Ja. 2.0-ban senki sem akar DPF-et kidobni és EGR-t falazni.
De baxák meg a C635-ös válójukat, esküszöm az F32-es jobb volt.
Bár ez is kezd magához térni az olajcsere + adalék után...
Shadin2015-12-08 19:57:55 // 74509
.......................2015-12-08 19:51:32 // 74508
ebben igaza van ,bele kell törődni hogy a 2,4 nem euro4 es motor
a 156 ban euro3 al faszául muzsikál
sajna alfiéknak torinoban a 2.0 jtdm motorban 2009ben sikerült megoldani hibamentesre ezt a dpf dolgot
a 156 ban euro3 al faszául muzsikál
sajna alfiéknak torinoban a 2.0 jtdm motorban 2009ben sikerült megoldani hibamentesre ezt a dpf dolgot
.......................2015-12-08 19:47:00 // 74507
van olyan mikor alapjáraton és részterelésen ok a porlasztó
de nagy gázon túl sokat vagy túl keveset szállít
a Bosch pad is 3 rail nyomáson és több fordulatszámon mér és jegyzőkönyvez is
az enyém is ilyen volt pl.
alapjárat ok hidegindítás ok ,mégis úgy füstölt padlógázon mint állat
de nagy gázon túl sokat vagy túl keveset szállít
a Bosch pad is 3 rail nyomáson és több fordulatszámon mér és jegyzőkönyvez is
az enyém is ilyen volt pl.
alapjárat ok hidegindítás ok ,mégis úgy füstölt padlógázon mint állat
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-08 19:22:49 // 74506
egy rossz porlasztónak vannak jelei, döcörgő alapjárat, nehezen indul az autó stb...
mzo2015-12-08 19:15:48 // 74505
Abba is gondoljatok bele, hogy a Dpf mitől tud eldugulni. Vagy attól, hogy beszarik valamelyik porlasztó, vagy a komplett rendszer, vagy esetleg rossz az olaj, nem Dpf kompatibilis. Vagy valami nem oda való dolog került a szűrőbe, amit nem tud kitakarítani a regenek alkalmával.
A rossz csúcsok tüneteit ráadásul simán eltünteti a Dpf, nem hagyja hogy feltünően kormoljon.
A rossz csúcsok tüneteit ráadásul simán eltünteti a Dpf, nem hagyja hogy feltünően kormoljon.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-08 19:06:36 // 74504
szerintem ami ér valamit az az ha mechanikusan van kitisztítva a DPF, leveszik, szétvágják, kipucolják és vissza a helyére...ezek a "csoda" szerek semmit sem érnek
Giuntini2015-12-08 17:34:59 // 74503
Erhard, szerinted ha beleöntöm a Liqui Moly részecske szűrő tisztítót, segít valamit? Tudom te a herélés hìve vagy, de én nem szeretném. Azon csodàlkozom, hogy mindig jól működött, 20 %-ra leregeneràlt. Vagy ez hirtelen is el tud tömődni?
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-08 16:56:33 // 74502
nem sok köze van az üzemanyaghoz...mit oldana le főleg a szívósorból vagy az EGR-től? oda sem jut a folyékony üzemanyag...sajnos a 2,4 DPF-je egy kalap sz@r, már mondtam hogy olyan, mint a vakbél....
norbi04092015-12-08 15:59:03 // 74501
A 80%-al szerintem sincs semmi gond. Nekem rendszeresen 100% körül kezd regenerálni és mindig 16% környékére takarít...akár OMV akár Shell van a tankban :)
.......................2015-12-08 14:39:18 // 74500
A gond szerintem az oxigén,
Mivel nincs az 1,9 2,4 ben lambdasonda nem tudja az ecu hogy van e elegendő oxigén a kipufugógázban,
És anélkül nem ég ki a korom hiába van 650fok
Mivel nincs az 1,9 2,4 ben lambdasonda nem tudja az ecu hogy van e elegendő oxigén a kipufugógázban,
És anélkül nem ég ki a korom hiába van 650fok
.......................2015-12-08 14:36:26 // 74499
Egyszer megnéztem nyáron kánikulában padlógázon a kipufogó gáz hőmérsékletet
550fok a turbón ,a dpf ben 500fok max
És 650fokon indul be a korom égése
Esetleg segíthet ha hőálló bandázsszalaggal betekered a dpf ig tartó kipuffot
550fok a turbón ,a dpf ben 500fok max
És 650fokon indul be a korom égése
Esetleg segíthet ha hőálló bandázsszalaggal betekered a dpf ig tartó kipuffot
Csabi2015-12-08 14:34:38 // 74498
Azzal sincs semmi gond, alapjáraton 200-250˘C a DPF hőmérséklete, ha leállítod rögtön hűl. Autópályán is 400˘C körül , pontosan ezért kell a regeneráció ami 600˘fölé viszi a hőmérsékletet, és akkor ég ki a korom. Kitalálták ezt jól...
Giuntini2015-12-08 14:33:56 // 74497
Turbonyomas hibát is írt, de ez is a dugulas miatt. Lefogta az autót, és ezért az sem volt megfelelő. A turbó egyébként rendben. A Shell tankolàsàig semmi gond nem volt. Megvarom hogy lefogyjon és utana LM tisztító.
Giuntini2015-12-08 14:25:27 // 74496
Nekem a nyal nagyon gyanús, nyàron amikor főleg pàlyàzom 1500 km körül regeneral. Tudom akkor más, mert állandóan megy a klima az is termel hőt. Így vegyesben 5-600 km. Gondoljatok bele, Alberfalvàról Békàsig a Szatyiig 20 km. Ahogy odaertem, ràtette az Examinert, és csak 145 fokos volt a Dpf, ami édeskevés. Egyszerűen nincs hő. A motor rendesen felmelegszik 90 fokra, de a Dpf annyira tàvol van a leömlőtől, hogy nincs hő amitől tisztulna.
Csabi2015-12-08 14:10:10 // 74495
A DPF-hez hozzá tartozik h eldugul ~ 85%-ra és akkor regenerál... Ezt követően leesik 20%-ra a dugulás...~500km múlva szintén kezdődik előröl.
Ezért is írtam, szerintem semmilyen gond nincs azzal, h a kiolvasás pillanatában 80%volt.
Nem hiszem, h lenne olyan mértékű lerakódás a DPF elött, ami ha "leválik" akkor gondot okozna ott.
Ha lenne is akkor az inkább az előkatalizátorban landolna mintsem a DPFben, szerintem.
Egyébként érdekes, h a sárga lápáid ellenére, nem volt tárolt hibakód. Ezek szerint csak a regen közben "él" a hiba...
Ezért is írtam, szerintem semmilyen gond nincs azzal, h a kiolvasás pillanatában 80%volt.
Nem hiszem, h lenne olyan mértékű lerakódás a DPF elött, ami ha "leválik" akkor gondot okozna ott.
Ha lenne is akkor az inkább az előkatalizátorban landolna mintsem a DPFben, szerintem.
Egyébként érdekes, h a sárga lápáid ellenére, nem volt tárolt hibakód. Ezek szerint csak a regen közben "él" a hiba...
Shadin2015-12-08 14:02:45 // 74494
A 85Km-enként az csalóka, mert elég csak egyszer egy sikertelen regenerálás és az utolsó 5 értékét nagyon le tudja rontani. Nekem a 2.0 kaotikus még mindig. Soha nem akkor tisztít amikor kellene :-( Így most 385Km.
Giuntini2015-12-08 13:49:51 // 74493
Nekem az a gyanúm, hogy a V power nitro feloldott valamilyen lerakódàst, és attól dugult így el. A Dpf mindig jó volt.
Csabi2015-12-08 13:35:52 // 74492
"Ez érdekes, hogy így eldugult",
Ez normális, két regeneráció között ~20-85% között mozog a "dugulás" értéke, de gondolom ezt a szervizes is mondta.
Ez normális, két regeneráció között ~20-85% között mozog a "dugulás" értéke, de gondolom ezt a szervizes is mondta.
Giuntini2015-12-07 22:14:50 // 74491
Pityukoma mondta nekem. Beszéltünk a Dpf eltömődésről, és akkor mondta a híreket, hogy találkoztatok.
Dömpi (il dottore)2015-12-07 22:01:17 // 74490
nem te, hanem Emil!
Lexlutor2015-12-07 21:22:48 // 74488
Fújni kellett. Ajtó metál fényű volt enyém meg nem.
Pityukoma2015-12-07 20:57:12 // 74487
??? Én tudom :-DDD
Dömpi (il dottore)2015-12-07 20:53:04 // 74486
honnan?
Pityukoma2015-12-07 20:44:19 // 74485
A termosztátos blogom két utolsó képe talán segítség lehet. Bár az enyém 16v volt.
Pityukoma2015-12-07 20:41:41 // 74484
Pityukoma2015-12-07 20:38:28 // 74483
Klassz lett, gratula :-)
Pityukoma2015-12-07 20:37:30 // 74482
Örülök neki, szépen megcsinálták! Az ajtókat is fújni kellett vagy sikerült színkód szerinti azonosat venni?
David | Centocinquantanove2015-12-07 20:35:58 // 74481
Köszöntem!
Csak ne kellene megint lebontani az alját...
Ezt annyira nem csípem...
Csak ne kellene megint lebontani az alját...
Ezt annyira nem csípem...
Pityukoma2015-12-07 20:35:44 // 74480
Ok, köszi :-) akkor már csak egy kell + 1 hátsó féktárcsa. Tavaszig csak összejön.
Giuntini2015-12-07 20:16:09 // 74478
Gratulálok!!! Tudom, hogy nagyon jól sikerült!
Giuntini2015-12-07 20:15:07 // 74477
Sziasztok! kint voltam Szatyinál, rátette az Examinert. A Dpf el volt dugulva, 80%-on volt. Ez érdekes, hogy így eldugult, és soha sem volt előtte probléma. A Nyomáskülönbség érzékelő cső is rendben. Ami érdekes, hogy most 85 km-enként regenerált. Gyanítom, hogy a V power nitro felszedett valami lerakódást, és az tömítette el a Dpf-et. Szatyi is azt mondja, hogy ki kéne tisztítani a Dpf-et. Most egyelőre adott Liqui Molly Dpf adalékot, majd meglátom, mit fog csinálni vele.
Piritu - 1.000.0002015-12-07 20:03:19 // 74476
Üdv újra! :-)
Én meg lassan topikot váltok...
Én meg lassan topikot váltok...
Dömpi (il dottore)2015-12-07 20:00:40 // 74475
Sziasztok!
Holnap újra az Amore-n...
...csak még kipihenem a mai nap stresszét :)
(Túl vagyok a diplomamunka védésen és a záróvizsgán ... VÉGRE!!!)
Apropó:
Volt valami lényeges szeptember óta?
Pityu és Shadin autócsréje kapcsán képben vagyok. Azon kívül valami nagyon nagyon lényeges?
:) :) :)
Holnap újra az Amore-n...
...csak még kipihenem a mai nap stresszét :)
(Túl vagyok a diplomamunka védésen és a záróvizsgán ... VÉGRE!!!)
Apropó:
Volt valami lényeges szeptember óta?
Pityu és Shadin autócsréje kapcsán képben vagyok. Azon kívül valami nagyon nagyon lényeges?
:) :) :)
norbi04092015-12-07 19:17:45 // 74473
Naggggyon jó lett :)
panza2015-12-07 19:13:31 // 74471
Gratula, nagyon szupi lett!
mzo2015-12-07 18:59:04 // 74469
Én pontosan 1 hét alatt adtam el az Alfámat nyáron, ráadásul ugyan annyiért, mint amennyiért 2013-ban vettem. 2,5-ért vettem, forintra ennyiért ment el 2 év használat után.
Lexlutor2015-12-07 18:55:24 // 74468
yani🍀2015-12-07 18:20:34 // 74467
Lehet benne igazság. Most beszéltem azzal a kereskedővel akitől vettem a kocsit. Holnap délelőtt hívom újra és ad rá ajánlatot. Meglátjuk.
tdemeter2015-12-07 17:50:28 // 74466
Ha elfogadsz 1 tippet, akkor én azt mondom, hogy kereskedések sokkal gyorsabban eladják az autódat mint te magad.
Az alfa előtt volt egy peugeot-m amit hónapokig hirdettem. Végül beleuntam és becseréltem egy kereskedésben az áhított gépre.
2 nap alatt eladták, kb annyiért amennyiért én akartam eladni.
Bár én kevesebbet kaptam érte valamivel, de tény, hogy az emberek többsége hitelre vesz autót és emiatt sokan csak bemennek, megnézik és már írják is alá a papírt.
Az alfa előtt volt egy peugeot-m amit hónapokig hirdettem. Végül beleuntam és becseréltem egy kereskedésben az áhított gépre.
2 nap alatt eladták, kb annyiért amennyiért én akartam eladni.
Bár én kevesebbet kaptam érte valamivel, de tény, hogy az emberek többsége hitelre vesz autót és emiatt sokan csak bemennek, megnézik és már írják is alá a papírt.
mzo2015-12-07 15:53:15 // 74465
Akkor csak arra tudok gondolni, hogy az 1.9 nek mas volt az elektronikaja -ahogy Piritu is tippelt ra- mint a 2.0 nak. Raadasul az enyem 2008-as volt a tied pedig 2011. Lehet valamit frissitettek rajta idokozben.
.......................2015-12-07 15:53:09 // 74464
Favorit :)
fagyálló
fagyálló
Liquid2015-12-07 15:38:11 // 74463
milyen fajta? vagy csak én vagyok sznob ezügyben? :)
.......................2015-12-07 14:38:48 // 74462
.......................2015-12-07 14:22:32 // 74461
Ki kell nyitogatni mikor öntöd bele,ne felejts el a fűtést maxra ráadni,hisz ott is van víz
Van egy a hűtő tetején a zárhíd alatt
Egy a tűzfal előtt a motortérben mielőtt bemegy az utastérbe
Meg mégegy valszeg a termosztáton,de lehet a 8V nincs
Ja és a legfontosabb ha a motorba bemenő alucsövön NEM fém a légtelenítőcsavar akkor hozzá se kezdj
Az a müanyag fülescsavar úgy komlett beleszakad
Tuti
Szóval kell oda szerválni egy fém csavart,M10x1 menettel 12mm hosszban
Van egy a hűtő tetején a zárhíd alatt
Egy a tűzfal előtt a motortérben mielőtt bemegy az utastérbe
Meg mégegy valszeg a termosztáton,de lehet a 8V nincs
Ja és a legfontosabb ha a motorba bemenő alucsövön NEM fém a légtelenítőcsavar akkor hozzá se kezdj
Az a müanyag fülescsavar úgy komlett beleszakad
Tuti
Szóval kell oda szerválni egy fém csavart,M10x1 menettel 12mm hosszban
David | Centocinquantanove2015-12-07 14:05:03 // 74460
Köszi!
Légtelenítési pontokban tudsz támpontot adni?
Légteleníti magát a rendszer, vagy ki kell nyitogatni?
Légtelenítési pontokban tudsz támpontot adni?
Légteleníti magát a rendszer, vagy ki kell nyitogatni?