Fórum >> Típusok >> 159

Imi2013-06-13 05:28:56 // 36870
Az enyém ilyen most:
Imi2013-06-13 05:28:11 // 36869
Az enyém ilyen most:
http://www.speedtest.net/result/2770218850.png
droberto2013-06-13 00:35:03 // 36868
Yupiiii...
Most duplázták a netem:

:)))
droberto2013-06-13 00:32:02 // 36867
Segített az napváltás. :)
Viszont az első próbálkozásomkor amikor pont fizettem (ment a homokóra) elment a net 10 percre.
(Remélem azért mert most duplázzák a fel és letöltést. :))
Jó éjt!
Dömpi (il dottore)2013-06-13 00:08:10 // 36866
Majd tavasszal megy javításra, ami javításra szorul.
Van Kecskeméten egy fószer, aki valami egyedi technikával javít. Már volt ott felnim. Nem görgőz. Ez valami más. Viszont senkit sem enged be. A kapuban elveszi a felnit, majd ha kész, a kapuban visszaadja.
Elég titokzatos.
droberto2013-06-13 00:03:51 // 36865
Köszi, mentem őket. :)
droberto2013-06-12 23:58:52 // 36864
Természetesen van.
Beírtam még 1x a kártya adatait, de ua. :(
GTPeti2013-06-12 23:53:52 // 36863
Van rajta elég egyenleg a vásárláshoz?
Ha nincs, akkor azért kér egy kártyaszámot, ahonnan levonhatja.
droberto2013-06-12 23:52:28 // 36862
Bassz..
Kéne feküdjek, de a Paypal szivat. :(
Ezt írja ki a sokadik sikeres tranzakció után:
"To pay instantly, link a debit or credit card to your PayPal account or choose another way to pay. Choose a PayPal payment method"
No lefürdök, azt majd holnap rápróbálok.
Lehet van valami limit....
droberto2013-06-12 23:47:35 // 36861
A lehető legjobban jártál. :)
Gratula!
GTPeti2013-06-12 23:44:23 // 36860
Remek! :)


(Ha a felni deformálódott, azt viszont sajnos nem lehet súlyokkal kompenzálni. Gépen lehet, hogy nem üt a súlyokkal, attól még "tojás" marad. De bízzunk benne, hogy jó lesz.)
Dömpi (il dottore)2013-06-12 23:38:36 // 36859
Gumiabroncs szálszakadás probléma megoldva. blog
mizooo2013-06-12 23:33:33 // 36858
Volt ilyen nekem is, kocsimosás után pl feltapad a betét a tárcsára, nekem is dobott ilyen hibát, restart és go :)
GTPeti2013-06-12 22:58:57 // 36857
Budán az Alle mögött (a volt Skála-parkoló sorompójával szemben) van két elektronikai bolt. (Mikroelektron és Arwill.)
droberto2013-06-12 22:49:46 // 36856
Ti honnan szerváljátok az elektronikai alkatrészeket? Itt felénk van egy dealer aki vagy 4x-es árréssel, de tartott mindent. Viszont most kezd átmenni inkább a szolgáltatás felé. :(
Szekszárdon van még egy jóféle bolt, de az macerás. (A telefonra most immunisak voltak.)
Konkrétan most egy 300 Ohm 5W-os ellenállás kéne. Az eBay-en drága, meg nem is hemzsegnek.
Szégyenszemre a csomagteret csak így tudtam megcsinálni:

(párhuzamosan kötve).
Elhoztam a bolt összes nagy teljesítményű ellenállását 50-1000 Ohm közt.
No meg valami jóféle kapcsoló is kéne a pulzerhez (vízálló) meg a nyestriasztóhoz.
Ergó valami szájbarágos katalógus is kéne....
droberto2013-06-12 22:40:44 // 36855
Jah... és az a + 2 kábelköteg a csillár mellet 3, mivel van egy a bal oldalon is!

Egyre jobban izgat. :)
Ötlet esetleg?
Ha lesz időm ránézek majd az eLearn-ban...
droberto2013-06-12 22:36:16 // 36854
Megrendeltem a nyestriasztót is. Remélem megjön péntekig és akkor hétvégén éles bevetés! :)))
droberto2013-06-12 22:35:08 // 36853
Egyébként az az egyébként frankó autó izzó gyűjteményt találtam. De a rizsszem izzó nem egyértelmű benne.
Egyik helyen 1,2W-nak, a másikon meg W2,3W-nak mondja.
droberto2013-06-12 22:31:25 // 36852
A foglalat meg T5 lenne? Megvan ám ez bonyolítva... :( A UM meg csak azt írja, hogy 1,5W.
Ami meg benne volt azon meg ez állt:
03E12A
2.3n7z

Sebaj veszek egy ilyet, meg egy ilyet.
droberto2013-06-12 22:26:37 // 36851
Nincs pénzem próbálgatni. :(
Köszi kicsit keresgéltem és a rizsszem izzónak más néven műszerfal izzónak a becses neve: W2 4,6d.
Ez alapján már relevánsabbak a találataim.
Igazad van a mezei gömbsüveg fejű LED előrefele világít.
Nekem szerintem ez lesz a jó.
Köszi még egyszer. :)
droberto2013-06-12 21:53:09 // 36850
Ha így van akkor fel se rakom! :)))
droberto2013-06-12 21:49:33 // 36849
Sok minden lehet, vsz. jeladó problem (pl.: kullung).
Adjál neki MES-t az majd megmondja.
Bence2013-06-12 20:11:53 // 36848
Nekem sincs. De szerintem nincs is semmi összefüggés a HH és a csattanás közt.
Dömpi (il dottore)2013-06-12 20:09:07 // 36847
Tanúsítom, asszonyéban is pattant már, de szerintem neki nincs HH-ja.
Lexlutor2013-06-12 19:58:31 // 36846
Szerintem nem szórna oldalra elég fényt ,inkább előre. ki kell próbálni.
David | Centocinquantanove2013-06-12 19:53:01 // 36845
Az a fék pattanás az nálam is jelen van általában ha esős időben tettem be a garázsba a kocsit, vagy ha áll legalább 3 napot. Van hill holderem.
Szerintemis a visszagurulás gátló csak akkor kapcsol be, hogyha 1-esben vagy és kellő mértékig benyomtad a féket is. Ekkor addig nem enged el a masina, amíg az elinduláshoz kellő nyomaték rendelkezésre nem áll... Persze ha sokáig nincs nyomaték a fék felengedése után, akkor egy pár másodperc után magától kiold...

Viszont akkor mi az a kluppanás és enyhe visszarúgás a fékpedáltól miután behelyezed a kulcsot? Valami ott kiold nem?! http://www.youtube.com/watch?v=a9F36zHGIMY Ezen a videón is egyértelműen hallani 18-19 másodpercnél!

Még valami, amiről ha tudtok légyszi segítsetek:
mai napon menet közben egyszercsak sípolás, VDC disconnected üzenet, sípolás, majd Hill holder not avaliabe... Vagy valami ilyesmi, pontosan nem tudtam elolvasni mert elég kanyargós úton mentem. A lényeg, hogy a VDC, Hill holder és lehet hogy az ASR is elment. A műszerfalon kint maradt a sárga, nyíllal bekarikázott háromszögben lévő felkiáltójel, illetve ahová a hópihét szokta kirakni oda meg egy autóikont takott ki ilyen dupla körvonallal... Bocsi a pongyola fogalmazásért, nem tudom jobban leírni...



