Ha sikerült egy jó kormolós progit írni (amit ugye a DPF miatt nem veszel észre), simán megtellhet a DPF hamar :-(
Izzítani mindig izzít, még 30 fokban is. A motornak akkor is hideg van. Maga az izzítás nem annyi ideig tart, amíg a lámpa világít, hanem jóval tovább, méf járó motornál is lehet. Ezért lehetett - ha hamar elindultál - 1300 és gázpedálállás mellette.
Piritu - 1.000.0002013-04-10 12:13:32 // 33970
Coolby2013-04-10 11:50:34 // 33969
Beszéltem a szakival is, azt mondta nem törlődnek az adatok, így a regen változása az valós. Mindenesetre figyelem majd még, meglátjuk.
Amúgy ürge azt mondta, hogy az izzító hiánya sem túl szerencsés, mert nem csak hidegindításnál van szerepe feltétlen... nem tudom, erről ti mit tudtok? Úgy rémlik itt olyan táblák voltak, hogy izzítógyertya melegben nem is izzít... Bár furcsáltam amúgy, hogy izzító hibaüzenet adatainál rögzített 1300 körüli fordulatszámot és gázpedál állást, tehát azt nem izzítózáskor találta... aztán lehet, hogy épp akkor tesztelte, passzz...
Beszéltem még vele a több embernél előforduló hidegen dadogós indítás, fehér füstös dologról. mondta, hogy neki is van a 166-osával és neki injektor csere nem segített rajta... Ő utoljára úgy informálódott, hogy indításkori kompresszióhiba miatt van, amit a szelepen lerakódott korom miatt hézag ad és ezért múlik el utána a jelenség és ezért nem jelentkezik esetleg többszöri izzítás után (vagy ő tesztelte úgy, hogy korrekció alapján megnézte melyik henger az), aztán egy hidegindítás előtt fixen X ideig rákötött az adott izzítógyertyára 12 voltot, hogy izzítson és utána nem dadogott, fehér füstölt... Mindenesetre megoldása nincs, azt mondta, ő nem foglalkozik vele...
A fentiek elméletek, lehet igazságtartalma nincs, csak gondoltam megírom...
Amúgy ürge azt mondta, hogy az izzító hiánya sem túl szerencsés, mert nem csak hidegindításnál van szerepe feltétlen... nem tudom, erről ti mit tudtok? Úgy rémlik itt olyan táblák voltak, hogy izzítógyertya melegben nem is izzít... Bár furcsáltam amúgy, hogy izzító hibaüzenet adatainál rögzített 1300 körüli fordulatszámot és gázpedál állást, tehát azt nem izzítózáskor találta... aztán lehet, hogy épp akkor tesztelte, passzz...
Beszéltem még vele a több embernél előforduló hidegen dadogós indítás, fehér füstös dologról. mondta, hogy neki is van a 166-osával és neki injektor csere nem segített rajta... Ő utoljára úgy informálódott, hogy indításkori kompresszióhiba miatt van, amit a szelepen lerakódott korom miatt hézag ad és ezért múlik el utána a jelenség és ezért nem jelentkezik esetleg többszöri izzítás után (vagy ő tesztelte úgy, hogy korrekció alapján megnézte melyik henger az), aztán egy hidegindítás előtt fixen X ideig rákötött az adott izzítógyertyára 12 voltot, hogy izzítson és utána nem dadogott, fehér füstölt... Mindenesetre megoldása nincs, azt mondta, ő nem foglalkozik vele...
A fentiek elméletek, lehet igazságtartalma nincs, csak gondoltam megírom...
Csabi2013-04-10 11:31:03 // 33968
Nem törlődnek az adatok...megmarad minden...Nálam 1000km körüli érték jelenleg is, és 2napig nem volt benne az akksi a tőcsavar cserekor.
Szerintem a remap miatt csökkent drasztikusan a regen átlagod...de szerintem is, figyelgesd és hosszabb távon majd kiderül...
Szerintem a remap miatt csökkent drasztikusan a regen átlagod...de szerintem is, figyelgesd és hosszabb távon majd kiderül...
.......................2013-04-10 09:46:50 // 33967
mielött kicseréled érdemes a kontaktokat megnézni,
és az akku állapotát is,
nekem is volt ilyen hibaüzenet,
és nem az izz gyertya volt rossz
hanem az Akku
és az akku állapotát is,
nekem is volt ilyen hibaüzenet,
és nem az izz gyertya volt rossz
hanem az Akku
GTPeti2013-04-10 09:37:23 // 33966
"a jók lerongyolják a gyengébbeket" Ezt kifejtenéd?
(Az izzítórelének az a jó, ha kevesebb gyertya fogyasztó van rajta, mert ekkor kisebb kapcsoláskor az ív.)
(A
Erhard 242 (Pure Energy)2013-04-10 09:27:13 // 33965
lehet egyesével csak nincs értelme, kb fél év é a jók lerongyolják a gyengébbeket, szóval fél éven belül vagy 1 mind az ötöt cserélni fogod ....jah még az izzítórelé sem díjazza
Dömpi (il dottore)2013-04-10 08:58:23 // 33964
Most bontott alkatrészt keresel, vagy bontásra ítélt 159-et akarsz eladni?
Toltam egy üzenetet az oldaladra ezügyben.
Toltam egy üzenetet az oldaladra ezügyben.
Dömpi (il dottore)2013-04-10 08:56:47 // 33963
Amikor nálam ki volt szedve a comp, akkor is minden beállítás törlődött. Újra kellett "tanítanom". Hogy a tárolt adatok törlődtek-e nem tudom.
Akkusaru levételkor biztosan nem törlődnek a tárolt a tárolt adatok, de újraírásnál gyanítom igen. De biztosan nem tudom.
Akkusaru levételkor biztosan nem törlődnek a tárolt a tárolt adatok, de újraírásnál gyanítom igen. De biztosan nem tudom.
Dömpi (il dottore)2013-04-10 08:54:46 // 33962
Nálam 1 volt cserélve 2012 nyarán, majd 3 idén februárban. Most is csak kettőt kellett volna, de mivel macerás kiszedni/belerakni, úgy voltunk vele, hogy a maradék 1 sem fogja már sokáig bírni, inkább cseréltük.
Nekem asszem Bosch ment bele (ugyanaz mint az opelek gyárija, az biztos).
Amúgy nekem a szerelőm úgy mérte ki, hogy valami vezetékekkel összeérintette valahogy az akkumulátor valamelyik sarkával...a részletekre már nem emlékszem.
Nekem asszem Bosch ment bele (ugyanaz mint az opelek gyárija, az biztos).
Amúgy nekem a szerelőm úgy mérte ki, hogy valami vezetékekkel összeérintette valahogy az akkumulátor valamelyik sarkával...a részletekre már nem emlékszem.
Coolby2013-04-10 08:30:19 // 33961
jahh és milyet érdemes venni?
NGK-BERU-BOSCH-ICAT-FEBI-DENSO?
NGK-BERU-BOSCH-ICAT-FEBI-DENSO?
Coolby2013-04-10 08:26:20 // 33960
jajjhh, tele vagyok kérdéssel :)
izzítógyertyát lehet ugye egyesével cserélni? persze vhogy kimérve melyik/melyikek a rosszak és elég csak azokat, nem kell egyszerre mindet?
izzítógyertyát lehet ugye egyesével cserélni? persze vhogy kimérve melyik/melyikek a rosszak és elég csak azokat, nem kell egyszerre mindet?
Coolby2013-04-10 08:05:10 // 33959
tényleg, még egy kérdésem lehet...
ha akkusaru le van véve, de méginkább, ha írják a gép szoftverét, akkor vannak adatok, amik ECU-ban kiütődnek? gondolok itt konkrétan a DPF regen adatokra, mert 5 regen átlaga egyik napról a másikra ilyen 700 feletti értékről 378-ra lement, ami ugye 5 adat mozgótátlagaként nem jellemző (kivétel, ha hirtelen nagyon kevés lett, de azért 50 km-re nem regenerált). Lehet, hogy a 700-as adatok törlődtek és előlről kezdte? Ha nem, akkor viszont nagyon csökkent regen távolságom valószínű írás miatt, figyelgetnem kell majd...
Amúgy írás óta most már érezhetően/mérhetően is kevesebbet fogyaszt a kocsi, mondjuk nagy hidegek is elmentek, de azért így is kb 1 literrel átlagosan kevesebbnek tűnik...
ha akkusaru le van véve, de méginkább, ha írják a gép szoftverét, akkor vannak adatok, amik ECU-ban kiütődnek? gondolok itt konkrétan a DPF regen adatokra, mert 5 regen átlaga egyik napról a másikra ilyen 700 feletti értékről 378-ra lement, ami ugye 5 adat mozgótátlagaként nem jellemző (kivétel, ha hirtelen nagyon kevés lett, de azért 50 km-re nem regenerált). Lehet, hogy a 700-as adatok törlődtek és előlről kezdte? Ha nem, akkor viszont nagyon csökkent regen távolságom valószínű írás miatt, figyelgetnem kell majd...
Amúgy írás óta most már érezhetően/mérhetően is kevesebbet fogyaszt a kocsi, mondjuk nagy hidegek is elmentek, de azért így is kb 1 literrel átlagosan kevesebbnek tűnik...
Coolby2013-04-10 07:59:52 // 33958
igen, hasonló tapasztalatok miatt döntöttem így, mert ha évente tönkremegy, még akkor is olcsóbb... :)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-04-10 07:05:07 // 33957
őszintén, jól tetted hogy innen vetted az osramok 1,5 évig bírták nálam:( ellenben a pár 36e vol...
Piritu - 1.000.0002013-04-10 06:54:44 // 33956
Phon-t keresd itt az Amórén.
sxr852013-04-10 05:43:37 // 33955
http://www.autoalkatresz.hu/auto-felszerelesek_extrak/vonohorgok/alfa_romeo_159_vonohorog-746465
Alfonis2013-04-09 23:56:44 // 33954
akkor nekem is :D kéne olyan műanyag kerékdob ami az első keréknél van. srávédő dob vagy nemtom h hívják. belátok az ablaktörlő folyadék dobozához :D
Dávid2013-04-09 22:50:01 // 33953
sziasztok!tudtok valakit aki 159et bontana?kéne a száma is ha esetleg ......
Coolby2013-04-09 21:33:39 // 33952
én innen vettem... igazából vmi full noname, most 8 hónapja teszi kb a dolgát hiba nélkül, de ki tudja meddig:
D1S 5000K
D1S 5000K
Piros Madaaar2013-04-09 21:16:40 // 33951
Koszi igy teszek akkor.
Csabi2013-04-09 21:13:55 // 33950
4300-as az alap...és a ~gyári
a magasabb színhőmérsékletűek kékebbek
a magasabb színhőmérsékletűek kékebbek
Piros Madaaar2013-04-09 21:11:50 // 33949
Koszonom,es milyen homersekletut kell bele rakni:-)ha ennyiert van veszek kettot ha mar az egyik megadta magat...
Csabi2013-04-09 21:04:19 // 33948
Csabi2013-04-09 20:59:17 // 33947
A kikapcsolás után futtasd le a menüben az utolsó pontot, azaz a "PROXI ÖSSZEHANGOLÁSI" műveletet...különben nem lesz aktív...
Coolby2013-04-09 20:57:43 // 33946
köszi a segítséget mindenkinek! bal belsőre koncentrálok akkor :)
Piros Madaaar2013-04-09 20:56:20 // 33945
Kerdesem lenne mindenkihez... Lilul a jobb oldali xenon tehat lassan kuka. Az erdekelne hogy eleg csak izzot venni es milyet. Valamint tud e valaki segiteni a beszerzesben es hogy mfnnyibe kerul.
.......................2013-04-09 20:55:54 // 33944
Tök jó,hogy belinkelted ezt
Engem is nagyon idegesít a pàràsodàsérz
Akkor nekiesek én is kikapcsolom
Engem is nagyon idegesít a pàràsodàsérz
Akkor nekiesek én is kikapcsolom
Piros Madaaar2013-04-09 20:54:05 // 33943
Csehul van:-) es konkretan hatso belso szenzor
droberto2013-04-09 20:53:18 // 33942
Parkolóradar egyik szenzora. Vsz. kontakthiba.
Az én sztorim.
Az én sztorim.
Csabi2013-04-09 20:51:15 // 33941
Ha nem állandósult a hiba akkor nincs gáz...
Én ma a páraérzékelőt kapcsoltam ki...az agyamra megy ebben a párás időben , minden indításnál bekapcsol a kompresszor...ne gyilkolja a főtengely szíjtárcsát-kompresszort...no meg működjön akkor amikor kell...nyáron:)
Végre nem kapcsolgat....
Kikapcsoltam az esőszenzort is (hibát nem dobott) de tesztelni még nem volt alkalmam...
Én ma a páraérzékelőt kapcsoltam ki...az agyamra megy ebben a párás időben , minden indításnál bekapcsol a kompresszor...ne gyilkolja a főtengely szíjtárcsát-kompresszort...no meg működjön akkor amikor kell...nyáron:)
Végre nem kapcsolgat....
Kikapcsoltam az esőszenzort is (hibát nem dobott) de tesztelni még nem volt alkalmam...
Coolby2013-04-09 20:47:58 // 33940
kiderült lengyelül van... annyit tudtam meg, hogy bal hátsó szenzor, de hogy külső vagy belső azt nem... Nem értem, miért lengyelül írta ki a Fiatecuscan
Amúgy ez volt:
C1002 - Zadni levy vnitrni Snimac
csak persze fura karakterekkel...
Amúgy ez volt:
C1002 - Zadni levy vnitrni Snimac
csak persze fura karakterekkel...
Coolby2013-04-09 20:34:25 // 33939
belenéztem Elearnbe, a P0683 ha jól értelmezem, nagy valószínűséggel az izzítógyertya miatti hibakód.
C1002-re nem találok semmit :(
C1002-re nem találok semmit :(
Coolby2013-04-09 20:21:12 // 33938
Sziasztok!
Ma kiolvastam gépet és megtaláltam eddig nem lelt Valeo Parking Assistant-nek is a kiolvasását és megvan a hibakód, ami a C1002, sajnos a neve szlovákult volt FiatEcuScanben nem tudom, miért... Ebből lehet azonosítani, hogy pontosabban hol a hiba?
Van viszont egy másik hibakódom is a P0683 - Preheating control unit (feedback), low signal... Mondjátok, hogy ez ugyanaz, amit az izzítógyertyák miatt is kiír és nincs valami más...
Ma kiolvastam gépet és megtaláltam eddig nem lelt Valeo Parking Assistant-nek is a kiolvasását és megvan a hibakód, ami a C1002, sajnos a neve szlovákult volt FiatEcuScanben nem tudom, miért... Ebből lehet azonosítani, hogy pontosabban hol a hiba?
Van viszont egy másik hibakódom is a P0683 - Preheating control unit (feedback), low signal... Mondjátok, hogy ez ugyanaz, amit az izzítógyertyák miatt is kiír és nincs valami más...
Pityukoma2013-04-09 20:15:16 // 33937
Talán Andy.. Ez az Ő találmánya (ha jól tudom). -nagyon ötletes-
.......................2013-04-09 20:05:50 // 33936
Bocs , behülyült a böngészöm,
feldobja az ösrégi hozzászólásokat
feldobja az ösrégi hozzászólásokat
Liquid2013-04-09 20:04:15 // 33935
hú, ez régi volt :) hogy találtad meg most? :)
Mindent bevizionáltam, de végül a kardán melletti távtartó hajlott meg, és a kardán hozzáért, ez okozta a surlódást.
Mindent bevizionáltam, de végül a kardán melletti távtartó hajlott meg, és a kardán hozzáért, ez okozta a surlódást.
Pityukoma2013-04-09 19:59:05 // 33934
Az Alfa Romeo club rendezvényeire szokták elhozni ezeket a "kis" Alfa-kat.
Talán George Cartárs tud neked válaszolni hogy honnan lehet beszerezni.
Itt az Amore Shopban is körül nézhetsz.
Talán George Cartárs tud neked válaszolni hogy honnan lehet beszerezni.
Itt az Amore Shopban is körül nézhetsz.
.......................2013-04-09 19:57:47 // 33933
nem lehet ,hogy valamelyik szinlent ,vagy GL szem megadta magát hátul?
aztán mikor eröt kap szépen hátratolja a kereket
aztán mikor eröt kap szépen hátratolja a kereket
Jimmi T.2013-04-09 19:48:39 // 33932
A sztori elég régi. A földim tegnap már azt hitte megoldódik. A nyíregyházi szerviz második nekifutásra már az anyagokat is megtudta rendelni és kicserélték potom 177000 ft-ért a vezérműláncot + a hozzátartozó fogaskerekeket, feszítőt stb. A fizetés ,kézrázás után a komám elindult ügyintézni a városba. Majd a harmadik indítás után vissza a tudósokhoz. Mert egy valag pénz kicsengetése után is ott virított a sárga engine error jel. Folytatás holnap reggel. Ezt csak okulásként írom le, hogy ha valaki parajelenséget akarna a nyíregyi szervizben gyógyíttatni, ne tegye !!!
Vermacy2013-04-09 18:30:00 // 33931
Hali!
Nemelehetne :o) egy robbantott ábrás "fórumot" nyitni a különböző típusokról, ahová mindneki belinkeli/heti a tapasztalatait, blogjait adott alkatrész témában, amit már átélt. Könnyebb lenne adott témára fókuszálni ill. nem a többezer bejegyzéses blogban kutatgatni...
Persze így elvészne pár beszélgetés ötlet, de...
Nemelehetne :o) egy robbantott ábrás "fórumot" nyitni a különböző típusokról, ahová mindneki belinkeli/heti a tapasztalatait, blogjait adott alkatrész témában, amit már átélt. Könnyebb lenne adott témára fókuszálni ill. nem a többezer bejegyzéses blogban kutatgatni...
Persze így elvészne pár beszélgetés ötlet, de...
Tibcsi1662013-04-09 17:20:16 // 33930
Nálam van zene, de még a gyári. Azt nem érdemes megmérni :) Majd a fiam hangját inkább érdemes lenne :):)
Tibcsi1662013-04-09 17:17:12 // 33929
Igen, jó lenne ott maradni estig. De lehet nálunk sem bírja a gyerek sokáig. Majd meglátjuk. Szombat megyünk, az biztos. De lehet nem alszunk ott, hanem megyünk tovább Balatonra.
Vermacy2013-04-09 16:57:18 // 33927
Gyerekkel mennénk rajolni, egymás mellett :o)
GTPeti2013-04-09 16:44:50 // 33926
Srácok, most akkor mikor lesz ez a tali?
Dömpi (il dottore)2013-04-09 16:11:37 // 33925
Pótkerék helyett a csomagtartóba? :)))))
Vermacy2013-04-09 13:43:52 // 33924
Köszi, Én is így gondolom, de a gyerek az Úr! :o) Megeshet, kibírja és szívem szerint Én szeretném is megpróbálni! Még asszonkával egyeztetek is...
Legalább megnézitek, hallgatjátok a verdámat, mert lehet, lenne rajta mit csinálni/megelőzni, de Én nem vagyok eléggé whitefülü...
Legalább megnézitek, hallgatjátok a verdámat, mert lehet, lenne rajta mit csinálni/megelőzni, de Én nem vagyok eléggé whitefülü...
droberto2013-04-09 13:15:07 // 33923
Pedig az összeszokás az leginkább este lenne. Már ha beszélhetek a többiek nevében. ;)
Tréfán kívül, gyere ahogy tudsz, de leginkább legyél ott végig. :)
Tréfán kívül, gyere ahogy tudsz, de leginkább legyél ott végig. :)
Vermacy2013-04-09 12:53:47 // 33922
Köszi, de piros 159-Spidert keresek....
Liquid2013-04-09 12:53:34 // 33921
ennyiért inkább már egy Moszkvics :)
Online tag
1
Vendég1
572