Hege2015-05-31 09:48:15 // 67953
Nem túl régen olvastam, hogy írtátok az ajtóhatároló ropogást. Írtam ezzel kapcsolatba egy blogot, ha valakit érdekel.
Hege2015-05-31 09:46:33 // 67952
Nekem az aksijel után generátor felújítás lett a vége. Nekem viszont nem aludt ki a jel a következő indításnál.
norbi04092015-05-31 09:44:13 // 67951
Elég parasztosra sikeredett :D Szóval...Iharoséktól :)
norbi04092015-05-31 09:42:41 // 67950
Gracie! :D Iharoséktó szereztem be. Utángyártott de szerintem elég jó minőség, olaszországból :)
magento2015-05-31 08:05:03 // 67949
Köszi! Én inkább kerültem egyet végül, nem mertem kockáztatni. Kedden Szilvásváradot észak felől közelítve a Borsodnádasd-Balaton útvonalon egyszer csak elfogyott az út... De valóban szép a táj arrafelé, gyalogoltunk 20km-t a Szilvásvárad-Bánkút útvonalon.
Laosz1562015-05-31 07:21:25 // 67948
sziasztok...egy olyan dolog tortent tegnap,h a napi elso inditasnal egybol inditas utan felkapcsoltam a xenonokat,es hirtelen kirakta az akksi jelet a muszerfalra. Mentem vele kb.10 km-t,leallitottam,es a kov.inditasnal mar nem volt kint az akksi jel. Valami uzemzavar lehetett? volt marvalakinek hasonlo?
Bence2015-05-30 21:20:47 // 67947
Én simán elmentem minden gond nélkül. Persze van egy pár rosszabb szakasz, de nem vészes. És a táj gyönyörű :)
Haddel2015-05-30 20:08:28 // 67946
Jóféle!😃 honnan vetted a tükörboritást?
Haddel2015-05-30 20:07:03 // 67945
Én kátrányos szigetelőlemez darabot raktam duplán a krokira ,bár én nem emelgetem túl gyakran a verdát😃
Shadin2015-05-30 19:43:21 // 67944
El sem tudom képzelni, hogy tud lecsúszni :-(
norbi04092015-05-30 16:33:12 // 67943
Igen-Igen :)
Köszönöm! Jó döntés volt, hogy Rád hallgattam a krómos borítással kapcsolatban :)
Köszönöm! Jó döntés volt, hogy Rád hallgattam a krómos borítással kapcsolatban :)
Pityukoma2015-05-30 15:00:57 // 67942
Klassz :-) és látom az új tükör burkolatod is felkerült :-)
Gratulálok!
Gratulálok!
droberto2015-05-30 14:18:27 // 67941
Egyébként én is téligumma darabot használok.
Elöl a segédkeret - lengőkar csavar fejet emelem.
Hátul pedig a hátsó lengőkar tövénél levő kis furatos csapnál (műanyag burkolat után) emelek.
Egyenlőre...
Elöl a segédkeret - lengőkar csavar fejet emelem.
Hátul pedig a hátsó lengőkar tövénél levő kis furatos csapnál (műanyag burkolat után) emelek.
Egyenlőre...
droberto2015-05-30 14:14:11 // 67940
Elég lehet egy téligummer futófelület darab (mint a Sanyinál) is közé...
A kérdés, hogy mennyit emelgeted, én vsz. túl sokat.
Nálam kilazult és kifordult a bak, előtte meg lecsúszott a lemezről a Loctite-al ráragasztott gumilemez. Pedig figyeltem.
Most pedig lehet belőlem tanulni...
A kérdés, hogy mennyit emelgeted, én vsz. túl sokat.
Nálam kilazult és kifordult a bak, előtte meg lecsúszott a lemezről a Loctite-al ráragasztott gumilemez. Pedig figyeltem.
Most pedig lehet belőlem tanulni...
Liquid2015-05-30 13:45:06 // 67939
azelőtt én is így használtam, de a sima deszkát széttörte, aztán egy kb. küszöb darab vagy valami hasonlót találtam, ami kellően kemény fa na az bírta.
Shadin2015-05-30 09:28:35 // 67938
Egy sima deszka pont elég a kroki és a bak közé :-( Nem csúszik le és nem nyomorgat össze semmit.
magento2015-05-30 09:13:38 // 67937
Sziasztok,
A Lillafüred - Mályinka útvonal járható 159-el ? Járt valaki arra mostanában?
A Lillafüred - Mályinka útvonal járható 159-el ? Járt valaki arra mostanában?
Liquid2015-05-29 23:18:04 // 67936
Nincs gond a gyári bakkal, csak az a lényeg hogy a kroki tudjon mozogni, ha nem feszül meg, hanem alámegy az autónak akkor nincs gond.
Nálam is elengedett a ragasztás, de figyeltem, így időben észrevettem, ez már a 2. javított változat, ez már süllyesztett. Viszont ezt még nem próbáltam.
Nálam is elengedett a ragasztás, de figyeltem, így időben észrevettem, ez már a 2. javított változat, ez már süllyesztett. Viszont ezt még nem próbáltam.
droberto2015-05-29 22:41:06 // 67935
Én a helyedben megsüllyeszteném a gumit. Nekem elengedte a ragasztás és lecsúszott róla a verda. :(
droberto2015-05-29 22:37:38 // 67934
Ezek a gyári bakok nem biztonságosak, ha sokat emelgeted a verdát! Kilazulnak, majd kibillennek és eltörnek. Nem krokodil emlőhöz vannak kitalálva!
Én régóta tervezek gyártani valódi biztonságot nyújtó fejeket az emelőhöz, csak az a baj, hogy a kasznin elöl és hátul nem találtam egyforma részt, ahol nyugodt szívvel emelhetnék...
Én régóta tervezek gyártani valódi biztonságot nyújtó fejeket az emelőhöz, csak az a baj, hogy a kasznin elöl és hátul nem találtam egyforma részt, ahol nyugodt szívvel emelhetnék...
Ricsi 1472015-05-29 22:37:01 // 67933
Mar ugy ertem, hogy vissza tudom-e tenni, hogy kellhet-e hozza vmi szerszam csak mert most itt vagyunk Herceghalmon, hnap meg indulok Pestre delelott, aztan meg reggel akk vissza dugnam ra rendesen ha annyibol all csak, mert szerszam nincs most nalam semmi... :S jo lenne vmi rajz rola vagy barmi, hogy hol keressem bar a szivosort nagyjabol tudom hol van, gondolom vmi vastagabb csovet kellene keresnem ami ra megy :D Vagy esetleg ha valaki raerne hnap Pesten rapillantani azt is nagyon megkoszonnem :)
Ricsi 1472015-05-29 22:18:18 // 67932
Akkor az lesz a baj... Azt vissza tudom en tenni rendesen? Mar ha megtalalom persze :D
droberto2015-05-29 21:55:38 // 67931
Erhard 242 (Pure Energy)2015-05-29 21:52:37 // 67930
annak pedig 1800-tól meg kéne indulnia...bal oldalon a szívósorra megy rá a turbócső...lehet ott szív farsot
Ricsi 1472015-05-29 21:50:22 // 67929
1-2 ev aztan lehet en is beruhazok egy kombi TBI-re :)
Ricsi 1472015-05-29 21:47:53 // 67928
Enyem 2.4, de ez a legkevesebb majd ha odajutok a chip segit ezen :) de mi lehet, ez a szorcsogo hang? Eddig nem volt, csak most jott elo a szereles utan... :(
Invisible2015-05-29 21:42:49 // 67927
Erhard 242 (Pure Energy)2015-05-29 21:33:56 // 67926
nem is fog húzni alatta...gyárilag ilyen a 2.0-a....ami rohadtul tetszik a TBi-ben, hogy olyan mint egy villanyautó 1100-tól húz és csak húz....áhhh
Ricsi 1472015-05-29 21:16:25 // 67925
Jo estet mindenkinek! Egy olyan kerdesem lenne, hogy ugye kedden csinaltak meg a kocsin a szivosor cseret, azota viszont bal elorol a motorterbol hallok olyasmi hangot mintha fals levegot szivna tehat ahogy gyorsitok ugy hallani mintha valahol felre szivna a levegot ennel jobban nem tudom leirni talan 2 ezer kornyeken lehet a legjobban hallani utana mar a menetzaj miatt nem lehet hallani gondolom. Es most megint ugy erzem, mintha valami szinte vissza huzna, jobban megy mint a regi szivosorral de megint nem az igazi, ma jottunk az M1-sen ott ereztem a leginkabb h valami nem oke... es megint csak 2 ezertol indul meg, addig semmi...
Liquid2015-05-29 19:38:08 // 67924
'''''2015-05-29 19:27:32 // 67923
Egr biztos nem csinál ilyet.Dpf sem.Nem lehet,hogy hozzáértél az ülés alatti kapcsolóhoz ami balesetnél szoktak használni?Én még a 156-nál egyszer porszívózás közben benyomtam.Fél autót szétbontottuk mire rájöttünk,hogy csak vissza kell kapcsolni.
norbi04092015-05-29 18:14:13 // 67921
yani🍀2015-05-29 17:38:21 // 67920
Szerintem az EGR miatt nem állna le, főleg nem hibaüzenet nélkül. Az EGR nem zárja el a kipufogórendszert, mert nem abban van.
Ha a DPF lenne teljesen eltömődve, akkor lehetne ilyen hiba, de arról is kéne lenni hibajelzésnek. Azt gondolom ez inkább valamilyen üzemanyag ellátási vagy injektor probléma lehet, persze vannak itt nálam sokkal jobban hozzáértők.
Ha a DPF lenne teljesen eltömődve, akkor lehetne ilyen hiba, de arról is kéne lenni hibajelzésnek. Azt gondolom ez inkább valamilyen üzemanyag ellátási vagy injektor probléma lehet, persze vannak itt nálam sokkal jobban hozzáértők.
.......................2015-05-29 17:09:25 // 67919
kifogyott a gázolaj?
.......................2015-05-29 17:08:23 // 67918
valaki csinált már 159 hez ilyen emelö adaptert?
http://mbworld.org/forums/attachments/c-class-w203/131621d1211911595-jack-pad-tool-anyone-has-used-jack_puck_3.jpg
http://mbworld.org/forums/attachments/c-class-w203/131621d1211911595-jack-pad-tool-anyone-has-used-jack_puck_3.jpg
vzolee2015-05-29 16:29:42 // 67917
Szia, szerintem először ki kell olvasni a hibakódokat. Utána könnyebb lesz keresgélni.
Invisible2015-05-29 16:11:19 // 67916
Sziasztok!
Segítségeteket kérném. 2.0 JTDm 125 kw/170 Le motorral szerelt 159.
Ma szerettem volna használni a járművet, szépen indult ahogy szokott, kitolattam a garázsból, majd egyszer csak (váltó üresben) motor elkezdett rángatni és leállt. Újraindítási kísérletnél önindító megy és a gyújtási próbálkozást is lehetett hallani, de a motor nem indul, csak rángatózik.
Keresgélődtem és az EGR szelep elhalálozása okozhat ilyen tüneteket, mivel elzárja a kiáramló égéstermék útját.
Valami egyéb ötletetek van?
Segítségeteket kérném. 2.0 JTDm 125 kw/170 Le motorral szerelt 159.
Ma szerettem volna használni a járművet, szépen indult ahogy szokott, kitolattam a garázsból, majd egyszer csak (váltó üresben) motor elkezdett rángatni és leállt. Újraindítási kísérletnél önindító megy és a gyújtási próbálkozást is lehetett hallani, de a motor nem indul, csak rángatózik.
Keresgélődtem és az EGR szelep elhalálozása okozhat ilyen tüneteket, mivel elzárja a kiáramló égéstermék útját.
Valami egyéb ötletetek van?
Kriszo2015-05-29 14:16:18 // 67915
Múlthéten állatkertbe dolgoztam a teherautóval, és mindennap bejártam a döggel.Maradjunk anyiban, hogy a Hungárián full araszolás + klíma, úgy mutatott 15 litert mint a vihar, vegyesbe 8.5-9 körül mozog.Tudomásul kell venni hogy egy 200 lóerős 1700 valahány kilós autó ennyit eszik pont...)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-05-29 11:56:43 // 67914
most szopatsz minket? :)
Mi a hatékony vezetés városon kívül? Az hogy 20-ról felgyorsulsz 80-ra 2 perc alatt? Esőben nem megyünk meg szélben sem, a visszapillantót meg behúzzuk...végl is az sem mindegy 4 személy esetén hogy reggel sz@rtak e vagy nem mert az is pár kg...de ez azért viccnek is rossz ...hatékony vezetés :DDDD
Mi a hatékony vezetés városon kívül? Az hogy 20-ról felgyorsulsz 80-ra 2 perc alatt? Esőben nem megyünk meg szélben sem, a visszapillantót meg behúzzuk...végl is az sem mindegy 4 személy esetén hogy reggel sz@rtak e vagy nem mert az is pár kg...de ez azért viccnek is rossz ...hatékony vezetés :DDDD
.......................2015-05-29 11:54:46 // 67913
ezt mondom én is ,
nem valós az NEDC
nem valós az NEDC
Liquid2015-05-29 11:48:34 // 67912
ne légy már demagóg :)
hol valós az hogy szobahőmérsékletről indulnak, 4s alatt gyorsulnak 15-re, meg 32-re 12s alatt és nincs benne 130-se csak 120 20s-ig?
hol valós az hogy szobahőmérsékletről indulnak, 4s alatt gyorsulnak 15-re, meg 32-re 12s alatt és nincs benne 130-se csak 120 20s-ig?
.......................2015-05-29 11:45:30 // 67911
német területen pl. szinte mindenki nyomja még a gázt amikor 300.500 méterre már látni ,hogy piros a lámpa,
aztán meg a lámpánál nagyot fékeznek
vagy ha megy elöttük valaki akkor rátapadnak ,és "tolják"
de ha szabad elöttük a pálya akkor meg nem mennek ..
vagy a 80 as táblánál 90 röl fékeznek ,ahelyett ,hogy kigurulni hagynák
mert fosni kell a traffitól
aztán meg a lámpánál nagyot fékeznek
vagy ha megy elöttük valaki akkor rátapadnak ,és "tolják"
de ha szabad elöttük a pálya akkor meg nem mennek ..
vagy a 80 as táblánál 90 röl fékeznek ,ahelyett ,hogy kigurulni hagynák
mert fosni kell a traffitól
.......................2015-05-29 11:39:07 // 67910
inkább fogalmazzunk úgy ,hogy a mérési eljárás köszönöviszonyban sincs a soförök valós vezetési szokásaival
ettöl még nem hazudik senki,max nem hatékonyan vezetnek az emberek
ettöl még nem hazudik senki,max nem hatékonyan vezetnek az emberek
Liquid2015-05-29 11:17:42 // 67909
hát nekem nem igen sikerült, ráadásul a computer csal is, de ez csak egy dolog, mert azoknál az autóknál amik nem a NEDC-re lettek kitenyésztve, még lehet produkálni gyárihoz hasonló adatokat, de az újabbaknál már igencsak nehéz, mondjuk úgy hogy csak laboratóriumban.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-05-29 11:11:30 // 67908
lóf@szt valósak a gyári fogyasztási adatok...
a 2,4 Gyári mivoltában a városon kívüli fogyasztás 5,4L, a TBi 6L
nyühehheeeeeeeeeeee
a 2,4 nálam DPF nélkül sem és sosem evett 7L alatt...a TBi meg 8.5-9L alatt, a TBi vegyes fogyasztása ami papíron 8.5 pont 10,5-11L, a 2,4-é papíron 6.9 ami a valóságban 9,5..
nem kicsit hazudnak, ha nem 30%-ot, ez olyan mint ha kérnék egy korsó sört de csak 3dl-et kapnék
a 2,4 Gyári mivoltában a városon kívüli fogyasztás 5,4L, a TBi 6L
nyühehheeeeeeeeeeee
a 2,4 nálam DPF nélkül sem és sosem evett 7L alatt...a TBi meg 8.5-9L alatt, a TBi vegyes fogyasztása ami papíron 8.5 pont 10,5-11L, a 2,4-é papíron 6.9 ami a valóságban 9,5..
nem kicsit hazudnak, ha nem 30%-ot, ez olyan mint ha kérnék egy korsó sört de csak 3dl-et kapnék
denil12015-05-29 10:57:09 // 67907
Így másodjára már csak megértem..
Ami=USA
így már világos :D
Ami=USA
így már világos :D
.......................2015-05-29 10:54:04 // 67906
amiban van úgy a pirossal
európában pont fordítva,a pirosat általában sportos vagány autónak tartják
európában pont fordítva,a pirosat általában sportos vagány autónak tartják
denil12015-05-29 10:51:20 // 67905
Szerintem gyönyörű kívülről!
A belseje meg még demo ahogy írták is. Alakul az még. A tükör külön jó pont, bár ez úgyis megy a kukába.
Aki meg azt mondja,h a piros az női autó az nézze meg az enyémet. Nem hinném,h Alfában pl a piros az női. Ahogy ebben a KIA-ban sem az...A piros szín nagyon kevés autónak áll jól de aki meg meri venni és a forma is olyan, azt sokan meg fogják nézni.
A nők is :))
A belseje meg még demo ahogy írták is. Alakul az még. A tükör külön jó pont, bár ez úgyis megy a kukába.
Aki meg azt mondja,h a piros az női autó az nézze meg az enyémet. Nem hinném,h Alfában pl a piros az női. Ahogy ebben a KIA-ban sem az...A piros szín nagyon kevés autónak áll jól de aki meg meri venni és a forma is olyan, azt sokan meg fogják nézni.
A nők is :))
.......................2015-05-29 10:39:35 // 67904
nem lehet hogy a User ben van a hiba?
simán tudok olyan sebességgel menni ,hogy a Mito 4 liter fogyasztást ír ki
a Brerával meg 5,5 et is ,és ez 80..100 km / óra sebességgel
simán tudok olyan sebességgel menni ,hogy a Mito 4 liter fogyasztást ír ki
a Brerával meg 5,5 et is ,és ez 80..100 km / óra sebességgel