akkor az egy 1.6 TS ECO lesz, abban nincs vezérlésmódosító, elvben 105Le
harmatgyenge, dinamizmust ne várj tőle, de alapvetően nem rossz gép az se
Liquid2012-11-20 14:10:31 // 27070
.......................2012-11-20 14:00:26 // 27069
minimum
.......................2012-11-20 13:59:37 // 27068
biztos nem 98eKm er futott
a kormány 98 ezernél nem ilyen fényes,
olyan 200ezer Km lehet benne
ennyire alap valszeg cégautó volt,de nem a fönöké..
a kormány 98 ezernél nem ilyen fényes,
olyan 200ezer Km lehet benne
ennyire alap valszeg cégautó volt,de nem a fönöké..
.......................2012-11-20 13:54:11 // 27066
-25mm er kisebb mint a gyári,
235/45R18 a gyári méret!
a 225/50 R17 még elmegy
de amit te írtál az még kisebb ,szóval felejtös,szerintem
235/45R18 a gyári méret!
a 225/50 R17 még elmegy
de amit te írtál az még kisebb ,szóval felejtös,szerintem
.......................2012-11-20 13:52:25 // 27065
19 es még jobban :)
'''''2012-11-20 13:50:12 // 27064
Nem a gumi méretével van gond,a 17-es felnivel. :-) A 18 jobban mutatna.
droberto2012-11-20 13:02:12 // 27063
Látom volt tapadás.... :)
Dömpi (il dottore)2012-11-20 13:01:17 // 27062
Miért nem szóltál? Megnéztem volna veled! Itt dolgozom a kereskedéstől kb. 200 m-re!
Naponta a kereskedés előtt járok el. A kocsi kb. másfél éve ott áll.
Van laptopom, szoftverem, szkennerem, és még rétegvastagságmérőt is tudok szerezni pillanatok alatt.
Szívesen segítek! Szólj nyugodtan!
A fotók alapján egy kérdés fogalmazódott meg bennem: az enyém csak elöl villanyablakos, mégis multikormány van benne. Ez istt felszereltebb az enyémnél, mégsem multi a kormány. Miért? Netán nyílt a légzsák és raktak bele egy bontós kormányt?
Naponta a kereskedés előtt járok el. A kocsi kb. másfél éve ott áll.
Van laptopom, szoftverem, szkennerem, és még rétegvastagságmérőt is tudok szerezni pillanatok alatt.
Szívesen segítek! Szólj nyugodtan!
A fotók alapján egy kérdés fogalmazódott meg bennem: az enyém csak elöl villanyablakos, mégis multikormány van benne. Ez istt felszereltebb az enyémnél, mégsem multi a kormány. Miért? Netán nyílt a légzsák és raktak bele egy bontós kormányt?
Csabi2012-11-20 12:45:34 // 27061
Üdv Kartársak!
Nyári gumi vételén gondolkodom, viszont ezúttal a gyári méret(225/50/R17) helyett a 235/45/R17 méretű gumikkal szemezek, a jobb kanyarstab. és a sokkal kedvezőbb ár miatt. A kérdés az lenne, h mennyire nézne ki hülyén a -13mm-rel kisebb abroncs a vason, mennyire szembetűnő a méretbeli különbség? Esetleg valaki használ ilyen méretű gumit?
Nyári gumi vételén gondolkodom, viszont ezúttal a gyári méret(225/50/R17) helyett a 235/45/R17 méretű gumikkal szemezek, a jobb kanyarstab. és a sokkal kedvezőbb ár miatt. A kérdés az lenne, h mennyire nézne ki hülyén a -13mm-rel kisebb abroncs a vason, mennyire szembetűnő a méretbeli különbség? Esetleg valaki használ ilyen méretű gumit?
Dömpi (il dottore)2012-11-20 12:45:06 // 27060
Képzeld! 120 LE-s nek van hirdetve, de ha beütöm az EPER-be a motorkódot (937AXA1A) akkor kidobja a motorverziót: M1 1600 TS 16 V 76KW - ami ugyebár 101,86 LE.
Na, most mi legyen?
Valaki ment már ilyennel? Megy úgy mint az 1.6 16V-s Marea? Ha igen jó lesz.
Amúgy a Fiestához képes jobb kell legyen, mert az csak 55 KW (73,7 LE).
Fiesta saját tömege: 1 027 kg
147 saját tömege: 1 200 kg
A Mareám pedig 1 270 kg volt és 103 LE-s.
Vélemény? Megjegyzés? Bármi?
Na, most mi legyen?
Valaki ment már ilyennel? Megy úgy mint az 1.6 16V-s Marea? Ha igen jó lesz.
Amúgy a Fiestához képes jobb kell legyen, mert az csak 55 KW (73,7 LE).
Fiesta saját tömege: 1 027 kg
147 saját tömege: 1 200 kg
A Mareám pedig 1 270 kg volt és 103 LE-s.
Vélemény? Megjegyzés? Bármi?
atesssz2012-11-20 12:36:32 // 27059
Ismeri valaki? Vélemények?
Ma megnéztem, a hátsó lökhárító sokkal sötétebb árnyalatú, mint az autó többi színe. Reális lehet a futásteljesítménye?
Ma megnéztem, a hátsó lökhárító sokkal sötétebb árnyalatú, mint az autó többi színe. Reális lehet a futásteljesítménye?
sas-1592012-11-20 11:32:37 // 27058
nekem még soha nem mozdult el 90 fokról a víz hőmérséklet kijelző, miután egyszer már felmelegedett.
ahogy mondjátok, mintha odaszögelték volna.
1,9-es egy kipufogós gépre lehet dupla krómozott kipuff véget rakatni?
tapasztalat? vélemény? megvalósíthatóság? költségek?
a lökhárítóban a helye ugye meg van jobb oldalon is.
gondolom mindenképp be kellene kötni a rendszerbe, hogy ne csak egy üres cső legyen ott, ami ráadásul télen bután néz ki, mert nem "füstöl".
ahogy mondjátok, mintha odaszögelték volna.
1,9-es egy kipufogós gépre lehet dupla krómozott kipuff véget rakatni?
tapasztalat? vélemény? megvalósíthatóság? költségek?
a lökhárítóban a helye ugye meg van jobb oldalon is.
gondolom mindenképp be kellene kötni a rendszerbe, hogy ne csak egy üres cső legyen ott, ami ráadásul télen bután néz ki, mert nem "füstöl".
Csosznorbert2012-11-20 11:17:51 // 27057
90..... elötte pár 100 méterre még 100
röhej az hogy vasárnap reggel fél 10 kor van kedvük ilyenhez
röhej az hogy vasárnap reggel fél 10 kor van kedvük ilyenhez
Liquid2012-11-20 10:16:32 // 27056
szép képek :) mennyi lett volna a megengedett?
.......................2012-11-20 10:04:41 // 27055
mennyi volt a megengedett?
Csosznorbert2012-11-20 09:47:11 // 27054
Dömpi (il dottore)2012-11-20 09:19:14 // 27053
Sziasztok!
Eddig az EPER-ben ha megdtam a VIN-számot, akkor kidobta a kocsi adatait. Most nem. Nálatok mi a helyzet?
Eddig az EPER-ben ha megdtam a VIN-számot, akkor kidobta a kocsi adatait. Most nem. Nálatok mi a helyzet?
Coolby2012-11-20 08:00:55 // 27052
eddig nekem is, de nekem új termosztáttal nem csinálja... most reggeli csorgásnál is városban tartja tovább a 90-nek mutatott hőfokot.
.......................2012-11-20 07:26:54 // 27051
Nem olyan,tempós menet utàn,autópàlyàs épitkezésnél ,ahol csak gurulok
Nekem is visszahűlt 65 fokra is
Nekem is visszahűlt 65 fokra is
Coolby2012-11-20 07:22:18 // 27050
Biztos, hogy +- x fokot is meg fix 90nek jelez, de eddig nekem olyan nagy volt x, hogy jelezte mutató is...
Coolby2012-11-20 07:20:03 // 27049
15e korul volt a termosztat, de Erhard cartars segit neked pontosabbat :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-11-20 07:04:53 // 27048
nincs mit de akkor nálam is csere érett ezek szerint...
GTPeti2012-11-19 23:03:51 // 27047
"városban, mindenhol mutató szerint szépen tartja a 90 fokot, mintha oda lenne szögelve"
Mert állítólag oda is van szögelve (elektronikusan). Nemrég írta itt valaki, hogy a 159 is (sajnos) olyan, hogy adott hőfok felett, 90-re tapasztja a mutatót és onnantól nem a valós hőfokot mutatja (ami ingadozhat kicsit).
Mert állítólag oda is van szögelve (elektronikusan). Nemrég írta itt valaki, hogy a 159 is (sajnos) olyan, hogy adott hőfok felett, 90-re tapasztja a mutatót és onnantól nem a valós hőfokot mutatja (ami ingadozhat kicsit).
Csosznorbert2012-11-19 22:21:35 // 27046
Mennyibe fájt neked a termo? Nekem cserés lesz :(
Piritu - 1.000.0002012-11-19 21:48:11 // 27045
TS igazából az olajra kényes, Selenián kívül nem tennék/teszek bele mást. Ha volt rendszeresen cserélve és figyeltek szintre, akkor már csak a jelenlegi olajfogyasztás lehet téma. Azt viszont elég nehéz mérni, mert menni kell vele párszáz km-t.
Ha indításnál dízelesen jár, akkor a vezérlésmódosító halódik. (Komoly alkualap, mert ilyenkor illik vezérlést is cserélni.) Minél tovább kerreg, annál hamarabb cserélendő. Kényes még a hideg üzemre, a termosztát hibát nem szereti hosszú távon. Persze érdemes kiolvasni a hibaüzeneteket is, mert LMM/lambda nem olcsó.
Ha indításnál dízelesen jár, akkor a vezérlésmódosító halódik. (Komoly alkualap, mert ilyenkor illik vezérlést is cserélni.) Minél tovább kerreg, annál hamarabb cserélendő. Kényes még a hideg üzemre, a termosztát hibát nem szereti hosszú távon. Persze érdemes kiolvasni a hibaüzeneteket is, mert LMM/lambda nem olcsó.
Dömpi (il dottore)2012-11-19 21:28:24 // 27044
Na pont ezt vesézgettük vacsránál a feleségemmel. Mondtam is neki, hogy a pecsét egy dolog, kérdés mennyire vette komolyan az előírást az olasz szervíz. Azt viszont nem tudtam, hogy a füzet hátuljába ennek külön benne kell lenni. Köszi a tippet, ezt meg fogom nézni.
Amúgy ma beszéltem az eladóval is. Megmondtam neki, hogy cak akkor érdekel a vas, ha aknára tudjuk állítani és egy szerelő barátommal átnéztük.
Van esetleg valami, amire egy használt TS-nél különösen figyelni kell?
Amúgy ma beszéltem az eladóval is. Megmondtam neki, hogy cak akkor érdekel a vas, ha aknára tudjuk állítani és egy szerelő barátommal átnéztük.
Van esetleg valami, amire egy használt TS-nél különösen figyelni kell?
Piritu - 1.000.0002012-11-19 18:52:57 // 27043
A 60-as pecsét nem jelenti automatikusan a szíjcserét. Azt külön be szokták írni a füzet végébe is.
Piritu - 1.000.0002012-11-19 18:50:09 // 27042
A gyertya huszonvalahányzer, de némileg kisebb pénzért van 50 ezres csereperiódusú is. A vezmódosítót csak akkor kell cserélni, ha már kerreg. Ha nincs hangja még kibír egy ciklust.
Piritu - 1.000.0002012-11-19 18:47:59 // 27041
A gyár változtatott a TS karbantartási előírásain. A vezérlés 60 ezrenként cserélendő!!!
A gyertyát ráérsz 100-nál kicserélni, az tudja a százezret.
A gyertyát ráérsz 100-nál kicserélni, az tudja a százezret.
Imyx2012-11-19 17:40:49 // 27040
Jó kérdés. Én lecserélném, biztos ami biztos alapon. És akkor nyugodtan alszol. Egy hozzáértő szerelő, aki ért hozzá, szemrevételezéssel tud mondani véleményt a vezérlés állapotáról, de ha azt mondja, hogy szerinte jó állapotú a szíj, stb azt gondolom, még így is kockáztatsz.
Ha megvan a gép,majd eldöntöd :).
Ha megvan a gép,majd eldöntöd :).
Dömpi (il dottore)2012-11-19 17:13:10 // 27039
vezetett szervízkönyve van (HSZ27027), a 60ezres szervíz be van pöcsételve ... bár ki tudja az olaszok mennyire vették komolyan?
Imyx2012-11-19 17:10:43 // 27038
Na, ezt még nem hallottam senkitől, köszönöm az infót, ezt jó tudni.
Dömpi (il dottore)2012-11-19 17:10:05 // 27037
vegyes, nézünk mi mindent, ami erősebb az 1,25-ös fiestánál...asszem van miből választani :)
Az asszony több lóerőt akar maga alá ... úgy tűnik én kevés vagyok :)
Az asszony több lóerőt akar maga alá ... úgy tűnik én kevés vagyok :)
.......................2012-11-19 16:47:54 // 27036
csökkentett súrlódású a motor ,amit keskenyebb gyürükkel érnek el,
kisebb belsö súrlódás= nagyobb leadott teljesítmény
ez egy bevált gyakorlat a pörgös benzineseknél,
a BMW 330i ,is ilyen
az is eszi az olajat...
kisebb belsö súrlódás= nagyobb leadott teljesítmény
ez egy bevált gyakorlat a pörgös benzineseknél,
a BMW 330i ,is ilyen
az is eszi az olajat...
Imyx2012-11-19 16:44:34 // 27035
Vagy kopott olajlehúzó gyűrű :). De a TS-re jellemző, hogy csipegeti az olajat magas fordulaton.
Imyx2012-11-19 16:42:13 // 27034
TS motornál 60.000 km-ként kell vezérlést cserélni, (utólag a gyár módosította az intervallumot.) Kalkuláld bele ezt is, ha esetleg 60.000 km-nél nem ejtették meg, ami nem lenne csoda :-).
droberto2012-11-19 16:33:47 // 27033
Miért eszi? Szelepszár szimering?
droberto2012-11-19 16:25:01 // 27032
Ez igaz, de cserében van 8 gyertya és vezérlés módosító, melyek cseréje nem filléres tétel.
Ezeknek nem ismerem a csereintervallumát, de 60 és 100k km közé tenném.
Ezeknek nem ismerem a csereintervallumát, de 60 és 100k km közé tenném.
.......................2012-11-19 16:24:37 // 27031
rendszeresen az olajat názegesd, 500 km enként
a nöket ez nem érdekli,
könnyedén nívó alá fut
a nöket ez nem érdekli,
könnyedén nívó alá fut
droberto2012-11-19 16:22:55 // 27030
A múltkoriak nem dízelek voltak?
droberto2012-11-19 16:22:33 // 27029
Ezt benéztem, aszittem' dezső. :)
Dömpi (il dottore)2012-11-19 16:01:01 // 27028
benzines a kicsike - 1.6 TS
nuku kettőstömegű, nuku turbó, nuku DPF :)
ideális a csirkének :) :) :)
nuku kettőstömegű, nuku turbó, nuku DPF :)
ideális a csirkének :) :) :)
Dömpi (il dottore)2012-11-19 15:58:43 // 27027
Elvileg ugyebár a 80e-res szervíz előtt áll:
- első/hátsó fékbetét ellenőrzés (ahogyan néztem, még nem cserélendő)
- levegőszűrőcsere
- motorolaj és olajszűrő csere
- fékolaj feltöltése (én inkább lecserélem)
- elektronika diagnosztikája
- váltóolaj szintellenőrzés (inkább ezt is lecserélem)
- pollenszűrő csere
vezérléscsrét 120e km-nél, gyertyacserét (1.6 TS) 100e km-nél ír a könyv.
Ez azért nem olyan vészes - 60k körül kijön.
A pacskerok egyébként 2011-es évjáratúak és nagyon jó állapotban vannak...kár hogy nyáriak, úgyhogy télit szerválni kall, ha megvesszük.
- első/hátsó fékbetét ellenőrzés (ahogyan néztem, még nem cserélendő)
- levegőszűrőcsere
- motorolaj és olajszűrő csere
- fékolaj feltöltése (én inkább lecserélem)
- elektronika diagnosztikája
- váltóolaj szintellenőrzés (inkább ezt is lecserélem)
- pollenszűrő csere
vezérléscsrét 120e km-nél, gyertyacserét (1.6 TS) 100e km-nél ír a könyv.
Ez azért nem olyan vészes - 60k körül kijön.
A pacskerok egyébként 2011-es évjáratúak és nagyon jó állapotban vannak...kár hogy nyáriak, úgyhogy télit szerválni kall, ha megvesszük.
.......................2012-11-19 14:41:55 // 27026
lendkerék minek kellene?
a még sima,és nem kettöstömegü
a még sima,és nem kettöstömegü
droberto2012-11-19 14:02:32 // 27025
Akko' kell neki egy általános átvizsgálás és egy Diag.
Egy nagyszerviz 150-200k + esetleg kuplung és lendkerék. No, meg a váltócipő. :)
Egy nagyszerviz 150-200k + esetleg kuplung és lendkerék. No, meg a váltócipő. :)
droberto2012-11-19 13:54:37 // 27024
Nekem is teccik'! :)
Dömpi (il dottore)2012-11-19 13:40:59 // 27023
Más (HSZ 50086) is nézte már és jónak találta.
Pityukoma2012-11-19 13:36:26 // 27022
Jónak tűnik a képekről. + még ez a kétszínű kárpit nekem speciel még tetszik is. Ja és a 120 lovas ráadásul :-)
Szurkolok.......
Szurkolok.......
Pityukoma2012-11-19 13:33:46 // 27021
Persze, szerintem azzal is megoldhatod nagyhirtelen.
Online tag
3
Vendég3
573