Erhard 242 (Pure Energy)2014-03-04 21:00:38 // 49449
a Brera lesz megpiszkálva de én más úton fogok elindulni...dupla turbó meg nagy cooler :P
droberto2014-03-04 20:51:37 // 49448
Remélem VTT-re összeáll neki a verda. Mindenesetre komoly fába vágta a fejszéjét. :)
Shadin2014-03-04 20:43:37 // 49447
Én meg lemaradtam valamiről :-D
droberto2014-03-04 20:40:24 // 49446
Nem segítettem, nem értek hozzá, a te ötleted volt, csak beszélgettünk. :)
Shadin2014-03-04 20:23:22 // 49445
Milyen szögben vágjam az sw hátulját?
Erhard 242 (Pure Energy)2014-03-04 20:08:20 // 49444
Brera-t beszámolok :)
'''''2014-03-04 20:06:56 // 49443
Drobertonak köszönöm a mai elméleti segítséget! Igaz,ha néha benéznél a dízel topikba,már megbeszéltük volna! :-)
'''''2014-03-04 20:04:04 // 49442
Visszatértél az igazi sötét oldalra! :-) Megpiszkáljuk ezt is vagy csak eladásra megy?
Erhard 242 (Pure Energy)2014-03-04 19:50:24 // 49441
nincs
'''''2014-03-04 19:37:09 // 49440
A másik is megvan még?
156er2014-03-04 19:17:45 // 49439
Mit lehet róla tudni? :)
Szabolcs 1592014-03-04 19:15:53 // 49438
Megvan a nyertes continental sport contact 3 lesz meg is rendeltem üdv
Shadin2014-03-04 17:38:17 // 49437
Ide vele! Olcsóbb cserét beszámítasz ? :-D
Shadin2014-03-04 17:34:48 // 49436
Azért hozzátenném, hogy van egy 2011-es frissítés ami ezeket a problémákat orvosolja. Azóta nincs LIMP.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-03-04 16:54:49 // 49435
ugyan annyi csak nagyobb a nyereg :)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-03-04 16:53:42 // 49434
az :P
Szabolcs 1592014-03-04 16:40:57 // 49433
ti :)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-03-04 16:39:31 // 49432
Szabolcs 1592014-03-04 15:49:09 // 49431
Mèg mindig azon töprengek hogy milyen nyári gumit vegyek ,de passz Hankook conti ,Michelin good yeer nokian ,
Chianti2014-03-04 15:30:37 // 49430
...köszi a válaszokat, a későbbiek folyamán lehet sort kerítek 1 optimalizálásra...remélem akkor is számíthatok a segítségetekre, ki az akihez (ár / megbízhatóság arányban) érdemes elvinni a gépet...
mzo2014-03-04 15:24:16 // 49429
mex862014-03-04 15:06:17 // 49428
330as häny dugos?
az mind brembo csak alfa felirattal vagy bremboval?
az mind brembo csak alfa felirattal vagy bremboval?
David | Centocinquantanove2014-03-04 14:53:28 // 49427
Köszi! :)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-03-04 14:43:37 // 49426
igen jól :)
David | Centocinquantanove2014-03-04 14:31:12 // 49425
2007-es a vas szóval akor ATE a fékrendszer és 305-ös a tárcsa? Jól értem?
Alfa GT-Csaba2014-03-04 14:16:59 // 49424
A gyári 150 le és a megírt 180-ra között hatalmas a különbség!Tapasztalat :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-03-04 14:13:52 // 49423
4=2
Erhard 242 (Pure Energy)2014-03-04 14:13:12 // 49422
2008 előtti vagy utáni, az ATE előtti és egy dugattyús, a Brembo 4 és utáni....mindegyiknél a tárcsa 305, a 2,4-nek 330....
Liquid2014-03-04 14:07:59 // 49421
a mérete alapvetően meghatározza, a 305, és 330 Brembo, a kisebbek ATE, de majd kijavítanak :)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-03-04 14:07:13 // 49420
semmit nem érsz el, annyira nincs kihegyezve ugyan ez a motor a GT-ben 170 lovas...
Liquid2014-03-04 14:06:39 // 49419
a tüdőrák? az van DPF-el is, allergia dettó, világbéke meg attól van hogy nem szopok vele :D
mex862014-03-04 13:41:06 // 49418
szoftfrissités a gyári progi hibáit küszöböli ki, gyär adja ki.
attol nem lesz ältaläban rugalmasabb meg ugrosabb a kocsid vagy max minimälisan
neked amit szeretnél arra tökéletes gyógyir egy optimalizálás ami egyenlö chip :)
attól hogy megirják a kocsidat nem csak a csucsloeröt meg nm-ot tudják változtatni
attol nem lesz ältaläban rugalmasabb meg ugrosabb a kocsid vagy max minimälisan
neked amit szeretnél arra tökéletes gyógyir egy optimalizálás ami egyenlö chip :)
attól hogy megirják a kocsidat nem csak a csucsloeröt meg nm-ot tudják változtatni
Chianti2014-03-04 13:34:49 // 49417
Tuningmesterek! ...még mindig a szoftveres motortuninggal kapcsolatban kérdeznék...a szoftverfrissítéssel mit lehet elérni mondjuk 1 remap-hoz, vagy, 1 optimalizáláshoz képest? őszintén szólva nem nagyon szeretném a lóerők számát növelni - szerintem egy 1.9-es turbódízel 150 LE-vel amúgy is eléggé ki van hegyezve - viszont ha változtatna valamit a motor karakterisztikáján, tehát kicsit agilisebb, harapósabb lenne az alsó szegmensben, kvázi a turbólyuk hatást csökkenteni lehetne vele, akkor lehet elgondolkodnék rajta...tudom a súly miatt soha nem lesz rakéta, de ha kissé sportosabb lenne a gyorsulás (ha már Sportiva a felszereltség...) azzal meg tudnék barátkozni... :o)
David | Centocinquantanove2014-03-04 13:27:28 // 49416
Azt honnan tudom meg, hogy a fékrendszerem brembo vagy ATE? Lehet más is?
mzo2014-03-04 13:13:21 // 49415
Ha minden jol megy meg ket het es szogre akasztom az enyemet is. A helye mar megvan... :)
mex862014-03-04 13:12:22 // 49414
na Pityukoma sztorija volt az utolsó lökés ahhoz hogy számüzzem a szüröt.
inkább ültetek pár fát.
inkább ültetek pár fát.
mzo2014-03-04 12:59:54 // 49413
Holnap en is lekapom rola az akksi sarut hatha az rendbeteszi.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-03-04 12:58:04 // 49412
naaa és mi lesz a tüdőrákkal, az allergiával meg úgy egyébként a világbékével? :PPP
David | Centocinquantanove2014-03-04 12:38:42 // 49411
Ha nem vagyok indiszkrét, akkor honnan és mennyiért sikerült?
Nekem is ebben a témában kell mozognom az elkövetkezendő 1-2 hétben.
Nekem is ebben a témában kell mozognom az elkövetkezendő 1-2 hétben.
Liquid2014-03-04 12:23:38 // 49410
elképesztő mennyi szopás van ezzel a sz@r dpf-fel, nagyon nem bánom hogy az enyémben nincs...
Pityukoma2014-03-04 12:22:28 // 49409
Tegnap megrendeltem a nyári gumikat. Ez mellett döntöttem: Continental PremiumContact 5 215/55R16 93V. Remélem nem okoz csalódást:-)
Pityukoma2014-03-04 12:15:39 // 49408
Sziasztok:-)
Csak hogy ne maradjak inaktív a DPF témában leírom a tegnapi estem a "szeretett" szűrőnkkel: Éjszaka hazafelé észrevettem hogy elkezdte a regent. Persze most is mint mindig, akkor mikor már megállok a ház előtt. No akkor egy rüki és irány a jól kitapasztalt útvonalamon. Most ahogy írtátok is, a közlekedési szabályokat betartva olyan 2500-3000fordulat között tartottam a vasat. A ciklus végén pedig dobott egy Have engine checked üzit és a mil lámpa is virított. Már nem volt kedvem vele foglalkozni akkor. Ma reggel indít -a kis lámpa szépen virít-. FES rádug -kiolvas- nyomás érzékelő tartományon kívül. kitöröltem, azóta semmi:-) Egész délelőtt városoztam, ha gond lenne biztos visszaadná. Idáig nem tartottam közel állandó fordulaton a mocit, csak egy kicsivel pörgősebben használtam a regen alatt -vagy úgy is mondhatnám hogy meghúzgáltam az oroszlán bajszát. Azt hiszem visszatérek a bevett szokásomhoz:-) Ezzel + csak az a baj hogy a sünök nem alszanak :-(

Szerintem ezek az értékek nem rosszak egy full (kül) városi használat után. Már alig várom hogy jöjjön az az igazán kirándulós idő mikor végre ismét elemében lehet a pályán.
Csak hogy ne maradjak inaktív a DPF témában leírom a tegnapi estem a "szeretett" szűrőnkkel: Éjszaka hazafelé észrevettem hogy elkezdte a regent. Persze most is mint mindig, akkor mikor már megállok a ház előtt. No akkor egy rüki és irány a jól kitapasztalt útvonalamon. Most ahogy írtátok is, a közlekedési szabályokat betartva olyan 2500-3000fordulat között tartottam a vasat. A ciklus végén pedig dobott egy Have engine checked üzit és a mil lámpa is virított. Már nem volt kedvem vele foglalkozni akkor. Ma reggel indít -a kis lámpa szépen virít-. FES rádug -kiolvas- nyomás érzékelő tartományon kívül. kitöröltem, azóta semmi:-) Egész délelőtt városoztam, ha gond lenne biztos visszaadná. Idáig nem tartottam közel állandó fordulaton a mocit, csak egy kicsivel pörgősebben használtam a regen alatt -vagy úgy is mondhatnám hogy meghúzgáltam az oroszlán bajszát. Azt hiszem visszatérek a bevett szokásomhoz:-) Ezzel + csak az a baj hogy a sünök nem alszanak :-(

Szerintem ezek az értékek nem rosszak egy full (kül) városi használat után. Már alig várom hogy jöjjön az az igazán kirándulós idő mikor végre ismét elemében lehet a pályán.
vzolee2014-03-04 12:06:28 // 49407
vzolee2014-03-04 12:02:49 // 49406
17-es kereket én is keresek, még mindig :)
vzolee2014-03-04 12:02:22 // 49405
Tavaly nekem is lefagyott, kivettem a kulcsot és ugyanúgy szólt a rádió tovább. Sehogy sem lehetett kikapcsolni, így az akku sarut le kellett venni. Azóta viszont nem csinált ilyet. Régebben az SD kártyával volt baja, néha hibásnak érzékelte, valszeg azért is fagyott le.
vzolee2014-03-04 11:59:01 // 49404
Én amikor nem sietek és eszembe jut, 4.ben szoktam 3000-3250es fordulaton menni autópályán bő tíz percig. Az óra szerint nekem kb 120-130. Aztán meg a fene tudja, hogy jó-e :) A dpf-em nem tömődött még el, FES/MES-em nincs, így nem is szoktam nézegetni. Egyszer Szamosiék nekem is csináltak egy kényszerített regent önszorgalomból, de sem előtte, sem utána nem volt vele gondom.
mex862014-03-04 11:10:08 // 49403
a turboval jot teszel ha igy järsz el, de hogy a dpf-nek mi a jó?
igazából valamelyiknek mindenképp rosszabb lesz ha a másiknak jobb....
igazából valamelyiknek mindenképp rosszabb lesz ha a másiknak jobb....
Giuntini2014-03-04 10:00:54 // 49402
Amikor ez megtörtént veled, akkor magától mennyi km-enként regenerált? Rajta volt a szoftver frissítés?
Giuntini2014-03-04 09:33:33 // 49401
Nem is baj hogy nem Alfa márkajelzéssel fogják gyártani az új Spidert. Az Alfa maradjon Olaszországban. Jól teszik, hogy minden gyártás Olaszországban marad. Csak jöjjenek már az új típusok. Az viszont érdekes, hogy Genfben mutatják be, az új 4C spidert, és az Auto Bild meg sem említi az újdonságok között. Úgy látszik a VW nem képes megemészteni, hogy kirúgták őket. Nem tudnak még egy márkát tönkretenni. És nem üzletileg mondom, hanem az identitását.
Giuntini2014-03-04 09:26:47 // 49400
Ezek szerint korrektebb ugyanazzal a gázzal menni autópályán regenárálás alatt? Gondoltam, ha hétvégén elkapom a reg.-et, ki az automata kézibe, vissza 5-be, és 3000/ford. Ezek szerint, ahogy te mondod, ugyanúgy normál tempóban regenerálás alatt. Általában utazótempóm 150 környéki 2500/ ford.-nál. Akkor hagyjam ugyanígy re. alatt?