Fórum >> Típusok >> 159

Haddel2015-11-29 09:13:42 // 74140
Köszi,megnézem ezeket is.
.......................2015-11-29 08:41:12 // 74139
Ebayon

De ez az

http://www.umbrarimorchi.it/umbra/?lang=en
Haddel2015-11-29 08:40:00 // 74138
Köszi Norby :) Pityukomának ,pedig a részletes blogot😃
Haddel2015-11-29 08:35:20 // 74137
Én olyan olcsón sehol nem láttam.Hol vetted?
Haddel2015-11-29 08:34:27 // 74136
Lefotóznád nekem ,hogy néz ki ,leszedett fejjel?
Norby2015-11-29 08:22:09 // 74135
74012 hozzászólásom.

Pityukomának van hozzá blogja.
Ülés, középkonzol, stb.
Péntek 4 óra, szombat még 2 és volt csápos emelő is.
Pityukoma2015-11-29 00:03:30 // 74133
Kézifék bowden csere + ki kell szedni a hátsó üléslapot. Kb 4-5 órás munka volt. Az egyik legolcsóbb, de az egyik legmunkaigényesebb akcióm volt az exen.
.......................2015-11-28 22:59:05 // 74132
A mito ra 70euroért vettem horgot
Olasz és fasza ,még a kábel is benne volt

430euró ,aranyozott vagy mi?
gery1472015-11-28 22:46:48 // 74131
Üdv,

Első ránézésre nekem ilyen horgom van!
Haddel2015-11-28 22:20:46 // 74130
Haddel2015-11-28 22:15:40 // 74129
Az fasza lesz 😃 még jó ,hogy szeretem a kihívásokat😃
.......................2015-11-28 22:15:32 // 74128
Álmaimban Amerika visszainteget?

Fasza is lehet egy 2tonnás automata 5000ccm es cirkáló,
Tudnak élni
Sajna európa fasorban sincs,képtelenség itt azt az életszinvonalat élni
.......................2015-11-28 22:11:14 // 74127
Valszeg ki kell venni a középkonzolt
ahhoz meg a két első ülést is
Legalábbis a Brerában így kellett
Ja nem ,még a hátsó ülőlapot is ki kellett
Egész napos meló
Piritu - 1.000.0002015-11-28 22:09:39 // 74126
Nincs, csak egyszer említettem Csörinek a kocsi alját nézegetve, hogy nem lehet egyszerű. Ő meg megerősített, hogy szét kell szedni a fél autót.
Piritu - 1.000.0002015-11-28 22:08:18 // 74125
Erre elég egy hanggenerátor is :-P
Piritu - 1.000.0002015-11-28 22:07:14 // 74124
Lehet, mint ahogy minden másra mutogatás az. Általában mindig mással kellene valamit tenni (füstölő busz, kamuhibrid, IFA, 70-es tötymörgők, nem jobbra tartók, stb.). Van érvünk, ellenérvünk, a lényeg, hogy más, ne én.
(Amúgy ma kimondottan tetszett, hogy a polisz nem engem állított meg a szélvédő mögé tett rendszám miatt, hanem a csikorgó kerekekkel a forgalom elől elzárt területen bekanyarodó SUV-ot.)
Haddel2015-11-28 22:04:51 // 74123
Majd tavasszal ,amikor a nagy féket felrakom kicserélemöa kézifék köteleket is. Most épp vonóhorgot vadászok .
Haddel2015-11-28 21:57:51 // 74122
Van blogod róla?
yani🍀2015-11-28 21:56:41 // 74121
Hét ha lenne vagy 10 kocsinak elegendő garázsom, akkor biztosan lenne benne néhány amerikai legenda. Baromira nem érdekelne hogy 5000+ ccm és az sem, hogy kéne hozzájuk egy saját benzinkút. Az a hang, ami egy ekkora benzinesből kijön az maga egy orgazmus,
Liquid2015-11-28 21:53:48 // 74120
ez sztem netto hülyeség, mert az ilyen feleslegesen erős autók nagyon kis százalékát teszik ki a normál napi közlekedésben részt vevő autóknak. Tehát ha mondjuk egy V8-as Merga dupláját szennyezi egy 1.9-es pédétédí passzátnak, ellenben minden mergára jut 100 passzát, akkor mi értelme volna? Arról nem is beszélve, hogy normál közlekedésben igencsak nem használja ki az erőt, ergo nem is szennyez extrém módon.
Piritu - 1.000.0002015-11-28 21:52:19 // 74119
Nem lesz egyszerű a csere :-(
Piritu - 1.000.0002015-11-28 21:51:38 // 74118
Jó pár éve nincs ilyen feleslegesen erős Alfa :-(
Haddel2015-11-28 21:51:12 // 74117
Bakker be volt ma fagyva a kézifékem. Szerencsére nem behúzva hagytam ,hanem sebességben állt az autó.De két hete nem inditottam be,és itt esténként volt párszor -16 fok is. Bosszantó volt ,mentem volna kicsit csúszkálni a sílift parkolóban. Persze kiolvadt egy idő után,aztán tudtam kicsit mókázni😃
Piritu - 1.000.0002015-11-28 21:49:41 // 74116
Az eu akarta 150-nél a határt, gondoltam kihasználom, amíg lehet :-)
Nekem sokkal inkább a 300+ szekerekkel szemben van kifogásom. (Meg a V8-akkal egy olyan világban, ahol 100-al se mehetsz.)
Liquid2015-11-28 21:49:37 // 74115
az Alfa lényege úgy általában az hogy sportos, ami pedig nagyrészt feleslegesen erős, eltekintve a legalapabb verzióktól.
Haddel2015-11-28 21:47:24 // 74114
Sárga tengeralattjáró,ezt lopom ,tetszik😃
yani🍀2015-11-28 21:41:25 // 74113
Ez elég érdekesen hangzik tőled az után, hogy a két legutolsó autód is erősebb 150 lónál:-)
Piritu - 1.000.0002015-11-28 21:36:14 // 74112
Egyenlőre ők is ott tartanak, hogy a jobban szennyező dolgokat tiltják ki. Ez is csökkenést hoz.
Szentségelnek is a kollégák emiatt. Mi lenne, ha általános lenne a tiltás? Mondjuk egy dugódíjjal?
Én az alternatív hajtások helyett (mert ugye az akku gyártása se túlzottan környezetbarát), a feleslegesen erős autókkal kezdeném. Pár éve volt is téma, hogy húznak egy teljesítmény limitet valahol 150 ló körül. Mondjuk abból is lázadás lett.
.......................2015-11-28 21:33:33 // 74111
Nekünk most egy diesel hibrid lenne a telitalálat
Enne 5liter dieselt autópályán 130al
És városban be se indítaná
És csak villannyal halkan gurulna
Plusz lenne összesen 500Nm nyomatéka,hogy lehessen előzni is

No egy ilyenért akár15 millát is adnék
De nincs csak citroen meg volvo,és azok is sokat esznek
forrasr2015-11-28 21:22:40 // 74110
Egyrészt az akkuk előállításnál is van emmiszió, meg későbbi ártalmatlanításnál is, egyelőre nem is nagyon választják szét az anyagokat(nyersanyag visszanyeréshez) mert annyira drága eljárás, illetve annak is van kibocsájtása,...hogy globál melyik a jobb megoldás nehéz lenne megállapítani, csak az érdekek vezérlik ezeket a folyamatokat elsősorban...
Liquid2015-11-28 21:17:14 // 74109
mitől jobb egy hibrid, illetve melyik hibrid a valós hibrid?
Mert nagyrészt megmaradtak a 300 lovas V6 + 20Le-s villanymotor kombónál...
sztem egy zsákutca, csak és kizárólag városi araszolásnál van gyakorlati haszna, viszont arról senki se beszél hogy mennyivel többet szennyeznek az előállításnál..
A range extenderes villanyautónak sokkal több az értelme.
Szép dolog ez a sötétzöldség, csak nem kéne a ló túlsó oldalán póverkedni, és olyan elvárásokat kell támasztani, amik teljesíthetők.
Piritu - 1.000.0002015-11-28 21:11:42 // 74108
Én, ami tanulmány találtam a svájci alagútépítők munkavédelmiseitől, az alapján minden méretben legalább a 90%-át megfogta a dpf a koromnak. Azért nagyon nem mindegy, hogy van-e egy 10-es szorzó.
Az Ikarus-ra pont a nagy részecskék miatt nem annyira fontos. Viszont látványos és lehet "bezzegezni" vele :-DD
.......................2015-11-28 21:08:16 // 74107
Tök mindegy hogy van dpf vagy nincs
Münchenben is kurva büdös van így télen,annak ellenére hogy a buszok is DPF esek

Egyszerűen túl sok az autó,korlátozni kellene az autók számát
Vagy a hibrid hajtásokat támogatni
De amíg az emberek nem veszik meg a hibridet addig le sem gyártják
Ergo nem terjed ,így marad a kőkori 30éves technika
Erhard 242 (Pure Energy)2015-11-28 21:06:50 // 74106
szfváron is volt erre példa már
Liquid2015-11-28 20:54:09 // 74105
tökmindegy hogy van-e DPF vagy nincs, éppen elég gond van azokkal a részecskékkel amit nem fog meg, csak ugye ami nem látszik...
Liquid2015-11-28 20:53:00 // 74104
ez teljesen jogos! Amúgy is tele a tököm azzal, hogy az autókat kiáltják ki főbűnösnek. Egy repülőgép, vagy nagyobb hajó némileg más nagyságrendben okádja a károsanyagokat, csak hát az ugye nem a belvárosi luxuslakás alatt pöfög...
Piritu - 1.000.0002015-11-28 20:52:38 // 74103
Az életszínvonalnak semmi köze a saját megmérgezésünknek. Szegénységi bizonyítvánnyal se mehetsz be kint a zöld zónába piros matricával.
Ha jól emlékszem Bp-en már volt rá példa, hogy a fekete rendszámosokat ki akarták tiltani.
A buszok meg jó példák lehetnének, csak egyenlőre nem róluk beszélgetünk, hanem a herélt, dpf nélküli autókról.
Az viszont előtted is ismert lehet, hogy a nagynyomású CR rendszerek által termelt korom kisebb méretű, mint az ős dieseleké. A világ jelenleg ezen kis koromrészecskék ellen küzd.
Balazs802015-11-28 20:41:12 // 74102
Köszönöm megint tanultam valamit.
.......................2015-11-28 20:40:20 // 74101
Majd ha ugyanaz az életszinvonal lesz akkor kitiltják

A multkor mentem távolsági busszal Győrből Óvárra
Na azok is vagy euro 2esek ,minden busz vagy 30éves
Ott kellene kezdeni
Balazs802015-11-28 20:38:56 // 74100
Egy éve mióta megvan semmi gondom nem volt a DPF-el. Ki sem szeretném szedetni. Ez egy olyan alkalom volt, hogy pont kijött szerintem, hogy nem tudott regenerálni ha jól tudom ötször próbál. Csak ha az újabb soft többször tisztít akkor lehet előtte már az autópályán kinyomta volna nullára és nem lett volna gond a városba. Az bosszant igazán, hogy nem tudod mikor tisztít mert akkor semmi gond mész míg nem végez.
.......................2015-11-28 20:37:14 // 74099
Ha nem melegszik be rendesen akkor nem folyik vissza az olajteknőbe teljesen,
Ez ilyen és normális
Mindíg üzemmelegen kell olajszintet nézni,azt is 10perc állás után
Liquid2015-11-28 20:36:51 // 74098
a katalizátor nélküli benzines még mindig jobb mint egy modern turbodiesel
Piritu - 1.000.0002015-11-28 20:34:01 // 74096
Azért, amiért más sok német városból ki is tiltották őket.
.......................2015-11-28 20:11:32 // 74095
Megg köllene nézni az injektorokat ,
Le merem fogadni hogy kormolnak mint állat
.......................2015-11-28 20:10:35 // 74094
Ha a 89 es katalizátor nélküli favorittal bárhol elfurikázok,
Akkor miért pont a dpf nélküli dieseleket tiltanák ki?
Abban az országban ahol lehet szénnel fűteni mit gondolsz mikor jön ez el?
Soha...
Balazs802015-11-28 18:06:35 // 74093
Nekem is volt DPF gondom és nem külön jelezte ki, hanem motorhibának, kérdeztem szervizben azt mondták 2009 előtti nem jelez külön részecskeszűrőt.
amikor ez volt pont előtte mentem kb 400km-t pályán és szerintem pont a városozásban akart másnap regenerálni ami nem jött neki össze mikor indultam volna megint 400 km-t dobta a hibát és nem ment az autó. Még szerencse laptop ELM nálam töröltem tovább mentem pár kilométer után megint hiba. Aztán már láttam nem fogja maga megint indítani a reget nyomtam neki egy erőltetettet végig ment végigmentem a 400km-t hiba nélkül és azóta már 1000 felett járok és még nem regenerált! nekem is jobb lenne egy másik soft ami sűrűben regenerál. Ezt csinálja bármelyik Alfa szerviz? Mennyi idő+pénz kb?
Norby2015-11-28 16:42:58 // 74092
Nekem is megvan még mindene. Gond nélkül megy és mindjárt 200 lesz benne. Sokat használom városvan és így sincs baja. A friss programmal ugye sűrűbben regenerál, emiatt kevésbé dugul el.
EGR-t tavasszal és ősszel kiakarítom.
Nivan842015-11-28 15:50:10 // 74091
Nekem EGR hibánál a comp LMM+DPF hibát irt a sárga tengeralattjáró megjelenésére. EGR esetleg LMMet pucoljatok és tankold meg prémium dizellel. Ugyanez volt a hibajelenseg nekem is. Mire egyik városból a másikba atertem sikerült felgyorsulni 100ra. Ez lehet a vészüzem miatt is nem feltétlen van eldugulva a dpf mert ahogy leveszem, neked is egy "lelkes" szerelő csak kiolvasta a dolgokat.
Aztán lehet az is amit Guintini kartars mondott a csovel kapcsolatban.

Amúgy én nem szeretném herélni, én betettem egy EGR szűkítő lapocskat. Nyilvan fél megoldás, de sokkal kevesebb trutyi megy vissza a motorba, a töltő nyomás stabil, nem ingadozik, mert épp hülye a szelep és full nyitva van. Annyi az egyetlen negatívum amit eddig tapasztaltam, hogy teljes padlonal 1,5 helyett csak 1,4 bart jelez a műszer de viszont az beton stabilan ott marad. Szűkítő nélkül volt hogy 1,5ről visszaesett 0,8ra és onnan épült fel újra. Elég idegesítő volt.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak