Fórum >> Típusok >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)2014-06-24 13:00:55 // 55259
nem sok egy kicsit a 180?
GTPeti2014-06-24 12:53:19 // 55258
Volt egy srác, akinek szintén csutkára volt felhúzva a 8V-je. Attól nem kellett tartania, hogy berohadnak a turbója csavarjai, mert elég gyakran voltak mozgatva...
Jómagam nem értem az ilyen értelmét. Ha annyira racer valaki, hogy nem elég egy enyhén felhúzott 8V, akkor vegyen 2.4-et...
Piritu - 1.000.0002014-06-24 12:32:24 // 55257
Nocsak! Európapark Rust? Király hely :-))
Shadin2014-06-24 11:58:03 // 55256
Beméretted már?
Shadin2014-06-24 11:57:16 // 55255
Nekem a 136-os van ~180 elméleti lóerőre húzva, de a nyomaték csúcs el van csalva 2000 környékére, mert a 320Nm-es váltó széthullik. Manky kijavít, ha tévedek :-D Kicsit ideges az autó most, de a Voldemort-os rángatás töredékére csökkent. Kapott másik Voldemort téképe(ke)t is. Nem pályanapon használom, nem hiszem, hogy normál napi rutin mellett kinyiffanna bármi is. És ugyan még nem szentírás, de úgy néz ki nőtt a regen táv is.
ValeRossi462014-06-24 11:35:51 // 55254
De kb annyit is tesznek hozzá. Nekem is annyira van felhúzva. Az a 20 % szerintem is belefér.
Dömpi (il dottore)2014-06-24 11:28:56 // 55253
azért egy 8V-t 180 LE-re felhúzni már tényleg esztelenség...ha egyáltalán lehetséges
az enyém kb. 145-re van
Liquid2014-06-24 11:10:20 // 55252
ésszel készíett remap (tehát nem egekbe emelt turbonyomás, meg koromköd) szerintem
nem jelent nagy kozkázatot, persze ez csak 200e km-múlva fog kiderülni :)
Mindenesetre az biztos hogy a gyári szoftver (amiben csak a DPF volt kiiktatva) és a mostani erősített verzió között iszonyat nagy különbség van.
David | Centocinquantanove2014-06-24 10:49:23 // 55251
Szerintem ha alapesetként egy 150 LE változatot veszünk, amit a tapasztalatok alapján lehet 20-30 LE-vel izmosítani, az már 170-180 LE. A gyári 120LE-ből meg csak durvásabb tuninggal lehet ugyanennyire kihozni, ha ki lehet egyáltalán (károsodás nélkül).
Giuntini2014-06-24 10:08:02 // 55250
Automatával viszont alacsony fordulaton sokkal jobban érezhető a nyomaték.
Dömpi (il dottore)2014-06-24 09:53:50 // 55249
a váltó a szűk keresztmetszet

én úgy vagyok vele, hogy az enyém 8V (120 LE), viszont ua. a váltó van benne, mint a 16V-ben, ergo a 150 LE fölé nem szabad húzni, addig viszont minden további nélkül...de lehet, hogy hibás a logikai következtetésem
Dömpi (il dottore)2014-06-24 09:51:45 // 55248
Tavaly volt cserélve.
Shadin2014-06-24 09:33:12 // 55247
Nekem biztos jót tesz :-D
Shadin2014-06-24 09:32:07 // 55246
Az enyém is szorult, kiszedtem belőle a sarat (fékolajat?) és sokkal jobb lett.
ValeRossi462014-06-24 09:16:15 // 55245
Ha ésszel van csinálva nem árt neki,de ez az én véleményem.
Alfonis2014-06-24 09:12:03 // 55244
joreggelt! Silver star. :)
David | Centocinquantanove2014-06-24 08:59:20 // 55243
Ezek a modern dízelmotorok nagyon jól tuningolhatók, és elég jól is tűrik. Legalábbis én így tudom.
Piritu - 1.000.0002014-06-24 06:59:16 // 55242
A kormosnak sose lesz széles a használható fordulatszám tartománya :-(
Én se értem a belinkelt mérést...
vzolee2014-06-24 00:13:58 // 55241
Mi otthon voltunk ;) Szombaton rendezősködtünk egy teljesítménytúrán a Bükkben, este meg osztálytalálkozóm volt az elefántóban.
