Fórum >> Típusok >> 159

Csabi2016-03-30 21:53:57 // 81090
Ennyire biztos, hogy le kell venni azt a turbót? Ennyire körbejárta már a szaki a kérdést, problémát? Remélem nem csak egy villámdiagnózis ismét, és egy turbó le- és felszereléssel leszel öregebb....
Giuntini2016-03-30 21:44:33 // 81089
Vízcsöveket le kellett venni ugye?
Hardy2016-03-30 21:43:18 // 81088
Én ilyent vettem: Homasitába.
knrdptr2016-03-30 21:37:55 // 81087
Sziasztok!

Először is örülök hogy pár hónap nyomon követés után már aktív részese lehetek a fórumnak :)

Szeretnék (lehetőség szerint gyári) króm kipufogóvéget a kocsihoz. Márkaszervízben érdeklődben, és 38000 Ft lenne az új ára a kiegészítőnek. Van ötletetek, hol lehetne még beszerezni?
Hardy2016-03-30 21:06:54 // 81086
Az én előző két autómnál ami csak 156 volt szintén vannak szép összegek szervizre. Simán az 59 ára.
Ricsi 1472016-03-30 20:55:07 // 81085
Mi eloszor csinaltunk ilyet haverommal, 4 ora alatt megvoltunk a turbo le/fel cserevel. Mi alulrol szedtuk szet, huto minden maradt bent... Nem egy veszes melo...
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-30 20:48:18 // 81084
persze hogy lóg... de akkor nem esett szét :)
Giuntini2016-03-30 20:43:38 // 81083
Lóg a turbó. Ez még nem egy nagy baj, mert szerintem minden turbónak 220 ezer kilométernél lehet lógása. Az a baj, hogy a vákumszelence cseréjéhez, ki kell venni a turbót. A 2.4-nél szét kell szedni szinte mindent.
Liquid2016-03-30 20:25:18 // 81082
ez megnyugtató :D
Kolci2016-03-30 20:12:15 // 81081
Igen, biztonsági előírások miatt működik így. Hiába van a becsípődés érzékelés, így talán nehezebben zárja oda a vezető az utasa kezét :)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-30 19:59:18 // 81080
na darabokra? vagy hogy esett szét?
b00772016-03-30 19:41:25 // 81079
Sziasztok
Ma vettem észre egy apróbb dolgot... A hátsó ablakok a vezető oldalról vezérelve csak lefelé automaták fölfelé nem. Viszont hátulról irányítva automata le és fel is. Ez normális gyári működés ? :)
Pityukoma2016-03-30 19:34:32 // 81078
Èn a fényesre szavazok. Nekem jobban tetszik és talán könyebben tisztán tartható. Bár matt felnim még nem volt.
droberto2016-03-30 18:19:38 // 81077
De vannak. Szerintem ez badarság.
Max. csak ki kell pucolni, mert a baj szerintem nem ezzel van. Vagy a VGT vezérlőd tömörtelen, vagy megsérült a membrán szelep.
Lehetett mindez azért, mert megtömte a előlapátokat korommal a motor, amikor levegő hiánnyal mentél, a turbó cső lyuk miatt.
Mi alapján lett ez a diagnózis felállítva?
Szerintem ebbe a hibába max 20k Ft van, vagy még annyi sem.
Nivan842016-03-30 18:18:49 // 81076
Erősen zárkózok fel. Porlasztók és sebváltó és ott leszek én is :D
mizooo2016-03-30 17:55:19 // 81075
Most ment el haverom 1.9 JTDm Bravo-ja van és nincs mindig megfelelő turbónyomás az elvárthoz képest. A Geo kart nézegetve nem mindig mozog megfelelően (van amikor egyáltalán nem mozog) ekkor füllel is hallani, hogy nem pörög fel a turbó. Menet közben meg nincs erő.... Most elviszi szerelőhöz, hogy levegyék a turbót. Kézzel nehezen lehetett mozgatni a kart, az mennyire normális?? :(
Shadin2016-03-30 17:22:28 // 81074
Nem eszik olyan forrón...
Greentimus2016-03-30 17:02:49 // 81073
Sajnos egy bizonyos km után megtörténik. Pláne egy halálán lévő agyongyötört motor hamar "rendbe teszi". :(
Giuntini2016-03-30 16:58:14 // 81072
A turbó esett szét! Erre már nincsenek szavak!
David | Centocinquantanove2016-03-30 16:38:21 // 81071
Felkerültek a nyári papucsok de immár a tirex cartárstól ajándékba kapott felnikre. Szépen rendbehozattam, íme az eredmény:

Kicsit mintha vibrálna a kormány a másik után, ezért lehet hogy még rá kell nézni, de amúgy tökéletes. 1000 köszönet újra tirexnek.

A rossz hír viszont, hogy az első alsó lengőkarok gömbfejei lógnak, ezért itt be kell avatkozni. Állítólag nem lehet csak komplett lengőkart cserélni... :-(
Az egyik sír, a másik nevet esete van...
Dömpi (il dottore)2016-03-30 16:31:08 // 81070
nagyságrendielg én is ott tartok mint te :)
b00772016-03-30 15:43:48 // 81069
Egyébként most ahogy nézem a 19es sem sokkal drágább mint egy 18as. Én is megnéznék egyet ebből az utángyártottból, de sajnos nem valami elterjedt...
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-30 15:37:37 // 81068
ha jól be van zárva akkor nem :DDDD
Shadin2016-03-30 15:26:44 // 81067
Én is pont ránéztem a Tiédre :-D
Liquid2016-03-30 15:04:37 // 81066
na jó abban a vételár is bentvan
Liquid2016-03-30 15:04:22 // 81065
uhh, megnéztem az enyémet, egy helyiértékkel több van benne (a végén sajna) :)
Shadin2016-03-30 14:59:26 // 81064
már-már sátáni az összeg...
Shadin2016-03-30 14:58:39 // 81063
Skacok, az én autóm "hibátlan", nézzétek meg a költségeket a 2.0 adatlapján :-D
Már, ha látszik Nektek :-)
ALFI1562016-03-30 14:41:57 // 81062
Én is ugyan ezt vallom.A zsbbe minimum 500ezer maradjon mert bár mi kijöhet!
Liquid2016-03-30 14:18:24 // 81061
ezt nem lehet így általánosságban kijelenteni, mert mindig van pro és kontra, inkább úgy mondanám, hogy a következők emelik az esetlegesen ráköltendő összeg nagyságát, és a ráköltés valószínűségét: )
- minél későbbi évjárat
- minél több valós km
- minél nagyobb, erősebb, bonyolultabb motor és hajtáslánc
Ezeket együtt kell mérlegelni az autó árával.
Ha olcsó, alapvetően hibátlan, akkor egy nagyobb összeg ráköltése után még mindig jobb mint egy drága, hibátlan, amire ugyanazt rá kell költeni.
A te eseted a legjobb bizonyíték erre: nem volt olcsó, jól nézett ki nagyon, mégis becsapott a ménkű :)
Giuntini2016-03-30 14:08:35 // 81060
Azért aki ilyen autóba belemegy, számolni kell, hogy a költségek magadabbak lesznek. Te viszonylag fiatalon vetted az autódat. Azóta évek teltek el. Akkor 160-180 ezer kilométerrel újszerű autókat lehetett venni, igaz magadabb áron
Az mitől van, hogy most azt az évjáratot kevesebb kilométerrel hirdetik, és lelakottabb mint a 200-300ezret futott? Egy ilyen autó fenntartását nem a használt árhoz kell viszonyítani. Erhard aztondta két évvel ezelőtt, hogy jó a tartalékban félmillió. Ezekhez a kihajtottakhoz szerintem kell 1 millió tartalékban.
Liquid2016-03-30 13:57:21 // 81059
és mi a nem bizonytalan ? :)
Még az új autó sem az...
'''''2016-03-30 13:45:06 // 81058
A képen fényesek vannak szerintem.Én azt is kérném a helyedben.A matt olyan lesz,mintha fékporos lenne.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-30 13:44:27 // 81057
már mint milyen bizonytalanba? minden autó vásárlás út a bizonytalanba...
Giuntini2016-03-30 13:17:53 // 81056
Nem akarom, hogy megtudd, milyen az amikor szétesik. Nekem egyik pillanatról a másikra történt. Semmi előjel nem volt! Én most mindenkit lebeszélek, hogy bizonytalanba belemenjen.
yani🍀2016-03-30 13:05:28 // 81055
Szerintem szép a fényes lakk. A második képen lévő felni is olyan.
Dömpi (il dottore)2016-03-30 12:54:05 // 81054
Sziasztok!

A gyári 19"-os TI felnin a lakkozás matt, fényes vagy selyemfényű?

Most vannak fényezésen a felnijeim. Most ilyen:

Ezt a szín fogják kapni: VV658B


A képről nekem nem jön le, hogy ez matt, fényes, vagy selyemfényű?
Igazából nem is értek hozzá, nem tudom milyen lakkozást kérjek a felnijeimre. Azt sem tudom, hogy a mostani lakk milyen, bár fényesre tippelek.

Várom a véleményeket!

Köszi!
csAR2016-03-30 12:04:08 // 81053
Ti felnivel 2 hete ráfutottam egy cumira Olaszban.
Subito.it-n hirdetett csávó antracit Ti felnit dobozban fotózva 80€-ért.RHO-ban volt,én meg Lodi-ban.80km.Szomszéddal felhivattam aki jól beszél olaszul,hogy elmondja neki miről is van szó,és ha majd én hívom makogva csekély nyelvtudással akkor ne vágja rám a telefont,hanem képben legyen.Visszahív hogy Csezáre megérti az angolt hívhatom.Felhívom hogy 2 óra mulva ott vagyok van-e tõbb mert vennék akkor 8-at.Mondja hogy 8 van,de mellé még karattyolt valamit érthetetlenül.Azonnal számoltam,ha hazaérek egyik garniturát eladom 200K-ért a másik meg marad ingyen nekem.Gyönyörű!
Hív a szomszéd,hogy a csávó nem tudta elmondani hogy a 8 felni különböző,mindegyikből egy db van.
Hurrá!Éljen a kapzsiság.
Liquid2016-03-30 11:47:52 // 81052
nem olyan durva ám a 19-es, mint amilyennek tűnik, simán vállalható. Persze felgumizni nem olcsó, de egy 17-es sem az :)
Szerintem se lenne feltűnő a különbség, jó lenne látni egyet élőben.
b00772016-03-30 11:19:07 // 81051
Ja, igen látom, neked nem nyárra kellene, arra megvan a gyári 19es :)
Én azt nem mertem volna bevállalni (sem télre a 18asat), sem nyárra a 19eset, drága felni, drága gumi, jó magyar utak:) Nem a legjobb párosítás sajnos. Pedig a gyári Ti felni... nem sok szebbet láttam eddig (legalábbis nekem jobban tetszenek ezek a kicsit szolidabb, de mégis jól kinéző gyáriak mint a sok utángyártott ilyen olyan tuning felni). Ha nem találtam volna jó áron a mostani felnimet én tuti ezt a 18as replikát veszem. De még így is elgondolkodtam most hogy újra megnéztem a te felnidet is (oké h az 19es, de messziről nem olyan feltűnő szerintem ).
Liquid2016-03-30 10:58:57 // 81050
ez nem rossz, sőt :)
csak az árral van bajom, mert nekem télre kellene...
persze ha valaki megvenné nagyon drágán a nagyfékkompatibilis 17-est...:)
Dömpi (il dottore)2016-03-30 10:38:39 // 81049
Nem, csak 18"-ban...legalább is gyáriban
b00772016-03-30 10:34:16 // 81048
Bocsi, javítás: wsp w251
b00772016-03-30 10:33:05 // 81047
Ezzel a típussal én is szemeztem, wsp w521 a neve, olasz replika felni, a Ti 18as replikája. Ahogy láttam még itthon a legolcsóbb: http://www.sargagumi.hu/shop/termek.php?name=W251%20-%20ALFA%20159*&gyarto=36&kategoria=15&tipus=felni&id=13577

Én közben találtam egy sötét giulietta turbina felnit ettől jobb áron és az még gyári is. Ha ezt nem találom meg én ezt vettem volna meg, de még így sem tettem le róla teljesen :)
Zolibácsi2016-03-30 08:40:00 // 81046
Hali, nekem ők hozták be az autómat, egy próbát megér, mert az ajánlat kérés ingyenes.
Az enyém volt 4000 Euro tavaly + az honosításos költségek. És nem esett szét azóta sem.

http://www.autovasarlas.net/
info@salesautoklub.hu
Greentimus2016-03-30 01:23:58 // 81045
Mióta nálam van a kocsi kb 100 km/h felett süvít a levegő a vezető oldali ablaknál. Az üveget rendesen felhúzza az automatika, rést nem látok sehol. Van erre szakosodott szaki vagy mit tehetek az ügy érdekében?
Giuntini2016-03-30 00:01:50 // 81044
Az enyém is osztrák, de nem sórágta! Itt más problémák voltak. Nem a rozsda miatt beszélnék le mindenkit az osztrák autókról. A baj a rossz szervizelés, rendkívül rossz vélemény van íz osztrák karbantartásról, szervizről.
Haddel2016-03-29 22:13:08 // 81043
Igy van.Ez az autó nem lámpától lámpáig való gyorsulgatásokra lett teremtve vala😃
Dzsozy2016-03-29 19:57:54 // 81042
Ahogy korábban is írogattam, hétvégéről-hétvégére kocsikat nézegettünk. Benzines kéne, de egyszerűen normálisat lehetetlen találni. Osztottunk szoroztunk, mennyit megy a gyerek stb, lehet jó a dízel is. Azt is nézünk már vagy 4-et, de mint sórágta osztrák volt. :(
Motornál mi, turbónál mire kell figyelni. Ha esetleg a hátulja csukott volt nem gond, legyen egybe a vas, az a lényeg.
denil12016-03-29 19:35:28 // 81041
Most mentünk egy Prága oda-vissza útvonalat.
Nem mondom,h nem volt jó kiszállni a végén a kocsiból de nem fáradtam el.
Ja és most éreztem meg igazán,h tényleg ezekre a hosszú autópályás szakaszokra tervezték az autót. Csak úgy suhant, szinte meg sem akart állni :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak