Fórum >> Típusok >> 159

GTPeti2013-05-13 19:35:36 // 35353
Cartárs, megtennéd, hogy elolvasod az elmúlt hét hozzászólásait?... Csak jótanács. :)
ALFI1562013-05-13 19:26:00 // 35352
Vágjál ki egy lemezdarabot aztán dugózd le.Minek szenvedsz?
Bumper2013-05-13 19:18:07 // 35351
Sziasztok!

EGR-hez szűkítőt hol tudok beszerezni, vagy magam hegedüljek egyet?Vagy egyből dugozni? Az enyémben nincs (2007-es 8V).
Tud vki segíteni? Mert ez a rángatás... :-)
Köszönöm!
Alfonis2013-05-13 17:35:24 // 35350
hát ezaz. a fogyasztói társadalom már csak ilyen. kb azt méregetik, h mennyivel kevesebb anyagból tudják megcsinálni, hogy még kb 150 E km t menjen de 200 at már ne. :S
droberto2013-05-13 17:34:36 // 35349
Csak a pontos "j" miatt ismét! :)
Meg már csak 12-őt kell aludni... :)))
droberto2013-05-13 17:33:28 // 35348
A 159VTT-re konvojt szervezünk déli irányból, ha valaki szeretne konvojozni, az csatlakozzék:

Útvonal:

6=>6207

Menetrend:

8:00 - Paks, OMV benzinkút: Csabiii159, droberto
8:25 - Dunaföldvár, MOL kút
8:45 - Dunaújváros, MOL kút
9:00 - Adony, MOL kút
9:30 - Velence, Aluljáró utáni, körforgalomnál levő, kikötő parkolója

Aki csatlakozik az tegye be magát a listába.
droberto2013-05-13 17:28:57 // 35347
Közérdekű közlemény: Rámegy a FL-es, 305 mm-es, fix négydugattyús nyeregre, a FL előtti sokküllős 16"-os kerék. :)))
droberto2013-05-13 17:22:24 // 35346
Légtelenítő csavar?
Graben&Zsu2013-05-13 16:59:44 // 35345
A 2.2-es 163LE-s az szíjas a 3,0 V6-os az láncos!
Az új generációs Sprintert hozta ki null km-esek és ment a visszahívás! Vicc!!!!!
Ugyanez van a Crafter-okkal is! A 2.0 literes biturbós egy kalap xar.Olyan mint a harmat,és 163LE.A Blue verzió mondjuk jobb de ott is a fogyasztás az ami kiváló.
7,5-8liter/100km.Viszont ott AdBlue-t is tankolni kell!
A 3,0literes Iveco vagy Ducato is megáll 8-10között nyilván használattól függően!
OLASZ-nál nincs sok motorikus probléma,sőt.......1millió km és megy a vas.
Germany által összerakott gépegységnél pedig 200ezer km és jönnek a jobbnál jobb láncreakció szerű gondok.Egyet megoldasz X százezerért jön helyette kettő.
Persze nem ám gariidő alatt jön ki!
- SZOMORÚNAK tartom hogy 2013-as évet írunk és ilyen korszerű hibákkal kell szivatni az autó tulajdonosokat!
.......................2013-05-13 16:43:20 // 35344
vezérléscsere?
a Mergák láncosak nem?
Piritu - 1.000.0002013-05-13 16:41:14 // 35343
Azt nem láttam, viszont AlfaRomeo-s nyakba lógót igen.
Graben&Zsu2013-05-13 16:22:03 // 35342
Esernyőjük nincs??? :p
Piritu - 1.000.0002013-05-13 16:18:57 // 35341
Semmijük sincs, 50 m-re ott a kölcsönző.

Viszont nagyon klafa Alfás sporttáskájuk van, lehet, hogy lecsapok egyre.
Graben&Zsu2013-05-13 16:11:43 // 35339
Egy ismerősünknek 3db új autóját kérték vissza szalonba vezérléscserére (MB Sprinter)
No milyen cserejárgányt kapott??? - OLASZ - t. 1db dobló-t és 2db Ducato-t! :)
.......................2013-05-13 16:09:09 // 35337
nem tudtak egy alfát adni,
szép kis szervíz
Graben&Zsu2013-05-13 16:07:36 // 35336
No comment!
Piritu - 1.000.0002013-05-13 15:58:05 // 35335
Naszóval, OFF-al járok :-(
A hűtő felső részén folyik a víz, ahol valami izé van oda rácsavarozva. Nem is engedtek el vele, mert hogy a szerelőt idézzem: "placcs" úgy kifolyt nyomás alatt a víz. (Úgy látszik ez nemzetközi kifejezés, vagy a német szerelő is tud magyarul.)
Erősen csodálkozott, hogy hogyan tudtam eljönni eddig.

Holnap 9-re kész a Párduc.
davidbagyo2013-05-13 14:59:21 // 35333
Sziasztok,

Van valakinek 159 150 pacis motorhoz (Dezső) chiptuningos tapasztalata?

Köszi,
Coolby2013-05-13 14:29:00 // 35332
amúgy akkor voltam a nagyonhülye, amikor visszacsavartam a hátsó lámpa alatt lévő rögzítő csavart is... azt szívás kivenni...
Coolby2013-05-13 13:51:22 // 35331
Ha leveszem hátsó lökhárítót, de visszateszem hátsó lámpát, úgy lehet közlekedni? Rendszámot ki kell tennem hátsó ablakba?

Azzal nem merek kísérletezni, hogy félig leszedem lököst és úgy megyek Pesten, mert olyan szarok az utak, hogy el fogom hagyni...

Nem állok neki magam méricskélni, ajánlottak egy jó villamosságist, aki nem drága és végigméricskéli nekem, hol lehet a hiba... Azt mondta azt is ki tudja felcseréléssel deríteni, ha a szenzor a rossz... Látatlanban leszedett lökhárítóval 1 óra munkát mondott rá, úgy hogy otthagyom egész nap és akkor elméletileg a néha-néha elöjövő hiba is letesztelhető...
DrB2013-05-13 09:15:11 // 35329
Hát ha a kisfiam elenged a keresztelőjéről... :)
Piritu - 1.000.0002013-05-13 07:48:50 // 35328
Találtam egy Alfa szervizt pár km-re, délelőtt átugrok megnézetni...
droberto2013-05-13 07:35:55 // 35327
Máj 25-26. 159VTT!
Gyere el, és igény esetén még át is építjük a vasat. :)))
Alfonis2013-05-12 23:53:03 // 35326
miton? lyukas? máris? :O
DrB2013-05-12 23:03:05 // 35325
Kedves 159-es Cartársak!

Lenne köztetek Ajka 50-60 km-es körzetében olyan FES/MES-sel rendelkező, akinek esetleg lenne ideje és kedve máj. 22-ig egy kiolvasást/diagnosztikát csinálnia a 159-esemen?

Előre is köszönöm, ha valamelyikőtöknek beleférne az idejébe.
droberto2013-05-12 22:41:32 // 35324
A 159VTT-re konvolyt szervezünk déli irányból, ha valaki szeretne konvojozni, az csatlakozzék:

Útvonal:

6=>6207

Menetrend:

8:00 - Paks, OMV benzinkút: Csabiii159, droberto
8:25 - Dunaföldvár, MOL kút
8:45 - Dunaújváros, MOL kút
9:00 - Adony, MOL kút
9:30 - Velence, Aluljáró utáni, körforgalomnál levő, kikötő parkolója

Aki csatlakozik az tegye be magát a listába.
.......................2013-05-12 22:37:07 // 35323
lyukas a hűtő ,a miton is ez volt
DrB2013-05-12 22:08:43 // 35322
Nálam ezen a csőn (piros nyíl) volt egy kis repedés. A hűtővíz nem is fogyott látványosan.
Piritu - 1.000.0002013-05-12 22:02:59 // 35321
10-15 fokban megy a fűtés :-P
Amúgy tényleg nem volt meleg a hűtő, a rá menő cső is csak langyos volt.
Holnap megsasolom jobban, csak ma az eső miatt nehéz volt eldönteni, hogy honnan jön a víz.
Piritu - 1.000.0002013-05-12 22:00:10 // 35320
Tuti valami hasonló lesz, a termosztáttól a hűtő felé vezető csőre gyanakszom.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-05-12 21:59:31 // 35319
hidegben is nyit, zár a termosztát a ventilátor nem kapcsol, a blokkban ahol az égéstér van nem sok víz van ha nem nyitna a termosztát 15 perc után felforrna a víz...
Piritu - 1.000.0002013-05-12 21:59:14 // 35318
Ami viszont érdekes, hogy a kiegyenlítő tartály sapkáját melegen levéve nincs nyomás a rendszerben.
DrB2013-05-12 21:57:36 // 35317
Nekem egy vastag gumicsőn volt egy apró repedés, ami csak bizonyos nyomás felett eresztette a hűtővizet.
DrB2013-05-12 21:55:20 // 35316
ezt a "fasza" minőséget sajnos igazolhatom...
Piritu - 1.000.0002013-05-12 21:38:25 // 35314
Ablakmosót töltöttem utána, és a min alatt volt. Onnantól 100km-enként sasolás lett belőle.

Volt két olyan jégeső is útközben, amit senkinek sem kívánok. Apró szemű jég volt, de rengeteg. Még nem volt erőm végignézni a kocsit. Minden esetre videóra vettük.
GTPeti2013-05-12 21:38:13 // 35313
"olyan fasza a gyári minősége...."
Húú... ilyet ne mondj Piritunak. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-05-12 21:36:04 // 35312
nem a vízpumpánál ereszt inkább? olyan fasza a gyári minősége....
droberto2013-05-12 21:31:04 // 35311
Hogy vetted észre? Pont felnyitottad, vagy melegedett?
Piritu - 1.000.0002013-05-12 21:22:56 // 35310
Megérkeztünk, de a Párduc megint hisztizik. Fogy a hűtővíz, aztán mégse, aztán megint, aztán mégse. Ha meleg van, és hajtom fogy. 10-15 fokban 130-140-el nem. Ilyenkor hidegnek tűnik a hűtő is. Két adagban kb. 1,5 liter desztillált vizet töltöttem utána. Mintha a termosztát környéke lenne vizes, és víz van a váltó tetején is.
Az az érzésem, hogy amikor kinyit a termosztát, akkor fogy.
Csabi2013-05-12 20:29:07 // 35309
A jobb gázreakció szerintem azért van, mert nincs az kis idő míg lezár az EGR. Talán még 1másodpercről sem beszélünk, de ez érezhető a gázreakcióban...
Egy új gyári minden bizonnyal megoldja a problémát...
Én még egy kicsit autózom a sárga lámpával, aztán kicserélem...
Gyere Velencére, elviszem az új szelepemet és kipróbálhatod vele...:)
GTPeti2013-05-12 20:27:33 // 35308
Az EGR-rel kapcsolatos vívódáshoz: Szerinted egészséges a motornak koromban gazdag kipufogógázt vezetni a szívóoldalra? (A gyár szerint sem. Ezért ajánlanak szűkítőt. Teljes ledugózást érthető okokból nem javasolhatnak...)
droberto2013-05-12 20:14:34 // 35307
Hidd el nincs szükség semmilyen hozzáértőre. Képes vagy te megcsinálni, csak egy szakadás vizsgálót szerezz! :)))
Le kell ellenőrizni, hogy nincs-e szakadás a fej stekkere és a lökös köteg vége közti szakaszon. Azonos színűeket kell egyszerre nézni a két végén. Ha az ellenőrzés közben mozgatod a kábelt, és megszakad a sípoló hang, akkor szakadás van valahol.
Shadin2013-05-12 20:11:57 // 35306
Nem tudom, h rossz-e a látszólag magasabb turbónyomás, de nem is érdekel :-)

Azt viszont jó lenne tudni, hogy ugyan az EGR kiiktatása megszüntette a hibát, de vajon konkrétan az EGR volt az oka, vagy csak egy ponton megbolygattuk a rendszert és az EGR-rel elhangoltuk a program karakterisztikát.

Én még mindig a gyári híve vagyok, de a jelenlegi EGR-rel nem jól működik a rendszer. Ha veszek egy újat csiliárd pénzért az vajon megoldja a rángatást? Mert a tisztítás már nem. Olcsóbb kiüttetni, vagy így használni, de ez ugye nem a legjobb hozzáállás. Na mindegy...

Egy biztos, a szeleptányér megszorul zárt helyzetben, egy kicsit nagyobb erő kell a nyitásához kézzel. Mert ugye most hozzáférek :-)

Nem tudom...

Jó éjszakát.
Coolby2013-05-12 20:04:05 // 35305
Hát nekem bal belső csinálja időszakosan... azért álltam neki szétszedni, mert kis naívan egy lökhárítóban lévő stekker beázásra számítottam, de nem jött be... Kábeleket bemérni meg se hozzáértésem, sem műszerem nem volt, így most egy összerakás, szétszedést feleslegesen csináltam. Szereznem kell egy kicsit hozzáértőt, hogy legközelebbi szétszedésnél mindent lehessen méricskélni...

Szétszedés nem vészes amúgy, ha már tudja az ember... Egyedül a hátsó lámpa 3-3 csavarját macerás kiszedni, mert azokat nehéz elérni... Többi gyorsan megy.

Nem tudtok valami hobbi elektro zsenit, aki nem horribilis óradíjakért átnézi nekem, hol a hiba? Fizikai szerelést csinálnám én...
Alfonis2013-05-12 19:27:34 // 35304
háj!
sok hozzászólásod olvasva, én is eljutottam a ledugózásig. Blogomba már írtam, h a tisztítás nem segített nálam sem a kis rángatásokon. Ledugóztam most épp utazunk vele már at ben vagyunk. Város majd autópálya én is erőltettem, h rángasson de nem sikerült kihozni belőle. :P autópályán a tempomat még csinálta (LASSÚ GÁZREAKCIÓ MIATT) h emelkedőn a tempo visszaesett majd a gáz kicsit késve jött majd újra felgyorsult. És így rángatva tartotta a tempot. Ezek szuperül mind megszüntek... juppíí :)
Lámpa még nekünk sem jött de gondolom ez csak idő kérdése. Mindenesetre ez az EGR tényleg nem kell bele. Turbonál ez akkor mit jelent? jó vagy rossz? gobdolom akkor hidegen kell vele jobban vigyázni ne pörögjön annyira. Én nemtok különbséget mert kb ugyanolyannak vélem :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak