Fórum >> Típusok >> 159

'''''2014-12-22 07:40:14 // 62564
Nem akarlak bántani de amiket leírtál az tényleg szöges ellentétben van a valaha leírtakkal amiket tesztekben vagy akár bármelyik fórumon megjelent.
Törékenynek nehezen nevezhető (pont a súlya miatt szoktunk inkább panaszkodni ami ebből adódik).Gyengének sem nevezném (pl az én 2.4-em is csak program módosítással is 250le). Külalakot sem szeretném összehasonlítani,elfogadom,hogy neked a megane szebb.Méretével nekem nincs bajom (1990-től minden típus volt nálam) igaz,hogy a 166-nál kisebb de a 156-nál már nagyobb.

Ezek fényében nem tudlak igazán megérteni.
Jól láttam,a főképeden egy mito van?Összehasonlítanád azt is a megane-val?
'''''2014-12-22 07:05:26 // 62563
Most akkor össze is raktad?
Chianti2014-12-22 01:37:30 // 62562
Természetesen mindenkinek joga van a tapasztalatait és/vagy véleményét megosztani másokkal. Te ezt elég rossz helyen és időben tetted. Ne számíts túl nagy népszerűségre nálunk...
Igen az Alfa Szerelem... és igen, lehet hogy nem tökéletes... na de mutass nekem egy tökéletes autót! A Mégane-on kívül!
Viszont azt állítani a 159-ről hogy "vacak", pláne egy Mégane-hoz képest, már ne is haragudj, de elég nagy ostobaság!
Az Alfa Romeo emblémájában több dizájn van, mint amit a Renault a létezése óta magáénak tudhat...
Szóval nem haragszom rád, tiszteletben tartom a hozzászólásodat, de jogom van vele nem egyetérteni...
GTPeti2014-12-22 00:59:11 // 62561
"az alfa egy szűk kényelmetlen gyenge kis törékeny vacak a megane-hoz képest. "

Vegyük sorra.

Szűk. Az. Nem egy 7-es busz, de még csak nem is egy egyterű. Viszont pont ugyanannyira szűk, mint a vásárláskor volt.

Kényelmetlen. A fene vigye el, én a 156-omból 900km után mindig úgy szállok ki, hogy lenne még bennem párszáz km... Utaztam már 159-ben is, ott sem volt ez másképp. Ellenben a legtöbb általam próbált német autó kemény ülései megviseltek.

Gyenge. Erősebb motorral kellett volna venni. Egy 2.4-ről mindent lehet mondani, csak azt nem, hogy gyenge. De még egy 1.9 v. 2.0 mJet is egész jó társ lehet. Persze gondolom egy sportosságáról híres Mégane magasra teszi a mércét. (Sajnos a futóműről nem írtál semmi rosszat, pedig olyan szívesen felhoztam volna a KKL-t és a remek hangolását.)

Törékeny. Ez kb. a legutolsó szó, ami egy 159 kapcsán beugrana. Szokták ugye tanknak is becézni. Tele van anyaggal, agyon van merevítve, ez meglátszik a súlyán is. Szóval nem törékeny.

Szerintem vegyél egy Mégane-t.
doby2014-12-22 00:29:26 // 62560
régebben iram egy hozzászólást amiben össze mértem a megant és a 159 est, ami után le lettem állítva, hogy nem egy kategória.

addig nem is jelentkeztem mivel nem volt 159-esel komolyabb tapasztalatom.

tényleg nem - és sajnos csak rosszabb lett a véleményem

az alfa egy szűk kényelmetlen gyenge kis törékeny vacak a megane-hoz képest.
kár részletezni, mert előttem kitárgyaltátok minden porcikáját.

teljesen érthető ezek után számomra, hogy az utakon miért olyan ritka mint a fehér holló.

a fiamnak vettem mert nekem is tetszett, de hamar elment a kedvem megint az alfától.

egy gyönyörű műalkotás, de a szépségébe beáldoztak mindent amit lehetett....talán többet is.

nem megbántani szeretnék senkit, mert tényleg páratlanul szép autó, de sajnos vak szerelemmel lehet csak vele együtt élni dolgozni.
évi több 100 ezret megyek különböző autókkal sokszor nagyon hosszú utakon időre, mielőtt azzal vádolnátok, hogy nincsen tapasztalatom összehasonlítási alapom.

nem egy vak német autó fan vagyok egyébként, csak egyszerűen leírtam a véleményem minden féle érdek nélkül.
ja mielőtt elásnátok inkább kellene egy156 is mint egy góf 7 és előbb megy fel a pulzusom egy gtv-től mint egy subaru vrx gtr corvettétől.
Dömpi (il dottore)2014-12-21 22:48:32 // 62559
nekem meg +2, V-elrendezésben :)
David | Centocinquantanove2014-12-21 22:27:41 // 62558
Egy tansitban is 50k a periódus, de ettől még nem ugyanaz a kategória a kettő.
tirex2014-12-21 22:26:03 // 62557
100ezer km kamionokban
GTPeti2014-12-21 22:19:48 // 62556
szosza, ugye te is érzed, hogy ez az összehasonlítás kicsit erős. Egy kamion motorja nem kicsit más, mint egy személyautóé. De ne csináljunk itt flame-t, írtam, mindenki akkor cserélje, amikor jónak látja!
GTPeti2014-12-21 22:18:22 // 62555
Amikről a 156-om blogjának első bejegyzéseiben írtam. ;)
.......................2014-12-21 22:18:01 // 62554
Kamionokban mennyi a csereintervallum manapság?
Haddel2014-12-21 22:06:34 // 62553
Milyen anyagokat használtál az alváz-,és üregvédelemre?
.......................2014-12-21 21:47:06 // 62552
Nekem is megcsinálod ?
persze nem ingyen
Pityukoma2014-12-21 21:30:07 // 62551
Már voltam ott:

:-D
GTPeti2014-12-21 20:59:30 // 62550
Like.

Ha elkészültél, mehet is az autó az Alfa-múzeumba. :)
droberto2014-12-21 20:55:33 // 62549
Alvázvédelem 3. etap pipa:
(1. - kerékjárat; 2. - tank felett)

Üregvédelem pipa:


(2 köszöb, 4 hossztartó, 2 hátsó-, 2 első nyúlvány, 1 db pótkerék előtti kereszttartó)
2 év alatt, csak összejött. :)
GTPeti2014-12-21 20:16:15 // 62548
Én is kb. ezt az iskolát követem, de nem ítélem el aki nem.
(Csak azt, aki 20e-nél többet teker bele. :PP)
'''''2014-12-21 19:21:05 // 62547
A turbóban lévő kerekeket viszont tudná tuningra cserélni vagy nagyobbra,ha a házat is hozzá maratná.
mzo2014-12-21 19:11:13 // 62546
Akarom mondani ugrott
mzo2014-12-21 19:10:45 // 62545
Nekem is az 1.9 twin turbo urged be ha már turbó okosítás
Erhard 242 (Pure Energy)2014-12-21 18:49:03 // 62544
ebben a formában ez sem igaz...ha tényleg megveszed 0 km-en és cseréled az olajat 15-20e-ként meg oda figyelsz rá simán elmegy 3-400e km-et gond nélkül
Erhard 242 (Pure Energy)2014-12-21 18:47:01 // 62543
mindent lehet...kell egy közbetét
.......................2014-12-21 18:29:51 // 62542
Twinturbo talán jó lenne
.......................2014-12-21 18:27:18 // 62541
Nem tud ,mert az 1,9 nek egyben van a leömlő a turboval
A 2,4 nek meg nincs egyben

Max a 2.0jtdm turbot lehetne,azon meg van egy geom jeladó amit nem tudsz hova dugni
Haddel2014-12-21 16:26:50 // 62540
Én két ünnep között fogom cserélni az olajat, idén már harmadjára:-) Tízezrenként.
'''''2014-12-21 16:18:50 // 62539
Tegyél rá mindjárt egy nagyobb turbót!Nem tudom,hogy pl a 2.4-é jó-e rá.
.......................2014-12-21 16:07:06 // 62538
A Selenia 20K arra lett kifejlesztve , h 20ekm ert birjon
Azt az ex Bravonál betartottam,és 210ezernél nem volt számottevő olajfogy vagy kartergáz
ValeRossi462014-12-21 15:51:45 // 62537
Igazabol nem tudom. Egy par honapja talan.
GTPeti2014-12-21 15:27:47 // 62536
Szerintem a 20ekm sok. Egy lízingelt autónál nem számít...
tdemeter2014-12-21 14:54:06 // 62535
Neked miota sipolt a turbod?
Emlexem mikor itt voltal beszeltuk, hogy a tied is hangos.
.......................2014-12-21 13:29:36 // 62534
Ha megveszed új korában,és 20ekm erenként cserélsz olajat,simán elmennek gond nélkül a mai dieselek 300ekm ert
Nem egy kollégámnak aki németben dolgozik így van,
A használt autóktól ne várd ugyanezt...
Giuntini2014-12-21 12:23:34 // 62533
Én sajnos a régi dízeleimből indultam ki, abból hogy ezek a nagy gépek, a világból kimennek, ahogy régen a Croma TD. Sajnos ezekre ez már nem igaz. Amikor annak idején a Croma TD-ben kint Olaszországban a Garda-tónál elkezdett szivárogni az egyik vízcső és bevittem az ottani márkaszervizbe, az én közel 400ezres futásteljesítményemet megmosolyogták. A cégnek volt egy ugyanolyan vasa mint az enyém, 600ezer km-el, motorprobléma nélkül. Ma már nem az a cél, hogy olyan autót gyártsanak ami nem igényel beavatkozást.
ValeRossi462014-12-21 11:33:01 // 62532
Az uj hirek h a turbo elhalalozott. Elvileg ennyi.az olaj nem tunt el teljesen,amint vontatin volt es egyeneabe allt
fel alatt volt egy kicsivel a nivon. Most viszik felujitasra. Remelm iden meglesz meg.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-12-21 10:12:22 // 62531
pontosítanék...nem ismert "hanyag" előélet az időzített bomba...sajnos rengetegen főleg a cégek szarnak rá az autó állapotára, megveszed a pár éves tutinak tűnő vételt és nem tudsz semmit csak, mint az emberek többsége keresi a szervizkönyvet és már meg is nyugszik áhh mindenhol ott a pecsét ezt rendesen szervizelték...csak mint pl a mi grande evo-nál kérdem én milyen szerviz az olyan aki le sem szedi a motortakarót és vagy nem veszi észre hogy az 1-es 2-es porlasztó kifúj kb 1 éve a dzsuva meg 1cm vastagon áll a porlasztók között?
GTPeti2014-12-20 23:47:01 // 62530
Most már legalább tudjuk, hogy milyen zászlót tűznél ki, ha eljutnál a Holdra. :)
Chianti2014-12-20 23:17:55 // 62529
Gratulálok, irigylésre méltó a fanatizmusod! Egyedi és stílusos módja a figyelemfelkeltésnek az egyszer biztos! Szigorú a póz! :o)
Giuntini2014-12-20 21:53:35 // 62528
Hát ez a probléma. Megvesszük a vasakat közel 200 ezres futásteljesítménnyel, és időzített bombán ülünk.
Shadin2014-12-20 21:47:06 // 62527
Mikor feltettem nem rázott. Kerekekben ~20 gramm volt, de nem tudom annak mi köze a fékhez.
Shadin2014-12-20 21:42:59 // 62526
Motoron használtam, ott qrva jó volt.
droberto2014-12-20 21:15:42 // 62525
Hallod. Pont tudok ilyeneket lefestett alig használtakat. Ha gondolod leszervezem a cserét. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-12-20 20:49:34 // 62524
igen letette a névjegyét de a motoros berkekben ott istenkirály...érdekes hogy pl a Ferodo meg az autós berkekben nagyon jó motoros felhasználásban meg gyenge...
Erhard 242 (Pure Energy)2014-12-20 20:41:20 // 62523
azt írta nagy füst és eltűnt az olaj, alapjárton megy ...átugrásnál nincs ilyen ott max csörömpöl a motor meg hülyén jár mivel rossz az ütem...
Csabi2014-12-20 20:38:17 // 62522
Azért az EBC nem egy sufnituning műhely, kétlem h a hőtől deformálódna...Szerintem más lesz a hiba forrása...gumik rendben(futásuk)? Off-os kategóriában jártam úgy, h egy kátyú után kezdett rázni fékezéskor....
forrasr2014-12-20 20:30:49 // 62521
ha nincs helyen a vezérlés de képes még járni a motor azért nem szokott olyan jó lenni az égés hogy ne füstölne. Persze tény,nem jellemző menet közben kisebb eltolódás, vagy jó vagy szakad.
Ha turbó megy tönkre és nem szívta ki az olajat a motorból, akkor át kellene forduljon a motor. Cooleren keresztül nem hiszem, hogy túl nagy darabok jutottak volna az égéstérbe. Ha kikapta az olajat akkor simán "besülhetett" és nem fordul át
Erhard 242 (Pure Energy)2014-12-20 20:24:44 // 62520
az ára van túlmisztifikálva sajnos akkor inkább ATE és azt kimaratni ...vagy akár Ferodo
Erhard 242 (Pure Energy)2014-12-20 20:23:06 // 62519
elugrott vezérlésnél nincs füst...
forrasr2014-12-20 20:14:45 // 62518
a leírt tünetek alapján még egy elugrott vezérlés sem zárható ki
Haddel2014-12-20 20:09:59 // 62517
Én azt hittem brutál a cucc: (
Shadin2014-12-20 20:05:49 // 62516
Én nem érzem. 8-as van benne. Hőterhelés? :-(
Egyetlen előnye, hogy tényleg nem lesz tőle tiszta mocsok az alufelni.
Csabi2014-12-20 20:04:10 // 62515
Melegen sem? Azért ezeknél hangsúlyozva is van , h hidegen úgy fognak mint a mezei betétek...pár száz foknál kezdenek harapni, vagy ez csak vetítés? :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak