Egyszer nekem is ugyan így leállt regenerálás közben. Pont egy körforgalomhoz értem, meg kellett állnom és egy pillanat múlva leállt a motor minden előjel nélkül. Akkor újra indítottam, azóta sem fordult elő többet. A használati utasításban benne van hogy lehetőleg 2000rpm és ~60km/h felett menjünk regen közben. Nos ezt akkor nem produkáltam vele :-)
Úgyhogy no para :-)
Pityukoma2015-06-29 22:48:57 // 69009
Dömpi (il dottore)2015-06-29 22:43:31 // 69008
Hogy lehet alapjáraton negatív töltése a turbónak? Átmegy szívó üzemmódba? :)
Nem vagyok egy műszaki zseni, de a turbó vagy tölt, vagy nem - józan paraszti ésszel...
Nem vagyok egy műszaki zseni, de a turbó vagy tölt, vagy nem - józan paraszti ésszel...
Dömpi (il dottore)2015-06-29 22:40:42 // 69007
Amúgy igazad van.
A vicc az, hogy úgy érzem, most megy a legjobban, most a legdinamikusabb, a legkezesebb, a legtüzesebb, és a legjobb a hangja.
Nem zörög, nem ketyeg, tök jó.
Csak újabban nagyon hangos mikor alapjárton regenerál - eddig ilyet nem hallottam.
Meg ugye volt az a reggeli leállás.
Igazából csak ezért néztem rá a korrekciókra.
Utoljára 2013. májusában néztem ezt az adatot.
A ma reggeli eset után az jár eszembe, mi van ha az autópályán a Balatonra menet a családdal 130-as tempónál áll le le a motor, szűnik meg a szervó és meg családostól mindenestől kenődök fel a szalagkorlátra.
A vicc az, hogy úgy érzem, most megy a legjobban, most a legdinamikusabb, a legkezesebb, a legtüzesebb, és a legjobb a hangja.
Nem zörög, nem ketyeg, tök jó.
Csak újabban nagyon hangos mikor alapjárton regenerál - eddig ilyet nem hallottam.
Meg ugye volt az a reggeli leállás.
Igazából csak ezért néztem rá a korrekciókra.
Utoljára 2013. májusában néztem ezt az adatot.
A ma reggeli eset után az jár eszembe, mi van ha az autópályán a Balatonra menet a családdal 130-as tempónál áll le le a motor, szűnik meg a szervó és meg családostól mindenestől kenődök fel a szalagkorlátra.
denil12015-06-29 22:37:14 // 69006
Sziasztok!
Az alabbi problemam lenne. Kinek milyen otlete van?Diagnosztak es szakertok elonyben:)
Auto: 159 2.Jtdm 20V (210LE) 193k km egyebkent patika allapot muszakilag is.
Az auto erzesre nagyon doglott alul amig fel nem epul a teljes turbonyomas. Radugtuk az EcuScanre es kiderult,h jol ereztuk a dolgot. Legtomeget es turbonyomast mertunk nevleges szamokkal osszevetve ami szinten a programbol jott. Legtomegnel azt lattuk a logokban,h folyamatosan kevesebb levegot kap a rendszer minden fordulaton mint a referencia ertekek. Ez alol kivetel a magas fordulatszam tartomany, ott az ertekek az elvartak voltak. Turbonyomas ugyanez de meg beszedesebb:
Alapjaraton 1Bar helyett 700mBar majd vegig hasonlo lemaradasok tapasztalhatok (legnagyobb elteres 600 mBar) egeszen a magas fordulatig (3500 felett) ahol szinten a nyomas megegyezik az elvarttal. EGR rendben van, kifujas nincs. Otletek vannak de nem osztanam meg,h ne vigyek senkit tevutra. Mitol jon kevesebb levego es miert van lemaradasban a turbo?Talan a legbeszedesebb az alapjarati negativ toltese a turbonak.
Az alabbi problemam lenne. Kinek milyen otlete van?Diagnosztak es szakertok elonyben:)
Auto: 159 2.Jtdm 20V (210LE) 193k km egyebkent patika allapot muszakilag is.
Az auto erzesre nagyon doglott alul amig fel nem epul a teljes turbonyomas. Radugtuk az EcuScanre es kiderult,h jol ereztuk a dolgot. Legtomeget es turbonyomast mertunk nevleges szamokkal osszevetve ami szinten a programbol jott. Legtomegnel azt lattuk a logokban,h folyamatosan kevesebb levegot kap a rendszer minden fordulaton mint a referencia ertekek. Ez alol kivetel a magas fordulatszam tartomany, ott az ertekek az elvartak voltak. Turbonyomas ugyanez de meg beszedesebb:
Alapjaraton 1Bar helyett 700mBar majd vegig hasonlo lemaradasok tapasztalhatok (legnagyobb elteres 600 mBar) egeszen a magas fordulatig (3500 felett) ahol szinten a nyomas megegyezik az elvarttal. EGR rendben van, kifujas nincs. Otletek vannak de nem osztanam meg,h ne vigyek senkit tevutra. Mitol jon kevesebb levego es miert van lemaradasban a turbo?Talan a legbeszedesebb az alapjarati negativ toltese a turbonak.
Pityukoma2015-06-29 22:27:44 // 69005
Tudjátok mi van a hipochonder fejfájára írva?.........."Na ugye"
Miért nézegetitek a korrekciót? Sokat fogyaszt, füstöl,megváltozott a motor hang, erőtlen lett, nehezen indul, vagy csak úgy? :-)
Pár hét múlva 5 éve van nálam a vas, de még egy szer sem néztem meg a korrekciót. Igen, az enyém is szokott néha rángatni ~1800-2000rpm körül évente 2x-3x. Akkor gáz-motorfék-gáz-motorfék.... és szépen leveri a koxot magáról.
Tudtok gyári értékeket? alapjáraton, 1000rpm-en,1200rpm-en...stb. Hozzá tartozó résolaj mennyiséget, henger teljesítmény különbséget?
A korrekció csak egy adat, és a többi?
Félre ne értsétek, senkit nem akarok kioktatni (távol áll tőlem) de ennek a találgatásnak nem sok értelme van. Ha tényleg baj van a vassal akkor el kell vinni egy olyan szervizbe ahol meg van a hozzávaló technikai háttér és a szakértelem.
Peace :-)
Miért nézegetitek a korrekciót? Sokat fogyaszt, füstöl,megváltozott a motor hang, erőtlen lett, nehezen indul, vagy csak úgy? :-)
Pár hét múlva 5 éve van nálam a vas, de még egy szer sem néztem meg a korrekciót. Igen, az enyém is szokott néha rángatni ~1800-2000rpm körül évente 2x-3x. Akkor gáz-motorfék-gáz-motorfék.... és szépen leveri a koxot magáról.
Tudtok gyári értékeket? alapjáraton, 1000rpm-en,1200rpm-en...stb. Hozzá tartozó résolaj mennyiséget, henger teljesítmény különbséget?
A korrekció csak egy adat, és a többi?
Félre ne értsétek, senkit nem akarok kioktatni (távol áll tőlem) de ennek a találgatásnak nem sok értelme van. Ha tényleg baj van a vassal akkor el kell vinni egy olyan szervizbe ahol meg van a hozzávaló technikai háttér és a szakértelem.
Peace :-)
Dömpi (il dottore)2015-06-29 22:04:22 // 69004
Szerintem ez még teljesen jó.
Nekem 2 évvel és kb 40-45ezer kilométerrel ezelőtt mutatott ilyet...szóval szerintem bőven ráérsz.
Szerintem még én is ráérek vagy 20ezer km-et.
De majd hidegen meglátjuk mit mutat.
Nekem 2 évvel és kb 40-45ezer kilométerrel ezelőtt mutatott ilyet...szóval szerintem bőven ráérsz.
Szerintem még én is ráérek vagy 20ezer km-et.
De majd hidegen meglátjuk mit mutat.
Dömpi (il dottore)2015-06-29 22:02:34 // 69003
norbi04092015-06-29 21:03:09 // 69002
"1. h. üzema. korrekció: -2,34 mm³/i
2. h. üzema. korrekció: -2,45 mm³/i
3. h. üzema. korrekció: 4,53 mm³/i
4. h. üzema. korrekció: 0,29 mm³/i"
Lehet hülyeséget kérdezek...De hogy hogy nem korrigálja a 4. a 3.at? Nem annak kellene lennie az ellentétes korrekciónak?
2. h. üzema. korrekció: -2,45 mm³/i
3. h. üzema. korrekció: 4,53 mm³/i
4. h. üzema. korrekció: 0,29 mm³/i"
Lehet hülyeséget kérdezek...De hogy hogy nem korrigálja a 4. a 3.at? Nem annak kellene lennie az ellentétes korrekciónak?
norbi04092015-06-29 20:56:11 // 69001
Hidegen is mérted?
Liquid2015-06-29 20:31:43 // 69000
Hát nemannyira jók...
Greentimus2015-06-29 20:29:31 // 68999
Dömpi (il dottore)2015-06-29 20:09:55 // 68998
Meleg motornál (vízhőfok kb. 80 fok C), az alábbi korrekciós értékek ugye nem igazán jók?
READING PARAMETERS:
1. h. üzema. korrekció: -2,34 mm³/i
2. h. üzema. korrekció: -2,45 mm³/i
3. h. üzema. korrekció: 4,53 mm³/i
4. h. üzema. korrekció: 0,29 mm³/i
Levegõhõmérs. (légmenny. mérõ): 34,86 °C
Gázolaj hômérséklet: 36,46 °C
Vízhômérséklet: 79,76 °C
Amúgy reggel a lefulladás miatt nem fejezte be a regent:
Részecskeszûrõ állapot: normál eldugulás
Részecskeszûrõ eldugult: 68,44 %
Km-állás utolsó regen óta: 17,8 km
Utolsó 5 regen. átl. távolsága : 406 km
Utolsó 5 regenerálás idõtartama: 424 sec
Utolsó 5 regen. átlaghõmérséklete: 616,16 °C
Az utóbbi időben relatíve sokat regenerál, és korábban sohasem volt a regennek hangja, most meg ha alapjáraton csinálja, kiszállok és odamegyek a kipufogóhoz, akkor hallom a kipuff zakatolását, és a motornak is nagyon hallhatóan magas az alapjárati zajszintje. Zakatol, mint egy mozdony.
Lehet, hogy a 3. inj. okozza?
READING PARAMETERS:
1. h. üzema. korrekció: -2,34 mm³/i
2. h. üzema. korrekció: -2,45 mm³/i
3. h. üzema. korrekció: 4,53 mm³/i
4. h. üzema. korrekció: 0,29 mm³/i
Levegõhõmérs. (légmenny. mérõ): 34,86 °C
Gázolaj hômérséklet: 36,46 °C
Vízhômérséklet: 79,76 °C
Amúgy reggel a lefulladás miatt nem fejezte be a regent:
Részecskeszûrõ állapot: normál eldugulás
Részecskeszûrõ eldugult: 68,44 %
Km-állás utolsó regen óta: 17,8 km
Utolsó 5 regen. átl. távolsága : 406 km
Utolsó 5 regenerálás idõtartama: 424 sec
Utolsó 5 regen. átlaghõmérséklete: 616,16 °C
Az utóbbi időben relatíve sokat regenerál, és korábban sohasem volt a regennek hangja, most meg ha alapjáraton csinálja, kiszállok és odamegyek a kipufogóhoz, akkor hallom a kipuff zakatolását, és a motornak is nagyon hallhatóan magas az alapjárati zajszintje. Zakatol, mint egy mozdony.
Lehet, hogy a 3. inj. okozza?
imi1562015-06-29 19:16:11 // 68997
Lehet!Tényleg nem emlékszem pontosan:-/.
Párszor konvojoztunk együtt:-))!
Párszor konvojoztunk együtt:-))!
Piritu - 1.000.0002015-06-29 18:38:23 // 68996
Igy van. Anno nekem is hibakod nelkul allt le es tenyleg mintha lefulladt volna.
GTPeti2015-06-29 17:52:46 // 68995
Grat. a K-hoz!
Don Gombóc2015-06-29 17:22:28 // 68994
Na kipróbáltam az ELM 327 interface-t. Nekem is genyázik.
Majd később nekiállok újra. Ez nem csavaros hanem hegesztett dobozos. Mindegy majd a telefonszerelő cimbim kiforasztja belőle a felesleges ellenállást ha az a baja.
Letöltöttem a 2.5-ös free verziót, azzal próbáltam. De lehet hogy megveszem az 50 ojrós fizetőst.
Majd később nekiállok újra. Ez nem csavaros hanem hegesztett dobozos. Mindegy majd a telefonszerelő cimbim kiforasztja belőle a felesleges ellenállást ha az a baja.
Letöltöttem a 2.5-ös free verziót, azzal próbáltam. De lehet hogy megveszem az 50 ojrós fizetőst.
Dömpi (il dottore)2015-06-29 14:01:13 // 68993
Még a héten figyelem, ha megint produkálja, akkor kicseréljük a jeladót.
.......................2015-06-29 12:16:08 // 68992
nekem volt már a Brerán szakadt fötengely jeladó
simán benne volta hibakód is
simán benne volta hibakód is
GTPeti2015-06-29 11:47:45 // 68991
Ha a főtengely-jeladó szórakozik (értsd: elmegy a jele), akkor a motor leáll és általában hibakód nélkül. Ahogy szosza mondja, az ECU egyszerűen azt hiszi, hogy lefulladt, v. ilyesmi.
A 156-nál és társainál általában melegen szokott szakadást játszani egy csereérett jeladó. Max. fél óra és 6-8eFt invesztálásával megjavul az autó.
A 156-nál és társainál általában melegen szokott szakadást játszani egy csereérett jeladó. Max. fél óra és 6-8eFt invesztálásával megjavul az autó.
norbi04092015-06-29 11:23:26 // 68990
Tehát akkor az indítás utáni 3-3.5 korrekció úgymond normális?
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-29 11:20:55 // 68989
szerintem sanszos a főtengely jeladó az produkál ilyet, vagy eltömődött az üzemanyagszűrő...
.......................2015-06-29 11:20:24 // 68988
a Tarakirozós dadogós hidegindítás utáni fél perc dieselnél NEM hiba!!
ezt Csöri apukája mondta
ezt Csöri apukája mondta
norbi04092015-06-29 11:05:23 // 68987
Erre én is figyelni szoktam. Ez az egy eset volt amikor úgy jött ki a lépés sajnos.
Lehet hogy bőven elég volt ez, hogy megbetegítse a rendszert?
Lehet hogy bőven elég volt ez, hogy megbetegítse a rendszert?
.......................2015-06-29 11:03:56 // 68986
gondolom a DPF en nem ment át több levegö,bedugult
valszeg ettöl
valszeg ettöl
.......................2015-06-29 11:02:42 // 68985
amit ajánlanak a diesel szervizek ,hogy 1/4 ed szint alá soha ne hagyd kiürülni a tankot
föleg nagy melegben
mivel a kevés gázolaj a tankban jobban felmelegszik (a résolaj visszafolyik a tankba,és az forró)
így kevésbé keni az alatrészeket,
szerencsétlen esetben akár elérheti a gázolaj azt a pontot ahol berágódnak az alkatészek a CR rendszerben
föleg nagy melegben
mivel a kevés gázolaj a tankban jobban felmelegszik (a résolaj visszafolyik a tankba,és az forró)
így kevésbé keni az alatrészeket,
szerencsétlen esetben akár elérheti a gázolaj azt a pontot ahol berágódnak az alkatészek a CR rendszerben
norbi04092015-06-29 10:58:40 // 68984
Szebb napot srácok! :/
Jó hír: Sikerült működésre bírnom az OBD csatit végre. Köszönöm mindenkinek a segítséget! :)
Rossz hír: Ennek örömére, megnéztem újra a korrekciókat. Lesokkolódtam! :(
A motor indítása után 7-10 másodpercig a max értékek 3-3.5 környékén voltak (Ekkor lehetett érezni a legjobban a dadogást is), majd folyamatosan mentek lefelé. Kb 20-30 másodperc múlva beálltak a multkor mért értékekre ami 0.7-0.6.(itt szinte elmúlt a dadogás) Majd megnézegettem más infókat mint pl DPF meg ilyenek. Gondoltam mielőtt leállítom a motort ismét ránézek a korrekciókra. 1.6 körül voltak. (itt enyhén érezni lehetett újra)
Sokkot kaptam. Hogy a fenébe lehet hogy 2 hete még tök simán járt alapjáraton, az elmúlt pár napban meg megbolondult, valószínű a fenti adatok miatt. (gondolom én) Mitől lett hirtelen ennyi a korrekció? OMV-n tankolok folyamatosan, igaz nem prémiumot hanem normál gázolajat, de akkoris. Gondoltam arra is, hogy múlt héten egyszer majdnem csórójelzőig ürült a tank és onnan az aljáról felszívhatott valami mocskot...ez lehetséges vagy totál hülyeség? Bevetem mzo által ajánlott XADO injektor és nagynyomású revitalizálót...hátha valami lesz. Tankoljak prémiumot egy ideig vagy mit ajánlotok még?
Jó hír: Sikerült működésre bírnom az OBD csatit végre. Köszönöm mindenkinek a segítséget! :)
Rossz hír: Ennek örömére, megnéztem újra a korrekciókat. Lesokkolódtam! :(
A motor indítása után 7-10 másodpercig a max értékek 3-3.5 környékén voltak (Ekkor lehetett érezni a legjobban a dadogást is), majd folyamatosan mentek lefelé. Kb 20-30 másodperc múlva beálltak a multkor mért értékekre ami 0.7-0.6.(itt szinte elmúlt a dadogás) Majd megnézegettem más infókat mint pl DPF meg ilyenek. Gondoltam mielőtt leállítom a motort ismét ránézek a korrekciókra. 1.6 körül voltak. (itt enyhén érezni lehetett újra)
Sokkot kaptam. Hogy a fenébe lehet hogy 2 hete még tök simán járt alapjáraton, az elmúlt pár napban meg megbolondult, valószínű a fenti adatok miatt. (gondolom én) Mitől lett hirtelen ennyi a korrekció? OMV-n tankolok folyamatosan, igaz nem prémiumot hanem normál gázolajat, de akkoris. Gondoltam arra is, hogy múlt héten egyszer majdnem csórójelzőig ürült a tank és onnan az aljáról felszívhatott valami mocskot...ez lehetséges vagy totál hülyeség? Bevetem mzo által ajánlott XADO injektor és nagynyomású revitalizálót...hátha valami lesz. Tankoljak prémiumot egy ideig vagy mit ajánlotok még?
Dömpi (il dottore)2015-06-29 10:33:17 // 68983
addig én is eljutottam hogy lefulladt,
de mitől?
de mitől?
.......................2015-06-29 09:49:06 // 68982
Lefulladt,
Azért volt az olajoskanna,mert az ecu még azt hitte jára motor
És nem járt
Erhard mindíg ezt mondja ,dpf es 159 el ha nincs dpf gond ,majd lesz
Azért volt az olajoskanna,mert az ecu még azt hitte jára motor
És nem járt
Erhard mindíg ezt mondja ,dpf es 159 el ha nincs dpf gond ,majd lesz
Dömpi (il dottore)2015-06-29 09:29:19 // 68981
Ma befelé jövet a munkahelyre elkezdett regenerálni a kocsi, majd a körforgalomban egyszer csak azt vettem észre, hogy nincs szervó. Leállt a motor. Egy pillanatra valamit kiírt a fedcomp, de nem érkeztem elolvasni, mert el is tűnt. Mintha az olajoskanna ikonja egy pillanatra felvillant volna, de nem biztos.
Vízhőfok és minden műszer normális értéket mutatott.
Újra indítottam és simán indult.
Hibaüzenet nincs.
Úgy tudtam folytatni az utam, mintha semmi sem történt volna.
Mi a fene lehetett ez?
Vízhőfok és minden műszer normális értéket mutatott.
Újra indítottam és simán indult.
Hibaüzenet nincs.
Úgy tudtam folytatni az utam, mintha semmi sem történt volna.
Mi a fene lehetett ez?
Liquid2015-06-28 23:11:18 // 68980
hát igen, ennyit a wartburg-ajtóról
GTPeti2015-06-28 23:09:31 // 68979
Az előbb voltam a porschés-GL-es-stb.- 159-tulaj barátomnál. Állandóan azt hajtogatja (németül), hogy neki elég, hogy ha ránéz az autójára... Na ilyet a Porschéjéről nem szokott mondani, csak az Alfáról. :)
Liquid2015-06-28 23:00:34 // 68978
jó gondolat :D
Nekem elég ha kinézek az ablakon és megtérek, ha esetleg netán eltévelyedtem volna :)
Nekem elég ha kinézek az ablakon és megtérek, ha esetleg netán eltévelyedtem volna :)
GTPeti2015-06-28 22:58:42 // 68977
Marchi-papával ezeket a képeket nézetném naphosszat, addig amíg nem kér bocsánatot. :)
GTPeti2015-06-28 22:53:48 // 68975
Piritu - 1.000.0002015-06-28 21:35:15 // 68974
Ket dolog nem sikerult ma:
- Megtenni azt az ezrest, csak 960 km lett a tav (6,7-es fogyival), ill.
- Azt a sok aluminiumot megtalani a muszerfalom
Udv mindenkinek a Fekete erdobol :-))
- Megtenni azt az ezrest, csak 960 km lett a tav (6,7-es fogyival), ill.
- Azt a sok aluminiumot megtalani a muszerfalom
Udv mindenkinek a Fekete erdobol :-))
Szabolcs 1592015-06-28 20:57:04 // 68973
Féltengelyt is megvizsgaltam de nem kottyan hajtás irányba csak fel le égy kicsit mind a két kocsin jts es jtdm en is megnéztem jts ugyan ugy mozog mint a jtdm úgy hogy remélem az alsó lengokar külső Szilent csere megoldja a problémát mert az eléggé ki van
Dömpi (il dottore)2015-06-28 20:10:22 // 68972
Nekem volt ilyen, féltengely csere lett a vége.
Dömpi (il dottore)2015-06-28 20:08:30 // 68971
Haddel2015-06-28 19:46:08 // 68970
Azt bezsíroztam,megmozgattam,nem szorul.
Alejandro2015-06-28 19:39:57 // 68968
nekem egy usb-s és 3 bluetoohth-os elm327-es csatim van, de kudarcot vallottam a laptop+MES, és az androidos telefon+AlfaOBD kombóval is...:) pedig a legutóbbi csatimat ezen a fórumon ajánlotta valaki és ugyanazt vettem (fekete-fehér és van rajta egy mikro be-ki kapcsoló. gyanítom én vagyok a kasu...
.......................2015-06-28 19:37:32 // 68967
Anleitung zum Installieren des Interface
- USB Anschluß vom KKL/ELM Interface in PC einstecken
- sollte Windows den Treiber nicht automatisch installieren und nach einer Diskette, etc.
verlangen, dann den Treiber hier herunterladen : http://www.ftdichip.com/Drivers/VCP.htm
- Öffnen Systemsteuerung / Gerätemanager / Anschlüsse Com & Lpt
- Überprüfen ob das Interface erkannt wird ( ohne Fehler )
- Systemsteuerung / Gerätemanager / Com port / Interface / Eigenschaften / Anschlüsse /
erweitert / Wartezeit auf 1 stellen ( vorher 16 )
- Nummer des Com port merken
- Geschwindigkeit einstellen / prüfen (für KKL auf 9600, für ELM auf 38400)
- FiatECUScan starten ( je nach System als Admin; rechte Maustaste )
- Einstellungen öffnen
- Interface einstellen ( KKL oder ELM )
- Com port einstellen ( gleich dem Port in Systemsteuerung )
- Geschwindigkeit auf 38400 stellen ( nur bei ELM)
-
bocsi a németért,de csak így van meg
- USB Anschluß vom KKL/ELM Interface in PC einstecken
- sollte Windows den Treiber nicht automatisch installieren und nach einer Diskette, etc.
verlangen, dann den Treiber hier herunterladen : http://www.ftdichip.com/Drivers/VCP.htm
- Öffnen Systemsteuerung / Gerätemanager / Anschlüsse Com & Lpt
- Überprüfen ob das Interface erkannt wird ( ohne Fehler )
- Systemsteuerung / Gerätemanager / Com port / Interface / Eigenschaften / Anschlüsse /
erweitert / Wartezeit auf 1 stellen ( vorher 16 )
- Nummer des Com port merken
- Geschwindigkeit einstellen / prüfen (für KKL auf 9600, für ELM auf 38400)
- FiatECUScan starten ( je nach System als Admin; rechte Maustaste )
- Einstellungen öffnen
- Interface einstellen ( KKL oder ELM )
- Com port einstellen ( gleich dem Port in Systemsteuerung )
- Geschwindigkeit auf 38400 stellen ( nur bei ELM)
-
bocsi a németért,de csak így van meg
Szabolcs 1592015-06-28 19:35:36 // 68966
Most néztem az alsó lengokar külső gumi ki van az is okozhatja ezt vagy féltengely csak
Pityukoma2015-06-28 19:33:48 // 68965
Nekem a belső féltengely csukló okozta.
Szabolcs 1592015-06-28 18:56:41 // 68964
Jó napot gondom nem tudom mi 159 1.9jts mikor ki gyorsittok inkább 3 ba és négybe remeg az autó jobbra balra semmi zörges semmi kopogás nincs vajon miért van, feltengely, gumi kuplung motorr tartó Bak de csak 3 ba és négybe érezni jobban
norbi04092015-06-28 18:55:44 // 68963
Elolvasgattam, de átfutom mégegyszer részletesebben és holnap délelőtt próbálkozom vele. :)
.......................2015-06-28 18:51:39 // 68962
Elovastad a multiecuscan.com ot-?
.......................2015-06-28 18:48:30 // 68961
.......................2015-06-28 18:46:36 // 68960
Abból az elm 327 ből ki kell forrasztani két ellenállást
elm de mystified
elm de mystified