Ma elkészült a váltóm, holnap megy a helyére.
Végül is nemcsak a 3 db támasztócsapágy lett kicserélve, hanem a nyelestengely csapágya is. A csapágyak darabját végül 8-10 eFt között sikerült beszerezni, így a váltójavítást 76 eFt-ból sikerült kipipálni.
Amíg a váltós dolgozott, a szerelőm ki akarta cserélni a kézifék porvédő gumit, de kiderült, hogy annyi a bowdennek is, szóval komplett csere lesz a jövő héten. A gáz, hogy nemrég pótoltam az egyik hátsó üléslap rögzítőt, de ha a kézifékjavítás miatt most ki kell venni az üléslapot, akkor megint cserélhetem a rögzítőt, mert el fog törni.
Ja, az egyik oldalon a kézifék kicsit fogta is a hátsó kereket :(
A fenti akcióval együtt, ha sikerül meg is lépem az első fejlesztést:
ködlámpa
csere LED-esre amibe a nappali menetfény is be van építve.
(ezen kívü idénre egy bőrözés és küszöbspoiler, valamint a nyári 19"-es garnitúra újrafényezése van betervezve, aztán majd meglátjuk mi sikerül)