Gyanítom ugyan az lesz a problémád mint nekem volt a 166 6-os váltójával, ugyan is a jelenség ugyan az.
A nyeles tengely végén van a kúpgörgős csapágy aminek az álló perselye a váltóházba van préselve, és alatta vannak hézagoló alátét lemezkék. Ez a hézagolás és álló csapágypersely kopik ki így a nyelestengelyen lévő cuccok elmozdulnak oldal irányba és dörzsölődnek a léptető gyűrűk, így felforrósodik az egész és szorul. n másik váltót szereztem, mert csak komplett nyelestengellyel együtt lehetett volna csapágyat szerezni 270 + áfáért. :-( Van budapesten egy kimondottan olasz váltós ha gondolod hívd fel, mert ő tud ilyen csapágyat szerezni, hátha megcsinálja. Én vadásztam csapágyat ami Angol TIMKEN típus, de azt mondta a kereskedője hogy sajnálja mert van ilyan csapágy 7 ezerért, csak nem adhat el nekem, kizárólag szerződött váltós partnereknek. Fasza mi?
Így néz ki a nyelestengely, a bal oldalon lévő csapágy és az álló gyűrűje ment tönkre. Nem ez az, ez egy bontott váltó képei. A két szinkron léptető csúszka meg kék volt a hőterheléstől.
Kérdezz rá a váltósra Szabó a neve 20-9546030
Don Gombóc2015-06-28 18:18:11 // 68953
Don Gombóc2015-06-28 18:00:08 // 68952
Ugyan ez jött nekem is kínából 2 db ezresért. Holnap próbálom, de a laptopba bedugva hogy felismerje és telepítse, nekem is 2 led világított. Holnap dugom a verdára aztán látjuk.
Giuntini2015-06-28 17:49:10 // 68951
Engem is feldühített a pali, de aztán nem foglalkoztam vele. Mindenesetre Halesznak azért el kéne vele beszélgetni. Mindenki hülye ennél az embernél, azok is akik odaítélték a 159-nek a világ legszebb "kombija" címet. Nekem az a véleményem, hogy nem emészti meg, hogy a GT technikája egy régebbi modellből a 156-ból jön, és ezért kicsit savanyú a szőlő. A156 sohasem volt olyan jó, és erőt sugárzó megjelenésű mint a 159. Ezek szerint a Brerát is lazán leszólná, mert a Brera, és 159 szinte ugyanaz a kupé megjelenéstől függetlenül. Azért szívesen elbeszélgetnék az ipsével, hogy jön ahhoz, hogy másokat sértegessen. Én is osztom, amit Te mondasz, ha valakinek Alfája van, és szépen tartja, az teljesen mindegy, hogy melyik típusban ül. Ha meg valaki a szabályokhoz nem tudja magát tartani, miszerint ez egy közösség, és itt nem pocskondiázunk (még az offosokat sem), akkor jobb lenne megszüntetni a tagságát. Mert amit írt, az a valóságtól teljesen elrugaszkodott, merő irigység. és rosszindulat.
norbi04092015-06-28 16:48:09 // 68950
Na...úgy néz ki megint kifogtam egy rossz OBD csatit...vagy még mindig béna vagyok :D
Próbáltam a port beállításoknál variálni, de sok nem létezik...ami használható talán az a COM3 és a COM4.
COM4 esetében azt írja, hogy valami időt túllépett.
COM3 esetében pedig befagy a kapcsolódásnál, se ESC nem működik se semmi, csak feladatkezelővel tudom bezárni.
Magán a csatin pedig csak 2 piros lámpa világít.
Próbáltam a port beállításoknál variálni, de sok nem létezik...ami használható talán az a COM3 és a COM4.
COM4 esetében azt írja, hogy valami időt túllépett.
COM3 esetében pedig befagy a kapcsolódásnál, se ESC nem működik se semmi, csak feladatkezelővel tudom bezárni.
Magán a csatin pedig csak 2 piros lámpa világít.
norbi04092015-06-28 13:24:57 // 68949
Köszönöm Erhard! :) Akkor nem mondtam hülyeséget :)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-28 13:22:39 // 68948
a pillangóháznál persze hogy van 1...a szívósor utána következik abban meg annyi van ahány henger :))) kivéve a 8V-s abban egy sincs
norbi04092015-06-28 13:18:24 // 68947
Gyerekek! Összezvarodtam!
Itt Amorén több helyen is olvasom hogy a szívósorban lapátkák vannak, nem lapát. Tehát 4 db van nem 1. Viszont facebookon azt mondják, hogy összesen van 1 db a szívósorban. Most akkor mi van? :D
Itt Amorén több helyen is olvasom hogy a szívósorban lapátkák vannak, nem lapát. Tehát 4 db van nem 1. Viszont facebookon azt mondják, hogy összesen van 1 db a szívósorban. Most akkor mi van? :D
Nivan842015-06-28 13:08:40 // 68946
én a fogyasztási csatákon pörgök a face oldalon :)
.......................2015-06-28 12:06:46 // 68945
Az ablaktörlötengely ázik be,csak azt kell kiszerelni
Megtakarít ,bezsírozod és ok lesz
Megtakarít ,bezsírozod és ok lesz
Haddel2015-06-28 11:27:00 // 68944
Tényleg,tegnap szétszedtem a hátsó ablaktörlő motort,vagyis a mechanika részét,de nem tudtam vele mit kezdeni. Magát a motort nem tudtam .Esélyes,hogy venni kell másikat.
Haddel2015-06-28 11:09:35 // 68943
Ferke2015-06-28 11:02:15 // 68942
Ott a pont, bizony esélyes...:P
Ferke2015-06-28 10:59:42 // 68941
Azt jobb, ha nem tudod!:)) Szorozd meg az amore legrosszabb napján ezerrel!:) Olyan tanácsok mennek, hogy váltóbe mehet a 10w40es motorolaj, és hogy a gulf-tól elhallgat a hidrotőke a 8v-s jtd-ben (ami ugye korongos:) ). És ez mindennapos, most csak egy délután eseményét ragadtam ki...:)))
.......................2015-06-28 10:36:47 // 68940
Ha azt nézzük a Wartburg anno és a 159 egy kategória
3hengeres motor ugyanaz járáskultúrában mint a 6hengeres 4ütemű
Nagy kényelmes kaszni
Igényes soklengőkaros futómű,
Magas utazósebesség
Szóval ez bók ,nem leszólás
3hengeres motor ugyanaz járáskultúrában mint a 6hengeres 4ütemű
Nagy kényelmes kaszni
Igényes soklengőkaros futómű,
Magas utazósebesség
Szóval ez bók ,nem leszólás
imi1562015-06-28 10:36:32 // 68939
He-he.............jó kép!Ott vagyok másodikként:-))!
Mikor is volt ez?Már nem is emlékszem:-/.
Mikor is volt ez?Már nem is emlékszem:-/.
Lexlutor2015-06-28 10:31:52 // 68938
Nem lett cserélve. Azért lett berakva a led hogy lássuk az önindító előtt vagy után van a hiba. Azóta persze nem csinálta. Majd meglátjuk.
.......................2015-06-28 10:05:21 // 68937
Haddel2015-06-28 09:47:10 // 68936
Úú ez nagyon szép!
Haddel2015-06-28 09:46:05 // 68935
Áá ne tudd meg! Ott is van pár ágaskodó hangyapénisz megmondóember,aki azt ő a király,közben meg nagy nulla.Néha én is gondolkozom,hogy törlöm onnan magam,csak az a baj,jó csajok is vannak ott. 😃
.......................2015-06-28 09:20:06 // 68934
A képen egy 147 kulissza van
GTPeti2015-06-28 05:32:05 // 68933
Azt kihagytad, hogy "sokat fogyasztó". :D
Csabi2015-06-27 23:53:48 // 68932
Hamár felhoztad...én tegnap ezzel a wartburg oldalu, passat hátuljú, minden egyediséget nélkülöző f@stalicskával álmodtam...:):)
GTPeti2015-06-27 23:21:14 // 68931
Hú, ez egy igen szép Rönó! Akarom mondani 159!! :)
(Apró szépséghibája a kormány helye. :( )
(Apró szépséghibája a kormány helye. :( )
Piritu - 1.000.0002015-06-27 22:22:58 // 68930
Liquid2015-06-27 22:09:47 // 68929
valószínűleg valami ilyesmi volt az oka
alfa147,Gt2015-06-27 22:05:37 // 68928
Szosza,a képen lévö alkatrészek a 159-en laknak?Mert én a 147-el jártam igy és a tengely szorult meg.
Piritu - 1.000.0002015-06-27 22:05:07 // 68927
Csak kellett volna méghozzá váltó/hajtáslánc is. Szerintem simán kiszámolták, hogy nem érte volna meg :-((
Liquid2015-06-27 22:00:33 // 68926
ez komoly lett volna pedig
Piritu - 1.000.0002015-06-27 21:51:51 // 68925
Mindegy, hogy mondta vagy sem. Lett volna más. Ha valami mellett érvet keresel előbb-utóbb találsz a neten.
Piritu - 1.000.0002015-06-27 21:50:07 // 68924
Mert a világ ilyen. Vagy hagyja az ember és ilyen lesz a világ körülötte, vagy nem és akkor nem.
Érdemes visszaolvasgatni a topikokat - főleg a "Site fejlesztés"-t - és rögtön látni, hogy egyre kevesebben vagyunk. Elképzelni se szeretnék, hogy mi megy a fészbuk Alfás oldalon. (Elvből nem vagyok ott user.)
Érdemes visszaolvasgatni a topikokat - főleg a "Site fejlesztés"-t - és rögtön látni, hogy egyre kevesebben vagyunk. Elképzelni se szeretnék, hogy mi megy a fészbuk Alfás oldalon. (Elvből nem vagyok ott user.)
GTPeti2015-06-27 21:47:26 // 68923
Egy cartárs anno írta, hogy ők bizony a 159 3.0 JTDm-hez gyártanak kipufogókat... Szóval nem csak kósza pletykák voltak ezek, hanem ilyeneket tesztelgettek. Csak gondolom Marchi ezt is elszabotálta...
GTPeti2015-06-27 21:45:58 // 68922
Van az a szint, ami alatt nem szabad vitába szállni. És most nem a stílusra, stb-re gondolok, hanem a tartalmi részre. Ha egy Rönóhoz hasonlítanak egy gyönyörű 159-et, az ilyen.
(Azzal, amit Marchionne mondott, hogy hiba volt a 159, sosem értettem egyet. Az volt a hiba, hogy ilyet mondott. Illetve, hogy nem tettek bele normális motorokat és túl korán leállították a gyártását...)
(Azzal, amit Marchionne mondott, hogy hiba volt a 159, sosem értettem egyet. Az volt a hiba, hogy ilyet mondott. Illetve, hogy nem tettek bele normális motorokat és túl korán leállították a gyártását...)
Piritu - 1.000.0002015-06-27 21:44:51 // 68921
Én csak a Spider motortér kapcsolóját láttam (azzal volt gondom), de abban a zárban egy sima mikrokapcsoló volt. Egyszerűen rászáradt a gyári zsír, amivel a zárat kenték, azért nem kapcsolt.
Piritu - 1.000.0002015-06-27 21:43:09 // 68920
Egy tuti, holnap beülök a Párducba és vagy 1.000 km-en keresztül keresni fogom a rönyós vonásokat meg azt a sok-sok alumíniumot a műszerfalon :-DD
Csabi2015-06-27 21:34:11 // 68919
dehogy :) úgy értsd ahogy írtam :)
Liquid2015-06-27 21:13:35 // 68918
nem érdemes nagyon felhúzni magad rajta
Liquid2015-06-27 21:12:48 // 68917
általában én is fel szoktam kapni :)
Dömpi (il dottore)2015-06-27 21:10:40 // 68916
Miért veszem fel mindig a kesztyűt?
Pityukoma2015-06-27 21:09:47 // 68915
A géptető zárban van mikrokapcsoló? Gyári riasztós a tiéd? Lehet azért van benne?
Bontott cuccot tudsz venni Phon-tól, újat pedig Erhard 242 (Pure Energy)-től.
Bontott cuccot tudsz venni Phon-tól, újat pedig Erhard 242 (Pure Energy)-től.
Csabi2015-06-27 20:59:20 // 68914
passat , rönyó, wartburg, szerintem még felületes volt az emberünk, ha megerölteti magát biztos tudott volna még más márkára is asszociálni a 80as évekből..:))
Nem tudsz mit csinálni, ugrani kell ....:))
Nem tudsz mit csinálni, ugrani kell ....:))
Ernest2015-06-27 20:46:48 // 68913
Sziasztok! tud valaki segíteni? A géptetőzár jól zár, de a mikrokapcsoló benne rossz /trött, külön mikrokapcsolót lehet-e bele szerezni, vagy csak a zárcsre komlett lehetséges?
Ha igen kinél érdemes keresni használtat?
Előre is köszi...
Ha igen kinél érdemes keresni használtat?
Előre is köszi...
droberto2015-06-27 20:38:43 // 68912
Szerintem csak szerepelni akart. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-27 19:54:38 // 68911
Mindig lesz olyan aki inem látja a fától az erdőt... kár erre az időt pocsèkolni
Dömpi (il dottore)2015-06-27 19:46:15 // 68910
Hé srácok! Odaát a Giulia topikban vérig sértegeti "Mesa" a szeretett típusunkat, és csak én védem a mundér becsületét?
.......................2015-06-27 16:37:13 // 68909
Esetleg itt tudnak okosat
http://www.fiallakft.hu/
http://www.fiallakft.hu/
Greentimus2015-06-27 15:57:41 // 68908
.......................2015-06-27 15:36:03 // 68907
.......................2015-06-27 15:24:41 // 68906
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-27 15:03:57 // 68905
Csak a tutelanak... Meg a totlnak, a meguinnak, mannolnak stb, stb :-)
GTPeti2015-06-27 14:05:47 // 68904
Ha gondolod, vess egy pillantást a blogomra. Ha jól emlékszem a GTV-nél írtam a GL4/GL5 dilemmáról. A nem megfelelő egy kényesebb váltónál bizony tönkreteheti a szinkrongyűrűket. Az összeset.