Liquid2015-05-29 10:31:37 // 67903
azért hazudnak, mert az autók 95%-a nem tudja a valós életben még megközelíteni sem a fogyasztási katalógusadatokat, de végül is nem hazudnak mert a méri eljáráson megfelel, maga a mérési eljárás rossz
Liquid2015-05-29 10:26:19 // 67902
mert azok az autók még nem ez alapján lettek mérve
.......................2015-05-29 10:19:14 // 67901
azért aki nagyvárosban kénytelen élni nagyon is örül hogy EURO 5..6 lesz
.......................2015-05-29 10:16:59 // 67900
nekem pont annyit eszik városban mindkét autóm ami a könyvben megvan adva
nem értem mi ez a "hazudnak az autógyártók"?
nem értem mi ez a "hazudnak az autógyártók"?
.......................2015-05-29 10:13:00 // 67899
azért mert az újságírók azt mondják ?
a müszaki szabványokat be kell tartani ,és a zöldkártyán át kell menni
ha az EURO 6 ot kell betartani akkor azt
nincs pardon a TÜV nél
a müszaki szabványokat be kell tartani ,és a zöldkártyán át kell menni
ha az EURO 6 ot kell betartani akkor azt
nincs pardon a TÜV nél
Liquid2015-05-29 10:11:12 // 67898
mondjuk ez nem a dízel vagy a benzines technika kudarca, hanem azt szemlélteti kiválóan, hogy mennyire eszetlenek és teljesíthetetlenek az elvárások, amiket a buzgár és dilettáns világmegmentőként tetszelgő eus politikusok erőltetnek, és ebben jó társ a valóságot hírből se ismerő fogyasztásméréi szabvány. Majd erre a két stabil alapra építik az adózási rendszert.
.......................2015-05-29 10:10:36 // 67897
nagy tévhit hogy német nyelvterületen durván drága a diselt fenttartani
euro4 es ek
egy benzinesre 150.200 euró az adó
egy diesere 300.400
éves szinten
ez a külöbség tulajdonképpen semmi ahhoz képest ha évi 30ezer km ert mész kb. 1 millát vagyis 4000 eurót elköltesz üzemanyagra
a kötelezö meg nem az üzemanyag szerint van besorolva
a casco sem
az euro 2 es dieselekre már 1000 euro nagyságrendü az adó,ott mar nem éri meg
de manapság már egy 10 éves autó is euro4 es
euro4 es ek
egy benzinesre 150.200 euró az adó
egy diesere 300.400
éves szinten
ez a külöbség tulajdonképpen semmi ahhoz képest ha évi 30ezer km ert mész kb. 1 millát vagyis 4000 eurót elköltesz üzemanyagra
a kötelezö meg nem az üzemanyag szerint van besorolva
a casco sem
az euro 2 es dieselekre már 1000 euro nagyságrendü az adó,ott mar nem éri meg
de manapság már egy 10 éves autó is euro4 es
Liquid2015-05-29 10:06:23 // 67896
Erhard 242 (Pure Energy)2015-05-29 10:03:35 // 67895
a korlátozások max a vendégmunkásokra igaz a németnek van pénze eur5-ös 6-os dejzelre...
Erhard 242 (Pure Energy)2015-05-29 10:01:59 // 67894
ma megnéztem mit bír az Infiniti 3.0-ás dejzele..hát elmentem neki :)
Liquid2015-05-29 10:01:07 // 67893
nem pont erre gondoltam, hanem arra, hogy durván magasabbak az adók, sarcok a dízelekre nyugaton, meg úgy néz ki Mo-on is így lesz. Azonkívül vannak korlátozások behajtásra stb.
.......................2015-05-29 09:58:18 // 67892
http://totalcar.hu/magazin/technika/2015/05/28/a_dizeleke_a_jovo/
.......................2015-05-29 09:41:26 // 67891
csak magyaro on baszogatják a dieseleket
németországban a
gázolaj 1,2 euro
benzin 1,5 euro
és + a diesel 30% al kevesebbet eszik,szóval sokkal kevesebb károsanyag jut a környezetbe
németországban a
gázolaj 1,2 euro
benzin 1,5 euro
és + a diesel 30% al kevesebbet eszik,szóval sokkal kevesebb károsanyag jut a környezetbe
.......................2015-05-29 09:34:19 // 67890
akkor miért diesel minden Taxi még Német nyelvterületen?
a diesel marad ,mert rengeteg alkat´reszböl áll ,és a német iparnak szüksége van gyártáni valóra
a diesel marad ,mert rengeteg alkat´reszböl áll ,és a német iparnak szüksége van gyártáni valóra
Liquid2015-05-29 09:29:54 // 67889
a hibrid egy zsákutca szerintem, a dízeleket meg egyre jobban baxogatják europaszerte, nemhiszem hogy ez lenne a jövő
Liquid2015-05-29 09:28:59 // 67888
nekem is nagyon tetszik, valami ilyet kellet volna már rég csinálni Alfáéknak nem Mito-t, meg Juliskát
.......................2015-05-29 09:25:55 // 67887
sok rajta az ajtó,és a kombi forma nem elegáns,
piros = nöi autó(mellesleg amiban a piros színü autó gáz)
a forma jó,de semmi átütö ,az ajtókárpit király,de a müszerfal már unalmas
a diesel hybrid meg az Alfánál is megfontolandó lenne,az nagyon nagy ötlet
piros = nöi autó(mellesleg amiban a piros színü autó gáz)
a forma jó,de semmi átütö ,az ajtókárpit király,de a müszerfal már unalmas
a diesel hybrid meg az Alfánál is megfontolandó lenne,az nagyon nagy ötlet
.......................2015-05-29 09:13:38 // 67886
kell kettö M4 es menetse szár ugy 200 mm hosszú
az elejék kihegyezed flexel
a végére meg kell egy nagy alátét meg két anya
ezzel ki tudod szedni a nagy navit
az elejék kihegyezed flexel
a végére meg kell egy nagy alátét meg két anya
ezzel ki tudod szedni a nagy navit
panza2015-05-29 09:06:29 // 67885
Ha szabad úgy fogalmazni (bár ez a megjegyzés hízelgő is lehet) egy aránytalan 159 sportvagon koppintás!
yani🍀2015-05-29 08:17:39 // 67884
Ugyan OFF-os tipus, de formailag nekem nagyon bejön.
Liquid2015-05-28 21:28:55 // 67882
pedig van hasonlóság a két motor között :)
Sanyi2015-05-28 21:24:09 // 67881
Halló! :)
Navit mivel tudom kiműteni a helyéről ha nincs meg a kiszedő hozzá?
Vagy esetleg honnan tudok szerezni kiszedő "pálcát"?
Köszi
Navit mivel tudom kiműteni a helyéről ha nincs meg a kiszedő hozzá?
Vagy esetleg honnan tudok szerezni kiszedő "pálcát"?
Köszi
Szabolcs 1592015-05-28 20:49:05 // 67880
Map sensorod jó mert például nekem 1.9 jtdm 16 v nél ki akartak velem cserèltetni mindent ,és a map sensor volt a hiba ,senki se gondolta hogy az a rossz mert hiba kod nem volt vettem ujjat Ki cseréltem és azóta nincs torpanäs húz minden fokozatban
mizooo2015-05-28 20:07:18 // 67879
Srácok, ma mellettem beindította a kollégám a Vectra 1.9 CDTI-t, basszus nem hallottam a saját motoromat a csörömpöléstől :D
Greentimus2015-05-28 19:56:32 // 67878
Én is láttam már Pesten. Végre nem tucat taxi.
Pityukoma2015-05-28 19:51:10 // 67877
.......................2015-05-28 18:26:59 // 67876
témához kapcsolódik
http://www.motor-talk.de/blogs/-tbmod/bordcomputer-mid-im-astra-g-nachruesten-t2089293.html
http://www.motor-talk.de/blogs/-tbmod/bordcomputer-mid-im-astra-g-nachruesten-t2089293.html
Pityukoma2015-05-28 17:31:43 // 67875
közben találtam: Klatty ide (Ducato)
Pityukoma2015-05-28 17:18:18 // 67874
Az nem jó,mert a tartályban lévő nyomás 100% hogy kitolja. Úgy ahogy Szosza is írta. Én inkább keresnék egy bajonett záras Fiat szintadót.
Már nem emlékszem melyik kocsimban volt (Uno,Croma,Tipo,Punto1). Most keresgettem a neten, de ha megfeszülök akkor sem találom :-(
Már nem emlékszem melyik kocsimban volt (Uno,Croma,Tipo,Punto1). Most keresgettem a neten, de ha megfeszülök akkor sem találom :-(
Marky Mark2015-05-28 17:17:04 // 67873
Végignéztünk mindent. Nem volt hiba. Sem kontakt, sem EGR, sem fals levegő. Ezért cseréltük. Most már azt is tudom, hogy alkatrész ügyben ki az illetékes. Köszi! :-)
.......................2015-05-28 16:46:17 // 67872
ember ,Erhard tól vegyél alkatrészt
gondolom féléért is tudott volna neked lambdaszondát
gondolom féléért is tudott volna neked lambdaszondát
Erhard 242 (Pure Energy)2015-05-28 16:33:26 // 67871
mondtam hogy szedjétek ki az EGR-t és nézzétek meg van e ott hűtővíz...egyébként ha lambdaszonda hiba lenne, akkor nem pillanatnyi hibának írná be ha nem állandónak...ha neked is a p13100-ás hibát meg a p3100-át dobja be az pedig a lambda alacsony feszültség...
Marky Mark2015-05-28 16:10:42 // 67870
Kicseréltük. Továbbra is fenn áll a probléma. Én is nehezen hiszem, hogy okkal adtam ki 70 e Ft-ot erre a cserére.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-05-28 16:01:29 // 67869
én nehezen hiszem de hát majd mondod hogy az e a baj vagy kicserélitek és továbbra is fenn áll
Marky Mark2015-05-28 15:40:05 // 67868
Megtorpanós ügyem folytatása:
Végignéztem mindent, amit javasoltatok. Semmi hiba. Nincs mit tenni, irány a Duna Autó... Hibakód: lambda szonda (amit ugye tudtunk, de konkrét okként kizártuk), ezért lambda szonda csere indul. Persze utána is produkálja a hibát a kocsi. A szerviz azonnal közölte, hogy a lambda szonda amúgy pedig rossz volt és nyugodjak meg, mert ki kellett cserélni hetvenezerért. Úgyhogy most nyugodt vagyok.
Végignéztem mindent, amit javasoltatok. Semmi hiba. Nincs mit tenni, irány a Duna Autó... Hibakód: lambda szonda (amit ugye tudtunk, de konkrét okként kizártuk), ezért lambda szonda csere indul. Persze utána is produkálja a hibát a kocsi. A szerviz azonnal közölte, hogy a lambda szonda amúgy pedig rossz volt és nyugodjak meg, mert ki kellett cserélni hetvenezerért. Úgyhogy most nyugodt vagyok.
.......................2015-05-28 15:19:25 // 67867
az a legjobb,de nehéz lesz rögzíteni ,
félö hogy a nyomás egyszerüen kitolja
(ablakmosóban nincs nyomás,így csak be van dugva)
félö hogy a nyomás egyszerüen kitolja
(ablakmosóban nincs nyomás,így csak be van dugva)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-05-28 15:16:41 // 67866
ez egy nagyon jó ötlet főleg a 2.0-ba kötelező...
Shadin2015-05-28 14:27:17 // 67865
Én meg úgy értettem, hogy aZ ablak mosó folyadék érzékelőt teszem a hűtővíz tartályba...
Trombozis2015-05-28 13:01:52 // 67864
Gyönyörű hangja van a 2.0TSnek. :-o
Dömpi (il dottore)2015-05-28 12:01:44 // 67863
Vagy úgy! Bocsi, benéztem.
yani🍀2015-05-28 10:10:42 // 67862
Ilyen van a fiókban.
.......................2015-05-28 09:57:55 // 67861
Pepperl&Fuchs nem draga?
elég lenne egy elektróda pár nem?
hisz a víz vezetö
elég lenne egy elektróda pár nem?
hisz a víz vezetö
.......................2015-05-28 09:53:32 // 67860
nem az nem az
mi most a hütövíz tartályról beszélünk
mert Alfáéknal fontosabb az ablakmosó vízszint ,mint a hütvíz
(más márkáknál alap a szenzor)
mi most a hütövíz tartályról beszélünk
mert Alfáéknal fontosabb az ablakmosó vízszint ,mint a hütvíz
(más márkáknál alap a szenzor)
yani🍀2015-05-28 09:51:07 // 67859
Ez az ablakmosó tartályra vonatkozik, nekem pedig a hűtőfolyadékra kell megoldanom.
yani🍀2015-05-28 09:49:41 // 67858
Egy Pepperl&Fuchs UB800-18GM40-I-V1 ultrahangos szenzort fogok a tartályba építeni.
Még nem döntöttem el, hogy fény vagy hangjelzés lenne a jobb. Mivel a B&M kiépítésre került így a tetőkonzolon van 3 nem használt nyomógombom, aminek a helyére be tudok ledeket építeni. Elgondolkodtam egy ilyen modul beépítésén is. Erre felveszem a " hűtővízszint alacsony" üzenetet. Alacsony folyadékszint esetén a szenzor ezt indítaná így azonnal tudnám, hogy mi a baj.
Még nem döntöttem el, hogy fény vagy hangjelzés lenne a jobb. Mivel a B&M kiépítésre került így a tetőkonzolon van 3 nem használt nyomógombom, aminek a helyére be tudok ledeket építeni. Elgondolkodtam egy ilyen modul beépítésén is. Erre felveszem a " hűtővízszint alacsony" üzenetet. Alacsony folyadékszint esetén a szenzor ezt indítaná így azonnal tudnám, hogy mi a baj.
Dömpi (il dottore)2015-05-28 09:36:13 // 67857
Lexlutor megcsinálta: blogja
Dömpi (il dottore)2015-05-28 09:32:45 // 67856
Valóban jók ezek is.
Én a 8C-t kihagytam, mert az csak limitált széria volt, és direkt nem a sportdobos, vagy egyéb módon módosított kocsik hangjait kerestem. Azt akartam bemutatni a kedves skodás barátomnak, hogy az alfa a sima gyári utcai kocsik esetében is már különlegeset alkot.
Én a 8C-t kihagytam, mert az csak limitált széria volt, és direkt nem a sportdobos, vagy egyéb módon módosított kocsik hangjait kerestem. Azt akartam bemutatni a kedves skodás barátomnak, hogy az alfa a sima gyári utcai kocsik esetében is már különlegeset alkot.
Shadin2015-05-28 09:23:29 // 67855
Nekem az ablakmosó tartály helyett lesz. ;-)
.......................2015-05-28 09:19:35 // 67854
hogy fog jelezni?