Fórum >> Típusok >> 159

KollerT2015-02-24 16:20:58 // 65103
Nekem is a hátsó nyikorog, de nekem kb nem csak fékezésnél, hanem teremgarázsba amikor kanyarodok MINDIG. Égés tényleg, idegesítő is. (Azt hiszem nekem nem új a hátsó fék.) Legszebb az egészben, hogy egyik kocsimosás után lett ilyen, amikor befújtam féktisztítóval a tárcsákat. :(
.......................2015-02-24 16:17:24 // 65102
ha a szén ég az füstöl ám

falun tök jól megyfigyelhetö

kb.ugyanaz a retek rakódik a DPF be is ,mint a gyenge ukrán szén


láttam már VW Golfot,BMW ket, sok sok kocsit és azok is füstöltek Regenkor

NORMŔL ÜZEMŔLLAPOTBAN NEM szabad füstölnie,ennyi a lényeg
David | Centocinquantanove2015-02-24 16:03:26 // 65101
Ezt föl kell nyomni a betétre és annyi? Nem ismertem eddig.
Az az érdekes, hogy hiába fékezek pár intenzívet, hogy úgymond vasalódjon össze a betét meg a tárcsa, ugyanúgy csikorog.
De gyanítom, hogy inkább a hátsók csinálják, azokat meg sokkal nehezebb összekoptatni.
David | Centocinquantanove2015-02-24 16:00:32 // 65100
Attól, hogy regenerál, még ekkora füstnek egyáltalán nem lenne szabad gomolyognia, mint ami le lett írva.
Sőt, jóesetben szerintem semmi füstnek nem szabadna jönnie, vagy ha mégis, akkor elenyészőnek....!!!
Liquid2015-02-24 11:59:48 // 65099
oke, igyekeszem nem elfeledni :)
Liquid2015-02-24 11:59:31 // 65098
így van, búg fékezéskor de fog is
Roben52015-02-24 11:53:07 // 65097
Köszi a segítséget!!
.......................2015-02-24 11:48:35 // 65096
akkor majd kukkants be a fékbetétre ,hogy milyen márka mikor a nyáigumit cseréled légyszi
.......................2015-02-24 11:47:47 // 65095
a Brembo max zúg mint a betyár ,alig vártam hogy lekopjon
bár fékez mint állat
Liquid2015-02-24 11:34:27 // 65094
a BremboMax nagyon hasonló ehhez, olyanom volt a 156-on, jó cucc
Liquid2015-02-24 11:33:06 // 65093
én se tapasztalta, soha félrehúzást, nekem is korrektül működik, nem tudom milyen tárcsa van fent, még nem kellett hozzányúlnom.
Jupiter1552015-02-24 11:21:49 // 65092
Nem tudom, milyen, ha regenerál, október óta az enyém a kocsi, azóta nem csinált ilyet :) A DPF bent van, az biztos. Elég ijesztő volt, ahogy kavargott a kocsi mögött a füst :)
Jupiter1552015-02-24 11:19:44 // 65091
Remélem, hogy az volt :) A DPF bent van, az biztos.
Dömpi (il dottore)2015-02-24 11:15:16 // 65090
Nekem a sima ATE tárcsa sem működik rendkívüli módon esőben.
yani🍀2015-02-24 10:49:25 // 65089
Én inkább univerzálisat javasolnék:
A múlt héten volt éppen szó róla: 64875 hsz.. környékén.
Én most cseréltem ha érdekel van róla blog.
.......................2015-02-24 10:09:41 // 65088
elvileg az ATE powerdisk nem fadingos esöben:

ATE POwerdisk
.......................2015-02-24 09:56:59 // 65087
úgy tünik ,hogy aki 18 as felnivel jár annak ilyen a vizes fék
valszeg kisebb felnivel nem lesz vizes a féktárcsa annyira
Roben52015-02-24 09:46:35 // 65086
Köszi az infót!
Csabi2015-02-24 09:42:48 // 65085
nem feltétlen kell elhúzzon, ha együtt szárad mindkét tárcsa akkor nyilván nem fog elhúzni....de ha valami miatt az egyik kerék több vizet kap, akkor az kevésbé fog mint a másik...de kár is ezt túl ragozni....mindenki máshogy érzi, éli meg a dolgokat.
Plusz ahogy a német fórumon is írják, minél nagyobb az érinkező felület lásd 2,4-ek 330as tárcsája, annál erősebb ez a jelenség is...
gpek2015-02-24 09:42:28 // 65084
Van igen, először engem is meglepett. De azt mondták ez ilyen.
Azért csinálja gondolom ha gyorsan dugsz egy másik sebet és leugrasz a kuplungról ne fejelje ki az anyós a szélvédőt.
.......................2015-02-24 09:38:38 // 65082
gári Connet nav hoz kell pluszban:

kombinált antenna amiben benne van a GSM vevö
ehhez a kábelek
maga a Navi
középkonzol elölap,mert a Navi 5 mm el nagyobb mint a sima CD rádio
kódkártya

Csöri nek nagy tapasztalata van ebben,be is szereli neked,söt beszerzi ami kell
Navi
Roben52015-02-24 09:33:54 // 65081
Sziasztok!A gyári sima rádiós fejegység cserén gondolkodom,gyári navisra.Lehetséges ez vagy hiányoznak dolgok?Vagy inkább valami univerzális lenne a jó megoldás?köszi.Üdv..
David | Centocinquantanove2015-02-24 09:31:42 // 65080
Hát nem tudom, nekem elöl Textar betét és tárcsa van, mentem már énis pályán olyan esőben, hogy az autók között 100 métert kellett hagyni mert a felvert víztől semmitsem lehetett látni... de a fék az jól befogott mindig, nem húzott egyik oldalra sem.

Ellenben csinál olyat, hogy szinte mindig fémesen csikorog enyhe fékezésnél. Na most nem tudom, hogy az új első Textar fék csikorog vagy még a félidős hátsó, számomra ismeretlen márkájú fék...
Viszont nagyon gáz amikor a parkolóban becsikorgok mint egy ócska öreg tragacs, tiszta égés :)
.......................2015-02-24 09:28:22 // 65079
ez van esöben idönként fékezgetni kell
.......................2015-02-24 09:25:21 // 65078
német fórumon ugyanaz

a Mercedes SBC például ilyen esös idöben fékezget idönként
.......................2015-02-24 09:20:23 // 65077
erröl beszélek,
ha jó fék lenne akkor mindenki elégedett lenne
Dömpi (il dottore)2015-02-24 08:53:07 // 65076
regenerált a DPF?
Dömpi (il dottore)2015-02-24 08:52:04 // 65075
köszi, akkor az én 1 mm-em is elég lesz
Csabi2015-02-24 08:42:28 // 65074
Jah, nagy élmény, főleg ha a kerék is csúúszik, az ABS meg izzad...:)
Csabi2015-02-24 08:36:03 // 65073
Gondold végig, a brembo féknyereg mennyiben tehet róla. Ha vizes a tárcsa/betét akkor kisebb a súrlódás is... ez az oldalak között változhat attól függően, h mennyi vízet kap...
Biztos vannak olyan tárcsák, és betétek amik erre kevésbé érzékenyek, de ettől még a jelenség megvan ha vizes akkor nem fog annyira....
Egyébként a bremboval mint egész rendszerrel én sem vagyok elégedett, nem harap úgy mint ahogy azt elvárnám , a 156-é fényévvel jobb volt, jobban sugározta azt az érzést, h normális fék van alattam...
Erhard 242 (Pure Energy)2015-02-24 08:27:32 // 65072
sport tárcsával is csinálta de én csak havas, esős, lucskos időben tapasztaltam...tényleg zsír mikor 150-nél fékezésnél húz az autó valamelyik irányba...
.......................2015-02-24 08:06:28 // 65071
Érdekes a Miton fék nem csinál ilyet
Ex Bravom sem csinálta
Legszivesebben lehajintanám ezt a Brembot ,nekem nem vált be





A Miton 1000 szer precizebb fék van ,pontos kökemény nyomáspontal
elöl hátul szerintem Bosch rendszer ,de az is lehet hogy Lucas,de nem Brembo
Csabi2015-02-24 08:01:51 // 65070
Valószínűleg regenerált az autó...
Csabi2015-02-24 07:59:14 // 65069
Nekem is ilyen, de erről szerintem nem a brembo tehet, hanem a sima tárcsa, és a fizika... Esős időben alap, h lassan kell adagolni a féket, míg meg nem szárad a tárcsa...Ha pedig jobban kell fékezni, akkor készülni kell, h elhúzhat vmerre...
Haddel2015-02-24 05:41:57 // 65068
Az igaz,hogy tényleg nagy eső volt,kellett a hátsó ködlámpa, hogy látszódjanak az autók.
ValeRossi462015-02-24 04:45:43 // 65067
En a regi td-re gondoltam. Amit meg a 145be is raktak. Fiam nezet maganak egy olyat.
Most nem cserelnem le az enyemet 2.0ra :)
.......................2015-02-24 02:11:54 // 65066
Az egekig istenített Brembo,
Ilyen nekem is,ha vizes az elsö 10m en nincs rendes fék
Jupiter1552015-02-24 00:01:01 // 65065
Sziasztok!

Egy érdekes jelenséget produkált az autóm - meg is ijedtem egy kicsit. Mentem egyenletes 110-es tempóval, de vissza kellett lassítanom 90-100-ra, majd a gyorsításnál észrevettem, hogy a kocsi mögött fehéresszürke füst gomolyog. Semmilyen más jelenséget nem tapasztaltam, nem lett hangosabb, nem írt ki semmit. Aztán kb. 2-300 méter múlva elmúlt és azóta se jött elő. Mi lehetett az?

Köszi!
Liquid2015-02-23 23:13:32 // 65064
nem tudtam egzakt módom megmérni, de kb. 2mm van a féknyereg és a felni között
Haddel2015-02-23 23:12:12 // 65063
Tegnap ijesztő dolgot produkált a Rokibocim. Szakadt az eső az autópályán,több órán keresztül.Egy nagy fékezéskor jobbra húzott az autó,meg is lepődtem eddig nem csinált ilyet,aztán minden fékezéskor húzott jobbra.Arra gondoltam vizes a tárcsa,ezért fékezgettem kicsiket néha,de nem javult. Pont beszéltem egy autószerelő barátommal,javasolta vasaljam a féket. Úgy is tettem,utána tökéletes lett.Mitől lehetett ez? Nem szeretném,ha többet előfordulna.Nem volt vicces,kóválygott össze-vissza.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-02-23 21:59:55 // 65062
Az akku azert merül le mert vagy cellazarlatos vagy valami leszívja vagy mert nem tölt rendesen a generátor
Dömpi (il dottore)2015-02-23 21:54:10 // 65061
Javaslom mindenkinek a 225/55 R16-ot.
KollerT2015-02-23 21:45:32 // 65060
Akkusaru nem volt megtisztítva a cserénél. Pedig apukám mennyire örült, hogy "ennek az autónak biztos más baja is vvan, nem az akku, olasz szar" Közben a mercedese volt, hogy random nem indult el...
Dömpi (il dottore)2015-02-23 21:44:03 // 65059
Nem, köszi, az már durva lenne. A mostani 5 vagy 6mm-es.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-02-23 21:36:46 // 65058
hát erről nem az Alfa tehet :)
KollerT2015-02-23 21:31:13 // 65057
Most autóklubbtól idejön valaki, ha rámér, akkor kiderül? Ha csak a negatív oldalt leszedtem, visszaraktam, utána azthittem megjavult, de indításnál minden totál elment. Riasztó is szólt jóideig. (Illetve kaptam pár "persze hogy Alfa" beszólást...:( )
yani🍀2015-02-23 21:28:32 // 65056
Vagy kontakthibád van, vagy lemerült, rosszabb esetben tönkrement az akku.
Probáld megnézni a sarukat. ha nem tudod megmozgatni, akkor valami az akkuval történt. Próbáld meg valakivel bebikázni, majd otthon pedig rámérni.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-02-23 21:28:23 // 65055
akkor nézd meg a pozitívra menő csatlakozásokat nem lettek piszkálva? nekem egyszer ott lazultak fel a dolgok ...ha lemerült az új akkud és úgy hogy mélykisütött állapotba akkor az sajnos kukás lesz nagy valószínűséggel
KollerT2015-02-23 21:22:31 // 65054
De az akku új, 640A, 70Ah 12V Bosch, és indítás előtt minden megy. Volt már hogy lemerült az akku, akkor másmilyen volt. :( Lehet hogy szar az új akku és amikor indítanék, akkor szarik be?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak