Fórum >> Típusok >> 159

Jupiter1552015-08-05 01:04:02 // 70014
Részvétem...
Remélem, mielőbb talpra tudod állítani :)
norbi04092015-08-05 00:31:12 // 70013
Ez nem semmi! :(
Úgy látszik ennek a típusú szívósornak is van gyengéje :/
Jobbulást a vasnak és kitartás!
Csosznorbert2015-08-04 23:50:28 // 70012
Részvétem kollega. Nekem se ártana egy szívósor csere, vagy felújítás, de pont az ilyen miatt tartok a műanyag szívósortól.

Különben üdv. mindenkinek. Jó rég jártam itt. :)
Chianti2015-08-04 23:10:58 // 70011
Részvét, nagyon sajnálom! Mielőbbi felépülést a vasnak! Nekem idén ősszel van tervben a szívósor+EGR takarítás, akkor majd kiderül nálam is, hogy mi a helyzet a lapátkákkal...
Csabi2015-08-04 22:44:16 // 70010
Ha ezzel a hibával találkozol akkor hiába pucolod a szívósorod, és szeded ki a lapátkáidat...itt nyitva maradt valamennyire az EGR, a forró kipuffgázok pedig megolvasztották a szívósort...
Pityukoma2015-08-04 22:25:41 // 70009
Most alszom egyet a nagy ijedségre. Holnap nyugodt fejjel majd kitalálom pár telefon után. Köszi az ötletet! :-)
Haddel2015-08-04 22:19:51 // 70008
uuuu Druszám! Nagyon sajnálom ! Mielőbbi gyógyulást kívánok!
Haddel2015-08-04 22:19:04 // 70007
Gratulálok a kommenthez! :)
.......................2015-08-04 22:08:53 // 70006
Vegyél egy alu bontott szívósort,a lapátkákat ledugózod ,és örök lesz
156 ban van olyan 20V amiben nincs swirl klappe
Hátha van 16V hez is
Szabolcs 1592015-08-04 22:00:17 // 70005
Mielőbb i felépülést a kocsinak neked meg ki tartást,, Ez komoly és ezt ki se lehet védeni sehogy nincs hiba jelenség az én vasam is műanyag szivosor os szerintem szett is szedem ki pucolom meg ki iktatom a lapátokat talán úgy nem lesz gondom vele..
Pityukoma2015-08-04 21:55:09 // 70004
Szerintem is az lehetett a kiváltó ok.
Csabi2015-08-04 21:49:18 // 70003
uhh, nagyon sajnálom, nagy szívás. :( Gondolom valamennyire nyitva maradt az EGR...
Erhard 242 (Pure Energy)2015-08-04 21:48:50 // 70002
sajnos a gyár nem ad csereperiódust de mint minden változó szívósornál ajánlott 200e-nél a szívósor cseréje, mert a lapátkákat bedarálja a blokk :(
Pityukoma2015-08-04 21:44:07 // 70001
Gyerekek a vas üzemképtelen :-(((
Ma autópályán tempomat 140, klíma, 5-en benne csomagtartó félig. Gyér forgalom mellett néha néha kellett csak belenyúlnom. Amolyan nyugis autózás volt. Lekanyarodok a pályáról, stop tábla. Indulás után azt vettem észre hogy kb 80 paci hiányzik a ménesből. Hibajelzés nem volt. Még 25km volt hátra, gondoltam majd megnézem ha kihűlt. Így is volt, pár óra múlva felnyitottam az elejét, de nem láttam semmi rendellenességet. Késő délután irány hazafelé. Kínszenvedés volt, de hazahozott különösebb "gond" nélkül. Az autópályán már jött a check engine is. Beálltam a garázsba, egy nagy ventilátorral hűteni kezdtem a szívét hogy mielőbb neki tudjak állni a hibafeltárásnak.
A fedél leszedése után szörnyű látvány fogadott:-(((

Kifújta a szívósort az egr ház alatt. Amit a rongyon látni, azok a darabkái.
Most feladta a leckét hogyan tovább...
emGéza2015-08-04 21:17:38 // 69999
Épp ma jött Veresen velem szembe , lehet a cikkben szereplő gép .
De , csak lehet , mert rendszámán csak a betűket néztem .(LTU-)
emGéza2015-08-04 20:52:51 // 69998
Na , erről a (mak)Marciról egy vicc jut az eszembe , mivel a kollégám húz már egy hete !

"A csávó az örömlány szolgáltatását veszi igénybe .
A lány bele kezd és közbe megkérdezi : milyen autód van ?
Alfa Romeo ... most mi van ? Miért hagyod abba ?
Leszopod te még magad az Alfád miatt ! "

Szar vicc .
emGéza2015-08-04 20:32:36 // 69997
Most van benne 163.000 és a számlákon se látom a gyertya tételt .
Lehet nem is volt cserélve ?
(Hívjam fel a szervizt , hátha van adatbázisa)
emGéza2015-08-04 20:21:46 // 69996
Figyelni fogom , hogy mennyi az annyi . Mennyire szereti az olajat ...
Piritu - 1.000.0002015-08-04 20:19:46 // 69995
Néha meg kell ismerni a másik oldalt is, hogy utána még jobban tudja az ember becsülni a jót.
Ma pl mentem egy kört az asszony OFF Fiestájával, holnap tuti jobban élvezem a Párducot :-)
Piritu - 1.000.0002015-08-04 20:12:51 // 69994
A TS motorokban simán elmennek 100ezret. Sőt, volt itt az Amorén, aki 170 körül ment velük.
GTPeti2015-08-04 20:07:43 // 69993
Kitartás! Otthon vár a szép paripád és a nemkevésbé szép kiccsaládod. :)
'''''2015-08-04 19:58:24 // 69992
Padon nem mérettem.Ő igen?Mankyéknak vannak adatok meg számolni is lehet de ez persze nem pontos.Elég sok autó volt amihez tudtunk adatot és amihez viszonyítani is lehetett.Egyébként 3.2-es 66-nak vagy giu 1.8tbi-nek nem sok esélye volt.De igazából mindegy is.
.......................2015-08-04 19:56:20 // 69991
nem ,
a motor égése nem tiszta,és telerakódik a gyertya kosszal,korommal,hamuval
ami az elégett motorolajból van

a nagy motorolajfogyasztású benzinesek ilyenek
emGéza2015-08-04 19:53:36 // 69990
Ma kicseréltem a gyertyákat . Sokkal jobb lett , szép egyenletes alapjárat , fix 750-es
ford.szám .

Viszont összeesküvés elméletet nem akarok gyártani , de .
A karbantartási útmutató szerint 120.000-ként kell cserélni . Ezt egy neves és elismert kis műhely végezte el . (szerintem ők kicserélték) . Azóta eltelt két év és 40.000 Km . Közbe egy szakszervizbe volt egy nagy szerviz (vezérlés,hengerfej,vez.mód.,kuplung,stb)
Ennyit bírna egy NGK platinum gyertya ?
.......................2015-08-04 19:48:54 // 69989
együttérzek veled ,
és sok kitartást a hazaútra
Dömpi (il dottore)2015-08-04 19:42:00 // 69988
Gyerekek! Ez a Suzuki SX4 Cegléd-München távon, mint a szigorított fegyházbüntetés!

Komolyan mondom, mind testileg, mind lelkileg meggyötört!

Néha legszívesebben kidugtam volna a lábam a padlólemezen, hogy rásegítsek neki az emelkedőn.

Ráadásul, Linz magasságában a tükörben feltűnt egy ugyanolyan színű 159 SW csak osztrák rendszámmal, mint az enyém...A SZÍVEM SZAKADT MEG!!!

...és még vissza is kell menni :( blááááááááááááááá
David | Centocinquantanove2015-08-04 19:13:04 // 69987
Mai napi sztori:
Kulcs már a helyén, pedál nélkül megnyomom a start gombot, izzít meg minden...
Mondom mehetünk, kuplung + fék kinyom, nyomom a gombot, erre minden leáll, se kép se hang. Levert a víz egyből.
Kulcs ki-be, de ezúttal már rendben beröffent, viszont a fedkompon elmentek a beállítások, klíma bekapcsolt (előzőleg ki volt). Teljesen mint amikor leveszem az akksi sarut és vissza.
Ez mi volt ez?
Haddel2015-08-04 19:11:18 // 69986
Én is erre spekulálok,de max 4 év mulva kell egy.
.......................2015-08-04 18:52:24 // 69985
mérték fékpadon a tiédet?
'''''2015-08-04 17:54:09 // 69984
Nekem is volt már 280-300le de inkább hagytam volna a fenébe.Most (elviekben) még több csak valakinek fel kéne programozni.
Várom az utódot,hátha lesz egy enyhén törött qv egy-két évesen.Az talán elérhető lesz majd így,földi halandónak is.
norbi04092015-08-04 17:31:46 // 69983
Köszönöm a segítséget mindenkinek a dízel szervízekkel kapcsolatban.

Egy kérdés... alapjáraton az EGR mennyire van nyitott állapotban? Nézegettem MES-el a dolgokat és amikor az EGR-hez értem furcsán néztem a % értéket. 9%-on állt majd egy kicsit megnyomtam a gázpedált amikoris elindult felfelé 30-40-ig...ezután elengedtem a gázt és nem hogy visszament 9-re, hanem felment 90-92%-ra és ott is maradt.
Ez normális?
.......................2015-08-04 17:17:22 // 69982
ö az akinek 270 lovas a 2,4 e
szóval hozzányúlt
'''''2015-08-04 17:08:56 // 69981
50.000Ft körül jön az erősítés.500nm-ig bírja.Ha még nem nyúltál hozzá az autóhoz,most felejtsd el gyorsan az egészet! (Ezt csak jóindulatból és sajnos tapasztalatból írom.)
Invisible2015-08-04 13:56:45 // 69980
Azt az "Alfás lettem, a fenébe is" én is elolvastam párszor :D
yani🍀2015-08-04 13:50:43 // 69979
Így sokasodunk: link
.......................2015-08-04 13:26:09 // 69978
a fiatbravo .hu ról a Lönci csinált 2,4 20 V turbo Bravo t
ök Audi kuplungot tettek be ,multijet váltóval

talán ö tud segíteni
djbukovich2015-08-04 12:41:33 // 69977
Valakinek van esetleg tapasztalata erősített kuplung témában.Körülbelül mennyiből hozhatü ki 2.4 jtdmhez?Válaszokat Köszi!
.......................2015-08-04 12:16:06 // 69976
az hogy az ´59 es 5 évesen diesellel Ti felszereltséggel az újkori ára 30% ért megkapod úgy hogy nincs benne 300 e km er az szeintem nagyon megéri
Liquid2015-08-04 11:04:21 // 69975
nem lenne drága, ha jobb karban lenne, bár lehet beleférne némi alku és akkor már okés
David | Centocinquantanove2015-08-04 10:45:42 // 69974
Szerintem sem sok érte, de azért egy 2-3 kilót biztos lehetne belőle alkudni...
Erhard 242 (Pure Energy)2015-08-04 10:26:09 // 69973
nagyjából árában van...kint sincs olcsóbb, meg alig van azok is 11-13e eur....
GTPeti2015-08-04 10:05:04 // 69972
Nálam is van búgás, de nálam szerintem a fűrészfogas gumik okozzák. Meg fogom cserélni őket. Majd. (Lustaság rulez.)
GTPeti2015-08-04 10:03:16 // 69971
Mindeközben én:

Tegnap újra elkedtem nem-smart telefonokat nézegetni. :)
tdemeter2015-08-04 09:55:08 // 69969
Sajna igazatok volt, a kocsiba ma kifejezetten lehetett hallani a bugast siman egyenes uton is....
.......................2015-08-04 09:53:19 // 69968
Mennyi lenne szerintetek ezért a TI ért a nem sok?
Liquid2015-08-04 09:38:50 // 69967
odafele nem lesz gond, mármint epöl töltővel működik más is, de fordítva biztosan nem, az utángyártott cuccok is 50% eséllyel mőködnek - vagy működik vagy nem :D
Bár a "sima" telefonoknál is vannak érdekességek, pl. Márti HTC-je nagyon raplis, a régi 6500-s Nokiám, is csak a saját töltőjével volt hajlandó együttműködni
Szabolcs 1592015-08-04 09:34:34 // 69966
A kis Benya szerviz Ben ki derítették mi okozza a remegést jobb oldalon komplett féltengely. Csere plusz felső lengokar még szerencse hogy van garancia....elvileg ma kész is lesz ..
GTPeti2015-08-04 09:22:55 // 69965
Bízzunk benne. :)
ON
Vannak USB szabványtól eltérő töltők, amik nem csak 0,5 A-t tudnak leadni, hanem többet, hogy pl. értelmes idő alatt feltöltődjön egy tablet akkuja. Ezeket tudtommal szokás egy 1-wire protokollal felismerni, ami az egyik vezetéken kommunikál a 4 közül.
Namármost az Apple-től simán kitelik, hogy ha nem Apple töltőt ismer fel a telefon, akkor vagy nem tölt, vagy csak nagyon lassan. A 3,5-ös Jack kiosztását is megvariálták, ha jól tudom. De próba szerencse, baj nem lehet belőle.
OFF
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak