Erhard 242 (Pure Energy)2015-08-12 12:44:04 // 70240
bontó vagy új komplett szerkezettel 39000...
.......................2015-08-12 12:41:05 // 70239
az is jó lehet
kijárni elég ám
lényegesen könnyebb szerelni a 4 hengeres 159 eket,mint az 5 hengerest!!
kijárni elég ám
lényegesen könnyebb szerelni a 4 hengeres 159 eket,mint az 5 hengerest!!
Erhard 242 (Pure Energy)2015-08-12 12:39:02 // 70238
dejzelből a legmegbízhatóbb bizony az 1.9-es....
alfaszabi2015-08-12 12:37:12 // 70237
Köszi:)
Haddel2015-08-12 12:35:02 // 70236
2.0 jtdm-et én is tudom ajánlani autópályázni elég kafa.
alfaszabi2015-08-12 12:33:26 // 70235
Nem csak automata érdekel.Köszönöm szépen a választ.néztem 56 is,kicsit sokkalom az árát:http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=212205297&fuels=DIESEL&zipcode=19055&zipcodeRadius=100&sortOption.sortOrder=ASCENDING&isSearchRequest=true&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&ambitCountry=DE&makeModelVariant1.makeId=900&makeModelVariant1.modelId=9&pageNumber=1
KollerT2015-08-12 12:30:55 // 70234
Sürgős problémám lenne, elromlott a bal első ablakemelőm, valószínűleg a motor.
Szamosiék holnap után szabadságra mennek, szóval sürgősen kéne szereznem egy motort. Hová forduljak? (A gyári 47000, amit kicsit drágállok.)
Egyébként az ablak nem esik le, felhúzva maradt.
Szamosiék holnap után szabadságra mennek, szóval sürgősen kéne szereznem egy motort. Hová forduljak? (A gyári 47000, amit kicsit drágállok.)
Egyébként az ablak nem esik le, felhúzva maradt.
.......................2015-08-12 12:30:15 // 70233
akkor csak a 2,0 jtdm emeket nézd:
a 2,4 8,5..9 et bekepja ha nagyon sietsz akkor 10
a 170 lovas 2,0 jtdm meg 6,5..7 böl megáll
ugyanakkora dinamika mellett (autópályán)
a 2,4 8,5..9 et bekepja ha nagyon sietsz akkor 10
a 170 lovas 2,0 jtdm meg 6,5..7 böl megáll
ugyanakkora dinamika mellett (autópályán)
Liquid2015-08-12 12:25:44 // 70232
akkor viszont tényleg célszerűbb egy dízel.. ha nem kell a nagy erő akkor esetleg az 1.9 automata is szóba jöhet
Liquid2015-08-12 12:24:49 // 70231
Ennyire nem sötét a kép, szosza mindig kidomborítja a negatívumokat. :)
Az injektorok kopóalkatrészek, a DPF nem szereti a városozást, de akinek nem nyírta ki az előző tulaj annak most sincs vele gondja a tapasztalataim szerint.
Az automata felújítása költségben mérhető egy kuplung-kettőstömegű ésatöbbi cseréhez, csak kevesebben értenek hozzá.
A szívósor és EGR ugyanúgy problémás az 1.9-nél is.
Az tény hogy szerintem a 159-hez az egyik legjobb motor a 2.4, mivel van kellő ereje. Esetleg egy TBI mérhető hozzá, ha belefér a nagyobb ár. Az nyilván többet fog enni valamivel (a 2.4-es automata 159 se egy fogyasztásbajnok) cserében viszont kicsit kevesebb az esetlegesen problémás összetevője.
Az injektorok kopóalkatrészek, a DPF nem szereti a városozást, de akinek nem nyírta ki az előző tulaj annak most sincs vele gondja a tapasztalataim szerint.
Az automata felújítása költségben mérhető egy kuplung-kettőstömegű ésatöbbi cseréhez, csak kevesebben értenek hozzá.
A szívósor és EGR ugyanúgy problémás az 1.9-nél is.
Az tény hogy szerintem a 159-hez az egyik legjobb motor a 2.4, mivel van kellő ereje. Esetleg egy TBI mérhető hozzá, ha belefér a nagyobb ár. Az nyilván többet fog enni valamivel (a 2.4-es automata 159 se egy fogyasztásbajnok) cserében viszont kicsit kevesebb az esetlegesen problémás összetevője.
alfaszabi2015-08-12 12:22:25 // 70230
Németország-Magyarország között használnám.
.......................2015-08-12 12:20:39 // 70229
tdemeter2015-08-12 12:20:03 // 70228
Nem a bluetooth kapcsolat volt a gond. Az osszejott, de az alfaodb ettol meg nem tudott semmit se kiolvasni a kocsibol. Raadasul a masodik cuccnal feketen feheren kiirta, hogy az eszkoz egyszeruen nincs a tamogatottak listajan, ezert o nem hajlando hasznalni.
Ja es ajanlotta, hogy vegyek tamogatottat, ami persze sokkal dragabb.
En nem vettem....
Mas szoftverek (pl torqueue) siman mukodtek az ocso kinai gagyival is.....
Ja es ajanlotta, hogy vegyek tamogatottat, ami persze sokkal dragabb.
En nem vettem....
Mas szoftverek (pl torqueue) siman mukodtek az ocso kinai gagyival is.....
Liquid2015-08-12 12:19:09 // 70227
ezek igazak bármely dízelre politikai hovatartozástól fügetlenül
alfaszabi2015-08-12 12:14:26 // 70226
Köszönöm szépen:)
norbi04092015-08-12 12:09:08 // 70225
EGR-hez nem volt. De úgy tudom csak akkor dob ha végleg megadta magát.
.......................2015-08-12 12:05:33 // 70224
Berlina ,és SW a hátsó ablak mechanika hiba nagyon gyakori
maga a 159 egy jó konstrukció
de én ma 2015 ben a 2,0 jtdm et venném ,
vagy a TBi motorost manuállal
maga a 159 egy jó konstrukció
de én ma 2015 ben a 2,0 jtdm et venném ,
vagy a TBi motorost manuállal
David | Centocinquantanove2015-08-12 12:04:43 // 70223
EGR-hez tartozó hibaüzenet nem volt?
.......................2015-08-12 12:03:35 // 70222
ha szeretsz szerelni ,és van sok jó szerelelö kapcsolatod akkor OK a 2,4jtdm autom.
sajnos sok dolog van ami nem örök:(nem biztos hogy ezek rosszak ,de gyakori hibák)
motor:
injektorok
egr
szivosor
generator
DPF
automata :
konverter
szeleptömb
kaszni futomü:
kormánymü
kerékcsapágyak
sajnos sok dolog van ami nem örök:(nem biztos hogy ezek rosszak ,de gyakori hibák)
motor:
injektorok
egr
szivosor
generator
DPF
automata :
konverter
szeleptömb
kaszni futomü:
kormánymü
kerékcsapágyak
norbi04092015-08-12 11:11:55 // 70221
Szép napot Cartársak! :)
Ma volt EGR takarítás...vagyis lett volna (???)
Szerintetek ez normális viselkedés egy EGR-től?
Ma volt EGR takarítás...vagyis lett volna (???)
Szerintetek ez normális viselkedés egy EGR-től?
alfaszabi2015-08-12 10:59:24 // 70220
Üdv Cartásak:)Szeretnék 2.4JTDM-re váltani,valaki valamit az automatáról hibák,mire kell figyelni?!Válaszokat előre is köszönöm.
David | Centocinquantanove2015-08-12 10:54:16 // 70219
Van USB-s kábeles is, az is ócó kinai, azzal ment, csak a driverekkel kellett bohóckodni.
Sajnos nincs laptopom, ezért volt kézenfekvő, hogy BT interfészt is beszerezzek, és akkor mehet androiddal.
Az az érdekes, hogy pedig van valamilyen kommunikjáció, mert kapcsolgat mindent a klímától kezdve a fordulatszámjelzőn át az üzemanyagszint-jelzőig mindent, még a légzsákot is piszkálta.
Úgy gondolom, hogy élő Bluetooth kapcsolat nélkül ezeket nem csinálná, mármint hacsak be lenne dugva. Android ad ki utasításokat amire az autó reagál is csak valami nem kerek...
Sajnos nincs laptopom, ezért volt kézenfekvő, hogy BT interfészt is beszerezzek, és akkor mehet androiddal.
Az az érdekes, hogy pedig van valamilyen kommunikjáció, mert kapcsolgat mindent a klímától kezdve a fordulatszámjelzőn át az üzemanyagszint-jelzőig mindent, még a légzsákot is piszkálta.
Úgy gondolom, hogy élő Bluetooth kapcsolat nélkül ezeket nem csinálná, mármint hacsak be lenne dugva. Android ad ki utasításokat amire az autó reagál is csak valami nem kerek...
tdemeter2015-08-12 10:47:14 // 70218
Én már feladtam.
Először vettem az ócsó kinai gagyit, az nem ment, gondoltam, mit várhatok, ennyiért.
Aztán beruháztam egy drágább, csili-vili fullfeatured cuccba, na az se ment!
Tobbet mar koltok ra, majd regeneral a kocsi amikor akar...
Először vettem az ócsó kinai gagyit, az nem ment, gondoltam, mit várhatok, ennyiért.
Aztán beruháztam egy drágább, csili-vili fullfeatured cuccba, na az se ment!
Tobbet mar koltok ra, majd regeneral a kocsi amikor akar...
vexdecore2015-08-12 10:41:20 // 70217
Én is próbáltam, más androidos progival is, ugyanaz az üzenet: nincs kapcsolat az ECU-val. Pedig nagyon úgy tűnik,hogy van, mert a led felvillan néha. Ugyanezt a cuccot használtam az előző autómban, ott működött gond nélkül.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-08-12 09:45:51 // 70216
az első példányoknál volt visszahívás cserélték a lambdaszondát és a gyújtáskábelt gariban és szoftvercsere 2011-re...amelyiken megcsinálták 10L alatti a fogyi, ahol nem ott 12 is lehet...
David | Centocinquantanove2015-08-12 08:42:09 // 70215
Vízkőre eddig nem is gondoltam.
Nekem a matt fekete tükörház és a B oszlopon lévő ugyanolyan textúrás betétek csúnyácskák már.
Lehet, hogy tényleg az apró rücskökben megmarad némi víz és ott kövesedik. Na most mehetek ecetért és tesztelhetek, remélem nem bántja a műanyagot.
Eddig próbáltam olajakkal, műanyagápolóval, viasszal, de nem segített, de majd most talám ;)
Nekem a matt fekete tükörház és a B oszlopon lévő ugyanolyan textúrás betétek csúnyácskák már.
Lehet, hogy tényleg az apró rücskökben megmarad némi víz és ott kövesedik. Na most mehetek ecetért és tesztelhetek, remélem nem bántja a műanyagot.
Eddig próbáltam olajakkal, műanyagápolóval, viasszal, de nem segített, de majd most talám ;)
FireAlfa2015-08-12 08:19:57 // 70214
Valószínű, hogy a csomagtér ajtó záradnál kell keresni a hibát. Műanyag fogaskerekes zár van benne és lehet el törött, így a motor teker üresben de nem tudja zárni az ajtót.
norbi04092015-08-12 00:00:32 // 70213
Ezt már én is szerettem volna kérdezni...annyi különbsèggel, higy nekem a hűtőrácson és a visszapillantó borításon vannak vízkő cseppek. Ezekre is jó az enyhe ecetes víz? Nem vesznek össze a krómmal? :)
ethanol2015-08-11 21:47:32 // 70212
60000 km, 9,6 literes fogyasztás, probléma semmi.
KollerT2015-08-11 20:57:23 // 70211
Most mosás után már nagyon vékony cseppek maradtak rajta, mrgpróbálom akkor az ecettel, köszi!:)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-08-11 20:30:17 // 70210
Dízel ... :)
FireAlfa2015-08-11 19:27:43 // 70209
Na gyerekek újabb kérdések...6.ba odalepek teljes gaz a turbomero 0.8bar es nehezzen indul meg. EGr vagy légtömegmérő???
mizooo2015-08-11 19:07:29 // 70208
Sziasztok jelentem ma végre az Alfa Depo-ban tudtam venni mankókereket a "nagy" fék-re. 17"-os!! ;) Vettem hozzá örömömben egy teleszkópos kerékkulcsot is amit kicseréltem a Viperámmal a kocsiban.... Ezért nem büntet a rendőr, de nagyobbat üt ;)
TJanesz 1592015-08-11 18:49:49 // 70207
Segítség!
A hátsó ajtóm (SW) nem záródik le, még fél órával előtte bevásárlás után simán rendben volt, hazaértem, és zárnám le, de vissza dobja valamiért. Ha megnyomom a nyitó gombot csak kerregő hangot ad a zár.
Valaki tud esetleg tanácsot adni mi lehet a gond?
Előre is köszönöm!!!
A hátsó ajtóm (SW) nem záródik le, még fél órával előtte bevásárlás után simán rendben volt, hazaértem, és zárnám le, de vissza dobja valamiért. Ha megnyomom a nyitó gombot csak kerregő hangot ad a zár.
Valaki tud esetleg tanácsot adni mi lehet a gond?
Előre is köszönöm!!!
GTPeti2015-08-11 17:43:51 // 70206
És ha lerobban az autó és százasért trélerezik? Az sem olcsóbb... Amit lehet, célszerű megelőzni.
mizooo2015-08-11 17:12:41 // 70205
Húha nekem 241000 van benne akkor készülhetek? :)
.......................2015-08-11 16:58:23 // 70204
jó persze
mert nekünk nincs minden sarkon ,kis szaki aki jóáron megcsinálja
mert nekünk nincs minden sarkon ,kis szaki aki jóáron megcsinálja
GTPeti2015-08-11 16:45:01 // 70203
Pontosan ezt az elvet vallom én is. De igencsak kisebbségbe tartozunk ezzel...
GTPeti2015-08-11 16:43:45 // 70202
? A vízkövet még egy enyhe ecetes víz is leszedi. Gondolom nem mm vastag. Azt lepolírozni nem szabad, mert a leváló vízkő összekarcolja a fényezést...
Piritu - 1.000.0002015-08-11 16:31:52 // 70201
A TS motoroknál se egyszerű feladat. Lehet, hogy gyári hagyomány. Eleve úgy kell tervezni, hogy ne lehessen kiszerelni a generátort :-)
KollerT2015-08-11 16:13:20 // 70200
Vízköves lett a motorháztetőm, mert egy hétig kint állt a kocsi az udvarban. :(
Hamár úgyis javítanom kell a fényezést, akkor szeretném az egészet kb gyári újra hozni. Láttam régebben itt egy linket, ahol még a hajszálkarcokat is kiszedték a fényezésből 40000,- tól volt meghatározva az ár.
Nem tudjátok melyik cég/mester volt az? Valakinek van tapasztalata vele?
Hamár úgyis javítanom kell a fényezést, akkor szeretném az egészet kb gyári újra hozni. Láttam régebben itt egy linket, ahol még a hajszálkarcokat is kiszedték a fényezésből 40000,- tól volt meghatározva az ár.
Nem tudjátok melyik cég/mester volt az? Valakinek van tapasztalata vele?
.......................2015-08-11 13:38:07 // 70199
jól tetted,nagyon jól
.......................2015-08-11 13:37:32 // 70198
ezért érdemes 2,4 jtdm tulajoknak 150ekm erenként preventív módon felújítani a generátort
mert ha nyaralás közben száll el a töltés ...akkor drága lesz
mert ha nyaralás közben száll el a töltés ...akkor drága lesz
GTPeti2015-08-11 13:26:59 // 70197
A 156 1.9-nél nálam is felfelé jött ki, pontosan így.
FireAlfa2015-08-11 13:01:46 // 70196
Az 1.9-nél konkrétan 20 perc volt, még meleg motornál is :-D. Kettő csaavr, valamint a gázolajszűrő konzoljának levétele és így felfelé kifért.
GTPeti2015-08-11 12:58:40 // 70195
Nekem úgy tűnt, hogy a 2.4-nél a generátornál a hosszú csavart nem tudod addig kihúzni, amíg a turbó fent van. Igen átgondolt megoldás. :)
Giuntini2015-08-11 12:54:31 // 70194
Nekem teljesen fel lett újítva a generátor, amikor ki volt véve a motor. Meg az önindító. Az 1.9-nél biztos könnyebb, a 2.4-nél egy katasztrófa lenne kivenni a generátort.
David | Centocinquantanove2015-08-11 11:45:32 // 70193
Nekem is ez volt az utolsó szervizlátogatásom oka, de nekem kihúzta 220.000-ig.
Szintén diódahíd és kefék, utána tökéletes.
Szintén diódahíd és kefék, utána tökéletes.
FireAlfa2015-08-11 11:39:39 // 70192
164000 km-t hagytam el pontosan nem tudom mennyivel. Ez az egyetlen hibája volt a generátornak, más nem. Szóval nem egy ördöngösség.
.......................2015-08-11 11:10:20 // 70191
szabad kérdeznem mennyi a km a kocsidban?
mert 250 e km ert sok generátor nem éli meg
mert 250 e km ert sok generátor nem éli meg