Csabi2015-08-09 20:12:49 // 70154
Főleg azért is, mert így ugrott a garancia is...
Csabi2015-08-09 20:10:26 // 70153
Felemerülne bennem, h az injektorok jók-e....(Semmi hibakód nincs? ) Egyébként meg , kicsit sem értem, ha kiadsz több százezret új injektorokra, akkor miért nem bízod szakemberre a cseréjét?!
vexdecore2015-08-09 20:06:20 // 70152
Sziasztok.
Nem túl rég van meg az Alfa 159-em. és már az elején feltűnt, hogy a szélvédőben erősen tükröződik a műszerfal teteje, főleg a fűtés rács. Gondoltam, majd megszokom, de azóta is elég idegesítő, főleg napsütésben. Másnak is van ilyen gondja? Lehet esetleg orvosolni?
Nem túl rég van meg az Alfa 159-em. és már az elején feltűnt, hogy a szélvédőben erősen tükröződik a műszerfal teteje, főleg a fűtés rács. Gondoltam, majd megszokom, de azóta is elég idegesítő, főleg napsütésben. Másnak is van ilyen gondja? Lehet esetleg orvosolni?
Csabi2015-08-09 20:03:41 // 70151
"Az az érdekes hogy simán tüdővel át tudom fújni a zsír újat is és a régit is."
Végül is, nem tömörzárásra hívatott, de nagy mennyiséget semmiképp nem engedhet át...A régi EGR-ed kézzel megnyomkodva, nem szorul?
Végül is, nem tömörzárásra hívatott, de nagy mennyiséget semmiképp nem engedhet át...A régi EGR-ed kézzel megnyomkodva, nem szorul?
DESQE2015-08-09 20:01:21 // 70150
Sziasztok! Injektorcsere után még mindig nem indul... :(
- Új injektorok kódjai beirva
- Öntanulási értékek törlése - sikeres
- Vezérlőegység/befecskendezők csere - Hiba a végrehajtásban
esetleg járt már valaki hasonlóan?
- Új injektorok kódjai beirva
- Öntanulási értékek törlése - sikeres
- Vezérlőegység/befecskendezők csere - Hiba a végrehajtásban
esetleg járt már valaki hasonlóan?
Csabi2015-08-09 19:48:56 // 70149
Pont akkor dobja hamarabb amikor működnie kellene, ....legalábbis amikor próbálgattam, mindig dobta már menet közben is pár km után....
Intenzívebb menetben később...
Intenzívebb menetben később...
Pityukoma2015-08-09 19:33:48 // 70148
No ezt majd kipróbálom. Megint tanultam valamit :-)
Pityukoma2015-08-09 19:17:01 // 70147
Lehet, a csuda tudja. Ez az EGR nevű szerkezet joggal örvend közutálatnak :-D Brutál mi dzsuva jött ki a szívósorból, csak mostam-mostam....és folyt, időnként röpködött ki belőle a szutyok. Pedig első ránézésre nem tűnt vészesnek amikor lámpával belevilágítottam.
Elképzelhető hogy nem zárt 100%-ban. Az az érdekes hogy simán tüdővel át tudom fújni a zsír újat is és a régit is.
Kíváncsi leszek az enyémre. Majd lövök fotókat róla.
Elképzelhető hogy nem zárt 100%-ban. Az az érdekes hogy simán tüdővel át tudom fújni a zsír újat is és a régit is.
Kíváncsi leszek az enyémre. Majd lövök fotókat róla.
.......................2015-08-09 19:00:07 // 70146
Ez igaz ,ha tök ledugózod és mész 500km ert 2000es fordulaton,nem lesz egr hibakod
Majd Csak az első üzemmeleg alapjáratnál lesz sípolás
Majd Csak az első üzemmeleg alapjáratnál lesz sípolás
Csabi2015-08-09 18:36:40 // 70145
"Az EGR rendellenes működéséről kapásból kapnèk hibaüzenetet? "
Sajnos nem , csak akkor kapsz ha már teljesen beállt..
Az alapjárati gond, indítás után, igen lehet az EGR-től, akár le is fulladhat tőle...( szorul, akadozva jár)
Sajnos nem , csak akkor kapsz ha már teljesen beállt..
Az alapjárati gond, indítás után, igen lehet az EGR-től, akár le is fulladhat tőle...( szorul, akadozva jár)
.......................2015-08-09 18:36:31 // 70144
Az egr szívesen leragad az 1,9 2,4 jtdm nél ha tempomatal mész tartósan
Abból érzed hogy padlógázra nem lesz max turbónyomás
Abból érzed hogy padlógázra nem lesz max turbónyomás
Erhard 242 (Pure Energy)2015-08-09 18:32:50 // 70143
No volt egy 600 km es kis túránk autopálya 150 meg autóút 120 sok előzés így is maradt a 9,5- ös fogyi... élmény volt vele menni :)
Csabi2015-08-09 18:29:39 // 70142
Az nem lehet, h a gumigyűrű elolvadása/tönkremenetele már az okozat? Arra gondolok, h ott kezdődött, mert az EGR nem zárt rendesen, és a tartós 140-es tempó már a szívósort is elkezdte olvasztani? (megnéztem egykét MES arhívumot 140nél 450-470°C a kipuffgáz hőmérséklete...igaz 2,4nél , de nem hiszem, h sokkal kevesebb lenne 1,9 esetében...csak érdekességként) Többek között ezért is tutifix, h 140-nél már zárva van , és nem nyitogat az EGR.
Amúgy köszi a szívósorról a fotót, komoly ez a fogasléces megoldás, főleg a másik rudazatos megoldáshoz képest, látszik, ez már többet volt a tervezőasztalon...
Kár , h az EGR-t nem karolta fel senki....
Amúgy köszi a szívósorról a fotót, komoly ez a fogasléces megoldás, főleg a másik rudazatos megoldáshoz képest, látszik, ez már többet volt a tervezőasztalon...
Kár , h az EGR-t nem karolta fel senki....
DESQE2015-08-09 18:24:36 // 70141
Oksa szerintem kiprobálom majd, remélem megoldódik. :)
.......................2015-08-09 18:06:52 // 70140
Szerintem mindkettöt
Aztán csekkold le hogy a injektor kódok stimmelnek e?
Na nem korrigálni kell
Aztán csekkold le hogy a injektor kódok stimmelnek e?
Na nem korrigálni kell
norbi04092015-08-09 18:05:22 // 70139
Közben utánajártam...és okozhat ilyen tünetet ha hidegindítás után túl sok kipuffgázt vezet vissza. Megpróbálnám a takarítást...hátha. Valakinek van blogja róla? Milyen szerszám kell. 1 éve volt takarítva, akkor is Valerossival csináltuk és már nem emlékszem hogyan :) Hideg zsíroldó kell ehhez igaz?
DESQE2015-08-09 17:46:55 // 70138
Két menüpontot találtam:
- Öntanulási értékek törlése
- Vezérlőegység/befecskendezők csere
Melyiket kell új injektoroknál a kódok beirása után futattni?
- Öntanulási értékek törlése
- Vezérlőegység/befecskendezők csere
Melyiket kell új injektoroknál a kódok beirása után futattni?
DESQE2015-08-09 16:31:42 // 70137
Esetleg nem tudod merre lehet? Vgay honnan lehetne megtudni melyik az a menüpont? Nekem teljes verziós Multiecuscan programom van, de még csak most kezdtem ezt a játékot... :(
norbi04092015-08-09 15:08:40 // 70136
Azóta is gondolkodom az alapjárati gondon ami van nálam. Az EGR rendellenes működéséről kapásból kapnèk hibaüzenetet?
Maga az EGR ha nem működik 100%-osan, okozhat alapjáraton gondot? gondolok itt olyanra, hogy jobban nyitva van a kellettènèl vagy èpp hogy kevésbé...
Maga az EGR ha nem működik 100%-osan, okozhat alapjáraton gondot? gondolok itt olyanra, hogy jobban nyitva van a kellettènèl vagy èpp hogy kevésbé...
.......................2015-08-09 14:35:04 // 70135
Van valahol egy tanult értékek törlése menüpont ,
A MES ben
A MES ben
DESQE2015-08-09 13:53:29 // 70134
Igen új injektorokat vettem bele, eddig a kódok nem voltak átirva és úgy használtam, de most be lettek irva a kódok és mikor beinditottam először rémesen szar korrekciós értékek voltak, most meg be sem akar indulni. :(
GTPeti2015-08-09 13:22:23 // 70133
Látom, megfogadtad a tanácsom. :)
.......................2015-08-09 13:12:10 // 70132
Nincs ,kell neki külön táp
.......................2015-08-09 13:10:03 // 70131
Új injektorok kerültek bele?
DESQE2015-08-09 12:11:18 // 70130
Sziasztok
Injektorokat cseréltünk a 159-es Alfámban (2,4jtdm).
Egy darabig nemtudtam beirni a kódokat, úgy volt használva, jött ment.
Ma reggel eljött az idő és be lettek irva az injektorokon található kódok. Egy darabig járt az autó, a korrekciós értékek nagyon csúnyák voltak.
Jlenelg odaáig jutottam hogy be sem indul, beindul, egy hajszálnyit jár aztán egyből leáll. Mielőtt át lett irva a kocsiba a injektor kód, volt egy egr szelep hibakód is, az ki lett törölve.
Esetleg öttlet?
Injektorokat cseréltünk a 159-es Alfámban (2,4jtdm).
Egy darabig nemtudtam beirni a kódokat, úgy volt használva, jött ment.
Ma reggel eljött az idő és be lettek irva az injektorokon található kódok. Egy darabig járt az autó, a korrekciós értékek nagyon csúnyák voltak.
Jlenelg odaáig jutottam hogy be sem indul, beindul, egy hajszálnyit jár aztán egyből leáll. Mielőtt át lett irva a kocsiba a injektor kód, volt egy egr szelep hibakód is, az ki lett törölve.
Esetleg öttlet?
David | Centocinquantanove2015-08-09 11:59:38 // 70129
Nem tudja valaki véletlenül, hogy van e a gyári alap rádió hátulján 5V kimenet?
Bluetooth receiver berakásán gondolkodok... ahhoz kellene.
Bluetooth receiver berakásán gondolkodok... ahhoz kellene.
Szabolcs 1592015-08-09 11:56:52 // 70128
Pityukoma Sok örömteli km ert , , és köszi ezt a Sok hasznos infot mär Be is rendeltem a tömitéseket ,ha Meg jön csere ês Egr környékét ki pucolom ,,,ja én mär egy éve ilyet szükittö lemezt hasznälok Eddig bevalt 😃 szép napot mindenkinek!!!!!
imi1562015-08-09 11:00:44 // 70127
No.ezt a kormolódás-dolgot holnap én is szemrevételezem a motortérben:-)!
Köszönjük a beszámoló!.Remélem mielőbb újra 100%-os lesz a gép.
Köszönjük a beszámoló!.Remélem mielőbb újra 100%-os lesz a gép.
Chianti2015-08-08 23:09:54 // 70126
Örülök, hogy ilyen gyorsan összeálltak a dolgok, és külön köszönet a részletes beszámolóért. Hihetetlen, hogy egy elöregedett tömítőgyűrű képes ilyen komoly galibát okozni, mindenesetre tanulságos történet. Pláne az olyan tulajoknak mint én, akinek ugyanaz a motor dolgozik a géptető alatt. Kíváncsi leszek ősszel, amikor az enyém kerül szétbontásra, milyen állapotokkal fogunk találkozni odabent.
Shadin2015-08-08 22:46:03 // 70125
Látod, én is inkább a szívósorod cserélném holnap, mit hogy költöztetnék...
mzo2015-08-08 22:31:52 // 70124
Komolyan mondom élményszámba mennek a leírásaid! Lassan mar olyan leszel Te is mint Csikós cikkjei a tc-n, amikor már szinte várja az ember, hogy tönkremenjen valami végre már az épp aktuális autójában, mert élmény olvasni szívásokról szóló több oldalas írásait :))
GTPeti2015-08-08 21:07:19 // 70123
Na, ilyen egy alapos beszámoló. :)
Szili82015-08-08 16:32:43 // 70122
Köszönöm segítségedet!
Pityukoma2015-08-08 16:32:20 // 70121
Ma ideiglenesen összeraktam a szívét hogy mozgóképes legyen. Be is indítottam próbaképen. Visszaraktam a régi EGR-t, de lefalaztam hogy esélye se legyen a forró kipufogó gázt ráküldeni a lyukas szívósorra, nehogy elégesse a motor mögötti kábelköteget a lyukon kiáramló gáz.
A történet 10ezer km-el ezelőtt kezdődött mikor észrevettem hogy a motor belső oldala korom ködtől szennyezett. Vizslattam a motorteret hogy honnan kerülhetett oda korom. Pont alatta van a kipufogó rezonátor gégecső ami enyhén szólva is megérett a cserére (lásd Blog) Ezután lemostam a motort és meg voltam győződve hogy a hibát elhárítottam. Óriásit tévedtem!!! :-( Nem onnan került korom pára a motorra. Kb. 1 hónap múlva megint észre vettem ezt a leheletnyi kormolódást, de nem találtam az okát:-( Most már tudom hogy a műanyag szívósor és az EGR keverő modul közötti gumigyűrű eresztett már akkor is). Az azóta megtett km-ek alatt csak fokozódott a kormolódás és persze az a fránya gáz a kisebb ellenállás felé igyekszik ami jelen esetben a motortér volt. A mostani tartós autópálya 140km/h-ás sebessége nem igen vette igénybe a motorerőt. (hisz tudjátok milyen könnyed, erőlködés nélküli tempó ez) Ezért az EGR folyamatosan küldött némi kipufogó gázt vissza (gondolom) ami a kis szivárgásból nagy lyukat csinált szétolvasztva a műanyagot.
Amiket cserélni fogok: Szívósor + EGR szlp. + Szívósor tömítés + Fagyálló + EGR szűkítő lemez + 2db gumigyűrű és kap egy 10mm-es lyukkal ellátott egr korlátozó lemezt.
A szívósor bontott, nagy köszönet érte Shadin159-nek! :-) Szétszedtem és az ő gumigyűrűjén is lehetett látni hogy már kikezdték a km-ek. A kristály tiszta állapot elérése után kapott új gumigyűrűt. A többi alkatrész új ami beépítésre kerül (by: Erhard) A szívósort gőzborotvával varázsoltam tisztává kb 1!óra alatt, utána úgy néztem ki mint egy varacskos disznó :-)
Szóval ennél a szívósor variánsnál véleményem szerint nem a lapátkák (örvénycsappantyú) leszakadásától kell tartani, mert azok fémből vannak, fém házban fém perselyeken csapágyazva fogasléccel mozgatva mely szintén a fém házban kapott helyet melyre alulról csatlakozik a léptető motor. Ezt nem olyan egyszerű kiiktatni mint elmondásotok alapján a 2.4-nél. Szerintem ez egy stabil jó megoldás ellentétben a fos műanyag szívósorral. Ha ez is fémből lett volna nem jártam volna így és előbb-utóbb detektáltam volna a kifújást. Nos akinek egy picit is gyanús az a fránya gumigyűrű az még időben cseréltesse ki! Nem kell hozzá leszedni a szívósort, csak a pillangó szelepet és az EGR keverő modult. Gyáriban nem lehet kapni csak 20db/csomag kiszerelésben vagy komplett szívósor tömítés készlet részeként ami 33ezer Ft. Viszont lehet kapni jobb csapágy/"o"ring boltban. Én itt vettem: O-Ring Kft Viton márkájút, bízva az eladó szakértelmében. Azt mondta hogy ez olaj és hőfok álló, ezt szokták vinni az autószerelők is a motorokhoz. Köszi a linket MZO!:-)A méreteket a képekre írtam.
Hétfő reggel viszem a vasat dokihoz és ott is hagyom. Remélem nem jön semmi más közbe a szétszerelés után.
Szívósor variások a teljesség igénye nélkül:
Mindenkinek köszönöm a segítséget és az aggódó szavakat! Ilyenkor mindig újra és újra átérzem milyen jó érzés ehhez a közösséghez tartozni! :-)
A történet 10ezer km-el ezelőtt kezdődött mikor észrevettem hogy a motor belső oldala korom ködtől szennyezett. Vizslattam a motorteret hogy honnan kerülhetett oda korom. Pont alatta van a kipufogó rezonátor gégecső ami enyhén szólva is megérett a cserére (lásd Blog) Ezután lemostam a motort és meg voltam győződve hogy a hibát elhárítottam. Óriásit tévedtem!!! :-( Nem onnan került korom pára a motorra. Kb. 1 hónap múlva megint észre vettem ezt a leheletnyi kormolódást, de nem találtam az okát:-( Most már tudom hogy a műanyag szívósor és az EGR keverő modul közötti gumigyűrű eresztett már akkor is). Az azóta megtett km-ek alatt csak fokozódott a kormolódás és persze az a fránya gáz a kisebb ellenállás felé igyekszik ami jelen esetben a motortér volt. A mostani tartós autópálya 140km/h-ás sebessége nem igen vette igénybe a motorerőt. (hisz tudjátok milyen könnyed, erőlködés nélküli tempó ez) Ezért az EGR folyamatosan küldött némi kipufogó gázt vissza (gondolom) ami a kis szivárgásból nagy lyukat csinált szétolvasztva a műanyagot.
Amiket cserélni fogok: Szívósor + EGR szlp. + Szívósor tömítés + Fagyálló + EGR szűkítő lemez + 2db gumigyűrű és kap egy 10mm-es lyukkal ellátott egr korlátozó lemezt.
A szívósor bontott, nagy köszönet érte Shadin159-nek! :-) Szétszedtem és az ő gumigyűrűjén is lehetett látni hogy már kikezdték a km-ek. A kristály tiszta állapot elérése után kapott új gumigyűrűt. A többi alkatrész új ami beépítésre kerül (by: Erhard) A szívósort gőzborotvával varázsoltam tisztává kb 1!óra alatt, utána úgy néztem ki mint egy varacskos disznó :-)
Szóval ennél a szívósor variánsnál véleményem szerint nem a lapátkák (örvénycsappantyú) leszakadásától kell tartani, mert azok fémből vannak, fém házban fém perselyeken csapágyazva fogasléccel mozgatva mely szintén a fém házban kapott helyet melyre alulról csatlakozik a léptető motor. Ezt nem olyan egyszerű kiiktatni mint elmondásotok alapján a 2.4-nél. Szerintem ez egy stabil jó megoldás ellentétben a fos műanyag szívósorral. Ha ez is fémből lett volna nem jártam volna így és előbb-utóbb detektáltam volna a kifújást. Nos akinek egy picit is gyanús az a fránya gumigyűrű az még időben cseréltesse ki! Nem kell hozzá leszedni a szívósort, csak a pillangó szelepet és az EGR keverő modult. Gyáriban nem lehet kapni csak 20db/csomag kiszerelésben vagy komplett szívósor tömítés készlet részeként ami 33ezer Ft. Viszont lehet kapni jobb csapágy/"o"ring boltban. Én itt vettem: O-Ring Kft Viton márkájút, bízva az eladó szakértelmében. Azt mondta hogy ez olaj és hőfok álló, ezt szokták vinni az autószerelők is a motorokhoz. Köszi a linket MZO!:-)A méreteket a képekre írtam.
Hétfő reggel viszem a vasat dokihoz és ott is hagyom. Remélem nem jön semmi más közbe a szétszerelés után.
Szívósor variások a teljesség igénye nélkül:
Mindenkinek köszönöm a segítséget és az aggódó szavakat! Ilyenkor mindig újra és újra átérzem milyen jó érzés ehhez a közösséghez tartozni! :-)
Pityukoma2015-08-08 15:24:03 // 70120
Kérdezd Giuntini Cartársat, ha jól emlékszem neki volt pont ugyanez a hiba. Nem emlékszem mi volt a megoldás rá.
Szili82015-08-08 09:23:09 // 70119
Sziasztok!
Tegnap a bal első ablakemelő megadta magát. A motor morog de nem csinál semmit se. Ma szétszedtem, nincs eltörve benne semmi, a bowdenek a helyükön vannak, a fogaskerekek nincsenek elkövetett. Mi lehet a baj?
Tegnap a bal első ablakemelő megadta magát. A motor morog de nem csinál semmit se. Ma szétszedtem, nincs eltörve benne semmi, a bowdenek a helyükön vannak, a fogaskerekek nincsenek elkövetett. Mi lehet a baj?
Tozo2015-08-08 00:17:28 // 70118
Az egyik Can kommunikacios hiba masik pedig kuplunpedal kapcsolo nem megfelelo jel.
.......................2015-08-08 00:01:26 // 70117
A lényeget levágtad alul ,ott írja mi a hiba oka
Liquid2015-08-07 23:40:30 // 70116
nem mindet, ha tiédben nincs tekerő akkor xenonos :)
emGéza2015-08-07 23:01:45 // 70114
Én csak a kezelési könyvet nézegettem , ott meg volt ábra a fényszóró állításra , a műszerfali gombokkal . Bakker ! Enyémbe ilyen sincs ? Morgolódtam magamba :-)
Nem mindegyik 59st szerelték xenonnal . Vagy igen ?
Nem mindegyik 59st szerelték xenonnal . Vagy igen ?
Tozo2015-08-07 22:44:34 // 70113
üdv szosza,
kiovastam ABS hibatárolót:
U1701
C1133
Ezek szerint vmi kontakt hiba lehet a háttérben. Kuplunpedál kapcsoló új.
Sajnos egy bp-i márkaszervíz kapásból kuplungpedál kapcsolót cserélt, le sem írom mennyiért....
Lesz időm, akkor megnézem a csatit, kábelt illetve ABS stekkert. ECU-ban nem volt hibakód.
kiovastam ABS hibatárolót:
U1701
C1133
Ezek szerint vmi kontakt hiba lehet a háttérben. Kuplunpedál kapcsoló új.
Sajnos egy bp-i márkaszervíz kapásból kuplungpedál kapcsolót cserélt, le sem írom mennyiért....
Lesz időm, akkor megnézem a csatit, kábelt illetve ABS stekkert. ECU-ban nem volt hibakód.
yani🍀2015-08-07 22:42:45 // 70112
xenonnál kötelező az automata magasságállítás.
emGéza2015-08-07 22:37:17 // 70111
Két állító csavar van .
A lámpa test közepén elhelyezkedővel a fel-le , míg a szélén lévővel a jobbra-balra
állítható a csavar ki-be tekerésével .
Automatán állítja a magasságot , vagy Te kapcsolhatod ?
Én az hittem az enyémbe nincs magasság állítási lehetőség , de már rájöttem , automata .
Először villany be , majd beindít . Tekergette magát le-fel s beállt pozícióba . De az egyik alacsonynak tűnt , arra a csavarral állítottam rá .
Képem nincs róla :-)
A lámpa test közepén elhelyezkedővel a fel-le , míg a szélén lévővel a jobbra-balra
állítható a csavar ki-be tekerésével .
Automatán állítja a magasságot , vagy Te kapcsolhatod ?
Én az hittem az enyémbe nincs magasság állítási lehetőség , de már rájöttem , automata .
Először villany be , majd beindít . Tekergette magát le-fel s beállt pozícióba . De az egyik alacsonynak tűnt , arra a csavarral állítottam rá .
Képem nincs róla :-)
Alejandro2015-08-07 22:01:48 // 70110
Szia!
- első szélvédő alatti két kis műanyag izé cseréhez:
cikkszámok: 156074516 és 156074517
ár: ~4e FT/db
rendelheted itt Erhardtól, de a cikkszámok alapján pl. Unixból is.
- emblémák kopottak / csere:
nekem vannak alu emblémáim, a klasszikus színes, illetve fekete-fehér. nekem is ez van fent a gépen. nézd meg itt a hirdetésem, vagy dobj emilt, ha érdekel.
- első szélvédő alatti két kis műanyag izé cseréhez:
cikkszámok: 156074516 és 156074517
ár: ~4e FT/db
rendelheted itt Erhardtól, de a cikkszámok alapján pl. Unixból is.
- emblémák kopottak / csere:
nekem vannak alu emblémáim, a klasszikus színes, illetve fekete-fehér. nekem is ez van fent a gépen. nézd meg itt a hirdetésem, vagy dobj emilt, ha érdekel.
GTPeti2015-08-07 21:39:33 // 70109
lyukat, természetesen. :)
GTPeti2015-08-07 21:20:46 // 70108
A 156 fűtésboxának motorjai is ilyen 5,5-ös csavarokkal vannak rögzítve. És, hogy esne le a pizzája a tervezőnek, egy-két szerelőjukat is elfelejtettek odatenni a fém merevítőkre, hogy a csavarokhoz hozzá lehessen férni. Mondjuk tulajdonképpen szegecselhették is volna. :)
Ahhoz képest rendesek voltak... B)
Ahhoz képest rendesek voltak... B)
.......................2015-08-07 21:18:12 // 70107
n
emGéza2015-08-07 21:11:12 // 70106
Ez a 5ésfeles kulcs ...
Úgy gondolom , hogy amit szakavatottakra bízna a gyár , ott nem sztender méretű és formájú a csavarfej . Azért beszerezhető egy általános szerszámboltba .
Úgy gondolom , hogy amit szakavatottakra bízna a gyár , ott nem sztender méretű és formájú a csavarfej . Azért beszerezhető egy általános szerszámboltba .
emGéza2015-08-07 21:05:34 // 70105
Köszi !
De , most vágytam egy kis kihívásra és ismerd meg , hogy mi van a kárpit alatt . :-)
De , most vágytam egy kis kihívásra és ismerd meg , hogy mi van a kárpit alatt . :-)