Mikor megálltam és újra ráadtam a gyújtást akkor még maradt a hiba, de másodszorra eltűnt... WTF? Valakinek van ilyen irányú tapasztalata?
Bence2013-06-12 19:31:43 // 36844
147-nél ugyanez. Mosás után, eső után induláskor jó nagy csattanás+fékbetét rozsdás körvonala a tárcsán:S
Scaniamen2013-06-12 19:14:04 // 36843
De érdekes hogy csak vizesen szárazon nem ha szorulna akkor szárazon is kéne beragadnia, nekem rendesen ott van a rozsda folt a nyergen.
☻SKULL☻2013-06-12 18:57:33 // 36842
szorulnak a féknyergek, nálam is ez volt. Kell neki egy kis tisztogatás na meg WD40 :o)
'''''2013-06-12 18:33:35 // 36841
Ez azért van mert az enyém nagy fékes,a tied meg kicsi! :-)))
Piritu - 1.000.0002013-06-12 17:45:05 // 36840
0 km-óta csinálja. Kétlem, hogy kontakt hiba lenne.
Scaniamen2013-06-12 17:30:26 // 36839
Nekem TRW lett elöl és az nem csinálja.
Alfonis2013-06-12 17:04:28 // 36838
Az szép :S akkor ha betétet kell cserélni akkor nem jó a gyári?
Scaniamen2013-06-12 16:37:30 // 36837
Igen és nekem olyan ha egy hétig nem mozdulok eső után,volt olyan hogy csúszott a linoleumon míg lenem ért a betonra és akkor pattant egy nagyot.
.....2013-06-12 16:31:09 // 36836
Szia, szóval a gyári betét ilyen. Mindig attól félek, hogy valami széttörik.
Scaniamen2013-06-12 16:14:01 // 36835
Mikor pattan egyet nézd meg a tárcsát és ott van a fékpofa lenyomata.
Vermacy2013-06-12 16:02:51 // 36834
Jaja, erre Én is gondoltam meg a kontakt hibára...
Scaniamen2013-06-12 16:00:37 // 36833
Sziasztok nekem is ez van ha lemosom vagy esik de csak hátul mert több a fém a ferodolban és össze rozsdál elöl márt nem mert kicseréltem más fajtára.
droberto2013-06-12 15:37:54 // 36832
Akkor fog be ha nyomod a féket és kuplungot, a lejtés vagy emelkedés nagyobb mint 6% (amit a garázsodnál eleve kétlek) és kiengeded a féket. 1s-ig aktív, utána elengedi a nyomást. Ha leállítod a mocit, akkor már nincs HH.
.....2013-06-12 14:45:28 // 36831
Nálam is pont ez van eső és mosás után is összetapad. Én a garázsban faéket rakok a kerék mögé, nem rakom sebességbe és a kéziféket se húzom be.
'''''2013-06-12 14:01:25 // 36830
Nekem lejt a garázs és ott mindig befog,ha akarom,ha nem.Azt nem tudom,ha befog és le veszed a gyújtást,kienged-e a fék?Mostanában már csak sebességben hagyom.Nálam inkább télen,koszos fékeknél ragad össze.
Dömpi (il dottore)2013-06-12 13:21:32 // 36829
jogos a két pont :)
droberto2013-06-12 13:14:57 // 36827
Ha nem megy a motor, akkor a nyomást előállító ESP szivattyú sem működhet, ergo a HH (Hill Holder - ha már a rövidítéseknél tartunk) se működhet.
sas-1592013-06-12 13:00:08 // 36826
nekem nincs VG-m, de minden mosás után, másnap reggelre csúnyán befog a fék, pedig a kézifék nincs behúzva.
volt hogy 3-4 - szer kellett előre hátra próblákoznom, mire elindult hatalmas pattanás kíséretében.
ha legalább 5-10 km-t megyek vele mosás után és kiszárítom, akkor nem csinálja.

a fékekkel amúgy elégedett vagyok, mondjuk elég hamar el kezd csikorogni, akkor a szerelő megcsiszolgatja és csönd lesz. (vállasodik azt hiszem)
de betétet még nem kellett cserélni. most van a gépben 80 ezer km.
Vermacy2013-06-12 12:35:13 // 36825
Sztem a VG befog, amikor párás a levegő. Gondolom Én...
droberto2013-06-12 12:32:44 // 36824
Szerintem ennek nincs köze a visszagurulás gátlóhoz.
Vagy miből következtetsz rá?
droberto2013-06-12 12:29:21 // 36823
"Én párás időben ÉS autómosás után veszem észre..." - ugyan ezt akartam írni én is. :)
droberto2013-06-12 12:29:17 // 36822
Nem nagy a távolság úgysem, gondolom az oxidáció az oka...
Dömpi (il dottore)2013-06-12 12:27:38 // 36821
Akkor már értem. Nekem azért nem csinálja, ha nem húzom be a kéziféket, mert nincs visszagurulásgátlóm.
Néha azért van előnye egy kis "fapadosságnak".
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak