Mivel közel volt , hát csak elmentem megnéztem a csili-vili krómfelnit , pótkeréknek .
Szerintem többet ér mint a gyári mankókerék . Na ! Meg úgy se sűrűn kell használni ,
azért jó , ha van .
ezaze
Pont az 59-re szabták . 5x110 , 65 agyméret , ET35 és még Olasz is :D
emGéza2015-10-15 07:50:42 // 71921
.......................2015-10-15 01:07:16 // 71920
Fialla kft szekszárd
Ducato és egyéb Fiat váltós
Ducato és egyéb Fiat váltós
Peeeti852015-10-14 20:43:36 // 71918
Szia. Ha találsz egy jó váltós szakembert vagy szervizt, a számát megadhatnád nekem is.
Nálam más a tünet, felső kulisszaállásokban akad a váltókat ha kicsit intenzívebben váltanék, főleg 3.ba ha tolom fel. :( Július óta van meg az autó, először nem is figyeltem fel a dologra, mert nem minden fordulatszámon csinálja és ha fentről váltok vissza, akkor egyáltalán nem.
Nálam más a tünet, felső kulisszaállásokban akad a váltókat ha kicsit intenzívebben váltanék, főleg 3.ba ha tolom fel. :( Július óta van meg az autó, először nem is figyeltem fel a dologra, mert nem minden fordulatszámon csinálja és ha fentről váltok vissza, akkor egyáltalán nem.
Dömpi (il dottore)2015-10-14 20:27:21 // 71917
ez a nyelestengely? és azon sorakoznak az egyes fokozatok csapágyai? vagy ez hogy van? nem értek a váltóhoz!
Vagy a nyelestengely tök más?
Ma a szerelőm mégis meghallgatta: erős a hangja 2-ben, alig hallható 5-ben és 6-ban, de van ott is hangja
Mennyi lehet a javítás?
(már az előbb kezdtem nézegetni a tbi-ket, de a hahu-n nagyon gáz a felhozatal, a mobile.de-n meg amire hajlandó lennék lecserélni az Arkangyalt, az regadóval együtt 5 misi. Annyim meg nincs)
Vagy a nyelestengely tök más?
Ma a szerelőm mégis meghallgatta: erős a hangja 2-ben, alig hallható 5-ben és 6-ban, de van ott is hangja
Mennyi lehet a javítás?
(már az előbb kezdtem nézegetni a tbi-ket, de a hahu-n nagyon gáz a felhozatal, a mobile.de-n meg amire hajlandó lennék lecserélni az Arkangyalt, az regadóval együtt 5 misi. Annyim meg nincs)
Piritu - 1.000.0002015-10-14 19:57:57 // 71916
Mondjuk ez is igaz.
Piritu - 1.000.0002015-10-14 19:33:27 // 71915
Már kidobtam :-(
Don Gombóc2015-10-14 19:27:51 // 71914
Ez az átka a katalizátoros technikának amióta van. :-(
Kíváncsi lennék a belsejére a hátsó dobnak, ha netán cseréled, ne dobd ki. Valószínűleg ez is csak sima perforált párhuzamos csöves belső zajcsökkentő dob. Azt hiszem ha időszerű lesz majd csináltatok savállóból dobot rá hátulra, de mindjárt kettőt, és csövezést is aztán dupla lesz.
Kíváncsi lennék a belsejére a hátsó dobnak, ha netán cseréled, ne dobd ki. Valószínűleg ez is csak sima perforált párhuzamos csöves belső zajcsökkentő dob. Azt hiszem ha időszerű lesz majd csináltatok savállóból dobot rá hátulra, de mindjárt kettőt, és csövezést is aztán dupla lesz.
Giuntini2015-10-14 13:53:55 // 71913
Ma felkerültek a téli gumik, Misi Alpinok
Giuntini2015-10-14 13:50:45 // 71912
Ezt adom, mert a nyáron amikor szinte csak autópàlyáztam, kb.1500 km-enként regeneràlt. Most hogy vàrosozom tegnap dugóztam is 600 km-t bírt , úgy hogy volt benne KUL. A sok leàllítàs, indítózàs, motor lehülés is növeli a reg. gyakoriságát. Mindenesetre en telen is gyakran pàlyàzom.
.......................2015-10-14 11:48:17 // 71911
Az alap probléma ott kezdődik hogy az M32 váltó 320Nm erre van tervezve,maximum
A motor pedig 300Nm ert,ha csippelt akkor 350Nm ert
És ettől túlterhelődik
A jó hír hogy időben elkapva javítható,és van is alkatrész bele
A motor pedig 300Nm ert,ha csippelt akkor 350Nm ert
És ettől túlterhelődik
A jó hír hogy időben elkapva javítható,és van is alkatrész bele
.......................2015-10-14 11:40:43 // 71910
Ez 5x98 lyukkörü GT felni
Ergo nem passzol
Ergo nem passzol
.......................2015-10-14 11:37:27 // 71909
Tuti egyik sem bírja ki a 159 tömegét
Vegyél inkább a bontóból egy rendes pótkereket
Vegyél inkább a bontóból egy rendes pótkereket
.......................2015-10-14 11:29:10 // 71908
Csapágy a váltóban ,a 2,4,6 fokozat .tengely végén
,ha rugdos a váltókar gáz motorfékre akkor tuti,
Ilyen sajnos az M32 es váltó
Opel
Ez kb 5ezer km ert bírígy ha már sír, aztán ko
Azonnal szerelő!
M32 váltók gondja
,ha rugdos a váltókar gáz motorfékre akkor tuti,
Ilyen sajnos az M32 es váltó
Opel
Ez kb 5ezer km ert bírígy ha már sír, aztán ko
Azonnal szerelő!
M32 váltók gondja
vzsiros2015-10-14 11:23:28 // 71907
oké, ezt értem, gondoltam. Akkor a szerelő happening jelleggel elállította? vagy mitől állítódott el a csórikám. Mert ugye akkor magától biztos nem.
GTPeti2015-10-14 11:17:20 // 71906
A xenonok alaphelyetét nem lehet számítógéppel beállítani. Azzal csak resetelni lehet őket.
Csak csavarral lehet beállítani az alap-pozíciót. (Legalábbis a legtöbbnél így van.)
Csak csavarral lehet beállítani az alap-pozíciót. (Legalábbis a legtöbbnél így van.)
zsoltika2015-10-14 11:01:42 // 71905
Szia! Kb egy hónapja volt nekem is ilyen problémám. A villanyos emberke többször is rádugta a gépét és újra kalibrálta, de mindig ugyanoda felfele lőtte be az alaphelyzetet.
Utána a csavarokkal beállította, és azóta szerencsére nincs probléma vele. (a lámpatesten van két csavar, egyik horizontálisan másik vertikálisan állítja)
Utána a csavarokkal beállította, és azóta szerencsére nincs probléma vele. (a lámpatesten van két csavar, egyik horizontálisan másik vertikálisan állítja)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-10-14 10:40:05 // 71904
lehet csapágy lesz az, azt érdemes cserélni nem egy nagy pénz ...a javítás inkább sok + a le-fel szerelés de még így is olcsóbb, mint egy bontott váltó pl
Liquid2015-10-14 10:26:52 // 71903
Első fékeket kell hamarosan cserélnem, tudtok valami jó cuccot ajánlani? Alapvetően valami sportfélét szeretnék, BremboMax volt már a 156-on, az pl. jó lenne, de nem találok ilyen méretben.
Dömpi (il dottore)2015-10-14 10:20:07 // 71902
és ez mit jelent? csere? vagy felújítható? van alkatrész hozzá? mikor célszerű beavatkozni?
Erhard 242 (Pure Energy)2015-10-14 10:05:23 // 71901
sanszos hogy váltó :(
Dömpi (il dottore)2015-10-14 09:30:24 // 71900
Hali!
Régen jártam itt, mostanság elég kevés az időm. Lesz is mit visszaolvasnom :(
VISZONT HELYZET VAN! SOS KELLENE INFÓ.
Néhány napja kettesben motorféken olyan hangot ad a kocsi, mint a 4-es/6-os villamos. No, nem a combino, hanem a régi :)
Valakinek valami ötlet?
Váltó lesz? Ha igen, akkor azon belül mi?
Szerelőmmel váltottam pár szót, azt mondta, majd ha minden fokozatban ezt csinálja, akkor menjek. De engem nagyon idegesít.
Köszi előre is!
Régen jártam itt, mostanság elég kevés az időm. Lesz is mit visszaolvasnom :(
VISZONT HELYZET VAN! SOS KELLENE INFÓ.
Néhány napja kettesben motorféken olyan hangot ad a kocsi, mint a 4-es/6-os villamos. No, nem a combino, hanem a régi :)
Valakinek valami ötlet?
Váltó lesz? Ha igen, akkor azon belül mi?
Szerelőmmel váltottam pár szót, azt mondta, majd ha minden fokozatban ezt csinálja, akkor menjek. De engem nagyon idegesít.
Köszi előre is!
Erhard 242 (Pure Energy)2015-10-14 09:09:13 // 71899
mondjuk talán annyi még a dpf témához, hogy azért az sem mind1, hogy 100e km alatt 100x pucolja ki vagy 300x...minél többet pucol annál több plusz hőt kap ....
emGéza2015-10-14 08:55:02 // 71898
Köszönöm!
Már elkelt :(
Már elkelt :(
vzsiros2015-10-14 08:55:00 // 71897
egyszerűen otthon be tudom-e lőni valahogy az automata lámpaállítómat, hogy alacsonyabbra állítsa már azt a vakítást, amit most épp szembejövő sofőrmagasságra tesz?
Zolinál volt 3 hétig szegény, sok mindenféle bajjal, (turbó, meg egyebek) és most az első tesztvezetésemkor azt vettem észre, h mindenki rám villog. Mikor egy kamion mögött hajtottam, szépen megfigyelhető volt, hogy a fényesség pereme a pótosának közepéig felkúszott. Maga az automata állító nem döglött be pedig, mert beindításnál jól láthatóan felviszi, majd lejjebb viszi a fénycsóvát.
Vagy guruljak ki Zoliékhoz, hogy legyen tuti a dolog?
Zolinál volt 3 hétig szegény, sok mindenféle bajjal, (turbó, meg egyebek) és most az első tesztvezetésemkor azt vettem észre, h mindenki rám villog. Mikor egy kamion mögött hajtottam, szépen megfigyelhető volt, hogy a fényesség pereme a pótosának közepéig felkúszott. Maga az automata állító nem döglött be pedig, mert beindításnál jól láthatóan felviszi, majd lejjebb viszi a fénycsóvát.
Vagy guruljak ki Zoliékhoz, hogy legyen tuti a dolog?
yani🍀2015-10-14 08:04:49 // 71896
Szerintem ennél jobb nem kell pótkeréknek
emGéza2015-10-14 07:59:03 // 71895
Martin Kovacs2015-10-13 23:29:12 // 71894
Azárt heti egy 300 as kör benne van. Mégis kormos :S
Piritu - 1.000.0002015-10-13 22:07:54 // 71893
Regen ügyben nagyon kíváncsi leszek a Giuliettára. Elvileg a TCT váltó meg tudja csinálni, hogy "emelt" fordulaton tartja a motort regen közben. Ha ezt nem teszi, akkor kamu a duma: "A folyamat befejezéséhez szükséges ideális körülményeket akkor éri el, ha a gépjárművet 60 km/órás sebességen üzemelteti és a fordulatszámot 2000/perc-en tartja."
emGéza2015-10-13 22:07:44 // 71892
16" teljes értékűre gondoltam ! Suttogva írtam :)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-10-13 21:41:49 // 71891
jaja ez így van ahogy írod, a 2.0-nak nem kell sok idő a pucoláshoz, aki napiasan autózik 25-30 percet egy huzamban annak sosem fog eltömődni....a többinél azért jobb oda figyelni....vagy TBi és nincs pucolás :DDD
Piritu - 1.000.0002015-10-13 21:34:22 // 71889
"Úgy jött ki a lépés," - lehet, de ha 1000 km nem elég, akkor mi a valószínűsége, hogy 500-on úgy jön ki? Vagy 100-on? Esetleg 50-en? Szerintem nem a hossz számít, hanem a gyakoriság. Legyen ideje időben, amikor még nincs nagyon eltömődve, meleg motornál legalább 10 percig égetni.
"75..80% dpf dugulásnál már regenerál" - az enyém nem. A múltkor sikerült elkapnom egy regent. 97% felett volt, igaz előtte nap 2x5 km-t mentem, de azelőtt bő 2*60 km-t.
"75..80% dpf dugulásnál már regenerál" - az enyém nem. A múltkor sikerült elkapnom egy regent. 97% felett volt, igaz előtte nap 2x5 km-t mentem, de azelőtt bő 2*60 km-t.
Liquid2015-10-13 21:32:48 // 71888
valami ilyesmi, szerencsére (kop-kop) még nem volt hozzá szerencsém közelebbről :)
.......................2015-10-13 21:16:59 // 71887
Örülök hogy neked és sokan másoknak jól szuperál,
Legalább ti korommentesen tartjátok a levegőt
Legalább ti korommentesen tartjátok a levegőt
Csabi2015-10-13 21:15:57 // 71886
amiből kevesebb van, evidens, h elöbb el is fogy :) egyébként meg biztos azért, mert nem 500as etapokat mentek....
.......................2015-10-13 21:14:40 // 71885
Erre gondolsz?
potkerék
potkerék
.......................2015-10-13 21:12:00 // 71884
El is fogyott a bontóból a 2,4jtdm motor
Csabi2015-10-13 21:10:37 // 71883
Van némi ellentmondás az irományod és a tények között... Újra példaként és tényként megemlítem, h jelenleg is, a tulajok többsége marhára nem megy 500km-es etapokat, napi pár km-es ingázás, munkába járás mellett sincs gond a DPF-el...
Nagy átlagban 2x20km-eket megyek főúton, +városi közlekedés...pálya egy évben kb 5x...sokan vagyunk így...
Nagy átlagban 2x20km-eket megyek főúton, +városi közlekedés...pálya egy évben kb 5x...sokan vagyunk így...
Liquid2015-10-13 21:08:06 // 71882
így igaz, durván néz ki a 17-es keskeny vasfelni :)
.......................2015-10-13 21:06:46 // 71881
Úgy jött ki a lépés,
75..80% dpf dugulásnál már regenerál
Ha este csak 65 % ig ment rel akkor nem indítja el
75..80% dpf dugulásnál már regenerál
Ha este csak 65 % ig ment rel akkor nem indítja el
.......................2015-10-13 21:03:41 // 71880
Csendben megjegyzem,h a nagyfékes 159nek a pótkereke is 17zoll
125 80 17 gumival
125 80 17 gumival
emGéza2015-10-13 20:39:22 // 71879
Ha összejön a 4 fő ...
Ő , szerintem Amorés
Ő , szerintem Amorés
emGéza2015-10-13 20:29:18 // 71878
Üdv kis fékes társak ! Jó , a nagy fékeseknek is , Üdv ! :D
Mivel , ma végre eladtam az Opel 16" felniket és nincs pótkerék a gépnek .Ezért
vállalkozó kedvű társaim keresem , két témában :
1. Ki venne , 1 db gyári 16"-os lemezfelnit ?
2. Ki adna el , gyári 16"-os lemezfelnit 1 darabonként .
Akkor veszek egyet :
1 emGeza
Eladok 4 db gyári 16"-os lemezfelnit :
Mivel , ma végre eladtam az Opel 16" felniket és nincs pótkerék a gépnek .Ezért
vállalkozó kedvű társaim keresem , két témában :
1. Ki venne , 1 db gyári 16"-os lemezfelnit ?
2. Ki adna el , gyári 16"-os lemezfelnit 1 darabonként .
Akkor veszek egyet :
1 emGeza
Eladok 4 db gyári 16"-os lemezfelnit :
Piritu - 1.000.0002015-10-13 20:11:43 // 71877
Csendben hozzátenném, hogy már többször is tapasztaltam, hogy egy 1000 km-es tempós hazaút után másnap reggel a melóba menet kezdett regenerálni.
.......................2015-10-13 20:07:50 // 71876
Úgy ok ,ha van egy 500km es túra rendszeresen
Giuntini2015-10-13 18:57:03 // 71875
Ebben igazad van Szosza, de mivel nincs nekem sem lehetőségem, hogy külön tartsak autópàlya illetve vàrosi autót a lehető legjobb megoldàs. De en mondtam, hogy főleg autópàlyàzom, a vàrosban viszont az automata nagyon kényelmes. Mire már tele lenne a hócipője (DPF-je) , megvàgtàztatom a pàlyàn. Ezért is esett a vàlasztàs a 2,4-re. Ha meg le kell mennem mondjuk Rómàba, ez az autó partner az igazi autópàlyàzàsra.
Haddel2015-10-13 18:51:25 // 71874
Ez a légszűrő tényleg nem szép.
mizooo2015-10-13 18:47:05 // 71873
Ma megcsináltam a 245000-es karbantartást :) Köszi Erhard!
Olajcsere Edge 5w40 + olajszűrő + légszűrő + üzemanyagszűrő (pollenszűrő még hátravan)
Ami nem tetszett a légszűrőház alján vizet találtam :( a szűrő félig rommá volt ázva....
Most kitakarítottam az alját, és a tömítésnél is kipucoltam. Múltkor fater szerelte fel a fedelet a sérült kezem miatt, lehet nem jól feküdt fel a fedél?
Még kellenek a téli gumik és nem akarok hozzá nyúlni egy darabig.
Olajcsere Edge 5w40 + olajszűrő + légszűrő + üzemanyagszűrő (pollenszűrő még hátravan)
Ami nem tetszett a légszűrőház alján vizet találtam :( a szűrő félig rommá volt ázva....
Most kitakarítottam az alját, és a tömítésnél is kipucoltam. Múltkor fater szerelte fel a fedelet a sérült kezem miatt, lehet nem jól feküdt fel a fedél?
Még kellenek a téli gumik és nem akarok hozzá nyúlni egy darabig.
.......................2015-10-13 17:32:35 // 71872
Város csak kínozás egy 2,4jtdm nek
Mikek vesztek dieselt városba?
nem oda való
Mikek vesztek dieselt városba?
nem oda való
Online tag
0
Vendég0
448