Nézzetek el Lillafüredre, az szép is és az út is feelinges ;)

Ja és Egerben most nyílt Gál Tibi Fúzió nevű helye a Csíki Sándor utcában, meg a Borkemping, Borterasz és Venyige Spa is, ezeket érdemes megnézni.
Demjénben pedig a Korona Borházat (ott lesz a lagzi augusztusban).
Zsombor2014-06-24 00:10:43 // 55240
Múltkor oktáviás csávó hülyegyerek napszemüvegben, fehéredő bütykökkel padlózta mellettem hosszú emelkedőn a tdi-t. Nem ment rosszul, de azért megvédtem a becsületet :) Amikor hagytam szökni, próbáltam leolvasni, milyen fajta, de szerintem nem RS volt, csak (egyoldalt) dupla kipufogós. Olvasom, milyen sokan csippelitek a vasat. Jót tesz az neki? Fenntartásaim vannak.
Dömpi (il dottore)2014-06-23 23:53:51 // 55239
az enyém most is néha döglött alul, néha meg megy mint a barom
sőt ritkán azt figyelem, mintha kicsit szorulna a kuplungpedál...
Liquid2014-06-23 23:23:38 // 55238
nem azt mondom hogy hű de fickós, de ott már nem döglött. Mondjuk gyári progival úgy általában döglött a mostanihoz képest :)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-06-23 23:19:30 // 55237
gyári progival inkább csak 1800-tól a 210 lovasnál
Csabi2014-06-23 23:19:03 // 55236
VTT'15-ön nyitsz egy boxutcát ? :D
droberto2014-06-23 23:17:42 // 55235
Múltkor kiszedtem a boxot és folyton azt hittem belimpelt, mert alul döglött volt. :)
droberto2014-06-23 23:14:49 // 55234
Egyébként most értünk haza a kocsikázásból. Mentünk itt az Egri hegyvidéken egy fincsi 60 km-es etapot. Hát nem egy Grossglockner, de azért jó volt. :)
Induláskor bejártuk a várost, és a belvárosban egy kicsit rosszalkodnom kellet. :) Belémállt egy bontószökevény Civic. Nem tudom mire gondolt, de minden gyorsításkor lemaradt. A VTI, mire átváltott, a JTD, már rég lelépett. :)
Sajnos egy lámpánál megálltam, ő meg még átslisszant. Pedig kicsaltam volna a városból. :)
Liquid2014-06-23 23:08:32 // 55233
a 2.4-nél már van erő 1500-nál is, legalábbis a 210-lovas onnan már használható
droberto2014-06-23 23:06:06 // 55232
Majd jövőre amikor ráülteted, a Conti Sport Contac 5-ös ti felnire. :)
droberto2014-06-23 23:04:28 // 55231
Pedig a nyomaték sokkal magasabb, és szélesebb fordulatszám tartományban áll rendelkezésre. Ergo lejjebb is használhatóbb. Nálam már 1800-2000-nél megtáltosodik. :)
Ezt meg most nem teljesen értem.
droberto2014-06-23 22:51:22 // 55230
Bassz...
Ti merre voltatok?
Talizhattunk volna. :)
Ki vagyok éhezve egy jó kis Alfás dumcsira. :)
Csabi2014-06-23 22:28:16 // 55229
Novitec-el is 2000-től gyűrte az aszfaltot...uh nem segítene:)
vzolee2014-06-23 17:43:51 // 55228
Nekem tavaly volt ilyen szlovéniában. Elég zavaró tud lenni...
vzolee2014-06-23 17:30:18 // 55227
Most olvasom csak, pedig hétvégén mi is Egerben voltunk :/
GTPeti2014-06-23 17:04:36 // 55226
Vagy V6. De nekünk megteszi a *TS is. :)
Piritu - 1.000.0002014-06-23 16:44:12 // 55225
Attól nem lesz szélesebb a használható fordulatszám tartomány :-(
Arra az útra egy TS kell, kettesben 10-től 100-ig :-))
Piritu - 1.000.0002014-06-23 16:41:19 // 55224
"Grossglockner Hochalpenstrasse" király hely! Szerintem mindenkinek ki kell próbálni egyszer. A vezetési élmény se kutya, de a táj és a látnivalók is külön csodák!
