mizooo2014-06-25 22:11:04 // 55290
Én Jász Akku gyártmányt vettem (magyar!!!!!) és tuti elmegy addig mint a drágábbak :) még garancia is van rá.
DrB2014-06-25 22:10:26 // 55289
Értem és kösz az infót!
Erhard 242 (Pure Energy)2014-06-25 22:08:03 // 55288
teljesen mind1 mindegyik elmegy 5 évet...mondjuk érdemes évente 1x meglesni a folyadék szintjét az akkuban és után tölteni ha kell (gondozás mentes akku nincs csak a spirálcellás az) legyen 74Ah meg tudjon 680A-et minimum
mizooo2014-06-25 21:46:36 // 55285
Manky írta az én progimat is :)
DrB2014-06-25 21:46:04 // 55284
Szóval, akkor valszeg ennyit bírt... Milyen aksit javalltok a 2.4-be?
Liquid2014-06-25 21:44:59 // 55283
én 80-ast tettem bele, 700-as indítóárammal
Erhard 242 (Pure Energy)2014-06-25 21:38:23 // 55282
akkor neked jó sokáig elment a gyári nekem 3om évet bírt ki...
DrB2014-06-25 21:35:34 // 55281
Sziasztok!
Ma megadta magát az aksi, csak azt nem tudom, miért. Reggel munkába induláskor minden rendben volt. Aztán állt a melóhely előtt 8 órát, indulnék haza, bedugom a kulcsot, alig pislákolt valami, indítózni persze reménytelen volt. Megnéztem, megmozgattam az aksi kábeleit, nem voltak lelazulva. Az újabb gyújtásráadásnál erősebben világítottak a piktogrammok, de most meg vadul villogtak, s valami (relé?) is vadul kattogott hozzá ugyanabban a ritmusban. Az aksi 4-5 éve került bele. Eddig rendben muzsikált, a telet is jól abszolválta. Alapvetően autópályázom az autóval, ritkán megy tipikus városi (rövid távok, sok indítózás) szakaszokat. Mindennap 2 x 30 km-ert teszek meg munkába menet, fele közút, fele autópálya, így egy átlagos nap 2-4 indítózásnál több nem terheli az aksit. És az ilyen szakaszokon jól fel is kell töltődnie. Azon gondolkodom, mi szívhatta le álltában. A lámpák ugye nem tudnak égve maradni, ha kihúzzuk a kulcsot, lekapcsolódnak, s riasztó sincs benne. Ami még eszembe jutott, hogy hazainduláskor, az első gyújtásráadás előtt bedugtam már a szivargyújtóba az FM transzmitteremet, de pár másodpercere rá már indítóztam is. Egy halódó aksinál lehet már ez is gond? Kijött az ADAC, bikakábel, pöccre indult. Hazamentem a szokásos 30 km-es közút/autópálya etapon, minden lehetséges fogyasztót kikapcsolva. Otthon állt egy órát, utána megint pöccre indult, elgurultam vele boltba, onnan is hazahozott.
Jobb lesz, ha aksit cserélek? Vagy érdemes lenne a generátort ill. a szivargyújtót (ha ott rövidzár van, leszívhatja az aksit?) előbb megnézetni?
Próbáltam megnézni az aksin a paramétereit, de körbeveszi egy szövetborítás, ezért az original ricambin és a Product Numberen (71751146) kívül mást nem tudtam leolvasni. A neten a következő értékeket találtam evvel a termékszámmal: 70Ah 640A. Korábban volt itt téma, hogy a 2.4 mJTD-be mi az ajánlott minimum. Ezek megfelelőek, vagy erősebb kellene bele?
Ma megadta magát az aksi, csak azt nem tudom, miért. Reggel munkába induláskor minden rendben volt. Aztán állt a melóhely előtt 8 órát, indulnék haza, bedugom a kulcsot, alig pislákolt valami, indítózni persze reménytelen volt. Megnéztem, megmozgattam az aksi kábeleit, nem voltak lelazulva. Az újabb gyújtásráadásnál erősebben világítottak a piktogrammok, de most meg vadul villogtak, s valami (relé?) is vadul kattogott hozzá ugyanabban a ritmusban. Az aksi 4-5 éve került bele. Eddig rendben muzsikált, a telet is jól abszolválta. Alapvetően autópályázom az autóval, ritkán megy tipikus városi (rövid távok, sok indítózás) szakaszokat. Mindennap 2 x 30 km-ert teszek meg munkába menet, fele közút, fele autópálya, így egy átlagos nap 2-4 indítózásnál több nem terheli az aksit. És az ilyen szakaszokon jól fel is kell töltődnie. Azon gondolkodom, mi szívhatta le álltában. A lámpák ugye nem tudnak égve maradni, ha kihúzzuk a kulcsot, lekapcsolódnak, s riasztó sincs benne. Ami még eszembe jutott, hogy hazainduláskor, az első gyújtásráadás előtt bedugtam már a szivargyújtóba az FM transzmitteremet, de pár másodpercere rá már indítóztam is. Egy halódó aksinál lehet már ez is gond? Kijött az ADAC, bikakábel, pöccre indult. Hazamentem a szokásos 30 km-es közút/autópálya etapon, minden lehetséges fogyasztót kikapcsolva. Otthon állt egy órát, utána megint pöccre indult, elgurultam vele boltba, onnan is hazahozott.
Jobb lesz, ha aksit cserélek? Vagy érdemes lenne a generátort ill. a szivargyújtót (ha ott rövidzár van, leszívhatja az aksit?) előbb megnézetni?
Próbáltam megnézni az aksin a paramétereit, de körbeveszi egy szövetborítás, ezért az original ricambin és a Product Numberen (71751146) kívül mást nem tudtam leolvasni. A neten a következő értékeket találtam evvel a termékszámmal: 70Ah 640A. Korábban volt itt téma, hogy a 2.4 mJTD-be mi az ajánlott minimum. Ezek megfelelőek, vagy erősebb kellene bele?
.......................2014-06-25 21:17:55 // 55280
Az E Learn ban benne van a kapcsolás
Csabi2014-06-25 21:05:10 // 55279
Minek az a csúnya sárga lámpa? :P
csoti 1662014-06-25 20:15:22 // 55278
Sziasztok!
Vásároltam egy 159-es alfát, és szeretnék multimédiát beleszereltetni, de sajnos a szerelők nem tudják, hogy milyen színüek a kormányról lejövő kábelek. Ha valaki tudna valami kapcsrajzot, azt megköszönném. Előre is köszönöm!
Vásároltam egy 159-es alfát, és szeretnék multimédiát beleszereltetni, de sajnos a szerelők nem tudják, hogy milyen színüek a kormányról lejövő kábelek. Ha valaki tudna valami kapcsrajzot, azt megköszönném. Előre is köszönöm!
Vermacy2014-06-25 15:24:22 // 55276
.....2014-06-25 14:40:16 // 55275
UFI 24.ONE.01 szűrő való a 2.4jtdm-be?
ValeRossi462014-06-25 14:17:06 // 55274
Nekem is Manky csinálta. jó lett. annyit tesz rá amennyit kérsz. :)
Liquid2014-06-25 13:22:12 // 55273
Shadin Manky-val csináltatta, a RigoTech-nél voltak többen, az enyémet pedig a PTS tuning csinálta pannonhalmán.
Zsombor2014-06-25 13:07:29 // 55272
És tudtok ajánlani valakit, aki ésszel "kiokosítja"? :)
GTPeti2014-06-24 14:17:43 // 55271
Ha egy 8V-t 115 v. 120 LE-ről simán fel lehet vinni 140LE-re, akkor a 150LE-ről a 180 még kisebb extraterhelés. Ha kételyeid vannak a "vállalhatóságot" tekintve, akkor viszont nem szabad tuningba bonyolódni, mert az egy "bizonytalan" állapot.
