Fórum >> Típusok >> 159

Alfonis2013-06-14 22:04:37 // 36920
viszlát holnapig! :) van már vmi terv egy helyre parkolásra ilyesmi? Bár mi csak 9kor indulunk Győrből kb.....
Vermacy2013-06-14 14:33:07 // 36919
100 ezer km-ert se? Így elég szomorú leszek főleg, hogy 25 km-nél rövidebb etapokat nem nyomok, azt sem városban, korábban meg 60 km-ről jártam dolgozni a 8-ason.

Megnéztem ~60 körül van egy új szelep!
Vermacy2013-06-14 14:31:34 // 36918
Motor mosót használtam, pumpás változatot. Áztattam ~negyed órát, de így is maradt benne. Ez így normális, ha Február végén állítólag megtisztították?

A Tescós cucc pedig tényleg jó, konyhában szoktuk használni...
direttore2013-06-14 14:29:13 // 36917
Szia!

Hideg konyhai zsiroldó fémtisztára marja, leszedi a kormot, de kesztyűben kell csinálni.
Ki kell ütni a hibakodot, mert a mamo-ban eltárolódott.

Nekem nem javult meg az EGR, pedig fémtiszta lett. Cserélni kell, ennyit birt.

üdv!
Shadin2013-06-14 14:17:37 // 36916
Legközelebb Tecsós hidegzsíroldóval pucold, az elér mindenhová :-)
Vermacy2013-06-14 14:01:07 // 36915
Kitakarítottam az EGR szelepet! Végre! Egy rakat retya volt szegény és megküzdöttem a kábel lehúzással! Már összeszereltem és beindult :o), így nagy kárt nem okoztam! Teljesen fémtisztéra nem tudtam kinyalni, mert voltak számomra elérhetetlen helyek!

Ha így megyek vele, akkor kinyomja a komputerből a hibakódot vagy ahhoz csatlakoztatni kell? Utóbbi esetben vki segít megtenni AC-n?-) Nekem semmim sincs hozzá még...

Sajna képeket nem tudtam csinálni, mivel asszony véletlenül elvitte reggel dolgozni a fényképező gépet! Majd a következő tisztítást... >:)
Vermacy2013-06-14 08:41:27 // 36914
AC meghallgatjuk és összehasonlítjuk az enyémmel...
Vermacy2013-06-14 08:39:50 // 36913
Meg tudodoldani, van egy "távtartója", azt kell megtalálni! Én a rendszámtábla viágítással szívok ill. még nem néztem utána rendesen. Nagyszerviznél kicseréltettem a kiégettet, de rá egy hónapra a párja is megadta magát...
Vermacy2013-06-14 08:38:17 // 36912
225/45 R18 Haida HD291? Én ezt használom. Érezni, hogy hamarabb elengedi az aszfaltot, mint a Pirelli vagya Michelin, DE ~20-as darabja újonnan! Vízen meg nagyon stabil, meg is lepődtem!
Béci Ɨ|ѯ2013-06-14 07:43:44 // 36911
Nekem arra először csak a Hill Holder kapcsolt ki, majd később az ABS, ASR, ESP trió.
Tibcsi1662013-06-14 00:44:51 // 36910
Ennek elég vicces fényereje van!! Ha látni is akartok valamit a tükörben akkor valami ilyet vegyél:
T5 vagy T5 vagy T5
DrB2013-06-13 22:06:57 // 36909
Köszi, megpróbálom akkor így.
Lexlutor2013-06-13 21:52:21 // 36908
Nem tűnik rossznak. Ez talán elég fényes. Támogatom.
'''''2013-06-13 21:15:29 // 36907
Marad a 18 csak más formában.Nem gyári felnit néztem ki.
Dömpi (il dottore)2013-06-13 20:50:05 // 36906
Semmi különöset sem hallok. Shadin videóján már hallani valamit, de szerintem semmi különös.
Shadin2013-06-13 19:26:20 // 36904
Azt bizony :-(
Lexlutor2013-06-13 19:19:05 // 36903
Óvatosan húzd ki mert könnyen letörik. Legalábbis nekem sikerült.
Csabi2013-06-13 18:58:30 // 36902
Az ujjaddal keresd meg a foglalat fogantyúját, ha ez megvan akkor ide-oda mozgatva már kitudod húzni...
David | Centocinquantanove2013-06-13 18:54:04 // 36901
Ezt hogy érted hogy nem kellett startot nyomni? A vas elejétől ha meghallgatom ezt a klumpanást akkor valami nyikkan is... Ezért nem tudok nyugodni, hogy mi lehet ez. Mintha valami mozgó alkatrész mozdulna vagy fordulna egyet a hangkor...
W.2013-06-13 18:50:17 // 36900
Mintha úgy emlékeznék, hogy az indításkor bizonyos pedálkombinációnál ( talán kuplung-fék) nem kellett startot nyomni... De lehet tévedek. Szerintem nem kóros a hang. Ne figyelj rá és pár hét múlva meg sem hallod! :)
DrB2013-06-13 18:46:47 // 36899
Köszi. Időközben megnéztem a kézikönyvet, meg kint voltam az autónál is. A műanyag védősapkát gond nélkül le tudom venni, de nem látok be a belsejébe az foglalatig. Egy gumicső és egy kábel is útban vannak. A gumicsövet kiszabadítva a bilincsből arrébb tudom tolni, az alatta lévö kábelt nem mertem lehúzni a csatlakozüjáról, nem tudom, mire szolgál, hogy gond nélkül lehúzhatom-e...
.....2013-06-13 18:45:58 // 36898
Hallani,de nekem nem tűnt fel a sajátomon ilyen "klumpanás".
David | Centocinquantanove2013-06-13 18:44:15 // 36897
Nem, azt előtte hallani és teljesen más hangja van.
A klumpanáskor érezni valamit a fékpedálon is ha rajta van a lábad...
W.2013-06-13 18:39:28 // 36896
Nem a kulcsot reteszeli ilyenkor?
Csabi2013-06-13 18:29:15 // 36895
Elég egyszerű, szerencsére


Nekem a héten gyulladt ki a sárga lámpácska, miszerint hátul kiégett egy izzó. Hirtelen nem tudtam mi a baj, mert hátul minden világított...aztán leesett, h talán a rendszámtábla világítás a ludas...az volt...helyzetjelző izzó(W5W) kell oda is...de a rendszámtábla tartót lekell szerelni, csak úgy lehet kivenni a foglalatot...
David | Centocinquantanove2013-06-13 18:29:08 // 36894
Feltettem egy saját videót a "klumpanásról". Nem a legjobb a felvétel de szerintem a lényeget hallani.
Ez a hang normális? Mi csinálja?

Klikk
Dömpi (il dottore)2013-06-13 18:22:19 // 36893
A 225/50 R17-et nézted? Aminek még szőrös az oldala?
Az tényleg bazira megéri!
Dömpi (il dottore)2013-06-13 18:18:04 // 36892
Mire váltasz? 19-re, vagy 17-re?
Imi2013-06-13 18:08:05 // 36891
Nem nehéz.
DrB2013-06-13 17:57:57 // 36890
Kiégett a jobb első helyzetjelzőm. Egyszerű hozzáférni, otthoni körülmények között cserélni? Eddig csak a tompítottat kellet (többször) cserélnem, az nem volt nehéz.
'''''2013-06-13 16:14:03 // 36889
Valószínű én is eladom a 18-as felnijeimet,gumi nélkül.Már kinéztem a következő szettet,csak fel kéne próbáljam rá Kecskeméten.Szerintetek milyen árban megy az én gyári 18x8-as felnim? Két felnit már úgy vettem,hogy belül hegesztve vannak és mindegyiken vannak kívül padka nyomok.(Azokat már én tettem rá.) Mechanikus bajuk nincs,csak esztétikus hibáik vannak.
Coolby2013-06-13 15:50:22 // 36888
Egy frankó szett 235/45 R18-at nekem is kell vennem, de még ezt a szezont talán lefutom mostaniakkal, bár meglátjuk milyen gyorsan kopnak (még 1mm van kopásjelzőig, szóval necc).
Dömpi (il dottore)2013-06-13 14:57:28 // 36887
Találtál valamit a blogomba linkelt gumisnál?
Nézd, ha fotó alapján megveszed, én le tudom neked bonyolítani (elutalod nekem, elmegyek kifizetem, elhozom, te meg valamikor elviszed tőlem).
Shadin2013-06-13 14:45:52 // 36886
Azt a 4 Primacy HP-t meg kellene vennem vazze...
Dömpi (il dottore)2013-06-13 14:26:27 // 36885
Hát ma még kicsit igazítani kellett a súlyozáson...(blog)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-06-13 12:17:33 // 36883
hollandiából jött és bent maradt a klumpa :)))
David | Centocinquantanove2013-06-13 12:16:33 // 36882
Féklámpa kapcsoló hibára elvileg jön EPC motorelektronikai hibajelzés... Elvileg, nekem így rémlik!
David | Centocinquantanove2013-06-13 12:08:37 // 36881
Most nem a lendkerék a lányeg... Most a klumpanás! :D

Bedugod a kulcsot, elindul a szivattyúhang... klumpp...
Erhard 242 (Pure Energy)2013-06-13 12:05:15 // 36880
ennek a lendkereke is szépen szól indításnál...
David | Centocinquantanove2013-06-13 12:02:35 // 36879
A klumpanás az ez 18-19 másodpercnél:

Video link

Ezt a videót nem én csináltam, de nálam ugyanez a hang van, és érzem hogy a kluppanásskor mozdul egyet a fékpedál... Ha mondjuk taposom a féket és behelyezem a kulcsot, akkor a klumpanáskor enyhén visszarúg a pedál...
Erhard 242 (Pure Energy)2013-06-13 11:51:19 // 36878
kluppanás? az meg miaz? :) milyen tartományban, hány decibellel, milyen hosszan? :P
Béci Ɨ|ѯ2013-06-13 11:39:10 // 36877
Nem lehet, hogy az egész jelenséget a féklámpakapcsoló hibája okozza? Nekem anno a Grande Puntomnál voltak ugyanezek a jelenségek. Ott a féklámpakapcsoló volt a hibás. Filléres alkatrész, de nagy galibát tud okozni...
Vermacy2013-06-13 11:30:57 // 36876
Erre még így nem fiyeltem fel. Hallok vmi "kluppanást" kulcs behelyezéskor, de sztem az a kormányzár.
David | Centocinquantanove2013-06-13 10:19:23 // 36875
És az a kluppanás a fékpedál felől az mi amikor ráadod a gyújtást? az normális?
Bocs a tudatlanságomért :D
Vermacy2013-06-13 10:14:58 // 36874
Bázz! Én tél végén rakattam bele gyárit, merthogy nekem az bevált és nem akartam próbálgatni. Ha ezt előbb tudom... Na mindegy, mégy 40 ezer km és cserélem a betéteket!
Vermacy2013-06-13 10:13:31 // 36873
Hali!
Nekem is elő-elődobja a hibaüzeneteket (meg a "vizesfékpattanást) és Én továbbra is kontakthibára gyanakszom. Mostanában a Hill Holder hiba egy adott útszakaszon sól közbe.
Esetleg még az EGR hibára gondolok, hogy az "végiggörget" a rendszeren véletlenszerűen több hibát.

Másfél éve volt még, hogy mindenféle hibát kiírt, aztán egyik reggel végleg megadta magát az akksi. Zárlatosak lettek a cellák és az alacsony feszültség miatt nem voltak meg az érzékelőknek szükséges infók. Mindezt menet közben dobta ki (olajcserét is kiírta, pedig 5ezret mentem új olajjal :o)).

Több hiba lehet, talán most hétvégén választ is kaphatunk erre-arra, Komáromba...
Erhard 242 (Pure Energy)2013-06-13 09:40:54 // 36872
a hill holder dőlési szöget néz sebességi fokozattól független előre felé is működik, meg tolatva is, teljesen benyomott fékpedálnál kapcsol, az elengedése után 3mp-ig tartja a féket....
a pattanás az első betétek azaz a fékcsúszka beállása miatt van ahogy Skull írta
droberto2013-06-13 06:49:02 // 36871
Az igen! 27 Mb/s-os feltöltés!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak