sztem magas injektor korrekcióból nem következik ilyen nagymértékű túlfogyasztás mint amit írsz. (ha ez egyáltalán oylan nagymértékű :D ) bár a manuál 2.4emhez képest is durva. pedig vmelyik korrekciós érték nálam is magas picit.
de ez csak tézis.
mex862014-03-03 21:00:44 // 49354
Zsifi sw2014-03-03 20:57:45 // 49353
Szia!
Ha a nagykőrösi úton lévő autópiacra gondoltok, akkor azt kell mondjam, hogy nincs. Inkább csak "kereskedők" vannak kint.
Ha a nagykőrösi úton lévő autópiacra gondoltok, akkor azt kell mondjam, hogy nincs. Inkább csak "kereskedők" vannak kint.
'''''2014-03-03 20:52:54 // 49352
Én is ezt kérdezem! :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-03-03 20:42:10 // 49351
még van ilyen? :)
'''''2014-03-03 20:40:11 // 49350
Faterom kérdezi,hogy szokott-e még lenni Pesten autóvásár hétvégente?Tudja esetleg valaki?
Ákos (dewvil)2014-03-03 20:18:29 // 49349
Köszönöm az ajánlatot lehet élek vele. Igazából nem nagy dolog, csak az injektorok korrekcióit kéne megnézni. Próbálnám leszűkíteni, hogy mi a kaka, a szívósor vagy a csúcs... Én ált. este 6ig tolom, és óbudáról rajtolnék...
mizooo2014-03-03 20:15:17 // 49348
Én itt lakom pest mellett, és mindig van nálam laptom + FES, ha nincs más meló után összefuthatunk, csömörön dolgozom XVII. ker felé járok haza mármint itt jövök le az M0-ról ott is összefuthatunk. Szólj ha kellek.
Ákos (dewvil)2014-03-03 20:12:18 // 49347
Sziasztok Emberek!
Ujra táblát alkalmaznék...Ki az akinek van MES budapesti és szánna rám egy kicsiny időt? Hmm?:)::):):) persze jószivvel:):)
Ujra táblát alkalmaznék...Ki az akinek van MES budapesti és szánna rám egy kicsiny időt? Hmm?:)::):):) persze jószivvel:):)
Szabolcs 1592014-03-03 20:11:14 // 49345
Ez így igaz ha nincs más akkor kényszer regen ,de nekem az se kell mint ahogy a konkurens márkánál én egy csavart hegesztettem a dpf elé ami le van zárva ha le tilt a rendszer csavar ki hiba kód ki üt és megyek az utam ra igaz nemjo dolog de míg nem lesz következő régen addig legelább tudok vele menni
Shadin2014-03-03 20:06:05 // 49344
Ez egy 30km-es szakaszra vonatkoztatva, nem teljes tankra. Ezen szakasz kb. harmadán 14-17liter a pill. fogyi.
Shadin2014-03-03 20:04:27 // 49343
Ez így igaz, én is csak kíváncsiságból csináltam, de esetleg egy harmadik sikertelen normális regen után ez húz ki a bajból...
mizooo2014-03-03 20:04:20 // 49342
Érdekes, nekem 6,1 ről 6.3-ra ment fel a komp, viszont egy heti átlag benne van a 6.1-ben. Egyszer mérek majd egy regenes futamot.
Shadin2014-03-03 20:02:23 // 49341
Nekem egy comp. szerinti regen-es etap (30km) ~7,2-7,5 helyett ~8,9-9,2 fogyasztást jelent.
Szabolcs 1592014-03-03 19:59:03 // 49340
3500 ás fordulat itt àllo helyzetbe szerintem a turbó hordta fel az olajat így nem füstöl het szerintem, az enyèmbe bent a dpf de ilyet mèg nem lâttam múltkor tesom jőtt utânam laptop ülèsen ès mondtam neki hogy figyeljen mert mindjârt indul a regen 85% nâl be indul és nyugodttan megcsinälta 2500 fordulaton tartva menet közbe ,14 % rá ki is tisztitotta ,ez a kènyszer régen egy nagy hülyesèg szerintem , amikor megcsinâlja maga ha meg van a hő fok ez az èn vèlemènyem
mizooo2014-03-03 19:58:54 // 49339
Ma pont regenerált hazafelé nekem is. Rápillantottam a pill fogyira látom, hogy 17 L :D na mondom vissza egyet.
Piritu - 1.000.0002014-03-03 19:44:07 // 49338
Ha olaj, akkor az se tesz jót tuti a dpf-nek. A regen gond lehet, hogy már csak következmény?
Piritu - 1.000.0002014-03-03 19:42:26 // 49337
Szerintem ennél a vasnál már eleve nem volt valami kerek, mert kormos a kipufogó. A kék füst meg - szerintem - olajra utal.
Shadin2014-03-03 19:39:03 // 49336
A videón az biztos nem a DPF kiégetéséből származó füst.
Shadin2014-03-03 19:38:09 // 49335
Elbeszélünk egymás mellett? Ua. mondtam én is nem? Kényszerített regen után 70% maradt, majd ~60km-rel odébb csinált egy normális regent magától :-( Lehet, hogy nagyon 7fő van :-)
David | Centocinquantanove2014-03-03 19:37:51 // 49334
Ha olaj ég annak van ilyen színű füstje, szerintem sem egészséges...
Shadin2014-03-03 19:36:00 // 49333
A 16-osokat eladod, vagy marad télre?
Shadin2014-03-03 19:33:33 // 49331
Ez 1.9? Én sosem láttam ilyen kékes füstöt... Ez nem a turbó?
Shadin2014-03-03 19:30:15 // 49330
Meg is állt 70%-on :-)
ALFI1562014-03-03 19:17:53 // 49329
Bontóba vagy a használtautón.
dangerel2014-03-03 19:06:26 // 49328
Sziasztok,
Valakinek véletlenül nincs eladó R17 -es alufelni 159 -re?
Érdekelne egész Magyarország területéről.
Előre is köszönöm mindenkinek.
További szép napot
Valakinek véletlenül nincs eladó R17 -es alufelni 159 -re?
Érdekelne egész Magyarország területéről.
Előre is köszönöm mindenkinek.
További szép napot
Giuntini2014-03-03 18:29:56 // 49327
Láttam 5-600 km-enként.
Csabi2014-03-03 18:09:52 // 49325
Nana :) kényszerített regen után mindig 70%-ra áll be a telítettség...ami csak egy számolt érték...
80%-nál regenerál( ha minden feltétel adott), ami a 60kilométerednél összejött...
Szerintem pedig az a legjobb megoldás, fixen 650fokon tarja a DPF-et 5percig...ott kiég minden...már ha nincs teljesen eldugulva...
80%-nál regenerál( ha minden feltétel adott), ami a 60kilométerednél összejött...
Szerintem pedig az a legjobb megoldás, fixen 650fokon tarja a DPF-et 5percig...ott kiég minden...már ha nincs teljesen eldugulva...
Giuntini2014-03-03 18:04:54 // 49324
Neked normálisan hány kilométerenként regenerál?
Shadin2014-03-03 18:01:47 // 49323
Így igaz, a 2011-es sw-vel 5-6 decit (kb. 8%) csal lefelé.
Shadin2014-03-03 17:59:19 // 49322
Ilyen a préri közepén egy kényszerített regenerálás. Ugyanennyi korom távozott a teljes folyamat során, azaz kb. semennyi... 89%-ról indult és 70%-nál állt meg, kb. 10 percig tartott. Ezt követően felmentem a pályára és toltam neki egy kicsit. És nem történt semmi :-) Majd másnap, kb 60km-rel később csinált egy normális regenerálást aminek a vége ~14% lett. A kényszeres regen, soha nem teljes értékű, üzemszerűen lehet, hogy kormol egy nagyot, de így sosem...
Giuntini2014-03-03 17:58:27 // 49321
OK. de ajánlom mindenkinek a videót, egyszerűen csodálatos. Akkor még a V12-es gép 3l-es volt, 250LE és csak 240 volt a végsebessége. De nem ez a lényeg ehhez a csodálatos külső-belsőhöz olyan hang párosult ami szerintem az autógyártás legszebb muzsikája. 4 karburátor volt rajta, el lehet képzelni azt a hangot. Utánanéztem, egy példány utoljára 4.5 millió dollárért kelt el. Claptonnak is volt belőle egy, igaz szürke színben.
Giuntini2014-03-03 17:49:42 // 49320
Én még sohasem csináltam, nekem precízen 400km-enként megcsinálja. Egy dolog a lényeg, ha regenerál nem állítom le, inkább addig megyek amíg be nem fejezi. Az enyém 2007-es, biztos hogy a komp frissítve van a 2011-es programmal, valaki közületek mondta hogy emiatt van eltérés a komp. szerinti fogyasztás és a valódi között. A hétvégén lemegyek a Balatonra, remélem most már végre az autópályán kapom el a reg.-et. Akkor ki az automatát kézibe, vissza 5-be, és áll. 3000ford.
Shadin2014-03-03 17:49:33 // 49319
Nekem 2011-es gyári sw frissítés után lett azonos körülmények között 900-1000km helyett 5-600km.
Csabi2014-03-03 17:38:12 // 49318
Jah, a régi programmal nekem is 1000km volt , az újjal ~400km és pontosan 10perc...szerintem ez arról szól, h nagyobb tartalékot építettek be szoftveresen, itt arra gondolok, regenkor a korom80-90%-a elég az első 1percben ha megvan a 600-650°C folyamatosan....de ahogy Mzo is írja a körülmények, és a vezetési szokások nem mindig megfelelőek...
sárga vonal: a DPF ellenállása
zöld: a hőmérséklet ~650°C
ezért fontos h egyenletes gázzal menjünk regen közben, és ne ész nélkül gyorsítgassunk, mondván "most jól kiégetem"....ahogy elveszed a gázt egyből hűlni kezd a DPF, és megszakad a korom égése....gázadásra megint nyomja be a naftát, h meglegyen a 600+ hőmérséklet...
sárga vonal: a DPF ellenállása
zöld: a hőmérséklet ~650°C
ezért fontos h egyenletes gázzal menjünk regen közben, és ne ész nélkül gyorsítgassunk, mondván "most jól kiégetem"....ahogy elveszed a gázt egyből hűlni kezd a DPF, és megszakad a korom égése....gázadásra megint nyomja be a naftát, h meglegyen a 600+ hőmérséklet...
Chianti2014-03-03 16:23:14 // 49317
Köszi az infót! Sejtettem hogy van valami hasonlóság a 3 dolog ( chip-remap-opti) között, csak gondoltam megkérdezem a "szakértőket"... :o)
Chianti2014-03-03 16:12:42 // 49316
Tényleg gyönyörű 4kerekű! Én mindig is kedveltem a gömbölyded formákat - nem csak az autók esetében :o) - amikor a karosszéria egyetlen négyzetcentiméterén sem találni sík felületet. Íves formák, küllős felnik, és ami még nagyon fel tudta dobni az 50-es, 60-as évek automobiljait, egy pár hasonló formavilágú krómozott lökhárító. Meg persze a króm díszlécek, feliratok, kilincsek, ezek határozták meg az akkori autók karakterét és ettől lett minden jármű olyan egyedi és különleges. Nem akarok nagyon OFF-os lenni, de én meg az 50-es, 60-as, 70-es évek amerikai autóiért vagyok oda iszonyatosan. Pláne a Custom járgányok tetszenek baromira. Ha gondolod kivesézhetjük a témát az üzenőfalon.
Egyébként meg alig várom hogy leteljen már ez a 3 hét, és újra birtokba vegyem egy rövid időre a Vörös Démont! :o)
Egyébként meg alig várom hogy leteljen már ez a 3 hét, és újra birtokba vegyem egy rövid időre a Vörös Démont! :o)
mex862014-03-03 14:54:47 // 49315
nälam trip A: megtehetö täv és nagyätlag
trip B: pillanatnyi, és inditästol nulläzódó átlag (igy programoztam)
igy csak a Trip-A és Trip-B közt vältogatok :)
trip B: pillanatnyi, és inditästol nulläzódó átlag (igy programoztam)
igy csak a Trip-A és Trip-B közt vältogatok :)
David | Centocinquantanove2014-03-03 14:20:25 // 49314
Onnan lehet látni a legkönnyebben.
Másodlagos tünetei:
-gázolajszag enyhe beszivárgása az utastérbe
-hűtőventillátorok max fokozaton elindulnak (hallani ahogy zúgnak)
Másodlagos tünetei:
-gázolajszag enyhe beszivárgása az utastérbe
-hűtőventillátorok max fokozaton elindulnak (hallani ahogy zúgnak)
Ricsi 1472014-03-03 14:09:25 // 49313
Nem szoktam nézni, nekem az átlagra van állitva meg, hogy mennyit mehetek még a kov tankolasig. De most majd elkezdem figyelgetni a pillanatnyi fogyasztasomat is.
mzo2014-03-03 13:03:47 // 49312
Kenyszeritetnel sem? A normal regennel nalam se kormol...
Shadin2014-03-03 12:57:50 // 49311
Osztom, nem kormol nálam sem regen alatt.
David | Centocinquantanove2014-03-03 12:48:03 // 49310
Inkább csak nem vetted észre... :) Figyelgeted a pillanatnyi fogyi értékeket?
Kényszerített regenhez kell egy obd2 interface és egy laptop, rajta Fiat EcuScan (FES) vagy Multi EcuScan (MES) progi. Belépsz a motor modulba, és ott van egy menüpont, ahol el birod indítani.
Kényszerített regenhez kell egy obd2 interface és egy laptop, rajta Fiat EcuScan (FES) vagy Multi EcuScan (MES) progi. Belépsz a motor modulba, és ott van egy menüpont, ahol el birod indítani.
Ricsi 1472014-03-03 12:44:57 // 49309
Hogyan lehet kenyszeritett regeneralast csinalni? En elmentem mar 4 ezer km-t az autoval de semmi ilyesmit nem tapasztaltam amiket ti irtok, vagy nem regeneral vagy csak en nem veszem eszre...!
mzo2014-03-03 12:13:01 // 49308
Pont most akartam belinkelni egyet. :)
David | Centocinquantanove2014-03-03 12:01:57 // 49307
Rákerestem, de van azért bőven olyan video is ahol semmi füstöt nem látni...
David | Centocinquantanove2014-03-03 11:59:21 // 49306
Szvsz az égett szag normális közel 600 °C-on bármi megpörkölődhet ami akár a kipufogócső külsejére tapadt (por, pollen, akármi), de a normál üzem alatt a savanyú kipufogógáz szaga is az, de a kékesbarnás füstről még nem hallottam.
Zsolt1552014-03-03 11:23:26 // 49305
Pár hónappal ezelőtt Piritu írt erről. Érdemes lenne visszakeresni.