Shadin2014-06-24 14:15:59 // 55270
Elég gyakran találkozunk, semmi akadálya...
Indulok Kenesére, jó az időjárás :-D
Megnézem halkabb-e az 5-w40 Edge-el az autó. Meg csinálok negatív fogyasztási rekordot :-D
Indulok Kenesére, jó az időjárás :-D
Megnézem halkabb-e az 5-w40 Edge-el az autó. Meg csinálok negatív fogyasztási rekordot :-D
Shadin2014-06-24 14:13:54 // 55269
Ez meg egy 150 lovas 136-ra butítva kizárólag sw. beavatkozással gyárilag. Akkor vállalható.
Shadin2014-06-24 14:12:27 // 55268
Mi az ami vállalható? Elég elvont fogalom.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-06-24 13:58:47 // 55267
legközelebb megyünk vele egyet, megmondom mennyi az annyi :)))
GTPeti2014-06-24 13:57:25 // 55266
Egy default állapotban 150 lovas JTD-t 180LE-re felhúzni nem olyan nagy böszmeség SZVSZ.
Shadin2014-06-24 13:56:50 // 55265
Már megint kötekedsz :-D Pedig ki sem írtam a nevét. Minden benne van...
Shadin2014-06-24 13:55:24 // 55264
Nincs megmérve, nem tudom a pontos értéket, bef. üa., fordulatszám stb... kalkulált érték. Kérdezd Robertót....
Alfonis2014-06-24 13:51:05 // 55263
Hjaaa :) asszem az 59 kap majd egy nevet es hasonlo lesz mi t a silverstar. A silver benne lesz. :D vagy bluefire:D
GTPeti2014-06-24 13:42:48 // 55262
180-EGR-DPF :PPP
GTPeti2014-06-24 13:42:19 // 55261
Tudom, de a tied - ha jól emlékszem - olyan 140-150LE-re van húzva, ami okosan vezetve még vállalható. (Az enyém Novi boxszal papíron 143LE-s.)
Dömpi (il dottore)2014-06-24 13:17:20 // 55260
én így vettem, de hisz tudod!
Erhard 242 (Pure Energy)2014-06-24 13:00:55 // 55259
nem sok egy kicsit a 180?
GTPeti2014-06-24 12:53:19 // 55258
Volt egy srác, akinek szintén csutkára volt felhúzva a 8V-je. Attól nem kellett tartania, hogy berohadnak a turbója csavarjai, mert elég gyakran voltak mozgatva...
Jómagam nem értem az ilyen értelmét. Ha annyira racer valaki, hogy nem elég egy enyhén felhúzott 8V, akkor vegyen 2.4-et...
Jómagam nem értem az ilyen értelmét. Ha annyira racer valaki, hogy nem elég egy enyhén felhúzott 8V, akkor vegyen 2.4-et...
Piritu - 1.000.0002014-06-24 12:32:24 // 55257
Nocsak! Európapark Rust? Király hely :-))
Shadin2014-06-24 11:58:03 // 55256
Beméretted már?
Shadin2014-06-24 11:57:16 // 55255
Nekem a 136-os van ~180 elméleti lóerőre húzva, de a nyomaték csúcs el van csalva 2000 környékére, mert a 320Nm-es váltó széthullik. Manky kijavít, ha tévedek :-D Kicsit ideges az autó most, de a Voldemort-os rángatás töredékére csökkent. Kapott másik Voldemort téképe(ke)t is. Nem pályanapon használom, nem hiszem, hogy normál napi rutin mellett kinyiffanna bármi is. És ugyan még nem szentírás, de úgy néz ki nőtt a regen táv is.
ValeRossi462014-06-24 11:35:51 // 55254
De kb annyit is tesznek hozzá. Nekem is annyira van felhúzva. Az a 20 % szerintem is belefér.
Dömpi (il dottore)2014-06-24 11:28:56 // 55253
azért egy 8V-t 180 LE-re felhúzni már tényleg esztelenség...ha egyáltalán lehetséges
az enyém kb. 145-re van
az enyém kb. 145-re van
Liquid2014-06-24 11:10:20 // 55252
ésszel készíett remap (tehát nem egekbe emelt turbonyomás, meg koromköd) szerintem
nem jelent nagy kozkázatot, persze ez csak 200e km-múlva fog kiderülni :)
Mindenesetre az biztos hogy a gyári szoftver (amiben csak a DPF volt kiiktatva) és a mostani erősített verzió között iszonyat nagy különbség van.
nem jelent nagy kozkázatot, persze ez csak 200e km-múlva fog kiderülni :)
Mindenesetre az biztos hogy a gyári szoftver (amiben csak a DPF volt kiiktatva) és a mostani erősített verzió között iszonyat nagy különbség van.
David | Centocinquantanove2014-06-24 10:49:23 // 55251
Szerintem ha alapesetként egy 150 LE változatot veszünk, amit a tapasztalatok alapján lehet 20-30 LE-vel izmosítani, az már 170-180 LE. A gyári 120LE-ből meg csak durvásabb tuninggal lehet ugyanennyire kihozni, ha ki lehet egyáltalán (károsodás nélkül).
Giuntini2014-06-24 10:08:02 // 55250
Automatával viszont alacsony fordulaton sokkal jobban érezhető a nyomaték.
Dömpi (il dottore)2014-06-24 09:53:50 // 55249
a váltó a szűk keresztmetszet
én úgy vagyok vele, hogy az enyém 8V (120 LE), viszont ua. a váltó van benne, mint a 16V-ben, ergo a 150 LE fölé nem szabad húzni, addig viszont minden további nélkül...de lehet, hogy hibás a logikai következtetésem
én úgy vagyok vele, hogy az enyém 8V (120 LE), viszont ua. a váltó van benne, mint a 16V-ben, ergo a 150 LE fölé nem szabad húzni, addig viszont minden további nélkül...de lehet, hogy hibás a logikai következtetésem
Dömpi (il dottore)2014-06-24 09:51:45 // 55248
Tavaly volt cserélve.
Shadin2014-06-24 09:33:12 // 55247
Nekem biztos jót tesz :-D
Shadin2014-06-24 09:32:07 // 55246
Az enyém is szorult, kiszedtem belőle a sarat (fékolajat?) és sokkal jobb lett.
ValeRossi462014-06-24 09:16:15 // 55245
Ha ésszel van csinálva nem árt neki,de ez az én véleményem.
Alfonis2014-06-24 09:12:03 // 55244
David | Centocinquantanove2014-06-24 08:59:20 // 55243
Ezek a modern dízelmotorok nagyon jól tuningolhatók, és elég jól is tűrik. Legalábbis én így tudom.
Piritu - 1.000.0002014-06-24 06:59:16 // 55242
A kormosnak sose lesz széles a használható fordulatszám tartománya :-(
Én se értem a belinkelt mérést...
Én se értem a belinkelt mérést...
vzolee2014-06-24 00:13:58 // 55241
Mi otthon voltunk ;) Szombaton rendezősködtünk egy teljesítménytúrán a Bükkben, este meg osztálytalálkozóm volt az elefántóban.
Nézzetek el Lillafüredre, az szép is és az út is feelinges ;)
Ja és Egerben most nyílt Gál Tibi Fúzió nevű helye a Csíki Sándor utcában, meg a Borkemping, Borterasz és Venyige Spa is, ezeket érdemes megnézni.
Demjénben pedig a Korona Borházat (ott lesz a lagzi augusztusban).
Nézzetek el Lillafüredre, az szép is és az út is feelinges ;)
Ja és Egerben most nyílt Gál Tibi Fúzió nevű helye a Csíki Sándor utcában, meg a Borkemping, Borterasz és Venyige Spa is, ezeket érdemes megnézni.
Demjénben pedig a Korona Borházat (ott lesz a lagzi augusztusban).