.......................2014-02-27 13:06:29 // 49019
ne OFF old a 159 topikot,
még a végén azt hiszik hogy Alfa ez a kormos szelep,
aki ráguglizik és nem ért magyarul simán benyalja
még a végén azt hiszik hogy Alfa ez a kormos szelep,
aki ráguglizik és nem ért magyarul simán benyalja
vzolee2014-02-27 13:04:45 // 49018
.......................2014-02-27 13:04:44 // 49017
ez egy helysbítö cikk
a Novoth Tibi túl sokat szidta a Mini Prince (ami ugye Peugeot )motorokat,(a mellékelt ábra mutatja miért)
aztán mostanában nem fogy a Mini egyáltalán nem,
gondolom a BMW inportör rápirított ,hogy nem rontsa az üzeletet
de attól még szar marad
a Novoth Tibi túl sokat szidta a Mini Prince (ami ugye Peugeot )motorokat,(a mellékelt ábra mutatja miért)
aztán mostanában nem fogy a Mini egyáltalán nem,
gondolom a BMW inportör rápirított ,hogy nem rontsa az üzeletet
de attól még szar marad
.......................2014-02-27 13:00:42 // 49016
felszereltségtöl,
évjárattól
Brera is más,
a TI k en is más van
de a simán is más lett Facelift után
évjárattól
Brera is más,
a TI k en is más van
de a simán is más lett Facelift után
Liquid2014-02-27 13:00:32 // 49015
mert? nem egyforma? úgy tudtam csak a megvilágítása tud más lenni
David | Centocinquantanove2014-02-27 12:54:22 // 49014
Ezeken az órákon a számok "betűtípusa" az mitől függ?
Liquid2014-02-27 12:44:46 // 49013
David | Centocinquantanove2014-02-27 12:28:24 // 49012
David | Centocinquantanove2014-02-27 12:18:09 // 49011
Nekem gyújtásra még nem (ha jól rémlik), nekem csak a motor beindulásakor pöccen föl egy kicsit a mutató.
Szabolcs 1592014-02-27 12:11:44 // 49010
Hali nekem is akkor ugyan úgy áll a turbó mérő oràm ahogy neked ,én ha rá adom a gyujtást már fel is ugrik a turbó mérő orám az első csikig majdnem lehet hogy valami hiba ez nekem mert mikor meg vettem akkor a nullát áltt a mutató.
David | Centocinquantanove2014-02-27 11:19:54 // 49009
Akkor jó :)
Néha mikor olvasom egykét cartársnál, hogy ugyanolyan évjáratú autóikban épphogy elhagyták a 100ezret, akkor kicsit nézek furákat, hogy azt meg hogy csinálták....
Néha mikor olvasom egykét cartársnál, hogy ugyanolyan évjáratú autóikban épphogy elhagyták a 100ezret, akkor kicsit nézek furákat, hogy azt meg hogy csinálták....
mex862014-02-27 10:48:59 // 49008
mizooo-é is afölött jár legalábbbis a fotók alapján
az enyém is elkerülte már egy ideje
szóval vagyunk egy páran :)
az enyém is elkerülte már egy ideje
szóval vagyunk egy páran :)
mex862014-02-27 10:47:47 // 49007
vagy nem tudnak róla :D
David | Centocinquantanove2014-02-27 10:29:03 // 49006
205? Hűű akkor te is beléptél már a 200.000 km-esek táborába :) :)
Rajtunk kívül talán 1 főn kívül nem is tudok senkiről az aktív fórumozók közül, akiknek még meglenne a 200k... :)
Rajtunk kívül talán 1 főn kívül nem is tudok senkiről az aktív fórumozók közül, akiknek még meglenne a 200k... :)
Piros Madaaar2014-02-27 10:04:42 // 49005
koszonom. ezekbol semmit sem tpasztaltam. bar en sokat megyek orszaguton es palyan.
szerencsere en meg a dpf ikont nem lattam egyszer sem vilagitani.
igy most orulok.augusztusban neztek szamitogeppel akkor azt irta 63%.akkor volt benne 193.000km most mar 205 :-)
szerencsere en meg a dpf ikont nem lattam egyszer sem vilagitani.
igy most orulok.augusztusban neztek szamitogeppel akkor azt irta 63%.akkor volt benne 193.000km most mar 205 :-)
David | Centocinquantanove2014-02-27 08:48:34 // 49004
Nem tudom, de nálam sosem 0 a turbónyomás, alapjáraton se. Amint beröffen a motor mindig a 0 felett van, majdnem az első osztás alsó közepén... Ha leállítom a motort, akkor esik le 0-ra a többi mutatóval együtt...
David | Centocinquantanove2014-02-27 08:46:13 // 49003
Szerintem nem is a motor hangja változik meg, hanem bekapcsolja az összes hűtő ventillátort fullra, annak a hangját lehet hallani.
David | Centocinquantanove2014-02-27 08:38:30 // 49002
Persze, én is tudom, hogy nincs teljesítménybéli vagy fogyasztáskülönbség, mégis hiszek benne, hogy az adalékok a primcsi üzemanyagban a "háttérben" teszik a dolgukat (oldják a dzsuvát a szelepekről, innen onnan)...
pettinke2014-02-27 08:19:44 // 49001
3 dologból lehet észrevenni a regent:
- jelentősen megnövekedett pillanatnyi fogyasztás
- alapjáraton is van egy pici turbónyomás, nem áll 0-ra a mutató
- amikor elveszed a gázt, nagyon gyorsan leesik a turbónyomás, egy pillanat alatt.
van még egy negyedik is, de ez szubjektív: én olyankor másnak hallottam a hangját is a motornak.
ha a műszerfalon megjelenik a kis sárga DPF jel, akkor az már azt jelenti, hogy 3x nem bírta végigvinni a regen ciklust egymás után, és most mindenképp autózz vele addig, míg ki nem alszik a jel. de egyébként a "háttérben" csinálja.
- jelentősen megnövekedett pillanatnyi fogyasztás
- alapjáraton is van egy pici turbónyomás, nem áll 0-ra a mutató
- amikor elveszed a gázt, nagyon gyorsan leesik a turbónyomás, egy pillanat alatt.
van még egy negyedik is, de ez szubjektív: én olyankor másnak hallottam a hangját is a motornak.
ha a műszerfalon megjelenik a kis sárga DPF jel, akkor az már azt jelenti, hogy 3x nem bírta végigvinni a regen ciklust egymás után, és most mindenképp autózz vele addig, míg ki nem alszik a jel. de egyébként a "háttérben" csinálja.
droberto2014-02-27 07:24:37 // 49000
Jut eszembe...piszkosul jól megy a vas ezekben a 10°C-os időkben. :)
.......................2014-02-26 23:17:21 // 48999
A fehér füst normális télen ha regenerál
Piros Madaaar2014-02-26 22:55:20 // 48998
nincs mit mi iden telen vettuk terepjarora ami nem 4x4 es elegedettek vele nagyon.es tobb auton lattam mar. es szep a mintaja is :-)
hat ezek kozul amit irtal nem tapasztaltam meg semmit :-)
pillanatnyim mindig magas.. atlag fogyim is magas.alapjaraton mindig 0 all.jo auto ez :-)
hat ezek kozul amit irtal nem tapasztaltam meg semmit :-)
pillanatnyim mindig magas.. atlag fogyim is magas.alapjaraton mindig 0 all.jo auto ez :-)
mzo2014-02-26 22:50:44 // 48997
Koszi, mar neztem a Matadort is. Meg az Octavias idokbol jo emlekeim vannak mindket markaval kapcsolatban. Regeneralast meg a magasabb pillanatnyi fogyasztasrol, picit morgosabb hangrol (esetleg apro rangatas is lehet) valamint az alapjaraton picivel nulla feletti turbonyomasrol lehet eszrevenni.
Piros Madaaar2014-02-26 22:42:47 // 48996
lenne meg egy idiota kerdesem.. amikor regeneral az auto az jelzi is valahogy??azon kivul hogy neha elfustoli magat nem veszek eszre semmit... neha ha hosszabb uton vagyok akkor nemlatni semmit megallok lampanal es ha elindulok akkor dob egy hatalmas fust pamacsot de nem folyamatosan es azt is csak ritka.. jelenleg 205.000km nel tartunk meg minden eredeti..kezdjek aggodni?esetleg eladjam :-)
Piros Madaaar2014-02-26 22:33:59 // 48995
huha.. most elegge belem raktad a felsz pontot...en meg vigan repkedek vele...ha ez igy van akkor eladom..veszek matadort...
Piros Madaaar2014-02-26 22:32:31 // 48994
nekem is az van 17" ban i cept evo 310 aszem a full neve..
Piros Madaaar2014-02-26 22:31:50 // 48993
ha javasolhatom akkor a matador sibir snow valaszd.. sokkal jobb
GTPeti2014-02-26 22:29:57 // 48992
Ez definíció kérdése. :) Pl. ha két szundi után 1 órával sem érez mozgatást a tel. Vagy valami ilyesmi.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-02-26 22:29:43 // 48991
nekünk az szakadt most szét...
Liquid2014-02-26 22:25:08 // 48990
nekem a téli Hankook, asszem Icept Evo vagy mi
mzo2014-02-26 22:23:59 // 48989
Sajnos nekem is jobban kopik a gumi belső széle.
Egyébként én a jövő téli gumivásárlásnál komolyan gondolkodom a Barumon.
:)
Egyébként én a jövő téli gumivásárlásnál komolyan gondolkodom a Barumon.
:)
Zsifi sw2014-02-26 22:22:48 // 48988
De mi számít sikertelennek? Mert, ha már kettő szundi, akkor sok email kapna a főnököm... :D
Zsifi sw2014-02-26 22:21:23 // 48987
Asszem igen :)
GTPeti2014-02-26 22:17:52 // 48986
Ez még nem tűnt fel. :) (Igaz, én rendkívül keveset használom a mobilt.)
.......................2014-02-26 22:17:25 // 48985
A brerán elöl 8 perc összetartás van megadva a 2,4 hez a könyvben(oldalanként)
nem is eszi ,minden ok,kerékdőlés -34 perc
nem is eszi ,minden ok,kerékdőlés -34 perc
.......................2014-02-26 22:14:24 // 48984
Ja a gyári beállítás nem jó a miton is széttartás volt elöl,
Aztán állítottunk kerékösszetartást ,és lám jó nem eszi nem fűrészfogas
Aztán állítottunk kerékösszetartást ,és lám jó nem eszi nem fűrészfogas
.......................2014-02-26 22:11:22 // 48983
A bridgestone japán ugye?
droberto2014-02-26 22:10:32 // 48982
Csak nem te is a 4.1.2-es android hibában szenvedsz, ami kinyomja automatikusan 1s után az ébresztőt, amikor feloldódik a billentyűzár? :)
Zsifi sw2014-02-26 22:08:42 // 48981
Én egyre jobban húzok a Bridgestone irányába.
Nálunk a céges autókon Micselin van, de nem vagyok tőle elájulva. Mind a téli, mind a nyári nem az én vezetési stílusomhoz van kitalálva.
A Stilomon Bridgestone Re 720(?)-al kezdtem, imádtam, az első 3 évben meg se nyikkant, meg se csúszott. Kb. 20-25 ezer kilométerig semmi baj nem volt vele. Utána kezdett hangosodni, és picit csúszkálni. Durván 45 ezer kilométer volt benne, mikor lecseréltem. Kettő a rossz futómű beállítás miatt ment tönkre, a másik kettő kibírt volna még egy szezont, de mivel nem szeretem, ha felemás gumik vannak fent, így a csere mellett döntöttem... Azóta is visszasírom azt a gumit. :)
Nálunk a céges autókon Micselin van, de nem vagyok tőle elájulva. Mind a téli, mind a nyári nem az én vezetési stílusomhoz van kitalálva.
A Stilomon Bridgestone Re 720(?)-al kezdtem, imádtam, az első 3 évben meg se nyikkant, meg se csúszott. Kb. 20-25 ezer kilométerig semmi baj nem volt vele. Utána kezdett hangosodni, és picit csúszkálni. Durván 45 ezer kilométer volt benne, mikor lecseréltem. Kettő a rossz futómű beállítás miatt ment tönkre, a másik kettő kibírt volna még egy szezont, de mivel nem szeretem, ha felemás gumik vannak fent, így a csere mellett döntöttem... Azóta is visszasírom azt a gumit. :)
.......................2014-02-26 22:07:00 // 48980
A hankook Evo v12 vel vannak problémák
már csak 4 Amorés nak szakdt ugyanúgy szét mint nekem
már csak 4 Amorés nak szakdt ugyanúgy szét mint nekem
Liquid2014-02-26 22:05:40 // 48979
az én Hankookom eddig nem szakadt szét :)
Pedig kapja az ívet
Pedig kapja az ívet
Csabi2014-02-26 22:04:32 // 48978
Nekem nem ültetett, gyári beállítás dőlés 35'-el, és a belső fele mindegyik gumimnak lényegesen jobban kopik... a nyári gumim 235/45/R18 keményen fűrészfogasodik, a gumisom felhívta rá a figyelmem, h 5000km-enként cserélgessem, vagy dobhatom a kukába annyira fog zúgni a minta miatt...gondoltam, mondjad csak....
és tényleg 5000km után kézzel simán lehetett érezni a fogakat(hátul)
Elvan cseszve a gyári beállítás....megjegyzem nem hiába van kiemelt topic a témában egy külföldi társoldalon
Csak ezért nem merem leültetni...
és tényleg 5000km után kézzel simán lehetett érezni a fogakat(hátul)
Elvan cseszve a gyári beállítás....megjegyzem nem hiába van kiemelt topic a témában egy külföldi társoldalon
Csak ezért nem merem leültetni...
GTPeti2014-02-26 22:01:14 // 48977
Milyen érdekes, hogy pont tegnap beszélgettünk a kollégákkal egy olyan ébresztő app-ról, amely "sikertelenség" esetén automatikusan "megfogalmaz" és elküld egy "beteg vagyok, ma nem jövök dolgozni" emailt. :)))
droberto2014-02-26 21:56:38 // 48976
Szabadnapot rendelt el neked. :)
GTPeti2014-02-26 21:54:38 // 48975
Ma pont nem voltam konvencionális, mikor 9:07-kor ránéztem a vekkeremre. :))
Piros Madaaar2014-02-26 21:53:41 // 48974
hat annyira nem olcsobbak..nalunk legalabbis. a gondom az hogy volt fenn 225 az nagyon alacsony es egy felni mar kapott miatta..es nagyon pattogos kemenyebb az auto..
a masik meg mar szeles.. es ezzel meg ellenek. de mivel eleg keves 159 van orszagunkba plane ilyen feltuno hogy fekete minden rajta :-) volt mar hogy rendor nezte a gumi meretet es meg akart buntetni mert nemvette eszre hogy a 19" par sorral lejjebb be van irva..gumi merettel egyutt. ha nincs buntethet illetve a biztosito nem fizet ha nem az van rajta ami bevan irva..
a masik meg mar szeles.. es ezzel meg ellenek. de mivel eleg keves 159 van orszagunkba plane ilyen feltuno hogy fekete minden rajta :-) volt mar hogy rendor nezte a gumi meretet es meg akart buntetni mert nemvette eszre hogy a 19" par sorral lejjebb be van irva..gumi merettel egyutt. ha nincs buntethet illetve a biztosito nem fizet ha nem az van rajta ami bevan irva..
droberto2014-02-26 21:53:37 // 48973
Ne légy már ilyen konvencionális. :)
.......................2014-02-26 21:52:33 // 48972
A matador is gyárt 19 eseket ,vagy a sava?
Azok európaik és olcsóbbak
Azok európaik és olcsóbbak
Dömpi (il dottore)2014-02-26 21:52:16 // 48971
nekem volt 255/35 is, és az is jó...bár a szervónak már nem túl optimális
Online tag
1
Vendég1
644