csak az ablakokat kell akksicsere után újratanítani a Brerán,
de lehet a 159 nél még azt se
no Para,simán leveszed a sarukat
ja a Radio code csak akkor megy el ha lehúzod hátul a csatikat a Radióról
.......................2014-06-26 10:28:36 // 55304
Liquid2014-06-26 09:22:21 // 55303
semmi extra, bár jobban belegondolva úgy cseréltem ki hogy átkábeleztem egy másik aksira addig :)
David | Centocinquantanove2014-06-26 08:53:42 // 55302
Nem bonyolult művelet.
Akksi saruk le értelemszerűen, egy hosszabbítós racsnis kulccsal érdemes a rögzítő pánt csavarját kitekerni, leveszed a tépőzáras kabátot az akksiról, majd a fülénél fogva kiveszed.
Beteszed a másikat, és fordított sorrendben visszarögzíted.
Akksi saruk le értelemszerűen, egy hosszabbítós racsnis kulccsal érdemes a rögzítő pánt csavarját kitekerni, leveszed a tépőzáras kabátot az akksiról, majd a fülénél fogva kiveszed.
Beteszed a másikat, és fordított sorrendben visszarögzíted.
David | Centocinquantanove2014-06-26 08:49:29 // 55301
Nekem az előző Magneti akksim majdnem kihúzta a 7 évet.
De a vége annak is ugyanaz lett. Reggel még minden sirály, munkahelyi parkolóban szundított 8 órát, majd mikor mentem volna haza ugyanúgy villódzott és kattogott egy relé ezerrel. Zárlat.
Ha zárlatos, akkor annak elég 5-10 perc is, hogy lenullázza úgy az akksit, hogy azzal már nem mégy sehová.
De a vége annak is ugyanaz lett. Reggel még minden sirály, munkahelyi parkolóban szundított 8 órát, majd mikor mentem volna haza ugyanúgy villódzott és kattogott egy relé ezerrel. Zárlat.
Ha zárlatos, akkor annak elég 5-10 perc is, hogy lenullázza úgy az akksit, hogy azzal már nem mégy sehová.
Vermacy2014-06-26 07:39:13 // 55300
Tegnap megcsusszant a kuplung :(
MA reggel kiírta az olajcserét.
A futómű felújítás már tervben van.
Műszaki lejár 12-én...
Alfacityben lesz kihelyezett szerviz?-)
MA reggel kiírta az olajcserét.
A futómű felújítás már tervben van.
Műszaki lejár 12-én...
Alfacityben lesz kihelyezett szerviz?-)
Vermacy2014-06-26 07:00:27 // 55299
Akksi csere! Nehogy egyszer ott maradj, ahol a madár se jár...
Vermacy2014-06-26 06:59:27 // 55298
EGR szelep. Még nem tudtam lerakni 1 hétre a verdát, hogy a cserét megoldjam...
Dömpi (il dottore)2014-06-25 23:16:50 // 55297
ja, az jó, mellesleg a Jász-Akku-t viszik ki és matricázzák fel Banner-ként :)
(kamionos haver mondta, aki vitte a szállítmányt)
(kamionos haver mondta, aki vitte a szállítmányt)
Dömpi (il dottore)2014-06-25 23:15:09 // 55296
Ezek ilyenek. Feleségemnek a TS-ben pont így volt. Előző nap még semmi, másnap reggel meg sehova.
Nem szívta azt le semmi, egyszerűen eljárt felette az idő. Típustól és használattól függően 3-5 év. DE NEM TÖBB! Tök mindegy mennyit pályázol vagy mennyit (nem) indítózol.
(ezért sem értem a hybrid-ek erőltetését)
Nem szívta azt le semmi, egyszerűen eljárt felette az idő. Típustól és használattól függően 3-5 év. DE NEM TÖBB! Tök mindegy mennyit pályázol vagy mennyit (nem) indítózol.
(ezért sem értem a hybrid-ek erőltetését)
DrB2014-06-25 22:35:46 // 55295
Van valakinek/valahol bolondbiztos leírás, hogy kell a 159-ben aksit cserélni? Mire kell vigyázni, stb.?
DrB2014-06-25 22:34:44 // 55294
okké
Erhard 242 (Pure Energy)2014-06-25 22:33:39 // 55293
a gyártási dátumot lesd meg rajta ...ne legyen 1-2 éves
DrB2014-06-25 22:32:10 // 55292
Kösz a tippet, de nekem most be kell érnem az idekint kaphatókkal.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-06-25 22:22:15 // 55291
jaja 2 év gari van rá én is adok el jó sokat...egy gari sem volt vele...
mizooo2014-06-25 22:11:04 // 55290
Én Jász Akku gyártmányt vettem (magyar!!!!!) és tuti elmegy addig mint a drágábbak :) még garancia is van rá.
DrB2014-06-25 22:10:26 // 55289
Értem és kösz az infót!
Erhard 242 (Pure Energy)2014-06-25 22:08:03 // 55288
teljesen mind1 mindegyik elmegy 5 évet...mondjuk érdemes évente 1x meglesni a folyadék szintjét az akkuban és után tölteni ha kell (gondozás mentes akku nincs csak a spirálcellás az) legyen 74Ah meg tudjon 680A-et minimum
mizooo2014-06-25 21:46:36 // 55285
Manky írta az én progimat is :)
DrB2014-06-25 21:46:04 // 55284
Szóval, akkor valszeg ennyit bírt... Milyen aksit javalltok a 2.4-be?
Liquid2014-06-25 21:44:59 // 55283
én 80-ast tettem bele, 700-as indítóárammal
Erhard 242 (Pure Energy)2014-06-25 21:38:23 // 55282
akkor neked jó sokáig elment a gyári nekem 3om évet bírt ki...
DrB2014-06-25 21:35:34 // 55281
Sziasztok!
Ma megadta magát az aksi, csak azt nem tudom, miért. Reggel munkába induláskor minden rendben volt. Aztán állt a melóhely előtt 8 órát, indulnék haza, bedugom a kulcsot, alig pislákolt valami, indítózni persze reménytelen volt. Megnéztem, megmozgattam az aksi kábeleit, nem voltak lelazulva. Az újabb gyújtásráadásnál erősebben világítottak a piktogrammok, de most meg vadul villogtak, s valami (relé?) is vadul kattogott hozzá ugyanabban a ritmusban. Az aksi 4-5 éve került bele. Eddig rendben muzsikált, a telet is jól abszolválta. Alapvetően autópályázom az autóval, ritkán megy tipikus városi (rövid távok, sok indítózás) szakaszokat. Mindennap 2 x 30 km-ert teszek meg munkába menet, fele közút, fele autópálya, így egy átlagos nap 2-4 indítózásnál több nem terheli az aksit. És az ilyen szakaszokon jól fel is kell töltődnie. Azon gondolkodom, mi szívhatta le álltában. A lámpák ugye nem tudnak égve maradni, ha kihúzzuk a kulcsot, lekapcsolódnak, s riasztó sincs benne. Ami még eszembe jutott, hogy hazainduláskor, az első gyújtásráadás előtt bedugtam már a szivargyújtóba az FM transzmitteremet, de pár másodpercere rá már indítóztam is. Egy halódó aksinál lehet már ez is gond? Kijött az ADAC, bikakábel, pöccre indult. Hazamentem a szokásos 30 km-es közút/autópálya etapon, minden lehetséges fogyasztót kikapcsolva. Otthon állt egy órát, utána megint pöccre indult, elgurultam vele boltba, onnan is hazahozott.
Jobb lesz, ha aksit cserélek? Vagy érdemes lenne a generátort ill. a szivargyújtót (ha ott rövidzár van, leszívhatja az aksit?) előbb megnézetni?
Próbáltam megnézni az aksin a paramétereit, de körbeveszi egy szövetborítás, ezért az original ricambin és a Product Numberen (71751146) kívül mást nem tudtam leolvasni. A neten a következő értékeket találtam evvel a termékszámmal: 70Ah 640A. Korábban volt itt téma, hogy a 2.4 mJTD-be mi az ajánlott minimum. Ezek megfelelőek, vagy erősebb kellene bele?
Ma megadta magát az aksi, csak azt nem tudom, miért. Reggel munkába induláskor minden rendben volt. Aztán állt a melóhely előtt 8 órát, indulnék haza, bedugom a kulcsot, alig pislákolt valami, indítózni persze reménytelen volt. Megnéztem, megmozgattam az aksi kábeleit, nem voltak lelazulva. Az újabb gyújtásráadásnál erősebben világítottak a piktogrammok, de most meg vadul villogtak, s valami (relé?) is vadul kattogott hozzá ugyanabban a ritmusban. Az aksi 4-5 éve került bele. Eddig rendben muzsikált, a telet is jól abszolválta. Alapvetően autópályázom az autóval, ritkán megy tipikus városi (rövid távok, sok indítózás) szakaszokat. Mindennap 2 x 30 km-ert teszek meg munkába menet, fele közút, fele autópálya, így egy átlagos nap 2-4 indítózásnál több nem terheli az aksit. És az ilyen szakaszokon jól fel is kell töltődnie. Azon gondolkodom, mi szívhatta le álltában. A lámpák ugye nem tudnak égve maradni, ha kihúzzuk a kulcsot, lekapcsolódnak, s riasztó sincs benne. Ami még eszembe jutott, hogy hazainduláskor, az első gyújtásráadás előtt bedugtam már a szivargyújtóba az FM transzmitteremet, de pár másodpercere rá már indítóztam is. Egy halódó aksinál lehet már ez is gond? Kijött az ADAC, bikakábel, pöccre indult. Hazamentem a szokásos 30 km-es közút/autópálya etapon, minden lehetséges fogyasztót kikapcsolva. Otthon állt egy órát, utána megint pöccre indult, elgurultam vele boltba, onnan is hazahozott.
Jobb lesz, ha aksit cserélek? Vagy érdemes lenne a generátort ill. a szivargyújtót (ha ott rövidzár van, leszívhatja az aksit?) előbb megnézetni?
Próbáltam megnézni az aksin a paramétereit, de körbeveszi egy szövetborítás, ezért az original ricambin és a Product Numberen (71751146) kívül mást nem tudtam leolvasni. A neten a következő értékeket találtam evvel a termékszámmal: 70Ah 640A. Korábban volt itt téma, hogy a 2.4 mJTD-be mi az ajánlott minimum. Ezek megfelelőek, vagy erősebb kellene bele?
.......................2014-06-25 21:17:55 // 55280
Az E Learn ban benne van a kapcsolás
Csabi2014-06-25 21:05:10 // 55279
Minek az a csúnya sárga lámpa? :P
csoti 1662014-06-25 20:15:22 // 55278
Sziasztok!
Vásároltam egy 159-es alfát, és szeretnék multimédiát beleszereltetni, de sajnos a szerelők nem tudják, hogy milyen színüek a kormányról lejövő kábelek. Ha valaki tudna valami kapcsrajzot, azt megköszönném. Előre is köszönöm!
Vásároltam egy 159-es alfát, és szeretnék multimédiát beleszereltetni, de sajnos a szerelők nem tudják, hogy milyen színüek a kormányról lejövő kábelek. Ha valaki tudna valami kapcsrajzot, azt megköszönném. Előre is köszönöm!
Vermacy2014-06-25 15:24:22 // 55276
.....2014-06-25 14:40:16 // 55275
UFI 24.ONE.01 szűrő való a 2.4jtdm-be?
ValeRossi462014-06-25 14:17:06 // 55274
Nekem is Manky csinálta. jó lett. annyit tesz rá amennyit kérsz. :)
Liquid2014-06-25 13:22:12 // 55273
Shadin Manky-val csináltatta, a RigoTech-nél voltak többen, az enyémet pedig a PTS tuning csinálta pannonhalmán.
Zsombor2014-06-25 13:07:29 // 55272
És tudtok ajánlani valakit, aki ésszel "kiokosítja"? :)
GTPeti2014-06-24 14:17:43 // 55271
Ha egy 8V-t 115 v. 120 LE-ről simán fel lehet vinni 140LE-re, akkor a 150LE-ről a 180 még kisebb extraterhelés. Ha kételyeid vannak a "vállalhatóságot" tekintve, akkor viszont nem szabad tuningba bonyolódni, mert az egy "bizonytalan" állapot.
Shadin2014-06-24 14:15:59 // 55270
Elég gyakran találkozunk, semmi akadálya...
Indulok Kenesére, jó az időjárás :-D
Megnézem halkabb-e az 5-w40 Edge-el az autó. Meg csinálok negatív fogyasztási rekordot :-D
Indulok Kenesére, jó az időjárás :-D
Megnézem halkabb-e az 5-w40 Edge-el az autó. Meg csinálok negatív fogyasztási rekordot :-D
Shadin2014-06-24 14:13:54 // 55269
Ez meg egy 150 lovas 136-ra butítva kizárólag sw. beavatkozással gyárilag. Akkor vállalható.
Shadin2014-06-24 14:12:27 // 55268
Mi az ami vállalható? Elég elvont fogalom.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-06-24 13:58:47 // 55267
legközelebb megyünk vele egyet, megmondom mennyi az annyi :)))
GTPeti2014-06-24 13:57:25 // 55266
Egy default állapotban 150 lovas JTD-t 180LE-re felhúzni nem olyan nagy böszmeség SZVSZ.
Shadin2014-06-24 13:56:50 // 55265
Már megint kötekedsz :-D Pedig ki sem írtam a nevét. Minden benne van...
Shadin2014-06-24 13:55:24 // 55264
Nincs megmérve, nem tudom a pontos értéket, bef. üa., fordulatszám stb... kalkulált érték. Kérdezd Robertót....
Alfonis2014-06-24 13:51:05 // 55263
Hjaaa :) asszem az 59 kap majd egy nevet es hasonlo lesz mi t a silverstar. A silver benne lesz. :D vagy bluefire:D
GTPeti2014-06-24 13:42:48 // 55262
180-EGR-DPF :PPP
GTPeti2014-06-24 13:42:19 // 55261
Tudom, de a tied - ha jól emlékszem - olyan 140-150LE-re van húzva, ami okosan vezetve még vállalható. (Az enyém Novi boxszal papíron 143LE-s.)
Dömpi (il dottore)2014-06-24 13:17:20 // 55260
én így vettem, de hisz tudod!
Erhard 242 (Pure Energy)2014-06-24 13:00:55 // 55259
nem sok egy kicsit a 180?
GTPeti2014-06-24 12:53:19 // 55258
Volt egy srác, akinek szintén csutkára volt felhúzva a 8V-je. Attól nem kellett tartania, hogy berohadnak a turbója csavarjai, mert elég gyakran voltak mozgatva...
Jómagam nem értem az ilyen értelmét. Ha annyira racer valaki, hogy nem elég egy enyhén felhúzott 8V, akkor vegyen 2.4-et...
Jómagam nem értem az ilyen értelmét. Ha annyira racer valaki, hogy nem elég egy enyhén felhúzott 8V, akkor vegyen 2.4-et...
Piritu - 1.000.0002014-06-24 12:32:24 // 55257
Nocsak! Európapark Rust? Király hely :-))
Shadin2014-06-24 11:57:16 // 55255
Nekem a 136-os van ~180 elméleti lóerőre húzva, de a nyomaték csúcs el van csalva 2000 környékére, mert a 320Nm-es váltó széthullik. Manky kijavít, ha tévedek :-D Kicsit ideges az autó most, de a Voldemort-os rángatás töredékére csökkent. Kapott másik Voldemort téképe(ke)t is. Nem pályanapon használom, nem hiszem, hogy normál napi rutin mellett kinyiffanna bármi is. És ugyan még nem szentírás, de úgy néz ki nőtt a regen táv is.