yani🍀2015-12-09 18:32:09 // 74540
Ha esetleg tudtok olyat aki venne egy hibátlan 156 1,6 TS Berlinát 175K-val Alfa Rosso színben akkor kérem, hogy ne tartsátok magatokban. Van egy Cartárs, aki megvenné az enyémet, de nem tudj hová tenni két autót.
Shadin2015-12-09 17:16:40 // 74539
De uncsik vagytok :-(
Shadin2015-12-08 22:27:33 // 74538
Elvette az eszetek a TBi magic ;-)
Abban milyen a váltó? Küldjetek egy képet a bekötésről...
Abban milyen a váltó? Küldjetek egy képet a bekötésről...
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-08 22:13:02 // 74537
ahhoz képest, hogy mekkora fanok vagyunk...áhhhhhhhhhh :DDD
Liquid2015-12-08 22:10:07 // 74536
mert Ő egy jó értelemben vett csendes őrült :)
Pityukoma2015-12-08 22:03:50 // 74535
Egy rövid monológ: Ez mi? Nem tudom és te? Én sem akkor lépjünk a következő menübe :-DDD
De tudtuk kit kell felhívni. Igaz Zoli?
Basszuskulcs Shadin kívülről fújja a menüt. Vakon elnavigált minket telefonon keresztül:-)
De tudtuk kit kell felhívni. Igaz Zoli?
Basszuskulcs Shadin kívülről fújja a menüt. Vakon elnavigált minket telefonon keresztül:-)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-08 21:40:12 // 74534
jah ültünk az autódban mint két veréb és nem bírtuk szóra bírni a gyári kihangosítót :DDD
Pityukoma2015-12-08 21:22:53 // 74533
Gyerekek ma voltam Erhardnál. Kicsit kivittem a vasat a városi dzsungelből. Úgy mentem mint az állat, amit lehetett kihoztam belőle. Akit utolértem azt megelőztem. -és mindenkit utolértem:-D A komp szerinti fogyi 9.6 volt. Visszafelé szolidabb tempóval kerek 9 volt (kicsi dugóval a Szerémi út - Lágymányosi híd körül). Az elmúlt 1000km átlaga kerek 11 lityi. Ennek 90%-a városban volt. Ahogy öregszem egyre ritkábban gurul el a gyógyszer, de ma elgurult és nagyon jól esett :-D Kib@szottul megy, nagyon élvezem. Majd 5 év múlva megmondom hogy jó döntés volt-e a TBi, egyenlőre nagy az örömködés :-)
Piritu - 1.000.0002015-12-08 21:17:14 // 74532
Ja, ja. A másikról majd a másik fórumban.
Piritu - 1.000.0002015-12-08 21:16:25 // 74531
Lehet azzal is. Ha megnézed, elég vékonyka valami, ami a kipufogógáz és a hűtővíz között van.
Az alap a ház elrepedése egy idő után. Egyszerűen a műanyag nem bírja a meleget. Elreped és ahogy a német szerelő mondta "placcs" elmegy a víz.
Az alap a ház elrepedése egy idő után. Egyszerűen a műanyag nem bírja a meleget. Elreped és ahogy a német szerelő mondta "placcs" elmegy a víz.
Giuntini2015-12-08 20:56:38 // 74530
Kint voltam az autóval Érden, az autópályán elindított egy regent. Ami nagyon furcsa, iszonyú büdös van az utastérben, olyan égett szag, mintha regenerálna állandóan pedig nem.
Shadin2015-12-08 20:48:58 // 74529
A 159-ben mármint.
Shadin2015-12-08 20:48:04 // 74528
11-ben meg a TCT manuálisát tették bele :-(
Shadin2015-12-08 20:45:37 // 74527
Nem azzal van a gond, nem?
Shadin2015-12-08 20:43:38 // 74526
Végre reálisan gondolkodnak.
Piritu - 1.000.0002015-12-08 20:30:09 // 74525
Nekem is "olyan van" :-P
.......................2015-12-08 20:28:07 // 74524
2009 2010 évben az opel F40 váltóval szerelték a 2.0jtdm et
A yani nak olyan van
Az F40 400 Nm es ,az van a 2,4 is
A yani nak olyan van
Az F40 400 Nm es ,az van a 2,4 is
Piritu - 1.000.0002015-12-08 20:24:15 // 74523
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-08 20:23:29 // 74522
akár vagy bízd a szerencsére :)
Piritu - 1.000.0002015-12-08 20:20:45 // 74521
Sokra mentem vele amikor Nürnbergnél észrevettem, hogy fogy. A szervizből el se engedtek...
Piritu - 1.000.0002015-12-08 20:18:03 // 74520
Megvolt :-P
Sokkal nyugodtabban alszom azóta.
Sokkal nyugodtabban alszom azóta.
yani🍀2015-12-08 20:16:47 // 74519
Szerintem elegendő a folyadékszint figyelése.
Piritu - 1.000.0002015-12-08 20:16:19 // 74518
Az olajcsere nélküli élet már csak azért is érdekes, mert - mint mindennek - az olajnak is van szavatossági ideje.
Mondjuk az is érdekes, hogy a Júliácskát 20ezrenként kell karbantartani, a 159 35ezrével szemben...
Mondjuk az is érdekes, hogy a Júliácskát 20ezrenként kell karbantartani, a 159 35ezrével szemben...
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-08 20:15:20 // 74517
én is cserélek benne castrol-t meg kap egy kis xado-t :DDD
Shadin2015-12-08 20:10:21 // 74516
EGR hűtőház preventív csere?
Shadin2015-12-08 20:09:32 // 74515
Az történt :-)
Az határozottabban és finomabban váltott. Vagy csak megszépültek az emlékek.
Arra azért kivi vagyok, hogy a 350Nm-es váltó elé miért tettek 360Nm-es motort...
Az határozottabban és finomabban váltott. Vagy csak megszépültek az emlékek.
Arra azért kivi vagyok, hogy a 350Nm-es váltó elé miért tettek 360Nm-es motort...
Shadin2015-12-08 20:06:54 // 74514
Én már hívő vagyok és hiszem a megmagyarázhatatlant :-)
Csodaszertől eltekintve mindenhol dicsérik a Castrol Syntrans Multivehicle 75w-90 olajat. Pénteken lett beletéve és egyre jobb, szerintem ha csak az olaj az oka akkor egyből érezni kellett volna a változást.
Motor is Castrol Edge 5w-40 C3-ast kapott, kíváncsi leszek itt is azt tapasztalom mint az exnél...
Na de hogy nem kell olajat cserélni a sebváltóban? Ki találta ki ezt a marhaságot?
Csodaszertől eltekintve mindenhol dicsérik a Castrol Syntrans Multivehicle 75w-90 olajat. Pénteken lett beletéve és egyre jobb, szerintem ha csak az olaj az oka akkor egyből érezni kellett volna a változást.
Motor is Castrol Edge 5w-40 C3-ast kapott, kíváncsi leszek itt is azt tapasztalom mint az exnél...
Na de hogy nem kell olajat cserélni a sebváltóban? Ki találta ki ezt a marhaságot?
Liquid2015-12-08 20:06:16 // 74513
így van, az enyém is ilyesmi volt
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-08 20:03:23 // 74512
opel váltó 60e-ként olajcsere, meg meg kell bele venni a fullos olajat :P
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-08 20:01:55 // 74511
a DPF-je jó de az EGR-t inkább hagyjuk a 2.0-nál...
Piritu - 1.000.0002015-12-08 20:00:03 // 74510
Az enyémen (még a régi) egy sima olajcsere is sokat dobott.
Shadin2015-12-08 19:57:55 // 74509
Ja. 2.0-ban senki sem akar DPF-et kidobni és EGR-t falazni.
De baxák meg a C635-ös válójukat, esküszöm az F32-es jobb volt.
Bár ez is kezd magához térni az olajcsere + adalék után...
De baxák meg a C635-ös válójukat, esküszöm az F32-es jobb volt.
Bár ez is kezd magához térni az olajcsere + adalék után...
.......................2015-12-08 19:51:32 // 74508
ebben igaza van ,bele kell törődni hogy a 2,4 nem euro4 es motor
a 156 ban euro3 al faszául muzsikál
sajna alfiéknak torinoban a 2.0 jtdm motorban 2009ben sikerült megoldani hibamentesre ezt a dpf dolgot
a 156 ban euro3 al faszául muzsikál
sajna alfiéknak torinoban a 2.0 jtdm motorban 2009ben sikerült megoldani hibamentesre ezt a dpf dolgot
.......................2015-12-08 19:47:00 // 74507
van olyan mikor alapjáraton és részterelésen ok a porlasztó
de nagy gázon túl sokat vagy túl keveset szállít
a Bosch pad is 3 rail nyomáson és több fordulatszámon mér és jegyzőkönyvez is
az enyém is ilyen volt pl.
alapjárat ok hidegindítás ok ,mégis úgy füstölt padlógázon mint állat
de nagy gázon túl sokat vagy túl keveset szállít
a Bosch pad is 3 rail nyomáson és több fordulatszámon mér és jegyzőkönyvez is
az enyém is ilyen volt pl.
alapjárat ok hidegindítás ok ,mégis úgy füstölt padlógázon mint állat
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-08 19:22:49 // 74506
egy rossz porlasztónak vannak jelei, döcörgő alapjárat, nehezen indul az autó stb...
mzo2015-12-08 19:15:48 // 74505
Abba is gondoljatok bele, hogy a Dpf mitől tud eldugulni. Vagy attól, hogy beszarik valamelyik porlasztó, vagy a komplett rendszer, vagy esetleg rossz az olaj, nem Dpf kompatibilis. Vagy valami nem oda való dolog került a szűrőbe, amit nem tud kitakarítani a regenek alkalmával.
A rossz csúcsok tüneteit ráadásul simán eltünteti a Dpf, nem hagyja hogy feltünően kormoljon.
A rossz csúcsok tüneteit ráadásul simán eltünteti a Dpf, nem hagyja hogy feltünően kormoljon.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-08 19:06:36 // 74504
szerintem ami ér valamit az az ha mechanikusan van kitisztítva a DPF, leveszik, szétvágják, kipucolják és vissza a helyére...ezek a "csoda" szerek semmit sem érnek
Giuntini2015-12-08 17:34:59 // 74503
Erhard, szerinted ha beleöntöm a Liqui Moly részecske szűrő tisztítót, segít valamit? Tudom te a herélés hìve vagy, de én nem szeretném. Azon csodàlkozom, hogy mindig jól működött, 20 %-ra leregeneràlt. Vagy ez hirtelen is el tud tömődni?
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-08 16:56:33 // 74502
nem sok köze van az üzemanyaghoz...mit oldana le főleg a szívósorból vagy az EGR-től? oda sem jut a folyékony üzemanyag...sajnos a 2,4 DPF-je egy kalap sz@r, már mondtam hogy olyan, mint a vakbél....
norbi04092015-12-08 15:59:03 // 74501
A 80%-al szerintem sincs semmi gond. Nekem rendszeresen 100% körül kezd regenerálni és mindig 16% környékére takarít...akár OMV akár Shell van a tankban :)
.......................2015-12-08 14:39:18 // 74500
A gond szerintem az oxigén,
Mivel nincs az 1,9 2,4 ben lambdasonda nem tudja az ecu hogy van e elegendő oxigén a kipufugógázban,
És anélkül nem ég ki a korom hiába van 650fok
Mivel nincs az 1,9 2,4 ben lambdasonda nem tudja az ecu hogy van e elegendő oxigén a kipufugógázban,
És anélkül nem ég ki a korom hiába van 650fok
.......................2015-12-08 14:36:26 // 74499
Egyszer megnéztem nyáron kánikulában padlógázon a kipufogó gáz hőmérsékletet
550fok a turbón ,a dpf ben 500fok max
És 650fokon indul be a korom égése
Esetleg segíthet ha hőálló bandázsszalaggal betekered a dpf ig tartó kipuffot
550fok a turbón ,a dpf ben 500fok max
És 650fokon indul be a korom égése
Esetleg segíthet ha hőálló bandázsszalaggal betekered a dpf ig tartó kipuffot
Csabi2015-12-08 14:34:38 // 74498
Azzal sincs semmi gond, alapjáraton 200-250˘C a DPF hőmérséklete, ha leállítod rögtön hűl. Autópályán is 400˘C körül , pontosan ezért kell a regeneráció ami 600˘fölé viszi a hőmérsékletet, és akkor ég ki a korom. Kitalálták ezt jól...
Giuntini2015-12-08 14:33:56 // 74497
Turbonyomas hibát is írt, de ez is a dugulas miatt. Lefogta az autót, és ezért az sem volt megfelelő. A turbó egyébként rendben. A Shell tankolàsàig semmi gond nem volt. Megvarom hogy lefogyjon és utana LM tisztító.
Giuntini2015-12-08 14:25:27 // 74496
Nekem a nyal nagyon gyanús, nyàron amikor főleg pàlyàzom 1500 km körül regeneral. Tudom akkor más, mert állandóan megy a klima az is termel hőt. Így vegyesben 5-600 km. Gondoljatok bele, Alberfalvàról Békàsig a Szatyiig 20 km. Ahogy odaertem, ràtette az Examinert, és csak 145 fokos volt a Dpf, ami édeskevés. Egyszerűen nincs hő. A motor rendesen felmelegszik 90 fokra, de a Dpf annyira tàvol van a leömlőtől, hogy nincs hő amitől tisztulna.
Csabi2015-12-08 14:10:10 // 74495
A DPF-hez hozzá tartozik h eldugul ~ 85%-ra és akkor regenerál... Ezt követően leesik 20%-ra a dugulás...~500km múlva szintén kezdődik előröl.
Ezért is írtam, szerintem semmilyen gond nincs azzal, h a kiolvasás pillanatában 80%volt.
Nem hiszem, h lenne olyan mértékű lerakódás a DPF elött, ami ha "leválik" akkor gondot okozna ott.
Ha lenne is akkor az inkább az előkatalizátorban landolna mintsem a DPFben, szerintem.
Egyébként érdekes, h a sárga lápáid ellenére, nem volt tárolt hibakód. Ezek szerint csak a regen közben "él" a hiba...
Ezért is írtam, szerintem semmilyen gond nincs azzal, h a kiolvasás pillanatában 80%volt.
Nem hiszem, h lenne olyan mértékű lerakódás a DPF elött, ami ha "leválik" akkor gondot okozna ott.
Ha lenne is akkor az inkább az előkatalizátorban landolna mintsem a DPFben, szerintem.
Egyébként érdekes, h a sárga lápáid ellenére, nem volt tárolt hibakód. Ezek szerint csak a regen közben "él" a hiba...
Shadin2015-12-08 14:02:45 // 74494
A 85Km-enként az csalóka, mert elég csak egyszer egy sikertelen regenerálás és az utolsó 5 értékét nagyon le tudja rontani. Nekem a 2.0 kaotikus még mindig. Soha nem akkor tisztít amikor kellene :-( Így most 385Km.
Giuntini2015-12-08 13:49:51 // 74493
Nekem az a gyanúm, hogy a V power nitro feloldott valamilyen lerakódàst, és attól dugult így el. A Dpf mindig jó volt.
Csabi2015-12-08 13:35:52 // 74492
"Ez érdekes, hogy így eldugult",
Ez normális, két regeneráció között ~20-85% között mozog a "dugulás" értéke, de gondolom ezt a szervizes is mondta.
Ez normális, két regeneráció között ~20-85% között mozog a "dugulás" értéke, de gondolom ezt a szervizes is mondta.
Giuntini2015-12-07 22:14:50 // 74491
Pityukoma mondta nekem. Beszéltünk a Dpf eltömődésről, és akkor mondta a híreket, hogy találkoztatok.