Nos Hölgyeim és Uraim, Kedves 159-es népesség apraja és nagyja!
Szeretném én is megköszönni, hogy veletek lehettem és eltölthettem ezt a csodás ámde gatyalohasztó napot! :)
Jó volt mindenkivel találkozni, beszélgetni, kacagni! Sok sok ilyen jó napot kívánok még nekünk!
A szervezésért és játékért és HATALMAS GRATULA és TISZTELET droberto és Pityukoma Carrtásnak! Le a kalappal!
Képeket ahogy engedi az idő és ugye a technika küldünk rakunk mi is.
Ákos (dewvil)2014-05-26 12:06:03 // 53904
Piritu - 1.000.0002014-05-26 12:05:22 // 53903
A fényképekkel arra gondoltam, hogy ki fogja őket újra feltölteni? Ha valaki írt egy blogot, mondjuk a pollenszűrő cseréről, nem biztos hogy újra hajlandó feltölteni mindent. Már most is jelezték blogolók, hogy már így is kevés az idejük mindent leírni, úgy ahogy szeretnék.
Ha meg wiki, szerintem akkor is maradni kellene az Amore oldalán.
Ha meg wiki, szerintem akkor is maradni kellene az Amore oldalán.
Ákos (dewvil)2014-05-26 11:56:41 // 53902
Igen vannak különös képességeik.
Én is várom már vissza ide nagyon!
És tényleg az, hiányos nélküle a topic!
Én is várom már vissza ide nagyon!
És tényleg az, hiányos nélküle a topic!
Pityukoma2014-05-26 11:53:50 // 53901
A Kriszti mondta nekem azonnal hogy szerinte..... Nő, valahogy ráérzett.
Remélem mielőbb visszajön. Ő egy igazi unicum a 159-esek táborában:-)
Remélem mielőbb visszajön. Ő egy igazi unicum a 159-esek táborában:-)
Ákos (dewvil)2014-05-26 11:48:58 // 53900
Bízom benne én is nagyon!
Liquid2014-05-26 11:42:22 // 53899
az szép, reméljük visszajön mielőbb
Ákos (dewvil)2014-05-26 11:35:04 // 53898
Sziasztok!
Ildikó üzeni, hogy jól van, nagyon jól érezte magát hétvégén, vasárnap este szerencsésen megérkezett: Szarvas-Velence-Kecskemét 387 km. Az oldalon nem találjátok meg, mert Zsolti (az ex) szombat éjjel törölte az adatlapját. A képeket küldi, amint tudja.
Ildikó üzeni, hogy jól van, nagyon jól érezte magát hétvégén, vasárnap este szerencsésen megérkezett: Szarvas-Velence-Kecskemét 387 km. Az oldalon nem találjátok meg, mert Zsolti (az ex) szombat éjjel törölte az adatlapját. A képeket küldi, amint tudja.
Crea2014-05-26 11:33:10 // 53897
Tegnap pont így jártam én is...Akkora vízátfolyás volt az úton mintha hajóval mentem volna..tolta maga előtt a vizet az autó. Hazajöttem a garázsba megnéztem mit érhetett víz az akkutartóban állt a víz meg néhány csatlakozó volt vizes a többi hely száraz volt, vagy kiszáradt mire hazaértem.. Hibajelzés nem volt nem állt le az autó...egész éjszaka nem aludtam,hogy reggel beindul e... jelentem semmi gond egyelőre, bár azért kérdéses a csatik oxidációja ilyenkor.... nagyon nem esett jól.
dev1662014-05-26 11:27:55 // 53896
Két megoldás is van a nem egyértelmű, nagyon szubjektív témáknál (pl. EGR, DPF, olaj, alkatrészválasztás, szerelők)
1. ezeket egy az egyben kihagyjuk és csak az objektívebb témákra koncentrálunk
2. felsoroljuk az összes ellenérvet és érvet és mindenki maga mérlegel, h végül kell-e neki az EGR vagy lefalazza. Nem adunk tanácsot, csak segítünk megalapozottan dönteni.
Nekem az utóbbi jobban tetszik.
"A már rendelkezésre álló fényképanyaggal együtt, amiről kétlem, hogy egybe lehetne tenni "
a tartalomkezelés lényegesen egyszerűbb és rugalmasabb lenne, ha két szócikk között van metszet, azt könnyen át lehet hivatkozni, semmi sem lesz kétszer leírva. Csak azt kell egybe venni, ami tényleg összetartozik. Egy okos wiki motorral hierarchikusan egymásra épülő szócikkeket létrehozni és ha mindent jól csinálunk, akkor áttekinthető és logikus is lesz.
1. ezeket egy az egyben kihagyjuk és csak az objektívebb témákra koncentrálunk
2. felsoroljuk az összes ellenérvet és érvet és mindenki maga mérlegel, h végül kell-e neki az EGR vagy lefalazza. Nem adunk tanácsot, csak segítünk megalapozottan dönteni.
Nekem az utóbbi jobban tetszik.
"A már rendelkezésre álló fényképanyaggal együtt, amiről kétlem, hogy egybe lehetne tenni "
a tartalomkezelés lényegesen egyszerűbb és rugalmasabb lenne, ha két szócikk között van metszet, azt könnyen át lehet hivatkozni, semmi sem lesz kétszer leírva. Csak azt kell egybe venni, ami tényleg összetartozik. Egy okos wiki motorral hierarchikusan egymásra épülő szócikkeket létrehozni és ha mindent jól csinálunk, akkor áttekinthető és logikus is lesz.
Shadin2014-05-26 10:47:27 // 53895
Szia! Ez a cikkszám: 46773082 SEAL GASKET
Bármelyik Alfa-Fiat szervizben meghozzák 2 nap alatt. Ha Pesten jársz nekem van egy használt tartalék, bár fel is tudnám neked adni, de az sem ér oda hamarabb mert otthon felejtettem :-(
Bármelyik Alfa-Fiat szervizben meghozzák 2 nap alatt. Ha Pesten jársz nekem van egy használt tartalék, bár fel is tudnám neked adni, de az sem ér oda hamarabb mert otthon felejtettem :-(
Erhard 242 (Pure Energy)2014-05-26 09:37:37 // 53894
az alapmű klikk ...
Liquid2014-05-26 09:26:42 // 53893
2. vasfűrész :)
Giuntini2014-05-26 09:17:48 // 53892
Milyen tapasztalatból kifolyólag?
Erhard 242 (Pure Energy)2014-05-26 09:04:00 // 53891
meghozzák 4-5 munkanap
Erhard 242 (Pure Energy)2014-05-26 09:03:40 // 53890
Útikalauz 59 tulajoknak:
1 Pont: törülköző mindig legyen nálad :DDDD
1 Pont: törülköző mindig legyen nálad :DDDD
David | Centocinquantanove2014-05-26 08:48:07 // 53889
Nem tudja valaki véletlen, hogy pl Unixban vagy hasonló helyen lehet e kapni az EGR kilépő oldalára való rombusz alakú tömítő lemezkét külön?
Piritu - 1.000.0002014-05-26 08:45:46 // 53888
"A szubjektivitást sehol nem tudod kiszűrni, hiszen emberek szerkesztik a maguk tudása, véleménye, tapasztalatai, hiedelmei alapján." - pont ezért gondolkodtam csak linkekben és nem írt oldalakban.
pl. egy "ablakemelő" blog mögött ott lenne a cartársak összes tapasztalata a szereléseiken keresztül (link). Minden kommentár nélkül. A már rendelkezésre álló fényképanyaggal együtt, amiről kétlem, hogy egybe lehetne tenni (pl. más autóktól függően a gyár is más megoldásokat adott).
Ki vállalná be műszakilag a felügyeletét? egr+dpf párti vagy ellenző? Gyári olaj párti vagy csodaolaj párti? LMM csere vagy kiírás párti?
Rohadtul nem mindegy, hogy a végén milyen tanácsot adunk egy tulajnak. A linkes megoldás csak egy meglévő ismeret összefoglalása lenne, minden blog író véleményével.
pl. egy "ablakemelő" blog mögött ott lenne a cartársak összes tapasztalata a szereléseiken keresztül (link). Minden kommentár nélkül. A már rendelkezésre álló fényképanyaggal együtt, amiről kétlem, hogy egybe lehetne tenni (pl. más autóktól függően a gyár is más megoldásokat adott).
Ki vállalná be műszakilag a felügyeletét? egr+dpf párti vagy ellenző? Gyári olaj párti vagy csodaolaj párti? LMM csere vagy kiírás párti?
Rohadtul nem mindegy, hogy a végén milyen tanácsot adunk egy tulajnak. A linkes megoldás csak egy meglévő ismeret összefoglalása lenne, minden blog író véleményével.
tdemeter2014-05-26 07:00:48 // 53887
Bar nem olvastam vegig a topicot, de domain regisztracioban es webtarhelyben szivesen segitek ha kell, mivel tobbek kozott ezzel is foglalkozok.
Tommi2014-05-26 01:34:02 // 53886
Valamikor egy messzi-messzi galaxisban, kb 8-9 évvel ezelőtt felmerült ez a gondolat már az Amore szerkesztőinek fejében is, az akkori típusokhoz össze lett gyűjtve egy csomó info (a 159 mondjuk akkor még csak egy "nemsokára érkezik" álom volt), aztán elhalt a dolog, nem lett belőle semmi. Szerintem nagyon jó dolog lenne (nemcsak a 159-nél, bármelyik típushoz) egy ilyet gyártani, de ahogy valaki írta korábban, nem biztos, hogy az Amorén kéne ezt megcsinálni :) Bár "konkurencia" nem lesz, mert Haleszék végül nem csinálták ezt meg, úgyhogy hiánypótló mű lenne :)
dev1662014-05-26 00:05:28 // 53885
A szubjektivitást sehol nem tudod kiszűrni, hiszen emberek szerkesztik a maguk tudása, véleménye, tapasztalatai, hiedelmei alapján. Mégis wiki koncepciója áll a legközelebb az objektív közös tudásanyag létrehozásának gondolatához, mert mindenki mindent szerkeszthet ennek előnyeivel és hátrányaival. Valamilyen szintű moderálásra szükség van, de egy jól működő szerkesztői csapatban ez a tevékenység minimális lehet.
Ne felejtsd el, hogy a wikipedia-szerű megoldás egy sok éve bejáratott, kidolgozott módszer az elosztott tudásforrások kezeléséhez, publikálásához és nem véletlenül működik jó pár ezer wiki a világon, amiket nap mint nap emberek százmilliói használnak. példálózhatnék a wikipedia-val, de az csak a jéghegy csúcsa.
A másik, hogy nem csak 159 wiki-re van szükség, hanem az összes többi típusnak is kijár ez és a tudásanyag szintén megvan. Kár lenne veszni hagyni. Ezért kell általános, rugalmas, okos rendszer mögé.
Én is szívesebben alakítanám ki az amore keretei között a wiki-t (főleg az account-ok megosztása miatt) és szomorúnak tartom, hogy mindenféle kényszermegoldásokon kell törnünk a fejünket, ahelyett, h az amore fejlesztői lépnének az ügyben. De ez van.
A te ötleteddel az a fő, gond, h nagyon hamar bele fogtok ütközni abba a problémába, h tartalomkezelés rugalmatlan, gyakorlatilag egy ugyanannyira rosszul strukturált, redundáns, kereshetetlen adathalmaz fog keletkezni, mint itt a fórumban csak más formátumban. Egy pofon a szarnak és még jó sok meló is van vele.
Azt még tegyük hozzá, hogy ugyanezekkel a problémákkal küzdenek a fontosabb nyugati alfás fórumokon is, mint mi és a végeredmény? megpróbálnak wikit-t csinálni a fórumban, ami egy lépés a jó irányba (mi messze nem tartunk itt), de még mindig nem túl hatékony. AO fórum, wiki-szerű bejegyzések fent, kiemelve
nekem az a véleményem és sikeres fórumok is ezt igazolják, hogy a fórum+wiki kombó működőképes és viszonylag hatékony, önmagában a fórum nagyon nem az.
Ne felejtsd el, hogy a wikipedia-szerű megoldás egy sok éve bejáratott, kidolgozott módszer az elosztott tudásforrások kezeléséhez, publikálásához és nem véletlenül működik jó pár ezer wiki a világon, amiket nap mint nap emberek százmilliói használnak. példálózhatnék a wikipedia-val, de az csak a jéghegy csúcsa.
A másik, hogy nem csak 159 wiki-re van szükség, hanem az összes többi típusnak is kijár ez és a tudásanyag szintén megvan. Kár lenne veszni hagyni. Ezért kell általános, rugalmas, okos rendszer mögé.
Én is szívesebben alakítanám ki az amore keretei között a wiki-t (főleg az account-ok megosztása miatt) és szomorúnak tartom, hogy mindenféle kényszermegoldásokon kell törnünk a fejünket, ahelyett, h az amore fejlesztői lépnének az ügyben. De ez van.
A te ötleteddel az a fő, gond, h nagyon hamar bele fogtok ütközni abba a problémába, h tartalomkezelés rugalmatlan, gyakorlatilag egy ugyanannyira rosszul strukturált, redundáns, kereshetetlen adathalmaz fog keletkezni, mint itt a fórumban csak más formátumban. Egy pofon a szarnak és még jó sok meló is van vele.
Azt még tegyük hozzá, hogy ugyanezekkel a problémákkal küzdenek a fontosabb nyugati alfás fórumokon is, mint mi és a végeredmény? megpróbálnak wikit-t csinálni a fórumban, ami egy lépés a jó irányba (mi messze nem tartunk itt), de még mindig nem túl hatékony. AO fórum, wiki-szerű bejegyzések fent, kiemelve
nekem az a véleményem és sikeres fórumok is ezt igazolják, hogy a fórum+wiki kombó működőképes és viszonylag hatékony, önmagában a fórum nagyon nem az.
dev1662014-05-25 23:21:19 // 53884
ragaszkodom hozzá :))
Liquid2014-05-25 22:50:22 // 53883
Igen, először nem tudtam ki az, de aztán kisakkoztam.
Pénteken még aktív volt.
Pénteken még aktív volt.
Piritu - 1.000.0002014-05-25 22:49:10 // 53882
Ez jön be az oldalán :-((
Liquid2014-05-25 22:45:27 // 53881
Ildikó törölte magát?
Piritu - 1.000.0002014-05-25 22:37:27 // 53880
Már tolom is fel a képeimet :-)
Pityukoma2014-05-25 22:31:55 // 53879
Szia Imi:-)
Én lettem a 4-es számú versenyző akinek a VTT2-n leesett az ablaka:-( Nekem a jobb hátsó. Már épp indultunk, szóltam a gyerekeknek hogy szedjék le a zászlókat. A balos az sikerült is, de a jobbos reccsent egyet majd lecsúszott az üveg. Mikor haza értem gyorsan megcsináltam.
Blogjaim: midkét oldali külön-külön
Remélem segít.
Én lettem a 4-es számú versenyző akinek a VTT2-n leesett az ablaka:-( Nekem a jobb hátsó. Már épp indultunk, szóltam a gyerekeknek hogy szedjék le a zászlókat. A balos az sikerült is, de a jobbos reccsent egyet majd lecsúszott az üveg. Mikor haza értem gyorsan megcsináltam.
Blogjaim: midkét oldali külön-külön
Remélem segít.
Liquid2014-05-25 22:30:58 // 53878
közben leesett, hogy az előbbinek van jobb helye is, sorry :)
Liquid2014-05-25 22:24:50 // 53877
Jó estét CarTársak! :)
Nagyon jó volt az idei VTT (is). Király volt a pöri, Jó programok, a kvíz és a fényképes játék kiemelten nagyon jó volt. Sajnos a kocsihúzásból kimaradtunk, mert épp akkor kerestük az ügyeletes orvost :(
(Gyorsan meglett, felírta a cseppeket és rendbejött a kisasszony, Tomi köszi mégegyszer a segítő szándékot!)
A gyerekek ismét nagyon jól elvoltak, a Marci szinte nem is evett szombaton mert nem ért rá :)
Meg persze a szokásos beszélgetős nézelődés, géppróbálás, szalonnasütés, pálinkázás...
Egyszóval nagyon örülök hogy ilyen sokat összejöttünk, jó volt veletek!
Regisztráltam gyorsan egy FTP-t. Oda fel lehet lőni a képeket.
Az FTP elérhetősége az oldalamon megtalálható.
Holnap a munkahelyemről én is megteszem, addig is pár kép kicsiben :)
Nagyon jó volt az idei VTT (is). Király volt a pöri, Jó programok, a kvíz és a fényképes játék kiemelten nagyon jó volt. Sajnos a kocsihúzásból kimaradtunk, mert épp akkor kerestük az ügyeletes orvost :(
(Gyorsan meglett, felírta a cseppeket és rendbejött a kisasszony, Tomi köszi mégegyszer a segítő szándékot!)
A gyerekek ismét nagyon jól elvoltak, a Marci szinte nem is evett szombaton mert nem ért rá :)
Meg persze a szokásos beszélgetős nézelődés, géppróbálás, szalonnasütés, pálinkázás...
Egyszóval nagyon örülök hogy ilyen sokat összejöttünk, jó volt veletek!
Regisztráltam gyorsan egy FTP-t. Oda fel lehet lőni a képeket.
Az FTP elérhetősége az oldalamon megtalálható.
Holnap a munkahelyemről én is megteszem, addig is pár kép kicsiben :)
Piritu - 1.000.0002014-05-25 22:22:07 // 53876
A múltkor teljesen véletlenül akadtam én is hasznos információra. Sose lehetsz naprakész abban, hogy ki mit oldott meg. Keresni meg nagyon nehéz...
Piritu - 1.000.0002014-05-25 22:19:31 // 53875
Tovább mennék az ötlettel.
Egy nickhez több autó is hozzá rendelhető.
Az egyik autó alatt lenének a linkek, egy másik alatt meg össze lehetne szedni az egyes modellek adatait.
Az Amore típusismertetője sem igazán pontos, itt akár az összes létező típust is külön lehetne szedni. A holland 120 lovastól, a 210 Ti SW-ig. akár személyes mérési eredményeket is publikálni lehetne. (pl. vannak, akik mérlegen lemérték a kocsi súlyát)
Egy nickhez több autó is hozzá rendelhető.
Az egyik autó alatt lenének a linkek, egy másik alatt meg össze lehetne szedni az egyes modellek adatait.
Az Amore típusismertetője sem igazán pontos, itt akár az összes létező típust is külön lehetne szedni. A holland 120 lovastól, a 210 Ti SW-ig. akár személyes mérési eredményeket is publikálni lehetne. (pl. vannak, akik mérlegen lemérték a kocsi súlyát)
Piritu - 1.000.0002014-05-25 22:14:48 // 53874
Szerintem jobb lenne az Amore keretein belül maradni.
Egy ilyennel az is gond lenne, hogy ki moderálja. A moderátor(ok) véleményét tükrözné az oldal.
A javaslatommal megmaradna a sokszínűség, és igazából a tapasztalat lenne a domináns.
Egy ilyennel az is gond lenne, hogy ki moderálja. A moderátor(ok) véleményét tükrözné az oldal.
A javaslatommal megmaradna a sokszínűség, és igazából a tapasztalat lenne a domináns.
Pityukoma2014-05-25 21:50:09 // 53873
Ez egy szuper ötlet. Én is sokszor akadok Cartársak nagyon hasznos blogjaiba és fogom a fejem hogy miért nem akadtam rá hamarabb. Viszont az ötleted szerint ez és sok hasonló megoldottá válna.
Csak támogatni tudom az ötleted.
Csak támogatni tudom az ötleted.
Dömpi (il dottore)2014-05-25 21:40:05 // 53872
szerintem jobb az amoren a 159-tag felvétele (megalkotása), itt ugyanis nem általános alfa tudásról van szó, hanem 159 ismeretanyagról
GTPeti2014-05-25 21:33:47 // 53871
Lehet szóközt is írni a domainnévbe? :)))
Csosznorbert2014-05-25 21:29:47 // 53870
Hátsó ablakemelő házi javitásában már profi vagyok. Volt szerencsém mind a kettőhöz.
Amúgy Szia mindenki. :)
Amúgy Szia mindenki. :)
Dömpi (il dottore)2014-05-25 20:58:36 // 53869
van, de jobb hátsó részén lóg kicsit
amúgy a hibakód: P0091 - Üzema. nyomás (szabályozó a nagynyom. sziv. bemenetén)
Ma este 8-kor mehettem a szerelő barátomhoz. Mikor indultam - kb.2 órát állt az autó - már nem írta ki a "check engine"-t. De azért elgurultam a szerelő barátomhoz.
A hibakódot töröltük, remélem nem jön vissza.
A szerelő barátom szerint valami beázott abban a hatalmas esőben.
Amúgy az esőben én is mentem 90-nel, amíg be nem állt előttem a sor...a gumijaim kiválóan vizsgáztak.
amúgy a hibakód: P0091 - Üzema. nyomás (szabályozó a nagynyom. sziv. bemenetén)
Ma este 8-kor mehettem a szerelő barátomhoz. Mikor indultam - kb.2 órát állt az autó - már nem írta ki a "check engine"-t. De azért elgurultam a szerelő barátomhoz.
A hibakódot töröltük, remélem nem jön vissza.
A szerelő barátom szerint valami beázott abban a hatalmas esőben.
Amúgy az esőben én is mentem 90-nel, amíg be nem állt előttem a sor...a gumijaim kiválóan vizsgáztak.
dev1662014-05-25 20:56:23 // 53868
domain ötletek (mind szabad):
a l f a w i k i . h u
a r w i k i . h u
a l f a r o m e o w i k i . h u
a l f a a m o r e w i k i . h u
de kreatívabbak is szóba jöhetnek:
a l f a b u t y k o l o k . h u
a l f a t b u t y k o l o k .hu
a l f a m a n i a . h u
a l f a w i k i . h u
a r w i k i . h u
a l f a r o m e o w i k i . h u
a l f a a m o r e w i k i . h u
de kreatívabbak is szóba jöhetnek:
a l f a b u t y k o l o k . h u
a l f a t b u t y k o l o k .hu
a l f a m a n i a . h u
dev1662014-05-25 20:49:07 // 53867
nekem is hasonló ötletem támadt pár hete látva, hogy mennyire rosszul strukturált és áttekinthetetlen fórum tartalma, ami ahhoz vezet, hogy annak ellenére, h majdnem minden kérdésre ott van a válasz (általában többször) valamelyik topic mélyén elásva, mégsem talál rá senki és újra és újra meg kell kérdezni ugyanazt. Itt egy barátságos, segítőkész, összetartó közösség, sok-sok gyakorlati tapasztalat és mindez nem hasznosul túl hatékonyan.
Az én javaslatom az, hogy indítsunk egy wiki site-t valamelyik bevált, ingyenes wiki motorra építve, amiben AR típusonként, motoronként összegyűjthetnénk szépen lassan az értékesebb infókat, rendezetten, pontosan, kereshetően és ebben a fórumban a wiki-nek a megfelelő cikkeire hivatkozhatnánk, amikor kérdés merül fel. Hosszú távon ez az egyetlen jó megoldás, wiki motor nélkül nem fog menni.
Ha akadna még pár cartárs aki teljes mellszélességgel támogatja ezt az indítványt (vagyis számíthatunk a szerkesztői munkájára), akkor én szívesen belekezdek a projektbe (domain, szerver, motor, adatbázis, stb).
Az én javaslatom az, hogy indítsunk egy wiki site-t valamelyik bevált, ingyenes wiki motorra építve, amiben AR típusonként, motoronként összegyűjthetnénk szépen lassan az értékesebb infókat, rendezetten, pontosan, kereshetően és ebben a fórumban a wiki-nek a megfelelő cikkeire hivatkozhatnánk, amikor kérdés merül fel. Hosszú távon ez az egyetlen jó megoldás, wiki motor nélkül nem fog menni.
Ha akadna még pár cartárs aki teljes mellszélességgel támogatja ezt az indítványt (vagyis számíthatunk a szerkesztői munkájára), akkor én szívesen belekezdek a projektbe (domain, szerver, motor, adatbázis, stb).
Dömpi (il dottore)2014-05-25 20:48:49 // 53866
támogatom, szuper ötlet!
Lexlutor2014-05-25 20:03:22 // 53865
Elvileg parkradar csatija ha jól látom.
Piritu - 1.000.0002014-05-25 20:01:14 // 53864
Tegnap beszélgettünk pár szót az Amoréról, hogy mit lehetne csinálni, hogyan lehetne segíteni a "bütykölő" Cartársaknak. Eredetileg egy Wiki szerű, szabadon szerkeszthető "szerelési utasításban" gondolkodtam. Tekintettel arra, hogy az Amorén ilyesmire még csak remény sincs tovább spekuláltam. Hazafelé be is ugrott egy ötlet:
Nyitnánk (persze Haleszék engedélyével) egy 159 nevű tagot.
Ezen tag blogját már lehetne témák szerint elnevezni. pl. hátsó ablakemelő, EGR, ablaktörlő lapát, stb.
Ugyan ezen címkékkel ellátva gyorsan meg is lehetne találni.
Az egyes blogokba be lehetne linkelni az Cartársak hasonló témában megírt blogjait. Így pillanatok alatt végig lehetne olvasni pl. az összes - maradva az aktuális témánál - hátsó ablakemelővel kapcsolatos írást.
Egy blogot a tipikus problémáknak szentelve, nem kellene mindig leírni az érdeklődőknek. Elég lenne egy linket dobni...
Páran szerkeszthetnénk, ha valaki úgy gondolja, hogy a frissen írt blogja illik a rendszerbe küld egy linket és bekerülne.
Vélemény?
Nyitnánk (persze Haleszék engedélyével) egy 159 nevű tagot.
Ezen tag blogját már lehetne témák szerint elnevezni. pl. hátsó ablakemelő, EGR, ablaktörlő lapát, stb.
Ugyan ezen címkékkel ellátva gyorsan meg is lehetne találni.
Az egyes blogokba be lehetne linkelni az Cartársak hasonló témában megírt blogjait. Így pillanatok alatt végig lehetne olvasni pl. az összes - maradva az aktuális témánál - hátsó ablakemelővel kapcsolatos írást.
Egy blogot a tipikus problémáknak szentelve, nem kellene mindig leírni az érdeklődőknek. Elég lenne egy linket dobni...
Páran szerkeszthetnénk, ha valaki úgy gondolja, hogy a frissen írt blogja illik a rendszerbe küld egy linket és bekerülne.
Vélemény?
Hege2014-05-25 19:43:49 // 53863
Szia! Esetleg egy kis segítség, van egy pár kép is. http://www.alfaamore.hu/tagok/7928/autok/9388/blog/21828
Piros Madaaar2014-05-25 19:43:33 // 53862
Engem is elkapott ketszer is jegesovel egyutt en nemlassultam le mondvan esogumi teszt idealis korulmenyek..az ablaktorlo sem gyozte de 140nel tobbet nemtudtam vele menni mert mar nemlattam hiaba volt max a sebessege a lapatoknak.rainsport gumik tokeletesek meg a vizfolyason sem zokkentette ki.nemvillog a stab rendszer ha taposom sem.
nekem egyszer sem dobott hibat.
nekem egyszer sem dobott hibat.
imi1562014-05-25 19:22:02 // 53861
Oks,köszi:-)!
Lehet,hogy majd jelentkezem ez ügyben.
Lehet,hogy majd jelentkezem ez ügyben.
zoltankublik2014-05-25 19:10:29 // 53860
Erhard 242 (Pure Energy)2014-05-25 19:04:36 // 53859
olyan 14 környéke
Erhard 242 (Pure Energy)2014-05-25 18:46:37 // 53858
van motorvédőd? ha igen akkor nem sok köze van az esőnek
Dömpi (il dottore)2014-05-25 18:42:30 // 53857
Hazafelé jövet Albertirsa-Cegléd között (kb. 20km-re otthontól) elkapott egy felhőszakadás.
A teljes forgalom lelassult 50 km/h-ra, és sokan megálltak az út szélén.
Legalább 10- cm víz hömpölygött az úton.
Nekem pedig egyszercsak kirakta, hogy "Motor kontrollierern lassen" no meg a sárga ikont, és onnantól berakta szervízüzemmódba.
Ahogy kiértünk a felhőszakadásból újraindítottam a gépet (köszi a Robi a tanácsot). Újra kiírta a check engine-t, de immár ment rendesen a maradék 15 km-ren.
Sajna az ELM-kábelem a VTT-n odaadtam Tibcsi166-nak egy kis átalakításra, így a hibát még nem tudtam kiolvasni.
Viszont, mivel a abban a hatalmas zuháréban dobta szervízmódba, ezért gondolom, hogy a hatalmas eső és az esemény között lesz valami összefüggés.
...a levegőbeszívó rész léggé lent van...vagy nem tudom.
Van valakinek ötlete?
A teljes forgalom lelassult 50 km/h-ra, és sokan megálltak az út szélén.
Legalább 10- cm víz hömpölygött az úton.
Nekem pedig egyszercsak kirakta, hogy "Motor kontrollierern lassen" no meg a sárga ikont, és onnantól berakta szervízüzemmódba.
Ahogy kiértünk a felhőszakadásból újraindítottam a gépet (köszi a Robi a tanácsot). Újra kiírta a check engine-t, de immár ment rendesen a maradék 15 km-ren.
Sajna az ELM-kábelem a VTT-n odaadtam Tibcsi166-nak egy kis átalakításra, így a hibát még nem tudtam kiolvasni.
Viszont, mivel a abban a hatalmas zuháréban dobta szervízmódba, ezért gondolom, hogy a hatalmas eső és az esemény között lesz valami összefüggés.
...a levegőbeszívó rész léggé lent van...vagy nem tudom.
Van valakinek ötlete?
imi1562014-05-25 18:34:41 // 53856
Akkor talán boldogulok vele.
Köszönöm a segítséget:-))!
Amúgy mibe fáj kb. egy ilyen emelő szerkezet?
Köszönöm a segítséget:-))!
Amúgy mibe fáj kb. egy ilyen emelő szerkezet?
Erhard 242 (Pure Energy)2014-05-25 18:28:54 // 53855
nem nehéz pár csavar tartja, a fogantyúnál meg alul, ki kell pattintani a műanyag 3szöget az alsó sarokban aztán egy erőteljes rántással lejön a kárpit, a kis hangszóró vezetékét ki kell kapcsolni a gyorscsatiból....magát az ablakemelő szerkezetet is pár perc kicserélni