Fórum >> Típusok >> 159

FireAlfa2015-08-11 10:59:49 // 70190
A generátor javítás kész is lett. A diódák elszálltak, más minden jó állapotban. 8000 Huf díjat kért az idős de becsületes szaki :-)
FireAlfa2015-08-10 20:29:45 // 70189
Ma hazafelé jövet úgy gondolta a generátorom hogy befejezi pályafutását az autómban. 20 perc alatt kiszedtük majd irány a villanyászhoz. Tengely nem szorul szabadonfutó oké kefe oké megégve nincs. Vszínű diódasor...hnap kiderül...
Greentimus2015-08-10 20:29:17 // 70188
1234, 0000 stb.. Valami ilyesmi lesz.
Piritu - 1.000.0002015-08-10 20:18:27 // 70187
Kérdés, hogy milyen JBL...
Az se mindig jó, ha alap készülékkel sokkal jobb hangszórót hajtasz. (Érzékenység, kimeneti impedacia és társai)
Egyszer belepróbáltam a Spiderbe a JBL-t, a Spider MAC MP4000-es végfokáról hajtva:

Maga a MAC ne rossz cucc, de messze nem egy kategória a vele. Összességében katasztrófális volt, aztán rákötöttem az eredeti végfokára és ááááááááááááá
David | Centocinquantanove2015-08-10 20:08:32 // 70186
Az is van de azzal még csatlakozni sem tudtam.
Itt is játszott a mutatókkal, alapjáraton 0 rpm, üres a tank, airbag hiba, klíma ki-be meg ilyenek...
AlfaOBD valami kódot kér mindjárt az elején amit nem tudok hogy micsoda...
Greentimus2015-08-10 19:24:55 // 70185
Anno én is eddig jutottam. Eléggé ijesztő volt az egész. Nekem még a üzemanyagszint jelző részen is bezuhant nullára a jelzés és villogott, hogy tankolni kellene. Én nem erőltetném a kütyüt... Max AlfaODB-vel nézz rá hátha, de nekem kuka lett a ketyere végül.
yani🍀2015-08-10 19:17:28 // 70184
Olvasd vissza Erhard hozzászólásait!
AdiArsenal2015-08-10 19:09:34 // 70183
Akinek Tbi-s 159-ese van írna róla tapasztalatot fogyasztás, menetdinamika, problémák témakörben?! Köszi
David | Centocinquantanove2015-08-10 16:59:50 // 70182
Bluetooth ELM327 OBD2 Android Torque kérdésben tudna valaki segíteni?
Az adapterrel van kommunikáció, de a program szerint az ECU-val nincs, pedig kb 5 percig kapcsolgat mindent serényen a cucc, majd magától leallitja a motort és nincs tovább. Közben valami protokoll ellenőrzéseket csinál...
tdemeter2015-08-10 14:16:55 // 70181
Ok, akkor hanyagolom
Veszek inkabb sprayt
koszi
Liquid2015-08-10 13:21:24 // 70180
ne tedd! inkább egy sima spray, amit kinyitva az utastérben kell hagyni, én nem fújnék semmit a szellőzőkbe ki tudja milyen folyadéká alakul
droberto2015-08-10 13:20:00 // 70179
Még az autó környékére se vigyed.
My story.
Ez a jó.
David | Centocinquantanove2015-08-10 11:28:22 // 70178
Dugd le a csövet, aztán hagy szóljon! Semmi exra.
Egyébként szerintem az ózónos gázos sokkal jobb cucc mint a hab.
tdemeter2015-08-10 11:22:20 // 70177
Urak!

Vettem ilyen csoves klimatisztito habot. Ki van cserelve a pollenszurom, segit valaki, hogy hogy kell 159-nel kitisztitani a klimat?
Csak betolom a csovet es jol megnyomatom? Felek, hogy esetleg szetmar valamit belul:( eddig ilyen gazosat hasznaltam amit az utasterben kell, habot hogy kell?
emGéza2015-08-10 10:59:26 // 70176
Ja ! Amúgy meg mindegy , hogy mi szól egy 159-be , csak valami megtörje a csendet .
Ezért is örülök , hogy nem kaptam még meg az eladótól az ígért kerékcsapágyat :D
norbi04092015-08-10 10:54:11 // 70175
Köszönöm szépen! Ennek örömére szerdán EGR takarítás a program :) Remélhetőleg csak ez okozza a hideg alapjárati köhögést. :) Legutóbb 1 éve volt takarítva...kíváncsi leszek mennyi finomság lesz benne...
emGéza2015-08-10 10:52:43 // 70174
A 47-be h,ajtóba raktam 2 JBL-t , ... hát nem szól jobban mint a 2 gyári elöl .
Igaz a gyári rádió se piskóta , teljesítmény és a rádió rész is gyenge . Gondolkodtam abba
beépítem ...
Piritu - 1.000.0002015-08-10 10:47:10 // 70173
Akar, de ne varj csodat tole, elegge alap keszulek. Bar a gyari alap radinal minden jobb. Amugy a hangszorokkal kezdenem.
GTPeti2015-08-10 09:42:02 // 70170
Legkésőbb az átégett szívósornál elkezdenék egy kpl. EGR-off-on gondolkodni. ;)
GTPeti2015-08-10 09:38:34 // 70169
Examinerrel próbáltátok?
Ha nem, azzal kéne.

Az angol nyelvű hibaüzenetre pedig rákeresnék Google-vel.
Piritu - 1.000.0002015-08-10 09:08:12 // 70168
El kell, hogy keseritselek, nem ez a megoldas. Pontosabban annak tunhet, amig nem hallasz normalisan megszolalo cuccot.
Mas megoldast talaltam, ha tovabb olvasod a blogomat, ott le van irva minden :-)
Martin Kovacs2015-08-10 08:59:31 // 70167
Koszi a segitseget ;)
David | Centocinquantanove2015-08-10 08:47:48 // 70166
Köszönöm az infót!
Ebben az esetben egy akksis bluetooth receivert intéztem, állítólag 8-10 órát üzemel és USB-ről lehet tölteni.
Kiváncsi vagyok milyen lesz.
Csosznorbert2015-08-10 08:30:41 // 70165
Nekem a polaroid a műszerfali kijelzőt "sötétíti el" bizonyos rátekintési szögben.
emGéza2015-08-10 06:56:51 // 70164
"- - - A gyári zenecucc hangja finoman szólva is kritikán aluli, azt még megértem, hogy mély nincs (mert nincs mélynyomó), de hogy magas sincs, azt nem."

Elsőre nekem is ilyennek szólt . De ! Az USER EQ SETTING beállítva , van mély -magas és még rányomva a LOUD , ami még kiemeli a mélyet és a magast .

Mivel ezt lassan 5 éve írta Kend , azóta biza már beállíthata :D
Piritu - 1.000.0002015-08-10 06:53:39 // 70163
A jobb elso helyzetjelzo eget ki.
Martin Kovacs2015-08-10 00:37:47 // 70162
Sziasztok Cartarsak !!!

A muszerfalon folvillant a check right hand side front light uzenet ! Semmi baj nincs ezzel ertettem is az uzenetet. De ! Megneztem az osszes elso izzot es egyik sem ment ki ! Ilyenkor mi van ?

Koszi: Martin
Piritu - 1.000.0002015-08-09 22:26:00 // 70161
Jóccakát mindenkinek!
Piritu - 1.000.0002015-08-09 22:11:28 // 70160
Akkor lehet, hogy ezért nem zavar? :-D
.......................2015-08-09 22:05:52 // 70159
Polaroid napszemüvegel nincs ilyen
Piritu - 1.000.0002015-08-09 21:24:37 // 70158
Ezek szerint nem csak nekem tűnt fel két napos használat után.
Mondjuk már nem zavar...
Shadin2015-08-09 20:39:39 // 70157
Majd ha lekopik az "eladási" szilikon a műszerfalról és koszosabb lesz a szélvédő, már nem is fog tükröződni.


:-)
Pityukoma2015-08-09 20:13:00 // 70155
Azt nem néztem. Majd ha megint kézben lesz kipróbálom.
Csabi2015-08-09 20:12:49 // 70154
Főleg azért is, mert így ugrott a garancia is...
Csabi2015-08-09 20:10:26 // 70153
Felemerülne bennem, h az injektorok jók-e....(Semmi hibakód nincs? ) Egyébként meg , kicsit sem értem, ha kiadsz több százezret új injektorokra, akkor miért nem bízod szakemberre a cseréjét?!
vexdecore2015-08-09 20:06:20 // 70152
Sziasztok.

Nem túl rég van meg az Alfa 159-em. és már az elején feltűnt, hogy a szélvédőben erősen tükröződik a műszerfal teteje, főleg a fűtés rács. Gondoltam, majd megszokom, de azóta is elég idegesítő, főleg napsütésben. Másnak is van ilyen gondja? Lehet esetleg orvosolni?
Csabi2015-08-09 20:03:41 // 70151
"Az az érdekes hogy simán tüdővel át tudom fújni a zsír újat is és a régit is."
Végül is, nem tömörzárásra hívatott, de nagy mennyiséget semmiképp nem engedhet át...A régi EGR-ed kézzel megnyomkodva, nem szorul?
DESQE2015-08-09 20:01:21 // 70150
Sziasztok! Injektorcsere után még mindig nem indul... :(
- Új injektorok kódjai beirva
- Öntanulási értékek törlése - sikeres
- Vezérlőegység/befecskendezők csere - Hiba a végrehajtásban

esetleg járt már valaki hasonlóan?
Csabi2015-08-09 19:48:56 // 70149
Pont akkor dobja hamarabb amikor működnie kellene, ....legalábbis amikor próbálgattam, mindig dobta már menet közben is pár km után....
Intenzívebb menetben később...
Pityukoma2015-08-09 19:33:48 // 70148
No ezt majd kipróbálom. Megint tanultam valamit :-)
Pityukoma2015-08-09 19:17:01 // 70147
Lehet, a csuda tudja. Ez az EGR nevű szerkezet joggal örvend közutálatnak :-D Brutál mi dzsuva jött ki a szívósorból, csak mostam-mostam....és folyt, időnként röpködött ki belőle a szutyok. Pedig első ránézésre nem tűnt vészesnek amikor lámpával belevilágítottam.
Elképzelhető hogy nem zárt 100%-ban. Az az érdekes hogy simán tüdővel át tudom fújni a zsír újat is és a régit is.
Kíváncsi leszek az enyémre. Majd lövök fotókat róla.
.......................2015-08-09 19:00:07 // 70146
Ez igaz ,ha tök ledugózod és mész 500km ert 2000es fordulaton,nem lesz egr hibakod
Majd Csak az első üzemmeleg alapjáratnál lesz sípolás
Csabi2015-08-09 18:36:40 // 70145
"Az EGR rendellenes működéséről kapásból kapnèk hibaüzenetet? "
Sajnos nem , csak akkor kapsz ha már teljesen beállt..
Az alapjárati gond, indítás után, igen lehet az EGR-től, akár le is fulladhat tőle...( szorul, akadozva jár)
.......................2015-08-09 18:36:31 // 70144
Az egr szívesen leragad az 1,9 2,4 jtdm nél ha tempomatal mész tartósan
Abból érzed hogy padlógázra nem lesz max turbónyomás
Erhard 242 (Pure Energy)2015-08-09 18:32:50 // 70143
No volt egy 600 km es kis túránk autopálya 150 meg autóút 120 sok előzés így is maradt a 9,5- ös fogyi... élmény volt vele menni :)
Csabi2015-08-09 18:29:39 // 70142
Az nem lehet, h a gumigyűrű elolvadása/tönkremenetele már az okozat? Arra gondolok, h ott kezdődött, mert az EGR nem zárt rendesen, és a tartós 140-es tempó már a szívósort is elkezdte olvasztani? (megnéztem egykét MES arhívumot 140nél 450-470°C a kipuffgáz hőmérséklete...igaz 2,4nél , de nem hiszem, h sokkal kevesebb lenne 1,9 esetében...csak érdekességként) Többek között ezért is tutifix, h 140-nél már zárva van , és nem nyitogat az EGR.
Amúgy köszi a szívósorról a fotót, komoly ez a fogasléces megoldás, főleg a másik rudazatos megoldáshoz képest, látszik, ez már többet volt a tervezőasztalon...
Kár , h az EGR-t nem karolta fel senki....
DESQE2015-08-09 18:24:36 // 70141
Oksa szerintem kiprobálom majd, remélem megoldódik. :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak