Fórum >> Típusok >> 159

Sandree802015-01-04 18:25:05 // 63040
Chip nincs, én inkább a sok városra gyanakszom. Mindig vérzik a szívem, amikor araszolok órákat a b.pesti "szupersztrádákon".
OK, akkor maradok a Valeo-nál.

Az előző tulajnál 32E-et futott.

A 80E-s szervizen, én is súlyos tízezreket spóroltam a hozott alkatrészekkel. Pl. olaj Selenia 10W30 33E Ft helyett 17E Ft...

Köszi!
Piritu - 1.000.0002015-01-04 18:17:47 // 63039
A Punto valószínűleg nem kap 320 Nm-t :-))
Új kora óta nálad van a vas? Előző tulaj hogy használta? (Hamar el lehet égetni a felületet, csúsztatva, de akár egy csippel is.)
Én eddig mindig Valeo-t tettem be a kocsimba. (Mondjuk a szakszerviz 120-ért adta az 1,9 mjethez. Aztán kiderült hogy csak fele annyiba kerül, utána már mindent vittem, ami kellett.)
Don Gombóc2015-01-04 18:15:02 // 63038
Azt tudni kell hogy az újabb ablakemelő végállás kapcsolás már áramkorláttal működik. Azt jelenti ez hogy az elektronika figyeli az áramfelvételét végállásnál az emelő motornál és kikapcsol. Lehet hogy a hidegben a nyektetésnél szorult az ablak, és ezt érzékelte hibának. Menet közben mivel felmelegedett a kaszni, minden tökéletesen működött és törölte a hibát.
Pityukoma2015-01-04 18:11:08 // 63037
Remélem csak menseselt :-D
Piritu - 1.000.0002015-01-04 18:06:35 // 63036
Helyesbítenék, minden másodiknál cserélünk :-(
Sandree802015-01-04 18:05:54 // 63035
De jó, épp most volt szervizen... :( És melyiket ajánljátok SACHS, vagy VALEO?
olyan 50-70E Ft körül mozognak. Ez reális?

Volt egy II-es Punto-m, anno 100Ekm-nél még semmi baja nem volt, és azt nem kíméltem ennyire, valamint több várost is kapott... :(

Köszi:
S.
Don Gombóc2015-01-04 18:04:20 // 63034
Persze ez már 10+ éve volt, de ismerve a kereskedelem dolgait nem lennék meglepődve hogy ma is így történik.
Don Gombóc2015-01-04 18:02:15 // 63033
Tudod Petyám a nagy nemzetközi tapasztalatom. :-) Birmingham mellett van egy nagy Bosch gyár onnan hordtuk a cellákat a Jászakkunak, és ha jól emlékszem a Barentől a dobozt Ausztriából.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-01-04 18:00:51 // 63032
Minden masodik olajcsere kb
Erhard 242 (Pure Energy)2015-01-04 17:59:52 // 63031
Nekem foliazas utan jott elo ez a hiba, 2cm-kent huzta fel az ablakot ki kellett cserelni a becsipodes erzekelot
Haddel2015-01-04 17:55:06 // 63030
Köszi,akkor a mostani olajcserénél még nem cserélem.90%-ban osztrákiában tankolok.
ValeRossi462015-01-04 17:41:10 // 63029
Nekem is igy kezdodott a kuplung. Elobb utobb a tobbi fokozatban is fig csuszni..most szedtek ki es akat mennyire jarhato volt meg,rendesen kopott a felulet :)
David | Centocinquantanove2015-01-04 17:39:34 // 63028
Ez biztos? Túlzásnak érzem, mármint túl szigorúnak ezt a 20k km-t a gázolajszűrő esetében.
Piritu - 1.000.0002015-01-04 17:37:30 // 63027
Akár az is lehet. A 156 1,9 mjetemé 100 körül hagyta el magát.
David | Centocinquantanove2015-01-04 17:37:26 // 63026
A kézifék valóban nem egyedi eset. :)
Elég a páralecsapódás és máris oda tud fagyni. Nálam is rendszeresen pattan ha elindulok a hideg éjszaka után és rákényszerültem, hogy behúzzam.
Piritu - 1.000.0002015-01-04 17:35:40 // 63025
Olajcserekor, ami úgy 20ezret jelent.
Pityukoma2015-01-04 17:31:35 // 63024
Sziasztok :-)
Ma délután ezzel lepett meg a drágám:

Gőzöm se volt hirtelen hogy mit akar velem tudatni :-( Sajna nincs könyv formátumban kezelésim. Csak sejtettem hogy a becsípődés gátlóval van gubanc, pedig ma még nem is használtam az ablakot, csak tegnap 2x a parkolóházakban. No mindenesetre az összes ablakot megmozdítottam le-fel kicsit. Erre kialudt a figyelmeztető ikon és azóta sem jött vissza. Hazajöttem, itthon megnéztem mit takar ez a kis jelzés. Ezt találtam:

Ezek szerint nem lőttem mellé :-)

Más, nem is meséltem hogy dec30.-án (az idei télen először) befagyott a kézifékem. Pedig nem volt lemosva, száraz idő volt mikor leálltam. Szerencsémre itthonról induláskor volt úgyhogy visszanyomtam egy kispajszerrel és rögtön betettem a csomiba hogy nálam legyen ha véletlenül behúznám a fagyok idején. Tudom (volt itt már téma) hogy megoszlanak a vélemények, de én mindig használom, ezért reflexből mozog a kezem :-D
pettinke2015-01-04 17:19:56 // 63023
Hát ... Lehet más is, pl. megégetted a felületét, vagy olajos lett, mert folyik a szimmering.
Nyilván csak akkor derül ki, ha megbontják.
GTPeti2015-01-04 17:05:27 // 63022
Gombóc, nem úgy volt, hogy a Bosch nem gyárt akkut, hanem a (német!) Vartától kapja a felcímkézett akksikat? A Jász akksik házát én eddig úgy tudtam, h maguk öntik, tekintve ez a cég fő profilja (Jász Plasztik). Csak kérdezem. :)
Sandree802015-01-04 17:05:17 // 63021
Köszi! Az normális, hogy 80E km-nél kuplungcsere? Eléggé kíméletesen használom, bár az is biztos, hogy sok a város...
Üdv.:
Sandree80
pettinke2015-01-04 17:01:52 // 63020
Elkopott a kuplungod. Tipikusan a magasabb fokozatokban jelentkezik először, a nyomaték miatt.
GTPeti2015-01-04 17:00:13 // 63019
20-30ekm-enként. Állítólag manapság annyira tiszták a nafták, hogy tökéletesen felesleges ennél gyakrabban cserélni. Sőt, még ez is nagyon óvatos. Legalábbi nyugatabbra ez az általános vélemény.
Sandree802015-01-04 16:40:53 // 63018
Sziasztok!

Van egy AR 159 JTDM 16V-m 80E valós km-rel, manuális hatgangos váltóval. A napokban azt vettem észre, hogy 4-es sebességben, és attól felfelé, csúszik a kuplung. Ami külön érdekes, hogy 1-2-3-as fokozatokban ezt nem produkálja, még nagyobb gázadásnál sem. Van valami tippetek, hogy mi lehet ez, és miért?

Előre is köszi:
Sandree80
Don Gombóc2015-01-04 16:02:06 // 63017
És ha az még megnyugtató, és még mindig így van, a Jászakku belseje Angliai Boschtól, a doboza meg Ausztriából érkezik. Ha eddig nem változtattak rajta. :-)
Haddel2015-01-04 15:23:04 // 63016
Gázolajszűrőt hány kilóméterenként szoktatok cserélni?
Piritu - 1.000.0002015-01-04 14:45:18 // 63015
Miért is kellene?
(Személy szerint utálom a mobil oldalakat, mert minden másképp néz ki, mint a "normális" gépen. A mobil oldalon hiányzó linkekről nem is beszélve...)
Piritu - 1.000.0002015-01-04 14:42:58 // 63014
Gratula a k-hoz! :-))
Haddel2015-01-04 14:19:51 // 63013
A középső résznek kéne lepattanni,de nem akarja az igazat, úgyhogy már vissza is raktam a helyére.
droberto2015-01-04 13:54:55 // 63012
A tetjéről nincs képed?
Egybe van a cellák kupakja?
Egyszer találkoztam egy ilyen Bosh-al aminek nem jött le a teteje. Pontosabban nem akartam eltörni mert a szomié volt. :)
droberto2015-01-04 13:53:10 // 63011
Ez nagyon klafa lenne. :)
Haddel2015-01-04 13:01:13 // 63010
Nem bánnám, ha még egy évet kibírna.
mzo2015-01-04 12:24:35 // 63009
Na az már tényleg szép. :)
mzo2015-01-04 12:23:01 // 63008
Ahogy írtam is Varta, GM köntösben. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-01-04 12:21:44 // 63007
de fater döglött oroszlnjában varta a gyári még mindig jó 2005-ös autó ...igaz ő gondozza ahogy kell :)
mzo2015-01-04 12:20:59 // 63006
1.9 D? Na olyannal még nem mentem. :) Apámnak 2.0 HDI van, fasza kis autó.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-01-04 12:20:17 // 63005
nem tudom milyen a GM akku, de a mi cégesünkbe ami kompót 2005-ös és 2 éve cseréltünk benne akkut ...
mzo2015-01-04 12:05:26 // 63004
Áh a Corsánk még mákosabb, az 2007-es és még szintén a gyári Vartája dolgozik benne. :)
.......................2015-01-04 11:59:34 // 63003
Elég az
http://wiki.ham.hu/index.php/Ólomakkumulátor
Szabolcs 1592015-01-04 11:57:04 // 63002
szép napot
Liquid2015-01-04 11:56:01 // 63001
hmm, akkor lehet hogy nekem se a csepptöltő miatt ment tönkre?
Haddel2015-01-04 11:35:54 // 62999
Én is kiszedtem most az akksit, rá akartam nézni az elektrolit szintre, de hiába feszegetem,nem akar lejönni a felső rész. Multiméterrel rá mértem, 12.34 V a kapocsfeszültség.Szerintem kevés.
Amúgy 1.9 szívódizel a berlingom.
Shadin2015-01-04 11:18:59 // 62998
Az enyém nem csinálja, mondjuk tavalyi az aksi.
Viszont -10 környékén így is lassan pörgeti meg a motort. Lehet önöndító probléma is? Ahogy öregszünk, egyre másra furi betegségek jelentkeznek :-D
Ez a leépülés?
Shadin2015-01-04 11:15:50 // 62997
Megfogtál :-D A nem mp vezérelt sima 12V-os van nekem.
direttore2015-01-04 10:52:21 // 62996
Még egy kérdés. Töltöttem az akkumat vmelyik nap, és azt vettem észre hogy a két akku pólusnál könnyezik a tövénél, látható jelet ad a müanyag felületen. Ez természetes vagy már lassan reszeltek neki?
direttore2015-01-04 10:45:30 // 62995
Az akku aktivátor honlapján két típust hoz fel, az egyik microprocesszoros a másik nem.....hmm?
mzo2015-01-04 10:43:35 // 62994
Apám Partnerében szintén jászakku van szintén 4 éves és pöpec. Az öreg ragaszkodott hozzá, (először Periont akart :) ) én Vartát vettem volna, de ő hajthatatlan volt. Annyi volt a kikötésem, hogy oké, de figyeljen oda hogy max fél éves legyen az akku.
Azt mondtam már hogy az Alfában még a gyári 2008-as akkuja van? :)
Tényleg a Berlingo milyen diesel, vagy benzin?
direttore2015-01-04 10:38:44 // 62993
Fejlesztőknek!

Kellene egy Alfaamore mobil alkalmazás :))))

üdv!
Shadin2015-01-04 10:34:07 // 62992
Hi, melyek közül :-) Csak ezt a kombinációt ismerem.
direttore2015-01-04 10:29:23 // 62991
Hello Shadin! Melyik típus a jobb?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak