droberto2016-02-10 16:20:23 // 78241
A FL előtt biztos nem a hangcucc hangszóróit használja, szerintem az utáni sem. Az nagyon hájtek lenne már.
Piritu - 1.000.0002016-02-10 15:57:14 // 78240
Azt hogy én találtam a Giuhoz, pedig nem létezik. Igaz holland nyelvű :-))
yani🍀2016-02-10 15:42:44 // 78239
Azért gondolom, hogy nem a gyáriakat használja, mert amikor én kivettem a gyári rádiót és betettem helyette a navis fejegységet, a tolatóradar még csipogott, pedig biztosan nem voltak összekötve,
Hardy2016-02-10 15:27:49 // 78238
Egy olyan érdekelne nehogy melle lőjék es feleslegesen vásárolják alkatrészeket hogy a fecelift előtti autóknál ahol van tolatóradar a hang a gyári audiorendszer hangszórókból jön vagy külön hangszórók vannak neki. Azt tudom hogy az utaniakba elvileg a rádió hangszoroit használja. Viszont az e-per külön hangszórókat ír meg az e-learn is. Így sajnos nem egyértelmű. Ezért kene egy kis segítség.
Nivan842016-02-10 15:20:00 // 78237
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-10 14:40:10 // 78236
biztos van már csak inkább hanyagoljuk :) egyébként meg a legtöbb csapágyat is kínában gyártják már, teljesen mind1 mi a lány fekvése...
Don Gombóc2016-02-10 14:25:38 // 78235
Normál.
Az SNR görgők is elméletileg Franciák, de a műanyag görgőház Dayco a csapágy meg japo koyo. Csak nagyító kell hozzá és látszik is. Tényleg mikor lesz már Jing Csieng vezérlés készlet? :-)
Az SNR görgők is elméletileg Franciák, de a műanyag görgőház Dayco a csapágy meg japo koyo. Csak nagyító kell hozzá és látszik is. Tényleg mikor lesz már Jing Csieng vezérlés készlet? :-)
Don Gombóc2016-02-10 14:11:54 // 78234
A műanyag lapátos esetében, a lapátkerék hajlamos megrepedni. Mégpedig úgy hogy a tengely irányából kifelé, és sok esetben nem is látni a repedést. És mivel a vízpumpa tengely és a lapát közé általában raknak egy fém perselyt is, azon a lapát, vagy a akár a fémpersely is a tengelyen meg tud forogni. Olyan dolgokat művel hogy megőrülsz tőle. Egyszer csak araszolgatásnál melegszik az autó hűtővize, akkor azt hiszed hogy koszos a hűtőd. Máskor meg gyors menetnél melegszik, akkor meg a termosztátra gyanakodsz, úgy hogy a végén már azt sem tudod hogy mi van. :-) 166-nál végig szoptam. Aztán kapott Fémlapátos Bugatti pumpát és baresz lett.
Shadin2016-02-10 13:14:43 // 78233
Eztet most nem értem :-) Nincs az eBay-en olyan eLearn ami tartalmazza a 2.0JTDM-et tudtommal. Te is ezt írtad?
Piritu - 1.000.0002016-02-10 12:15:18 // 78232
Nem kell elszomorodni.
A nem létező kulcsos cuccból létezik CD/DVD változat is. A Giuliettához sincs, de ettől függetlenül 10-15 Euro az ebay-en.
A nem létező kulcsos cuccból létezik CD/DVD változat is. A Giuliettához sincs, de ettől függetlenül 10-15 Euro az ebay-en.
DKori2016-02-10 12:02:29 // 78231
Sziasztok!
Nem akarok bele "ugatni"...csak tipp: ;)
- a sprint azt jelenti, hogy váltásokkal, mindig a lehető legideálisabb fokozatokban/fordulaton tudod le az adott tartományt, vagyis szépen végigforgatod ameddig érdemes (tehát nem "rugalmasság" mérés..persze lehet azt is, csak akkor megint másról van szó)
- valóban úgy szokás csinálni, hogy már a kiinduló érték (80) alatt, elléped az autót, és a "stoppert" indítod 80-ról (a turbós autóknál biztos vagyok benne, hogy pláne számít valamennyit, hogy már felépült nyomással indítod a játékot)
- általában GPS szerinti sebességeket szoktak nézni, mert abban talán kisebb a különbség, mint az óra által mutatottaknál (eltérő kerékméret/kopottság stb.), az jobban összemérhető
- sztem biztos vannak olyan mobilos app-ok amik erre vannak kitalálva és tudják ezt "logolni" (hogy ne Nektek kelljen a stopperrel szórakozni, azt is figyelni stb.)
- régebben aki nagyon belement/"komolyan vette ezt a szórakozást" az annyit csinált, hogy felvett ideális váltásokkal egy videót, mondjuk pl.: akár 40-ről 200-ig és utána azt ki tudta kockázni arra a tartományra amit mérni szeretne (persze itt az óra csalása lehet a problem..)
Nyilván így se lesz teljesen pontos, laboratóriumi a dolog (pl.: nem ugyanazon útszakaszon és időjárási körülmények közt mértek stb.)...de talán még mindig így hasonlíthatóak össze legjobban a mért adatok (persze ez csak egy "játék" :) ).
Nem akarok bele "ugatni"...csak tipp: ;)
- a sprint azt jelenti, hogy váltásokkal, mindig a lehető legideálisabb fokozatokban/fordulaton tudod le az adott tartományt, vagyis szépen végigforgatod ameddig érdemes (tehát nem "rugalmasság" mérés..persze lehet azt is, csak akkor megint másról van szó)
- valóban úgy szokás csinálni, hogy már a kiinduló érték (80) alatt, elléped az autót, és a "stoppert" indítod 80-ról (a turbós autóknál biztos vagyok benne, hogy pláne számít valamennyit, hogy már felépült nyomással indítod a játékot)
- általában GPS szerinti sebességeket szoktak nézni, mert abban talán kisebb a különbség, mint az óra által mutatottaknál (eltérő kerékméret/kopottság stb.), az jobban összemérhető
- sztem biztos vannak olyan mobilos app-ok amik erre vannak kitalálva és tudják ezt "logolni" (hogy ne Nektek kelljen a stopperrel szórakozni, azt is figyelni stb.)
- régebben aki nagyon belement/"komolyan vette ezt a szórakozást" az annyit csinált, hogy felvett ideális váltásokkal egy videót, mondjuk pl.: akár 40-ről 200-ig és utána azt ki tudta kockázni arra a tartományra amit mérni szeretne (persze itt az óra csalása lehet a problem..)
Nyilván így se lesz teljesen pontos, laboratóriumi a dolog (pl.: nem ugyanazon útszakaszon és időjárási körülmények közt mértek stb.)...de talán még mindig így hasonlíthatóak össze legjobban a mért adatok (persze ez csak egy "játék" :) ).
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-10 11:58:32 // 78230
bakker többet is tud mint a 230 lovas dejzelek, bármelyik... :) csak naa
Kolci2016-02-10 11:27:33 // 78228
A hétvégén asszem megyek a németországban lévő M0-on egy kört, hogy vannak e Big brother -ök és utána megnézem mit csinál az enyém :D
Kolci2016-02-10 11:24:28 // 78227
Igen én is valami ilyet akartam írni, hogy a jelen kerékkel lehet olyan 7,6 a valóságos az újjal meg nem hinném, hogy javulna, csak a komp fog hasonlót kiírni, borzasztó :D
droberto2016-02-10 10:47:13 // 78226
"Majd kíváncsi leszek a nyári papucsokra, mert most végre megkapja a gyári méretű nagy kerekeket 185 60 15 a téli 165 70 14. ha minden igaz 3 km-et javítok a 11 km-es csaláson
Az átlagfogyit a kocsi órája alapján számolja az ember akkor 130-nál 7.2, ha beleszámolom a csalást, akkor bele se merek gondolni :((" - Ha az órád kis kerékkel felfele csal, akkor a comp által kiírt fogyasztás felfele tér el a valóságtól, mivel kevesebb utat teszel meg, mint amit az órád mér. Így ha felteszed a nagy kereket és azzal pontosabb lesz az órád és a fogyasztásod és is közelebb kerül a valósághoz. :)
Az átlagfogyit a kocsi órája alapján számolja az ember akkor 130-nál 7.2, ha beleszámolom a csalást, akkor bele se merek gondolni :((" - Ha az órád kis kerékkel felfele csal, akkor a comp által kiírt fogyasztás felfele tér el a valóságtól, mivel kevesebb utat teszel meg, mint amit az órád mér. Így ha felteszed a nagy kereket és azzal pontosabb lesz az órád és a fogyasztásod és is közelebb kerül a valósághoz. :)
Liquid2016-02-10 10:45:49 // 78225
bakker, ez eszembe se jutott :) No legközelebb azzal nézem.
Liquid2016-02-10 10:45:15 // 78224
jaaa sorry! Meg volt adva az autópálya is? Azt hittem csak a városon kívüli.
yani🍀2016-02-10 10:37:41 // 78223
Van róla videó is. Az ugyan tény, hogy óra szerint volt és 16"-os kerekekkel. Manky által írt progival, ami elvileg 210Le és 417Nm.
'''''2016-02-10 10:27:47 // 78222
Én két éve mentem 166 3.2 ellen is.Egy kocsit simán kapott.A tiednek is simán többet kell tudnia mint bármelyik 3.0.
Vagy csak elaludtál a váltások között! :-)
Vagy csak elaludtál a váltások között! :-)
Kolci2016-02-10 10:22:48 // 78221
Ezt tudom, de azért az durva, hogy a 159 (tudom diesel) közel dupla súllyal, sem eszik sokkal többet városban, egyéb helyeken meg kevesebbet eszik, mint ez a kis csipszar, tehát csak egy előnye van, hogy tudok parkolni ott is ahol a 159 nem fér el.
Shadin2016-02-10 10:20:20 // 78220
Nincs olyan :-( KeyLearn-nak hívják és hw. kulcsos. Asszem meg lehet venni ~150 Euróért.
Shadin2016-02-10 10:17:44 // 78219
Én megmértem, a 17-essel megyek, aminél egyezik az óra és a GPS. Feldugom a MES-t és azzal logolom :-)
Kolci2016-02-10 10:16:43 // 78218
Az előbb írtam, hogy autópályán szerintük 5 lityó körül fogyaszt.
Város, városon kívül, autópálya és vegyes volt megadva
A városon kívüli az nagyjából stimmel.
Majd kíváncsi leszek a nyári papucsokra, mert most végre megkapja a gyári méretű nagy kerekeket 185 60 15 a téli 165 70 14. ha minden igaz 3 km-et javítok a 11 km-es csaláson
Az átlagfogyit a kocsi órája alapján számolja az ember akkor 130-nál 7.2, ha beleszámolom a csalást, akkor bele se merek gondolni :((
Város, városon kívül, autópálya és vegyes volt megadva
A városon kívüli az nagyjából stimmel.
Majd kíváncsi leszek a nyári papucsokra, mert most végre megkapja a gyári méretű nagy kerekeket 185 60 15 a téli 165 70 14. ha minden igaz 3 km-et javítok a 11 km-es csaláson
Az átlagfogyit a kocsi órája alapján számolja az ember akkor 130-nál 7.2, ha beleszámolom a csalást, akkor bele se merek gondolni :((
Shadin2016-02-10 10:16:24 // 78217
Yani mondta :-D
Hardy2016-02-10 10:13:14 // 78216
Valakinek lenne olyan e-learn amiben benne van a 2.0 JTD-M azt megköszönném. Ha létezik ilyen. Sajnos csak olyant találok amiben nincsen. Es pont az a két dolog kene ami valtozott a regebbiekhez képest.
droberto2016-02-10 10:12:09 // 78215
A 7,2 nem sok, mivel benzines és 130-nál már forog legalább 3500-at. A szivó motor ha forog, kajol is. :) Sőt ez a fogyasztás, egy ilyen kisautótól nagyon jó. Ezek városra, max elővárosra lettek terezve. Az meg, hogy a könyve mit ír az egy dolog. Mindenki tudja, hogy az NEDC ciklus egy hazugság.
droberto2016-02-10 10:05:55 // 78214
Ez nálam is így van. Ezért is írtam múltkor, hogy a nagykerékkel vsz. szerencsésebb 80-nál nem 3-ba, hanem 4-be indulni. Legalábbis az M32-nél.
Liquid2016-02-10 10:01:09 // 78213
mert? leírták valahol, hogy 130-nál kevesebbet fogyaszt? :) Szerintem nem...
Kolci2016-02-10 09:57:12 // 78212
Persze óriási homlokfelület, meg nyomatékszegény moci, de az ember hinni szeretne a leírtaknak......
Liquid2016-02-10 09:39:35 // 78211
nincs ebben semmi extra, nagy a légellenállás, magas, persze hogy kajol. A Pandánk is beveri a 9-10-et ha küldöm neki 140-150-nel.
Liquid2016-02-10 09:37:10 // 78210
Minden autónak csal az órája legalább 5-öt a gyári alapméretű gumikon.
Előző munkahelyem volt egy WagonR+, azt kergettük, ment szegény 170-180-at síz úton, csak kellett 20 km mire elérte, respektje meg nem volt, így minden gyökér kijött előzni, akkor fék és újra padló kilométereken át... fogyaszott cserébe 14-16 litert :)
Előző munkahelyem volt egy WagonR+, azt kergettük, ment szegény 170-180-at síz úton, csak kellett 20 km mire elérte, respektje meg nem volt, így minden gyökér kijött előzni, akkor fék és újra padló kilométereken át... fogyaszott cserébe 14-16 litert :)
Kolci2016-02-10 09:28:15 // 78209
Bakker hogy írok helyesen, ez szégyen, bocsika.
Kolci2016-02-10 09:26:06 // 78208
Ja de a dúrva az az, hogy 130-nál 7,2 a fogyija ami egy 1.0 mocitól sok nagyon.
Mondjuk 90-nél 4.
Elég kiábrándító, hogy egy kb 1000 kg-s kocsi ilyen sokat eszik
Ja a gyár szerint autópályán 4.8-5.2 hmmmm lehet, hogy itt is valami okos szoftver van :)
Mondjuk 90-nél 4.
Elég kiábrándító, hogy egy kb 1000 kg-s kocsi ilyen sokat eszik
Ja a gyár szerint autópályán 4.8-5.2 hmmmm lehet, hogy itt is valami okos szoftver van :)
Kolci2016-02-10 09:20:37 // 78207
GPS szerint 193-at ment úgy, hogy az érdi dombon futtattuk 180 ig és a lendülettel felment eddig, majd a 189-et tartotta amíg nem jött az az enyhe emelkedő, de a 180-at önerőböl is meg tudja futni, csak mire elérem addigra már oly sok idő eltelt, hogy nem emlékszem mit is csinálok abban a kocsiban :))
Ja ami vicces, hogy az óra 11 km-el többet mutat a gyári gumikkal, tehát a mutatóját láttuk már 200 fölött is.
A szervízben megreklamáltam a többletet, amire azt mondták, hogy ez teljesen normális, legalább nem büntetnek meg. Erre pipa lettem, és írtam az anyacégnek, akik elnézést kértek, de nem történt semmi :((
Ja ami vicces, hogy az óra 11 km-el többet mutat a gyári gumikkal, tehát a mutatóját láttuk már 200 fölött is.
A szervízben megreklamáltam a többletet, amire azt mondták, hogy ez teljesen normális, legalább nem büntetnek meg. Erre pipa lettem, és írtam az anyacégnek, akik elnézést kértek, de nem történt semmi :((
Liquid2016-02-10 09:14:33 // 78206
Ami még a másik kérdés, hogy GPS vagy óra szerint nézzük?
Nálam pl. a nagy kerék miatt gyakorlatilag nincs különbség a kettő között.
Nálam pl. a nagy kerék miatt gyakorlatilag nincs különbség a kettő között.
Liquid2016-02-10 09:12:59 // 78205
GPS szerint is? :)
Liquid2016-02-10 09:10:41 // 78204
a 2.4-es 4000 körül van 5-ben 180-nál
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-10 09:07:09 // 78203
:DDD egyébként az vicc, hogy nem csak a lóerő számít, ha nem a váltó is beleszól, még hozzá egészen jól
Kolci2016-02-10 09:05:06 // 78202
Na akkor most fogom az asszony Suzuki Spash-ét és mindenkit lealázok :))))
Gondolom a 70 Le -vel a 80-180 hoz kell max 10 mp :DDDDDDDD
Mondjuk ebből egy igaz van, hogy bármíly meglepő megfutja a 180+ bármikor, csak egy év kell hozzá :))
Gondolom a 70 Le -vel a 80-180 hoz kell max 10 mp :DDDDDDDD
Mondjuk ebből egy igaz van, hogy bármíly meglepő megfutja a 180+ bármikor, csak egy év kell hozzá :))
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-10 08:58:24 // 78201
egy E60 530d ami 231le az 17,2 nekem most elméletileg, gyakorlatilag 242le, plusz egyet kell váltanom, könnyebb is az autóm így jobban megy...
mondjuk én is nehezen hiszem el, hogy egy 2.0 ami 170le az jobban megy, de hát hinni kell :D
Kaposon a fasorban sem voltak a 2.0-ák a gyái TBi-hez képest sem...de majd idén mindenki bizonyíthat én megyek :P
mondjuk én is nehezen hiszem el, hogy egy 2.0 ami 170le az jobban megy, de hát hinni kell :D
Kaposon a fasorban sem voltak a 2.0-ák a gyái TBi-hez képest sem...de majd idén mindenki bizonyíthat én megyek :P
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-10 08:48:38 // 78200
a kanadai Breda azért más, mint a Lorett-Breda ... pl a JTD-nek, meg TS-nek volt a beszállítója a jó kis műanyag feszítőivel aztán szakadtak a vezérlések szépen, gyorsan váltottak is fémre ezzel együtt más beszállítóra, akik persze a kanadai talpat össze hozták a koyo csapággyal ...
Shadin2016-02-10 08:44:37 // 78199
Oksa, 7végén megmérem a repülőrajtos 80-180-at és a 6-ban 80-160-at is.
droberto2016-02-10 08:43:25 // 78198
OFF (hiszti)
Nem akarom senki kenyerét elvenni, de ez már durva: Ford Focus RS - TC.
Az Alfának mikor lesz ilyen? Mikor jön a Giulia???
Egyébként pont ezért szégyen a Giulietta is. Se technika, se design. Ennél még az Astra is jobb. A Cupé az mostani hothetchek közül a legszebb forma. Aztán most Genfe arcunkba tolják a fészliftjét? Mit kapunk zongoralakkot, szebb üléseket? Nagyok kíváncsi leszek.
Remélem ebből a sok munkából lesz valami végre amire ismét büszkék lehetünk! Nagyon kéne már valami, mert lassan már tényleg a rönyő is beelőz minket....
Bocs csak kicsit kiborultam... :(
ON
Nem akarom senki kenyerét elvenni, de ez már durva: Ford Focus RS - TC.
Az Alfának mikor lesz ilyen? Mikor jön a Giulia???
Egyébként pont ezért szégyen a Giulietta is. Se technika, se design. Ennél még az Astra is jobb. A Cupé az mostani hothetchek közül a legszebb forma. Aztán most Genfe arcunkba tolják a fészliftjét? Mit kapunk zongoralakkot, szebb üléseket? Nagyok kíváncsi leszek.
Remélem ebből a sok munkából lesz valami végre amire ismét büszkék lehetünk! Nagyon kéne már valami, mert lassan már tényleg a rönyő is beelőz minket....
Bocs csak kicsit kiborultam... :(
ON
Kolci2016-02-10 08:41:50 // 78197
Szerintem 5 -ben meg kell futnia a 180-at. Csak azt tudom pontosan, hogy 6 ban 2250-nél 127-128 at megy az óra és a gps szerint is. Gyári méretü 225 50 17 gumikon az 1.9 jtd 16v
droberto2016-02-10 08:26:35 // 78196
Nem csak neked furcsa! Ezért mondam, hogy ennek a mérés egy fabadkát se ér.
Sok múlik a vezetőtől, használt fokozatoktól, váltás gyorsaságától, váltási fordulatszámtól, egyéb körülményektől. Meg arra gondok, hogy ők úgy nézték, hogy gyorsulás közben indították a mérést.
Ahogy korábban írtam sokkal egzaktabb egy statikus legnagyobb fokozatban mért gyorsulás, egyébként sztenderdként is használt rugalmasság mérés 80-120 km/h közt.
De ha gondoljátok mérjük le 80-160 közt (6. ban). :)
Sok múlik a vezetőtől, használt fokozatoktól, váltás gyorsaságától, váltási fordulatszámtól, egyéb körülményektől. Meg arra gondok, hogy ők úgy nézték, hogy gyorsulás közben indították a mérést.
Ahogy korábban írtam sokkal egzaktabb egy statikus legnagyobb fokozatban mért gyorsulás, egyébként sztenderdként is használt rugalmasság mérés 80-120 km/h közt.
De ha gondoljátok mérjük le 80-160 közt (6. ban). :)
Liquid2016-02-10 08:11:36 // 78195
Én is úgy mértem, hogy beálltam 80-ra és padló. Egy repülőrajjtal lehetne hozni nem is keveset. Erősen függ a váltó áttételezéstől is.
Invisible2016-02-10 08:10:33 // 78194
Részvétem! :( Gyors felépülést, és kitartást!
Shadin2016-02-10 08:08:03 // 78193
Nem tudom mi a szabály, gondolom mindent lehet, csak fusd meg. Nem mindegy milyen sebességben, meddig pörgetve csinálod, meg az sem, hogy én pl. 4-esben 80-nál padlóztam le, holott elvileg gyorsabb, ha már előtte padlón mész és 80-nál indul a stopper mindezt még 3-asban, tekintettel arra, hogy 5-ösben is majdnem elmegy 180-ig. Ez már nem autó függő mérés...
yani🍀2016-02-10 08:05:17 // 78192
Szerintem váltás nélkül kellene mérni. Én a 2.0-val játszadoztam 4-ben 60-nál lepadlózva 160-ig. az 18-19mp volt. 180-at nem tud 4-ben ezért 5-ben, vagy 6-ban kéne próbálni.