // 19604
Szerintem meg igen, csak nem az érzékelők jelét hamisítják, hanem a programban tárolt alap vezérlőadatok vannak meghamisítva :-P
A végeredmény ugyan az, több üzemanyag és több levegő megy be, több paci jön ki :-)
A végeredmény ugyan az, több üzemanyag és több levegő megy be, több paci jön ki :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-25 21:44:05 // 19603
ez azért hülyeség így mert a 110 vagy 115 lovas jtd vagy a 180-185le Mjet között csak a program más....akkor az is csalás? :)
droberto2012-02-25 21:40:22 // 19602
Csak ámítás ;)
Egyezzünk már ki, hogy NT, sem csal! Lécci! :)))
Tudod mit!?! A remappal a te a 100-at nyomod, én a novitec-kel a 95-öt! Sose voltam a fekve nyomásba erős. ;)
Egyezzünk már ki, hogy NT, sem csal! Lécci! :)))
Tudod mit!?! A remappal a te a 100-at nyomod, én a novitec-kel a 95-öt! Sose voltam a fekve nyomásba erős. ;)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-25 21:40:20 // 19601
igen azzal lehet erősíteni a jelet
Piritu - 1.000.0002012-02-25 21:39:34 // 19600
Szerintem az ECU a befecskendezett mennyiségekkel kalkulál. A FES pontosan írja, hogy egy-egy alkalommal mennyit ad be.
GTPeti2012-02-25 21:36:44 // 19599
Gyúrunk vazze? B))
Piritu - 1.000.0002012-02-25 21:36:29 // 19598
Anno felületesen nézegettem az enyémet, emlékeim szerint abban is egy 555 volt. Valószínű a szonda jele egy változtatható kitöltésű négyszöggenerátort vezérel, amit integrálva kapjuk a tényleges vezérlő jelet. A generátorba még be lehet avatkozni egyéb vezérléssel is, hogy a kívánt eredményt kapjuk. Az enyémbe pl. ide avatkozott be a potméter, amivel "állítani" lehetett a teljesítményt.
Piritu - 1.000.0002012-02-25 21:31:03 // 19597
Az adathamisítás annyi, hogy a tényleges CR-nyomás helyett kevesebbet "lát" az ECU, tehát emel rajta, hogy annyit jelezzen vissza, mint amennyit szeretne. Magasabb nyomás több nyál, több teljesítmény. Hogy a kimeneti adat (lambda) jó legyen automatikusan több levegőt ad neki, a módosított turbónyomással. Magyarul minden más adatot hozzáigazít, hogy ne lehessen baj. (Gondolom a turbónyomás körében meg azért avatkozik be a doboz, hogy még több levegőt kapjon, mondjuk a DPF miatt.) A magasabb nyomás ráadásul tökéletesebb porlasztást, jobb égést jelent.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-25 21:30:28 // 19596
francokat a remap olyan mint a konditerem...lejársz először örülsz ha tudsz 50km-mal nyomni aztán veszel "remap-ot" és a duplájával tudsz nyomni :) ez nem csalás :P
droberto2012-02-25 21:29:20 // 19595
Mindent félretéve, a sok támadás miatt, amit kapok - most komolyan -, szét fogom szedni majd lefotózom, és az összes kritikusomnak elküldöm, hogy nézd! Ez nem csak egy ellenállás...
droberto2012-02-25 21:26:56 // 19594
A szerelőm Galaxy-ja csinálta. Mikor meglátta a boxomat, csak húzogatta a szemöldökét! Mesélte a sztoryját, de én csak annyit mondtam, hogy ez Nem. Ez kérlek Novitec! :)
droberto2012-02-25 21:23:55 // 19593
Tág értelemben a remap is csalás, megváltoztatod az ECU-ba írt adatokat!
Tulajdonképpen ugyanaz történik, csak több változót befolyásol!
Viszont már múltkor is leírtam; tök mindegy mi és, hogy ver át mit, a végeredmény számít. Ha a fogyasztás nem nem nő, akkor minden + teljesítmény ajándék. Természetesen az élettartamot is figyelembe véve.
És ha jól emlékszem, a kiírt DPF-esek kivételével, senki nem tette fel a kezét, hogy az optimalizálás után neki csökkent a fogyasztása. Eddig legalábbis nem..
Tulajdonképpen ugyanaz történik, csak több változót befolyásol!
Viszont már múltkor is leírtam; tök mindegy mi és, hogy ver át mit, a végeredmény számít. Ha a fogyasztás nem nem nő, akkor minden + teljesítmény ajándék. Természetesen az élettartamot is figyelembe véve.
És ha jól emlékszem, a kiírt DPF-esek kivételével, senki nem tette fel a kezét, hogy az optimalizálás után neki csökkent a fogyasztása. Eddig legalábbis nem..
GTPeti2012-02-25 21:16:45 // 19592
Jól összefoglaltad. :)))))
droberto2012-02-25 21:16:05 // 19591
Értem, köszi!
droberto2012-02-25 21:14:33 // 19590
Egy példa erre: Csoda PDTDi Galaxy + csodabox POTMÉTERREL. (Wooow!)
Ugyan megy mint a disznó, de okádja a füstöt, néha letortyan, mintha gyújtást vennék el, és úgy szórja a hibakódokat, mint Bálint gazda a fűmagot!
Ugyan megy mint a disznó, de okádja a füstöt, néha letortyan, mintha gyújtást vennék el, és úgy szórja a hibakódokat, mint Bálint gazda a fűmagot!
GTPeti2012-02-25 21:12:20 // 19589
Ne csináljunk szabályozástechnika-flame-t. :)
A remap tényleg nem csal, ezért is szoktam én is a legjobb megoldásnak mondani (a motor/autócsere után). Ettől még létezhetnek vállalható kompromisszumok is.
A remap tényleg nem csal, ezért is szoktam én is a legjobb megoldásnak mondani (a motor/autócsere után). Ettől még létezhetnek vállalható kompromisszumok is.
droberto2012-02-25 21:09:52 // 19588
A második:
Cseréltem a fékszervó vákumszivattyú lapostömítését. Ennek tudja valaki az élettartamát? A Fordoknál 60K-ként cserélni kell. Mondjuk ott a vízpumpa hajtja!
Ha közel teszem a fülem hozzá, akkor lehet hallani a berregését!
Cseréltem a fékszervó vákumszivattyú lapostömítését. Ennek tudja valaki az élettartamát? A Fordoknál 60K-ként cserélni kell. Mondjuk ott a vízpumpa hajtja!
Ha közel teszem a fülem hozzá, akkor lehet hallani a berregését!
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-25 21:08:36 // 19587
persze az összes autón tönkre megy olyan 200e környékén ami gumis...
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-25 21:08:00 // 19586
no a progi az nem csal...
droberto2012-02-25 21:05:42 // 19584
Már itt is az első:
A főtengelyen levő hosszbordásszíj tárcsa ment már tönkre valakinek! A rezgécsillapító gumim, már nem a legjobb állapotban van!
A főtengelyen levő hosszbordásszíj tárcsa ment már tönkre valakinek! A rezgécsillapító gumim, már nem a legjobb állapotban van!
GTPeti2012-02-25 21:01:03 // 19583
Még jó hogy csal, ez a lényege. De információim szerint a Novitec-ben mikrokontroller van, tehát nem az egyszerű elektroszakkör kategória. (Mint az olcsóbb szuperuniverzális társai.) Ezért is lehet, más szoftvert rátölteni, hogy más motorhoz legyen optimális.
droberto2012-02-25 20:55:53 // 19582
Voltam ma szerelőnél és beépítésre kerültek - a már korábban - a megvett szűrők, görgők, szíjak, folyadékok. Teli vagyok kérdéssel és észrevétellel! Amit nem tudok feldolgozni magamtól, azt itt majd azért felteszem! :)
droberto2012-02-25 20:52:23 // 19581
Novitec-et szedett szét?
Finoman szólva én sem vagyok egy elektronszakértő!
Az nyilvánvaló, hogy csal, de ahhoz output adat megváltozzon (menjen mint az állat) az input jelet is változtatni kell!
Tulajdonképpen a remap is erről szól. A táblázat értelmezési tartományát megváltoztatják...
Finoman szólva én sem vagyok egy elektronszakértő!
Az nyilvánvaló, hogy csal, de ahhoz output adat megváltozzon (menjen mint az állat) az input jelet is változtatni kell!
Tulajdonképpen a remap is erről szól. A táblázat értelmezési tartományát megváltoztatják...
droberto2012-02-25 20:47:13 // 19580
Tudnunk kéne, honnan szedi az 56 és az 59 a fogyasztás jelét. Illetve a mérés milyen elven működik. Gondolom egy vagy két átfolyásmérővel!
Ha ez(ek) az átba..ás előtt vannak, akkor a mutatott és a valós fogyasztás nem térhet el! Kalibrálási hibánál is csak konstans lehet ez eltérés! (Ez lehet az 56-nál)
...csak hangosan gondolkodtam!
Ha ez(ek) az átba..ás előtt vannak, akkor a mutatott és a valós fogyasztás nem térhet el! Kalibrálási hibánál is csak konstans lehet ez eltérés! (Ez lehet az 56-nál)
...csak hangosan gondolkodtam!
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-25 20:40:23 // 19579
elektronyos ember szétszedte a boxot és egy "kocka" generátor lakik benne én nem vagyok ampervadász nem értek hozzá ő mondta hogy ez felerősíti a jelet tehát csal....
droberto2012-02-25 20:35:25 // 19578
Jó lenne ezt pontosan érteni mit főztek ki a Novitec konyhában. Hogyan módosítja a rail-, és a szívócső nyomás jelet, mit közöl az ECU-nak? Az adathamisítás, hogyan válik plusz teljesítménnyé, és ennek milyen mellékhatásai vannak? Akár káros, akár jó! Sajnos, ezekre a kérdésekre nem hiszem, választ fogok kapni! Elég nagy a titkolózás. Próbáltam a németeket puhítani, de csak egy beépítési útmutatót küldtek.
droberto2012-02-25 20:29:44 // 19577
Ebben azért bízom!
droberto2012-02-25 20:29:05 // 19576
Az lesz! Majd a kúton elválik!
Piritu - 1.000.0002012-02-25 16:11:40 // 19575
... nem kicsit rombolja a német autó mítoszt az a topik :-)
Csabi2012-02-25 16:02:05 // 19574
"...Épp most csinálok egyet amit hordágyon hoztak, a csővégén folyt ki az olaj, a coolerből 5! liter olajat öntöttem ki. A tulaj nem kérte csak a turbó cserét, majd meglátom mi lesz a vége. ha esetleg érdekel titeket majd referálok. :-) "
Mi lett a vége a történetnek? :)
Ha valakit érdekel a kartergáz-szeparátor (szürő) problémája itt egy oldal http://www.e39.hu/viewtopic.php?f=1&t=311 ... érdemes azt a 6oldalt végig olvasni...
Ezután felmerült a kérdés bennem hogy közölünk valaki cserélt már kartergáz-szeparátort ?
Mi lett a vége a történetnek? :)
Ha valakit érdekel a kartergáz-szeparátor (szürő) problémája itt egy oldal http://www.e39.hu/viewtopic.php?f=1&t=311 ... érdemes azt a 6oldalt végig olvasni...
Ezután felmerült a kérdés bennem hogy közölünk valaki cserélt már kartergáz-szeparátort ?
Piritu - 1.000.0002012-02-25 15:50:57 // 19573
Ha jelmódosítás miatt több üzemanyag megy be, akkor azt hogyan tudja ugyan olyan "pontosan" mérni? Vele és nélküle is 5,1-et mutatott átlagban a tényleges 6,3 helyett...
No ezt nem értettem.
No ezt nem értettem.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-25 11:14:18 // 19572
a "jelátkúrás" miatt :P
Piritu - 1.000.0002012-02-25 09:07:04 // 19571
Erre kíváncsi leszek én is. A 156-nál azonos maradt a "csalás" mértéke. Nem igazán értettem miért.
Online tag
3
Vendég3
440