Erhard 242 (Pure Energy)2013-12-19 21:23:01 // 44955
nekem a Gyári (KULCSSZÓ) olajtól gallyra ment a DPF :DDD
droberto2013-12-19 21:21:03 // 44954
Elmondtad a kulcsszót. Gyári. :)
droberto2013-12-19 21:20:00 // 44953
Hát igen a tied még kevésbé város kompatiblis a nagy turbóval (meg talán a váltó áttételezésed is "hosszabb").
Erhard 242 (Pure Energy)2013-12-19 21:18:19 // 44952
így van a Ferrari sem egy kihegyezett autó ezért a gyári olaja a Shell :DDDDDDDD
droberto2013-12-19 21:16:53 // 44951
Szerintem nem teszi másképp, egyszerűen tisztább lesz, mivel a több (forró) levegő jobban átjárja a szűrőt.
A tiednek annyival van egyszerűbb dolga, hogy könnyebben eléri a 600+°C-ot, akár alapjáraton is, mivel a DPF közelebb van a motorhoz.
A tiednek annyival van egyszerűbb dolga, hogy könnyebben eléri a 600+°C-ot, akár alapjáraton is, mivel a DPF közelebb van a motorhoz.
Piritu - 1.000.0002013-12-19 21:13:14 // 44950
Hát tény, hogy nem egy városi autó a 159. Anno ezeket írtam...
droberto2013-12-19 21:12:52 // 44949
Nem tesz jót semminek + az olajat higítod, meg pocsékolod a gázolajat.
Piritu - 1.000.0002013-12-19 21:10:18 // 44948
Ha eljutottál a "már problémát okozhat" szakaszba a megszakított regenerálásokkal, kapsz egy jelzőlámpácskát a műszerfalra. No, olyankor még menni kell megállás előtt egy kört okvetlenül.
droberto2013-12-19 21:10:09 // 44947
Megvolt ma az első ünnepek előtti bevásárlás. Szeretek menni, shoppingolni, de ez mosz kimerített. 3 óra alatt 12 helyen voltunk (csak élelmiszer). Ezer ember, mindenki meg van veszve, és azok mindet meg akarnak venni szinte bármi áron.
Konklúzió:
- Kacsacomb nincs sehol, csak ígérgetés (bár én nem is bánom, mert nem szeretem)
A 159 nem várásba való:
- Sima parkolóba nem lehet vele beállni, mert nincs semmi védőcsík az oldalán.
- Párhuzamos parkolás nem lehetséges, mert nagy a fordulóköre, hosszú, és drága a könnyűfém felni.
- Megfordulni a főúton nem lehet vele 30 autó feltartása nélkül a fentiek miatt.
- A motor lassan melegszik (65°C felé egyszer se ment), de annál gyorsabban hűl ki.
Ez meg is látszott a fogyasztáson: 11,4 l / 100 km 14,1 km-en.
És a fenyőfát még meg se vettem... :(
Konklúzió:
- Kacsacomb nincs sehol, csak ígérgetés (bár én nem is bánom, mert nem szeretem)
A 159 nem várásba való:
- Sima parkolóba nem lehet vele beállni, mert nincs semmi védőcsík az oldalán.
- Párhuzamos parkolás nem lehetséges, mert nagy a fordulóköre, hosszú, és drága a könnyűfém felni.
- Megfordulni a főúton nem lehet vele 30 autó feltartása nélkül a fentiek miatt.
- A motor lassan melegszik (65°C felé egyszer se ment), de annál gyorsabban hűl ki.
Ez meg is látszott a fogyasztáson: 11,4 l / 100 km 14,1 km-en.
És a fenyőfát még meg se vettem... :(
mizooo2013-12-19 21:07:20 // 44946
Nem fejezi be a regenerálást, ha egymás után többször elhalasztod annyira eldugul, hogy hibát fog okozni.
Piritu - 1.000.0002013-12-19 21:05:55 // 44945
"Regeneráláskor fontos még a nagy tömegáram, a kipufogóban, ezt a felsőbb fokozatokban 2-3000-es fordulatnál érheted el." - Ezt nem igazán értem, de lehet, hogy a 2.0 másképp teszi, mint az 1,9/2,4.
Nekem alapjáraton is simán befejezte a kiégetést a ház előtt állva. A plusz levegőmennyiséget a megemelt turbónyomással kompenzálja, ilyenkor (gondolom) több levegő is megy. Az eddigi kiégetések 90%-át észre sem vettem, így mindig azon a fordulaton égetett, ahol éppen volt. Országúton nem is egyszer ez akár 1500 is lehetett.
Nekem alapjáraton is simán befejezte a kiégetést a ház előtt állva. A plusz levegőmennyiséget a megemelt turbónyomással kompenzálja, ilyenkor (gondolom) több levegő is megy. Az eddigi kiégetések 90%-át észre sem vettem, így mindig azon a fordulaton égetett, ahol éppen volt. Országúton nem is egyszer ez akár 1500 is lehetett.
Giuntini2013-12-19 21:01:26 // 44944
Milyen problémát idézhet elő, ha regenerálás közben leállítod a motort?
droberto2013-12-19 20:57:58 // 44943
"Legutóbb Shel Helix ultra extra 5w30-at tettem bele, de 7000km után le kellett cserélnem" - Ha nem akarsz újabb meglepetést, akkor szerintem azt rakd bele ami bele való. Ne kísérletezgessél.
Itt leírtam az alapokat: Motorolaj információ
Eznem egy teljesítményre kihegyezett motor/autó, nem egy Suzuki, vagy Opel.
Itt leírtam az alapokat: Motorolaj információ
Ez
droberto2013-12-19 20:56:42 // 44942
"Legutóbb Shel Helix ultra extra 5w30-at tettem bele, de 7000km után le kellett cserélnem" - Ha nem akarsz újabb meglepetést, akkor szerintem azt rakd bele ami bele való. Ne kísérletezgessél.
Itt leírtam az alapokat: Motorolaj információ
Ez nem egy teljesítményre kihegyezett motor/autó, nem egy Suzuki, vagy Opel.
Itt leírtam az alapokat: Motorolaj információ
Ez nem egy teljesítményre kihegyezett motor/autó, nem egy Suzuki, vagy Opel.
droberto2013-12-19 20:51:55 // 44941
Jó kérdés, megpróbálok válaszolni.
Meggyőződésem, hogy önmagától a szűrő nem romlik el. Ha gyári olajakat, szűrőket használsz, jó minőségű üzemanyaggal, nem lehet gondod. Normálisan a szűrőt 300-1000 km-enként tisztítja az ECU. A távolság a használat körülményeinek függvénye. Legjobban alapjáraton dugul, városban, közepesen lakott területen kívül, legkevésbé pályán. Ha eldugul utóbefecskendezéssel tisztít, a lényeg, hogy minél magasabb legyen az égési hőmérséklet (T≥620°C). Regeneráláskor fontos még a nagy tömegáram, a kipufogóban, ezt a felsőbb fokozatokban 2-3000-es fordulatnál érheted el. Regeneráláskor érdemes konstans gázpedálállással haladni. A padlógáz ellenjavallt, mivel akkor nincs utóbefecskendezés.
Városban is képes regenerálni, csak kevésbé tisztul ki (az fent említett okok miatt), ergo hamarabb fog ismét eltömődni. A lényeg, hogy mikor regenerál, ne szakítsd meg, magyarul ne állítsd le az autót. Lehetőleg próbálj meg az előzőeknek megfelelően közlekedni.
Az ECU igyekszik akkor tisztítani, amikor egyenletesen haladsz. A Regen ideje: 5-10 perc.
Javaslom, hogy szerezz be egy MES/ELM interfész kombót, és kövesd figyelemmel a tömődés mértékét, melyből következtethetsz a következő tisztítás idejére.
A tömődést %-ban jelzi, a régebbi szoftvereseknél 90-100% fölött áll neki a tisztításnak, az újabbaknál már jóval előbb 70-80%-nál. A tisztítással 10-20%-os tömődés (tisztulás) érhető el.
Hogy hogyan veszed észre, hogy regenerál. Legegyszerűbben, hogy megemelkedik a pillanatnyi fogyasztás, és motorféknél nem megy vissza 0-ra (2-re a fogyasztás). Továbbá kicsit lomhább lesz, mélyebb hanggal és egy jellegzetes szaggal.
Remélem segítettem.
Meggyőződésem, hogy önmagától a szűrő nem romlik el. Ha gyári olajakat, szűrőket használsz, jó minőségű üzemanyaggal, nem lehet gondod. Normálisan a szűrőt 300-1000 km-enként tisztítja az ECU. A távolság a használat körülményeinek függvénye. Legjobban alapjáraton dugul, városban, közepesen lakott területen kívül, legkevésbé pályán. Ha eldugul utóbefecskendezéssel tisztít, a lényeg, hogy minél magasabb legyen az égési hőmérséklet (T≥620°C). Regeneráláskor fontos még a nagy tömegáram, a kipufogóban, ezt a felsőbb fokozatokban 2-3000-es fordulatnál érheted el. Regeneráláskor érdemes konstans gázpedálállással haladni. A padlógáz ellenjavallt, mivel akkor nincs utóbefecskendezés.
Városban is képes regenerálni, csak kevésbé tisztul ki (az fent említett okok miatt), ergo hamarabb fog ismét eltömődni. A lényeg, hogy mikor regenerál, ne szakítsd meg, magyarul ne állítsd le az autót. Lehetőleg próbálj meg az előzőeknek megfelelően közlekedni.
Az ECU igyekszik akkor tisztítani, amikor egyenletesen haladsz. A Regen ideje: 5-10 perc.
Javaslom, hogy szerezz be egy MES/ELM interfész kombót, és kövesd figyelemmel a tömődés mértékét, melyből következtethetsz a következő tisztítás idejére.
A tömődést %-ban jelzi, a régebbi szoftvereseknél 90-100% fölött áll neki a tisztításnak, az újabbaknál már jóval előbb 70-80%-nál. A tisztítással 10-20%-os tömődés (tisztulás) érhető el.
Hogy hogyan veszed észre, hogy regenerál. Legegyszerűbben, hogy megemelkedik a pillanatnyi fogyasztás, és motorféknél nem megy vissza 0-ra (2-re a fogyasztás). Továbbá kicsit lomhább lesz, mélyebb hanggal és egy jellegzetes szaggal.
Remélem segítettem.
Piritu - 1.000.0002013-12-19 20:49:02 // 44940
"hogy néz ki egy DPF tisztító kúra menet közben?" - Normál esetben semmit sem veszel észre, max a pillanatnyi fogyasztás megnövekedését. Esetleg a turbónyomás nem esik le nullára alapjáraton.
" milyen időközönként kell autópályázni és ilyenkor milyen fordulaton" - Nem kell autópályázni, az elektronika figyeli hogy mikor olyanok a körülmények. Akkor kiégeti. A lényeg, hogy többször egymás után ne állítsd le a motort regenerálás közben. Ráadásul sosem tudod előre, hogy mikor fog égetni, tehát előre nem fogod tudni, hogy mikor kell menned.
" milyen időközönként kell autópályázni és ilyenkor milyen fordulaton" - Nem kell autópályázni, az elektronika figyeli hogy mikor olyanok a körülmények. Akkor kiégeti. A lényeg, hogy többször egymás után ne állítsd le a motort regenerálás közben. Ráadásul sosem tudod előre, hogy mikor fog égetni, tehát előre nem fogod tudni, hogy mikor kell menned.
Liquid2013-12-19 20:36:00 // 44939
Castrol Edge-et szoktak még
zoltankublik2013-12-19 20:34:18 // 44938
Hali! lenne egy olyan kérdésem, hogy nektek milyen tapasztalatok vannak motorolajokkal kapcsolatban? Legutóbb Shel Helix ultra extra 5w30-at tettem bele, de 7000km után le kellett cserélnem. Mi az ami szerintetek megfelelő lehet 1.9jtdm-be? A selenián kívül mit érdemes még venni?
Chianti2013-12-19 20:23:59 // 44937
Cartársak! 1.9 16V SW-nél hogy néz ki egy DPF tisztító kúra menet közben? Egyelőre nincs probléma vele így 160.000 felé közeledve, de ha azt szeretném hogy ne is legyen, mit kell tennem. Tegyük fel városban használom, csak hétvégenként fut a kocsi, mondjuk havonta 1-2 alkalommal több 100km autópálya befigyel, ez így mennyire gáz. Tehát a kérdés: milyen időközönként kell autópályázni és ilyenkor milyen fordulaton, hány km kell ahhoz, hogy tisztuljon a rendszer és hosszabb távon is probléma mentesen működjön?
droberto2013-12-19 19:21:03 // 44936
ValeRossi462013-12-19 16:30:23 // 44935
Értem,akkor ez sem kell bele...:D
Tényleg gáz egyébként..... és ráadásul mind költséges darab ha tönkremegy...
Tényleg gáz egyébként..... és ráadásul mind költséges darab ha tönkremegy...
mex862013-12-19 16:17:48 // 44934
megpörgeti a légáramot ami miatt vältozik az égés és igy a kärosanyag tartalom
szal amugy tök jo ha visszafejlesztjük a vasainkat, EGR, DPF, szivocsöcsappanytyu off, akkor lesznek szuperek :D
na szép
szal amugy tök jo ha visszafejlesztjük a vasainkat, EGR, DPF, szivocsöcsappanytyu off, akkor lesznek szuperek :D
na szép
ValeRossi462013-12-19 15:57:56 // 44933
akkor már érthető....
köszi a linket,januártól megyek német nyelvre,legalább ezt is majd egyszer letudom fordítani. :)
egyébként mit csinál ez a csappantyú?
köszi a linket,januártól megyek német nyelvre,legalább ezt is majd egyszer letudom fordítani. :)
egyébként mit csinál ez a csappantyú?
mex862013-12-19 15:40:19 // 44932
ha lakkos, nem fakul könnyen az se
ha nem az (märpedig sokszor a piros az sima alap uniszin 1 rétegbe lakk nélkül) akkor viszont durvän fakul, kollega 6 éves kopelje mär rozsaszin :D
ha nem az (märpedig sokszor a piros az sima alap uniszin 1 rétegbe lakk nélkül) akkor viszont durvän fakul, kollega 6 éves kopelje mär rozsaszin :D
mzo2013-12-19 15:34:26 // 44931
Maga a váltó mechanikailag viszonylag massziv darab, ami tönkre mehet rajta az a vezerlőtömb. Ennek cseréje kb annyiba fáj mint egy kettőstömegű lendkerek cseréje a keziseknél. A vezerlőtömb ha halódik akkor rántva vált az autó, és/vagy nem akkor vált mikor kellene. Extrém esetekben ez a rántasos váltás akar a kerekek blokkolását is előidézhei. Nagyjából itt ki is merül az automatával kapcsolatos leggyakoribb hiba. Nem a legmodernebb darab de azert nem rossz, en szeretem. 6 fokozat viszonylag gyorsan valt, lehet manualisan is, viszonylag okos is. Ha visszaolvasol vagy rakeresel itt a forumon talalsz meg infot rola. Ha automatat szeretnel probald ki ha siman rangatas mentesen valt akkor hajra. A legjellemzobb hibalehetosegeket leirtak mar elottem. Egr dpf szervókormany meg meg par aprosag.
.......................2013-12-19 15:16:08 // 44930
Piros autó nagyon kényes ,kifakul ,ha esetleg megtöröd qva nehéz úgy festeni mint a gyárban
.......................2013-12-19 15:09:11 // 44929
Autómatától kell tartani mert költséges javítani
A 2,0 jtdm a legmegbízhatóbb ,mert abban nincs a rail csövön nyomásszabályzó
Abban EGR tök más ,semmi baj nincs vele,
Nincs a 2,0 jtdm ben kis pillangó sem a szívócsőben
A DPF a motor nyakán van ,és mindíg működik a regenerálás,
Nekem a Mito 1,6 jtdm ugyanaz a konstrukció mint a 2,0 jtdm csak kisebb
A 2,0 jtdm a legmegbízhatóbb ,mert abban nincs a rail csövön nyomásszabályzó
Abban EGR tök más ,semmi baj nincs vele,
Nincs a 2,0 jtdm ben kis pillangó sem a szívócsőben
A DPF a motor nyakán van ,és mindíg működik a regenerálás,
Nekem a Mito 1,6 jtdm ugyanaz a konstrukció mint a 2,0 jtdm csak kisebb
mex862013-12-19 14:39:55 // 44928
mex862013-12-19 14:38:00 // 44927
dolgozom :D
és sok kv-t ittam
és sok kv-t ittam
ValeRossi462013-12-19 14:30:29 // 44926
Milyen aktív vagy ma :D
Az a csappantyú fixálás az érdekelne,azt még bántottam :D csak hogy minden ki legyen iktatva :D
Az a csappantyú fixálás az érdekelne,azt még bántottam :D csak hogy minden ki legyen iktatva :D
mex862013-12-19 13:55:26 // 44925
még annyi, az összesböl kiiktathato a DPF, EGR is
igaz szoftveresen is ki kell
szivocsö csappantyu is rögzithetö fixen nyitva
ezutän ezekre nincs gond, bär az is lehet hogy mär megtörtént azon amit veszel, volt mär rä példa nem 1.
igaz szoftveresen is ki kell
szivocsö csappantyu is rögzithetö fixen nyitva
ezutän ezekre nincs gond, bär az is lehet hogy mär megtörtént azon amit veszel, volt mär rä példa nem 1.
mex862013-12-19 13:54:04 // 44924
amugy joforma ez a piroska igy képröl legaläbbis semmi vadat nem szurtam ki
ha a leiräs igaz akkor nem lesz rä gond sokäig
ha a leiräs igaz akkor nem lesz rä gond sokäig
mex862013-12-19 13:50:40 // 44923
diohéjban foglaltam össze mert lätom nem olvastlä vissza :)
ha akarjäk a többiek kiegészitik :)
bär nincs automatäm de a leiräsok alapjän nem egy tul elromlós darab ilyen 250e km-ig ha volt benne olajcsere.
motorokbol azt szürtem le a legkevesebb gond az 1.9 8v-vel van, ahhoz talän automatät nem adtak (ez nem fix) igy lehet az neked kiesik.
1.9 16v és 2.4jtdm bajai részben közösek, szivöcsöcsappantyu, dpf (az a 8v-nél is van) egr (szintén van 8v-nél is)
2.4-nél még van koräbbi évjäratoknäl kipucsonk vetemedés meg elvétve hengerfejesedés
amiröl nem olyan sok a tapasztalat az a 2.0jtdm, de elméletben talän az a legjobban sikerült darab a legkevesebb dpf bajjal, de ebböl csak magasabb ärban talälsz.
ha akarjäk a többiek kiegészitik :)
bär nincs automatäm de a leiräsok alapjän nem egy tul elromlós darab ilyen 250e km-ig ha volt benne olajcsere.
motorokbol azt szürtem le a legkevesebb gond az 1.9 8v-vel van, ahhoz talän automatät nem adtak (ez nem fix) igy lehet az neked kiesik.
1.9 16v és 2.4jtdm bajai részben közösek, szivöcsöcsappantyu, dpf (az a 8v-nél is van) egr (szintén van 8v-nél is)
2.4-nél még van koräbbi évjäratoknäl kipucsonk vetemedés meg elvétve hengerfejesedés
amiröl nem olyan sok a tapasztalat az a 2.0jtdm, de elméletben talän az a legjobban sikerült darab a legkevesebb dpf bajjal, de ebböl csak magasabb ärban talälsz.
vzsiros2013-12-19 13:28:40 // 44922
Épp 159-re cserélnék, van pár kérdésem...
Vajon az automata váltótól kell-e tartani?
A dízelek közt melyik az ami igazán jó (megbízható)?
ezt ismeri valaki?
Piros 159, 2.4, automata
Vajon az automata váltótól kell-e tartani?
A dízelek közt melyik az ami igazán jó (megbízható)?
ezt ismeri valaki?
Piros 159, 2.4, automata
mex862013-12-19 11:56:26 // 44921
ja amugy aljas vagyok mert a sajätomon nem mertem kicserélni anno :D
de akkor még otthon voltunk, kicsit mäs a munkadij mint itt, ezzel itt megspóroltam egy nem olyan kis összeget hogy nekiälltam és sikerült.
ha beletörtem volna az cumi lett volna :D
bär 4böl 3 nem izzitott mär, a rosszakkal kezdtem, szal akkor maradt volna ugy ami betörik,, talän valahogy akär 2vel is indult volna :D
gyujtogyertya cikisebb ha beletörik :D
azt is cseréltem asszonynak koräbban mig benyäsa volt szerencsére ott se volt gond, anno Simsonon sokat cseréltem :DDDDDDD
de akkor még otthon voltunk, kicsit mäs a munkadij mint itt, ezzel itt megspóroltam egy nem olyan kis összeget hogy nekiälltam és sikerült.
ha beletörtem volna az cumi lett volna :D
bär 4böl 3 nem izzitott mär, a rosszakkal kezdtem, szal akkor maradt volna ugy ami betörik,, talän valahogy akär 2vel is indult volna :D
gyujtogyertya cikisebb ha beletörik :D
azt is cseréltem asszonynak koräbban mig benyäsa volt szerencsére ott se volt gond, anno Simsonon sokat cseréltem :DDDDDDD
ValeRossi462013-12-19 11:42:41 // 44920
Mindenhez úgy állok hozzá :D Asszony Pontojához is ... azon pedig csak gyertyákat kellett cserélni..azt az uccsót beletörtem :D mint kiderült menetrögzítővel volt bekenve. Nem volt ócsó gyertya csere...de itt jobban figyelek majd az tuti. Köszi a tippeket....
enká2013-12-19 11:29:55 // 44919
yoyo,
nagy segítség kéne valamelyik kartárstól. az alvázvédő alsó nagy lemezt kell cserélnem (nagy rája alakú műanyag lap, ami a motorteret védi elsősorban.). Erhard kollégától kaptam egy újat, ám sajnos, úgy elpakoltam a régit tartó csavarokat, hogy nem találom azokat sehogyan sem.
Ha valaki meg tudná mondani, hogy milyen csavarokat kell hozzá vennem, azt nagyon megköszönném.
nagy segítség kéne valamelyik kartárstól. az alvázvédő alsó nagy lemezt kell cserélnem (nagy rája alakú műanyag lap, ami a motorteret védi elsősorban.). Erhard kollégától kaptam egy újat, ám sajnos, úgy elpakoltam a régit tartó csavarokat, hogy nem találom azokat sehogyan sem.
Ha valaki meg tudná mondani, hogy milyen csavarokat kell hozzá vennem, azt nagyon megköszönném.
mex862013-12-19 11:11:05 // 44918
most cseréltem asszony OFF-jän a 4et
az is elég ropivékony 10es dugokulcs kellett hozzä
kis megmelegités utän befujäs nélkül kijöttek könnyen
annyit mondtak még praktikänak ha elkezdene szorulni kiszedéskor akkor inkäbb picit oda-vissza kell hajtani nem eröltetni mert akkor törik
az is elég ropivékony 10es dugokulcs kellett hozzä
kis megmelegités utän befujäs nélkül kijöttek könnyen
annyit mondtak még praktikänak ha elkezdene szorulni kiszedéskor akkor inkäbb picit oda-vissza kell hajtani nem eröltetni mert akkor törik
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-12-19 10:58:25 // 44917
Ki fog az jönni csak sok türelem meg wd40 kell hozzá :) De ugye lehet sima ügy lesz. Csak pozitívan :D
ValeRossi462013-12-19 10:37:19 // 44916
áháááá :) köszi. Ha nem megy akkor inkább benne hagyom,még a végén beletöröm :D
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-12-19 10:29:35 // 44915
Nem komplikált. Pár percig járazsd a mocit had melegedjen egy kicsit, aztán csavarlazító wd40 valamivel fújd be picit vársz és hajrá ha jön akkor ok ha megindul de nehezen lehet tekerni akkor megint oda fújsz neki visszatekered picit vársz megint kiteker. kicsit türelem játék ha nehezen jön ki. sok sikert
ValeRossi462013-12-19 10:18:27 // 44914
Üdv! Mennyire komplikált az izzítógyertya csere? Hallottam olyat,h beletörik ha be van égve..na ezért nem tudom hozzá nyúljak e :)
auctor2013-12-19 08:39:13 // 44913
17' 434€, 18' 510€
Az olasz e-bay-en ennyiért árulják ezeket a felniket.
Az olasz e-bay-en ennyiért árulják ezeket a felniket.
Chianti2013-12-18 23:37:55 // 44912
bocsi, de mostanában nem jártam sűrűn errefelé és csak most láttam a bejegyzésedet...köszi az elismerő szavakat, bár nem ez a kedvenc gyári felnim, de szerencsém volt, hogy pont ezekkel volt szerelve amikor megvettem, mert az összes többi 159-es amik még szóba jöhettek volna, mind ezzel a felnivel voltak meghirdetve:
persze ezek sem csúnyák, de nekem jobban bejönnek a nyitottabb, kevesebb küllős felnik...természetesen az álom ez:
szerintem ennél szebb felni nem kell a 159-re... ha egyszer lecserélem a verdát 1 Brerára tuti ilyen gurigákat kap majd!
persze ezek sem csúnyák, de nekem jobban bejönnek a nyitottabb, kevesebb küllős felnik...természetesen az álom ez:
szerintem ennél szebb felni nem kell a 159-re... ha egyszer lecserélem a verdát 1 Brerára tuti ilyen gurigákat kap majd!
Chianti2013-12-18 22:51:29 // 44911
nem emlékszem hogy valaha is láttam volna arrafelé figyelmeztető táblát, de ha fel is van festve, az elég hamar lekopik a fekvőrendőrről és utána a büdös életben nem festi újra senki...szóval tényleg nagyon figyelni kell, vagy be kell szerelni valami hidraulikát - amilyen a feka rapper videókban látható - ami gombnyomásra megemeli a kocsit...
Attie2013-12-18 21:36:26 // 44910
Nnna, ma megvolt nekem a vezérlés és az olajcsere. Az előző tulaj kb 20e km-rel ezelőtt cserélte a vezérlést, de a vízpumpát nem cserélte... Szóval inkább kértem egy komplett cserét :)
Plusz megjavították az első parkolóradarom. Nem voltak jók/szakadtak voltak a csatlakozók. Hurrá hurrá! De ha jól emlékszem, akkor a parkszenzor a műszerfalon is jelez egy kis grafikával, hogy milyen messze vannak a tárgyak. Na ez nekem nincs. Lehet ez? Be kell kapcsolni valahol, hogy kijelezze?
Plusz megjavították az első parkolóradarom. Nem voltak jók/szakadtak voltak a csatlakozók. Hurrá hurrá! De ha jól emlékszem, akkor a parkszenzor a műszerfalon is jelez egy kis grafikával, hogy milyen messze vannak a tárgyak. Na ez nekem nincs. Lehet ez? Be kell kapcsolni valahol, hogy kijelezze?
Erhard 242 (Pure Energy)2013-12-18 21:09:23 // 44909
bármikor, az produkál még ilyen jelenséget, hogy menet közben leáll ha rossz...
mizooo2013-12-18 21:03:27 // 44908
A frodulatszám érzékelő hibázik hideg motornál is?
Giuntini2013-12-18 20:55:11 // 44907
Most már másodszor tankoltam bele OMV maxx prémium gázolajat, a hangja nagyon jó lett. és érzésre finomabban jár a gép.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-12-18 20:50:33 // 44906
nagy valószínűséggel üa szűrő lesz vagy fordulatszám érzékelő...holnap ott a szűrő!