droberto2014-06-23 15:40:17 // 55223
Basszus... ez olyan mint egy katalógusfotó.
droberto2014-06-23 15:37:40 // 55222
"1 sok 2 kevés" - mondtam én, hogy kell neked a Novitec! :)
droberto2014-06-23 15:29:50 // 55221
Áhh... az már túl jampis lett volna. :)
Alfonis2014-06-23 13:22:50 // 55220
Nekem az 159 is megfelelo. En eleg halknak talalom. Audi A6 ban is hallani a diesel hangot. Talan egy picivel jobban szigeteltebb de sokkal sokkal nem. . 150 es utazotemponal ami olyan 146 gps el is meg halk. Nincs 2500 a fordulat. Fogyi is jo. Ez az 1.9 8V. Erobe meg ez is boven eleg. Azaz nem boven de eleg! Lehet dinamikusan haladni gyorsulni. Ihy sincs sok auto amit ne eloznek meg fouton. :P takarekossagra tuti nyer a 2.4 el szemben. :)
Csabi2014-06-23 12:44:36 // 55219
Itt nem tudod... olyan emelkedésű visszafordítók vannak, h az 1sok, a 2 kevés...persze figyelni kell arra is, h a sávodban maradj, mert jelentős a szembe forgalom is...
Liquid2014-06-23 12:17:37 // 55218
pedig lehet vele szépen szerpentinezni, csak megfelelő fokozatban kell tartani :)
Csabi2014-06-23 12:02:10 // 55217
Ha már fogyasztás...múlt héten az osztrákoknál vendégeskedtünk, az út: 650km 115-ös átlaggal 7,3lityi....alig akartam elhinni, mert szép dolog ez egy 2,4től, ilyen keveset még soha nem fogyasztott.
Hazafele már 125-ös átlaggal jöttünk, és szintén 7,3-as fogyi lett (többet jöttünk lejtmenetben, és mindegyik irányban volt egy regen) megj: mindig prémiumot tankolok)
A regeneket illetően, a hétköznapok használatában 3-400km-erenként regenerál, most pedig 950km-t bírt, úgy, h a 950-ből 300km kőkemény hegyi szerpentin (grossglockner hochalpenstrasse) volt....
Azért az meg kell jegyeznem, h a 2,4 nem a szerpentinekre lett kitalálva-amivel azért sok újat nem mondok :)- a turbólyuk itt már tényleg zavaró...
David | Centocinquantanove2014-06-23 11:39:06 // 55216
A fóliázás is megvolt, csak nem volt időm feltenni még.
Bontás nélkül felkerült hátul körbe a cucc. Optikailag sokat dob a szépségproblémákkal egyébkéntsem küzdő autón, másrészt meg a meleget nagyon jól visszaveri.
tdemeter2014-06-23 11:34:01 // 55215
sajnos en egy tizest toltam eddig bele, pedig csak 3 honapja van meg...:(
David | Centocinquantanove2014-06-23 11:12:24 // 55214
Hát nekem sem mezítláb, sem papucsban nemnagyon megy a vezetés. Megoldani megoldom, de nem jó. Csodálom néha egyik másik nő hogy tud tűsarokban is vezetni.
Ha már itt tartunk, szerintem ez sokkal veszélyesebb lehet mint adott esetben egy kézben tartott telefon, vagy kólásüveg.
GTPeti2014-06-23 11:03:22 // 55213
"Egyébként mezítláb vezettem." De azért nyakkendő csak volt rajtad, Don Roberto? :)
droberto2014-06-23 10:36:53 // 55212
Indulás után pont megállítottak (Alfával először). A pálya előtt, alig kijöttem a városból. Azt mondta, hogy azért állított meg, mert nem volt a fényszóró (még) felkapcsolva.
Egyébként mezítláb vezettem. :) Itt már csak a Tripet leolvasni ültem vissza. :)
droberto2014-06-23 10:22:13 // 55211
Szerintem mindkettő. :)
Az elsőt a Google Földön meg tudod nézni. :)
David | Centocinquantanove2014-06-23 09:59:33 // 55210
Na jó, igazad van, én még csak egy huszast tettem bele :P, most lesz csak karácsonykor nálam 2 éve...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak