Lali752015-06-02 07:40:37 // 67990
Kihagytam,hogy érdekes,de Győrből Szegedre utaztunk,hogy megfelelő példányt találjunk! 1.9 jtd sw,piros,sport kiviteles. Több infot gpek,övé lett Úgyis. Nekem az a megtisztelő feladat jutott,hogy hazáig vezethettem.
Lali752015-06-02 07:31:03 // 67989
Lezárult a 159 keresgélés,Megtaláltuk a megfelelőt,köszönöm a jelentkezőknek az ajánlatot!
avvocato2015-06-02 07:17:05 // 67988
Nekem a 2.2 jts is kb ennyit fogyaszt, legalábbis az utolsó 6e km alatt kerek 10l volt az átlag.
Giuntini2015-06-01 22:13:37 // 67987
Nekem most a Balatonra oda-vissza 9.2 l-t fogyasztott, 150 -es sebességgel, igaz rengetegszer kellett fékezni, gyorsítani. Meg hát automata.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-01 21:51:19 // 67986
újabb teszt...lassan a végére érek .. és nem zaklatlak vele benneteket, szóval kipróbáltam a Shell Nitro vagy mi a szösz benyát azzal dinamikus vegyesben eddig 9.4-en megáll a TBi...
Liquid2015-06-01 20:57:34 // 67985
az teljesen korrekt, sőt... :)
Trombozis2015-06-01 20:47:45 // 67984
Srácok!
Találkozott valaki olyannal (mielőtt mondanátok, hogy gógli...már megtettem, lehet nem voltam alapos), hogy refi folyamatosan világít? A konzolon nem jelzi vissza. Biztit kiszedtem, akkor is működött. Megmozgattam az aksi melletti bizti táblát és jó lett. mondjuk cibálni kellett. De nem látom, hogy ott mi okozná vagy melyik relé az. Sajnos a reléket nem néztem végig, arra már nem volt időm, hogy melyik mihez beszél. :-o
Köszi szépen!
Találkozott valaki olyannal (mielőtt mondanátok, hogy gógli...már megtettem, lehet nem voltam alapos), hogy refi folyamatosan világít? A konzolon nem jelzi vissza. Biztit kiszedtem, akkor is működött. Megmozgattam az aksi melletti bizti táblát és jó lett. mondjuk cibálni kellett. De nem látom, hogy ott mi okozná vagy melyik relé az. Sajnos a reléket nem néztem végig, arra már nem volt időm, hogy melyik mihez beszél. :-o
Köszi szépen!
'''''2015-06-01 19:42:12 // 67983
Szerintem a mostani verzióval kicsit többet mint a régivel de olyan 8 körülre saccolom.Nem mérem és mindig nyomom is neki.Évi 4000km-nél nekem nem nagyon számít. (ezt most tényleg nem nagyzolásból mondom)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-01 16:02:50 // 67982
neked mennyit eszik egyébként a csippes ördög?
'''''2015-06-01 15:59:13 // 67981
Szeretem a 159-em mert lassan olyan lesz mint amilyennek én szeretném és egyre jobban bírom a veterán spidert is.Viszont csak hétvégén van időm de akkor meg a család az első.Minek egy harmadik.
'''''2015-06-01 15:57:14 // 67980
Na az még elmenne. :-) Kár,hogy kicsit más az árfekvése.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-01 15:40:33 // 67979
egy Quattroporte-val :)))
yani🍀2015-06-01 15:32:28 // 67978
Tele vagy problémákkal...
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-01 13:48:11 // 67977
normális használat mellett 200000-500000-ig elmegy, kímélni kell és szinte sosem megy tönkre
'''''2015-06-01 13:20:22 // 67976
Nem tudja,mit akar! :-) Tőlem meg azt kérdezi,milyennel mennék majd szívesen ha vesz valamit. Már így sem férek el a garázsban.Egy seggel úgy sem tudok ennyit használni. :-)
Már nem is akarom hallani,mit talál ki megint.
Már nem is akarom hallani,mit talál ki megint.
David | Centocinquantanove2015-06-01 13:04:05 // 67975
Az enyém 224.000-nél jár, a turbo még az eredeti van benne.
kb 155.000-ig németországban haladt a jószág (gondolom javarészt pályán), utána 186.000-ig az első magyar tulaj napi 2x 40 km-re használta (nem városban tötymörgős), auóta nálam van és 2x 18 km-ra használom országúton.
A turbo normálisan működik, nincs hangja, nyomást tartja, szóval kipp kopp.
Hozzáteszem, hogy amit a kolléga is írt előttem, hogy induláskor és leállítás előtt mindig várok 1-1 percet, és hidegen sosem gyalázom, 2000-2200prm körül már elváltok amíg a víz nincs legalább 70 fokos.
kb 155.000-ig németországban haladt a jószág (gondolom javarészt pályán), utána 186.000-ig az első magyar tulaj napi 2x 40 km-re használta (nem városban tötymörgős), auóta nálam van és 2x 18 km-ra használom országúton.
A turbo normálisan működik, nincs hangja, nyomást tartja, szóval kipp kopp.
Hozzáteszem, hogy amit a kolléga is írt előttem, hogy induláskor és leállítás előtt mindig várok 1-1 percet, és hidegen sosem gyalázom, 2000-2200prm körül már elváltok amíg a víz nincs legalább 70 fokos.
Greentimus2015-06-01 12:27:30 // 67974
Ha igaz, akkor 217.000 km-ig 90%-ban autópályán használták az autót. Mi pedig a km felét autóúton, autópályán tesszük bele, de előfordul a Körúton tötymörgés is + Pesten belül nagyrészt a Soroksári úton csorgok végig Dunaharasztiba.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-01 12:19:02 // 67973
évi pár ezerre nem mind1? :)))
'''''2015-06-01 12:04:20 // 67972
Most épp a 3.2 fogyasztása nem tetszik neki.Nem mintha nem lenne mindegy.
.......................2015-06-01 11:55:48 // 67971
városi használatal még 200 ekm ert sem szoktak bírni ,
a gépkönyv is írja a városi használat az nehéz körülmény ,vagyis nagy igénybevétel
a gépkönyv is írja a városi használat az nehéz körülmény ,vagyis nagy igénybevétel
.......................2015-06-01 11:54:30 // 67970
ha autópályán használod a turbo a motor teljes élettartamát kibírja
vagyis 400..500 ekm ert
vagyis 400..500 ekm ert
Greentimus2015-06-01 11:50:37 // 67969
Normál körülmények között (indítás után és leállítás előtt 1 perc jár a motor alap járaton, 15 ezer km-ként olajcsere, hidegen nem nyomjuk neki) mennyit bír ki hozzányúlás nélkül a turbo, illetve mennyibe kerül a felújítása? Biztos van már néhány tapasztalat a fórumban.
.......................2015-06-01 11:01:10 // 67968
úgy emlékszem ebbe mentek bele oldalról
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-01 10:46:39 // 67967
eddig 3.2-est kerestetek, ez meg 2.0 elég nagy a kontraszt :)))
.......................2015-06-01 10:19:18 // 67965
nekem már 1750 töl megindul,de csak akkor ha sokat autópályázom
(ki van kötve a szívosori kis pillangók,mindíg nyitva van)
ha egy hónapig csak városozom ,bekormolódik a VGT és 2000 töl van töltönyomás csak
(ki van kötve a szívosori kis pillangók,mindíg nyitva van)
ha egy hónapig csak városozom ,bekormolódik a VGT és 2000 töl van töltönyomás csak
.......................2015-06-01 10:15:26 // 67964
van a gyári konvejor sorhoz 4 furat minden Fiat alapú autó alvázán
ott biztos lehet emelgetni
ott biztos lehet emelgetni
AdiArsenal2015-06-01 06:01:10 // 67962
http://aftersales.fiat.com/ELUM/Home.aspx?id_language=3
Greentimus2015-06-01 05:24:56 // 67961
Nincs meg véletlenül valakinek pdf formátumban a magyar 159-es kézikönyv?
Alejandro2015-05-31 21:06:59 // 67960
nálam ugyanez volt, az alfaobd a bluetooth-os odb adapter csatlakozása után a vezérlőkhöz nem volt hajland csatlakozni, hibaüzenetet dobott, vmi olyasmit (angolul), hogy nem megfelelő iso kód, stb.
két bt-s adapterem is van, mindkettőnél a fenti a helyzet.
kipróbáltam laptoppal, mes-vel is, és a mes szerint maga az adapter nem megfelelő.
két bt-s adapterem is van, mindkettőnél a fenti a helyzet.
kipróbáltam laptoppal, mes-vel is, és a mes szerint maga az adapter nem megfelelő.
Hege2015-05-31 20:13:48 // 67959
Úgy látom ez sok embert érdekel(t) hátha valaki tud valamit kezdeni vele.
Hege2015-05-31 20:11:26 // 67958
Ha valakit érdekel oda adom a rossz ajtóhatárolót.
Laosz1562015-05-31 16:53:07 // 67957
Ma megtettem a kocsival kb.400 km-t,es semmi...valoszinuleg vmi uzemzavar volt. Lehet a hirtelen xenon felkapcsolas egybol inditas utan tul nagy aramot vett el...generatorom kb.40ezer km-el ezelott lett cserelve...
GTPeti2015-05-31 16:11:07 // 67956
Jó oda 1-2 réteg biciklibelső is. Sokkal fontosabb, hogy hol emelsz, illetve a tányér formája. (Ne egy "él legyen".)
Petya159ti2015-05-31 16:01:07 // 67955
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék.
Erről az autóról tud valaki valamit?Esetleg valaki nézte már meg?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_2.4_jtd_20v_ti_automata-8762682
Válaszokat előre is köszönöm!!
Egy kis segítséget kérnék.
Erről az autóról tud valaki valamit?Esetleg valaki nézte már meg?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_2.4_jtd_20v_ti_automata-8762682
Válaszokat előre is köszönöm!!
GTPeti2015-05-31 15:51:22 // 67954
Jó dolog ez a "jack puck". :)
Hege2015-05-31 09:48:15 // 67953
Nem túl régen olvastam, hogy írtátok az ajtóhatároló ropogást. Írtam ezzel kapcsolatba egy blogot, ha valakit érdekel.
Hege2015-05-31 09:46:33 // 67952
Nekem az aksijel után generátor felújítás lett a vége. Nekem viszont nem aludt ki a jel a következő indításnál.
norbi04092015-05-31 09:44:13 // 67951
Elég parasztosra sikeredett :D Szóval...Iharoséktól :)
norbi04092015-05-31 09:42:41 // 67950
Gracie! :D Iharoséktó szereztem be. Utángyártott de szerintem elég jó minőség, olaszországból :)
magento2015-05-31 08:05:03 // 67949
Köszi! Én inkább kerültem egyet végül, nem mertem kockáztatni. Kedden Szilvásváradot észak felől közelítve a Borsodnádasd-Balaton útvonalon egyszer csak elfogyott az út... De valóban szép a táj arrafelé, gyalogoltunk 20km-t a Szilvásvárad-Bánkút útvonalon.
Laosz1562015-05-31 07:21:25 // 67948
sziasztok...egy olyan dolog tortent tegnap,h a napi elso inditasnal egybol inditas utan felkapcsoltam a xenonokat,es hirtelen kirakta az akksi jelet a muszerfalra. Mentem vele kb.10 km-t,leallitottam,es a kov.inditasnal mar nem volt kint az akksi jel. Valami uzemzavar lehetett? volt marvalakinek hasonlo?
Bence2015-05-30 21:20:47 // 67947
Én simán elmentem minden gond nélkül. Persze van egy pár rosszabb szakasz, de nem vészes. És a táj gyönyörű :)
Haddel2015-05-30 20:08:28 // 67946
Jóféle!😃 honnan vetted a tükörboritást?
Haddel2015-05-30 20:07:03 // 67945
Én kátrányos szigetelőlemez darabot raktam duplán a krokira ,bár én nem emelgetem túl gyakran a verdát😃
Shadin2015-05-30 19:43:21 // 67944
El sem tudom képzelni, hogy tud lecsúszni :-(
norbi04092015-05-30 16:33:12 // 67943
Igen-Igen :)
Köszönöm! Jó döntés volt, hogy Rád hallgattam a krómos borítással kapcsolatban :)
Köszönöm! Jó döntés volt, hogy Rád hallgattam a krómos borítással kapcsolatban :)
Pityukoma2015-05-30 15:00:57 // 67942
Klassz :-) és látom az új tükör burkolatod is felkerült :-)
Gratulálok!
Gratulálok!
droberto2015-05-30 14:18:27 // 67941
Egyébként én is téligumma darabot használok.
Elöl a segédkeret - lengőkar csavar fejet emelem.
Hátul pedig a hátsó lengőkar tövénél levő kis furatos csapnál (műanyag burkolat után) emelek.
Egyenlőre...
Elöl a segédkeret - lengőkar csavar fejet emelem.
Hátul pedig a hátsó lengőkar tövénél levő kis furatos csapnál (műanyag burkolat után) emelek.
Egyenlőre...