Fórum >> Típusok >> 159

Pityukoma2016-01-07 17:06:30 // 75964
Nekem is mindkettő úgy jelzi/te (FL előtti SW + FL utáni Berlina)
Lexlutor2016-01-07 16:51:10 // 75963
3D-s ábra nekem is van, pedig nem Ti.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2016-01-07 16:30:51 // 75962
Az nekem is van és az enyém nem TI :)
David | Centocinquantanove2016-01-07 16:16:34 // 75961
Szerintem a TI-ben vannak a "3D"-s ábrák az autóról, hogy mikor melyik ajtó van nyitva pl.
Vagy nem?
Lexlutor2016-01-07 15:59:29 // 75960
Ti erről tudtatok? A Ti-nek más a logója? Vagy mi lehet a különbség?
Lexlutor2016-01-07 15:56:52 // 75959
Ez tényleg király. Én is mindig duplán tekergettem. Használatiba én se láttam ezt. Szerintem nincs benne.
David | Centocinquantanove2016-01-07 15:51:41 // 75958
Van olyan is, hogy passzív regen. Mondjuk hidegben ritkábban fordul elő, de nyári melegben egy hosszabb úton külön regen nélkül is úgy felforrósodhat a DPF, hogy elkezd kiégni és tisztulni...
Liquid2016-01-07 15:49:53 // 75957
2.3? wow nem tolod gyengén :)
bár neked a turbod is más.
Az enyém a MES szerintbő 1.8-at megy
'''''2016-01-07 15:41:48 // 75956
A mutató csak tájékoztató jellegű.Nekem 1.6-ig sosem megy fel pedig a mostani progi is 2.3baron dolgozik nálam.
ProdyG2016-01-07 10:23:04 // 75955
Az én 2.4-esemben a turbónyomást mutató műszer pont 0-ban áll mindig alapjáraton. Csak ha elindulok, akkor mozdul el.
ribipeti2016-01-07 09:33:30 // 75954
A 3.2V6-ban biztos van, gondolom a 2.2-ben is ott kellene lennie.
Kolci2016-01-07 09:30:11 // 75953
Nekem mindig 1 mutatószélességgel az első osztás alatt van.
Teljesen mindegy, hogy regenezik e, vagy milyen a motorhőmérséklet.
Ha padlózom akkor kopra kilendül, majd kisvártatva lejjebb ereszkedik 1-3 mm-t
Ha megy a regen azt csak a pillanatnyi fogyi szokta mutatni.
Néha van olyan, hogy semmin nem veszem észre a regent, se a hangján, se a fogyin, s füst sincs, csak mikor kiolvasom, akkor 88%-ról már csak mondjuk 8%-ot mutat.
Bár az arány az olyan, hogy minden 50 regenből 1 ilyen, és akkor egy hosszabb etapot kell mennem a pályán. (1.9 16V, egr on, DPF on, 225000 körüli futás :) )
Liquid2016-01-07 09:24:08 // 75952
a kábel a tuti, mert ott a vezetéknélküliségből adódó esetleges problémák nincsenek.
Amúgy egy BTs is teljes értékű szerintem, átalakító kábel kell hozzá.
itt a kompatibilitási lista
A 159-nél a VAGcom csak a motorhoz jó, ELM 327 kell. Azzal elérsz minden vezérlőt, csak a xenonhoz illetve az ABS-hez kell az 1-es adapter kábel (piros ha jól emlékszem)
.......................2016-01-07 09:21:56 // 75951
1 butyúk is jó ,de az usb s a legjobb laptoppal,nekem az a kis kék bluetyúkos van ,alfaODB app al,androidra ,tökéletes talán még jobb is mint a Multiecuscan a laptopon
(Bár az olajcsere intervallumot csak azzal töröltem eddig)

2 ,mindennel tud komunikálni,kell az elm 327 hez szines adapter kábel

3 a jtdm hez elm 327 kell,(vag kom a vw ekhez ,és régebbi alfákhoz ,fiatokhoz kell)
De a multiecuscan weblapon megtalálsz minden infót,h mi mihez jó
Giuntini2016-01-07 09:18:23 // 75950
Bár nekem 2.4-em van, de alapjáraton az a normális, ha 0-n van a turbónyomás. A fordulat emelésével, vagyis 1000 rpm-nél kellene elkezdeni emelkednie. az hogy a műszer mit mutat, az teljesen tájékoztató jellegű, és sok mindentől függ. Nálam regenerálásnál azt lehet észrevenni, hogy a mutató gázelvételnél rögtön visszaesik 0-ra. A turbonyomás mérő műszer eléggé unikum a hétköznapi autók között. Az Alfánál is gondolom csak azért rakták be, hogy így is kifejezzék a márka sportos (cuore sportivo) imázsát. Tulajdonképpen hasznos, mert a turbonyomásmérő legalább ad valami plusz tájékoztatást a DPF működéséről.
Laosz1562016-01-07 09:06:43 // 75949
szoval akkor nem kell aggodnom,h az elso egysegen all a mutato? csak az a fura,h ezt a jelenseget most vettem eszre...emlekezetem szerint idaig alapjaraton 0-an szokott allni a mutato. vagy lehet csak rosszul emlekszem? :)
teljesitmenyben semmit sem vettem eszre,ugyanugy megy mint maskor...padlogazas kigyorsitasnal picivel 1,5 bar fole szok menni...
Shadin2016-01-07 08:58:57 // 75948
Nekem mindkettőn 0 volt az alap, 1.9 1,5-ig ment fel, 2.0 pedig kifekszik.
Grega4042016-01-07 08:57:41 // 75947
Segítségeteket kérném! Napok óta böngészem a netet, hogy milyen ELM327 interface-t vegyek. Ezzel kapcsolatban lenne kérdéseim:

1. Bluetooth, Wifi-s, vagy vezetékes cuccot érdemes venni? A Wifi kapcsolatot stabilabbnak írják a neten.

2. Valós, hogy ezekkel a bluetooth és Wifis cuccok csak motordiagra alkalmasak és ABS, légzsák, stb. olvasására nem alkalmasak?

3. Találtam a neten egy VAG-COM USB-s interface-t ill. FiatEcuScan kábelekkel, amivel elvileg mindent lehet olvasni+diagnosztizálni. Erről vélemény? Ez ahogy olvastam profibb cucc és több mindent tud.
David | Centocinquantanove2016-01-07 08:50:39 // 75945
Regeneráláskor ilyet kell, hogy tapasztalj: video.

Pont elcsíptem a regen végét, az első 10 másodpercben ez látható, és utána már abbahagyta.
David | Centocinquantanove2016-01-07 08:48:27 // 75944
Ez sem teljesen igaz, nekem amióta csak megvan már beindítás után az első osztás közepén áll, de erről korrábban már értekeztünk sokat.

Gyújtáson még 0-án áll, indítózáskor fellibben, és mikor jár a motor így áll meg...
Dömpi (il dottore)2016-01-07 08:44:06 // 75943
Szinte mindenkinél picit más, a turbó mutatója inkább tájékoztató jellegű, nem mutat pontos értéket.
Dömpi (il dottore)2016-01-07 08:43:02 // 75942
Nekem is 8V, és nekem sincs 0-án, nekem is alapjáraton az első osztás közelében van.
Szerintem ez a normális, legalább is nekem mindig is így volt.
pettinke2016-01-07 08:36:45 // 75941
alapjáraton akkor szokott a turbo mutatója 1/2 v. 1 egységet felkúszni, ha éppen DPF-et regenerál. de ezt ugye abba kéne hagynia egy jó 1/4 óra után ...
Laosz1562016-01-07 07:00:27 // 75940
sziasztok. egy olyan kerdesem lenne,h kinel hogyan all a turbo mutatoja alapjaraton? mert nekem csak akkor megy vissza 0-allasba ha besoglesztem...alapjaraton is stabilan az elso egysegnel all,hideg es meleg motornal egyarant. eddig siman vissza szokott esni 0-ra alapjaraton. lehet vmi gond? 1.9jtdm 8v
segitseget elore is koszonom.
(egr on,dpf on, km: 215 000 )
Chianti2016-01-06 23:02:06 // 75939
A benzineseknél mindegyikben van olajhőmérő? Gondolom a turbónyomás helyére rakták.
gpek2016-01-06 23:01:27 // 75938
Na erre én a JTS-nél nem vállalkoztam :)
.......................2016-01-06 22:56:53 // 75936
A kúpgörgőkről nem lőttél fotót?
A mágnes "szőrös" volt?
Hardy2016-01-06 22:45:06 // 75935
Így igaz. Mi 5 évesen adtuk el a Ladát es az új ingyen volt.
Dömpi (il dottore)2016-01-06 22:38:37 // 75934
Nos, ma este megnéztem a váltómat darabokban.
A 3 db hátsó csapágyat kell csrélni, ki van kopva a persely, ez adta a hangot. Kérdeztem a szakit, hogy még ráért volna, vagy akut a dolog, ergo épp jókor kaptam el a dolgot. Válasza, hogy egyértelműen az utóbbi. Ha tovább várok, szétrágja a perselyt, elszabadulnak apró fémdarabok és azok már rombolnak a fogaskerekek között. Amúgy a váltóm többi része kifogástalan. Véleménye szerint, a váltó állapota alapján helyes lehet a tippem, miszerint a kocsi futott kilométere az óra szerinti plusz 50-60e km. Persze nehéz így megmondani, de annyi biztos, hogy nem 200e km-ről lett anno visszatekerve.
Egyébként meglepett, hogy milyen szépen megtakarította kívülről. Holnap beszerzi a szükséges csapágyakat, utána belülről is kitakarítja, átmossa, és úgy rakja össze.
A csapágyak darabja várhatóan 10k Ft lesz, de holnap kiderül.
És íme a fotók:
Giuntini2016-01-06 21:44:44 // 75933
Rosszul tudod Szosza! Az 1500-as Ladát, ötéves korában teli árban adták el. Édesapám a Wartburgot három-négy évesen drágábban adta el a 70-es években, mint amennyiben az új került. Kivittük reggel a szabadpiacra, és dél felé már el is adtuk úgy, hogy szinte verekedtek érte.
emGéza2016-01-06 20:09:44 // 75932
Pontosítok !
Az olaj hőmérsékletét 70°C -tól méri . 10 Km-nél még mozdulatlan !
Kb 15 Km után mozdul meg és 90°C -ig megy fel . Nyáron ez 110-120°C .
Shadin2016-01-06 19:30:14 // 75931
Ha kikapcsolod a klímát (hópihe gombot) akkor visszamegy sztereóba:-)
Pityukoma2016-01-06 19:17:31 // 75930
Nem hagyott nyugodni, ki próbáltam. És lőn, tényleg. Onnantól fogva egyzónás fűtés/hűtés szabályzóként működik. Vagyis amit állítok az én oldalamon az állítódik jobb oldalon is. Egészen addig amíg nem nyúlok bele a jobb oldali szabályzókhoz. Viszont a használatiban nem találom :-( biztos süsü vagyok, de nem látom :-D
Liquid2016-01-06 19:16:36 // 75929
ezt komolyan kérdezed? 1000 és 1 ok lehet rá...
- újabbra, véleménye szerint jobbra, tágasabbra, nagyobbra vagy éppen kisebbre vágyik
- dízel helyett benzinest próbálna és fordítva
- szimplán csak fiatalabbra váltana
- más formára vágyik
- megunta
- elért egy megfelelő életkort az autó vagy éppen a sofőr
ésatöbbi, ésatöbbi....
nem mindenki cövekel le egy autó mellett évtizedekre, mondjuk egy Favorit mellett 1 hétig se maradnék :)
'''''2016-01-06 18:51:35 // 75928
Én is csak azért vettem meg a 159-et mert a 166 már 2007-ben (szépen fogalmazom) kissé elavult forma volt főleg a 159-hez viszonyítva.Most is azért gondolkodom már a cserén mert talán az utód Giulia modernebb lesz. (sajnos nekem nem szebb mint az 59).
Valamiért most kezdem megunni a 159-em és valami újra vágyom.
Pityukoma2016-01-06 18:32:38 // 75927
O :-) No megint tanultam valamit. Köszi! Talán el kellene olvasnom az ide vonatkozó részt is a használati útmutatóban. Holnap kipróbálom.
Chianti2016-01-06 18:28:51 // 75926
Ha a főmenüre gondolsz, azt még nem próbáltam. Hazafelé menet megnézem.
Chianti2016-01-06 18:24:09 // 75925
Szerintem tuti van összefüggés a 2 dolog között, de most melózom, nincs időm kísérletezni. Nekem nincs túl sok szám a telóban, nem tudom lehet-e szűrni, majd utána nézek.
Piritu - 1.000.0002016-01-06 18:18:08 // 75924
Nem esett még le, hogy az enyémet vette meg? :-DD
Hardy2016-01-06 18:16:44 // 75923
Ahogy Dömpi mondja. Az új jobb kényelmesebb nagyobb csendesebb kevesebbet fogyaszt stb. Nekem pl 8 évig volt Tipom. De haladni kell a korral. Telefont se azért szoktam cserélek mert nem jó hanem hogy haladják a korral.
Hardy2016-01-06 18:08:46 // 75922
Egyszer csinálta hogy nem olvasta be. Most minden jó rajta. Annyi hogy én nem az egész tel könyvet hanem csak a kiemelteket másoltam át mert sok lett volna az a 400 500 db neki. Nekem a telefonba lehet állítani mit másoljon át. A rádiónál ha működik a gomb akkor nem ott van a baj. A menübe be tudsz menni? Mert ahhoz is a bal gombok kellenek.
Chianti2016-01-06 17:54:04 // 75921
Ma vettem észre, hogy a B&M telefon vezérlés sem működik. Akármit nyomok a bal gombon, semmire nem reagál. Eddig azzal se volt gond. Nálad amúgy megjavult magától az USB lejátszó , vagy tuningoltál valamit rajta?
159 Indigo Gray 2.4 Monster2016-01-06 17:34:48 // 75920
Úgy látszik a külföldi szerelők is így gondolkodnak, Csőri a váltó olaj cserémnél 3l olajat engedett le, de ugye 2,3 a hivatalos mennyiség.
mizooo2016-01-06 17:23:09 // 75919
Én a ventit minimumra veszem ameddig nem melegszik, sajnos ha kikapcsolom bepárásodik ahogyan írtad :(
.......................2016-01-06 16:17:48 // 75918
Túlkínálat van autóból ,ezért nem lehet semmit eladni(bmw n kívül)
De ha mindenki cserélget ez csak erősíti ezt a folyamatot,hogy nagy az értékvesztés
Anno a szociban az 1éves lada többe került használtan mint a vadi új,mert arra nem kellett várni
Az sem volt egészséges piac,de ez ami most van ez se az
Dömpi (il dottore)2016-01-06 15:59:43 // 75917
Mondjuk mert haladni akar a korral: pl. vágyik USB-csatlakozóra, érintőképernyős navira, különféle biztonsági elektronikai kütyükre, új design-ra stb...
.......................2016-01-06 15:45:31 // 75916
De miért ül át ?
Nem kötekedek ,csak kíváncsi vagyok
(Az ex bravom 8évig megvolt,még ma is használnám téli autónak ha nem főtt volna meg benne a motor,így eladtam mert szar volt a cseremotor amit beletettek a Lönciék)
(A favoritunk még mindíg megvan ,22 éve!)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-01-06 15:03:12 // 75915
sosem használtam egyik termékét sem, meg nem is fogom...ettől függetlenül
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak