GTPeti2014-11-30 22:55:02 // 61870
Na igen dísztárcsa... A nem gyári ultragagyin néz ki egy Alfán, a gyári drága. A 156-hoz 15ért mondtak egy garn. használt (!!) garnitúrát. 2-3e/db alatt tényleg nem lehet kapni és még így is nehéz ügy. Az igaz, hogy az aluk télállósága sem triviális dolog, +1-2 lakkréteg nem árt nekik a téli használatban. (Én pont a GTV-hez konzerválok alukat, mondjuk nem kis munka.) Szóval nem tudom. :) Mindkettő mellett és ellen is szólnak érvek.
Piritu - 1.000.0002014-11-30 22:46:49 // 61869
Viszont tényleg nagyon bután néz ki, úgyhogy asszony OFF-jára holnap fel is rakom a dísztárcsákat.
Piritu - 1.000.0002014-11-30 22:44:44 // 61868
Sose emelgettem, sose sikáltam (gőzborotva), sose húztam még le alufenit. Ja, és sose loptak még el. Ellenben dísztárcsát már vesztettünk el a vasról, és ismerős kalapált már ki vasfelnit.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-30 21:53:31 // 61867
sokkal könnyebb, mint az alu, nem kell sikálni, ha kikezdi a só elég rá venni dísztárcsát, nem kell azon izgulni mikor húzod le, nem kell görgőzni, senki nem fogja lelopni...elég sok előnye van főleg télen :P
Liquid2014-11-30 21:44:24 // 61866
így van, márpedig a vasfelninek sem sok előnye van az olcsóságán kívül (cserébe igénytelenül néz ki ) :)
GTPeti2014-11-30 21:15:40 // 61865
Ott pont, sokszor ugyanannyi egy garnitúra új vasfelni, mint egy garn. használt alu.
Liquid2014-11-30 20:47:13 // 61864
mennyiért lehet egy szett vasfelnit kapni? Sokkal olcsóbb mint az alu?
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-30 20:12:04 // 61863
én úgy veszem észre a 2.0-nál hogy ha állok akkor az alapjárat ugrál 800 és 900 között...jah meg pörög a venti ezerrel meg ha épp beállok a garázsba rohadt büdös a kipuffgáz
Haddel2014-11-30 19:36:03 // 61862
Végre tudom, milyen amikor regenerál az autó:-) Kiszálltam ma a parkolóban, és tök hangos volt a kipufogó,mondom,mi van ezzel.Aztán hallom, megy a hűtő ventillátor is,na akkor már vágtam mi a szitu,égett gumi szag is volt.
Ráadásul ma átléptük a 145000 km-t. Ennek örömére iszok egy sört :-)
Ráadásul ma átléptük a 145000 km-t. Ennek örömére iszok egy sört :-)
Piritu - 1.000.0002014-11-30 17:39:04 // 61861
Akkor nem a Sparco pedálszettet linkelte volna be.
Dömpi (il dottore)2014-11-30 17:35:45 // 61860
nem oldalt a bal láb pihentetőre gondolt a CarTárs? abban vannak csavarok
Piritu - 1.000.0002014-11-30 15:41:50 // 61859
Így van :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-30 15:19:37 // 61858
Az opel insignia vagy mi a tokome felmegy
akos1592014-11-30 14:54:31 // 61857
Szia!
Szerintem ez a méret nem fér el.
Én is nagyon sokat szívtam most ezzel a kérdéssel, ugyanis lemezfelnit akartam mindenképpen télire, de sehol nem találtam jó méretet. Nekem még az is nehezítette, hogy elől már az újabb nagyobb fékek vannak. Így egy csomót felpróbáltunk ,de semmi nem volt jó.
Míg végül egyik nap beállított ismerős újfajta gyári alfa 16-os lemezfelnivel. aminek 25-ös az ET je.
Így tehát a 41 az szerintem még a kisebb féknél se fog elférni, oda is minimum 35-30 -as ET számú felni kell.
Szerintem ez a méret nem fér el.
Én is nagyon sokat szívtam most ezzel a kérdéssel, ugyanis lemezfelnit akartam mindenképpen télire, de sehol nem találtam jó méretet. Nekem még az is nehezítette, hogy elől már az újabb nagyobb fékek vannak. Így egy csomót felpróbáltunk ,de semmi nem volt jó.
Míg végül egyik nap beállított ismerős újfajta gyári alfa 16-os lemezfelnivel. aminek 25-ös az ET je.
Így tehát a 41 az szerintem még a kisebb féknél se fog elférni, oda is minimum 35-30 -as ET számú felni kell.
Liquid2014-11-30 14:16:10 // 61856
Piritu arra gondolt, hogy ha nem gyári 159 vasfelni, akkor attól függően fér el hogy milyen a féked, illetve milyen a felni kialakítása.
Géb2014-11-30 13:40:44 // 61855
ez egyértelmű hogy meg kell próbálni csak gondoltam talán van valakinek ekkora ET-számú lemezfelni fent az Alfán!nem akarok feleslegesen autókázni egy próbáért!
Piritu - 1.000.0002014-11-30 11:21:02 // 61854
Fel kell próbálni, nem csak az ET lehet érdekes, hanem az is, hogy a fékek elférnek-e mögötte.
Géb2014-11-30 09:32:45 // 61853
az ET 41-es lemezfelni elfér a 159-en?
Piritu - 1.000.0002014-11-29 20:51:10 // 61852
Mit értesz füst alatt? Ha kormot, akkor a dpf hiányát jelzi. Meg közelgő befecskendező javítást.
Ha fehéret, akkor az csak pára és nincs gond.
Ha fehéret, akkor az csak pára és nincs gond.
Pityukoma2014-11-29 13:11:14 // 61851
.......................2014-11-29 12:37:18 // 61850
Van 19 kerék is ,bár az ülés nem Ti
De a Brera 17 felnivel hirdetni sumák eladónak tűnik
De a Brera 17 felnivel hirdetni sumák eladónak tűnik
Kovi2014-11-29 11:36:47 // 61849
Hol van a 19kerék? és ez szerintem nem ti!
.......................2014-11-29 09:50:31 // 61848
Ennyiért navis is van
http://m.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_2.0_jtdm_16v_distinctive_garancia.vonohorog-8317396
http://m.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_2.0_jtdm_16v_distinctive_garancia.vonohorog-8317396
vargadre2014-11-29 00:24:31 // 61847
Srácok a 159 1.9 JTD-ek hideg motorral hűvösben mennyire füstöl? Az enyém eléggé füstöl mire utalhat ez?
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-28 19:57:55 // 61846
ez valami belga vagy holland furcsa TI ...azok ilyenek, TI de nem TI bőrbelsővel....
érdekesek...meg Progression felszereltséggel...
érdekesek...meg Progression felszereltséggel...
norbi04092014-11-28 19:32:11 // 61845
Ez nekem is fúrkálja az agyam kicsit:) Belgiumból jött az enyém. És van is pár számla szervízelésekről, de nemtudok belgául :D meg persze azis mozgatja a fantáziám hogy volt e visszatekergetve :)
Shadin2014-11-28 19:08:21 // 61844
Az a bőr egy álom. És Ti :-D
Kovi2014-11-28 18:11:47 // 61843
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_2.0_jtdm_16v_distinctive_ti-8028638
Imeri valaki ezt a verdát Győrben?
Itteni tag árulja nem ismerős valakinek?
Le kéne cserélnem az 56ost! :-)
Imeri valaki ezt a verdát Győrben?
Itteni tag árulja nem ismerős valakinek?
Le kéne cserélnem az 56ost! :-)
vzsiros2014-11-28 12:06:47 // 61842
Tudom, hogy szívatása annak a CarTárs-nak (aki le tudja kérdezni az adatokat), de ha beleegyezik, akkor nem publikálnád az elérhetőségét? Vagyunk biztos páran, akik kíváncsiak a külföldről származó autó előéletére? ;-) (Az enyém pl. németből jött...)
Kn[.]xX2014-11-27 21:34:34 // 61841
Sziasztok!
Esetleg valaki megmérné nekem, nem automata váltós 159-nél a (3) pedálon lévő 'taposó' csavarjainak egymástól való távolságát?
Köszönöm előre is!
üdv.
Esetleg valaki megmérné nekem, nem automata váltós 159-nél a (3) pedálon lévő 'taposó' csavarjainak egymástól való távolságát?
Köszönöm előre is!
üdv.
vzolee2014-11-27 13:00:45 // 61840
Chris6362014-11-27 12:57:26 // 61839
Sziasztok!
Kellene nekem egy jó szerelő 1.9 Jtdm-hez. Tudtok ajánlani valakit?
Köszönöm
Kellene nekem egy jó szerelő 1.9 Jtdm-hez. Tudtok ajánlani valakit?
Köszönöm
Pityukoma2014-11-26 22:19:23 // 61838
Vétel után nemsoká kicseréltettem. Akkor azt mondta a szerelő hogy nem sok volt benne. Meg is mutatta amiket kiszedett belőle, tényleg mintha újak lettek volna. Én is úgy voltam vele hogy ezzel nem lehet szórakozni, mert túl nagy a szopó faktor :-)
Pityukoma2014-11-26 22:15:16 // 61837
Mert a magyar szemet szúrja ha nem 5 számjegyet mutat egy 2.5 éves vas órája. A multiplámat "73"-al vettem 3 évesen Cegléden (Dömpi jól ismeri azt a kereskedést) Még ott a kereskedésben megtaláltam a csomagtartóban az eredeti olasz lízing szerződést amin szépen vezetve volt a dátum/km páros. Annál 123-ról állították vissza. Nem szóltam egy mukkot sem, de legalább tudtam. Amúgy kiváló állapotban volt. 5 évvel később számíttattam be az Alfa-ba +100K-val többel. Meg se próbáltam eladni mert úgy voltam vele hogy egy ronda öreg Fiat úgy sem fog kelleni senkinek. Tévedtem :-) Másnap! felhívott az új gazdája -direkt beleírtam a számom a használatiba- hogy ő már milyen rég keres ilyen jó állapotú autót. Mindent elmondtam neki mikor mi volt cserélve, mennyi km van benne...stb. Azon a kereskedő 200ezret fogott. Egy éjszakát állt nála......
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-26 20:56:42 // 61836
áhh, inkább kicserélik, ha szakad nagy a szopás
dev1662014-11-26 20:35:47 // 61835
de gonosz...
Piritu - 1.000.0002014-11-26 20:31:51 // 61834
Esetleg, hogy leplezzenek egy ki nem cserélt vezérlést? 130-nál már kellett volna, 88-nál még soká kell.
droberto2014-11-26 20:27:45 // 61833
Piritu - 1.000.0002014-11-26 16:39:53 // 61832
A 156 TS-emet 20-ról tekerték vissza 11,5-re. Amikor rákérdeztem, hogy ezt meg minek, csak hümmögött mindenki :-P
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-26 16:34:42 // 61831
sose fogom megérteni miért jó 130-ról vissza tekerni 88-ra....
Pityukoma2014-11-26 16:16:06 // 61830
Sziasztok :-)
Ma egy véletlennek köszönhetően pár infóhoz jutottam szeretett vasam előéletéről. Úgy adódott hogy szakmai továbbképzésen összefutottam egy szintén vírus hordozó CarTárssal akinek rálátása van a Fiat csoporton belül az Alfa szerviz történetre. Megadtam neki az alvázszámomat ami alapján lekérdezte a belga előéletét.
Mikor megvettem 2010.08.03.-án 88ezret mutatott az óra. Vadi új még a futófelületén is szőrös gumik voltak rajta 42.09-es gyártási számmal. A féktárcsák vastagon rozsdásak voltak amit a több mint fél éves állásnak tudtam be. Úgy gondoltam hogy a 2009 decemberében felszerelt gumi garnitúra a 3. lehetett a sorban ha nem használtak télit. Ha igen akkor a 2. Egy garnitúra gumi cca 60ezret fut míg elkopik. Ezért és az autó kopásaiból arra következtettem hogy olyan 120-130 ezer lehetett benne mikor megvettem.
A ma megkapott szerviz előélet szerint a következők voltak cserélve:
-2009.03.23.-án injektor km:110822
-2009.03.30.-án üza. nyomás érzékelő km:111761
-2009.06.04.-én vízpumpa km:126256
-2009.06.13.-án hátsó kerékagy km:126777
Úgy hogy nem tévedtem sokat a futás teljesítmény megsaccolásakor. Akkor annyira elvakított az autó szépsége és a birtoklási vágy iránta hogy akár 200K-t is mutathatott volna akkor is megveszem. A 3.volt amit megnéztem és ott azonnal eldöntöttem hogy nekem ez KELL :-) Nem bántam meg egy percre sem, de így legalább már tisztán látok a megtett km-ek számával kapcsolatban is :-)
Bocs a bő lére eresztett eszmefuttatásom miatt :-)
Ma egy véletlennek köszönhetően pár infóhoz jutottam szeretett vasam előéletéről. Úgy adódott hogy szakmai továbbképzésen összefutottam egy szintén vírus hordozó CarTárssal akinek rálátása van a Fiat csoporton belül az Alfa szerviz történetre. Megadtam neki az alvázszámomat ami alapján lekérdezte a belga előéletét.
Mikor megvettem 2010.08.03.-án 88ezret mutatott az óra. Vadi új még a futófelületén is szőrös gumik voltak rajta 42.09-es gyártási számmal. A féktárcsák vastagon rozsdásak voltak amit a több mint fél éves állásnak tudtam be. Úgy gondoltam hogy a 2009 decemberében felszerelt gumi garnitúra a 3. lehetett a sorban ha nem használtak télit. Ha igen akkor a 2. Egy garnitúra gumi cca 60ezret fut míg elkopik. Ezért és az autó kopásaiból arra következtettem hogy olyan 120-130 ezer lehetett benne mikor megvettem.
A ma megkapott szerviz előélet szerint a következők voltak cserélve:
-2009.03.23.-án injektor km:110822
-2009.03.30.-án üza. nyomás érzékelő km:111761
-2009.06.04.-én vízpumpa km:126256
-2009.06.13.-án hátsó kerékagy km:126777
Úgy hogy nem tévedtem sokat a futás teljesítmény megsaccolásakor. Akkor annyira elvakított az autó szépsége és a birtoklási vágy iránta hogy akár 200K-t is mutathatott volna akkor is megveszem. A 3.volt amit megnéztem és ott azonnal eldöntöttem hogy nekem ez KELL :-) Nem bántam meg egy percre sem, de így legalább már tisztán látok a megtett km-ek számával kapcsolatban is :-)
Bocs a bő lére eresztett eszmefuttatásom miatt :-)
.......................2014-11-26 14:36:59 // 61829
szétOffoljátok a topikot lassan
David | Centocinquantanove2014-11-26 14:08:06 // 61828
Kicsi bizony, annál is inkább, merthogy csavargyár nem sok van magyarországon...
ValeRossi462014-11-26 12:40:11 // 61827
:D Kicsi a világ...
De mi inkább az érintkező részével foglalkozunk.a csavar alapot gyártatjuk :D aztán jön a keményforrasztás....
De mi inkább az érintkező részével foglalkozunk.a csavar alapot gyártatjuk :D aztán jön a keményforrasztás....
David | Centocinquantanove2014-11-26 12:29:52 // 61826
Nézdmár egy csavargyártó kolléga :D
David | Centocinquantanove2014-11-26 12:26:17 // 61825
Mondok én is egy példát. General Electricnek szállítottunk egy terméket, majd se szó se beszéd úgy felrúgtak egy 10 éves üzleti kapcsolatot hogy csak na, csak azért, mert kínából 5 fillérrel olcsóbban tudja hozni ugyanazt.
Csak a beszerzésen azt nem vették figyelembe, hogy majdnem megállt a GE gyártósorának jelentős hányada, mert jött egy hibás széria, aztán nem jött a konténer kínából, a reklamációt pedig nagy ívben leszarja a kínai...
Egy széria csere kínából legalább 3 hónap.
Egy magyar beszállítónál egy szériacsere 1 hét max. Akkor megérné elgondolkodni, hogy megéri e kifizetni azt a pár fillért plusszba...
A Remy Automotive-ot mi is ismerjük, egy eredetileg Bosch alkatrészt gyártottunk nekik, de most nemrég költöztek új helyre telephelyileg is, sokminden változott nálunk.
Csak a beszerzésen azt nem vették figyelembe, hogy majdnem megállt a GE gyártósorának jelentős hányada, mert jött egy hibás széria, aztán nem jött a konténer kínából, a reklamációt pedig nagy ívben leszarja a kínai...
Egy széria csere kínából legalább 3 hónap.
Egy magyar beszállítónál egy szériacsere 1 hét max. Akkor megérné elgondolkodni, hogy megéri e kifizetni azt a pár fillért plusszba...
A Remy Automotive-ot mi is ismerjük, egy eredetileg Bosch alkatrészt gyártottunk nekik, de most nemrég költöztek új helyre telephelyileg is, sokminden változott nálunk.
vzolee2014-11-26 12:08:46 // 61824
Abban teljesen igazad van, hogy annyiért drága. Viszont szerintem ha 120-150ért akarja adni, te pedig 50-70ért akarsz venni, fölösleges belemenni az alkudozásba, úgysem lesz belőle üzlet. Arra meg, hogy "érem én, hogy bepróbálkoztok" én is azt mondanám, hogy inkább ne vegyél nálunk semmit. Igaz, én számtechben dolgozom és általában minden alkudozónak azt mondom, hogy meg kell venni ott, ahol olcsóbb ;)
Én amúgy a XIII. kerületben lévő bontóból vettem felnit. Emailben, aztán telefonon lebeszéltem velük, odamentem, megnéztem és még egy kicsit tudtam alkudni is belőle.
Csak simán emailben nem vettek komolyan, el sem hozták volna a felniket, nem hogy alkudni engedtek volna.
Én amúgy a XIII. kerületben lévő bontóból vettem felnit. Emailben, aztán telefonon lebeszéltem velük, odamentem, megnéztem és még egy kicsit tudtam alkudni is belőle.
Csak simán emailben nem vettek komolyan, el sem hozták volna a felniket, nem hogy alkudni engedtek volna.
ValeRossi462014-11-26 11:14:19 // 61823
ha jól tudom még van felújító üzeme Miskolcon, A gyártás vitték ki.
Egyébként korrekten tárgyaltak,de miután színesfémcsavarokat gyártottunk ezüst tablettával,nagyon meghatározó volt a világpiaci ár. De hát Kínával továbbra sem lehet versenyezni. Voltam a gyárban is,hihetetlen mennyire komoly volt. Az volt a durva,hogy a végén már több főnök volt mint melós :DDDD
És hát Ők jóóóóó solat kerestek,csak a termelés volt kevesebb.
Egyébként korrekten tárgyaltak,de miután színesfémcsavarokat gyártottunk ezüst tablettával,nagyon meghatározó volt a világpiaci ár. De hát Kínával továbbra sem lehet versenyezni. Voltam a gyárban is,hihetetlen mennyire komoly volt. Az volt a durva,hogy a végén már több főnök volt mint melós :DDDD
És hát Ők jóóóóó solat kerestek,csak a termelés volt kevesebb.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-26 10:21:56 // 61822
érdekes, a Delco az egyik legolcsóbb felújító cég pedig ...aztán persze lehet mióta kenyában csináltatják...a Bosch-t inkább hagyjuk...ceffenet...
Több tízezer darabnál persze megy az alkudozás mi is kérünk spec árakat és kapunk is ha valamiből eladunk több száz darabot
Több tízezer darabnál persze megy az alkudozás mi is kérünk spec árakat és kapunk is ha valamiből eladunk több száz darabot
ValeRossi462014-11-26 09:53:36 // 61821
Ebben igazat kell adnom neked. Mi is gyártó cég vagyunk,elektromos érintkezőket gyártunk
a mai napig. Magyar illetve külföldi cégeknek. az egyik nagy vevőnk Remy/Delco volt.(Erhard tuti ismeri a nevet,de lehet más is) Önindítóikba szállítottuk az érintkezőket,akár teher vagy személy volt szó. Havi 10ezres darabszámba toltuk be. Jó volt a vezetés,jól számolták az árakat. Aztán akkora haszonnal kezdtek dolgozni,hogy Bosch áron akartak értékesíteni. Na ennek a következménye az lett,hogy egyre kevesebb áru ment be,aztán próbáltak alapanyag áron rendelni,de aztán úgy döntöttek,hogy kiviszik a gyártást. Kína,Mexikó stb....
Mai napig akiknek beszállítunk folyamatosan alkudoznak,és amikor megtudjuk,h nem ritkán
a mi árunk három-négyszereséért adják el,megdöbbennünk.
Alkudni lehet és kell is. Vagy bejön vagy nem. Én is szoktam,de igyekszem ott és akkor amikor úgy érzem van lehetőség.
a mai napig. Magyar illetve külföldi cégeknek. az egyik nagy vevőnk Remy/Delco volt.(Erhard tuti ismeri a nevet,de lehet más is) Önindítóikba szállítottuk az érintkezőket,akár teher vagy személy volt szó. Havi 10ezres darabszámba toltuk be. Jó volt a vezetés,jól számolták az árakat. Aztán akkora haszonnal kezdtek dolgozni,hogy Bosch áron akartak értékesíteni. Na ennek a következménye az lett,hogy egyre kevesebb áru ment be,aztán próbáltak alapanyag áron rendelni,de aztán úgy döntöttek,hogy kiviszik a gyártást. Kína,Mexikó stb....
Mai napig akiknek beszállítunk folyamatosan alkudoznak,és amikor megtudjuk,h nem ritkán
a mi árunk három-négyszereséért adják el,megdöbbennünk.
Alkudni lehet és kell is. Vagy bejön vagy nem. Én is szoktam,de igyekszem ott és akkor amikor úgy érzem van lehetőség.
Online tag
1
Vendég1
482