Köszi.
Szerintem sokkal világosabb a tiéd.
	Norby2016-04-03 14:39:49 // 81330
	
Shadin2016-04-03 14:39:14 // 81329
	Mint ahogy az első index izzók sem sárgák ha nem világítanak :-)
Hanem ezüstök, mert ez Alfa és ezzel néz ki jól...
Hátul persze sima sárga van.
	
Hanem ezüstök, mert ez Alfa és ezzel néz ki jól...
Hátul persze sima sárga van.
Shadin2016-04-03 14:31:19 // 81328
	Ez a gyári, aminek a szitázott jelölése W5WB 5W :-D
	
Shadin2016-04-03 14:30:25 // 81327
	
	
Erhard 242 (Pure Energy)2016-04-03 14:29:04 // 81326
	lárifári, nincs gyári izzó bakker :DDD de neked gyártok 10x áron amilyet csak szeretnél :DDD
	
Shadin2016-04-03 14:26:21 // 81325
	
	
Shadin2016-04-03 14:25:42 // 81324
	Ezt majd megvitatjuk zuzmó saláta evés közben, én vettem "gyárit", ami bizony kék volt :-)
	
Erhard 242 (Pure Energy)2016-04-03 14:18:23 // 81323
	plusz az oldalkárpit is mindegyikben műbőr...nesze neked 2-3 kilós felár :DDD nem fér bele...
	
Erhard 242 (Pure Energy)2016-04-03 14:13:26 // 81322
	sosem volt a gyári kék, a szabvány színek a fehér, sárga, piros...a rendőröknek, szűzoltóknak meg a mentőnek van kék :D
	
Hardy2016-04-03 14:03:35 // 81321
	Messziről enyém is bőrnek néz ki 😄 meg közelről is. Repedés sincs sehol a km meg lassan 200 e. Ha nem vilagosit fel a karpitos akkor máig abban a tudatban elek hogy minden bőr. De Halesz ülése is azért repedt szét sokadszorra mert neki is mű az oldala.
	
Martin Kovacs2016-04-03 12:52:59 // 81320
	Koszi az ismetelt segitseget cartars ;)
	
Giuntini2016-04-03 12:46:38 // 81319
	Ezt a bőr, nem bőr témát kivesézzük a VTT-n. Ott majd megvizslatjuk a facelifteseket.
	
Giuntini2016-04-03 12:37:32 // 81318
	Izzítógyertya!!!
	
Peeeti852016-04-03 11:49:49 // 81317
	Egy kis könnyed vasárnap délutáni olvasmány, ha már a téma aktuálissá vált..;)
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2015/10/30/borkarpit_javitas_polirozas_autokarpit_belter_festes/
	
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2015/10/30/borkarpit_javitas_polirozas_autokarpit_belter_festes/
Martin Kovacs2016-04-03 11:48:03 // 81316
	Ciao Cartasak ! 
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy a reggeli első indításnál bedadaog a motor egy 3 mp-ig, és picit füstöl is ugyanennyi ideig,
Porlasztó értékekeket kellene megnéznem vagy izzítógyertyát checkoljam le ?
Köszönöm a segítséget előre is !
	
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy a reggeli első indításnál bedadaog a motor egy 3 mp-ig, és picit füstöl is ugyanennyi ideig,
Porlasztó értékekeket kellene megnéznem vagy izzítógyertyát checkoljam le ?
Köszönöm a segítséget előre is !
Giuntini2016-04-03 10:34:22 // 81314
	
	
Shadin2016-04-03 10:32:27 // 81313
	A gyári a kék!
	
Giuntini2016-04-03 10:28:29 // 81312
	Akkor ezek szerint Alfáéknál is ment az olcsósítás. ez nagy baj. Az enyémnél tisztán látszódik, hogy mindenhol bőr, egy az anyagában, kettő, az enyémben 125 ezer km van, de sehol egy repedés. Egy valódi bőrnek, pláne az Alfánál használt Frau bőrnek, nem szabadna így megrepednie.
	
Erhard 242 (Pure Energy)2016-04-03 08:17:46 // 81311
	A sufnituning kék nem szabványos :p
	
Shadin2016-04-03 07:53:17 // 81310
	Még pontosabban W5WB, mert kék.
	
Erhard 242 (Pure Energy)2016-04-03 07:47:01 // 81309
	Úgy hivják hogy üvegfejü helyzetjelzö a szabványos megnevezése w5w.... Na igy már az összes boltos ismeri :)
	
Hardy2016-04-02 23:41:34 // 81308
	Vagy megnézed a blogomat. Most cseréltem mert eltört a foglalat füle.
	
Haddel2016-04-02 23:36:29 // 81307
	T10-es foglalatu a helyzetjelző izzó.Van egy kis fülecskés bigyó,azt kell kihúzni.Óvatosan ,mert könnyen törik. Az is jo megoldás ,ha telefonnal befotózol a lámpatestbe ,ugy már látszik mit kell csinálni.De le van írva a gépjármű kezelési utasitásában is.
	
Hardy2016-04-02 23:34:46 // 81306
	Sima "babszem" izzó. Olyan mint a "rízsszem"  csak nagyobb.
	
Don Vito2016-04-02 23:26:07 // 81305
	Tisztelt Car-társak!
Kiégett az egyik első helyzetjelzőm. A kézikönyv szerint könnyen kicserélhető, én azonban a védőfedél levétele után már nem jutottam tovább - míg a távolsági izzó valóban könnyen cserélhető, itt csak valami műanyag nyelvet tudtam kitapintani, azt meg nem mertem nagyon mozgatni, nehogy eltörjek valamit :(
Ráadásul a kézikönyvben említett izzótípust sem tudtam beazonosítani, legalábbis az ott megnevezett típusú izzót nemhogy a Madarasteszkóban, de még a neten sem igazán találtam meg... Mi a megoldás, van tanácsotok/útmutatótok?
Előre is köszönöm!
	
Kiégett az egyik első helyzetjelzőm. A kézikönyv szerint könnyen kicserélhető, én azonban a védőfedél levétele után már nem jutottam tovább - míg a távolsági izzó valóban könnyen cserélhető, itt csak valami műanyag nyelvet tudtam kitapintani, azt meg nem mertem nagyon mozgatni, nehogy eltörjek valamit :(
Ráadásul a kézikönyvben említett izzótípust sem tudtam beazonosítani, legalábbis az ott megnevezett típusú izzót nemhogy a Madarasteszkóban, de még a neten sem igazán találtam meg... Mi a megoldás, van tanácsotok/útmutatótok?
Előre is köszönöm!
Hardy2016-04-02 23:25:53 // 81304
	A facelifteseknél biztos nem. Enyém egy másikkal együtt most volt bőrősnél. Az szintén ilyen volt mint a képen a szine is. Csak hosszabb volt a repedés. Nekem a hátuljat cserélték. Nekem a háttamla oldalsó része se bőr.
	
csAR2016-04-02 22:58:38 // 81303
	
	
droberto2016-04-02 22:22:08 // 81302
	Ez a rész (még) igazi bőr.
	
Giuntini2016-04-02 20:29:05 // 81301
	Ez igen. Érdekes. Pedig ez TI ülés. Az enyém teljesen körbe bőr, kivéve a peremeket, ahol valamilyen plüsszerű anyag. Úgy látszik egyforma ülések, és nem teljesen bőr. Ezen egyébként látszódik is.
	
TáDé2016-04-02 19:31:14 // 81300
	Vidd el futóműveshez, ráteszi padra és az megmondja a tutit. Lehet egy futómű beállítás is elég lesz neki ...
	
Hardy2016-04-02 17:18:01 // 81299
	Tudom van olyan minden típusnál, nem csak Alfa de az jókora felár. Itt a képen látszik hogy az műbőr.
	
Giuntini2016-04-02 16:24:24 // 81298
	Várj, mert nem mindegyiknél így van. Nekem az egész ülés ugyanabból a bőrből van. Az olasz felszereltség szerint olyan van, hogy pelle totale. Annak mindene valódi Frau bőr. Tudom, van nem teljes bőrös, de nem néztem meg. Lehet, hohy a tiéd ilyen, elképzelhető mert magyarországi.
	
Hardy2016-04-02 14:37:42 // 81297
	A gond az, hogy a külseje az ülésnek műbőr. Csak az ülőfelület, illetve a háttámasz igazi.
Keresd őket. szerintem megoldják. Halesz autóját szintén ők csinálták.
	
Keresd őket. szerintem megoldják. Halesz autóját szintén ők csinálták.
Norby2016-04-02 13:50:31 // 81296
	
	
FinnMate2016-04-02 12:43:02 // 81295
	Bezzeg, ha az alfával csinálta volna...mehetne az Antarktiszra zuzmót enni! :)
	
Norby2016-04-02 09:49:37 // 81294
	Éreztem a feszülséget a hangodon.
Köszi, majd VTT-n meghálálom valahogy!
A szívósor kikötés előtt körbenézem azért, mert új a DPF, az EGR, lehet a szívósor is.
Előbb megnézzük milyen állapotban van, utána majd meglátjuk mi lesz a sorsa.
	
Köszi, majd VTT-n meghálálom valahogy!
A szívósor kikötés előtt körbenézem azért, mert új a DPF, az EGR, lehet a szívósor is.
Előbb megnézzük milyen állapotban van, utána majd meglátjuk mi lesz a sorsa.
Shadin2016-04-02 09:19:06 // 81293
	Bocsánatos bűn a BMW-vel, asszony meg mást biztos jobban tud :-D
	
berobbantam2016-04-02 07:45:05 // 81292
	Ez inkább tűnik bosszunak mint olajcserének.
	
FinnMate2016-04-02 04:28:19 // 81291
	Mi folyik itt?! Nalunk is az asszony megcsinálta a kötelező olajcserét egy offoson: https://media.giphy.com/media/VDIjLHhkyEx9K/giphy.gif
:DDDD
	
:DDDD
ZoliNix2016-04-02 00:07:21 // 81290
	Norby!
Csatlakozom Liquidhez. Reggel az első dolgod legyen a lapátok nyitott állásban rögzítése. Ezzel finoman elgurulhatsz a kiválasztott szerelőhöz, aki kitakarítja szívósort és kidobálja a nyavajás lapátkákat (ha nem Te csinálod). Én még szívtam, vagyis kettőt beszívott. Talán holnap visszakapom az autót, és leírom milyen károkat okozott. Nem akarok pánikot kelteni de jobb minél előbb megszabadulni tőlük.
	
Csatlakozom Liquidhez. Reggel az első dolgod legyen a lapátok nyitott állásban rögzítése. Ezzel finoman elgurulhatsz a kiválasztott szerelőhöz, aki kitakarítja szívósort és kidobálja a nyavajás lapátkákat (ha nem Te csinálod). Én még szívtam, vagyis kettőt beszívott. Talán holnap visszakapom az autót, és leírom milyen károkat okozott. Nem akarok pánikot kelteni de jobb minél előbb megszabadulni tőlük.
Hardy2016-04-01 23:57:37 // 81289
	Törve volt rosszul raktak össze. Nem egyforma a felnik ET je. Vagy valami csak elkopott a futoműben.
	
gery1472016-04-01 23:14:59 // 81288
	
	
Peeeti852016-04-01 22:57:13 // 81287
	Szia
Pár hete érdeklődtem a dióhéjas tisztításról, hogy is nézne ki az én kocsimnál (1.9JTS)
Ezt a választ kaptam:
Tisztelt Szipli Péter úr!
Típustól függően nagyságrendileg netto 115-130 ezer forint.
Üdvözlettel: Novoth Tibor
...szóval valami hasonlóval kalkuláljatok, Én egy kicsit sokallom, de ha egyszer beüt a gebasz akkor nagy segítség lehet.
üdv.
	
Pár hete érdeklődtem a dióhéjas tisztításról, hogy is nézne ki az én kocsimnál (1.9JTS)
Ezt a választ kaptam:
Tisztelt Szipli Péter úr!
Típustól függően nagyságrendileg netto 115-130 ezer forint.
Üdvözlettel: Novoth Tibor
...szóval valami hasonlóval kalkuláljatok, Én egy kicsit sokallom, de ha egyszer beüt a gebasz akkor nagy segítség lehet.
üdv.
MiszöszFőnök2016-04-01 22:48:05 // 81286
	Azért, mert nem egyforma hosszú a bal és a jobb mutatóujjad. Azért.
	
droberto2016-04-01 22:27:36 // 81285
	Sérülve volt a vas?
	
Liquid2016-04-01 22:10:28 // 81284
	Alapvetően a 205/55R16 az ami kilóg a képből. Sokszor volt már téma itt. Igazából nem tudom miért került bele a listába, nagyon kicsi méret. Valószínűleg a fapad olcsó kiegészítője. Nem erre az autóra való, a 156 mérete.
A 235/45R18 tökéltes váltóméret.
Véleményem szerint az alapméret a 225/50R17 (mivel a nagyfékre ez a legkisebb ami felmegy), ennél viszont a 18-as és a 19-es méret jelentősen eltér felfelé.
A 235/40R18-at nagyon nem javaslom.
Sztem bármilyen méretet is választasz, az lehetőleg ne legyen kisebb átmérőben a 225/50R17-nél. Sőt TI-nél, vagy egyéb ültetett gépnél, már ez is kompromisszumokat követel. Ez utóbbi miatt váltottam még nagyobb átmérőre.
	
A 235/45R18 tökéltes váltóméret.
Véleményem szerint az alapméret a 225/50R17 (mivel a nagyfékre ez a legkisebb ami felmegy), ennél viszont a 18-as és a 19-es méret jelentősen eltér felfelé.
A 235/40R18-at nagyon nem javaslom.
Sztem bármilyen méretet is választasz, az lehetőleg ne legyen kisebb átmérőben a 225/50R17-nél. Sőt TI-nél, vagy egyéb ültetett gépnél, már ez is kompromisszumokat követel. Ez utóbbi miatt váltottam még nagyobb átmérőre.
droberto2016-04-01 22:09:53 // 81283
	Fosd le a váltóméretet, mert az egy ortodox baromság.
Anno itt kigyűjtöttem a gyári kerék méreteket.
A gyári átmérő és szélesség tartományban (Ø632-205 mm - Ø671-235 mm) járj, viszont arra figyelj, hogy ne legyen nagyon peres a gumid, mert könnyen megütöd a bokád (felnid). :)
	
Anno itt kigyűjtöttem a gyári kerék méreteket.
A gyári átmérő és szélesség tartományban (Ø632-205 mm - Ø671-235 mm) járj, viszont arra figyelj, hogy ne legyen nagyon peres a gumid, mert könnyen megütöd a bokád (felnid). :)
Shadin2016-04-01 22:02:36 // 81282
	De csak a mazó előtt ;-)
	
droberto2016-04-01 22:01:40 // 81281
	Örülök, ha segíthettem :). Picit rosszkor hívtál, történt egy kis kalamajka, és őszintén nem tudtalak eltenni, de most már megvagy. :)
Szépen felfejlesztetted az ötvenkilenced, gratulálok. :)
	
Szépen felfejlesztetted az ötvenkilenced, gratulálok. :)
Online tag
1
		Vendég1
424









