Fórum >> Típusok >> 159

Liquid2015-06-19 22:08:53 // 68564
emlékeim szerint bő 1.8 körül küldi az enyém (MES szerint)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-19 22:00:28 // 68563
a TBi 1.5-ön tolja...
'''''2015-06-19 20:47:40 // 68562
A gyári nyomás 159-nél 1.6 körül van.Fél évig én is mentem 2.3-ra emelt nyomással.Akkor már map szenzort is kell cserélni mert 2 fölött hibát dob. :-)
GTPeti2015-06-19 20:34:30 // 68561
Ezt a +fél bárt egy kicsit sokallom. Akkor már rég elszállt volna az én turbóm (kopp-kopp-kopp). De majd csinálok egy loggolást és akkor kiderül. Ha igazad van, akkor meggőztél és remappoltatom. ;)
Shadin2015-06-19 20:08:08 // 68560
Tehát tök jó lehet másnak is.
W.2015-06-19 19:53:59 // 68559
Akkor neked tök jó!
Shadin2015-06-19 19:12:27 // 68558
Elvben igazad van, de ki lehet úgy írni EGR-t hogy elszálljon a halálba a TB nyomás 3 bár fölé és belimpeljen az autó. Normál esetben Manky is és Ricsi is csökkent a TB nyomásba ha EGR-t ír ki, ha tévedek majd korrigál...
Tény: ha csak simán lefalazod az EGR-t és nem nyúlsz az SW-hez, alapból kb. fél bárral nagyomm a mindenkori töltö lev.
Shadin2015-06-19 19:03:30 // 68557
Tisztelettel, ez marhaság.Akkorát van húzva az autóm Manky által mint állat és tök jó benne a DPF köszöni szépen, és hosszabbak lettek a regen. periódusok és kevesebbet fogyaszt és sokkal jobban megy....
W.2015-06-19 18:52:44 // 68556
Hangot hogyan tudtad állítani? Én is frissítettem, de automatikusan a francia verziót tette fel, mert az autóban eredetileg az volt.
morni762015-06-19 18:12:34 // 68555
Koszi a valaszokat 159 vetellel kapcsolatban. 1.9 dizel 150 le az ugyanaz a motor, mint ami a GT-ben van? Masik kerdesem hogy tudtok egy linket adni milyen felszereltsegek vannak es mi a kulonbseg kozottuk?
SzJanos2015-06-19 18:01:03 // 68554
A hangja már angol, de a képernyő olasz. Közben megnéztem, valószínű a szervizben befrissíthették a Blue&Me-t, mert zenés pendrive-omon fájlok voltak. Fiat szakszerviz, és annyi bosszantó dolgot fedezek fel, többek között ezt a nyelvi elállítást is. Grrrrr
Laosz1562015-06-19 16:54:35 // 68553
oké,koszi szepen a gyors valaszt...
Csabi2015-06-19 16:34:52 // 68552
Hali!
Csak beszereled , és kész, nem kell tanítani.Sajnos elég buta egy szerkezet a vezérlésével együtt...
Laosz1562015-06-19 16:12:57 // 68551
sziasztok. Egy olyan kerdesem lenne,h ha ki van cserelve az egr szelep,akkor az ujat be kell tanitani,vagy csak berakom es kesz?
GTPeti2015-06-19 14:12:56 // 68550
Az nem sima levegő, hanem oxygénben szegény, és égéstermékekben gazdag gáz.
Az is a hatása, hogy mivel nincs benne oxygén így csökkenti a hengerekben az oxygént, ezáltal kevesebb üa-t kell befecskendezni. Cserébe természetesen alacsonyabb a teljesítmény.
Pótolni nem kell, mert ha nem az EGR felől szív valamit a motor, akkor csak egy másik út van: a LMM/légszűrő felöl. Ami természetesen teljesen legális dolog, hiszen ami onnan jön azt az LMM leméri, így az ECU pontosan tudja, hogy mi kerül a motorba.
SzJanos2015-06-19 13:05:07 // 68549
Aki kiiktatja az EGR-t, az honnan pótolja az ott nem visszakevert levegőt? Elviekben hatása még annyi a levegőre hogy NOX-ból több képződik, de a motorra nézve mi a hatása?
norbi04092015-06-19 12:41:56 // 68548
Rosszul is fejeztem ki magam....a naponta helyett a "csak" a megfelelő szó amit használni akartam.
norbi04092015-06-19 12:33:48 // 68547
Valójában ígyse úgyse nyúlnék hozzá én személy szerint.
De ha elakarja kerülni az illető a gyors DPF halált akkor ez egy fajta megoldás részéről és fellélegzés a pénztárcájának.
Abban igazad van természetesen, hogy a levegő húzza így a rövidebbet, ezzel nem is vitatkozom.
.......................2015-06-19 12:27:17 // 68546
"Maximum annak aki naponta dugózik/városozik."

pont aki naponta városozik az ne írja ki a DPF et
mi lesz a levegöminöséggel akkor?
Szabolcs 1592015-06-19 12:14:40 // 68545
Én is ezen gondolkodom de szerintem az őszel meg is ejtem manky val fel veszem a kapcsolatot, most 150 le max 170 ig iratom, minden marad egr dpf a helyén
norbi04092015-06-19 12:02:43 // 68544
Én is gondolkodom...egy kuplungkímélő progin olyan 160-170 ló környékén (jelenleg 136-os szoftver van rajta) :) ugyanígy maradna az EGR és a DPF is.
Az nehezítő körülmény hogy nincs a szomszédban Manky :/
norbi04092015-06-19 11:59:01 // 68543
Más... Tegnap M1-en Budapest-Győr-Budapest viszonylatban sikerült egy 6.3-as fogyit produkálni 140-es előzgetős tempóval klímával. Le a kalappal a Csoda előtt :) Én nem nagyon autópályázom, inkább főút/autóút, tehát azért "új" az élmény :D

Negatívum...
Halálközeli élmény is volt a tegnapi nap folyamán úgyszint az M1-en, amikor Győr felé egy osztrák kamionos azthitte, hogy f*sza gyerek és előzés közben, csak jött és jött belső sáv felé. Nekem meg a két balos kerekem már a szalagkorlát és az út közötti kavicsos részen volt. Az egész 1-2 másodpercig tartott de megtette a hatását a pulzusunkra.
Greentimus2015-06-19 11:56:31 // 68542
Eresztett a klímánk. Így vettük. Szerencsére nem volt komoly, mert egy gumitömítés cserével orvosolták, viszont ehhez a lökhárítót és kicsit a motort is meg kellett bontani. Így végül nem annyiba került, mint kellett volna. Mondjuk én is nézegettem, hogy eléggé szűk ott a tér... De legalább lesz klímánk nyáron.:)
David | Centocinquantanove2015-06-19 11:55:45 // 68541
Ha teljesen szorulna a generátortengely vagy a görgő csapágy akkor végig visítana a szíj, de jelenleg csak egy rövidet nyikkan indítózáskor, utána elhallgat.
denil12015-06-19 11:38:56 // 68540
Nekem is így lesz megoldva. Manky féle program de marad a DPF és az EGR.
norbi04092015-06-19 11:31:25 // 68539
Szóismétlésért sorry...
norbi04092015-06-19 11:29:58 // 68538
Pityukomának írva van az autója, ha jól tudom és bent van az EGR is és a DPF is. Ha jól emlékszem mondta is nekem, hogy a plusz lovak és nm-ek mellet sincs semmi baj velük...teszik a dolgukat rendesen. És így is ugrik a vad rendesen.
Én személy szerint nem tartom kötelezőnek a DPF kiiktatást...sőt. Maximum annak aki naponta dugózik/városozik.
tdemeter2015-06-19 11:26:51 // 68537
Az enyemet 2006-ban gyartottak, de csak 2009-ben helyeztek forgalomba igy a forgalmiban is es az eredeti doksiban is 2009-esnek van irva. Ugyanezen az alapon en mar akar ezt is elhinnem...
'''''2015-06-19 10:44:06 // 68536
Tudnak progit írni bent hagyott dpf-hez is.Kicsit sűrűn fog regenerálni de van itt nálunk is ilyen autó ami gond nélkül megy "chippel" és dpf-el.
.......................2015-06-19 10:13:29 // 68535
megrepedt az alu háza a generátornak
beszorul a forgórész,így csúszik a szíj rajta
Denso generátor ,ilyen szar
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-19 08:39:16 // 68534
vágd le a szíjat ...legalább kihagyhatod a mai bicepsz edzést :)
David | Centocinquantanove2015-06-19 08:32:23 // 68533
Igen, ez tiszta sor.
Most a terv az az, hogy feltöltöm az akksit és úgy elcsorgok vele a szerelőhöz.

a problémát csak az okozza, hogy a hosszbordás szíj megcsúszik indítózáskor a generátor görgőjén.
Valami nagyon összeolvadt, és lehet, hogy szorul a generátor tengely...
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-19 08:22:26 // 68532
akku lemerült, generátor nem tölt...
David | Centocinquantanove2015-06-19 08:09:44 // 68531
Hát reggelre fekve maradt a szeretett autóm.
Meg se nyikkan. Most megy a fejvakarás.
Liquid2015-06-18 23:34:59 // 68530
a stabrúd 2 végén van a kutyacsont vagy más néven stabpálca. A stabrúdnak van két szilentje amit ki lehet cserélni ha a rúd még bírja, ugyanúgy mint a 156-nál.
Nivan842015-06-18 23:24:41 // 68529
Most javítsatok ki kerlek, mert úgy néz ki rosszul tudom. Alfa 159 első futóműveben, ami gyakorlatilag megegyezik a 156/GT vonallal a lengőkarok kialakakitasat leszámítva, hogy van alsó es felső lengőkar, es stabilizátor palca(=rúd??). Mert meg a 156omban volt hátul stabilizátor rúd, aminek érdemes volt külön cserélni A szilentjeit. De a 159ben nincs az a híd szeru összekötő, nem? Hol van a 159ben olyan stabilizátor rúd amiben érdemes csak szilentet cserélni?
Liquid2015-06-18 23:12:04 // 68528
Az enyém is dob füstöt padlónál, de csak addig nagyobbat, amíg ki nem jön a lerakódás. Viszont számottevően nem kormos a hátulja, annyira semmiképp sem mint amilyen a tiéd volt mikor mutattad. Persze nem tudom mikor mostad utoljára :)
.......................2015-06-18 23:01:37 // 68527
Ha nincs dpf valszeg füstölni fog,föleg ha erösebbre csippelik
Kormos lesz a hátulja
A fehéren nagyon látszik
Meg összekened magad minden pakolásnál
W.2015-06-18 22:55:25 // 68526
Még annyit tennék hozzá, hogy ne b@sszuk már a filléreket, ha íratjuk az autót....
W.2015-06-18 22:54:16 // 68525
Mit akarsz fogyasztást csökkenteni?? Ne haragudj, de ez az , amire ugrik a jónép.... Legyen gyors, meg rugalmas, de közben ne fogyasszon?? Tévhit, hogy csökken a fogyasztás! Ugyanis ha okosítod=ki fogod használni= többet fog fogyasztani...
Én megírattam és ugyanannyit eszik, viszont sokkal jobban megy! Ez fogyasztás csökkenés, nem?
W.2015-06-18 22:49:53 // 68524
Pedig kell, sajnos... Ugyanis ha bent marad, nem tudod szoftveresen sem kiírni, emiatt nem tudnak olyan progit írni, ami rugalmasabbá teszi az autót. A DPF-t mindenképpen ki kell iktatni ha íratni akarunk.
Liquid2015-06-18 22:37:26 // 68522
Én DPF nélkül okosítva vettem a gépet, átesett egy injektor felújításon, majd szoftveresen is rendbe tettem. Ezt azzal kezdtük, hogy visszaraktuk a gyári szoftvert, amiből csak a DPF volt kiírva és elmentek a lovak aludni :) Elképesztően gyenge volt. Aztán megkapta az okosított szoftvert, amit később még Manky kicsit megmódosított. Nagy a különbség.
Liquid2015-06-18 22:34:36 // 68521
a powerflex más, mert az nem sima cucc, nekik persze hogy van minden szilent külön, ez már másik történet. Vitaindítás nélkül én nem tennék be olyat.
Dömpi (il dottore)2015-06-18 22:22:14 // 68520
itt valami nem stimmel! Ha 2011-es, akkor miért van benne a régi navis fejegység, ami még nem B&M-s?
Angelo Bianco2015-06-18 22:18:49 // 68519
Kérlek erősíts meg, hogy jól értelmezem a blogodat.
Lényegében a DPF bent hagyásával lett chippelve az autó?!
Mennyi km van azóta az autódba?
Alejandro2015-06-18 22:16:25 // 68518
Már írtam Erhardnak, de egyébként nekem nem a stabilizátor pálcával (kutyacsont) van gond, hanem a stabilizátor rúd szilentjeivel.

Egyébként semmi gond, elcsúszott a kommunikáció! :)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-18 22:14:16 // 68517
Alfacity-n nem soká ismét találkozunk, remélem mindenki eljön :)
Pityukoma2015-06-18 22:07:27 // 68516
Ja pont 2011-es :-D
Pityukoma2015-06-18 22:05:00 // 68515
A témához kapcsolódó Blogom. Nem ma történt, de azóta is rendben teszi a dolgát. Én a DPF-et nem bántanám amíg működik.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak