Piritu - 1.000.0002016-01-20 20:07:01 // 76870
"persze-persze. itt mindenki indexel. meg 50 el megy. és záróvonalon sem előznek usw... " ilyet nem mondtam. Csak úgy nagyjából egyenletes az autófajtánkénti eloszlás. Az emblémáról nem mondod meg, hogy index nélkül fog kanyarodni a sarkon, vagy se. Otthon 80% valószínűséggel eltalálod.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-01-20 19:52:37 // 76869
ezek bontott árak?
egy új szívósor 140e, egy új DPF 100e felett van, porlasztó 85e/db, nem beszéltünk még a többi részről ami a magasnyomású rendszer részei....aztán ott a 2.0-nál ha kell cserélni a komplett EGR-t hűtőstől, mindenestől az potom 260e......
jah meg a munkadíjról sem ugye :)
egy új szívósor 140e, egy új DPF 100e felett van, porlasztó 85e/db, nem beszéltünk még a többi részről ami a magasnyomású rendszer részei....aztán ott a 2.0-nál ha kell cserélni a komplett EGR-t hűtőstől, mindenestől az potom 260e......
jah meg a munkadíjról sem ugye :)
.......................2016-01-20 19:22:05 // 76868
lehet hogy csak nem akart defektet ,
a bömbölöben ugy emlékszem nincs potkerék
a bömbölöben ugy emlékszem nincs potkerék
'''''2016-01-20 19:17:40 // 76867
Ész érvekre nehéz így hagyatkozni.
Lenne megint valami új és az általában megmozgatja az ember fantáziáját.Ha megteheted,vágj bele.
Lenne megint valami új és az általában megmozgatja az ember fantáziáját.Ha megteheted,vágj bele.
Haddel2016-01-20 19:12:52 // 76866
Én se adnám el az enyémet 2.7 milla alatt.
'''''2016-01-20 19:09:32 // 76865
Nekem az is van bent.Mit szeretnél tudni róla?
Alfonis2016-01-20 19:07:41 // 76864
persze-persze. itt mindenki indexel. meg 50 el megy. és záróvonalon sem előznek usw... :D
ennek a pszichológiájáról sokat lehetne beszélni. Minden országnak megvannak a furcsaságai :P
ennek a pszichológiájáról sokat lehetne beszélni. Minden országnak megvannak a furcsaságai :P
Piritu - 1.000.0002016-01-20 18:50:20 // 76863
Az általad említett országokban nagyjából mindenki indexel, innentől nem lehet általánosítani. Ráadásul napi használatra vannak ezek a vasak, nem kompenzálásra.
Ennyi :-P
Ennyi :-P
Piritu - 1.000.0002016-01-20 18:45:55 // 76862
Ha ismeretlen a hely, akkor pont azért kellene megnézni a többiekhez való helyzetét a kocsinak miután kiszálltál. Aztán lehet odébb állni. tegnap este én is megtettem idekint, mert a havas úton nem lehetett látni a felfestést rendesen a parkolóban.
Bár így jobban nagyobbítja azt a bizonyos testrészt, mert feltűnőbb.
Bár így jobban nagyobbítja azt a bizonyos testrészt, mert feltűnőbb.
.......................2016-01-20 18:38:43 // 76861
Megértelek hogy bosszant,de a parkoló se egy high tech,
Nuku felfestés,ahogy megadta olyan naturál álj oda ahova tudsz
Lehet először van ott,én se tudnám hogy mi a szokás
Nuku felfestés,ahogy megadta olyan naturál álj oda ahova tudsz
Lehet először van ott,én se tudnám hogy mi a szokás
Alfonis2016-01-20 18:37:13 // 76860
hogy szuperál a váltód? :)
Alfonis2016-01-20 18:35:39 // 76859
ezt az audizást még bmw-zést annyira utálom otthon. Annyit mondják már róluk, hogy ettől lesz rosszabb. pont múltkor hallottam, hogy az audiba már nem is szerelnek indexet. az gyárilag olyan. Ezt hallják ők is aztán ha a kormányon ott a 4 karika akkor már direkt nem indexelnek... (és hány olyan sofőr van aki nem indexel és nem audiba van)
én sem indexelek mert ilyen nevet akarok az alfának is :D
érdekes, hogy ausztriában vagy németoban még sosem hallottam volna, hogy autómárkából kifolyólag lenne valaki ilyen vagy olyan....
én sem indexelek mert ilyen nevet akarok az alfának is :D
érdekes, hogy ausztriában vagy németoban még sosem hallottam volna, hogy autómárkából kifolyólag lenne valaki ilyen vagy olyan....
Dömpi (il dottore)2016-01-20 18:29:37 // 76858
de minek? így is automata, nemanuális, csak nem nem digitálisan jelzi az állítólagos hőfokot. a kétzónás történet meg parasztvakítás. nekem ne akarja senki bemagyarázni, hpgy egy ilyen szűk légtér egyik oldalán lehet nyár, a másikon meg tél.
jó így ahogy van.
jó így ahogy van.
Laci822016-01-20 18:03:50 // 76857
Ma reggel -11 volt.Megint pöcre indult az autó de sípolt egyet és ki írt valami hiba a DPF-nél.de mire elolvastam volna,hogy mit is ír eltünt.A további indításoknál már nem írt ki semmit.Lehet kezd megtelni??? Mostanában csak rövid távon használom.
Laci822016-01-20 17:59:21 // 76856
Tipikus BMWs.....De az úton rosszabbak... 😊
Shadin2016-01-20 17:24:03 // 76855
Ja és attól még beállhatna a kib..ott parkolóba normálisan. Nem BMW-s lenne vazze...
Shadin2016-01-20 17:23:12 // 76854
Nekem is bejön. Csakhát sajnos többnek akar látszani egy ember egy ilyen autóval, mint aki...
.......................2016-01-20 17:18:01 // 76853
szép ez a 4 es no
Shadin2016-01-20 17:05:43 // 76852
Shadin2016-01-20 16:58:19 // 76851
Szívósor csere 40k, DPF sose romlik el, de ha csere akkor max 80K, injektor kompletten max 80K. Ennyiből megoldható. Ez szerintem nem horror. Egyesek (:-)) többet költenek alufelnire, EBC fékekre stb...
Nem kötekedni akarok, de azért a horrortól messze van, és nem hinném, hogy sokkal olcsóbb lenne TBi-t fenntartani.
:-)
Nem kötekedni akarok, de azért a horrortól messze van, és nem hinném, hogy sokkal olcsóbb lenne TBi-t fenntartani.
:-)
.......................2016-01-20 16:46:39 // 76850
thePupill2016-01-20 15:52:58 // 76849
Valaki rakott már lefújószelepet 2.4 es diesel be? érdemes betenni ? valami komolyabbat gondoltam aminek nincs bohóc hangja
yani🍀2016-01-20 15:47:59 // 76848
Szívósor, injektor, DPF. Persze csak akkor, ha elromlik. A fokozott városi használat nem használ sem a szívósornak, sem a DPF.nek.
Shadin2016-01-20 15:41:54 // 76847
Mi a horror a dízel javításában?
Erhard 242 (Pure Energy)2016-01-20 15:19:54 // 76846
hát így nem is lehet össze hasonlítani az biztos teljesen más élményt ad mind a kettő autó, nincs 3L a különbség azonos használatban szerintem Hardy mondta mennyit eszik nála a 2.0 sok várossal, hát nem 6L de még csak nem is 7....
Lendkerék pl olcsóbb, mint a 2.0-hoz, injektor szerintem sose megy tönkre, sok tapasztalatom nekem sincs még 10e-et tettem bele most 125e lakik benne és csak tankolni kell...
Lendkerék pl olcsóbb, mint a 2.0-hoz, injektor szerintem sose megy tönkre, sok tapasztalatom nekem sincs még 10e-et tettem bele most 125e lakik benne és csak tankolni kell...
David | Centocinquantanove2016-01-20 15:03:52 // 76845
Ne a racionalitásokat nézd.
Az Alfa az emócionális dolgokról szól elsősorban... Érzelmi alapon válassz egyet... :)
Az Alfa az emócionális dolgokról szól elsősorban... Érzelmi alapon válassz egyet... :)
Giuntini2016-01-20 15:02:25 // 76844
Ilyenkor él a mondás; "Szép lehetsz de okos nem".
yani🍀2016-01-20 14:54:05 // 76843
Amit kinéztem az 8 hónappal fiatalabb, 15K-val kevesebb van benne, és Tbi.
Szép állapotban van, nagyobb felni, de csak 1 garnitúra. Nem tudom milyen tartós a Tbi, de abban nincs DPF. 2.0-ás van olyan ami bevallottan elment idáig 300K-át. Az enyémben most van 156K. És ott van a fogyasztás különbsége. Ha csak 3l-el számolok és csak 10K-át megyek egy évben, akkor is 100ezer/év. Ha elromlik a dízel horror a javíttatása, de nem tudom, hogy a Tbi injektora mennyit bír, és ha cserélni kell, akkor mennyibe fáj. Mindkettőben van kettőstömegű. és még sorolhatnám ide-oda az érveket.
Soha ne legyen nagyobb bajom, de nem egyszerű a döntés.
Szép állapotban van, nagyobb felni, de csak 1 garnitúra. Nem tudom milyen tartós a Tbi, de abban nincs DPF. 2.0-ás van olyan ami bevallottan elment idáig 300K-át. Az enyémben most van 156K. És ott van a fogyasztás különbsége. Ha csak 3l-el számolok és csak 10K-át megyek egy évben, akkor is 100ezer/év. Ha elromlik a dízel horror a javíttatása, de nem tudom, hogy a Tbi injektora mennyit bír, és ha cserélni kell, akkor mennyibe fáj. Mindkettőben van kettőstömegű. és még sorolhatnám ide-oda az érveket.
Soha ne legyen nagyobb bajom, de nem egyszerű a döntés.
'''''2016-01-20 14:37:33 // 76842
Nehéz tanácsot adni.
Ha veszel valamit,ott a lehetőség,hogy nagyon mellényúlsz vele+ha másikat veszel,ott az átírás költség. A pozitív,hogy most megadnák az "árát" és bele ülhetnél valami újabba.
Nekem sincs semmi bajom az enyémmel csak most "beindult a vezérhangya" és jó lenne megint valami újabba beülni.
Ha veszel valamit,ott a lehetőség,hogy nagyon mellényúlsz vele+ha másikat veszel,ott az átírás költség. A pozitív,hogy most megadnák az "árát" és bele ülhetnél valami újabba.
Nekem sincs semmi bajom az enyémmel csak most "beindult a vezérhangya" és jó lenne megint valami újabba beülni.
Shadin2016-01-20 14:25:04 // 76841
Másfelől meg a jelenlegi piacot alapul véve, el kell adnod, lehet hogy sose jössz ki belőle jobban :-D
csAR2016-01-20 13:56:22 // 76839
Lehetne digit klímássá alakítani?Ha igen,mi kell hozzá?
yani🍀2016-01-20 13:54:59 // 76838
Tavaly ennyiért. Idén már nem hirdettem.
'''''2016-01-20 13:52:43 // 76837
Mennyiért hirdetted?
Don Gombóc2016-01-20 13:47:34 // 76836
No meg az az 1,8 is downsizing nem ? :-)
yani🍀2016-01-20 13:46:22 // 76835
Rengeteg a pro és kontra érv mindkét oldalon.
Don Gombóc2016-01-20 13:44:06 // 76834
Akkor most nagy tipródásban vagy? :-)
David | Centocinquantanove2016-01-20 13:43:36 // 76833
Nem nyiszog, inkább zakatol meg zörög.
Remélem, hogy csak a dízel féle kopogós járásról van szó ami hidegben jelentkezik...
Remélem, hogy csak a dízel féle kopogós járásról van szó ami hidegben jelentkezik...
Erhard 242 (Pure Energy)2016-01-20 13:27:15 // 76832
akkor nincs min gondolkodni :)
Shadin2016-01-20 13:15:33 // 76831
Az q. jó, nem irigyellek :-)
yani🍀2016-01-20 13:12:26 // 76830
Azért érdekes az élet. Most hívott a srác, aki az enyémet megnézte decemberben, hogy jó néhány 159-es megnézése után 3 autóra korlátozódott a vételi szándéka. Ebből az enyém a legjobb állapotú és adna érte 2,7-et. Feladta a leckét.
Dömpi (il dottore)2016-01-20 12:54:57 // 76829
Akkor én mit szóljak?
Csak azért mert nem digit 2zónás a klíma és hátul nem villanyablak van több százezerrel tudnám csak olcsóbban eladni.
Ezért is nem válok meg tőle.
Ha majd pár év múlva veszek egy Giulia-t, az Arkangyal-t lekonzerválva félreteszem pár évre, jó lesz a fiamnak. Többek között már erre készülve lett most lefestve a segédvázkeret is. Szerintem kevés 18-évesnek lesz ilyen első autója...most az "apuka alátolja a zsír új X6-ost" kategóriát nem számítva.
Néhány százezerért nem fogom elherdálni a szívem csücskét!!!
Csak azért mert nem digit 2zónás a klíma és hátul nem villanyablak van több százezerrel tudnám csak olcsóbban eladni.
Ezért is nem válok meg tőle.
Ha majd pár év múlva veszek egy Giulia-t, az Arkangyal-t lekonzerválva félreteszem pár évre, jó lesz a fiamnak. Többek között már erre készülve lett most lefestve a segédvázkeret is. Szerintem kevés 18-évesnek lesz ilyen első autója...most az "apuka alátolja a zsír új X6-ost" kategóriát nem számítva.
Néhány százezerért nem fogom elherdálni a szívem csücskét!!!
mzo2016-01-20 11:47:04 // 76828
Ez a kattogo nyiszogo hang nekem is megvolt anno hidegben. A vizpumpa csinalta.
tirex2016-01-20 11:42:52 // 76827
Dömpi nem bízott semmit a véletlenre. Kitette a garázsajtóra az Alfa logót, így már tuti nem törnek be. :))))
yani🍀2016-01-20 11:34:41 // 76825
Amikor én vettem az autót, akkor SW-ből kb 40 vot a Hahu-n. Most több mint 80. A többlet a 2 milla alatti kategóriából adódik. Korábban csak az adta el ilyen áron, akinek valamiért sürgős volt, ezért lehetett kifogni ebben a kategóriában is jó állapotúakat. Most elárasztották az országot a tekergetett, lelakott autók tömegével. Ez alól sajnos, a159 sem kivétel. Ezért nagy lutri ilyen autót megvenni.
'''''2016-01-20 11:29:11 // 76824
Persze,hogy azt nem fizetik meg.Tényleg azért csináltam mert nekem így tetszik ahogy mostanra kinéz.
Csak azért írtam,hogy röhej de örülhetek,hogy ennyit adnak érte pedig ez csak a ráköltött költségem.
Csak azért írtam,hogy röhej de örülhetek,hogy ennyit adnak érte pedig ez csak a ráköltött költségem.
Shadin2016-01-20 11:19:51 // 76823
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy az 1.9-nél amit a sima szervizen felül ráköltöttem az nem volt szükséges. Felesleges volt a szívósor csere meg sok minden. Amit csináltam vele az hobbi volt. A hibalista kimerül két alsó-hátsó lengőkar szilentben meg egy EGR szelepben kb. EBC fékek szintén hobbi.
2.0-ra meg egy kipufogó. Azaz kettő :-)
Meg egy sebváltókupak ill két db ajtó becsukó alsó gumi és egy antenna.
2.0-ra meg egy kipufogó. Azaz kettő :-)
Meg egy sebváltókupak ill két db ajtó becsukó alsó gumi és egy antenna.
Giuntini2016-01-20 11:10:55 // 76822
Igazad van, amiket mostanában hallok a 3-as BMW-ről, azok egyszerűen rémálmok. Nem csak motorproblémák, hanem minden szerkezeti elemben, mégis a BMW az BMW. A tömeg olyat akar. Nagy részük soha nem ismeri el, ha szar. Az Alfa viszont a legegyszerűbb hibánál is "szarolasszá" válik. Előbb adnak két és fél millát egy rozzant BMW-ért, mint ugyanannyit egy jó 159-ért. Sajnos itt ez a törvény! Ami furcsa, Magyarországon a legkevesebben tartják az Alfát prémium autónak. Csak a németeket, és a Lexust ismerik el. Ha egy Alfát tesztelnek nyugaton, akkor nem az Opelel, és a VW-vel hasonlítják össze, hanem az Audival, és a BMW-vel. Ahhoz, hogy egy autó prémium legyen nagyon sok összetevőre van szükség: múlt, egyediség, kifinomult műszaki megoldások, szépség, a felhasznált anyagok minősége. Tegnap a futóműves haveromnál ott volt egy 1-es M BMW. Szerintem ha valamit ízléstelenül utánoznak az undorító. A piros bőrülés egyszerűen gusztustalan volt benne. Az oldalhurkánál a vezetőülés elkopva, pedig volt benne 60ezer? Ha egy autó prémium akar lenni, akkor az anyagválasztásnak, és ízlésnek is annak kéne lenni. Amit írtál, a rádobásról, egy jóra is könnyen rá lehet dobni 4-500ezret. Új gumik, lengőkarok, agycsapágyak, emblémák stb. Te nagyon jót vettél, mégis rá kellett költened. Ha a torka véres, akkor határ a csillagos ég. És most az enyémet valóban húzzuk ki, mert az tényleg egyedi eset.
Shadin2016-01-20 11:09:45 // 76821
Persze a plusz az nem fizetődik ki sehol, vagy csak kis mértékben, de nem is ezért csináltad.
Online tag
2
Vendég2
384