Hali Kartársak!
Megvan a friss műszaki-hurrá!
Viszont abban kérném a segítségeteket,hogy LMM hiba esetén lehet-e iszonyat fogyasztás?
Tegnap este 1-esben döcögtem haza a rossz út miatt és 50 litert mutatott a fogyasztás!
Ez ugye nem oké?
Köszi
St.Tomi2013-04-11 13:26:57 // 34020
Vermacy2013-04-11 13:11:19 // 34019
Meg a megbízható japánok, ha már a német precizitást elővettük...
http://www.vezess.hu/hirek/millionyi_japan_autoban_hibas/43237/
http://www.vezess.hu/hirek/millionyi_japan_autoban_hibas/43237/
Vermacy2013-04-11 13:03:44 // 34018
A VW legnagyobb hátránya, hogy a designereinek csak balta jutott! Nincs ceruzájuk és szépérzékük! Ezért akarták annak idején a Lambót (csak mellé nyúltak, mert az nem szép volt, csak különleges) és ezért vették meg a Ducatit! Olaszos, temperamentumos autókat akarnak!
Jó autót tudnak már gyártani, a széphez még fejlődniük kéne, de olyanok, mint a Goauldok, csak "lopják" a dolgokat... :o)
Jó autót tudnak már gyártani, a széphez még fejlődniük kéne, de olyanok, mint a Goauldok, csak "lopják" a dolgokat... :o)
Vermacy2013-04-11 13:00:41 // 34017
Azért a német prcizitás is kompromisszumos. Nem beszélve arról, hogy inkább egy 1,9 JTDM, mint bármilyen német traktor dízel...
Liquid2013-04-11 12:27:13 // 34016
igen, mert nem tud vele mit kezdeni, szerintem kb. ugyanez lenne az Alfával is
Shadin2013-04-11 11:22:49 // 34015
Kutya meg a macska :-)
Bilux2013-04-11 11:12:22 // 34014
Test meg a tüske ahova megy a csatlakozó ohmos méréssel.
GTPeti2013-04-11 10:13:13 // 34013
"Azért egy ilyen fúziónak lehetnének előnyei is"
Pontosan azokat a tulajdonságokat vesztené el az Alfa, ami miatt te is szereted.
Azt, hogy a VW-alkatrészek jobb minőségűek nem venném biztosra. Főleg manapság...
Az amerikai piacra a 4C-vel tér (éppen) vissza az Alfa. A (felújított) Chryslereket pedig azért árulják Lancia néven, mert minimális összegbe került ezeket lanciásítani és egy kis pénzt talán kereshetnek ezzel is.
Pontosan azokat a tulajdonságokat vesztené el az Alfa, ami miatt te is szereted.
Azt, hogy a VW-alkatrészek jobb minőségűek nem venném biztosra. Főleg manapság...
Az amerikai piacra a 4C-vel tér (éppen) vissza az Alfa. A (felújított) Chryslereket pedig azért árulják Lancia néven, mert minimális összegbe került ezeket lanciásítani és egy kis pénzt talán kereshetnek ezzel is.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-04-11 10:07:50 // 34012
a vágen a seatot le akarja adni.....
Liquid2013-04-11 09:53:19 // 34011
szerintem ebből nem jönne ki jól senki, a fócvágennek lenne még egy Seatja, és az Alfa meg beszürkülne szépen.
Nem mondom hogy feltétlenül rossz lenne, de szerintem az uniformizálás nem tenne jót neki, azt meg nehezen tudom elképzelni, hogy megmaradna az önállóság
Persze lehet hogy növelnék az eladásokat, és menne a szekér, de szerintem biztosan elveszne az "olaszság"
Nem mondom hogy feltétlenül rossz lenne, de szerintem az uniformizálás nem tenne jót neki, azt meg nehezen tudom elképzelni, hogy megmaradna az önállóság
Persze lehet hogy növelnék az eladásokat, és menne a szekér, de szerintem biztosan elveszne az "olaszság"
.......................2013-04-11 09:44:29 // 34010
"- jobb minőségű alkatrészek
..az ´59 jó minöség,ATE Brembo,fék,TRW futómü,Bosch befecskendezö rendsz.
- szigorúbb minőségbiztosítás
minek? csak drágább lesz,plusz minöséget nem hoz
- nagyobb fegyelem a gyártósorokon"
ez meg csak a Gyári munkamorált ássa alá,egész európa útálja a Német stresszes,idegölö munkastílust
ez szerinted jobb minöségü autót eredményez,Nem..
a Konstuktöröknél döl el minden,
ha ök elb**ák akkor hiába bármi minöségbiztosítás,
sz**r lesz az egész
..az ´59 jó minöség,ATE Brembo,fék,TRW futómü,Bosch befecskendezö rendsz.
- szigorúbb minőségbiztosítás
minek? csak drágább lesz,plusz minöséget nem hoz
- nagyobb fegyelem a gyártósorokon"
ez meg csak a Gyári munkamorált ássa alá,egész európa útálja a Német stresszes,idegölö munkastílust
ez szerinted jobb minöségü autót eredményez,Nem..
a Konstuktöröknél döl el minden,
ha ök elb**ák akkor hiába bármi minöségbiztosítás,
sz**r lesz az egész
Coolby2013-04-11 09:40:53 // 34009
hát igen, pár dolog, közössé váló dolgok jók is lehetnek, de az egyediség innentől tényleg csak a designban maradhat... külön fejlesztgetni motorokat nem fognak, az tutti...
Erhard 242 (Pure Energy)2013-04-11 09:29:59 // 34008
a Fiat dejzelt innentől elfelejtheted ...
Dömpi (il dottore)2013-04-11 09:21:56 // 34007
Azért egy ilyen fúziónak lehetnének előnyei is:
- jobb minőségű alkatrészek
- szigorúbb minőségbiztosítás
- nagyobb fegyelem a gyártósorokon
(tapasztalatból mondom, német cégnél dolgozom)
- ráadásul innentől a német-autó buzik nem szidnák az alfát
Nem azt mondom, hogy örülnék neki, csak azt, hogy nem feltétlenül járna hátrányokkal.
Amúgy meg tökmindegy hogy az AR melyik konszernhez tartozik, ha megmarad a rá jellemző sajátosság (egyedi design, finoman hangolt motor stb.). Ez pedig jelenleg is veszélyben van, a Crysler-hatás már kiütött a Lancián, és hát korábban az a hír járta, hogy az AR-t be akarják vinni az USA piacra.
- jobb minőségű alkatrészek
- szigorúbb minőségbiztosítás
- nagyobb fegyelem a gyártósorokon
(tapasztalatból mondom, német cégnél dolgozom)
- ráadásul innentől a német-autó buzik nem szidnák az alfát
Nem azt mondom, hogy örülnék neki, csak azt, hogy nem feltétlenül járna hátrányokkal.
Amúgy meg tökmindegy hogy az AR melyik konszernhez tartozik, ha megmarad a rá jellemző sajátosság (egyedi design, finoman hangolt motor stb.). Ez pedig jelenleg is veszélyben van, a Crysler-hatás már kiütött a Lancián, és hát korábban az a hír járta, hogy az AR-t be akarják vinni az USA piacra.
Coolby2013-04-11 08:52:47 // 34006
egyszer valaki már leírta úgy emlékszem részletesen, hogy izzítógyertyát hogy érdemes kimérni, de itt amore-n soha nem tudok semmi visszakeresni... valaki esetleg?
Erhard 242 (Pure Energy)2013-04-11 08:42:00 // 34005
úgy tűnik nem, bár érthető a mito, juliska páros gondolom nem fedezi a költségeket a 4c-ről nem is beszélve.... akkor lehet ez volt az utsó Alfám
Ildiko2013-04-11 08:37:45 // 34004
Köszi! Megvárom, mit mond a szerelő, ha szétszedte, aztán megírom. Nem értek hozzá, de én is azt mondtam, cseréljük, amit kell, hogy utána rendben legyen. Viszont nem Alfa specialista, ezért majd a márkában biztosan kérek segítséget.
Coolby2013-04-11 08:02:50 // 34003
Tegnap rámértem akksira, úgy annyira amennyire én értek hozzá, mert írtátok, hogy itt kezdjem izzítógyertya nyomozást...
Persze három számot ma reggelig nem sikerült megjegyezni, de a kocsi alaphelyzetében pár óra állás után az akksi 12,4V-ot mutatott. Gyújtásra rakva kicsit lejjebb ment, talán 12,1-12,2 körülre. Indítózáskor leesett 11 körülre egy másodpercre kb, aztán alapjáraton 14,1 körül volt... Amennyire értek hozzá, ez kb jó érték, nem?
Úgy akksival jelenségként sosem volt semmi gond egész télen, még 2 hét városi rövid ingázásokkal sem.
Közben Bárdival beszéltem és egy céges kedvezménnyel NGK gyertyát kapok 3700 HUF körül. NGK jóféle? Bárdis azt mondta, hogy az jónak számít...
Persze három számot ma reggelig nem sikerült megjegyezni, de a kocsi alaphelyzetében pár óra állás után az akksi 12,4V-ot mutatott. Gyújtásra rakva kicsit lejjebb ment, talán 12,1-12,2 körülre. Indítózáskor leesett 11 körülre egy másodpercre kb, aztán alapjáraton 14,1 körül volt... Amennyire értek hozzá, ez kb jó érték, nem?
Úgy akksival jelenségként sosem volt semmi gond egész télen, még 2 hét városi rövid ingázásokkal sem.
Közben Bárdival beszéltem és egy céges kedvezménnyel NGK gyertyát kapok 3700 HUF körül. NGK jóféle? Bárdis azt mondta, hogy az jónak számít...
Coolby2013-04-11 07:58:33 // 34002
indul a nagyfék projekt :)
Coolby2013-04-11 07:55:29 // 34001
nálam is 2.4 jtdm esetén gyári felnivel tényleg kb egy papírlap megy el a féknyereg és a felni között... (mondjuk pogácsám nekem nincs, bár most ennék egyet :))
Alfonis2013-04-10 23:28:37 // 34000
áh so :D köszi. Nem is figyeltem :P
droberto2013-04-10 22:56:12 // 33999
Ez azért volt, mert beraktad a DAS Auto képet a VW topicba. :)
Komolyra fordítva a szót, nem gondolnám, mert csak belső konkrenciát csinálnának maguknak.
Komolyra fordítva a szót, nem gondolnám, mert csak belső konkrenciát csinálnának maguknak.
Csosznorbert2013-04-10 22:46:49 // 33998
Jó'stét!
Ugye ez csak egy vicc?
Ugye ez csak egy vicc?
droberto2013-04-10 22:42:16 // 33997
Nem még, nem beszéltem velük.
Le kéne foglalni persze, azt, hogy kérnek-e foglalót, még megkérdem, de a SB. kért volna...
Arra gondoltam, hogy az AA-én keresztül mehetne a jelentkezés, odaírva, hogy mikor, hányan és mibe (sátor, faház, telepített ház, lakókocsi... stb) neveznek.
A kaját költségileg (meg egyébként is) szintén le kell majd egyeztetni.
Le kéne foglalni persze, azt, hogy kérnek-e foglalót, még megkérdem, de a SB. kért volna...
Arra gondoltam, hogy az AA-én keresztül mehetne a jelentkezés, odaírva, hogy mikor, hányan és mibe (sátor, faház, telepített ház, lakókocsi... stb) neveznek.
A kaját költségileg (meg egyébként is) szintén le kell majd egyeztetni.
droberto2013-04-10 22:36:54 // 33996
Piritu - 1.000.0002013-04-10 22:29:36 // 33995
Gratula a k-hoz! :-))
Alfonis2013-04-10 22:28:13 // 33994
viszont egy kérdés. Valakinél már olvastam ezt de most valami kézifék problémát is olvastam h nagy kattanást hallott indulásnál. erről eszembejutott és gondoltam kérdezek...
Szóval a visszagurulásgátló, hogy működik és mi fékezi a kereket?
Csak mert nem tudom miért de néha van, hogy indulás előtt egyet kattannak a kerekek. De ilyen elég jó hangon :D Érezni h addig fogta -> katt kiold. Teljesen olyan mint lejtőn az indulsás csak ott ugye normális. De egy parkolás után !? :S
azt is megfigyeltem, h kocsi indítás után egy picit megtekerem a kormányt vmelyik irányba és ha 'ez a valami' befogott akkor (katt) kiold. és utána zsír. Ha elfelejtem akkor ezt csak 1 esben indulásnál van. hm én nemtom :D ötlet valakinek?
Szóval a visszagurulásgátló, hogy működik és mi fékezi a kereket?
Csak mert nem tudom miért de néha van, hogy indulás előtt egyet kattannak a kerekek. De ilyen elég jó hangon :D Érezni h addig fogta -> katt kiold. Teljesen olyan mint lejtőn az indulsás csak ott ugye normális. De egy parkolás után !? :S
azt is megfigyeltem, h kocsi indítás után egy picit megtekerem a kormányt vmelyik irányba és ha 'ez a valami' befogott akkor (katt) kiold. és utána zsír. Ha elfelejtem akkor ezt csak 1 esben indulásnál van. hm én nemtom :D ötlet valakinek?
Alfonis2013-04-10 22:20:55 // 33993
neked nagyon bejönnek ezek a téli kerekek :)
Amúgy ezzel a kormánymű szervó kérdéssel én is így vagyok h álló helyzetben ha tekerem a 215 széles kerékkel akkor hallani valamit. De ha már kettővel gurulok akkor semmi. Egyébként sosem tekerem álló helyzetben a kormányt így ez nem is zavar :D Én olajat lecseréltem vétel után. 3 év 9 hónapos volt akkor.
Amúgy ezzel a kormánymű szervó kérdéssel én is így vagyok h álló helyzetben ha tekerem a 215 széles kerékkel akkor hallani valamit. De ha már kettővel gurulok akkor semmi. Egyébként sosem tekerem álló helyzetben a kormányt így ez nem is zavar :D Én olajat lecseréltem vétel után. 3 év 9 hónapos volt akkor.
Piritu - 1.000.0002013-04-10 22:02:56 // 33992
Akkor le lett foglalva hely?
Illetve akár a létszámot/jelentkezést is véglegesíthetnénk. Gondolom a foglaláshoz érdekes lenne. Ha jól néztem a 32518-as hsz-ban volt utoljára lista az előzetesen jelentkezőkről.
Illetve akár a létszámot/jelentkezést is véglegesíthetnénk. Gondolom a foglaláshoz érdekes lenne. Ha jól néztem a 32518-as hsz-ban volt utoljára lista az előzetesen jelentkezőkről.
Dömpi (il dottore)2013-04-10 18:28:31 // 33991
A második nyári szezont kezdem lassan. Tavaly nem volt semmi gond.
stukker19872013-04-10 18:27:40 // 33990
Nem veszélyes az,hogy ennyire közel vannak egymáshoz a dolgok?
Dömpi (il dottore)2013-04-10 18:27:39 // 33989
Én már túl vagyok a 2tömegű-kuplungtárcsa-kinyomócsapágy triász cseréjén és hidegben akkor is meg-meg csörren.
Dízel és nem rajong a hidegért, ennyi. Én nem foglalkoznék vele a helyedben.
(amúgy a 2tömegű hibája nem így jelentkezik)
De azért várd meg a tapasztaltabb CarTársak véleményét is.
Dízel és nem rajong a hidegért, ennyi. Én nem foglalkoznék vele a helyedben.
(amúgy a 2tömegű hibája nem így jelentkezik)
De azért várd meg a tapasztaltabb CarTársak véleményét is.
Dömpi (il dottore)2013-04-10 18:24:51 // 33988
Az enyém is kilóg kicsit és SZVSZ királyul néz ki. Nekem asszem 1 cm-es a pogácsa, de egy A4-es írólapot nem lehetne a féknyereg és a küllő közé tenni az is biztos.
.......................2013-04-10 17:37:50 // 33987
az sem OK ha kilóga a sárvédö alól,
nem könnyüakkor felnit venni az ´59 re
nem könnyüakkor felnit venni az ´59 re
.......................2013-04-10 17:36:54 // 33986
380km enlénti DPF kiégetés teljesen rendben van
majd akkor parázz ha 50km enként akarja
azt nézd meg mennyi telítödési % marad a regen után
(ha 70% alá nem megy a DPF tömldés akkor kuka)
majd akkor parázz ha 50km enként akarja
azt nézd meg mennyi telítödési % marad a regen után
(ha 70% alá nem megy a DPF tömldés akkor kuka)
Tibcsi1662013-04-10 17:25:04 // 33985
Mint Piritu is írta, egy rossz remap simán okozhatja a DPF gyors dugulását. Sok chip-es el sem vállalja, a remap-ot, ha DPF van. De aki elvállalja az sem biztos, hogy figyelembe veszi a DPF meglétét. Te végül is kivel remap-oltad?
Persze az is lehet, hogy a remap ok, csak kezd beszarni a DPF … :(
Persze az is lehet, hogy a remap ok, csak kezd beszarni a DPF … :(
'''''2013-04-10 17:22:36 // 33984
Majd egyszer próbáld ki.Ha pogácsázod,pont annyit áll ki a sárvédő legkülső pontjától,mint amilyen vastag a pogácsa.Szarul néz ki,ha a kerék annyira kiáll.Konkrétan,a képen látható felnihez 2cm.-es pogácsa kell.Az et szám sem mérvadó,sokkal inkább a küllők kialakítása számít.Sajna már ezt a felnit is próbáltam.
.......................2013-04-10 17:14:55 // 33983
ha a küllök a féknyereg miatt nem férnek el ,
tegyél alá pogácsát
tegyél alá pogácsát
.......................2013-04-10 17:13:26 // 33982
nem megy rá?
ezt nem értem miért?
ezt nem értem miért?
'''''2013-04-10 17:07:05 // 33980
ErHardnál biztos találsz alkatrészt. :-) Szerintem,még segít is,hogy milyet vegyél,ha kell.
ALFI1562013-04-10 16:31:46 // 33979
Ha ilyet cserélsz akkor mindent cserélj kompletten.Kuplungszerkezet,lenkerék,kinyomócsapágy.Olyat ne csinálj,hogy csak az egyiket.300kiló körül van.Ezen nem szabad spórólni mert utánna meg a többi megy tönkre.
Ildiko2013-04-10 16:26:56 // 33978
Szépek a feketék, de nekem a másodikról hiányzik a 3 lámpa, amitől nekem olyan szép durcás. :)
Ildiko2013-04-10 16:20:51 // 33977
A téli hidegben reggelente, amíg kapunyitás-zárás közben járó motorral hagytam az autót, kopogást hallottam. De csak akkor, ha nagyon hideg volt és csak induláskor vagy indulás után nem sokkal megállás közben. Ha később kellett megállnom például pirosnál, akkor már nem. Viszont ha ilyenkor benyomtam a kuplungot, elhallgatott a kattogás, ha visszaengedtem, újra kopogott. Szóltam a szerelőnek, hogy meg kellene nézni, mi lehet. Tegnap jelzett vissza, hogy hétvégén vagy jövő hétfőn vihetem el, szétszedi, de lehet kinyomócsapágy-baj, kuplung vagy lendkerék... Szerintetek? Valakinek kellett már ilyet cserélnie? Ha megállapítja pontosan mit kell cserélni, segítenétek majd milyen márkát érdemes beletenni, hogy tuti szuper legyen? Köszi
JCsabi2013-04-10 16:18:04 // 33976
Kicsit Audi-s, de nem néz ki rosszul.
Coolby2013-04-10 16:06:19 // 33975
meg kell hagyni második képi moddolás nem is rossz, pedig eddig nem láttam olyat, amire azt mondtam, hogy jó, de ez...
Bambinoo2013-04-10 15:59:58 // 33974
Coolby2013-04-10 12:29:44 // 33973
Igen, programtól is függhet kormolás, de azt mondta szaki amúgy, hogy konkrétan nincs az a tapasztalata, hogy a programjai után romlott volna az autókban a dpf és jobban kormolt volna. Persze mondani lehet...
Nem ajánlotta amúgy, hogy vegyük ki dpf-et, csak ha gond lesz... Kiderül, nézegetem majd gyakrabban.
Injektor ezek szerint megoldja legtöbbünknél a fehéres füst gondot, ezt jó tudni.
Nem ajánlotta amúgy, hogy vegyük ki dpf-et, csak ha gond lesz... Kiderül, nézegetem majd gyakrabban.
Injektor ezek szerint megoldja legtöbbünknél a fehéres füst gondot, ezt jó tudni.
.......................2013-04-10 12:26:29 // 33972
nekem elmúlt az injektor felújítás után a hidegindításkori fehéres füst ,
nincs dadogás sem
és nem is kormol annyira..
nincs dadogás sem
és nem is kormol annyira..
Csabi2013-04-10 12:20:50 // 33971
Előizzítani 0°C felett,pár tized másodpercnél többet nem izzít. Viszont van utóizzítás ami 10 fokban eltarthat akár ~20-30s ig is...ezért tárolta az ECU nálad azt amit :)
Az injektorokkal kapcsolatban pedig...most már egyértelműen azt gondolom, h csakis "ők" a hibásak a jelenségért...de pénteken kiderül csere után.
Az injektorokkal kapcsolatban pedig...most már egyértelműen azt gondolom, h csakis "ők" a hibásak a jelenségért...de pénteken kiderül csere után.
Online tag
2
Vendég2
508