ezt láttátok már?
Dömpi (il dottore)2014-11-06 22:49:27 // 61004
Dömpi (il dottore)2014-11-06 22:47:47 // 61003
dev1662014-11-06 22:46:17 // 61002
annyiban hibás az autó is (és ez minden modern autó sajátja), h csal az ECU által vezérelt hőfok visszajelző és amikor megmozdul a mutató felfelé vagy kigyullad a vészlámpa, akkor már rég késő, 130 fokon a víz.
Dömpi (il dottore)2014-11-06 22:40:39 // 61001
Giuntini2014-11-06 22:40:38 // 61000
Hát igen, és valójában ezért verném fejem a falba. Ha lett volna egy csöpp előjel, akkor levetetem a hengerfejet, és töredékéből megúszom. De utólag már nem tudok okoskodni. Vagyis talán volt valami kis előjel. Időnként változott a szint a kiegyenlítő tartályban. Nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, hiszen a rendszer állandó nyomás alatt van.
dev1662014-11-06 22:38:12 // 60999
hidrótökés motornál?
Dömpi (il dottore)2014-11-06 22:34:33 // 60998
Azt valaki tudja, hogy a 8V-nél miért kell(ene) minden szervíznél szelephézagot ellenőrizni és szükség esetén állítani? A könyv írja ugyanis. De csak a 8V-nél. Se a 16V-nél se a 2.4-nél. Why???
dev1662014-11-06 22:26:47 // 60997
Nem megmagyarázhatatlan. 16e km bírt a hf tömítés a hepehupás hf alatt, aztán egyszer csak elég forró volt a motor + elég nagy volt az olaj és a hűtővíz nyomása, h megadja magát a tömítés pár helyen. Kész is a baj. A dugattyú lógást megmagyarázza az égéstérbe kerülő víz, az erős kartergáz meg a gyűrűk megkopása miatt lehet, amikor a túl nagy forróságtól elveszítette kenőképességét az olaj a gyűrűk és a hengerfal között. Pár perc is elég.
Így nézve az egész emberi hibára vezethető vissza, annak az illetőnek a hibájára, aki rossz sorrenddel és/vagy meghúzási nyomatékokkal megvetemítette a hf-et és még csak síkba sem húzatta, mielőtt visszatette. Le kéne a törni a kezét ilyennek.
Így nézve az egész emberi hibára vezethető vissza, annak az illetőnek a hibájára, aki rossz sorrenddel és/vagy meghúzási nyomatékokkal megvetemítette a hf-et és még csak síkba sem húzatta, mielőtt visszatette. Le kéne a törni a kezét ilyennek.
Dömpi (il dottore)2014-11-06 22:22:51 // 60996
Egyik sem. Elterjedt ez az alulról és felülről bepattanó golyós megoldás...és műa a határolórúd. Ez kérlek halálra van ítélve! Bezzeg ami anno az 1310-es Dáciámban volt...
Dömpi (il dottore)2014-11-06 22:20:30 // 60995
OFF
a VW-mániás szomszédom az agyamra megy! Van egy T3-asa és egy Golf 1-je. Mindkettő dízel, de basszus, mint a TRAKTOR. A nyár elején vett az apjának egy Golf 2-t.
Még egy traktor...áááááááááá
Fűnyíráskor mindhárommal előreáll azon a rohadt k*rva kocsibejáróján, majd mindhárommal vissza. Ide-oda. Sokszor este 9-kor, mikor tutira valami jó filmet nézek.
És ez a paraszt beszól nekem, hogy mit kínlódok én a szar alfával, miért nem veszek normális autót.
Hát ez normális???
A múltkor egyik egyetemi osztálytársam jött hozzám. Kora reggel indultunk az én kocsimmal suliba. Hidegen állok ki a garázsból, erre megkérdi: "Azt hittem a te kocsid dízel, de most így a hangja alapján már látom, hogy benzines"
Nem, barátom, dízel! Csak ez nem VW, meg PSA, meg Ford...!
ON
a VW-mániás szomszédom az agyamra megy! Van egy T3-asa és egy Golf 1-je. Mindkettő dízel, de basszus, mint a TRAKTOR. A nyár elején vett az apjának egy Golf 2-t.
Még egy traktor...áááááááááá
Fűnyíráskor mindhárommal előreáll azon a rohadt k*rva kocsibejáróján, majd mindhárommal vissza. Ide-oda. Sokszor este 9-kor, mikor tutira valami jó filmet nézek.
És ez a paraszt beszól nekem, hogy mit kínlódok én a szar alfával, miért nem veszek normális autót.
Hát ez normális???
A múltkor egyik egyetemi osztálytársam jött hozzám. Kora reggel indultunk az én kocsimmal suliba. Hidegen állok ki a garázsból, erre megkérdi: "Azt hittem a te kocsid dízel, de most így a hangja alapján már látom, hogy benzines"
Nem, barátom, dízel! Csak ez nem VW, meg PSA, meg Ford...!
ON
GTPeti2014-11-06 22:19:21 // 60994
(Kieg.: A 156-om nem mai darab, de nem ropog. Szándékosságot és/vagy eszeveszett spórolást sejtek a dolog mögött..)
GTPeti2014-11-06 22:17:51 // 60993
Nem tudom, a tiedben az új- vagy a régifajta "Türfangband" van, viszont azt írják a németek, hogy az Alfa javított a konstrukción, az új már nem kezd el túl hamar "ropogni".
Dömpi (il dottore)2014-11-06 22:09:22 // 60992
Ma feltűnt 2 dolog:
1) már az első ajtó a vezető oldali, azaz az enyém, is kezd ropogni nyitáskor nemcsak a hátsók
2) a suli előtt ahogyan hozzák a többi gyereket, hallom az 1-2 éves VW-k és a Renault-ok ajtajait is roppanni
Igen ám, de az enyém lassan 6 éves!
Sz@rolasz, mi?
1) már az első ajtó a vezető oldali, azaz az enyém, is kezd ropogni nyitáskor nemcsak a hátsók
2) a suli előtt ahogyan hozzák a többi gyereket, hallom az 1-2 éves VW-k és a Renault-ok ajtajait is roppanni
Igen ám, de az enyém lassan 6 éves!
Sz@rolasz, mi?
Giuntini2014-11-06 21:58:50 // 60991
Igen valószínűleg ez volt az ok. De ilyen mértékű motor összeomlás egyszerűen megmagyarázhatatlan. Igen a hengerfej le volt véve, és nem igazán szakszerűen volt elvégezve. de a vételtől én mentem vele 16ezer kilométert. Mindenféle előjel nélkül egyszerűen csak megállt.
dev1662014-11-06 21:47:21 // 60990
Én azt hittem már megvan az ok. Nem te írtad, hogy nem volt rendesen síkolva hf, miután az előző tulaj levette valamiért? Szép lassan megadta magát a hf tömítés, hűtővíz kerülhetett a hengerbe, amitől meggörbült a hajtókar továbbá a hf-nél tömítetlen hűtőrendszer miatt elmelegedett a motor dugóban állva. Vagy rossz nyomon járok?
Egyébként nem értek egyet azzal, h nem értéknövelő a felújítás. Az átlag magyar használtautóvásárlónak, akikből a nepperek élnek nem értéknövelő. de nekem pl az lenne és vagyunk így még páran. Ha arra kerül a sor, meg kell találni azt a vevőt, akinek van típusismerete és értékel egy szakszerűen elvégzett ilyen jellegű beavatkozást, ha számlákkal tudod igazolni. Eltitkolni szerintem nem érdemes és nem is etikus.
Egyébként nem értek egyet azzal, h nem értéknövelő a felújítás. Az átlag magyar használtautóvásárlónak, akikből a nepperek élnek nem értéknövelő. de nekem pl az lenne és vagyunk így még páran. Ha arra kerül a sor, meg kell találni azt a vevőt, akinek van típusismerete és értékel egy szakszerűen elvégzett ilyen jellegű beavatkozást, ha számlákkal tudod igazolni. Eltitkolni szerintem nem érdemes és nem is etikus.
Giuntini2014-11-06 21:09:43 // 60989
Azért én is így érzem, ahogy te leírod, de ez sajnos a magyar sajátosság. Igen ahogy Erhard is többször megírta, vagy ahogy a VTT-n is beszélgettünk róla, a magyar ember attól boldog ha vesz egy irreálisan alacsony kilométerrel rendelkező, tekert autót, mint egy gyári felújítottat valós kilométerrel. Nagyon sok autó van amelyiknek idő előtti motorkárosodása volt. Pl. annak idején az Auto Bild tesztjén szereplő 2.4-es 159-nek. Tudok nem egyet mutatni az Auto Scout it. vagy de.-n, ahol ahol leírják hogy motorcsere v. teljes felújítás volt, garanciával, jóval magasabb az ára, mint a hasonlóaknak. Ez sajnos magyar sajátosság, hogy az olyan autót veszik meg, amire majd a jövőben rá kell költeni mint egy teljesen rendbe hozott autót. A hahu-n hirdetnek egy 2007-es 2,4 TI-t 3milláért, ahol büszkén leírták, hogy nagyobb turbo van rajta, ill. kiiktatva a DPF ill. a szívósor. És még meg is magyarázzák, hogy kiiktatta a hibaforrásokat. A DPF-et azért iktatta ki mert besz@rt, a sok városozástól meg a használati módtól, a szívósort meg megmagyarázza hogy az hibaforrás. Ezeket a hibákat normális gázolaj használatával ki lehet küszöbölni, a szívósor nélkül meg 1800 alatt erőtlen lesz az autó, De a hülye magyarnak mindent meg lehet magyarázni, mert a sz@rrágástól nem lát. Kint meg a DPF nélküli autók nem kellenek, amik EURO3-ra vissza vannak minősítve.
forrasr2014-11-06 20:56:13 // 60988
Azért jó tudni a kiváltó okot, hogy a felújított motorral ne fordulhasson elő újra, sajnos ha elfolyik a víz hamar ilyen szitu áll elő, és a hőjeladó addig ad valós jelet amíg víz alatt van.
Giuntini2014-11-06 20:24:11 // 60987
Már nem is akarok ezzel foglalkozni, egyszerűen megfőtt, előzménye semmi, egyike azoknak a megmagyarázhatatlan CR dízel hibáknak, ami bármelyik gyártmánnyal megtörténhet.
[k i z z o]2014-11-06 20:16:35 // 60986
A konkrét hiba okot tudni lehet?
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-06 19:59:39 // 60985
sajnálom, hogy így tropára ment....főleg, hogy a dugók is kellenek ez így már nem ajándék :(
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-06 19:48:20 // 60984
majdnem dupla annyi mint egy jó ugy....
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-06 19:47:18 // 60983
persze hogy van...miért ne lenne?
[k i z z o]2014-11-06 19:41:22 // 60982
A 2.4 JTD -hez létezik 1. túlméretes gyári dugattyú szett?
Giuntini2014-11-06 19:24:02 // 60981
Ezt én is így gondoltam csak kivàncsi voltam a véleményekre. Màs részről pont ma gondoltam bele hogy valami ok folytàn felforrt a víz. Valami nem volt ok. Jövőre tervezem hogy lemegyek vele Szicìliàba. Belegondolni is rossz ha ez ott az autópàlyàn történik ez meg.
forrasr2014-11-06 19:12:35 // 60980
Szia!
Tudom, kérdésre kérdéssel nem illik válaszolni, ennek ellenére még is azt kérdezem, Te annak idején mennyivel adtál volna többet az autódért(mondjuk %-ban kifejezve) ha felújított lett volna a motorja, egyáltalán megvetted volna, vagy kerestél volna másikat?
Tudom, kérdésre kérdéssel nem illik válaszolni, ennek ellenére még is azt kérdezem, Te annak idején mennyivel adtál volna többet az autódért(mondjuk %-ban kifejezve) ha felújított lett volna a motorja, egyáltalán megvetted volna, vagy kerestél volna másikat?
Haddel2014-11-06 18:55:13 // 60979
Szerintem nem növeli. A jövőbeli vevő ugyis a negatívumokat nézné,hogy miért kellett már felújítani,ki tudja,hogy lett megcsinálva stbstb. Ezt az autót neked kell használnod hosszú évekig. Te tudod, hogy jó,kommentjeidből ki is derül,hogy szereted nagyon.Úgyhogy szerintem felesleges ezzel foglalkozni, hogy többet ér e.
doby2014-11-06 18:52:16 // 60978
szerintem semmivel.
inkább elriassza az ilyesmi a vevőt.
a rutinos kereskedők nem is szokták megemlíteni.
inkább elriassza az ilyesmi a vevőt.
a rutinos kereskedők nem is szokták megemlíteni.
Giuntini2014-11-06 18:06:50 // 60977
Sziasztok Úrak.
Kívàncsi vagyok a véleményetekre. A motoron teljes generàl van, ami azt jelenti hogy dugók cseréje fúràs hengerfej minden felújítva. Ezen kívül gen. önindító felújítàs szívósor csere. Természetesen teljes tömítés csere. Alíg vàrom hogy meglegyen de a költségeket ne kérdezzétek. Azért vertem magam ebbe a megoldàsba mert az autót még hosszú évekig akarom hasznàlni. Mégis érdekelne szerintetek egy ilyen 0 kilométeres garis kizàrólag gyàri alkatrészekből felújított motor mennyivel növeli az autó értékét?
Kívàncsi vagyok a véleményetekre. A motoron teljes generàl van, ami azt jelenti hogy dugók cseréje fúràs hengerfej minden felújítva. Ezen kívül gen. önindító felújítàs szívósor csere. Természetesen teljes tömítés csere. Alíg vàrom hogy meglegyen de a költségeket ne kérdezzétek. Azért vertem magam ebbe a megoldàsba mert az autót még hosszú évekig akarom hasznàlni. Mégis érdekelne szerintetek egy ilyen 0 kilométeres garis kizàrólag gyàri alkatrészekből felújított motor mennyivel növeli az autó értékét?
norbi04092014-11-06 11:48:28 // 60976
Rendben, köszi! :)
tdemeter2014-11-06 08:07:43 // 60975
Nemtudom, majd megnezem ha megvan a vas
tdemeter2014-11-06 08:06:19 // 60974
Oke, akkor tudomasul vettem:) Koszi a valaszt!
tdemeter2014-11-06 08:06:00 // 60973
Az valami ronda dolog volt?:)
Remelem nem en irtam:)
Remelem nem en irtam:)
norbi04092014-11-05 23:10:02 // 60971
Reméljük hamar meggyógyul :)
Amúgy Neked olajsaras a turbód? :/
Amúgy Neked olajsaras a turbód? :/
St.Tomi2014-11-05 23:04:57 // 60970
Nekem is hasonlóan kezdődött-írtam is korábban,hogy mi lehet az oka,hogy 90fokról egy pillanat alatt 130fokra felugrik-hibaüzenet-aztán visszamegy 90fokra!
Nálam az volt a megoldás-nem kis fejtörést okozva a rokonnak,aki csinálta-hogy elszökött a víz valahol.
Ennek sajnos olyan következménye lett,hogy a kevesebb víz miatt magasabb volt az üzemi hőmérséklet és szép lassan elkeményítette a főtengely szimeringet-ami alatt beszivárgott az olaj a kuplunghoz+a kettőstömegű lendítőkerékhez:(
Szóval kuka a régi-most lett kész végre!
Szóval figyelni fogom a vízszintet is,mert arra épp nincs szenzor(vagy ha van akkor nem szólt)
Nálam az volt a megoldás-nem kis fejtörést okozva a rokonnak,aki csinálta-hogy elszökött a víz valahol.
Ennek sajnos olyan következménye lett,hogy a kevesebb víz miatt magasabb volt az üzemi hőmérséklet és szép lassan elkeményítette a főtengely szimeringet-ami alatt beszivárgott az olaj a kuplunghoz+a kettőstömegű lendítőkerékhez:(
Szóval kuka a régi-most lett kész végre!
Szóval figyelni fogom a vízszintet is,mert arra épp nincs szenzor(vagy ha van akkor nem szólt)
St.Tomi2014-11-05 22:53:47 // 60969
Hello!
Az enyém most lett kész-tényleg nem egyszerű hozzáférni!
Az unokatestvérem férje csinálta meg végül-nem a gyári-de olcsó és működik!
Egy teniszlabdából csinált rugót és most nem kattog és örök élet!:)
Az enyém most lett kész-tényleg nem egyszerű hozzáférni!
Az unokatestvérem férje csinálta meg végül-nem a gyári-de olcsó és működik!
Egy teniszlabdából csinált rugót és most nem kattog és örök élet!:)
Piritu - 1.000.0002014-11-05 22:03:50 // 60968
Úgy néz ki, hogy igen.
Liquid2014-11-05 21:44:43 // 60967
ilyenkor átszámozódik?
dev1662014-11-05 21:32:37 // 60966
Hogy szoktatok turbó változó geometriát tisztítani? Szokott eredményt hozni vagy vigyem turbóshoz?
Tedi2014-11-05 21:04:26 // 60965
Sziasztok,
Egy aprócska szolgálati közlemény: a 60378-as, a 60386-os, a 60396-os és a 60404-es hozzászólást direttore saját kérésére (mind az ő postja volt) töröltem.
Tedi
Egy aprócska szolgálati közlemény: a 60378-as, a 60386-os, a 60396-os és a 60404-es hozzászólást direttore saját kérésére (mind az ő postja volt) töröltem.
Tedi
tdemeter2014-11-05 20:25:00 // 60964
Lexlutor2014-11-05 20:24:34 // 60963
Ok megpróbálom. Erre én is gondoltam már.
yani🍀2014-11-05 20:07:47 // 60962
Próbáld meg az akku sarut levenni néhány percre!
Lehet, hogy elég kivenni az F23-as biztosítékot is, így nem kell az órát és a dátumot újra beállítani, és nem veszti el a napi Km-et sem.
Lehet, hogy elég kivenni az F23-as biztosítékot is, így nem kell az órát és a dátumot újra beállítani, és nem veszti el a napi Km-et sem.
norbi04092014-11-05 20:02:19 // 60961
Volt valami előjele a dolognak? Ropogás vagy bármi...
Más...
Mi a véleményetek a turbón lévő olajsárról? Valaki azt mondja természetes...valaki hogy nagy baj. Mi az igazság? Orvosolni kellene a dolgot? Ha igen, hogy? :)
Más...
Mi a véleményetek a turbón lévő olajsárról? Valaki azt mondja természetes...valaki hogy nagy baj. Mi az igazság? Orvosolni kellene a dolgot? Ha igen, hogy? :)
Giuntini2014-11-05 19:52:58 // 60960
Nekem akkor dobta ki a hibát amikor a víz 130 fokon volt. Emelkedőn egy pillanat alatt fenn volt.
Giuntini2014-11-05 19:51:24 // 60959
Nálam annyiból lehetett látni, hogy a bal előtt, ha kihúztad a nívópálcát semmi gőz vagy füst nem jött ki. A felforrás után viszont dőlt belőle.
Pityukoma2014-11-05 19:44:42 // 60958
Hú, nemrég írt valaki ugyan erről. Ha jól emlékszem egy feszültség mentesítés gyógyította meg. Azért a nyakam nem tenném rá. Talán a többieknek beugrik.
Pityukoma2014-11-05 19:42:01 // 60957
Szia, 159-es kpl. pedál visszahúzó rugó cseréről nem tudok nyilatkozni, de kamionból van tapasztalatom. Ott legalább 2órás cumi. Brutál szar helyen van, és eleve van egy előfeszítése úgyhogy a beakasztása is nehéz. Ebből kiindulva gondolom hogy nálunk se túl egyszerű.....
Lexlutor2014-11-05 18:53:32 // 60956
Helló.
Egy kis segítség kéne. Pár napja nem ismeri fel a pendrive-ot a fejegység. (Blue And Me rendszer) . Egyik napról a másikra történt. Próbáltam másikkal de azzal se megy. Mindig az írja ki hogy nem talál médiát, mintha nem lenne bedugva. Találkozott már valaki ilyennel? Valami ötlet?
Egy kis segítség kéne. Pár napja nem ismeri fel a pendrive-ot a fejegység. (Blue And Me rendszer) . Egyik napról a másikra történt. Próbáltam másikkal de azzal se megy. Mindig az írja ki hogy nem talál médiát, mintha nem lenne bedugva. Találkozott már valaki ilyennel? Valami ötlet?
tdemeter2014-11-05 18:52:27 // 60955
Eskusznek ra hogy 2-3 ora melo
Online tag
1
Vendég1
426